Transcom Worldwide Poland to uznany lider w branży obsługi klienta i Customer Experience (CX), który od 2003 roku nieustannie umacnia swoją pozycję na polskim rynku. Skupiając się na obszarze e-commerce, technologii, i przestrzeni internetowej, wspieramy ponad 200 dynamicznie rozwijających się marek, dostarczając im innowacyjnych rozwiązań cyfrowych i inteligentnych strategii, które przyczyniają się do zwiększenia ich satysfakcji klientów oraz optymalizacji kosztów operacyjnych. Nasza międzynarodowa obecność jest widoczna w zatrudnieniu 30 000 konsultantów w 28 krajach, dzięki czemu nie tylko rozumiemy globalne trendy, ale i lokalne specyfiki, co czyni nas usługi uniwersalnymi i skutecznymi. Tworzymy wartość poprzez wysokiej jakości obsługę klienta, elastyczne podejście do usług on-, off- i nearshoringowych oraz świadczenie wsparcia w zakresie sprzedaży, moderacji treści i back office. Nasze usługi są skoncentrowane na komunikacji z klientami na różnych kanałach – od telefonu i e-maili, poprzez chat, aż po wideorozmowy. Dzięki temu naszym partnerom biznesowym oferujemy kompleksowe rozwiązania, które pozwalają na budowanie silnych relacji z klientami. Wartości firmy takie jak wspieranie, dotrzymywanie obietnic, bycie sobą, gra zespołowa oraz ciągła nauka są dla nas kluczowe i odzwierciedlają to, jak działamy na co dzień. Dążyć do doskonałości, dbać o rozwój naszych pracowników i przyczyniać się do sukcesu naszych klientów – to nasza codzienność. W Transcom Worldwide Poland uważamy, że każde doświadczenie klienta ma znaczenie i właśnie dlatego nasze rozwiązania są impulsem do rozwoju dla znanych marek na całym świecie.

Opinie pracowników o firmie Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. w opinii klientów i współpracowników

Przeważające opinie o Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. ilustrują firmę, która rozpoczynała swoją działalność z silnymi podstawami w zakresie możliwości rozwojowych i dobrego kontaktu z kadrą zarządzającą. Jakkolwiek, względem perspektywy czasu, pracownicy zauważają braki w organizacji, zarządzaniu i komunikacji, które wymagają interwencji w celu utrzymania pozytywnego obrazu pracodawcy i zwiększenia zadowolenia pracowników. Dalsze analizy i działania korygujące mogą okazać się kluczowe dla polepszenia atmosfery pracy i ogólnej kultury organizacyjnej w firmie.

Opinie Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - kandydaci i pracownicy

Na podstawie dostępnych w sieci opinii, Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. jest firmą, którą cechują pewne pozytywne aspekty pracy, pomimo istniejących obszarów wymagających poprawy. Pracownicy wyrażają się o podstawowych zaletach pracy w firmie, zachowując jednocześnie konstruktywny ton odnośnie elementów wymagających udoskonalenia.

Pozytywne aspekty
  • Możliwości rozwoju oraz depratacja na stanowisku są aspektami, które pracownicy oceniają pozytywnie.
  • Współpraca oraz kontakt z przełożonymi początkowo bywa oceniana jako zadowalająca, co sugeruje dobrą atmosferę pracy na etapie wstępnym ich zatrudnienia.

Powyższa treść (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie. Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach. Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść. Opisywana firma (tutaj: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 26.03.2024

Dane firmowe i kontaktowe Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Pełna nazwa
TRANSCOM WORLDWIDE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Al. Grunwaldzka 50 80-248 Gdańsk
NIP
7393356073
REGON
519557070
KRS
0000167196
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
15.07.2003
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Informacja i komunikacja

  • 61.10.Z Działalność w zakresie telekomunikacji przewodowej
  • 61.20.Z Działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej
  • 61.30.Z Działalność w zakresie telekomunikacji satelitarnej
  • 61.90.Z Działalność w zakresie pozostałej telekomunikacji
  • 63.11.Z Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność

Działalność finansowa i ubezpieczeniowa

  • 64.20.Z Działalność holdingów finansowych
  • 64.99.Z Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych
  • 66.22.Z Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 70.21.Z Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 82.20.Z Działalność centrów telefonicznych (call center)
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 13.03.2023

Opinie o innych pracodawcach w Gdańsku i okolicy