Marcel S.A. 


Jesteśmy firmą, działającą od 1992 roku, naszym podstawowym założeniem jest kompleksowe wspomaganie informatyzacji w diagnostyce medycznej. Ściśle współpracujemy z najlepszymi światowymi i krajowymi producentami systemów informatycznych, by rozszerzać ofertę o skuteczne rozwiązania odpowiadające potrzebom i wymaganiom Użytkowników.


Działania firmy sięgają od opracowań teoretycznych, przez konkretne rozwiązania techniczne, produkcję, wdrożenia, handel i serwis po działalność edukacyjną i szkoleniową.

Marcel S.A. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
it (informatyka) księgowość / ekonomia obsługa klienta / call center administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy Marcel S.A.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Karta MultiSport
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenia, kursy, konferencje

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa Marcel S.A.

Siedziba główna

Marcel S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Informatyk25.5%Ekonomista6.4%Specjalista ds. obsługi klienta4.3%Specjalista ds. administracji2.1%Python Developer2.1%Inny59.6%100%

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

100%

Profil firmy:
Marcel S.A.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Lublin
  3. Biała Podlaska
  4. Bielsko-Biała
  5. Poznań
  6. Wrocław
  7. Białystok
  8. Katowice
  9. Parczew
  10. Bydgoszcz

Data aktualizacji: 01.03.2025

Praca Marcel S.A. - oferty archiwalne

  • KONSULTANT SERWISU IT (systemy medyczne/weterynaryjne)

    Marcel S.A.
    • Zielonka
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Wsparcie merytoryczne użytkowników oprogramowania w laboratoriach weterynaryjnych i/lub medycznych.
      • Będziesz odpowiadać za pomoc, bezpośrednim użytkownikom programu w zrozumieniu jego działania i rozwiązywać pojawiające się problemy. Problemy zgłaszane są mailowo, ale również telefonicznie dlatego będziemy oczekiwać obsługi zarówno dedykowanej skrzynki pocztowej, jak również kontaktu telefonicznego z klientem.
      • Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi aplikacji.
      • Kiedy użytkownik zaczyna pracę z nowym programem trzeba go przeszkolić. Czasami są to indywidualne szkolenia a czasami w grupach. Bezpośrednio lub zdalnie.
      • Opracowanie dokumentacji wdrożeniowej (prezentacje, instrukcje użytkownika, dokumenty techniczne).
      • Z doświadczenia wiemy, że czasami przeszkolenie klienta nie jest wystarczające. Wtedy trzeba napisać instrukcję, aby nie musiał kontaktować się z nami codziennie w tej samej sprawie.
      • Testowanie zamian funkcjonalnych w aplikacjach i nowych wersjach systemów.
      • Klienci są wymagający a my chcemy, żeby nasz klient był zadowolony. Dlatego ciągle rozwijamy nasze produkty. Nowe funkcje trzeba przetestować – sprawdzić czy i jak działają. To też będzie należało do Twoich obowiązków.
      • Realizacja wdrożeń w oprogramowaniach w laboratoriach na terenie całego kraju.
      • U każdego klienta, który zdecyduje się na zakup naszego oprogramowania odbywa się wdrożenie. Szkolimy użytkowników z obsługi programu i asystujemy przy rutynowej pracy do czasu, aż poczują się pewnie z nową organizacją pracy. Zazwyczaj jest to kilka dni.
      • Współpraca z Product Ownerem i programistami w zakresie tworzenia i rozwoju oferowanych aplikacji.
      • Jako osoba mająca bezpośredni kontakt z klientem będziesz dla nich cennym źródłem informacji. Będziesz częścią zespołu tworzącego nowy produkt lub rozwijającego istniejący produkt.
      • Instalacja i konfiguracja urządzeń oraz oprogramowania.
      • Zgodnie ze zgłoszeniami klientów będziesz realizować instalację jak i konfigurację urządzeń czy oprogramowania.
      • Diagnozowanie i usuwanie problemów w działaniu infrastruktury i systemów.
      • W ramach bieżących obowiązków będziesz odpowiadać za usuwanie zgłoszonych przez użytkowników problemów w działaniu naszych systemów czy diagnozować zgłaszane lub wykryte nieprawidłowości związane z infrastrukturą sieciową (w komunikacji między serwerem a stacją roboczą u klienta).
      • Aktywna współpraca z innymi działami firmy
      • Zależy nam na osobie, która będzie komunikować się z pozostałymi działami w firmie tak by dawać w ten sposób jak najwyższą jakość końcowemu użytkownikowi i wpływać pozytywnie na strukturę firmy.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe ukierunkowane – informatyczne lub pokrewne techniczne.
      • Najlepiej gdyby był to kierunek informatyka. Preferowane są również kierunki związane z biologią, takie jak chemia, biotechnologia, zootechnika. A także kierunki weterynaryjne (prewencja weterynaryjna i higiena pasz, higiena zwierząt rzeźnych i żywność pochodzenia zwierzęcego, weterynaryjna diagnostyka laboratoryjna) lub pokrewne.
      • Znasz podstawy zagadnień sieciowych.
      • Jeśli nie są Ci obce pojęcia takie, jak VPN, DNS, protokoły FTP, HTTPS to czekamy właśnie na Ciebie.
      • Umiejętności samodzielnego diagnozowania problemów związanych ze sprzętem komputerowym, siecią i oprogramowaniem.
      • Klient nie zawsze wie czego chce lub co dokładnie mu nie działa. Czasami potrzebuje pomocy by zrozumieć jak system powinien zadziałać lub jak ma wykonać dany proces. Doświadczenie jest tutaj kluczowe, ale to jednak umiejętności interpersonalne nie pozostają bez znaczenia.
      • Wiedzę na poziomie konfiguracji i zarządzania systemami operacyjnymi Linux i Windows.
      • Jeśli masz wiedzę z zakresu systemów Linux (Ubuntu/Gentoo), dobrą znajomość systemów operacyjnych desktopowych Windows, znajomość zagadnień sieciowych, podstaw protokołu TCP/IP albo znajomość: BASH, Apache, PostgreSQL, Firebird to jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko.
      • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.
      • Umiejętność analitycznego myślenia.
      • Bardzo dobre zdolności interpersonalne, wysoka kultura osobista.
      • DODATKOWE ATUTY:

        1. Znajomość podstawowych zagadnień bazodanowych SQL.

        2. Doświadczenie w obsłudze Klienta w branży laboratoryjnej lub medycznej.

        3. Dynamika w działaniu oraz w zarządzaniu efektywnością własnej pracy.

        4. Chęć podejmowania nowych wyzwań zawodowych.

        5. Otwartość na wiedzę i pozyskiwanie nowych umiejętności.

        6. Wysoki poziom odpowiedzialności i zaangażowania w wykonywane obowiązki.

        7. Zainteresowania tematyką z obszaru informatyki i nowych technologii.

      Oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub B2B.
      • Możliwość pracy w dynamicznym i otwartym zespole profesjonalistów w atmosferze wspierającej kreatywność i rozwój.
      • Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez dofinansowanie szkoleń i kursów.
      • Możliwość udziału w innowacyjnych projektach.
      • Kartę multisport.
  • KONSULTANT SERWISU IT (systemy medyczne/weterynaryjne)

    Marcel S.A.
    • Zielonka
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      1. Wsparcie merytoryczne użytkowników oprogramowania w laboratoriach weterynaryjnych i/lub medycznych.

      Będziesz odpowiadać za pomoc, bezpośrednim użytkownikom programu w zrozumieniu jego działania i rozwiązywać pojawiające się problemy. Problemy zgłaszane są mailowo, ale również telefonicznie dlatego będziemy oczekiwać obsługi zarówno dedykowanej skrzynki pocztowej, jak również kontaktu telefonicznego z klientem.

      2. Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi aplikacji.

      Kiedy użytkownik zaczyna pracę z nowym programem trzeba go przeszkolić. Czasami są to indywidualne szkolenia a czasami w grupach. Bezpośrednio lub zdalnie.

      3.Opracowanie dokumentacji wdrożeniowej (prezentacje, instrukcje użytkownika, dokumenty techniczne).

      Z doświadczenia wiemy, że czasami przeszkolenie klienta nie jest wystarczające. Wtedy trzeba napisać instrukcję, aby nie musiał kontaktować się z nami codziennie w tej samej sprawie.

      4. Testowanie zamian funkcjonalnych w aplikacjach i nowych wersjach systemów.

      Klienci są wymagający a my chcemy, żeby nasz klient był zadowolony. Dlatego ciągle rozwijamy nasze produkty. Nowe funkcje trzeba przetestować – sprawdzić czy i jak działają. To też będzie należało do Twoich obowiązków.

      5. Realizacja wdrożeń w oprogramowaniach w laboratoriach na terenie całego kraju.

      U każdego klienta, który zdecyduje się na zakup naszego oprogramowania odbywa się wdrożenie. Szkolimy użytkowników z obsługi programu i asystujemy przy rutynowej pracy do czasu, aż poczują się pewnie z nową organizacją pracy. Zazwyczaj jest to kilka dni.

      6. Współpraca z Product Ownerem i programistami w zakresie tworzenia i rozwoju oferowanych aplikacji.

      Jako osoba mająca bezpośredni kontakt z klientem będziesz dla nich cennym źródłem informacji. Będziesz częścią zespołu tworzącego nowy produkt lub rozwijającego istniejący produkt.

      7. Instalacja i konfiguracja urządzeń oraz oprogramowania.

      Zgodnie ze zgłoszeniami klientów będziesz realizować instalację jak i konfigurację urządzeń czy oprogramowania.

      8. Diagnozowanie i usuwanie problemów w działaniu infrastruktury i systemów.

      W ramach bieżących obowiązków będziesz odpowiadać za usuwanie zgłoszonych przez użytkowników problemów w działaniu naszych systemów czy diagnozować zgłaszane lub wykryte nieprawidłowości związane z infrastrukturą sieciową (w komunikacji między serwerem a stacją roboczą u klienta).

      9. Aktywna współpraca z innymi działami firmy.

      Zależy nam na osobie, która będzie komunikować się z pozostałymi działami w firmie tak by dawać w ten sposób jak najwyższą jakość końcowemu użytkownikowi i wpływać pozytywnie na strukturę firmy.

      Wymagania

      1. Wykształcenie wyższe ukierunkowane – informatyczne lub pokrewne techniczne.

      Najlepiej gdyby był to kierunek informatyka. Preferowane są również kierunki związane z biologią, takie jak chemia, biotechnologia, zootechnika. A także kierunki weterynaryjne (prewencja weterynaryjna i higiena pasz, higiena zwierząt rzeźnych i żywność pochodzenia zwierzęcego, weterynaryjna diagnostyka laboratoryjna) lub pokrewne.

      2. Znasz podstawy zagadnień sieciowych.

      Jeśli nie są Ci obce pojęcia takie, jak VPN, DNS, protokoły FTP, HTTPS to czekamy właśnie na Ciebie.

      3.Umiejętności samodzielnego diagnozowania problemów związanych ze sprzętem komputerowym, siecią i oprogramowaniem.

      Klient nie zawsze wie czego chce lub co dokładnie mu nie działa. Czasami potrzebuje pomocy by zrozumieć jak system powinien zadziałać lub jak ma wykonać dany proces. Doświadczenie jest tutaj kluczowe, ale to jednak umiejętności interpersonalne nie pozostają bez znaczenia.

      4. Wiedzę na poziomie konfiguracji i zarządzania systemami operacyjnymi Linux i Windows.

      Jeśli masz wiedzę z zakresu systemów Linux (Ubuntu/Gentoo), dobrą znajomość systemów operacyjnych desktopowych Windows, znajomość zagadnień sieciowych, podstaw protokołu TCP/IP albo znajomość: BASH, Apache, PostgreSQL, Firebird to jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko.

      5. Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.

      6. Umiejętność analitycznego myślenia.

      7. Bardzo dobre zdolności interpersonalne, wysoka kultura osobista.

      DODATKOWE ATUTY:

      1. Znajomość podstawowych zagadnień bazodanowych SQL.

      2. Doświadczenie w obsłudze Klienta w branży laboratoryjnej lub medycznej.

      3. Dynamika w działaniu oraz w zarządzaniu efektywnością własnej pracy.

      4. Chęć podejmowania nowych wyzwań zawodowych.

      5. Otwartość na wiedzę i pozyskiwanie nowych umiejętności.

      6. Wysoki poziom odpowiedzialności i zaangażowania w wykonywane obowiązki.

      7. Zainteresowania tematyką z obszaru informatyki i nowych technologii.

      Oferujemy

      1. Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub B2B.

      2. Możliwość pracy w dynamicznym i otwartym zespole profesjonalistów w atmosferze wspierającej kreatywność i rozwój.

      3. Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez dofinansowanie szkoleń i kursów.

      4. Możliwość udziału w innowacyjnych projektach.

      5. Kartę multisport.

  • SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ SYSTEMÓW IT Konsultant Aplikacyjny (systemy medyczne)

    Marcel S.A.
    • Zielonka
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Realizacja wdrożeń oprogramowania w laboratoriach na terenie całego kraju .

      U każdego klienta, który zdecyduje się na zakup naszego oprogramowania odbywa się wdrożenie. Szkolimy użytkowników z obsługi programu i asystujemy przy rutynowej pracy do czasu, aż poczują się pewnie z nową organizacją pracy. Zazwyczaj jest to kilka dni.

      • Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi aplikacji.

      Kiedy użytkownik zaczyna pracę z nowym programem trzeba go przeszkolić. Czasami są to indywidualne szkolenia a czasami w grupach. Bezpośrednio lub zdalnie.

      • Wsparcie merytoryczne użytkowników oprogramowania w laboratoriach medycznych (analityka, serologia, patomorfologia)

      Będziesz odpowiadać za pomoc bezpośrednim użytkownikom programu w zrozumieniu jego działania i rozwiązywanie pojawiających się problemów. Problemy zgłaszane są mailowo, ale również telefonicznie dlatego będziemy oczekiwać obsługi zarówno dedykowanej skrzynki pocztowej, jak również kontaktu telefonicznego z klientem.

      • Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej (prezentacje, instrukcje użytkownika, dokumenty techniczne) .

      Z doświadczenia wiemy, że czasami przeszkolenie użytkownika nie wystarczy. Wtedy trzeba napisać instrukcję, aby nie musiał kontaktować się z nami codziennie w tej samej sprawie :)

      • Testowanie zmian funkcjonalnych w aplikacjach i nowych wersji systemów.

      Klienci są wymagający a my chcemy, żeby nasz klient był zadowolony. Dlatego ciągle rozwijamy nasze produkty. Nowe funkcje trzeba przetestować – sprawdzić czy i jak działają. To też będzie należało do Twoich obowiązków.

      • Współpraca z Product Ownerem i programistami w zakresie tworzenia i rozwoju oferowanych aplikacji.

      Jako osoba mająca bezpośredni kontakt z klientem będziesz dla nich cennym źródłem informacji. Będziesz częścią zespołu tworzącego nowy produkt lub rozwijającego istniejący produkt.

      Wymagania

      Wykształcenie wyższe ukierunkowane.

      Dobrze byłoby, gdyby był to kierunek informatyczny. Jeszcze lepiej jeśli jest to kierunek analityka medyczna z uprawnieniami serologicznymi lub wiedzą nt. funkcjonowania pracowni serologii transfuzjologicznej z bankiem krwi.

      Doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych i szkoleniach użytkowników.

      Na tym stanowisku będziesz wdrażać nowy program w laboratorium. Będziemy oczekiwać, że odpowiednio przekażesz posiadaną wiedzę i wykażesz się dużą cierpliwością w stosunku do osób, które nie zawsze są biegłe w obsłudze komputera..

      Bardzo dobre zdolności interpersonalne.

      Umiejętność komunikacji z ludźmi będzie Ci potrzebna nie tylko w kontakcie z klientem, ale również w codziennej pracy w zróżnicowanym zespole.

      Umiejętności identyfikacji problemów i aktywnego generowania rozwiązań .

      Klient nie zawsze wie czego chce i nie zawsze potrafi ubrać to w słowa. Czasami trzeba mu pomóc i zrozumieć co ma na myśli. Doświadczenie jest tutaj kluczowe, ale chęć i umiejętności również.

      Prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych.

      Warunek konieczny, zależy nam na samodzielnym pracowniku.

      Chęć podejmowania nowych wyzwań zawodowych.

      Jeśli oczekujesz rutynowej pracy to nie aplikuj na to stanowisko. Jeśli natomiast lubisz kiedy coś się dzieje, nie stresuje się nieznane i chętnie uczysz się nowych rzeczy, to czekamy właśnie na Ciebie.

      Znajomość organizacji pracy laboratorium weterynaryjnego, medycznego, żywnościowego lub innego.

      To bardzo duży plus dla Ciebie jeśli wiesz, jak pracuje się w laboratorium. Ułatwi Ci to zarówno naukę oprogramowania jak również kontakt z klientem.

      Zaangażowanie, rzetelność i samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków .

      Na początku pracy Twój opiekun wyjaśni Ci wszystkie kwestie, przeszkoli i nauczy niezbędnych rzeczy. Jednak nie będzie z Tobą przez cały czas. Po okresie próbnym będziemy oczekiwać samodzielności w realizacji obowiązków.

      Mile widziane:

      Doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientem

      Powinieneś potrafić rozmawiać z klientem i przyjąć zgłoszenie nawet, jeśli nie wiesz o co chodzi :)

      Doświadczenie w manualnym testowaniu aplikacji

      Miło będzie jeśli za cel postawisz sobie znalezienie jak największej liczby błędów w naszym programie. Lepiej Ty, niż klient :)

      Oferujemy

      stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę

      możliwość pracy w dynamicznym i otwartym zespole profesjonalistów w atmosferze wspierającej kreatywność i rozwój

      możliwość rozwoju w obszarze R&D, zastosowań medycznych (badań laboratoryjnych) oraz usług globalnych

      możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez dofinansowanie szkoleń i kursów

      możliwość udziału w innowacyjnych projektach

      kartę multisport

  • KIEROWNIK PROJEKTÓW IT

    Marcel S.A.
    • Zielonka
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • Zakres obowiązków

      • identyfikacja i analiza potrzeb biznesowych klientów wewnętrznych i zewnętrznych,

      • odpowiedzialność za uruchamianie i zamykanie projektów,

      • tworzeniu planu projektu oraz harmonogramu działań niezbędnych do jego wykonania,

      • zarządzanie projektem na każdym etapie jego realizacji,

      • realizacja projektów zgodnie ze standardem zarządzania projektami obowiązującym w firmie,

      • monitorowanie kluczowych parametrów projektu, takich jak budżet, zakres, czas,

      • kontrolowanie jakości realizacji projektu,

      • decydowanie o konieczności wprowadzenia zmian i analizowanie ich wpływu na projekt,

      • aktualizowanie dokumentacji projektowej,

      • nadzorowanie sprawności komunikacji w zespole projektowym,

      • proaktywne podejście do zarządzania projektami,

      • raportowanie i prezentacja postępów w realizacji projektu interesariuszom,

      • projektowanie i usprawnianie procesów działania,

      • kształtowanie podejścia SCRUM w organizacji,

      • współpraca i skuteczna komunikacja z kierownikami innych działów,

      • współpraca z zespołami developerskimi, analitykami i innymi pracownikami firmy,

      • udział w budowaniu wizerunku firmy.

      Wymagania

      • Znajomość branży medycznej/laboratoryjnej (serologia, genetyka, patomorfologia, analityka, weterynaria) lub wykształcenie z zakresu analityki medycznej,

      • Możesz się pochwalić minimum 3 lat doświadczeniem w zarządzaniu projektami w branży IT,

      • Znasz metodyki zwinne i umiesz je wykorzystać w codziennej pracy,

      • Znasz i stosujesz w praktyce wskazówki z PMBOK i SCRUM Guide,

      • Zbieranie wymagań nie jest dla Ciebie czymś obcym,

      • Potrafisz „dogadać” się z każdym,

      • Nie sprawia Ci trudność praca z rozproszonym zespołem,

      • Szybko wyciągasz logiczne wnioski i analitycznie podchodzisz do każdego zadania,

      • Ryzyko w projekcie, to nie jest dla Ciebie żadne ryzyko, bo potrafisz je sprawnie zidentyfikować i zaproponować jego rozwiązanie,

      • Pilnujesz budżetu projektu, jak własnego, a przy tym również świetnie zarządzasz czasem i zakresem,

      • Jesteś osobą asertywną, umiesz sprawnie i sensownie uargumentować swój pomysł,

      • Jesteś zorientowany/a na cel,

      • Umiesz prowadzić dokumentację projektową,

      • Biegle posługujesz się językiem polskim,

      • Nauka nowych rzeczy nie jest dla Ciebie przeszkodą, bo po prostu to lubisz,

      • Potrafisz samodzielnie podejmować decyzje i co najważniejsze bierzesz za nią odpowiedzialność,

      • Pomysłowość to Twoje drugie imię,

      • Inicjowanie kontaktów nie sprawia Ci trudności i przekładasz je na długotrwałe relacje,

      • Lubisz pracę z ludźmi,

      • Mile widziana znajomość narzędzi JIRA, Confluence, Gitlab, pakiet MS Office,

      Oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia w organizacji z ponad 30 letnim doświadczeniem na rynku,

      • Możliwość rozwoju zawodowego,

      • Narzędzia pracy,

      • Pracę na cały etat (możliwość współpracy B2B)

      • Przyjazną atmosferę,

      • Spotkania integracyjne,

      • Dofinansowania do Karty MultiSport,

      • Nielimitowaną kawę :D

      • Pracę stacjonarną w biurze w Zielonce lub pracę w modelu hybrydowym,

      • Duży poziom samodzielności,

      • Pracę pełną wyzwań i możliwości rozwoju.

  • KIEROWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO

    Marcel S.A.
    • Zielonka
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • Zakres obowiązków

      • Organizacja działu handlowego (po reorganizacji),

      • Merytoryczne rozumienie produktów firmy (oprogramowanie LIS/LIMS, usługi utrzymania i serwisu) i powiązanie tej wiedzy z potrzebami klientów,

      • Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży i polityki cenowej,

      • Efektywne planowanie, ustalanie celów sprzedażowych i ich realizacja,

      • Organizacja i zarządzanie procesem sprzedaży (oferty, analizy przedwdrożeniowe, opracowanie warunków i negocjacje umów, w tym w trybie zamówień publicznych, organizacja wdrożeń, dokumentacja, rozliczanie) u klientów, na terenie całej Polski,

      • Zbieranie danych rynkowych i analiza potrzeb,

      • Pozyskiwanie klientów zarówno biznesowych jak i instytucjonalnych,

      • Zarządzanie relacjami biznesowymi z kluczowymi klientami,

      • Ścisła współpraca z Zarządem, raportowanie oraz sporządzanie analiz rentowności prowadzonych sprzedaży,

      • Udział w wydarzeniach branżowych,

      • Poprawianie efektywności pracy przez dobór i wdrażanie nowych narzędzi (CRM) i rozwiązań organizacyjnych,

      • Planowanie i kontrola wydatków działu,

      • Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i efektywnej współpracy z innymi działami,

      • Zapewnienie wysokich standardów jakościowych pracy działu,

      • Wspieranie rozwoju i motywacja zespołu sprzedażowego,

      • Udział w budowaniu wizerunku firmy.

      Wymagania

      • Masz wykształcenie wyższe (zarządzanie, finanse, studia medyczne),

      • Posiadasz minimum 5 lat doświadczenia w branży IT/konsultingowej w roli odpowiadającej za sprzedaż,

      • Posiadasz doświadczenie w branży medycznej (wyroby medyczne, sprzęt, diagnostyka laboratoryjna),

      • Nie jest Ci obcy cykl życia produktu, praca z mapą produktów, portfelem i modelami biznesowymi,

      • Jesteś liderem, który potrafi pociągnąć za sobą członków zespołu do angażowania się w realizację strategii firmy,

      • Jesteś pasjonatem sprzedaży i nowych technologii,

      • Nauka nowych rzeczy nie jest dla Ciebie przeszkodą, bo po prostu to lubisz,

      • Jesteś ambitny, systematyczny i masz analityczne zacięcie,

      • Potrafisz samodzielnie podejmować decyzje i co najważniejsze bierzesz za nie odpowiedzialność,

      • Pomysłowość to Twoje drugie imię,

      • Komunikacja z klientami ze szczebla kierowniczego i strategicznego to dla Ciebie chleb powszedni,

      • Inicjowanie kontaktów nie sprawia Ci trudności i przekładasz je na długotrwałe relacje,

      • Lubisz pracę z ludźmi,

      • Świetnie, a nawet doskonale radzisz sobie z zarządzaniem ludźmi oraz planowaniem i organizowaniem pracy,

      • Jesteś mobilny i nie boisz się dalekich podróży służbowych.

      Oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia

      • Pracę pełną wyzwań i możliwości rozwoju,

      • Duży poziom samodzielności,

      • Pracę na cały etat (możliwość współpracy B2B)

      • Przyjazną atmosferę,

      • Spotkania integracyjne,

      • Dofinansowania do Karty MultiSport,

      • Nielimitowaną kawę :D

      • Pracę stacjonarną lub w modelu hybrydowym.