Jesteśmy Kerakoll Polska, międzynarodowym liderem w branży zrównoważonego budownictwa. Nasza historia rozpoczęła się w 1968 roku, kiedy to Romano Sghedoni założył firmę w Sassuolo, w prowincji Modena. Od tamtej pory nieustannie rozwijamy się, wprowadzając na rynek innowacje, które zmieniły oblicze branży, takie jak pierwsze jednoskładnikowe kleje do płytek. Nasze produkty i usługi są synonimem ekologicznego budownictwa i wysokich standardów mieszkalnictwa. Jesteśmy pionierami technologii Green Technology, co pozwala nam oferować rozwiązania, które są nie tylko przyjazne dla środowiska, ale również technologicznie zaawansowane. Nasze zaangażowanie w zrównoważony rozwój i ekologiczną odpowiedzialność potwierdza certyfikacja B Corp, którą jesteśmy dumni posiadacze. Nasza obecność na arenie międzynarodowej jest silna i dynamiczna, z filiami w takich krajach jak Hiszpania, Polska, Indie, Stany Zjednoczone, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Brazylia i Portugalia. To pozwala nam na wymianę doświadczeń i ciągłe doskonalenie naszych produktów oraz usług. W 2021 roku nasze wyniki finansowe mówią same za siebie – osiągnęliśmy przychód na poziomie 603 milionów euro i zysk netto 59,8 milionów euro. To świadczy o naszej stabilności finansowej i potwierdza, że idziemy we właściwym kierunku. Nasza przewaga konkurencyjna opiera się na liderstwie technologicznym i innowacyjności w dziedzinie zrównoważonego budownictwa. Jesteśmy przekonani, że przyszłość należy do firm, które stawiają na rozwój z poszanowaniem natury i potrzeb przyszłych pokoleń. Zapraszamy do współpracy i dołączenia do naszej zielonej rewolucji w budownictwie. Razem możemy tworzyć przestrzeń życiową, która jest bezpieczna, komfortowa i zrównoważona.

KERAKOLL POLSKA Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa magazyn

Oferty pracy KERAKOLL POLSKA Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa KERAKOLL POLSKA Sp. z o.o.

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Kerakoll Group

To build better places to live. B Corp certified.

Year of foundation: 1968 Number of employees and associates: 2,200 Manufacturing plants: 19 in the world Investment in R&D: 2,5% of the annual turnover With over 6,155 items and a global production of 1,350,000 tons/year, Kerakoll is a multinational company working in the construction industry, offering an integrated range of products and services for building better places to live.

Miasto
Sassuolo
Siedziba główna
Sassuolo, Modena
Branża
Sprzedaż hurtowa materiałów budowlanych
Specjalizacje
GreenBuilding, Green Research, Building material, Architecture, Interior Design, Laying i Construction

Rok założenia

1968

Liczba pracowników

1 001-5 000

Liczba obserwujących

6

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

KERAKOLL POLSKA Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
KERAKOLL POLSKA Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Łódź
  2. Warszawa
  3. Toruń
  4. Gdańsk
  5. Zielona Góra
  6. Bydgoszcz
  7. Katowice
  8. Zgierz
  9. Bielsko-Biała
  10. Poznań

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca KERAKOLL POLSKA Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista/tka ds. handlowych

    KERAKOLL POLSKA Sp. z o.o.
    • Rzgów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Jesteśmy dynamiczną i ciągle rozwijającą się, międzynarodową firmą sektora chemii budowlanej,
      specjalizującą się w produkcji szerokiego asortymentu profesjonalnych systemów budowlanych.

      Aktualnie poszukujemy osoby, która dołączy do naszego Zespołu jako:

      Specjalista/tka ds. handlowych

      Miejsce pracy: Rzgów k/Łodzi

      Zakres obowiązków

      Jeśli do nas dołączysz, Twój zakres obowiązków będzie obejmować:

      • Wspieranie działu sprzedaży
      • Nadzorowanie kartotek klientów pod kątem poprawności wpisanych danych
      • Kompleksową obsługę zamówień od klientów krajowych i zagranicznych
      • Współpracę z handlowcami w zakresie realizacji zamówień
      • Obsługę elektronicznego systemu faktur

      Wymagania

      Nasze wymagania:

      • Minimum roczne doświadczenie na analogicznym stanowisku w dziale handlowym
      • Dobra znajomość SAP lub innego systemu ERP
      • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
      • Zaangażowanie, energia i pasja do pracy
      • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
      • Skrupulatność i dokładność
      • Umiejętność budowania relacji
      • Otwartość na nowe wyzwania i proaktywna postawa nastawiona na poszukiwanie rozwiązań

      Oferujemy

      • Pracę dla renomowanej marki chemii budowlanej, o ugruntowanej pozycji na rynku
      • Stabilne zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę
      • Atrakcyjne wynagrodzenie
      • Po okresie wdrożenia, możliwość częściowej pracy zdalnej na ustalonych zasadach
      • Przyjazne środowisko pracy
      • Realne możliwości rozwoju umiejętności zawodowych (kursy i szkolenia finansowane przez pracodawcę)
      • Dogodną lokalizację tuż przy węźle Rzgów (droga ekspresowa s8 i droga krajowa 91), z dojazdem również transportem publicznym z łodzi i Pabianic
      • Bezpłatny parking dla pracowników
      • Brak dress code’u
      • Bogaty pakiet benefitów:

      - opieka medyczna premium, finansowana w 100% przez pracodawcę

      - 2 opcje pakietu sportowego, finansowane w 50% przez pracodawcę

      - upominki świąteczne

      - paczki dla dzieci

      - dofinansowanie do wypoczynku letniego

      - dobra kawa:) i herbata też;)

      - zniżki na produkty firmowe

  • Młodszy specjalista ds. kontroli jakości

    KERAKOLL POLSKA Sp. z o.o.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Jesteśmy dynamiczną i ciągle rozwijającą się, międzynarodową firmą sektora chemii budowlanej,
      specjalizującą się w produkcji szerokiego asortymentu profesjonalnych systemów budowlanych.

      Aktualnie poszukujemy osoby, która dołączy do naszego Zespołu jako:

      Młodszy specjalista ds. kontroli jakości

      Miejsce pracy: Rzgów k/Łodzi

      Zakres obowiązków

      • kontrolowanie jakości surowców używanych do produkcji oraz wyrobów gotowych zgodnie z obowiązującymi planami kontroli i specyfikacjami technicznymi (kontrola bieżąca i periodyczna)
      • analiza fizyko-chemiczna składu surowców i produktów w laboratorium zgodnie z planami kontroli oraz atestami
      • prace czyszczące stosowanych materiałów
      • wprowadzanie danych, kontrolowanie planu produkcji, prowadzenie dokumentacji kontrolnej
      • wykonywanie prac manualnych/fizycznych, niezbędnych w dziale kontroli jakości
      • ścisła współpraca z działem produkcji w celu rozwiązywania niezgodności oraz optymalizowania procesu produkcyjnego

      Wymagania

      • wykształcenie średnie (wyższe mile widziane) w obszarze: chemia, chemia budowlana, inżynieria chemiczna, inżynieria procesowa, inżynieria środowiska, technologia chemiczna, budownictwo
      • znajomość zagadnień związanych z technikami statystycznymi w dziale kontroli jakości będzie dodatkowym atutem
      • doświadczenie w dziale kontroli jakości lub w dziale badawczo-rozwojowym w firmie produkcyjnej będzie dodatkowym atutem
      • komunikatywna znajomość języka angielskiego
      • dobra znajomość programów MS Excel i MS Word
      • odpowiedzialność
      • zorientowanie na cele
      • skrupulatność i dobra organizacja pracy własnej
      • umiejętność pracy w zespole i otwartość na kontakty z ludźmi
      • gotowość do pracy manualnej, do pracy dwuzmianowej (pon-pt; 6-14, 14-22) oraz do okazjonalnych podróży służbowych

      Oferujemy

      • pracę dla renomowanej marki chemii budowlanej, o ugruntowanej pozycji na rynku
      • stabilne zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę
      • atrakcyjne wynagrodzenie
      • przyjazne środowisko pracy
      • pracę w młodym i dynamicznym zespole pasjonatów
      • realne możliwości rozwoju umiejętności zawodowych: system szkoleń produktowych, kursy i szkolenia finansowane przez pracodawcę
      • możliwość angażowania się w firmowe inicjatywy dobroczynne
      • dogodną lokalizację tuż przy Węźle Rzgów (droga ekspresowa S8 i droga krajowa 91), z dojazdem również transportem publicznym z Łodzi i Pabianic
      • bezpłatny parking dla pracowników
      • brak dress code’u
      • bogaty pakiet benefitów:
        - opieka medyczna premium, finansowana w 100% przez pracodawcę
        - 2 opcje pakietu sportowego, finansowane w 50% przez pracodawcę
        - upominki świąteczne
        - paczki dla dzieci
        - dofinansowanie do wypoczynku letniego
        - dobra kawa:) i herbata też;)
        - zniżki na produkty firmowe
  • Młodszy specjalista ds. kontroli jakości

    KERAKOLL POLSKA Sp. z o.o.
    • Rzgów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Jesteśmy dynamiczną i ciągle rozwijającą się, międzynarodową firmą sektora chemii budowlanej,
      specjalizującą się w produkcji szerokiego asortymentu profesjonalnych systemów budowlanych.

      Aktualnie poszukujemy osoby, która dołączy do naszego Zespołu jako:

      Młodszy specjalista ds. kontroli jakości

      Miejsce pracy: Rzgów k/Łodzi

      Zakres obowiązków

      • kontrolowanie jakości surowców używanych do produkcji oraz wyrobów gotowych zgodnie z obowiązującymi planami kontroli i specyfikacjami technicznymi (kontrola bieżąca i periodyczna)
      • analiza fizyko-chemiczna składu surowców i produktów w laboratorium zgodnie z planami kontroli oraz atestami
      • prace czyszczące stosowanych materiałów
      • wprowadzanie danych, kontrolowanie planu produkcji, prowadzenie dokumentacji kontrolnej
      • wykonywanie prac manualnych/fizycznych, niezbędnych w dziale kontroli jakości
      • ścisła współpraca z działem produkcji w celu rozwiązywania niezgodności oraz optymalizowania procesu produkcyjnego

      Wymagania

      • wykształcenie średnie (wyższe mile widziane) w obszarze: chemia, chemia budowlana, inżynieria chemiczna, inżynieria procesowa, inżynieria środowiska, technologia chemiczna, budownictwo
      • znajomość zagadnień związanych z technikami statystycznymi w dziale kontroli jakości będzie dodatkowym atutem
      • doświadczenie w dziale kontroli jakości lub w dziale badawczo-rozwojowym w firmie produkcyjnej będzie dodatkowym atutem
      • komunikatywna znajomość języka angielskiego
      • dobra znajomość programów MS Excel i MS Word
      • odpowiedzialność
      • zorientowanie na cele
      • skrupulatność i dobra organizacja pracy własnej
      • umiejętność pracy w zespole i otwartość na kontakty z ludźmi
      • gotowość do pracy manualnej, do pracy dwuzmianowej (pon-pt; 6-14, 14-22) oraz do okazjonalnych podróży służbowych

      Oferujemy

      • pracę dla renomowanej marki chemii budowlanej, o ugruntowanej pozycji na rynku
      • stabilne zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę
      • atrakcyjne wynagrodzenie
      • przyjazne środowisko pracy
      • pracę w młodym i dynamicznym zespole pasjonatów
      • realne możliwości rozwoju umiejętności zawodowych: system szkoleń produktowych, kursy i szkolenia finansowane przez pracodawcę
      • możliwość angażowania się w firmowe inicjatywy dobroczynne
      • dogodną lokalizację tuż przy Węźle Rzgów (droga ekspresowa S8 i droga krajowa 91), z dojazdem również transportem publicznym z Łodzi i Pabianic
      • bezpłatny parking dla pracowników
      • brak dress code’u
      • bogaty pakiet benefitów:
        - opieka medyczna premium, finansowana w 100% przez pracodawcę
        - 2 opcje pakietu sportowego, finansowane w 50% przez pracodawcę
        - upominki świąteczne
        - paczki dla dzieci
        - dofinansowanie do wypoczynku letniego
        - dobra kawa:) i herbata też;)
        - zniżki na produkty firmowe
  • Kierownik Logistyki

    KERAKOLL POLSKA Sp. z o.o.
    • Rzgów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Kierownik Logistyki


      Twój zakres obowiązków

      ­OPIS STANOWISKA:

      Nadzór i zarządzanie procesami logistycznymi w firmie. Kierowanie i rozwijanie obszarów logistyki wewnętrznej | zewnętrznej, magazynowania, transportu i planowania materiałowego. Ciągła optymalizacja kosztów, usprawnianie procesów wewnętrznych oraz ustalanie warunków współpracy z dostawcami usług w celu realizacji ustalonego CVP.


      GŁÓWNE DZIAŁANIA/ODPOWIEDZIALNOŚĆ:

      ­- strategiczne planowanie i zarządzanie logistyką, magazynowaniem i transportem

      ­- zarządzanie i optymalizacja procesu planowania zasobów w łańcuchu dostaw

      ­- minimalizacja kosztów logistycznych poprzez efektywne zarządzanie zasobami, transportem i magazynowaniem

      ­- optymalizacja i koordynacja procesu realizacji zamówień

      ­- negocjacje z firmami transportowymi i dostawcami usług zewnętrznych

      ­- organizacja magazynu, tras przygotowywania zamówień i procesów wysyłek

      ­- zarządzanie i prognozowanie budżetu działu oraz wymaganego personelu

      ­- zarządzanie i monitorowanie reklamacji i skarg klientów

      ­- zarządzanie i kierowanie zespołem magazynu, działu wysyłek oraz planowania

      ­- współpraca z innymi działami (sprzedaż, produkcja, finanse) w celu zapewnienia płynności procesów logistycznych

      ­- ocena wskaźników wydajności i identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia

      ­- przestrzeganie przepisów prawa pracy, obowiązujących regulacji oraz wymagań ISO wdrożonych w firmie

      ­- zapewnienie warunków pracy w zgodzie z obowiązującymi przepisami BHP

      ­- raportowanie do kierownika operacyjnego

      Nasze wymagania

      • co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika logistyki lub podobnym
      • ­znajomość procesów magazynowych, zagadnień organizacji transportu i planowania dostaw
      • ­zorientowanie na wyniki i świadomość ich znaczenia
      • udowodnione, wieloletnie doświadczenie w kierowaniu i zarządzaniu zespołami
      • doskonałe umiejętności: komunikacyjne, w obszarze przywództwa i zarządzania zmianą
      • ­­umiejętność samodzielnego myślenia i planowania
      • ­umiejętność zarządzania przydzielonymi zadaniami, delegowania i ustalanie priorytetów
      • ­umiejętności w zakresie zarządzania projektami
      • ­silne umiejętności analityczne, rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
      • ­znajomość języka angielskiego umożliwiająca skuteczną komunikację w międzynarodowym środowisku
      • dobra znajomość SAP/R3 lub SAP3/HANA - będzie zaletą

      To oferujemy

      • ­praca dla renomowanej marki chemii budowlanej, o ugruntowanej pozycji na rynku
      • ­stabilne zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
      • ­atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji kandydata
      • ­przyjazne środowisko
      • ­realne możliwości rozwoju kompetencji zawodowych (kursy i szkolenia finansowane przez pracodawcę),
      • ­dogodna lokalizacja tuż przy Węźle Rzgów (droga ekspresowa S8 i droga krajowa 91)
      • ­bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych

      KERAKOLL charakteryzuje się zwinną, inkluzywną i odpowiedzialną kulturą, skoncentrowaną na ludziach, która ceni różnorodność. Oferuje doskonałe i równe możliwości rozwoju i uczenia się, zachęcając swoich pracowników do pełnego wykorzystania ich potencjału, szanując ich jako jednostki i pomagając stworzyć integracyjne środowisko pracy.

      Aplikuj

  • Przedstawiciel techniczno – handlowy

    KERAKOLL POLSKA Sp. z o.o.
    • Opole
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Przedstawiciel techniczno – handlowy


      Twój zakres obowiązków

      • Reprezentowanie Firmy na rynku
      • Rozwijanie sieci sprzedaży; pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie doskonałych relacji z obecnymi.
      • Prowadzenie negocjacji sprzedażowych z nowymi i aktualnymi klientami.
      • Pełne prowadzenie transakcji sprzedaży i obsługa zamówień, od wprowadzenia do dostawy.
      • Prowadzenie prezentacji oraz szkoleń technicznych i produktowych dla klientów i instalatorów.
      • Udzielanie doradztwa technicznego na placach budowy.
      • Dbałość o wizerunek i reputację Firmy.
      • Analiza rynku i konkurencji.

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie w sprzedaży, preferowane: w branży budowlanej lub materiałów budowlanych.
      • Znajomość branży chemii budowlanej i produktów pokrewnych.
      • Zrozumienie branży budowlanej.
      • Zrozumienie produktów i wiedza techniczna.
      • Umiejętność prowadzenia efektywnych sesji szkoleniowych (doświadczenie będzie dodatkowym atutem).
      • Wykształcenie wyższe w zakresie biznesu, marketingu, inżynierii lub podobne.
      • Prawo jazdy kategorii „B”.
      • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
      • Doskonałe umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe.
      • Doskonałe umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem.

      To oferujemy

      • praca dla renomowanej marki chemii budowlanej o ugruntowanej pozycji na rynku
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
      • atrakcyjne wynagrodzenie
      • przyjazne środowisko pracy
      • bogaty pakiet benefitów

      Aplikuj

  • Quality Control Specialist

    KERAKOLL POLSKA Sp. z o.o.
    • Rzgów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Quality Control Specialist


      Your responsibilities

      ­A Quality Control Specialist supports the Kerakoll Polska laboratory team in QC projects and laboratory tests in accordance with the company's technical requirements and the input of the laboratory manager and the marketing team.

      The QC Specialist will carry out controls to ensure that raw materials and finished products

      consistently meet the specified quality and performance standards in accordance with local and European legislation, and will manage cases of non-compliance.

      The Quality Control Specialist reports to the Quality Control Manager.


      Responsibilities:


      ▪ Perform quality control tests on raw materials and semi-finished products to ensure that they meet the required chemical composition and properties. Monitor the production process and take corrective action in the event of non-compliance.

      ▪ Record test results in the SAP system, analyse non-compliant products and prepare reports for the Technical & Commercial Department.

      ▪ Update quality control procedures documents for raw materials and finished products as

      required.

      ▪ Analyse and process results to improve operating procedures in quality control and to have a continuous improvement in the processes for the realization of the finished product.

      ▪ Communicate with other local QCs of the Kerakoll Group to share knowledge and best practices.

      ▪ Carry out sampling, maintenance and cleaning of the laboratory and its equipment in

      accordance with internal procedures and European legislation.

      ▪ Submit purchase requisitions for maintenance services and spare parts to the Quality Control Manager for approval.

      ▪ Calibrate equipment according to the calibration schedule and record results.

      ▪ Assist in the inspection of production lines to ensure the quality of semi-finished and finished products.

      Our requirements

      Industry and background:


      ▪ Degree in Materials Science Engineering or Chemistry​

      ▪ Experience of 2+ years in QC or equivalent considered as a plus

      ▪ Previous experience in manufacturing considered as a plus


      Skills & abilities:


      ▪ Problem solving

      ▪ Analysis capability

      ▪ Attitude to change

      ▪ Effective planning

      ▪ Time management

      ▪ Excellent team working skills and project management skills

      ▪ English language (A2 or higher)

      ▪ Proficiency in Continuous Improvement and Data Analysis are considered a plus

      ▪ Proficiency in MS Office suite (particularly Excel, PowerPoint)

      ▪ SAP knowledge considered as a plus

      ▪ Minitab or similar software knowledge considered as a plus

      What we offer

      • work for a reputable construction chemicals brand with an established position in the market
      • stable full-time employment based on an employment contract
      • attractive remuneration
      • friendly working environment
      • rich benefit package

      KERAKOLL is characterized by an agile, inclusive and responsible culture, centered on people, which values diversity. It offers excellent and equal opportunities for growth and learning, encouraging its talents to reach their full potential, respecting them as individuals and helping create an inclusive working environment.

      Aplikuj

  • Kierownik Zmiany

    KERAKOLL POLSKA Sp. z o.o.
    • Rzgów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Kierownik Zmiany


      Twój zakres obowiązków

      ­ZAKRES STANOWISKA:

      - nadzorowanie operacji produkcyjnych

      - zarządzanie zespołem produkcyjnym

      - ustalanie i bezpośrednia kontrola parametrów pracy maszyn produkcyjnych

      - zarządzanie dostawami makro surowców

      - zapewnienie jakości produktów końcowych


      OBOWIĄZKI I ODPOWIEDZIALNOŚĆ:

      - zarządzanie zespołem produkcyjnym dla zapewnienia dostępności produktów

      - planowanie, organizowanie i wdrażanie procesu produkcyjnego

      - uzgadnianie i zabezpieczanie dostaw surowców, do procesu produkcyjnego

      - współpraca z innymi działami w zakresie optymalizacji produkcji pod kątem wydajności i jakości

      - nadzór i kontrola procesu produkcyjnego w bezpośredniej współpracy z systemem sterowania EDM

      - zarządzanie zespołem produkcyjnym

      - zarządzanie, motywowanie i rozwój podległego zespołu

      - zapewnienie przestrzegania przepisów BHP i prawa pracy


      GŁÓWNE DZIAŁANIA:

      - aktywny nadzór nad działaniami produkcyjnymi

      - monitorowanie procesów produkcyjnych i zapewnienie przestrzegania harmonogramów produkcji i standardów jakościowych

      - ustalanie procedur komunikacji z innymi działami dla zagwarantowania dotrzymania harmonogramów produkcji

      - zapewnienie szkoleń dla personelu produkcyjnego dla zapewnienia niezbędnych umiejętności i wiedzy

      - nadzorowanie procesu rozładunku surowców dla zagwarantowania zgodności ze standardami jakości firmy

      - zarządzanie i rozwiązywanie konfliktów między członkami zespołu produkcyjnego

      - przeprowadzanie przekazania zmiany gwoli efektywnego przepływu informacji o statusie i ciągłości procesu

      - przeprowadzanie ocen efektywności i przekazywanie informacji zwrotnych pracownikom

      Nasze wymagania

      KIEROWNIK ZMIANY w Kerakoll Polska posiada następujące kompetencje:


      - podstawowa znajomość środowiska Ms Office

      - język angielski - poziom A2 (komunikatywny)

      - doświadczenie w środowisku SAP będzie dodatkowym atutem

      - silne umiejętności przywódcze

      - umiejętność pracy w stresie i w zmiennym środowisku

      - umiejętność ustalania priorytetów i podejmowania szybkich decyzji

      - umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i podległego zespołu


      Dodatkowo, stanowisko wymaga:

      - minimum 1 roku doświadczenia w zarządzaniu zespołem produkcyjnym/utrzymania ruchu.

      - wykształcenia minimum średniego w zakresie zarządzania produkcją lub mechaniki

      To oferujemy

      • pracę dla renomowanej marki chemii budowlanej, o ugruntowanej pozycji na rynku,
      • stabilne zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę,
      • atrakcyjne wynagrodzenie,
      • przyjazne środowisko pracy,
      • pakiet benefitów.

      KERAKOLL charakteryzuje się zwinną, inkluzywną i odpowiedzialną kulturą, skupioną na ludziach; która ceni różnorodność. Oferuje szerokie i równe możliwości rozwoju i nauki, zachęcając swoich utalentowanych pracowników do wykorzystania w pełni ich potencjału, szanując ich jako jednostki i pomagając w tworzeniu przyjaznego środowiska pracy.

      Aplikuj

  • Specjalista / Specjalistka ds. handlowych (back office)

    KERAKOLL POLSKA Sp. z o.o.
    • Rzgów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • ­Rozpatrywanie reklamacji dotyczących zamówień od klientów
      • Kompleksowa obsługa procesu reklamacyjnego
      • Wspieranie działu sprzedaży
      • Nadzorowanie kartotek klientów pod kątem poprawności wpisanych danych
      • Kompleksowa obsługa zamówień od klientów krajowych i zagranicznych
      • Współpraca z handlowcami w zakresie realizacji zamówień
      • Obsługa elektronicznego systemu faktur

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, lub w obsłudze klienta
      • Zaawansowana znajomość pakietu Office, w szczególności Excel
      • Doświadczenie w pracy z systemem ERP
      • Znajomość zasad fakturowania
      • Skrupulatność i dobra organizacja czasu pracy
      • Umiejętność pracy w zespole
      • Wysoka kultura osobista
      • Umiejętność wyznaczania priorytetów i logicznego myślenia

      Mile widziane

      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
      • Znajomość programu SAP, szczególnie moduł SD
      • Znajomość platformy CRM Salesforce
      • Praktyczna wiedza z zakresu reklamacji

      To oferujemy

      • pracę dla renomowanej marki chemii budowlanej, o ugruntowanej pozycji na rynku
      • stabilne zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę
      • przyjazne środowisko pracy
      • bogaty pakiet benefitów (jak poniżej)

      Benefity

      • posiłki regeneracyjne w programie SmartLunch
      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie nauki języków
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • możliwość pracy zdalnej
      • elastyczny czas pracy
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne
      • służbowy telefon do użytku prywatnego
      • komputer do użytku prywatnego
      • preferencyjne pożyczki
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • napoje
      • parking dla pracowników
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • dofinansowanie wypoczynku
      • dofinansowanie wakacji dzieci
      • paczki świąteczne
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Deklaracja różnorodności, równego traktowania i inkluzywności (DE&I)

      KERAKOLL charakteryzuje się zwinną, inkluzywną i odpowiedzialną kulturą, skupioną na ludziach; która ceni różnorodność. Oferuje szerokie i równe możliwości rozwoju i nauki, zachęcając swoich utalentowanych pracowników do wykorzystania w pełni ich potencjału, szanując ich jako jednostki i pomagając w tworzeniu przyjaznego środowiska pracy.

      KERAKOLL POLSKA Sp. z o.o.

      KERAKOLL POLSKA to zlokalizowana w RZGOWIE k/ŁODZI dynamiczna i stale rozwijająca się międzynarodowa firmą z branży chemii budowlanej, specjalizująca się w produkcji szerokiej gamy profesjonalnych systemów budowlanych. Jesteśmy międzynarodowym liderem w sektorze budownictwa ekologicznego, dostarczającym rozwiązania, które chronią zdrowie zarówno środowiska, jak i ludzi.

      Specjalista / Specjalistka ds. handlowych (back office)








      Aplikuj