Czy to Twoja firma?

HR Consulting sp. z o.o. praca

Poznań

Od momentu naszego powstania w 2002 roku, w HR Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, skupiamy się na dostarczaniu usług najwyższej klasy w obszarze pracy tymczasowej oraz rekrutacji i selekcji pracowników produkcyjnych i magazynowych. Jesteśmy dumni, że uznawani jesteśmy za jednego z liderów w branży Doradztw Personalnych i Agencji Pracy Tymczasowej, co potwierdza nasza pozycja rynkowa i zaufanie, jakim obdarzają nas nasi Klienci.


Nasze motto, "Jesteśmy Agentem Twojej Pracy", odzwierciedla naszą misję i zaangażowanie w tworzenie wartości dla zarówno pracodawców, jak i pracowników. Zespół HR Consulting, liczący od 11 do 50 specjalistów, jest zawsze gotowy, by zrealizować każde zlecenie w wyznaczonym czasie, szczegółowo rozpoznając i precyzyjnie zaspokajając potrzeby naszych Klientów.

Wyróżnia nas nie tylko doświadczenie i profesjonalizm, ale także jedne z najwyższych stawek w Poznaniu, wewnętrzne systemy motywacyjne oraz oferty pracy dostosowane do indywidualnych oczekiwań naszych pracowników. Oferujemy lekkie prace produkcyjne i magazynowe w młodych zespołach, nowoczesnych zakładach pracy, z możliwością zatrudnienia blisko miejsca zamieszkania. Rozumiemy, jak ważne jest pogodzenie pracy z nauką, dlatego nasze oferty są elastyczne i dostosowane do potrzeb studentów, umożliwiając pracę przez cały rok akademicki.

Nasze wartości - pozytywne nastawienie, życzliwość i uczciwość - są podstawami udanej współpracy i kształtują kulturę naszej organizacji. W HR Consulting wierzymy, że te wartości są kluczem do budowania długotrwałych relacji zarówno z naszymi pracownikami, jak i partnerami biznesowymi.

Zapraszamy do współpracy z HR Consulting Sp. z o.o. - razem możemy osiągnąć więcej. Nasza historia i doświadczenie są gwarancją sukcesu i satysfakcji z wyboru profesjonalnego partnera w obszarze usług HR.

HR Consulting Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
praca fizyczna administracja biurowa / praca biurowa księgowość / ekonomia sprzedaż / zakupy hr / kadry

Oferty pracy HR Consulting Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca HR Consulting Sp. z o.o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa HR Consulting Sp. z o.o.

Adres rejestrowy

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

HR Consulting Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 5 miesiącach

Profil firmy:
HR Consulting Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Poznań
  2. Bielsko-Biała
  3. Warszawa
  4. Wrocław
  5. Inowroclaw
  6. Łódź
  7. Krosno
  8. Plock
  9. Szczecin
  10. Pniewy

Data aktualizacji: 01.08.2024

Praca HR Consulting Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Kompletacja zamówień w magazynie

    HR Consulting Sp. z o.o.
    • Oborniki
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • kompetcja zamówień
      • pakowanie towaru

      Wymagania

      • dysopozycyjnosć do pracy dwuzmianowej
      • pełnoletność

      Oferujemy

      • parcę od poniedziałku do piątku
      • darmowy transport do miejsca pracy ( Murowana Goślina)
      • atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracownik produkcji - prace pomocnicze

    HR Consulting Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Pracownik produkcji - prace pomocnicze


      Twój zakres obowiązków

      • Przygotowywanie materiałów do produkcji – artykuły lekkie
      • Czynności przygotowawcze na produkcji w tym rozpakowywanie produktów
      • Kontrola wzrokowa jakości produktu
      • Wykonywanie prostych zadań pomocniczych związanych z procesem produkcji
      • Pakowanie wyrobów gotowych
      • Wszystkie prace związane są z lekkimi i małymi produktami

      Wymagania pracodawcy

      • Doświadczenie w pracy fizycznej, mile widziane na produkcji lub w magazynie
      • Chęci do pracy i związania się z firmą na dłużej
      • Rzetelność i zaangażowanie w wykonywanie obowiązków
      • Dokładność
      • Gotowość do pracy w systemie zmianowym z zaplanowanym z dużym wyprzedzeniem grafikiem

      Pracodawca oferuje

      • Umowę o pracę
      • Stałe i stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie w czystej, jasnej hali produkcyjnej
      • Bardzo dobre warunki socjalne, czyste szatnie, duża wygodna stołówka
      • Pracę 3 zmianową, wolne weekendy
      • Bezpłatny dowóz autobusem firmowym z różnych lokalizacji, również spoza Poznania
      • Bardzo dobre wynagrodzenie oraz liczne premie
      • Finansowe dodatki kwartalne
      • Dodatek finansowy dla osób nie korzystających z bezpłatnego autobusu
      • Dokładne przeszkolenie przez brygadzistę z zadań wykonywanych na stanowisku
      • Bardzo przyjazną atmosferę w pracy
      • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji i co za tym idzie wynagrodzenia
      • Bardzo proste zasady rekrutacji – dajemy możliwość świadomego podjęcia decyzji – przyjdź i zobacz jak wygląda produkcja
      • Firma inwestuje w Ciebie od pierwszego dnia pracy

      Aplikuj

  • Pracownik produkcji zapachów domowych

    HR Consulting Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Pracownik produkcji zapachów domowych


      Twój zakres obowiązków

      • praca na produkcji przy etykietowaniu, pakowaniu

      Wymagania pracodawcy

      • dyspozycyjność od poniedziałku do piątku
      • długotrwała współpraca
      • zaangażowanie w powierzone obowiązki
      • brak przeciwwskazań do pracy fizycznej
      • umiejętność pracy w zespole



      Aplikuj

  • Pracownik działu produkcji czujników

    HR Consulting Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Pracownik działu produkcji czujników


      Twój zakres obowiązków

      • Kontrolowanie jakości wyrabianych produktów
      • Proste czynności manualne
      • Dbanie o porządek na miejscu pracy
      • Przestrzeganie zasad higieny pracy

      Wymagania pracodawcy

      • Sprawność manualna
      • Podstawowa umiejętność posługiwania się ekranem dotykowym
      • Gotowość do pracy 3- zmianowej od poniedziałku do piątku po 8 godzin.
      • Dokładności i sumienności

      Pracodawca oferuje

      • Stabilne zatrudnienie na bardzo długi okresu czasu
      • Umowę o pracę od pierwszego dnia pracy
      • Lekkie prace manualne
      • Pełne wdrożenie i przeszkolenie na danym stanowisku
      • Wynagrodzenie podstawowe+ premie, a także dofinansowanie do posiłku
      • Darmowy dojazd autobusem pracowniczym z Poznania
      • Możliwość rozwoju zawodowego

      Aplikuj

  • Monter elementów produkcyjnych

    HR Consulting Sp. z o.o.
    • Suchy Las
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Monter elementów produkcyjnych


      Twój zakres obowiązków

      • składanie i montowanie elementów wystroju wnętrz
      • przygotowywanie złożonych elementów do dalszej obróbki i pakowania

      Wymagania pracodawcy

      • dostępność od pn do pt na dwie zmiany (6-14, 14-22)
      • umiejętność obsług wkrętarki

      Pracodawca oferuje

      • stawka godzinowa 29,50 zł brutto/h
      • dojazd MPK
      • indywidualne stanowisko pracy
      • wolne weekendy

      Aplikuj

  • Młodsza/y/Specjalistka/a ds. HR

    HR Consulting Sp. z o.o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Młodsza/y/Specjalistka/a ds. HR


      Twój zakres obowiązków

      • Wsparcie Dyrektora Działu HR w projektach z zakresu HRu miękkiego:
      • Prowadzenie projektów rekrutacyjnych End-To-End:
      • Redagowanie ogłoszeń rekrutacyjnych i ich publikowanie w odpowiednich portalach i mediach społecznościowych, direct search
      • Analiza otrzymanych aplikacji, przedstawianie szczegółów oferty wyselekcjonowanym Kandydatom
      • Przeprowadzanie telefonicznej preselekcji, testów kompetencji oraz zadań i zadań rekrutacyjnych
      • Koordynacja procesu rekrutacji – zarządzanie harmonogramem rozmów, przygotowanie dokumentacji, utrzymywanie kontaktu z Kandydatami, udzielanie informacji zwrotnych
      • Budowanie bazy Kandydatów, dopełnianie obowiązków pracodawcy wynikających z RODO
      • Administrowanie procesu związanego z zatrudnieniem
      • Realizowanie działań związanych z Employer Brandingiem:
      • Koordynacja onboardingu i offboardingu
      • Prowadzenie profili społecznościowych pracodawcy w części dotyczącej KARIERY
      • Reprezentowanie firmy na Targach Pracy online i offline
      • Wsparcie organizacji eventów pracowniczych
      • Udział w wybranych projektach z zakresu:
      • Szkolenia i rozwój
      • Badanie zaangażowania
      • Analiza trendów rynkowych w zakresie wynagrodzeń i benefitów pracowniczych
      • Inne według bieżących potrzeb

      Wymagania pracodawcy

      • 2 – letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych End-To-End – warunek konieczny
      • Znajomość języka angielskiego (min. B2) – warunek konieczny
      • Wykształcenie wyższe licencjackie (preferowane: psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi i pokrewne)
      • Zaangażowanie i chęć dalszego rozwoju w obszarze HR
      • Komunikatywność, umiejętność budowania pozytywnych relacji
      • Doskonała organizacja czasu pracy, nastawienie na realizację celów
      • Samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań
      • Umiejętność poszukiwania nowych rozwiązań i przejmowania inicjatywy
      • Lojalność, dyskrecja, etyczne podejście
      • Pozytywne nastawienie i entuzjazm.
      • Znajomość narzędzi typu ATS, HRM

      Pracodawca oferuje

      • Umowę o pracę/B2B
      • Stabilność długofalowy horyzont zatrudnienia/współpracy
      • Możliwość rozwoju w strukturach firmy (kompetencyjnego oraz stanowiskowego), on the job
      • System premiowy o realizację celów indywidualnych i zespołowych
      • Pracę w doświadczonym zespole złożonym z profesjonalistów i entuzjastów mody, który tworzy i rozwija rynek bielizny w Polsce
      • Pracę hybrydową (4 dni w biurze, 1 dzień zdalny)
      • Nowoczesne, dobrze wyposażone biuro
      • Niezbędne narzędzia pracy: komputer, dodatkowy monitor
      • Zniżki pracownicze na produkty firmowe – 50%
      • Parking
      • Niepowtarzalną atmosferę i przyjazne środowisko pracy????

      • Masz już większe lub mniejsze doświadczenie w pracy Dziale HR i chcesz je zwiększyć?
      • Uwielbiasz pracę z ludźmi i dla ludzi, a ZZL to Twoja pasja i czujesz niezmienną chęć rozwoju w tej dziedzinie?
      • Jesteś graczem zespołowym, ale także bierzesz odpowiedzialność za samodzielne zadania?
      • Empatia, umiejętność skutecznej komunikacji nastawionej na rozmówcę, inspirująca osobowość, inicjatywa, łatwość adaptacji do dynamicznych zmian to Twoje atrybuty?
      • Doskonała organizacja pracy, zaangażowanie, pracowitość, dokładność to także zestaw Twoich cech?
      • Jeśli nie boisz się wyzwań i Twoja odpowiedź brzmi 5 x TAK - nie zwlekaj, to oferta właśnie dla CIEBIE????

      Aplikuj

  • Kontroler jakości

    HR Consulting Sp. z o.o.
    • Robakowo
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Kontroler jakości


      Twój zakres obowiązków

      • kontrolowanie jakości wyrabianych produktów
      • pakowanie
      • etykietowanie
      • dbanie o czystość na stanowisku pracy

      Wymagania pracodawcy

      • pełna dyspozycyjność od poniedziałku do piątku na 2 zmiany
      • zaangażowanie w wykonywane obowiązki
      • posiadanie książeczki sanitarno-epidemiologicznej (lub chęci jej wyrobienia). Zwracamy pieniądze za wyrobienie książeczki sanitarno-epidemiologicznej po 3 miesiącach pracy.

      Pracodawca oferuje

      • możliwość przejścia na umowę o pracę po 3-6 miesiącach pracy.
      • pewna stała praca od poniedziałku do piątku w największej firmie mięsnej w Polsce.
      • dodatkowa możliwość nadgodzin w tygodniu lub praca w weekendy.
      • 2 zmiany : 6-14 (praca po 8h) , 14-22 lub do 24:00,02:00 ( [praca po 8,10 lub 12h).
      • gwarantujemy przeszkolenie na stanowisku pracy
      • codziennie darmowy dwudaniowy posiłek
      • darmowa odzież robocza
      • można pracować od 168 h do 220 h w miesiącu.
      • stawka 31 zł za godzinę brutto, osoby uczące się 34,5 zł na godzinę netto!
      • możliwość zarobienia 1500zł dodatkowo za dowóz 4 osób autem do pracy w obie strony przez 20 dni w miesiącu! Dodatek również za dowóz samego siebie, 1,2 lub 3 osób.

      Aplikuj

  • Pracownik/ca działu konfekcji

    HR Consulting Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Pracownik/ca działu konfekcji


      Twój zakres obowiązków

      • Praca przy pakowaniu drobnych produktów
      • Segregowanie produktów według daty ważności
      • Naklejanie etykiet na gotowe produkty

      Wymagania pracodawcy

      • Zaangażowanie w powierzone obowiązki
      • Dyspozycyjność do pracy zmianowej

      Pracodawca oferuje

      • Pracę od poniedziałku do piątku
      • Możliwość wyboru zmian - do wyboru 2 albo tylko 3 zmiana
      • Bezpłatny, szybki dojazd autobusom - praca w Poznaniu
      • Stabilne zatrudnienie

      Aplikuj

  • ASYSTENT/KA ZARZĄDU

    HR Consulting Sp. z o.o.
    • Mikołów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • ASYSTENT/KA ZARZĄDU


      Twój zakres obowiązków

      • Wspomaganie Zarządu w wykonywaniu obowiązków służbowych
      • Zapewnianie sprawnego funkcjonowania biura Zarządu
      • Przygotowywanie pism oraz sporządzanie uchwał i zarządzeń Prezesa Zarządu
      • Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
      • Prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu
      • Asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach Zarządu
      • Obsługa spotkań, wewnętrznych i zewnętrznych konferencji, szkoleń i eventów
      • Współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi oraz innymi Spółkami w Grupie Kapitałowej.

      Wymagania pracodawcy

      • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – min. B2 – warunek konieczny
      • Wykształcenie wyższe licencjackie, mile widziane na kierunkach administracyjnych
      • Umiejętność doskonałej organizacji pracy własnej oraz Przełożonych
      • Umiejętność logicznego myślenia, selekcjonowania informacji oraz ich źródeł
      • Umiejętność zadawania pytań, precyzowania poleceń
      • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
      • Umiejętność współpracy w zespole, otwartość, komunikatywność, odpowiedzialność
      • Wielozadaniowość, wysoka odporność na stres i zmieniające się okoliczności
      • Dyskrecja
      • Wysoka kultura osobista

      Pracodawca oferuje

      • Umowę o pracę
      • Stabilność zatrudnienia
      • Możliwość rozwoju w strukturach firmy (kompetencyjnego oraz stanowiskowego)
      • Możliwość wykorzystywania języka angielskiego w bieżącej pracy
      • Profesjonalne, prestiżowe środowisko zawodowe
      • Preferencyjne warunki pakietu zdrowotnego oraz sportowego
      • Zniżki pracownicze na produkty firmy

      • Posiadasz doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku Asystentki/a Top Managementu?
      • Pragniesz dołączyć do Zespołu Profesjonalistów u rzetelnego pracodawcy, który umożliwi doskonalenie w administracji biurowej?
      • Chcesz rozwijać swoje umiejętności interpersonalne w dynamicznym środowisku w Grupie Kapitałowej działającej m.in. w branży FASHION?
      • Znasz bardzo dobrze język angielski i chcesz go wykorzystywać w codziennej pracy?
      • Masz zmysł organizacyjny i cechuje Cię zamiłowanie do szczegółów jednocześnie?
      • Jeśli odpowiedź brzmi 5 x TAK - nie zwlekaj, to oferta właśnie dla CIEBIE????

      Aplikuj

  • Executive Assistant/ Koordynator Wsparcia Zespołu z językiem niemieckim i angielskim

    HR Consulting Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Executive Assistant/ Koordynator Wsparcia Zespołu z językiem niemieckim i angielskim


      Twój zakres obowiązków

      • Koordynacja spraw i projektów dotyczących wspieranego Działu zarówno w zakresie kontaktów zewnętrznych, jak też ze strony innych komórek wewnątrz organizacji
      • Organizowanie podróży krajowych i międzynarodowych, zarządzanie kalendarzami, wsparcie w organizacji spotkań
      • Redagowanie pism formalnych, korespondencji e-mail, materiałów do prezentacji i ofert
      • Tworzenie lub modyfikowanie prezentacji MS PowerPoint, dokumentów MS Excel lub dokumentów w programie MS Word, w tym dokumentacji pre-, post- i transakcyjnej
      • Zarządzanie procesami obiegu dokumentów, w tym praca z systemami wewnętrznymi i klienckimi
      • Pomoc Zespołom Business Development w działaniach związanych z relacjami z Klientami: organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach, rozmowach adekwatnie do potrzeb
      • Wprowadzanie wszelkich niezbędnych danych Klientów do systemów i baz danych, nadzór nad ich aktualizacją
      • Organizacja eventów wspólnie lub we współpracy z zespołem Business Development
      • Udział w realizacji projektów i zadań specjalnych, ad hoc, w miarę potrzeb
      • Wsparcie procesu billingu, nadzorowanie systemu do rozliczania godzin i czuwanie nad jego bieżącą aktualizacją (Time Sheety)
      • Rozliczanie wydatków, faktur, nadzorowanie kosztów, współpraca z Działem Księgowości/Billingu

      Wymagania pracodawcy

      • Biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny
      • Min. 5 lat doświadczenia, w międzynarodowej organizacji, preferowane w kancelarii prawnej na stanowiskach Executive Assistant, Legal Assistant lub analogicznych
      • Doświadczenie we wsparciu zdalnym przełożonych w strukturze rozproszonej geograficznie, szczególnie w organizacjach na terenie niemieckiego obszaru językowego
      • Zaawansowana znajomość pakietu MS Office (Word, Outlook, PowerPoint and Excel)
      • Wysoko rozwinięte umiejętności organizacji, zarządzania projektami, umiejętność rozwiązywania problemów, wielozadaniowość
      • Umiejętność zarządzania czasem w dynamicznym środowisku, o zmieniających się priorytetach i pod presją czasu
      • Dokładność, skrupulatność
      • Życzliwość, pomocność, elastyczność
      • Wysoka kultura osobista

      Pracodawca oferuje

      • Umowę o pracę, długofalowy charakter zatrudnienia w stabilnej, prestiżowej branży
      • Możliwość pracy w profesjonalnym zespole, w międzynarodowym środowisku, w skali europejskiej i globalnej
      • Zatrudnienie w firmie o silnej pozycji rynkowej w prestiżowej branży
      • Możliwość codziennego wykorzystywania języków obcych
      • Perspektywy ciągłego rozwoju zawodowego
      • Ciekawe zadania i interesujące wyzwania w codziennej pracy
      • Możliwość pracy hybrydowej (po okresie wdrożenia) w modelu 3 (biuro) + 2 (zdalnie)
      • Prywatną opiekę medyczną
      • Kartę sportową i ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach

      • Znasz bardzo dobrze język niemiecki i chcesz go wykorzystywać praktycznie w codziennej pracy z native speakerami?
      • Znasz bardzo dobrze język angielski i chcesz go nadal doskonalić?
      • Koordynacja zadań, zarządzanie projektami dużymi i małymi to Twój żywioł?
      • Jednocześnie masz oko do szczegółów i jesteś Mistrzynią/Mistrzem w zadaniach administracyjnych i zarządzaniu dokumentami?
      • Chcesz dołączyć do zespołu ekspertów w międzynarodowym środowisku, u pracodawcy, który oferuje wysokie standardy i umożliwi dalsze doskonalenie zawodowe?
      • Jeśli odpowiedź brzmi 5 x TAK - nie zwlekaj, to oferta właśnie dla CIEBIE????

      Aplikuj

  • Specjalistka/a ds. Social Media i Marketingu Internetowego - Akcesoria Beauty & More

    HR Consulting Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalistka/a ds. Social Media i Marketingu Internetowego - Akcesoria Beauty & More


      Twój zakres obowiązków

      • Planowanie, tworzenie i moderacja treści w mediach społecznościowych
      • Projektowanie oraz realizacja płatnych kampanii reklamowych na różnych platformach społecznościowych
      • Realizacja działań z zakresu Influencer Marketingu, współpraca z influencerami i twórcami oraz nadzorowanie współpracy
      • Współpraca z grafikami, fotografami i agencjami interaktywnymi w celu przygotowania materiałów i działań promocyjnych w internecie
      • Nadzór i obsługa firmowych stron internetowych
      • Tworzenie treści i materiałów zgodnie z zasadami SEO
      • Monitorowanie oraz optymalizacja wydajności kampanii
      • Umiejętność analizy danych i raportowania wyników

      Wymagania pracodawcy

      • Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku (warunek konieczny)
      • Praktyczna znajomość mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn) oraz panujących trendów
      • Doświadczenie w obszarze marketingu internetowego i prowadzenia projektów/kampanii cyfrowych
      • Dobra znajomość narzędzi, takich jak Meta Business Suite, Business Manager, Canva, CMS Wordpress, Google Analytics oraz wyczucie graficzne i UX
      • Doświadczenie w briefowaniu materiałów graficznych
      • Bardzo dobra znajomość języka polskiego i umiejętności redakcji tekstów
      • Umiejętność efektywnego zarządzania projektami
      • Umiejętność projektowania materiałów graficznych

      Pracodawca oferuje

      • Umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • Długofalowy horyzont zatrudnienia
      • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności
      • System premiowy
      • Bezpłatną prywatną opiekę medyczną
      • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie dla pracowników
      • Możliwość zakupu produktów firmowych po atrakcyjnych cenach
      • Kartę Multisport i prywatne zajęcia z tenisa
      • Możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach oraz on the job
      • Pyszną kawę o poranku i owocowe poniedziałki
      • Super nowoczesne biuro
      • Pracę zdalną w piątki
      • Unikalnie pozytywną atmosferę????

      • Szukasz rzetelnego pracodawcy, który jest liderem rynkowym?
      • Jesteś fanem marketingu internetowego i social mediów?
      • Masz lekkie pióro i dbasz o język komunikacji dopasowany do grupy docelowej?
      • Znasz się na analizach skuteczności działań internetowych?
      • Masz doświadczenie w pracy z grafikami, fotografami, agencjami kreatywnymi/interaktywnymi?
      • Jeśli odpowiedź brzmi 5 x TAK - nie zwlekaj, to oferta właśnie dla CIEBIE????

      Aplikuj

  • Młodszy Specjalista ds Rekrutacji

    HR Consulting Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Młodszy Specjalista ds Rekrutacji


      Twój zakres obowiązków

      • pierwsza selekcja przesłanych cv pracowników produkcyjnych i magazynowych,
      • telefoniczny kontakt z kandydatami i umawianie na spotkania,
      • odpowiedzialność za zapełnienie wszystkich zaplanowanych w firmie spotkań rekrutacyjnych, nawet do kilkudziesięciu osób dziennie
      • zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych,
      • rekrutacja w social mediach,
      • inne drobne prace biurowo-administracyjne.

      Nasze wymagania

      • komunikatywność,
      • umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji,
      • wytrwałość i nastawienie na cel,
      • preferowane doświadczenie w obsłudze Klienta,
      • wykształcenie min. średnie preferowane wyższe,
      • umiejętność dobrej organizacji własnej pracy.

      To oferujemy

      • stacjonarną pracę w centrum Poznania w ramach umowy o pracę,
      • stabilność oraz atrakcyjne wynagrodzenie,
      • bardzo miłą atmosferę pracy w młodym, prężnym i otwartym zespole.

      Prosimy o umieszczenie numeru referencyjnego w tytule maila.

      Aplikuj

Pracodawcy w Poznaniu