W samym sercu Kielc, w dynamicznie rozwijającym się świecie produkcji żywności, znajduje się nasza firma - Foodjobs. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać branżę, która każdego dnia karmi miliony ludzi, dostarczając im nie tylko smakowite, ale i bezpieczne produkty. Specjalizujemy się w rekrutacji najwyższej klasy specjalistów dla sektora spożywczego, łącząc pasję do żywności z pasją do ludzi. Nasza działalność to nie tylko wyszukiwanie, dobór oraz rekrutacja zasobu ludzkiego. To przede wszystkim doradztwo, które pozwala naszym klientom zrozumieć specyfikę rekrutacji w branży żywnościowej. Jesteśmy przekonani, że każda firma jest wyjątkowa, a jej sukces zależy od ludzi, którzy ją tworzą. Dlatego też nasze usługi są zawsze dostosowane do indywidualnych potrzeb i oczekiwań. Nasza specjalizacja w rekrutacji dla branży produkcji żywności to nasza konkurencyjna przewaga. Rozumiemy, jak ważne jest znalezienie odpowiednich osób na odpowiednie stanowiska, aby nasz klient mógł skupić się na tym, co robi najlepiej - tworzeniu wysokiej jakości produktów żywnościowych. Jesteśmy tu, aby pomóc. Nasze doświadczenie i zaangażowanie w branżę spożywczą pozwalają nam tworzyć zespoły, które nie tylko pracują efektywnie, ale także dzielą się pasją do żywności i innowacji. Zapraszamy do kontaktu z nami, aby razem móc tworzyć przyszłość branży spożywczej.

FOODjobs Sp. z. o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
produkcja / przemysł zarządzanie / dyrekcja media / pr / reklama / marketing inżynieria / technologia / technika logistyka / spedycja / transport

Oferty pracy FOODjobs Sp. z. o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.09.2024

Mapa FOODjobs Sp. z. o.o.

Siedziba główna

FOODjobs Sp. z. o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 4 miesiącach

Profil firmy:
FOODjobs Sp. z. o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Katowice

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca FOODjobs Sp. z. o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. Utrzymania Ruchu

    FOODjobs Sp. z. o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Nadzór nad pracami związanymi z parkiem maszyn (3 linie produkcyjne, chłodnie, wentylacje, klimatyzacje, mroźnie)
      Planowanie, wykonywanie i doskonalenie systemu konserwacji zapobiegawczej maszyn produkcyjnych i instalacji technicznych
      Prace serwisowe, naprawy, etc.
      Współpraca z serwisami zewnętrznymi – dbałość o koszty z tym związane
      Dbałość i nadzór nad magazynem części oraz narzędz

      Wymagania

      Doświadczenie na podobnym stanowisku
      Odporność na stres i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku pracy
      Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
      Zorientowanie na cel i działanie, szukanie rozwiązań

      Oferujemy

      Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko pracy
      Atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do umiejętności
      Praca bezpośrednio z osobami odpowiedzialnymi za zakład
      Możliwość czerpania wiedzy i umiejętności od osób pracujących w zakładzie długie lata
      Profesjonalna kultura organizacyjna, transparentne podejście osób które zakładem zarządzają
      Dostęp do nowoczesnych technologii
      Praca w systemie jednozmianowym (pn-pt)

  • Automatyk

    FOODjobs Sp. z. o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Obowiązki:
      - zapewnienie bezawaryjności pracy systemów automatyki w zakładzie
      - przeglądy, remonty, konserwacje maszyn produkcyjnych
      - usuwanie usterek bieżących
      - prewencja maszyn, urządzeń
      - dbałość o dokumentację elektryczną
      - dbałość o bezpieczeństwo pracy
      - realizacja planów i założeń inwestycyjnych
      - analiza funkcjonowania układów sterujących rozwiązywanie trudności związanych z ich funkcjonowaniem
      - współpraca z firmami zewnętrznymi, nadzór nad pracami zleconymi
      - współpraca z działem IT

      Wymagania

      Szukamy kandydatów, którzy posiadają:
      - wyższe wykształcenie Techniczne: Automatyka, Robotyka
      - uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV, mile widziane Uprawnienia energetyczne Gr2 i Gr3
      - doświadczenie w pracy z układami automatyki
      - programowanie i obsługa sterowników: PLC/SCADA
      - umiejętność konfiguracji, pisania programów i diagnostyki sterowników
      - znajomość sieci przemysłowych
      - znajomość języka angielskiego (poziom średniozaawansowany)

      Oferujemy


      - umowę o pracę
      - premię, bonusy świąteczne
      - ubezpieczenie na życie
      - opiekę medyczną
      - indywidualny plan rozwoju
      - zniżki na produkty firmy

  • Specjalista ds. BHP

    FOODjobs Sp. z. o.o.
    • Kołobrzeg
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista ds. BHP i Ochrony Środowiska

      Specjalista ds. BHP i Ochrony Środowiska

      Co będzie należało do Twoich obowiązków?
      • Realizacja polityki z obszaru BHP, PPOŻ i ochrony środowiska zgodnie z wymaganiami prawnymi (branża spożywcza)
      • Przeprowadzanie oraz aktualizacja ocen ryzyka zawodowego wraz z badaniami warunków pracy
      • Informowanie o występujących zagrożeniach zawodowych wraz z proponowaniem działań korygujących i zapobiegawczych
      • Prowadzenie wymaganych rejestrów (wypadki przy pracy i choroby zawodowe) oraz postępowań powypadkowych
      • Opracowywanie materiałów szkoleniowych i realizacja cyklicznych szkoleń BHP Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie BHP i ochrony środowiska
      • Reprezentowanie organizacji podczas kontroli oraz audytów zewnętrznych w zakresie bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska
      • Prowadzenie analiz, raportów i sprawozdawczości
      • Inicjowanie i realizacja projektów mających na celu budowanie kultury bezpieczeństwa pracy oraz ochrony środowiska - wypracowywanie dobrych praktyk
      • Nadzór nad gospodarką odpadami, gospodarką wodno- ściekową oraz emisją do powietrza
      • Bieżąca kontrola warunków środowiskowych (monitoring wyników pomiarów środowiskowych), w tym również rozliczanie opłat związanych z ochroną środowiska oraz zlecanie badań, analiz i oceny jakości środowiska.

      Czego od Ciebie oczekujemy?
      • Wykształcenie wyższe kierunkowe
      • 2-3 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej
      • Bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie BHP i PPOŻ oraz ochrony środowiska
      • Doświadczenie w zakresie nadzoru nad systemami zarządzania bhp i ochrony środowiska
      • Dobra znajomość tematyki w zakresie gospodarki odpadami, emisjami i wodno-ściekowej
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
      • Nastawienie na promowanie kultury bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska
      • Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z pracownikami wszystkich szczebli
      • Ukierunkowanie na cel

      Zakres obowiązków

      Co będzie należało do Twoich obowiązków?
      • Realizacja polityki z obszaru BHP, PPOŻ i ochrony środowiska zgodnie z wymaganiami prawnymi (branża spożywcza)
      • Przeprowadzanie oraz aktualizacja ocen ryzyka zawodowego wraz z badaniami warunków pracy
      • Informowanie o występujących zagrożeniach zawodowych wraz z proponowaniem działań korygujących i zapobiegawczych
      • Prowadzenie wymaganych rejestrów (wypadki przy pracy i choroby zawodowe) oraz postępowań powypadkowych
      • Opracowywanie materiałów szkoleniowych i realizacja cyklicznych szkoleń BHP Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie BHP i ochrony środowiska
      • Reprezentowanie organizacji podczas kontroli oraz audytów zewnętrznych w zakresie bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska
      • Prowadzenie analiz, raportów i sprawozdawczości
      • Inicjowanie i realizacja projektów mających na celu budowanie kultury bezpieczeństwa pracy oraz ochrony środowiska - wypracowywanie dobrych praktyk
      • Nadzór nad gospodarką odpadami, gospodarką wodno- ściekową oraz emisją do powietrza
      • Bieżąca kontrola warunków środowiskowych (monitoring wyników pomiarów środowiskowych), w tym również rozliczanie opłat związanych z ochroną środowiska oraz zlecanie badań, analiz i oceny jakości środowiska.


      Wymagania

      Czego od Ciebie oczekujemy?
      • Wykształcenie wyższe kierunkowe
      • 2-3 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej
      • Bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie BHP i PPOŻ oraz ochrony środowiska
      • Doświadczenie w zakresie nadzoru nad systemami zarządzania bhp i ochrony środowiska
      • Dobra znajomość tematyki w zakresie gospodarki odpadami, emisjami i wodno-ściekowej
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
      • Nastawienie na promowanie kultury bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska
      • Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z pracownikami wszystkich szczebli
      • Ukierunkowanie na cel

      Oferujemy

      - atrakcyjne warunki finansowe oraz stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace na pełen etat

      - pracę w firmie, która jest liderem w swoim sektorze wśród producentów żywności

      - Ciekawą i odpowiedzialną pracę

  • Telefoniczny doradca klienta/Telemarketer

    FOODjobs Sp. z. o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Agencja Doradztwa Personalnego FOODjobs, dla swojego partnera firmy produkującej żywność poszukuje kandydatów na stanowisko:

      Telefoniczny doradca klienta/Telemarketer
      Lokalizacja: Poznań – praca w biurze
      uwaga! Zatrudnienie bezpośrednio w firmie, nie w agencji

      Zakres obowiązków

      Zadania
      - Inicjowanie kontaktu z potencjalnymi klientami firmy na rynku polskim i poza granicami kraju (Eksport)
      - Utrzymywanie stałych relacji z obecnymi i nowymi klientami firmy
      - Wsparcie i doradztwo dla Klientów w zakresie oferowanych produktów
      - Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy
      - Bieżąca współpraca z pozostałymi działami firmy
      - Przyjmowanie zapytań od klientów: mailowych i telefonicznych
      - Obsługa systemu klasy ERP

      Wymagania

      Oczekiwania
      - Znajomość języka angielskiego (niezbędny i konieczny warunek), język niemiecki i francuski będzie dodatkowym atutem
      - Swoboda w komunikacji telefonicznej, umiejętność rozwiązywania trudnych sytuacji
      - Dobrej dykcji, płynności wypowiedzi oraz umiejętności budowania relacji
      - Znajomość obsługi klienta b2b
      - Znajomość rynku FMCG będzie dodatkowym atutem
      - Nastawienie na zdobywanie celi

      Oferujemy

      Co oferujemy:

      - umowę o pracę
      - pracę w zmotywowanym zespole w organizacji, która mocno rozwija się
      - szkolenia organizowane przez firmę
      - wynagrodzenie zasadnicze plus premie
      - pracę w tolerancyjnej organizacji, która nastawiona jest na współpracę
      - komputer typu laptop, telefon

  • Kierownik Działu Utrzymania Ruchu

    FOODjobs Sp. z. o.o.
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Oferta:

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
      • Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko pracy
      • Atrakcyjne wynagrodzenie, bonusy i pakiet benefitów min. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej, dofinansowanie do posiłku itp.
      • Praca w zgranym, dynamicznym, międzynarodowym zespole profesjonalistów.
      • Samorozwój poprzez udział w ciekawych i ambitnych projektach.
      • Przyjemną atmosferę pracy oraz kulturę organizacyjną opartą na wartościach i zorientowaną na ludzi.
      • Dostęp do nowoczesnych technologii

      Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • Organizacja i nadzór pracy Działu Utrzymania Ruchu
      • Planowanie, wykonywanie i doskonalenie systemu konserwacji zapobiegawczej maszyn produkcyjnych i instalacji technicznych
      • Działania mające na celu doskonalenie obiektów technicznych i ich parametrów (efektywności, produktywności)
      • Bieżące kontrola przypisanego i zatwierdzonego budżetu

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe w zakresie Zarządzania Produkcją, Inżynierii Produkcji lub pokrewne
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem)
      • Biegła znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
      • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
      • Odporność na stres i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku pracy
      • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne

      Oferujemy

      Oferta:

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
      • Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko pracy
      • Atrakcyjne wynagrodzenie, bonusy i pakiet benefitów min. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej, dofinansowanie do posiłku itp.
      • Praca w zgranym, dynamicznym, międzynarodowym zespole profesjonalistów.
      • Samorozwój poprzez udział w ciekawych i ambitnych projektach.
      • Przyjemną atmosferę pracy oraz kulturę organizacyjną opartą na wartościach i zorientowaną na ludzi.
      • Dostęp do nowoczesnych technologii
  • Specjalista ds. Utrzymania Ruchu

    FOODjobs Sp. z. o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Oczekiwania:

      • Nadzór nad pracami związanymi z parkiem maszyn (3 linie produkcyjne, chłodnie, wentylacje, klimatyzacje, mroźnie)
      • Planowanie, wykonywanie i doskonalenie systemu konserwacji zapobiegawczej maszyn produkcyjnych i instalacji technicznych
      • Prace serwisowe, naprawy, etc.
      • Współpraca z serwisami zewnętrznymi – dbałość o koszty z tym związane
      • Dbałość i nadzór nad magazynem części oraz narzędzi

      Wymagania:

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku
      • Odporność na stres i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku pracy
      • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
      • Zorientowanie na cel i działanie, szukanie rozwiązań

      Oferta:

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko pracy
      • Atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do umiejętności
      • Praca bezpośrednio z osobami odpowiedzialnymi za zakład
      • Możliwość czerpania wiedzy i umiejętności od osób pracujących w zakładzie długie lata
      • Profesjonalna kultura organizacyjna, transparentne podejście osób które zakładem zarządzają
      • Dostęp do nowoczesnych technologii
      • Praca w systemie jednozmianowym (pn-pt)
  • Kierownik Działu Utrzymania Ruchu

    FOODjobs Sp. z. o.o.
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków:

      • Organizacja i nadzór pracy Działu Utrzymania Ruchu
      • Planowanie, wykonywanie i doskonalenie systemu konserwacji zapobiegawczej maszyn produkcyjnych i instalacji technicznych
      • Działania mające na celu doskonalenie obiektów technicznych i ich parametrów (efektywności, produktywności)
      • Bieżące kontrola przypisanego i zatwierdzonego budżetu

      Wymagania:

      • Wykształcenie wyższe w zakresie Zarządzania Produkcją, Inżynierii Produkcji lub pokrewne
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem)
      • Biegła znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
      • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
      • Odporność na stres i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku pracy
      • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne

      Oferta:

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
      • Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko pracy
      • Atrakcyjne wynagrodzenie, bonusy i pakiet benefitów min. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej, dofinansowanie do posiłku itp.
      • Praca w zgranym, dynamicznym, międzynarodowym zespole profesjonalistów.
      • Samorozwój poprzez udział w ciekawych i ambitnych projektach.
      • Przyjemną atmosferę pracy oraz kulturę organizacyjną opartą na wartościach i zorientowaną na ludzi.
      • Dostęp do nowoczesnych technologii
  • Manager Marketingu

    FOODjobs Sp. z. o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zadania:

      • Planowanie i realizacji strategii marketingowej
      • Odpowiedzialność za całokształt zadań związanych z kreowaniem wizerunku marki
      • Inicjowanie działań promocyjnych związanych z rozwojem produktów
      • Współpraca z innymi działami firmy przy realizacji strategii i planów marketingowych
      • Współpraca z partnerami zewnętrznymi
      • Wspieranie biznesowych celów organizacji

      Oczekiwania/Doświadczenie:

      • Aktualne minimum 4 letnie doświadczenie na stanowisku Managera Marketingu w branży spożywczej/mięsnej/roślinnej
      • Udokumentowane sukcesy w budowie i aktywacji marek
      • Doświadczenie w wykorzystaniu nowoczesnych kanałów komunikacji z potencjalnymi klientami
      • Pozytywne nastawienie, dobre umiejętności interpersonalne i silne zdolności do samoorganizacji
      • Nastawienie na realizację celów
      • Wytrwałość i konsekwencja
      • Wyższe wykształcenie w zakresie marketingu, zarządzania
      • Specjalistyczna wiedza w obszarze Marketingu

      Oferujemy:

      • Pracę w stabilnym miejscu zatrudnienia, organizacji która jest liderem jeśli chodzi o produkty w swoim sektorze
      • Możliwość realizacji swoich pomysłów
      • Umowę o pracę lub b2b – w zależności od preferencji
      • Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon
  • Manager/Specjalista ds. Eksportu

    FOODjobs Sp. z. o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zadania:

      • Nawiązywanie, utrzymywanie i rozwój kontaktów handlowych na rynkach eksportowych
      • Pozyskiwanie lokalnych partnerów z nastawieniem na relacje długoterminowe
      • Współudział w opracowywaniu oferty na poszczególne rynki eksportowe
      • Aktywne poszukiwanie klientów z zastosowaniem efektywnych kosztowo metod
      • Identyfikacja imprez targowych i udział w nich jako odwiedzający i/lub wystawca
      • Odpowiedzialność za negocjacje warunków współpracy oraz dbałość o egzekwowanie ustalonych warunków współpracy
      • Dbanie o interes firmy i dążenie do maksymalizacji korzyści dla firmy
      • Odpowiedzialność za wzrost sprzedaży produktów oraz ich udziału na poszczególnych rynkach
      • Proponowanie, uzgadnianie i rozliczanie akcji promocyjnych na poszczególnych rynkach
      • Bieżące raportowanie wyników sprzedaży
      • Rozwój działu eksportu
      • Odpowiedzialność za marketing na rynkach eksportowych
      • Odpowiedzialność za funkcjonowanie sklepu internetowego na rynkach eksportowych
      • Stałe poszukiwanie innych kanałów sprzedaży produktów firmy na obecnych i nowych runkach eksportowych

      Oczekiwania:

      • Doświadczenie w sprzedaży na rynkach eksportowych (min.3 lata)
      • Doświadczenie w sprzedaży na rynkach UE (wymagane na rynkach: Niemcy, Austria, Szwajcaria
        Wielka Brytania), na rynkach wschodnich: mile widziane
      • Znajomość technik handlu
      • Znajomość marketingu eksportowego
      • Znajomość regulacji prawnych dla sprzedaży żywności na rynkach eksportowych
      • Wykształcenie wyższe najchętniej: zarządzanie – marketing, ekonomiczne, technologia żywności, etc.
      • Znajomość i praktyczne kontakty z podmiotami dystrybucyjnymi na rynkach eksportowych
      • Gotowość do współtworzenia nowej marki na rynku eksportowym
      • Wielozadaniowość
      • Umiejętność planowania pracy
      • Samodyscyplina
      • Zorientowanie na cel
      • Gotowość do częstych wyjazdów służbowych
      • Biegłość w komunikacji w j.angielskim – warunek konieczny
      • Przynajmniej podstawy j. niemieckiego
      • Język rosyjski – będzie dodatkowym atutem

      Oferta:

      • Umowa o pracę lub B2B – w zależności od preferencji, doświadczenia kandydata
      • Możliwość dodatkowej premii – po okresie próbnym
      • Możliwość dodatkowych bonusów – za realizację dodatkowych celów
      • Niezbędne narzędzia pracy przewidziane na tym stanowisku: laptop, telefon służbowy
      • Możliwość i współudział w rozwijaniu Działu Eksportu oraz nowej marki eksportu w sektorze FMCG
  • Specjalista RD, Linie Wege

    FOODjobs Sp. z. o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zadania i obowiązki na stanowisku:

      • Opracowywanie nowych wyrobów spożywczych z kategorii żywności funkcjonalnej:
        • Opracowywanie receptur
        • Analiza wartości odżywczych i funkcjonalności produktów
        • Analiza receptur pod kątem jakościowym
        • Analiza shelf life i zachowania funkcjonalności w czasie przechowywania produktów
        • Przygotowywanie prototypów i mockupów
        • Umiejętność wdrożenia zastosowań na linię produkcyjną
      • Prowadzenie projektów koncepcyjnych i wdrożeniowych (harmonogramy, budżetowanie, analiza ryzyka, prowadzenie całościowe projektu)
      • Prowadzenie projektów optymalizacyjnych
      • Rozwój portfolio surowcowego, współpraca z dostawcami
      • Współpraca z laboratoriami pod kątem ofertowania i zlecania analiz
      • Udział w pracach nad etykietami
      • Analiza trendów i nowych surowców funkcjonalnych
      • Analiza sensoryczna

      Wymagania:

      • Wiedza z zakresu żywności i żywienia człowieka, integracji składników żywności
      • Wiedza z zakresu bezpieczeństwa żywności, znakowania żywności
      • Doświadczenie 3 lata min. na podobnym stanowisku
      • Umiejętność organizacji pracy
      • Elastyczność i umiejętność pracy w dynamicznie zmieniających się warunkach
      • Wielozadaniowość (prowadzenie równolegle kilku projektów)
      • Umiejętność pracy w zespole przy jednoczesnej samodzielności
      • Umiejętność prowadzenia dokumentacji projektowej

      Oferujemy:

      • Umowę o pracę
      • Telefon służbowy
      • Laptop służbowy
      • Wszelkie narzędzia niezbędne i wymagane przepisami BHP

Pracodawcy w Kielcach i okolicy