Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
FOODjobs Sp. z. o.o. praca
Czy to Twoja firma?
W samym sercu Kielc, w dynamicznie rozwijającym się świecie produkcji żywności, znajduje się nasza firma - Foodjobs. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać branżę, która każdego dnia karmi miliony ludzi, dostarczając im nie tylko smakowite, ale i bezpieczne produkty. Specjalizujemy się w rekrutacji najwyższej klasy specjalistów dla sektora spożywczego, łącząc pasję do żywności z pasją do ludzi. Nasza działalność to nie tylko wyszukiwanie, dobór oraz rekrutacja zasobu ludzkiego. To przede wszystkim doradztwo, które pozwala naszym klientom zrozumieć specyfikę rekrutacji w branży żywnościowej. Jesteśmy przekonani, że każda firma jest wyjątkowa, a jej sukces zależy od ludzi, którzy ją tworzą. Dlatego też nasze usługi są zawsze dostosowane do indywidualnych potrzeb i oczekiwań. Nasza specjalizacja w rekrutacji dla branży produkcji żywności to nasza konkurencyjna przewaga. Rozumiemy, jak ważne jest znalezienie odpowiednich osób na odpowiednie stanowiska, aby nasz klient mógł skupić się na tym, co robi najlepiej - tworzeniu wysokiej jakości produktów żywnościowych. Jesteśmy tu, aby pomóc. Nasze doświadczenie i zaangażowanie w branżę spożywczą pozwalają nam tworzyć zespoły, które nie tylko pracują efektywnie, ale także dzielą się pasją do żywności i innowacji. Zapraszamy do kontaktu z nami, aby razem móc tworzyć przyszłość branży spożywczej.
Pracownik utrzymania ruchu Kielce Kierownik Kielce Specjalista ds. importu i eksportu Kielce Automatyk Kielce Specjalista ds. badań i rozwoju Kielce
produkcja / przemysł zarządzanie / dyrekcja media / pr / reklama / marketing inżynieria / technologia / technika logistyka / spedycja / transport
Oferty pracy FOODjobs Sp. z. o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Pracownik produkcji sosów w Oss
APN Agencja Pracy- 14-19 € brutto / godz.
- Holandia
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
PolecanaDodana -
Ustawiacz maszyn / ślusarz utrzymania ruchu w przemyśle farmaceutycznym
German Work sp. z o.o.- Niemcy
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoDodana -
Pracownik produkcji
Randstad Polska Sp. z o.o. Profil- 4 500-4 950 zł brutto / mies.
- Szydłowiec
- umowa o pracę tymczasową
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
PolecanaDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.09.2024
Mapa FOODjobs Sp. z. o.o.
Siedziba główna
FOODjobs Sp. z. o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 4 miesiącach
Profil firmy:
FOODjobs Sp. z. o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Katowice
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca FOODjobs Sp. z. o.o. - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. Utrzymania Ruchu
FOODjobs Sp. z. o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Nadzór nad pracami związanymi z parkiem maszyn (3 linie produkcyjne, chłodnie, wentylacje, klimatyzacje, mroźnie)
Planowanie, wykonywanie i doskonalenie systemu konserwacji zapobiegawczej maszyn produkcyjnych i instalacji technicznych
Prace serwisowe, naprawy, etc.
Współpraca z serwisami zewnętrznymi – dbałość o koszty z tym związane
Dbałość i nadzór nad magazynem części oraz narzędzWymagania
Doświadczenie na podobnym stanowisku
Odporność na stres i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku pracy
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
Zorientowanie na cel i działanie, szukanie rozwiązańOferujemy
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko pracy
Atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do umiejętności
Praca bezpośrednio z osobami odpowiedzialnymi za zakład
Możliwość czerpania wiedzy i umiejętności od osób pracujących w zakładzie długie lata
Profesjonalna kultura organizacyjna, transparentne podejście osób które zakładem zarządzają
Dostęp do nowoczesnych technologii
Praca w systemie jednozmianowym (pn-pt)
-
Automatyk
FOODjobs Sp. z. o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Obowiązki:
- zapewnienie bezawaryjności pracy systemów automatyki w zakładzie
- przeglądy, remonty, konserwacje maszyn produkcyjnych
- usuwanie usterek bieżących
- prewencja maszyn, urządzeń
- dbałość o dokumentację elektryczną
- dbałość o bezpieczeństwo pracy
- realizacja planów i założeń inwestycyjnych
- analiza funkcjonowania układów sterujących rozwiązywanie trudności związanych z ich funkcjonowaniem
- współpraca z firmami zewnętrznymi, nadzór nad pracami zleconymi
- współpraca z działem ITWymagania
Szukamy kandydatów, którzy posiadają:
- wyższe wykształcenie Techniczne: Automatyka, Robotyka
- uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV, mile widziane Uprawnienia energetyczne Gr2 i Gr3
- doświadczenie w pracy z układami automatyki
- programowanie i obsługa sterowników: PLC/SCADA
- umiejętność konfiguracji, pisania programów i diagnostyki sterowników
- znajomość sieci przemysłowych
- znajomość języka angielskiego (poziom średniozaawansowany)Oferujemy
- umowę o pracę
- premię, bonusy świąteczne
- ubezpieczenie na życie
- opiekę medyczną
- indywidualny plan rozwoju
- zniżki na produkty firmy
-
Specjalista ds. BHP
FOODjobs Sp. z. o.o.- Kołobrzeg
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. BHP i Ochrony Środowiska
Specjalista ds. BHP i Ochrony Środowiska
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
• Realizacja polityki z obszaru BHP, PPOŻ i ochrony środowiska zgodnie z wymaganiami prawnymi (branża spożywcza)
• Przeprowadzanie oraz aktualizacja ocen ryzyka zawodowego wraz z badaniami warunków pracy
• Informowanie o występujących zagrożeniach zawodowych wraz z proponowaniem działań korygujących i zapobiegawczych
• Prowadzenie wymaganych rejestrów (wypadki przy pracy i choroby zawodowe) oraz postępowań powypadkowych
• Opracowywanie materiałów szkoleniowych i realizacja cyklicznych szkoleń BHP Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie BHP i ochrony środowiska
• Reprezentowanie organizacji podczas kontroli oraz audytów zewnętrznych w zakresie bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska
• Prowadzenie analiz, raportów i sprawozdawczości
• Inicjowanie i realizacja projektów mających na celu budowanie kultury bezpieczeństwa pracy oraz ochrony środowiska - wypracowywanie dobrych praktyk
• Nadzór nad gospodarką odpadami, gospodarką wodno- ściekową oraz emisją do powietrza
• Bieżąca kontrola warunków środowiskowych (monitoring wyników pomiarów środowiskowych), w tym również rozliczanie opłat związanych z ochroną środowiska oraz zlecanie badań, analiz i oceny jakości środowiska.
Czego od Ciebie oczekujemy?
• Wykształcenie wyższe kierunkowe
• 2-3 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej
• Bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie BHP i PPOŻ oraz ochrony środowiska
• Doświadczenie w zakresie nadzoru nad systemami zarządzania bhp i ochrony środowiska
• Dobra znajomość tematyki w zakresie gospodarki odpadami, emisjami i wodno-ściekowej
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego
• Nastawienie na promowanie kultury bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska
• Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z pracownikami wszystkich szczebli
• Ukierunkowanie na celZakres obowiązków
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
• Realizacja polityki z obszaru BHP, PPOŻ i ochrony środowiska zgodnie z wymaganiami prawnymi (branża spożywcza)
• Przeprowadzanie oraz aktualizacja ocen ryzyka zawodowego wraz z badaniami warunków pracy
• Informowanie o występujących zagrożeniach zawodowych wraz z proponowaniem działań korygujących i zapobiegawczych
• Prowadzenie wymaganych rejestrów (wypadki przy pracy i choroby zawodowe) oraz postępowań powypadkowych
• Opracowywanie materiałów szkoleniowych i realizacja cyklicznych szkoleń BHP Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie BHP i ochrony środowiska
• Reprezentowanie organizacji podczas kontroli oraz audytów zewnętrznych w zakresie bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska
• Prowadzenie analiz, raportów i sprawozdawczości
• Inicjowanie i realizacja projektów mających na celu budowanie kultury bezpieczeństwa pracy oraz ochrony środowiska - wypracowywanie dobrych praktyk
• Nadzór nad gospodarką odpadami, gospodarką wodno- ściekową oraz emisją do powietrza
• Bieżąca kontrola warunków środowiskowych (monitoring wyników pomiarów środowiskowych), w tym również rozliczanie opłat związanych z ochroną środowiska oraz zlecanie badań, analiz i oceny jakości środowiska.Wymagania
Czego od Ciebie oczekujemy?
• Wykształcenie wyższe kierunkowe
• 2-3 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej
• Bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie BHP i PPOŻ oraz ochrony środowiska
• Doświadczenie w zakresie nadzoru nad systemami zarządzania bhp i ochrony środowiska
• Dobra znajomość tematyki w zakresie gospodarki odpadami, emisjami i wodno-ściekowej
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego
• Nastawienie na promowanie kultury bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska
• Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z pracownikami wszystkich szczebli
• Ukierunkowanie na celOferujemy
- atrakcyjne warunki finansowe oraz stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace na pełen etat
- pracę w firmie, która jest liderem w swoim sektorze wśród producentów żywności
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę
-
Telefoniczny doradca klienta/Telemarketer
FOODjobs Sp. z. o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Agencja Doradztwa Personalnego FOODjobs, dla swojego partnera firmy produkującej żywność poszukuje kandydatów na stanowisko:
Telefoniczny doradca klienta/Telemarketer
Lokalizacja: Poznań – praca w biurze
uwaga! Zatrudnienie bezpośrednio w firmie, nie w agencjiZakres obowiązków
Zadania
- Inicjowanie kontaktu z potencjalnymi klientami firmy na rynku polskim i poza granicami kraju (Eksport)
- Utrzymywanie stałych relacji z obecnymi i nowymi klientami firmy
- Wsparcie i doradztwo dla Klientów w zakresie oferowanych produktów
- Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy
- Bieżąca współpraca z pozostałymi działami firmy
- Przyjmowanie zapytań od klientów: mailowych i telefonicznych
- Obsługa systemu klasy ERP
Wymagania
Oczekiwania
- Znajomość języka angielskiego (niezbędny i konieczny warunek), język niemiecki i francuski będzie dodatkowym atutem
- Swoboda w komunikacji telefonicznej, umiejętność rozwiązywania trudnych sytuacji
- Dobrej dykcji, płynności wypowiedzi oraz umiejętności budowania relacji
- Znajomość obsługi klienta b2b
- Znajomość rynku FMCG będzie dodatkowym atutem
- Nastawienie na zdobywanie celi
Oferujemy
Co oferujemy:
- umowę o pracę
- pracę w zmotywowanym zespole w organizacji, która mocno rozwija się
- szkolenia organizowane przez firmę
- wynagrodzenie zasadnicze plus premie
- pracę w tolerancyjnej organizacji, która nastawiona jest na współpracę
- komputer typu laptop, telefon
-
Kierownik Działu Utrzymania Ruchu
FOODjobs Sp. z. o.o.- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Oferta:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie, bonusy i pakiet benefitów min. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej, dofinansowanie do posiłku itp.
- Praca w zgranym, dynamicznym, międzynarodowym zespole profesjonalistów.
- Samorozwój poprzez udział w ciekawych i ambitnych projektach.
- Przyjemną atmosferę pracy oraz kulturę organizacyjną opartą na wartościach i zorientowaną na ludzi.
- Dostęp do nowoczesnych technologii
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
Organizacja i nadzór pracy Działu Utrzymania Ruchu
-
Planowanie, wykonywanie i doskonalenie systemu konserwacji zapobiegawczej maszyn produkcyjnych i instalacji technicznych
-
Działania mające na celu doskonalenie obiektów technicznych i ich parametrów (efektywności, produktywności)
-
Bieżące kontrola przypisanego i zatwierdzonego budżetu
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe w zakresie Zarządzania Produkcją, Inżynierii Produkcji lub pokrewne
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem)
-
Biegła znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
-
Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
-
Odporność na stres i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku pracy
-
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
Oferujemy
Oferta:
-
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
-
Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko pracy
-
Atrakcyjne wynagrodzenie, bonusy i pakiet benefitów min. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej, dofinansowanie do posiłku itp.
-
Praca w zgranym, dynamicznym, międzynarodowym zespole profesjonalistów.
-
Samorozwój poprzez udział w ciekawych i ambitnych projektach.
-
Przyjemną atmosferę pracy oraz kulturę organizacyjną opartą na wartościach i zorientowaną na ludzi.
-
Dostęp do nowoczesnych technologii
-
Specjalista ds. Utrzymania Ruchu
FOODjobs Sp. z. o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Oczekiwania:
- Nadzór nad pracami związanymi z parkiem maszyn (3 linie produkcyjne, chłodnie, wentylacje, klimatyzacje, mroźnie)
- Planowanie, wykonywanie i doskonalenie systemu konserwacji zapobiegawczej maszyn produkcyjnych i instalacji technicznych
- Prace serwisowe, naprawy, etc.
- Współpraca z serwisami zewnętrznymi – dbałość o koszty z tym związane
- Dbałość i nadzór nad magazynem części oraz narzędzi
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Odporność na stres i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku pracy
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Zorientowanie na cel i działanie, szukanie rozwiązań
Oferta:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do umiejętności
- Praca bezpośrednio z osobami odpowiedzialnymi za zakład
- Możliwość czerpania wiedzy i umiejętności od osób pracujących w zakładzie długie lata
- Profesjonalna kultura organizacyjna, transparentne podejście osób które zakładem zarządzają
- Dostęp do nowoczesnych technologii
- Praca w systemie jednozmianowym (pn-pt)
-
Kierownik Działu Utrzymania Ruchu
FOODjobs Sp. z. o.o.- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków:
- Organizacja i nadzór pracy Działu Utrzymania Ruchu
- Planowanie, wykonywanie i doskonalenie systemu konserwacji zapobiegawczej maszyn produkcyjnych i instalacji technicznych
- Działania mające na celu doskonalenie obiektów technicznych i ich parametrów (efektywności, produktywności)
- Bieżące kontrola przypisanego i zatwierdzonego budżetu
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe w zakresie Zarządzania Produkcją, Inżynierii Produkcji lub pokrewne
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem)
- Biegła znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
- Odporność na stres i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku pracy
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
Oferta:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie, bonusy i pakiet benefitów min. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej, dofinansowanie do posiłku itp.
- Praca w zgranym, dynamicznym, międzynarodowym zespole profesjonalistów.
- Samorozwój poprzez udział w ciekawych i ambitnych projektach.
- Przyjemną atmosferę pracy oraz kulturę organizacyjną opartą na wartościach i zorientowaną na ludzi.
- Dostęp do nowoczesnych technologii
-
Manager Marketingu
FOODjobs Sp. z. o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zadania:
- Planowanie i realizacji strategii marketingowej
- Odpowiedzialność za całokształt zadań związanych z kreowaniem wizerunku marki
- Inicjowanie działań promocyjnych związanych z rozwojem produktów
- Współpraca z innymi działami firmy przy realizacji strategii i planów marketingowych
- Współpraca z partnerami zewnętrznymi
- Wspieranie biznesowych celów organizacji
Oczekiwania/Doświadczenie:
- Aktualne minimum 4 letnie doświadczenie na stanowisku Managera Marketingu w branży spożywczej/mięsnej/roślinnej
- Udokumentowane sukcesy w budowie i aktywacji marek
- Doświadczenie w wykorzystaniu nowoczesnych kanałów komunikacji z potencjalnymi klientami
- Pozytywne nastawienie, dobre umiejętności interpersonalne i silne zdolności do samoorganizacji
- Nastawienie na realizację celów
- Wytrwałość i konsekwencja
- Wyższe wykształcenie w zakresie marketingu, zarządzania
- Specjalistyczna wiedza w obszarze Marketingu
Oferujemy:
- Pracę w stabilnym miejscu zatrudnienia, organizacji która jest liderem jeśli chodzi o produkty w swoim sektorze
- Możliwość realizacji swoich pomysłów
- Umowę o pracę lub b2b – w zależności od preferencji
- Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon
-
Manager/Specjalista ds. Eksportu
FOODjobs Sp. z. o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zadania:
- Nawiązywanie, utrzymywanie i rozwój kontaktów handlowych na rynkach eksportowych
- Pozyskiwanie lokalnych partnerów z nastawieniem na relacje długoterminowe
- Współudział w opracowywaniu oferty na poszczególne rynki eksportowe
- Aktywne poszukiwanie klientów z zastosowaniem efektywnych kosztowo metod
- Identyfikacja imprez targowych i udział w nich jako odwiedzający i/lub wystawca
- Odpowiedzialność za negocjacje warunków współpracy oraz dbałość o egzekwowanie ustalonych warunków współpracy
- Dbanie o interes firmy i dążenie do maksymalizacji korzyści dla firmy
- Odpowiedzialność za wzrost sprzedaży produktów oraz ich udziału na poszczególnych rynkach
- Proponowanie, uzgadnianie i rozliczanie akcji promocyjnych na poszczególnych rynkach
- Bieżące raportowanie wyników sprzedaży
- Rozwój działu eksportu
- Odpowiedzialność za marketing na rynkach eksportowych
- Odpowiedzialność za funkcjonowanie sklepu internetowego na rynkach eksportowych
- Stałe poszukiwanie innych kanałów sprzedaży produktów firmy na obecnych i nowych runkach eksportowych
Oczekiwania:
- Doświadczenie w sprzedaży na rynkach eksportowych (min.3 lata)
- Doświadczenie w sprzedaży na rynkach UE (wymagane na rynkach: Niemcy, Austria, Szwajcaria
Wielka Brytania), na rynkach wschodnich: mile widziane
- Znajomość technik handlu
- Znajomość marketingu eksportowego
- Znajomość regulacji prawnych dla sprzedaży żywności na rynkach eksportowych
- Wykształcenie wyższe najchętniej: zarządzanie – marketing, ekonomiczne, technologia żywności, etc.
- Znajomość i praktyczne kontakty z podmiotami dystrybucyjnymi na rynkach eksportowych
- Gotowość do współtworzenia nowej marki na rynku eksportowym
- Wielozadaniowość
- Umiejętność planowania pracy
- Samodyscyplina
- Zorientowanie na cel
- Gotowość do częstych wyjazdów służbowych
- Biegłość w komunikacji w j.angielskim – warunek konieczny
- Przynajmniej podstawy j. niemieckiego
- Język rosyjski – będzie dodatkowym atutem
Oferta:
- Umowa o pracę lub B2B – w zależności od preferencji, doświadczenia kandydata
- Możliwość dodatkowej premii – po okresie próbnym
- Możliwość dodatkowych bonusów – za realizację dodatkowych celów
- Niezbędne narzędzia pracy przewidziane na tym stanowisku: laptop, telefon służbowy
- Możliwość i współudział w rozwijaniu Działu Eksportu oraz nowej marki eksportu w sektorze FMCG
-
Specjalista RD, Linie Wege
FOODjobs Sp. z. o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zadania i obowiązki na stanowisku:
- Opracowywanie nowych wyrobów spożywczych z kategorii żywności funkcjonalnej:
- Opracowywanie receptur
- Analiza wartości odżywczych i funkcjonalności produktów
- Analiza receptur pod kątem jakościowym
- Analiza shelf life i zachowania funkcjonalności w czasie przechowywania produktów
- Przygotowywanie prototypów i mockupów
- Umiejętność wdrożenia zastosowań na linię produkcyjną
- Prowadzenie projektów koncepcyjnych i wdrożeniowych (harmonogramy, budżetowanie, analiza ryzyka, prowadzenie całościowe projektu)
- Prowadzenie projektów optymalizacyjnych
- Rozwój portfolio surowcowego, współpraca z dostawcami
- Współpraca z laboratoriami pod kątem ofertowania i zlecania analiz
- Udział w pracach nad etykietami
- Analiza trendów i nowych surowców funkcjonalnych
- Analiza sensoryczna
Wymagania:
- Wiedza z zakresu żywności i żywienia człowieka, integracji składników żywności
- Wiedza z zakresu bezpieczeństwa żywności, znakowania żywności
- Doświadczenie 3 lata min. na podobnym stanowisku
- Umiejętność organizacji pracy
- Elastyczność i umiejętność pracy w dynamicznie zmieniających się warunkach
- Wielozadaniowość (prowadzenie równolegle kilku projektów)
- Umiejętność pracy w zespole przy jednoczesnej samodzielności
- Umiejętność prowadzenia dokumentacji projektowej
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Telefon służbowy
- Laptop służbowy
- Wszelkie narzędzia niezbędne i wymagane przepisami BHP