Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Albatros Sp. z o.o. Sp. k. praca
Czy to Twoja firma?
Albatros Sp. z o.o. Sp. k., z siedzibą w Warszawie, to renomowana firma działająca w branży usług prania i prania chemicznego. Od momentu założenia w 1992 roku przez Grupę Fliegel Textilservice, nieustannie umacniamy swoją pozycję lidera, co potwierdza zatrudnienie 417 wykwalifikowanych pracowników w 2020 roku. Nasza działalność opiera się na trzech filarach: jakości, niezawodności i profesjonalizmie, które są odzwierciedleniem naszych głęboko zakorzenionych wartości. Dzięki 25-letniej polityce jakościowej, najnowszym technologiom i zgranemu zespołowi, gwarantujemy naszym klientom usługi na najwyższym poziomie. Jesteśmy dumni, że możemy oferować rozwiązania, które nie tylko spełniają, ale i przekraczają oczekiwania naszych klientów, co czyni nas zaufanym partnerem w obszarze pralniczym.
Pracownik produkcji Nowe Czarnowo Specjalista ds. HR Nowe Czarnowo Specjalista ds. administracji Nowe Czarnowo
produkcja / przemysł hr / kadry administracja biurowa / praca biurowa
Oferty pracy Albatros Sp. z o.o. Sp. k.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Koordynator ds. obsługi personelu
MULTISERWIS Sp. z o.o.- Holandia
- umowa o pracę
- bez doświadczenia
Polecana PopularnaDodana
Mapa Albatros Sp. z o.o. Sp. k.
Siedziba główna
Albatros Sp. z o.o. Sp. k. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach
Profil firmy:
Albatros Sp. z o.o. Sp. k.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Szczecin
- Warszawa
- Gdańsk
- Przemyśl
- Wrocław
- Poznań
- Kraków
- Gryfino
- Bielsko-Biała
- Augustów
Data aktualizacji: 01.12.2024
Linki
Praca Albatros Sp. z o.o. Sp. k. - oferty archiwalne
-
Manager HR
Albatros Sp. z o.o. Sp. k.- Gryfino
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:-
Kompleksowa organizacja działań i procesów rekrutacyjnych
-
Implementacja dedykowanych projektów rekrutacyjnych zarówno na stanowiska specjalistyczne jak i produkcyjne
-
Wsparcie procesów rekrutacji na stanowiska szczebla podstawowego poprzez analizę lokalnego i regionalnego rynku pracy
-
Inicjowanie optymalizujących rozwiązań w zakresie rekrutacji oraz employer brandingu
-
Projektowanie i wprowadzanie procesów HR, bieżąca analiza ich efektywności
-
Dostarczanie rozwiązań w zakresie rozwoju pracowników, projektowanie ścieżek karier zawodowych na każdym poziomie struktury organizacyjnej
-
Zapewnienie skutecznej i angażującej komunikacji wewnętrznej
-
Aktywne uczestnictwo w projektach rekrutacyjnych z obszaru HR
-
Udział w targach pracy i wydarzeniach branżowych
-
Doświadczenie w pracy w obszarze HR w sektorze produkcyjnym ( minimum 5 lat)
-
Wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia, ekonomia ect.)
-
Dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie
-
Doświadczenie w kompleksowym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych
-
Znajomość praktyk i trendów HR-owych
-
Dobra znajomość prawa pracy
-
Asertywność, umiejętność przekonywania do rozwiązań i pomysłów i umiejętności negocjacyjne
-
Samodzielność, konsekwencja w realizacji działań
-
Umiejętność efektywnej współpracy w zespole
-
Umiejętności pracy pod presją czasu
-
Doskonałe kompetencje komunikacyjne
-
Gotowość do pracy w terenie
-
Prawo jazdy
-
ciekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej i niezwykle prężnie rozwijającej się firmie
-
atrakcyjne wynagrodzenie
-
pełne wsparcie merytoryczne i techniczne ze strony zespołu
-
benefity: kartę sportową, kartę medyczną, ubezpieczenie grupowe
-
indywidualną ścieżkę rozwoju zawodowego
-
niekorporacyjną atmosferę
Wymagania
-
HR Project Management
-
Rekrutacja
-
Human Development
-
Human Resources
-
Zarządzanie kadrami
-
Human Resources Management
-
Kadry i płace, Administracja personalna
-
Administracja personalna - Personnel administration
-
administracja personalna
-
Zarządzanie zasobami ludzkimi - pracownikami i współpracownikami
-
Prawo pracy - Labour Law
-
Zarządzanie zasobami ludzkimi
-
Zarządzanie zasobami ludzkimi - Human Resources
-
Zarządzanie HR
-
Human Resource
-
zainteresowanie ZZL oraz obszarami rekrutacji i selekcji,
-
Human resource management
-
Metody rekrutacji i selekcji
-
Kadry i Administracja Personalna
-
zarzadzanie hr
-
prawo pracy, kodeks pracy
-
Projekty HR
-
Prawo pracy
-
Znajomość narzędzi rekrutacji i selekcji
-
Personal Administration
-
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji
-
zarządzanie projektami HR
-
Znajomość technik rekrutacji i oceny pracowników
-
Umiejętność prowadzenia rekrutacji i selekcji pracowników.
-
-
Manager HR
Albatros Sp. z o.o. Sp. k.- Gryfino
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:-
realizacja procesu selekcji i rekrutacji nowych pracowników
-
realizacja działań związanych z planowaniem i organizacją szkoleń oraz procesem rozwoju pracowników
-
wsparcie w procesie tworzenia i wdrażania systemu okresowych ocen pracowników
-
koordynacja działań w ramach bieżących projektów z zakresu zarządzana zasobami ludzkimi oraz szeroko rozumianych procedur HR
-
tworzenie oraz koordynacja projektów budujących zaangażowanie pracowników
-
wsparcie w zakresie spraw pracowniczych w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania procesów personalnych
-
optymalizacja procesu wdrożeniowego
-
opracowywanie różnorodnych analiz w zakresie polityki personalnej
-
analizowanie i raportowanie przebiegu procesów rekrutacyjnych
-
weryfikacja poprawności prowadzonych procesów w zakresie polityki personalnej
-
wsparcie zarządu i kadry menedżerskiej w zakresie wszelkich regulacji dotyczących zatrudnienia polityki personalnej oraz wynagrodzeń zgodnie z obowiązującym prawem,
-
aktywny udział w budowaniu zaangażowania pracowników oraz zwiększania efektywności całej organizacji
-
preferowane wykształcenie wyższe
-
co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie HR w firmie zatrudniającej min.250 osób
-
znajomość prawa pracy
-
umiejętność budowania i utrzymywania relacji na różnych poziomach organizacji
-
nieszablonowe myślenie i gotowość do wprowadzania innowacyjnych rozwiązań
-
umiejętność komunikacji i współpracy
-
zaangażowanie i inicjatywa w działaniu
-
ciekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej i niezwykle prężnie rozwijającej się firmie
-
atrakcyjne wynagrodzenie
-
pełne wsparcie merytoryczne i techniczne ze strony zespołu
-
benefity: kartę sportową, kartę medyczną, ubezpieczenie grupowe
-
indywidualną ścieżkę rozwoju zawodowego
-
niekorporacyjną atmosferę
Wymagania
-
HR Project Management
-
Rekrutacja
-
Human Development
-
Human Resources
-
Zarządzanie kadrami
-
Human Resources Management
-
Kadry i płace, Administracja personalna
-
Administracja personalna - Personnel administration
-
administracja personalna
-
Zarządzanie zasobami ludzkimi - pracownikami i współpracownikami
-
Prawo pracy - Labour Law
-
Zarządzanie zasobami ludzkimi
-
Zarządzanie zasobami ludzkimi - Human Resources
-
Zarządzanie HR
-
Human Resource
-
zainteresowanie ZZL oraz obszarami rekrutacji i selekcji,
-
Human resource management
-
Metody rekrutacji i selekcji
-
Kadry i Administracja Personalna
-
zarzadzanie hr
-
prawo pracy, kodeks pracy
-
Projekty HR
-
Prawo pracy
-
Znajomość narzędzi rekrutacji i selekcji
-
Personal Administration
-
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji
-
zarządzanie projektami HR
-
Znajomość technik rekrutacji i oceny pracowników
-
Umiejętność prowadzenia rekrutacji i selekcji pracowników.
-
-
Samodzielny Specjalista ds. HR
Albatros Sp. z o.o. Sp. k.- Gryfino
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:-
koordynacja procesu selekcji i rekrutacji nowych pracowników
-
koordynacja działań związanych z planowaniem i organizacją szkoleń oraz procesem rozwoju pracowników
-
wsparcie w procesie tworzenia i wdrażania systemu okresowych ocen pracowników
-
koordynacja działań w ramach bieżących projektów z zakresu zarządzana zasobami ludzkimi oraz szeroko rozumianych procedur HR
-
opracowywanie wszelkich analiz w zakresie polityki personalnej
-
realizowanie innych zadań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
-
współpraca z firmami doradztwa personalnego oraz instytucjami zewnętrznymi
-
preferowane wykształcenie wyższe
-
co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w dziale personalnym mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej
-
dobra teoretyczna i praktyczna znajomość przepisów prawa pracy
-
umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
-
bardzo dobra organizacja pracy własnej
-
zdolność analitycznego i logicznego myślenia
-
wysoka kultura osobista
-
umiejętność komunikacji i współpracy
-
zaangażowanie i inicjatywa w działaniu
-
prawo jazdy kat. B
-
znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem
-
ciekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej i niezwykle prężnie rozwijającej się firmie
-
atrakcyjne wynagrodzenie
-
pełne wsparcie merytoryczne i techniczne ze strony zespołu
-
benefity: kartę sportową, kartę medyczną, ubezpieczenie grupowe
-
indywidualną ścieżkę rozwoju zawodowego
-
niekorporacyjną atmosferę
Wymagania
-
Rekrutacja
-
Human Resources
-
Human Resources Management
-
Kadry i płace, Administracja personalna
-
Administracja personalna - Personnel administration
-
administracja personalna
-
Zarządzanie zasobami ludzkimi - pracownikami i współpracownikami
-
Prawo pracy - Labour Law
-
Zarządzanie zasobami ludzkimi
-
Zarządzanie zasobami ludzkimi - Human Resources
-
Human Resource
-
zainteresowanie ZZL oraz obszarami rekrutacji i selekcji,
-
Metody rekrutacji i selekcji
-
Kadry i Administracja Personalna
-
prawo pracy, kodeks pracy
-
Prawo pracy
-
Znajomość narzędzi rekrutacji i selekcji
-
Personal Administration
-
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji
-
Znajomość technik rekrutacji i oceny pracowników
-
Umiejętność prowadzenia rekrutacji i selekcji pracowników.
-
-
Pracownik Działu Księgowego
Albatros Sp. z o.o. Sp. k.- Nowe Czarnowo
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI:-
sporządzanie dokumentacji rozliczeniowych,
-
rozliczenia podatkowe,
-
raporty GUS, NBP i inne,
-
prowadzenie rejestrów i zestawień księgowych,
-
kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi,
-
weryfikacja i uzgadnianie sald,
-
współtworzenie i monitorowanie procedur wewnętrznych.
-
wykształcenie minimum średnie, mile widzialne wyższe ekonomiczne,
-
doświadczenie w dziale finansowo-księgowym minimum 1 rok,
-
bardzo dobra znajomość MS Office,
-
wiedza z zakresu prawa podatkowego, rachunkowości,
-
dokładność, sumienność i poczucie odpowiedzialności za wykonywaną pracę.
-
ciekawą, pełną wyzwań pracę w stabilnej
i prężnie rozwijającej się firmie, -
atrakcyjne wynagrodzenie,
-
pełne wsparcie merytoryczne i techniczne ze strony zespołu,
-
benefity: kartę sportową, kartę medyczną, ubezpieczenie grupowe,
-
szansę na awans i rozwój zawodowy w strukturach naszej firmy,
-
niekorporacyjną atmosferę.
Wymagania
-
Rachunkowość Podatkowa
-
Rachunkowość finansowa
-
Rachunkowość zarządcza
-
Księgowość
-
Umiejętności analityczne
-
podatki
-
Prawo Podatkowe
-
Rachunkowość
-
Księgowość / podatki
-
Zasady rachunkowości
-
Ustawa o Rachunkowości
-
analityczne myślenie
-
finanse i rachunkowość
-
Ekonomia
-
Finanse
-
ekonomia finansowa
-
-
Ekspert ds. wsparcia Klienta Strategicznego
Albatros Sp. z o.o. Sp. k.- Nowe Czarnowo
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:-
telefoniczny i e-mailowy kontakt ze strategicznymi klientami niemieckojęzycznymi
-
współpraca z działem produkcji oraz działem transportu
-
współpraca z laboratorium tekstylnym
-
wsparcie komórki organizacyjnej Centrali właściwej w sprawach współpracy
z klientami -
koordynowanie projektów usprawniania procesów komunikacji z klientem
Wymagania
-
dobra znajomość języka niemieckiego
w mowie i piśmie -
wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe
-
wysokie kompetencje komunikacyjne
-
umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office
-
dyspozycyjność
Oferujemy
-
ciekawą, pełną wyzwań pracę w stabilnej
i prężnie rozwijającej się firmie -
atrakcyjne wynagrodzenie
-
pełne wsparcie merytoryczne i techniczne ze strony zespołu
-
benefity: kartę sportową, kartę medyczną, ubezpieczenie grupowe
-
szansę na awans i rozwój zawodowy
w strukturach naszej firmy -
niekorporacyjną atmosferę
-