What is Antal?  Recruitment company!    


We are the leader in the recruitment of specialists and managers, as well as in HR consulting. The brand is present in 35 countries and has been operating in Poland since 1996. During this time we built many candidates' careers, thanks to our flexible and comprehensive approach to all recruitment processes.  Our specialists, completely free of charge, will help you find and get the best job for you!    


Antal Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
sprzedaż / zakupy hr / kadry bankowość / finanse logistyka / spedycja / transport

Oferty pracy Antal Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Antal Sp. z o.o.

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Antal Poland

Recruitment excellence. Every day we create a perfect match between Employees and Employers across CEE.

Jesteśmy liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Przez ten czas zbudowaliśmy wiele karier zarówno kandydatów, jak i naszych konsultantów. Elastycznie i kompleksowo podchodzimy do potrzeb pracodawców. Specjalizujemy się nie tylko w rekrutacji, ale również doradztwie HR, budowaniu wizerunku pracodawcy i prowadzeniu badań rynku pracy. Stawiamy na dynamiczny rozwój – działamy w 5 miastach w Polsce oraz w Czechach i na Słowacji. Na Węgrzech działamy pod marką Enloyd. ___________________________________________ We are a market leader in the recruitment of professionals and managers as well as providing HR Consulting services. The Antal brand is currently present in 35 countries and has been active in the CEE region since 1996. Since then, we have managed to build numerous careers of both candidates and our consultants. We approach the needs of employers with great flexibility and thoroughness. In addition to conducting recruitment projects we also specialize in HR consulting, employer branding and market research. Dynamic development is our focus – we currently have offices in 5 Polish cities, as well as in the Czech Republic and Slovakia. In Hungary we operate under the Enloyd brand. #praca #kariera #rynekpracy #ofertypracy #job #career #labourmarket #joboffers

Miasto
Warszawa
Siedziba główna
Warszawa, Mazowieckie
Branża
Kadry i rekrutacja
Specjalizacje
Recruitment, HR Consulting, Contracting, Market Research, Employer Branding, Rekrutacja pracowników, Selekcja kandydatów, Badania rynku pracy, Direct Search, Executive Search, Assessment / Development Centres, Testy psychometryczne, Wywiady behawioralne i Doradztwo HR

Rok założenia

1996

Liczba pracowników

51-200

Liczba obserwujących

129

Antal Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach

Profil firmy:
Antal Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Warszawa
  3. Kraków
  4. Poznań
  5. Zabrze
  6. Słupsk
  7. Ozarów Mazowiecki
  8. Wrocław
  9. Pabianice
  10. Lębork

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca Antal Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. Zamówień z Językiem Niemieckim

    Antal Sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa zamówień od momentu przygotowania oferty dla klienta, aż do wprowadzenia danych do systemu SAP.
      • Dostarczanie zamówienia klientom oraz obsługa ewentualnych reklamacji.
      • Współpraca z innymi działami, takimi jak finanse, handlowcy, planerzy oraz produkcja, w celu zapewnienia płynnego procesu zamówień.
      • Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego dla klienta, udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów i zapewnianie doskonałej obsługi klienta.

      Wymagania

      • Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2/C1 oraz znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
      • Min. roczne doświadczenie w obszarze obsługi klienta w firmie produkcyjnej/łańcucha dostaw/zarządzania zamówieniami/OTC
      • Znajomość systemu SAP lub innych narzędzi związanych z obsługą zamówień jest mile widziana.
      • Umiejętność efektywnej komunikacji.
      • Doskonałe umiejętności organizacyjne.
      • Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku.

      Oferujemy

      • Hybrydowy model pracy (raz w tygodniu lub rzadziej praca w biurze w Krakowie)
      • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz dodatkowe benefity, takie jak prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie.
      • Możliwości rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach i programach rozwojowych, które pomogą Ci poszerzyć swoje umiejętności i zdobyć cenne doświadczenie w obszarze zarządzania danymi.
      • Przyjazną atmosferę pracy, gdzie wartościujemy innowacyjność, współpracę i otwartość na nowe pomysły.
      • Profesjonalny zespół, który jest gotowy do dzielenia się wiedzą i wspierania Cię w realizacji celów.
      • Możliwość współpracy z międzynarodowymi zespołami, co pozwoli Ci rozwijać umiejętności językowe oraz zdobyć cenne doświadczenie międzykulturowe.
      • Bonus roczny i dodatkowe dni wolne z okazji urodzin.
      • Nowoczesne i komfortowe biuro.
  • Specjalista ds. Wsparcia Klienta z Językiem Niemieckim i Angielskim

    Antal Sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w języku niemieckim
      • Rozwiązywanie problemów klientów dotyczących zmian danych, propozycji rozwiązań, czy wsparcie reklamacji
      • Utrzymywanie dobrych relacji z klientami i zapewnianie wysokiej jakości usług
      • Odpowiedzialność za relacje oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta

      Wymagania

      • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2 (ponad średniozaawansowany) - warunek konieczny
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (średniozaawansowany) - warunek konieczny
      • Komunikatywność i otwartość
      • Wysoka kultura osobista

      Mile widziane:

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku (korporacyjne np.: w branży SSC/BPO)
      • Znajomość dodatkowego języka tj.: hiszpański, francuski, holenderski lub grecki

      Oferujemy

      • Szkolenie wdrożeniowe – nie wymagamy doświadczenia w obsłudze klienta oraz otrzymasz wynagrodzenie za okres szkoleniowy
      • Stabilne zatrudnienie w rozpoznawalnej firmie z dużymi możliwościami rozwoju kariery zawodowej
      • Program rekomendacji pracowników - jeżeli pomożesz znaleźć nam nowych pracowników otrzymasz dodatkowe bonusy pieniężne
      • Miłą atmosferę w pracy, w której zapewnione są różne szkolenia i kursy
      • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku i posługiwania się na co dzień językami obcymi

      Benefity:

      • Ubezpieczenie na życie
      • Prywatna opieka medyczna
      • Karta sportowa
      • Elastyczne godziny pracy
      • Możliwość awansu po 6 miesiącach
      • Możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym
      • Zniżki na firmowe produkty i usługi
      • Wyprawka dla dziecka
      • Dofinansowanie do okularów korekcyjnych
      • Bonusy i paczki świąteczne

  • Team Leader w Zespole Rekrutacyjnym

    Antal Sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • ekspert/lider
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Rozwijasz biznes poprzez budowanie długofalowych relacji z Klientami i Kandydatami
      • Wspierasz Klientów w zakresie polityki personalnej
      • Bierzesz udział w eventach biznesowych, spotkaniach z inwestorami i kluczowymi Klientami
      • Realizujesz procesy rekrutacyjne z obszaru SSC/BPO
      • Rozwijasz, zarządzasz i wspierasz pracę zespołu Konsultantów
      • Kreujesz pozytywną atmosferę pracy i współpracy (jesteś naturalnym liderem

      Wymagania

      • Min. 3 lat doświadczenia zawodowego w obszarze rekrutacji i sprzedaży
      • Doświadczenia w zarządzaniu zespołem
      • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)
      • Determinacji i nastawienia na realizację celów indywidualnych oraz zespołowych
      • Wrodzonego talentu do nawiązywania długofalowych relacji

      Mile widziane:

      • Znajomość branży SSC/BPO
      • Doświadczenie w pracy w firmie rekrutacyjnej

      Oferujemy

      • Unikalne możliwości budowania marki osobistej w mediach i w branży (gwarancja rozbudowania sieci kontaktów).
      • Dostęp do ogromnej bazy Kandydatów, która pomoże Ci osiągać wyznaczone cele + wsparcie zespołu marketingu rekrutacyjnego.
      • Indywidualne ścieżki rozwoju, międzynarodowe projekty, nowoczesne narzędzia, najnowsze technologie.
      • Wielkie, kilkudniowe, tematyczne wyjazdy integracyjne dwa razy w roku! (ps. zobacz wideo z Christmas Party 2022 - na dole ogłoszenia).
      • Szeroki i bezpłatny pakiet szkoleń rozwojowych tj.: nowoczesne sposoby na pozyskiwanie Kandydatów, negocjacje, sprzedaż itp.
      • Dowolna forma umowy do wyboru (UoP, B2B, UZ).
      • Wynagrodzenie podstawowe i atrakcyjny system bonusowy (wysokie prowizje).
      • Prywatną opiekę medyczną Luxmed (a w tym możliwość wykupienia pakietu stomatologicznego i rehabilitacyjnego na bardzo korzystnych warunkach).
      • Kartę Multisport.
      • Możliwość podnoszenia kompetencji językowych (dofinansowane zajęcia online z native’ami)
      • Elastyczny czas pracy i możliwość pracy w modelu hybrydowym.
      • Imprezy integracyjne, Pizza Meetings, sporty zespołowe, wspólna gra w planszówki i zespół z którym można konie kraść
  • International Business Development Manager

    Antal Sp. z o.o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Budujesz nowy, międzynarodowy dział sprzedażowo-rekrutacyjny w Gdańsku wraz z Managerem ds. Rekrutacji,
      • Pozyskujesz klientów biznesowych z branży SSC/BPO z Europy,
      • Rozpoznajesz i definiujesz potrzeby Klientów oraz doradzasz w zakresie proponowanych rozwiązań,
      • Utrzymujesz relacje z aktualnymi Klientami,
      • Promujesz produkty i usługi firmy,
      • Reprezentujesz firmę na konferencjach i innych wydarzeniach branżowych (w Polsce i za granicą),
      • Prowadzisz negocjacje.

      Wymagania

      • Biegle posługujesz się językiem angielskim (w mowie i w piśmie),
      • Masz doświadczenie związane z pozyskiwaniem kontraktów globalnych (niekoniecznie w obszarze rekrutacji),
      • Umiesz budować długotrwałe relacje biznesowe.
      • Łączysz swoją komunikatywność z umiejętnością współpracy na wszystkich szczeblach organizacji.
      • Pasjonujesz się sprzedażą i dążysz do osiągania wyników.
      • Masz doskonałe umiejętności organizacyjne, negocjacyjne i zarządzania czasem.

      Mile widziane:

      • Doświadczenie we współpracy z nowymi inwestorami, np. w branży nieruchomości
      • Certyfikat językowy z angielskiego
      • Znajomość innego europejskiego języka

      Oferujemy

      • Unikalne możliwości budowania marki osobistej w mediach i w branży (gwarancja rozbudowania sieci kontaktów).
      • Dostęp do ogromnej bazy Kandydatów, która pomoże Ci osiągać wyznaczone cele + wsparcie zespołu marketingu rekrutacyjnego.
      • Indywidualne ścieżki rozwoju, międzynarodowe projekty, nowoczesne narzędzia, najnowsze technologie.
      • Możliwość szybkiego awansu w strukturach firmy i nie tylko
      • Szeroki i bezpłatny pakiet szkoleń rozwojowych tj.: nowoczesne sposoby na pozyskiwanie Kandydatów, sprzedaż itp.
      • Forma umowy do wyboru (UoP, B2B, UZ).
      • Wynagrodzenie podstawowe i atrakcyjny system bonusowy (wysokie prowizje).
      • Prywatną opiekę medyczną Luxmed (a w tym możliwość wykupienia pakietu stomatologicznego i rehabilitacyjnego na bardzo korzystnych warunkach).
      • Kartę Multisport.
      • Możliwość podnoszenia kompetencji językowych (dofinansowane zajęcia online z native’ami)
      • Elastyczny czas pracy i możliwość pracy w modelu hybrydowym.
      • Imprezy integracyjne, Pizza Meetings, sporty zespołowe, wspólna gra w planszówki i zespół, z którym można konie kraść!

  • AP / AR / GL Accountant with Foreign Language

    Antal Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Ensuring efficiency & high quality of Accounts Payable, Accounts Receivable or General Ledger processes
      • Doing day-to-day operations (reconciliations and accounts monitoring, preparing standard reports, period closing tasks) and activities in one of following areas: invoice and T&E processing, responding to vendor queries, payments processing, credit risk management, applying cash on accounts receivable

      Wymagania

      • Fluent in English (min. C1 level)
      • Good knowledge of one of the European languages like: German, Dutch, French, Italian, Spanish, Hungarian, Czech, Swedish, or other
      • Knowledge of accounting principles
      • Experience in Accountancy Department
      • Very good communication skills, customer orientation, eagerness to learn & develop, teamwork skills

      Nice to have:

      • ERP Systems

      Oferujemy

      • Life insurance
      • Private medical care
      • Flexible working hours
      • Possibility of promotion after 6 months
      • Possibility of remote work after a trial period
      • Discounts on company products and services
      • School starter kid
      • Co-financing of corrective glasses
      • Christmas bonuses and packages
      • Introduction training - we do not require any experience in customer service and you will be paid for the training period
      • Stable employment at a recognizable company with great opportunities to grow your career path
      • Employee referral program - if you help us find new employees you will receive additional bonuses
  • AP / AR / GL Accountant with Foreign Language

    Antal Sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Your responsibilities

      • Ensuring efficiency & high quality of Accounts Payable, Accounts Receivable or General Ledger processes
      • Doing day-to-day operations (reconciliations and accounts monitoring, preparing standard reports, period closing tasks) and activities in one of following areas: invoice and T&E processing, responding to vendor queries, payments processing, credit risk management, applying cash on accounts receivable

      Our requirements

      • Fluent in English (min. C1 level)
      • Good knowledge of one of the European languages like: German, Dutch, French, Italian, Spanish, Hungarian, Czech, Swedish, or other
      • Knowledge of accounting principles
      • Experience in Accountancy Department
      • Very good communication skills, customer orientation, eagerness to learn & develop, teamwork skills

      Nice to have:

      • ERP Systems

      We offer

      • Life insurance
      • Private medical care
      • Flexible working hours
      • Possibility of promotion after 6 months
      • Possibility of remote work after a trial period
      • Discounts on company products and services
      • School starter kid
      • Co-financing of corrective glasses
      • Christmas bonuses and packages
      • Introduction training - we do not require any experience in customer service and you will be paid for the training period
      • Stable employment at a recognizable company with great opportunities to grow your career path
      • Employee referral program - if you help us find new employees you will receive additional bonuses
  • AP / AR / GL Accountant with Foreign Language

    Antal Sp. z o.o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Your responsibilities

      • Ensuring efficiency & high quality of Accounts Payable, Accounts Receivable or General Ledger processes
      • Doing day-to-day operations (reconciliations and accounts monitoring, preparing standard reports, period closing tasks) and activities in one of following areas: invoice and T&E processing, responding to vendor queries, payments processing, credit risk management, applying cash on accounts receivable

      Our requirements

      • Fluent in English (min. C1 level)
      • Good knowledge of one of the European languages like: German, Dutch, French, Italian, Spanish, Hungarian, Czech, Swedish, or other
      • Knowledge of accounting principles
      • Experience in Accountancy Department
      • Very good communication skills, customer orientation, eagerness to learn & develop, teamwork skills

      Nice to have:

      • ERP Systems

      We offer

      • Life insurance
      • Private medical care
      • Flexible working hours
      • Possibility of promotion after 6 months
      • Possibility of remote work after a trial period
      • Discounts on company products and services
      • School starter kid
      • Co-financing of corrective glasses
      • Christmas bonuses and packages
      • Introduction training - we do not require any experience in customer service and you will be paid for the training period
      • Stable employment at a recognizable company with great opportunities to grow your career path
      • Employee referral program - if you help us find new employees you will receive additional bonuses
  • Specjalista ds. Wsparcia Klienta z Językiem Niemieckim i Angielskim

    Antal Sp. z o.o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w języku niemieckim
      • Rozwiązywanie problemów klientów dotyczących zmian danych, propozycji rozwiązań, czy wsparcie reklamacji
      • Utrzymywanie dobrych relacji z klientami i zapewnianie wysokiej jakości usług
      • Odpowiedzialność za relacje oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta

      Wymagania

      • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2 (ponad średniozaawansowany) - warunek konieczny
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (średniozaawansowany) - warunek konieczny
      • Komunikatywność i otwartość
      • Wysoka kultura osobista

      Mile widziane:

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku (korporacyjne np.: w branży SSC/BPO)
      • Znajomość dodatkowego języka tj.: hiszpański, francuski, holenderski lub grecki

      Oferujemy

      • Szkolenie wdrożeniowe – nie wymagamy doświadczenia w obsłudze klienta oraz otrzymasz wynagrodzenie za okres szkoleniowy
      • Stabilne zatrudnienie w rozpoznawalnej firmie z dużymi możliwościami rozwoju kariery zawodowej
      • Program rekomendacji pracowników - jeżeli pomożesz znaleźć nam nowych pracowników otrzymasz dodatkowe bonusy pieniężne
      • Miłą atmosferę w pracy, w której zapewnione są różne szkolenia i kursy
      • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku i posługiwania się na co dzień językami obcymi
        • Ubezpieczenie na życie
        • Prywatna opieka medyczna
        • Karta sportowa
        • Elastyczne godziny pracy
        • Możliwość awansu po 6 miesiącach
        • Możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym
        • Zniżki na firmowe produkty i usługi
        • Wyprawka dla dziecka
        • Dofinansowanie do okularów korekcyjnych
        • Bonusy i paczki świąteczne

  • Specjalista ds. Wsparcia Klienta z Językiem Niemieckim i Angielskim

    Antal Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w języku niemieckim
      • Rozwiązywanie problemów klientów dotyczących zmian danych, propozycji rozwiązań, czy wsparcie reklamacji
      • Utrzymywanie dobrych relacji z klientami i zapewnianie wysokiej jakości usług
      • Odpowiedzialność za relacje oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta

      Wymagania

      • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2 (ponad średniozaawansowany) - warunek konieczny
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (średniozaawansowany) - warunek konieczny
      • Komunikatywność i otwartość
      • Wysoka kultura osobista

      Mile widziane:

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku (korporacyjne np.: w branży SSC/BPO)
      • Znajomość dodatkowego języka tj.: hiszpański, francuski, holenderski lub grecki

      Oferujemy

      • Szkolenie wdrożeniowe – nie wymagamy doświadczenia w obsłudze klienta oraz otrzymasz wynagrodzenie za okres szkoleniowy
      • Stabilne zatrudnienie w rozpoznawalnej firmie z dużymi możliwościami rozwoju kariery zawodowej
      • Program rekomendacji pracowników - jeżeli pomożesz znaleźć nam nowych pracowników otrzymasz dodatkowe bonusy pieniężne
      • Miłą atmosferę w pracy, w której zapewnione są różne szkolenia i kursy
      • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku i posługiwania się na co dzień językami obcymi
      • Ubezpieczenie na życie
      • Prywatna opieka medyczna
      • Karta sportowa
      • Elastyczne godziny pracy
      • Możliwość awansu po 6 miesiącach
      • Możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym
      • Zniżki na firmowe produkty i usługi
      • Wyprawka dla dziecka
      • Dofinansowanie do okularów korekcyjnych
      • Bonusy i paczki świąteczne
  • Specjalistka/Specjalista ds. Kadr i Płac

    Antal Sp. z o.o.
    • 8 000-10 000 zł / mies.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • starszy specjalista (senior)
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      • obsługa administracyjna procesów zatrudniania,
      • sporządzanie dokumentacji kadrowo - płacowej,
      • naliczanie wynagrodzeń,
      • kontrola ewidencji czasu pracy i rozliczania czasu pracy,
      • kontrola ważności badań lekarskich i szkoleń BHP,
      • przygotowanie deklaracji dla ZUS, US, PFRON,
      • współpraca z urzędami typu US, ZUS,
      • monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy,
      • bieżące konsultacje i doradztwo dla Zarządu i Pracowników,
      • przygotowanie raportów i analiz,
      • obsługa PPK,
      • koordynacja benefitów.

      Wymagania

      • Masz min. 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
      • Bardzo dobrze znasz przepisy Prawa Pracy i zagadnień ubezpieczeniowych,
      • Posiadasz doświadczenie w obsłudze programu Płatnik,
      • Masz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz lubisz doradzać innym,
      • Jesteś dobrze zorganizowany/-a,
      • Cechuje Cię duża samodzielność, proaktywność, dokładność, rzetelność i odpowiedzialność,
      • Znasz język angielski na poziomie komunikatywnym.

      Oferujemy

      • Prywatną opiekę medyczną Luxmed (a w tym pakiet stomatologiczny i rehabilitacyjny na bardzo korzystnych warunkach)
      • Szkolenia z obszarów kadrowo-płacowych (zawsze będziesz na bieżąco)
      • Forma umowy do wyboru (UoP lub B2B)
      • Nowoczesne biuro blisko centrum Warszawy (Plac Unii Lubelskiej)
      • Kartę Multisport
      • Dostęp do platformy MyBenefit, gdzie zbierasz punkty, a potem wykorzystujesz je np.: na bon do Zalando, czy na masaż
      • Super zespół HR :)
      • Możliwość podnoszenia kompetencji językowych (dofinansowane zajęcia online z native’ami)
      • Elastyczny czas pracy i możliwość pracy w modelu hybrydowym (min 3 dni pracy z biura)
      • Imprezy integracyjne w biurze i poza biurem, Pizza Meetings, sporty zespołowe i dużo więcej,
      • Możliwość zabrania swojego pupila do biura :)
      • Wielkie, kilkudniowe, tematyczne wyjazdy integracyjne dwa razy w roku!
      • Realną możliwość wprowadzania własnych pomysłów w życie – SKY IS THE LIMIT
  • Міжнародний Рекрутинг Координатор

    Antal Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Your responsibilities

      Завдання та обов’язки:

      · управління командою (до 10 рекрутерів)

      · побудова комплексної стратегії підбору персоналу відповідно до стратегії розвитку компанії

      · відповідальність за результати та бюджет усієї області

      · постійне вдосконалення процесів і підвищення ефективності

      · впровадження ключових показників ефективності підбору персоналу

      Our requirements

      Ти ідеальний кандидат, якщо:

      · вільно володієш українською чи російською мовами

      · є наявний підтвержений успіх в цій чи подібній ролі

      · володієш основами сучасного маркетингу в сфері підбору персоналу

      · маєш знання про міжнародні ринки (пошук нових постачальників, пошук нових кандидатів)

      · вмієш розроблювати відповідні моделі оплати праці та преміювання у відділах підбору персоналу

      We offer

      Додаткові переваги:

      · водійське посвідчення категорії B

      · володіння польською чи англійською мовами на рівні B2

  • Вакансія для українців! Завідувач складу у місті Ржещув (Польща)

    Antal Sp. z o.o.
    • Rzeszów
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • запрошуємо працівників з України
    • Ваші обов\'язки

      Основні задачі:

      • Взяти на себе оперативне керівництво для управління безпечною та ефективною роботою складу відповідно до очікувань компанії та клієнтів.
      • Стати основною контактною особою спілкування з клієнтами.
      • Підтримувати зв’язок із клієнтами на щоденній / щотижневій основі, працюючи в партнерстві, щоб встановити та побудувати міцні активні відносини.
      • Впроваджувати та встановлювати нові стандарти в роботі, керуючи та мотивуючи команду, щоб забезпечити ефективне використання колег і активів для досягнення оптимальної продуктивності з точки зору комерційної ефективності та рівня обслуговування клієнтів.
      • Розвивати культуру, засновану на здоров’ї та безпеці, продуктивності, залученні та постійному вдосконаленні.
      • Забезпечувати вискокий рівень обслуговування клієнтів за допомогою ефективного спілкування та планування.
      • Передбачати та керувати змінами, спричиненими зміною вимог клієнтів.
      • Забезпечувати робочі процеси й процедури, їх моніторинг та вдосконалення.
      • Демонструвати позитивний та проактивний підхід до роботи, виявляючи потенційні ризики та можливості та діяти відповідно до захисту рівня обслуговування клієнтів.

      Вимоги

      • Досвід керівництва складом
      • Впевнений стиль керівництва
      • Суперорганізованість, спокійний, аналітичний підхід, увага до деталей
      • Самомотивація, зосередженість на цілях і ставлення «можу зробити»
      • Сильні навички багатозадачності для визначення пріоритетних задач
      • Комунікабельність та здатність донести свої ідеї до будь-якої людини
      • Високий рівень володіння англійською

      Що ми пропонуємо

      • Робота в міжнародній логістичній компанії
      • Можливості розвитку та кар'єрного зростання
      • Довгостроковий договір
      • Висока зарплата
      • Соціальний пакет
      • Термінова вакансія!
  • Business Development Manager

    Antal Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      Jako Business Developer Manager w zespole Engineering & Operations:

      • Inicjujesz proces sprzedaży i podejmujesz działania mających na celu wspieranie rozwoju biznesu.
      • Jesteś odpowiedzialny/-a za rozwój możliwości biznesowych w obszarze Engineering & Operations (hunting) oraz za utrzymanie istniejących Klientów (farming).
      • Rozpoznajesz i definiujesz potrzeby Klientów oraz doradzasz w zakresie proponowanych rozwiązań.
      • Aktywnie i regularnie odwiedzasz nowych Klientów.
      • Prowadzisz sprzedaż krzyżową i starasz się połączyć swoje działania z innymi liniami biznesowymi Antal.
      • Promujesz produkty i usługi firmy.
      • Reprezentujesz firmę na konferencjach i innych wydarzeniach branżowych.
      • Prowadzisz negocjacje.

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • Masz kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży B2B firm z sektora Engineering & Manufacturing & Operations (lub w obszarze Recruting/HR/Consulting)
      • Znasz język angielski na poziomie zaawansowanym (min. C1).
      • Umiesz budować długotrwałe relacje biznesowe.
      • Łączysz swoją komunikatywność z umiejętnością współpracy na wszystkich szczeblach organizacji.
      • Pasjonujesz się sprzedażą i dążysz do osiągania wyników.
      • Posiadasz doskonałe umiejętności organizacyjne, negocjacyjne i zarządzania czasem.

      Mile widziane:

      • Doświadczenie na stanowisku Business Development Managera.

      Oferujemy

      Co możemy Ci zaoferować? .

      • Indywidualne ścieżki rozwoju, międzynarodowe projekty, nowoczesne narzędzia, najnowsze technologie.
      • Możliwość szybkiego awansu w strukturach firmy i nie tylko!
      • Szeroki i bezpłatny pakiet szkoleń rozwojowych tj.: nowoczesne sposoby na pozyskiwanie Kandydatów, negocjacje, sprzedaż itp.
      • Dowolna forma umowy do wyboru (UoP, B2B, UZ).
      • Wynagrodzenie podstawowe i atrakcyjny system bonusowy (wysokie prowizje).
      • Prywatną opiekę medyczną Luxmed (a w tym możliwość wykupienia pakietu stomatologicznego i rehabilitacyjnego na bardzo korzystnych warunkach).
      • Kartę Multisport.
      • Możliwość podnoszenia kompetencji językowych (darmowe zajęcia online z native’ami)
      • Elastyczny czas pracy i możliwość pracy w biurze, hybrydowo lub zdalnie.
      • Imprezy integracyjne,Pizza Meetings, sporty zespołowe, wspólna gra w planszówki i zespół z którym można konie kraść
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim | Bez doświadczenia

    Antal Sp. z o.o.
    • 5 500-6 000 zł / mies.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      Czym będziesz się zajmować?

      • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w języku niemieckim (dział sprzętu AGD)
      • Rozwiązywanie spraw reklamacyjnych
      • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta
      • Posprzedażowe wsparcie klienta
      • Przeprowadzanie klienta przez proces reklamacyjny
      • Odpowiedzialność za relacje z klientem

      Wymagania

      Czego od Ciebie oczekujemy?

      • Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 (zaawansowany) - warunek konieczny
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego lub polskiego, żebyś mógł się dogadać ze znajomymi z biura
      • Komunikatywność i otwartość
      • Wysoka kultura osobista
      • Podstawowa umiejętność obsługi komputera

      Oferujemy

      Co możemy Ci zaoferować?

      • Wsparcie w procesie relokacji
      • Bonus relokacyjny wysokości do 1500 zł zwrotu kosztów - wypłacany wraz z pierwszym wynagrodzeniem
      • Szkolenie wdrożeniowe – nie wymagamy doświadczenia w obsłudze klienta oraz otrzymasz wynagrodzenie za okres szkoleniowy
      • Ubezpieczenie na życie
      • Prywatna opieka medyczna
      • Elastyczne godziny pracy
      • Możliwość awansu po 6 miesiącach
      • Możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym
      • Zniżki na firmowe produkty i usługi
      • Wyprawka dla dziecka
      • Dofinansowanie do okularów korekcyjnych
      • Bonusy i paczki świąteczne
      • Program rekomendacji pracowników - jeżeli pomożesz znaleźć nam nowych pracowników otrzymasz dodatkowe bonusy pieniężne 4

      Co się stanie po Twojej aplikacji?

      • Skontaktuje się z Tobą Konsultantka Antal, która przeprowadzi z Tobą wstępną rozmowę rekrutacyjną.
      • Następnie zadzwoni do Ciebie Rekruter ze strony pracodawcy.
      • Otrzymasz test online, który zweryfikuje Twoją znajomość języka niemieckiego.
      • Po zaliczeniu testu skontaktuje się z Tobą Manager zespołu, który porozmawia z Tobą w języku niemieckim.
      • Po wszystkim zapadnie decyzja o zatrudnieniu, za którą mocno trzymamy kciuki!
  • Customer Support Specialist with German | No experience

    Antal Sp. z o.o.
    • 5 500-6 000 zł / mies.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Your responsibilities

      What will you be doing?

      • Telephone and e-mail customer service in German (household products department)
      • Resolving complaints
      • Providing high quality customer service
      • After-sales customer support
      • Guiding the customers through the complaint process
      • Responsibility for customer relations

      Our requirements

      What do we expect from you?

      • Knowledge of German on C1 level (advanced) - a necessary requirement
      • Communicative knowledge of English or Polish - so that you can get along with your colleagues in the office ;)
      • Communicativeness and openness
      • High personal culture
      • Basic computer skills

      We offer

      What can we offer you?

      • Support in relocation to Poland process - we will guide you through all the formalities related to moving
      • Relocation bonus of 1500 PLN (paid together with the first salary)
      • Introduction training - we do not require any experience in customer service and you will be paid for the training period
      • Life insurance
      • Private medical care
      • Flexible working hours
      • Possibility of promotion after 6 months
      • Possibility of remote work after a trial period
      • Discounts on company products and services
      • School starter kid
      • Co-financing of corrective glasses
      • Christmas bonuses and packages
      • Employee referral program - if you help us find new employees you will receive additional bonuses

      What will happen after you apply?

      • An Antal Consultant will contact You and conduct an initial recruitment interview with you.
      • Then a recruiter from the employer's side will call you.
        • You will take an online test to verify your knowledge of German.
        • After passing the test, the Client's Team Manager will contact You and speak with you in German.
        • Afterward, time for a decision about your employment, for which we are keeping our fingers crossed!
  • Recruitment Consultant with Ukrainian and English

    Antal Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Your responsibilities

      You main responsibilities:

      • source, identify and develop candidates through multiple channels including online resources such as interbal/external job boards and associations, social/professional networking sites etc.
      • managing the whole recruitment process from sourcing to offer stage
      • meeting and evaluate the candidates for each positions depending on the requriments of the client
      • build and maintain proactive relationships with candidates
      • proactively conduct research and investigate innovative ways to identify new candidates

      Our requirements

      We are looking for:

      • active individuals with recruitment or HR experience and excellent networking skills
      • committed to build strong client and candidate relationships
      • excellent knowledge of Ukrainian (min. C1)
      • excellent knowledge of English (min. B2)
      • target and sales oriented professionals with the ability to motivate themselves to succeed through systematic actions
      • excellent communication skills
      • working in recruitment or HR company will be an asset
      • knowledge of Polish will be an asset

      We offer

      We offer:

      • possibility to grow within one of the fastest recruitment firms in the market
      • long-term and stable employment
      • participate in interesting recruitment projects conducted for the most famous and reputable global companies
      • private medical care and a Multisport card
      • friendly atmosphere and cooperation based on respect and sharing knowledge
  • Recruitment Consultant with Ukrainian and English

    Antal Sp. z o.o.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Your responsibilities

      You main responsibilities:

      • source, identify and develop candidates through multiple channels including online resources such as interbal/external job boards and associations, social/professional networking sites etc.
      • managing the whole recruitment process from sourcing to offer stage
      • meeting and evaluate the candidates for each positions depending on the requriments of the client
      • build and maintain proactive relationships with candidates
      • proactively conduct research and investigate innovative ways to identify new candidates

      Our requirements

      We are looking for:

      • active individuals with recruitment or HR experience and excellent networking skills
      • committed to build strong client and candidate relationships
      • excellent knowledge of Ukrainian (min. C1)
      • excellent knowledge of English (min. B2)
      • target and sales oriented professionals with the ability to motivate themselves to succeed through systematic actions
      • excellent communication skills
      • working in recruitment or HR company will be an asset
      • knowledge of Polish will be an asset

      We offer

      We offer:

      • possibility to grow within one of the fastest recruitment firms in the market
      • long-term and stable employment
      • participate in interesting recruitment projects conducted for the most famous and reputable global companies
      • private medical care and a Multisport card
      • friendly atmosphere and cooperation based on respect and sharing knowledge

Pracodawcy w Warszawie i okolicy