Jesteśmy SGS – światowym liderem w dziedzinie badań, inspekcji i certyfikacji, uznawanym za wzorzec w zakresie zrównoważonego rozwoju, jakości i rzetelności. W sieci ponad 2600 oddziałów i laboratoriów zatrudniamy przeszło 99 600 pracowników, którzy poprzez wspólną pracę umożliwiają lepszy, bezpieczniejszy i bardziej połączony świat.  



SGS Global Business Services Europe to centrum usług wspólnych (SSC - Shared Services Centre), które jest ściśle związane z naszą siedzibą główną w Genewie. W katowickim oddziale zajmujemy się wsparciem dla oddziałów SGS w różnych krajach Europy.



Od ponad 140 lat tworzymy organizację o otwartej i przyjaznej kulturze, oferującą bezpieczne środowisko pracy i stabilne zatrudnienie. Zapewniamy naszym pracownikom różnorodne możliwości rozwoju wewnątrz zespołu, w którym ludzie szanują się i pomagają sobie nawzajem.

SGS Global Business Services Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
księgowość / ekonomia administracja biurowa / praca biurowa obsługa klienta / call center sprzedaż / zakupy hr / kadry

Oferty pracy SGS Global Business Services Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Karta MultiSport
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Nowoczesne biuro
  • Parking dla pracowników
  • Program poleceń pracowników
  • Prywatna opieka medyczna
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Strefa relaksu
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Służbowy laptop
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
  • Świeża kawa z ekspresu

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa SGS Global Business Services Sp. z o.o.

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

SGS

When you need to be sure

Jesteśmy SGS – światowym liderem w dziedzinie badań, inspekcji i certyfikacji, uznawanym za wzorzec jakości i rzetelności. W sieci ponad 2650 oddziałów i laboratoriów zatrudniamy przeszło 98 000 pracowników, którzy poprzez wspólną pracę umożliwiają lepszy, bezpieczniejszy i bardziej połączony świat.

Miasto
Geneva
Siedziba główna
Geneva, Geneva
Branża
Usługi specjalistyczne
Specjalizacje
Inspection, Verification, Testing, Certification, Sustainability, Audit, Consultancy, Outsourcing, Training, Agriculture, Food, Life Science, Industrial Manufacturing, Transportation, Minerals, Consumer Goods, Retail, Health, Safety i Oil and Gas

Rok założenia

b.d.

Liczba pracowników

10 001+

Liczba obserwujących

982

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

SGS Global Business Services Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Profil firmy:
SGS Global Business Services Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Katowice
  2. Warszawa
  3. Kraków
  4. Bielsko-Biała
  5. Wrocław
  6. Bydgoszcz
  7. Częstochowa
  8. Dąbrowa Górnicza
  9. Gliwice
  10. Czechowice-Dziedzice

Data aktualizacji: 01.12.2024

Praca SGS Global Business Services Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji z j. niemieckim oraz angielskim

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Stanowisko osadzone jest w strukturach działu Business Assurance. Pracownicy zespołów kontaktują się z naszymi zagranicznymi placówkami, weryfikują poprawność dokumentacji poaudytowych, wystawiają certyfikaty i faktury oraz pracują z bazami danych zarówno tymi SGS-owymi, jak i zewnętrznymi.


      Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?

      • Obsługa administracyjna oraz prowadzenie korespondencji w j. niemieckim oraz angielskim,
      • Obsługa zapytań od klientów,
      • Przegląd dokumentów zgodnie z wytycznymi,
      • Fakturowanie i wystawianie certyfikatów,
      • Aktualizacja wewnętrznych i zewnętrznych baz danych zgodnie z dokumentami audytowymi,
      • Zapewnienie, że wszystkie dokumenty poaudytowe są sprawdzone i przetwarzane w systemie,
      • Przetwarzanie anulowania, zawieszenia oraz wycofania certyfikatu w systemie,
      • Monitorowanie codziennych zadań w celu zapewnienia terminowej realizacji świadczonych usług;

      Wymagania

      Ta rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:

      • Znasz język niemiecki na poziomie min. B1,
      • Znasz język angielski na poziomie min. B1 (business English),
      • Posiadasz wykształcenie co najmniej średnie,
      • Posiadasz umiejętność biegłej obsługi komputera oraz praktyczną znajomość pakietu Office 365 ,
      • Lubisz zarówno pracę z klientem jak i zadania administracyjne,
      • Jesteś samodzielny/a w działaniu, dokładny, posiadasz umiejętność skutecznego planowania i efektywnej organizacji pracy, również pod presją czasu,

      Mile widziane:

      • Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i/lub pracy administracyjno-biurowej w międzynarodowym środowisku;
      • zaawansowana znajomość Excel/Power BI

      Oferujemy

      Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
      • pracę częściowo zdalną z wizytami w biurze w Katowicach (ul. Graniczna 54) 2-3 razy w miesiącu
      • wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat,
      • platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, prowadzonych przez wykwalifikowanych specjalistów
      • możliwość udziału w programie rekomendacji pracowników, który nagradza za polecenia nowych talentów
      • możliwość aktywnego udziału w różnorodnych inicjatywach dobroczynnych, wspierających lokalne społeczności i organizacje
      • biuro zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii 3 Stawy, z dogodnym dojazdem z centrum Katowic
      • dedykowany parking dla pracowników
  • Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży B2B

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Gdynia
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      • kontakt z nowym i obecnym klientem, w tym wykonywanie działań związanych z bieżącą obsługą administracyjną sprzedaży (CRM) klientów w Polsce i za granicą
      • wsparcie sprzedaży działu zajmującego się usługami auditowymi, certyfikacją systemów zarządzania oraz szkoleniami (m. in. kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientem oraz auditorami/trenerami, przygotowanie i prezentacja oferty, spotkania)
      • rozwijanie współpracy z aktualnymi i nowymi klientami oraz kooperantami
      • tworzenie raportów (MS Excel) i materiałów do prezentacji (MS Power Point)
      • bieżąca analiza rynku
      • aktywne wsparcie w organizacji spotkań, konferencji oraz szkoleń (kontakt z trenerami oraz uczestnikami, prowadzenie wystąpień)
      • możliwość udziału w rozwoju wybranego produktu

      Wymagania

      Ta rola jest idealna dla Ciebie jeżeli:

      • posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży usług B2B potwierdzone sukcesami – warunek konieczny
      • potrafisz zadbać o relacje z klientem na najwyższym poziomie a praca administracyjna nie stanowi dla Ciebie przeszkód
      • posiadasz wykształcenie wyższe
      • posługujesz się językiem polskim oraz angielskim w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację
      • praktycznie posługujesz się pakietem MS 365 (Word, Excel, Power Point) oraz systemami CRM (Salesforce)
      • jesteś aktywny/a, bardzo dobrze organizujesz swoją pracę i sprawnie wyznaczasz nowe cele
      • posiadasz rozwinięte zdolności komunikacyjne i analityczne

      Mile widziane (dodatkowy atut):

      • znasz rynek certyfikacji systemów zarządzania i wyrobów (ISO, EN, PN) i/lub usług auditowych (audity dostawców, audity sieci detalicznych)
      • znasz dodatkowe języki obce (niemiecki lub języki skandynawskie)
      • posiadasz doświadczenie w branży doradczej/auditorskiej z zakresu cyberbezpieczeństwa (bezpieczeństwa informacji) lub zrównoważonego rozwoju (ESG) lub ochrony środowiska lub bezpieczeństwa żywności

      Oferujemy


      • szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny
      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji na rynku
      • pełne wdrożenie na stanowisko oraz nowoczesne narzędzia pracy
      • pracę zdalną lub hybrydową - do ustalenia na dalszym etapie rekrutacji
      • wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat,
      • platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, prowadzonych przez wykwalifikowanych specjalistów
      • możliwość udziału w programie rekomendacji pracowników, który nagradza za polecenia nowych talentów
      • możliwość aktywnego udziału w różnorodnych inicjatywach dobroczynnych, wspierających lokalne społeczności i organizacje
      • biura zlokalizowane w takich miastach jak Katowice, Kraków, Gdynia oraz Warszawa
  • Asystent(ka) ds. księgowości z j. włoskim (P2P)

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • asystent/sekretarz
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Na to stanowisko poszukujemy osób dobrze znających język angielski i włoski. Jeśli nie miałeś dotychczas do czynienia z obszarem finansów, nie martw się! Zapewniamy pełne przeszkolenie!

      Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?

      • księgowanie faktur zagranicznych placówek SGS
      • procesowanie zamówień
      • obsługa zapytań od dostawców
      • audyt wydatków pracowniczych
      • obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca
      • kontakt z zagranicznymi oddziałami placówkami SGS w języku włoskim i angielskim (mailowo i telefonicznie)

      Wymagania

      Ta rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:

      • jesteś studentem na kierunku finanse/rachunkowość/ekonomia (w trakcie)
      • jesteś dyspozycyjny/a min. 20h tygodniowo (praca w godzinach 08:00-17:00 od poniedziałku do piątku
      • chcesz się rozwijać w obszarze księgowości
      • znasz j. angielski i włoski na poziomie min. B1
      • jesteś nastawiony/a na pracę zespołową
      • znasz MS Excel

      Oferujemy

      Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • współpraca w ramach umowy zlecenie w godzinach biznesowych od poniedziałku do piątku (możliwość elastycznego dopasowania do harmonogramu zajęć akademickich)
      • pracę częściowo zdalną z wizytami w biurze w Katowicach (ul. Graniczna 54) 2-3 razy w miesiącu
      • kompleksowy onboarding oraz pełne wsparcie dedykowanego 'buddy', podczas wdrożenia w nowe obowiązki - naszym celem jest stworzenie dla Ciebie komfortowego środowiska pracy, gdzie zawsze możesz liczyć na wsparcie zespołu!
      • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, zestaw słuchawkowy do telekonferencji, etc.)
      • platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych wykwalifikowanych specjalistów
      • możliwość udziału w programie rekomendacji pracowników, który nagradza za polecenia nowych talentów
      • możliwość aktywnego udziału w różnorodnych inicjatywach dobroczynnych, wspierających lokalne społeczności i organizacje
      • biuro zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii 3 Stawy, z dogodnym dojazdem z centrum Katowic
      • dedykowany parking dla pracowników
  • Asystent(ka) ds. Należności z j. Niderlandzkim

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • asystent/sekretarz
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Jeśli znajomość języków obcych to Twój atut i chciał(a)byś rozwijać się w obszarze finansów, pozostając w bliskim kontakcie z klientem, stanowisko Asystenta/ki ds. Należności jest właśnie dla Ciebie. Możesz dołączyć do nas nawet jeśli nie miałeś/aś jeszcze okazji sprawdzić się w podobnej roli.


      Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?

      • kontakt telefoniczny oraz mailowy w języku niderlandzkim z zagranicznymi klientami
      • monitorowanie stanu przeterminowanych należności
      • analiza otwartych pozycji na kontach klientów
      • codzienne wsparcie zespołu Należności

      Praca ta wymaga kontaktu jedynie z przedstawicielami firm - klientów SGS. Nie jest to windykacja ani call center. Co więcej, pracę tę możesz wykonywać w pełni zdalnie z każdego miejsca w Polsce!

      Wymagania

      Ta rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:

      • jesteś dyspozycyjny/a min. 100h miesięcznie (praca od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych 08:00-18:00)
      • znasz j. niderlandzki na poziomie komunikatywnym min. B2
      • znasz j. angielski na poziomie min. B1
      • znasz Excela
      • posiadasz umiejętność pracy w zespole
      • jesteś zainteresowany/a rozwojem w obszarze finansów

      Mile widziane:

      • studia filologiczne lub ekonomiczne (w trakcie)

      Oferujemy

      Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • współpraca w ramach umowy zlecenie w godzinach biznesowych od poniedziałku do piątku (możliwość elastycznego dopasowania do harmonogramu zajęć akademickich)
      • pracę w 100% zdalną lub częściowo zdalną z wizytami w biurze w Katowicach (ul. Graniczna 54) 2-3 razy w miesiącu
      • kompleksowy onboarding oraz pełne wsparcie dedykowanego 'buddy', podczas wdrożenia w nowe obowiązki - naszym celem jest stworzenie dla Ciebie komfortowego środowiska pracy, gdzie zawsze możesz liczyć na wsparcie zespołu!
      • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, zestaw słuchawkowy do telekonferencji, etc.)
      • platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych wykwalifikowanych specjalistów
      • możliwość udziału w programie rekomendacji pracowników, który nagradza za polecenia nowych talentów
      • możliwość aktywnego udziału w różnorodnych inicjatywach dobroczynnych, wspierających lokalne społeczności i organizacje
      • biuro zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii 3 Stawy, z dogodnym dojazdem z centrum Katowic
      • dedykowany parking dla pracowników
  • Specjalista ds. deklaracji celnych (zespół Brokerage)

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?

      • wprowadzanie danych do systemu
      • tworzenie deklaracji importowych i eksportowych
      • obsługa klienta w zakresie dokumentów celnych w j. angielskim
      • rozwijanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zagranicznymi
      • zarządzanie obiegiem dokumentacji

      Wymagania

      Ta rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:

      • znasz j. angielskiego na poziomie min. B2 (swobodny w komunikacji ustnej i pisemnej)
      • chcesz zdobyć doświadczenie w obszarze celnym
      • posiadasz umiejętność szybkiego uczenia się
      • posiadasz dobre umiejętności obsługi komputera

      Mile widziane:

      • doświadczenie lub wykształcenie w obszarze celnym

      Oferujemy

      Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (07:00 - 17:00) w prężnie rozwijającej się firmie
      • możliwość rozwoju w branży logistycznej
      • pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
      • pracę częściowo zdalną z wizytami w biurze 2-3 razy w miesiącu (po okresie wdrożenia)
      • wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat,
      • platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, prowadzonych przez wykwalifikowanych specjalistów
      • możliwość udziału w programie rekomendacji pracowników, który nagradza za polecenia nowych talentów
      • możliwość aktywnego udziału w różnorodnych inicjatywach dobroczynnych, wspierających lokalne społeczności i organizacje
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji z j. niemieckim oraz angielskim

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Stanowisko osadzone jest w strukturach działu Business Assurance. Pracownicy zespołów kontaktują się z naszymi zagranicznymi placówkami, weryfikują poprawność dokumentacji poaudytowych, wystawiają certyfikaty i faktury oraz pracują z bazami danych zarówno tymi SGS-owymi, jak i zewnętrznymi.


      Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?

      • Obsługa administracyjna oraz prowadzenie korespondencji w j. niemieckim oraz angielskim,
      • Obsługa zapytań od klientów,
      • Przegląd dokumentów zgodnie z wytycznymi,
      • Fakturowanie i wystawianie certyfikatów,
      • Aktualizacja wewnętrznych i zewnętrznych baz danych zgodnie z dokumentami audytowymi,
      • Zapewnienie, że wszystkie dokumenty poaudytowe są sprawdzone i przetwarzane w systemie,
      • Przetwarzanie anulowania, zawieszenia oraz wycofania certyfikatu w systemie,
      • Monitorowanie codziennych zadań w celu zapewnienia terminowej realizacji świadczonych usług;

      Wymagania

      Ta rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:

      • Znasz język niemiecki na poziomie min. B1,
      • Znasz język angielski na poziomie min. B1 (business English),
      • Posiadasz wykształcenie co najmniej średnie,
      • Posiadasz umiejętność biegłej obsługi komputera oraz praktyczną znajomość pakietu Office 365 ,
      • Lubisz zarówno pracę z klientem jak i zadania administracyjne,
      • Jesteś samodzielny/a w działaniu, dokładny, posiadasz umiejętność skutecznego planowania i efektywnej organizacji pracy, również pod presją czasu,

      Mile widziane:

      • Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i/lub pracy administracyjno-biurowej w międzynarodowym środowisku;
      • zaawansowana znajomość Excel/Power BI

      Oferujemy

      Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
      • pracę częściowo zdalną z wizytami w biurze w Katowicach (ul. Graniczna 54) 2-3 razy w miesiącu
      • wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat,
      • platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, prowadzonych przez wykwalifikowanych specjalistów
      • możliwość udziału w programie rekomendacji pracowników, który nagradza za polecenia nowych talentów
      • możliwość aktywnego udziału w różnorodnych inicjatywach dobroczynnych, wspierających lokalne społeczności i organizacje
      • biuro zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii 3 Stawy, z dogodnym dojazdem z centrum Katowic
      • dedykowany parking dla pracowników
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji z j. francuskim oraz angielskim

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Stanowisko osadzone jest w strukturach działu Business Assurance. Pracownicy zespołów kontaktują się z naszymi zagranicznymi placówkami, weryfikują poprawność dokumentacji poaudytowych, wystawiają certyfikaty i faktury oraz pracują z bazami danych zarówno tymi SGS-owymi, jak i zewnętrznymi.


      Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?

      • Obsługa administracyjna oraz prowadzenie korespondencji w j. francuskim oraz angielskim,
      • Obsługa zapytań od klientów,
      • Przegląd dokumentów zgodnie z wytycznymi,
      • Fakturowanie i wystawianie certyfikatów,
      • Aktualizacja wewnętrznych i zewnętrznych baz danych zgodnie z dokumentami audytowymi,
      • Zapewnienie, że wszystkie dokumenty poaudytowe są sprawdzone i przetwarzane w systemie,
      • Przetwarzanie anulowania, zawieszenia oraz wycofania certyfikatu w systemie,
      • Monitorowanie codziennych zadań w celu zapewnienia terminowej realizacji świadczonych usług;

      Wymagania

      Ta rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:

      • Znasz język francuski na poziomie min. B1,
      • Znasz język angielski na poziomie min. B1 (business English),
      • Posiadasz wykształcenie co najmniej średnie,
      • Posiadasz umiejętność biegłej obsługi komputera oraz praktyczną znajomość pakietu Office 365 ,
      • Lubisz zarówno pracę z klientem jak i zadania administracyjne,
      • Jesteś samodzielny/a w działaniu, dokładny, posiadasz umiejętność skutecznego planowania i efektywnej organizacji pracy, również pod presją czasu,

      Mile widziane:

      • Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i/lub pracy administracyjno-biurowej w międzynarodowym środowisku;
      • zaawansowana znajomość Excel/Power BI

      Oferujemy

      Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
      • pracę częściowo zdalną z wizytami w biurze w Katowicach (ul. Graniczna 54) 2-3 razy w miesiącu
      • wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat,
      • platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, prowadzonych przez wykwalifikowanych specjalistów
      • możliwość udziału w programie rekomendacji pracowników, który nagradza za polecenia nowych talentów
      • możliwość aktywnego udziału w różnorodnych inicjatywach dobroczynnych, wspierających lokalne społeczności i organizacje
      • biuro zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii 3 Stawy, z dogodnym dojazdem z centrum Katowic
      • dedykowany parking dla pracowników
  • Koordynator Techniczny - IFS

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?

      • Monitorowanie comiesięcznych wyników afiliatów oraz informowanie o koniecznych do podjęcia działaniach,
      • Zatwierdzanie dokumentów przedaudytowych w tym kalkulacji czasu audytu,
      • Zdobywanie wiedzy, zrozumienie procedur SGS oraz wymogów zewnętrznych, aby efektywnie i skutecznie zatwierdzać afiliatom dokumenty przedaudytowe,
      • Zapewnienie, że wszystkie administracyjne przeglądy IFS są wykonywane na czas i zgodnie z określonymi parametrami,
      • Zapewnienie, że wydawanie certyfikatów IFS oraz wgrywanie certyfikatów i raportów IFS odbywa się bez opóźnień w ramach terminów określonych przez IFS,
      • Dbanie o to, by dane klientów oraz informacje o audytach były aktualizowane na Portalu IFS zapewniając spełnienie celów IFS,
      • Poprawne i efektywne przetwarzanie anulowania, zawieszania i zamykania certyfikatów i kont klientów tak, aby wszystkie odpowiednie organy zostały poinformowane,
      • Inne zadania administracyjne zlecone przed Global Product Managera.

      Wymagania

      Ta rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:

      • Posiadasz min. 2 lata doświadczenia w pracy w branży spożywczej lub handlu detalicznym,
      • Posiadasz wykształcenie wyższe z dziedziny nauk o żywności lub nauk biologicznych,
      • Znasz język angielski na poziomie min. B2
      • Posiadasz szczegółową wiedzę na temat standardów IFS, doświadczenie i zrozumienie zasad bezpieczeństwa żywności, zasad zarządzania bezpieczeństwem i jakością żywności oraz procesów produkcji żywności,
      • Potrafisz korzystać z narzędzi Microsoft 365 (Word, Excel, PowerPoint, Outlook),
      • Posiadasz uznane kwalifikacje w zakresie HACCP, trwające minimum 2 dni i zakończone egzaminem,
      • Jesteś osobą komunikatywną i zorientowaną na szczegóły;

      Mile widziane:

      • Doświadczenie jako główny audytor lub recenzent techniczny w globalnych schematach bezpieczeństwa żywności (np. BRCGS, FSSC, IFS) w różnych kategoriach produktów,
      • Znajomość dodatkowego języka obcego;

      Oferujemy

      Zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
      • pracę częściowo zdalną z wizytami w biurze w Katowicach (ul. Graniczna 54) 2-3 razy w miesiącu
      • wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat,
      • platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, prowadzonych przez wykwalifikowanych specjalistów
      • możliwość udziału w programie rekomendacji pracowników, który nagradza za polecenia nowych talentów
      • możliwość aktywnego udziału w różnorodnych inicjatywach dobroczynnych, wspierających lokalne społeczności i organizacje
      • biuro zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii 3 Stawy, z dogodnym dojazdem z centrum Katowic
      • dedykowany parking dla pracowników
  • Asystent(ka) ds. Księgowości (zespół R2R)

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • asystent/sekretarz
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania:

      • przygotowywanie oraz wprowadzanie zapisów księgowych
      • analizowanie oraz uzgadnianie sald wraz z przygotowywaniem niezbędnej dokumentacji
      • analiza i uzgadnianie kont księgi głównej
      • przygotowywanie raportów
      • uczestniczenie w procesie zamknięcia miesiąca
      • wsparcie pozostałych członków zespołu księgowego w codziennych obowiązkach

      Wymagania

      Ta oferta jest idealna dla Ciebie, jeśli:

      • studiujesz Finanse i Rachunkowość
      • jesteś dyspozycyjną* min. 20h tygodniowo (praca w godzinach 08:00-17:00 od poniedziałku do piątku - bez weekendów
      • znasz j. angielski na poziomie min. średniozaawansowanym
      • posiadasz wiedzę z zakresu podstaw księgowości
      • znasz MS Excel w stopniu przynajmniej podstawowym
      • chcesz się rozwijać w obszarze księgowości w międzynarodowej firmie

      Oferujemy

      Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • szybki i przyjazny proces rekrutacyjny w formie zdalnej
      • możliwość zdobycia pierwszych doświadczeń oraz eksperckiej wiedzy księgowej w dziale księgi głównej
      • zatrudnienie w ramach umowy zlecenie w wymiarze min. 20 godz. tygodniowo od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-17:00, w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC w międzynarodowym środowisku
      • praca w trybie hrybrydowym (wizyty w biurze w Katowicach jedynie 2-3 razy w miesiącu!)
      • elastyczny grafik dopasowany do potrzeb planu akademickiego
      • możliwość kontunuowania współpracy po stażu
      • przestronne biuro zlokalizowane niedaleko galerii handlowej 3 Stawy w Katowicach
      • dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na różnych poziomach zaawansowania)
      • Program Poleceń Pracowniczych

  • Księgowy/a z j.francuskim (dział P2P)

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      W naszym katowickim biurze pracują działy księgowe obsługujące zagraniczne zespoły SGS. W związku z rozwojem spółki poszukujemy Specjalistów/Specjalistek z obszaru księgowości korporacyjnej. Dołączając do nas będziesz pracować w już ustrukturyzowanych zespołach lub wspólnie z nami uczestniczyć w tworzeniu nowych struktur księgowych.


      Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?

      • księgowanie faktur AP zagranicznych placówek SGS
      • procesowanie zamówień
      • obsługa zapytań od dostawców
      • audyt wydatków pracowniczych
      • obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca

      Dopasujemy stanowisko do Twoich indywidualnych kompetencji i potrzeb, zapewniając pełne przeszkolenie w obowiązkach i systemie księgowym przy stałym wsparciu doświadczonych członków zespołu.

      Wymagania

      Ta rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:

      • posiadasz kilkumiesięczne doświadczenie w księgowości lub w obszarze finansów
      • posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B1
      • posługujesz się językiem francuskim na poziomie min. B1
      • potrafisz korzystać z programu MS Excel (w pracy wykorzystujemy również system Oracle, zapewniając pełne przeszkolenie stosownie do potrzeb)
      • jesteś osobą otwartą i zaangażowaną, której zależy na współtworzeniu przyjaznej atmosfery w miejscu pracy
      • chcesz rozwijać się w kierunku eksperckim w obszarze finansowym w dziale P2P lub innym dziale księgowym

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe ekonomiczne, szczególnie w obszarze Finansów i Rachunkowości

      Oferujemy

      • szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
      • możliwość pracy 100% zdalnej lub częściowo zdalnej z wizytami w Katowickim biurze jedynie 2x w miesiącu
      • dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na 3 poziomach)
      • wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery w dziale P2P lub innych działach firmy (w tym możliwość przyjęcia roli Team Leadera)
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat, inicjatywy dobroczynne
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
  • Specjalista/Specjalistka ds. Należności z j.hiszpańskim

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      Jeśli znajomość języków obcych to Twój atut i chciał(a)byś rozwijać się w obszarze finansów, pozostając w bliskim kontakcie z klientem, stanowisko Specjalisty ds. Należności jest właśnie dla Ciebie. Możesz dołączyć do nas nawet jeśli nie miałeś/aś jeszcze okazji sprawdzić się w podobnej roli.

      Oto, za jakie zadania będziesz odpowiedzialny/a:

      • kontakt telefoniczny oraz mailowy z naszymi zagranicznymi klientami
      • monitorowanie stanu przeterminowanych należności
      • analiza otwartych pozycji na kontach klientów
      • ścisła współpraca z zespołem księgowym
      • codzienna komunikacja z innymi działami firmy

      Praca ta nie wymaga kontaktu z osobami prywatnymi, a jedynie z przedstawicielami firm - klientów SGS. Nie jest to windykacja ani call center. Co więcej, pracę tę możesz wykonywać w pełni zdalnie z każdego miejsca w Polsce. Dokładne wymagania i benefity zamieszczone są poniżej.


      Wymagania

      Aplikuj jeśli:

      • znasz j. hiszpański na poziomie min. B2
      • znasz j. angielski na poziomie min. B1
      • dobrze czujesz się w pracy z klientem biznesowym, jesteś cierpliwy a rozwiązywanie trudnych spraw nie stwarza dla Ciebie większych problemów
      • lubisz pracę zespołową i stawiasz na rozwój kompetencji miękkich


      Oferujemy

      Zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • ​​​​​​​pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
      • ​​​​​​​pracę w 100% zdalną lub częściowo zdalną z wizytami w biurze w Katowicach (ul. Graniczna 54) 2-3 razy w miesiącu
      • ​​​​​​​wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery
      • ​​​​​​​pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat,
      • ​​​​​​​platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, prowadzonych przez wykwalifikowanych specjalistów
      • ​​​​​​​możliwość udziału w programie rekomendacji pracowników, który nagradza za polecenia nowych talentów
      • ​​​​​​​możliwość aktywnego udziału w różnorodnych inicjatywach dobroczynnych, wspierających lokalne społeczności i organizacje
      • ​​​​​​​biuro zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii 3 Stawy, z dogodnym dojazdem z centrum Katowic oraz dedykowanym parkingiem dla pracowników
  • Asystent(ka) ds. Należności z j. Niderlandzkim

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • asystent/sekretarz
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Jeśli znajomość języków obcych to Twój atut i chciał(a)byś rozwijać się w obszarze finansów, pozostając w bliskim kontakcie z klientem, stanowisko Asystenta/ki ds. Należności jest właśnie dla Ciebie. Możesz dołączyć do nas nawet jeśli nie miałeś/aś jeszcze okazji sprawdzić się w podobnej roli. Oto, za jakie zadania będziesz odpowiedzialny/a:

      Twoje zadania:

      • kontakt telefoniczny oraz mailowy w języku niderlandzkim z zagranicznymi klientami
      • monitorowanie stanu przeterminowanych należności
      • analiza otwartych pozycji na kontach klientów
      • codzienne wsparcie zespołu Należności

      Praca ta wymaga kontaktu jedynie z przedstawicielami firm - klientów SGS. Nie jest to windykacja ani call center. Co więcej, pracę tę możesz wykonywać w pełni zdalnie z każdego miejsca w Polsce!

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • jesteś dyspozycyjny/a min. 100h miesięcznie (praca od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych 08:00-18:00)
      • znasz j. niderlandzki na poziomie komunikatywnym min. B2
      • znasz j. angielski na poziomie min. B1
      • znasz Excela
      • posiadasz umiejętność pracy w zespole
      • jesteś zainteresowany/a rozwojem w obszarze finansów

      Mile widziane:

      • studia filologiczne lub ekonomiczne (w trakcie)

      Oferujemy

      Zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • współpraca w ramach umowy zlecenie w godzinach biznesowych od poniedziałku do piątku (możliwość elastycznego dopasowania do harmonogramu zajęć akademickich)
      • możliwość pracy w 100% zdalnej bądź hybrydowej z wizytami w biurze jedynie 2-3 razy w miesiącu
      • kompleksowy onboarding oraz pełne wsparcie dedykowanego 'buddy', podczas wdrożenia w nowe obowiązki - naszym celem jest stworzenie dla Ciebie komfortowego środowiska pracy, gdzie zawsze możesz liczyć na wsparcie zespołu!
      • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, zestaw słuchawkowy do telekonferencji, etc.)
      • platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych wykwalifikowanych specjalistów
      • możliwość udziału w programie rekomendacji pracowników, który nagradza za polecenia nowych talentów
      • możliwość aktywnego udziału w różnorodnych inicjatywach dobroczynnych, wspierających lokalne społeczności i organizacje
      • biuro zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii 3 Stawy, z dogodnym dojazdem z centrum Katowic oraz dedykowanym parkingiem dla pracowników
  • Asystent(ka) ds. Obsługi Danych (dział B2C)

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • asystent/sekretarz
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Master Data to dział w którym zapewniamy rozwiązania informatyczne oraz standardy poprzez podejmowanie działań w celu zapewnienia wysokiej jakości, wiarygodności, aktualności i dostępności najważniejszych danych podstawowych, wykorzystywanych w różnych procesach biznesowych


      Twoje zadania:

      • zarządzanie bazą klientów/dostawców
      • zakładanie nowych kont w systemie
      • weryfikacja danych podstawowych w j. angielskim
      • tworzenie raportów i zestawień
      • codzienne wspieranie zespołów finansowych w zakresie zarządzania danymi podstawowymi

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • znasz język angielski na poziomie min. B1 (wykorzystanie głównie w piśmie)
      • jesteś dyspozycyjny/a min. 100h miesięcznie (praca od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych)
      • wykazujesz się dobrą znajomością MS Excel
      • jesteś samodzielny/a i potrafisz efektywnie organizować swoją pracę
      • jesteś dokładny/a, masz otwarty umysł i wykazujesz się orientacją na szczegóły

      Oferujemy

      Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • współpraca w ramach umowy zlecenie w godzinach biznesowych od poniedziałku do piątku (możliwość elastycznego dopasowania do harmonogramu zajęć akademickich)
      • możliwość pracy 100 % zdalnej bądź hybrydowej z wizytami w biurze jedynie 2-3 razy w miesiącu
      • kompleksowy onboarding oraz pełne wsparcie dedykowanego 'buddy', podczas wdrożenia w nowe obowiązki - naszym celem jest stworzenie dla Ciebie komfortowego środowiska pracy, gdzie zawsze możesz liczyć na wsparcie zespołu!
      • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, zestaw słuchawkowy do telekonferencji, etc.)
      • platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych wykwalifikowanych specjalistów
      • możliwość udziału w programie rekomendacji pracowników, który nagradza za polecenia nowych talentów
      • możliwość aktywnego udziału w różnorodnych inicjatywach dobroczynnych, wspierających lokalne społeczności i organizacje
      • biuro zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii 3 Stawy, z dogodnym dojazdem z centrum Katowic oraz dedykowanym parkingiem dla pracowników
  • Asystent/ka ds. Księgowości (P2P)

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • asystent/sekretarz
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania:

      • księgowanie faktur zagranicznych placówek SGS
      • obsługa zapytań od dostawców
      • audyt wydatków pracowniczych
      • obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • jesteś student* na kierunku finanse/rachunkowość/ekonomia (w trakcie)
      • jesteś dyspozycyjn* min. 100h miesięcznie (praca w godzinach 08:00-17:00 od poniedziałku do piątku - bez weekendów
      • chcesz się rozwijać w obszarze księgowości
      • znasz j. angielski na poziomie min. B1
      • jesteś nastawion* na pracę zespołową
      • znasz MS Excel

      Oferujemy

      Zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • współpraca w ramach umowy zlecenie w godzinach biznesowych od poniedziałku do piątku (możliwość elastycznego dopasowania do harmonogramu zajęć akademickich)
      • możliwość pracy 100% zdalnej bądź hybrydowej z wizytami w biurze jedynie 2-3 razy w miesiącu
      • kompleksowy onboarding oraz pełne wsparcie dedykowanego 'buddy', podczas wdrożenia w nowe obowiązki - naszym celem jest stworzenie dla Ciebie komfortowego środowiska pracy, gdzie zawsze możesz liczyć na wsparcie zespołu!
      • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, zestaw słuchawkowy do telekonferencji, etc.)
      • platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych wykwalifikowanych specjalistów
      • możliwość udziału w programie rekomendacji pracowników, który nagradza za polecenia nowych talentów
      • możliwość aktywnego udziału w różnorodnych inicjatywach dobroczynnych, wspierających lokalne społeczności i organizacje
      • biuro zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii 3 Stawy, z dogodnym dojazdem z centrum Katowic oraz dedykowanym parkingiem dla pracowników
  • Specjalista ds. Deklaracji Celnych

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania:

      • wprowadzanie danych do systemu
      • obsługa klienta w zakresie dokumentów tranzytowych w różnych rodzajach transportu
      • rozwijanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zagranicznymi
      • zarządzanie obiegiem dokumentacji w aplikacji internetowej

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • znasz j. angielski na poziomie min. B2
      • masz doświadczenie lub wykształcenie zdobyte w branży TSL (Transport- Spedycja- Logistyka)
      • posiadasz umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z klientami
      • jesteś dostępny/a do pracy w systemie zmianowym 24/7 (głównie zmiany dzienne w dni robocze)

      Oferujemy

      • możliwość pracy w trybie hybrydowym (jedynie 3-4 razy w miesiącu pracy z biura)
      • zatrudnienie w ramach umowy o pracę w systemie zmianowym 24/7
      • szkolenia wstępne oraz dedykowany, doświadczony "buddy", który sprawnie wprowadzi Cię w zakres obowiązków,
      • platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych prowadzonych przez naszych specjalistów (m.in. różne stopnie zaawansowania programu Excel)
      • premie półroczne
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie do kursów języków obcych, dofinansowanie do szkoleń i kursów, dodatkowy urlop na wolontariat, inicjatywy dobroczynne
      • program Poleceń Pracowniczych
      • program Inicjatyw Pracowniczych

  • Specjalista/ka ds. Administracji Danymi

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?

      • monitoring i wsparcie globalnych klientów SGS
      • koordynowanie audytów zagranicznych placówek we współpracy z biurami SGS na całym świecie
      • kontrolowanie terminowości wykonania zadań zgodnie z KPI dla klienta
      • pełnienie roli głównego łącznika między SGS a klientem
      • spotkania online z kluczowymi klientami w celu przekazywania informacji o aktualnym statusie audytów

      Język angielski jest głównym językiem którym będziesz się posługiwać na tym stanowisku.

      Wymagania

      Ta rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:

      • biegle posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie (min. B2) – warunek konieczny!
      • nie boisz się podejmowania decyzji i działania samodzielnie oraz masz dobrze rozwinięte umiejętności zarządzania czasem i pracą
      • posiadasz umiejętność budowania pozytywnych relacji i jesteś nastawiony/a na pracę zespołową
      • jesteś profesjonalistą/tką zorientowanym/ną na klienta
      • jesteś otwarty/a na nowe pomysły i szanujesz pomysły innych

      Mile widziane:

      • doświadczenie zawodowe w koordynacji projektów i/lub administracji

      Oferujemy

      Nasza oferta:

      • szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie dedykowanego "buddy"
      • pracę w trybie hybrydowym z wizytami w biurze w Katowicach (ul. Graniczna 54) 2-3 razy w miesiącu
      • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, zestaw słuchawkowy do telekonferencji, etc.)
      • możliwość zaangażowania się w dodatkowe projekty rozwojowe
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna (Medicover), ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie do kursów języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat, inicjatywy dobroczynne
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
  • Specjalista/ka ds. księgowości (dział P2P)

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      W naszym katowickim biurze pracują działy księgowe obsługujące zagraniczne zespoły SGS. W związku z rozwojem spółki poszukujemy Specjalistów/Specjalistek oraz Starszych Specjalistów/Specjalistek z obszaru księgowości korporacyjnej. Dołączając do nas będziesz pracować w już ustrukturyzowanych zespołach lub wspólnie z nami uczestniczyć w tworzeniu nowych struktur księgowych.

      Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?

      • księgowanie faktur AP zagranicznych placówek SGS
      • obsługa zapytań od dostawców
      • audyt wydatków pracowniczych
      • obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca

      Dopasujemy stanowisko do Twoich indywidualnych kompetencji i potrzeb, zapewniając pełne przeszkolenie w obowiązkach i systemie księgowym przy stałym wsparciu doświadczonych członków zespołu.

      Wymagania

      Ta rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:

      • posiadasz doświadczenie w księgowości korporacyjnej
      • posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B1
      • posiadasz wykształcenie wyższe, mile widziane w obszarze Finansów i Rachunkowości
      • potrafisz korzystać z programu MS Excel (w pracy wykorzystujemy również system Oracle, zapewniając pełne przeszkolenie stosownie do potrzeb)
      • jesteś osobą otwartą i zaangażowaną, której zależy na współtworzeniu przyjaznej atmosfery w miejscu pracy
      • chcesz rozwijać się w kierunku eksperckim w obszarze finansowym w dziale P2P lub innym dziale księgowym

      Oferujemy

      • szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny w formie zdalnej wraz z możliwością zawarcia umowy przedwstępnej, zabezpieczającej przyszłe zatrudnienie
      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • pełne wdrożenie w zadania dopasowane do indywidualnego tempa pracownika oraz stałe wsparcie Team Leadera
      • pracę w trybie hybrydowym z wizytami w biurze w Katowicach (ul. Graniczna 54) 2-3 razy w miesiącu
      • nowoczesne, przestronne biuro zlokalizowane niedaleko galerii handlowej 3 Stawy (dla zainteresowanych pracą z biura)
      • dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na 3 poziomach)
      • wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery w dziale P2P lub innych działach firmy (w tym możliwość przyjęcia roli Team Leadera)
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat, inicjatywy dobroczynne
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
  • Asystent(ka) ds. Księgowości (zespół R2R)

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • asystent/sekretarz
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania:

      • przygotowywanie oraz wprowadzanie zapisów księgowych
      • analizowanie oraz uzgadnianie sald wraz z przygotowywaniem niezbędnej dokumentacji
      • analiza i uzgadnianie kont księgi głównej
      • przygotowywanie raportów
      • uczestniczenie w procesie zamknięcia miesiąca
      • wsparcie pozostałych członków zespołu księgowego w codziennych obowiązkach

      Wymagania

      Ta oferta jest idealna dla Ciebie, jeśli:

      • studiujesz Finanse i Rachunkowość
      • jesteś dyspozycyjną* min. 20h tygodniowo (praca w godzinach 08:00-17:00 od poniedziałku do piątku - bez weekendów
      • znasz j. angielski na poziomie min. średniozaawansowanym
      • posiadasz wiedzę z zakresu podstaw księgowości
      • znasz MS Excel w stopniu przynajmniej podstawowym
      • chcesz się rozwijać w obszarze księgowości w międzynarodowej firmie

      Oferujemy

      Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • szybki i przyjazny proces rekrutacyjny w formie zdalnej
      • możliwość zdobycia pierwszych doświadczeń oraz eksperckiej wiedzy księgowej w dziale księgi głównej
      • zatrudnienie w ramach umowy zlecenie w wymiarze min. 20 godz. tygodniowo od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-17:00, w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC w międzynarodowym środowisku
      • praca w trybie hrybrydowym (wizyty w biurze w Katowicach jedynie 2-3 razy w miesiącu!)
      • elastyczny grafik dopasowany do potrzeb planu akademickiego
      • możliwość kontunuowania współpracy po stażu
      • przestronne biuro zlokalizowane niedaleko galerii handlowej 3 Stawy w Katowicach
      • dostęp do certyfikowanych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dot. kompetencji twardych i miękkich (np. szkolenie z MS Excel na różnych poziomach zaawansowania)
      • Program Poleceń Pracowniczych

  • Asystent(ka) ds. Koordynowania Zamówieniami

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • asystent/sekretarz
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania:

      • tworzenie i kontrola otwartych zamówień
      • tworzenie/nadzór i utrzymywanie katalogów dostawców w oparciu o zapotrzebowanie danego kraju
      • kontakt z dostawcami w celu stworzenia nowych katalogów po realizacji umowy
      • raportowanie zmian
      • wsparcie działu P2P w ramach zarządzania skrzynką e-mailową działu zakupów z zapytaniami od interesariuszy, przetwarzania oraz rozwiązywania problemów związanych z zamówieniami i fakturami
      • zarządzanie bazą dostawców oraz dokumentacją

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • jesteś dyspozycyjną/a min. 100h w miesiącu (praca w godzinach 08:00-17:00 od poniedziałku do piątku - bez weekendów)
      • znasz j. angielski na poziomie min. B2
      • umiesz dobrze obsługiwać MS Excel
      • wykazujesz się skrupulatnością i jesteś zorientowany/a na szczegóły
      • cechuje Cię wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja pracy

      Mile widziane:

      • Wykształcenie wyższe na kierunkach finansowych (finanse/ekonomia/controlling lub pokrewne)
      • Znajomość programu Oracle
      • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale Zakupów

      Oferujemy

      Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • możliwość zdobycia pierwszych szlifów zawodowych w obszarze księgowości w międzynarodowym środowisku pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • zatrudnienie w ramach umowy zlecenie
      • praca od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych (możliwość elastycznego dopasowania do harmonogramu zajęć akademickich)
      • pracę w systemie hybrydowym z dojazdem do Katowickiego biura 2-3 razy w miesiącu
      • platformę szkoleniową oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych prowadzonych przez naszych specjalistów (m.in. różne stopnie zaawansowania programu Excel)
      • przestronne biuro w Katowicach, w pobliżu centrum handlowego Trzy Stawy
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
  • Customer Care Specialist with Bulgarian

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Providing support to customer inquiries by responding to customer calls, emails and/or chats

      • Analyzing and processing customer claims

      • Ensuring that process workflow is effective and client expectations related to meeting SLA/KPIs are always met

      • Helping to navigate customers through the portal to enable relevant data submission

      • Managing all necessary documents and information received from clients

      • Coordinatng cooperation with inspection centers and/or various SGS departments (if required)

      Wymagania

      • Proficiency in Bulgarian at a minimum B2 level

      • Proficiency in English at a minimum B2 level

      • Good knowledge of the Microsoft 365 environment and being comfortable in usage of technology tools

      • Ability to multitask and maintain a high level of work organization

      • Developed interpersonal skills and customer-oriented attitude

      • Analytical skills and an eye for detail and fast learning skills

      Optional

      • Proficiency in additional languages, like Bulgarian, Greek, Romanian, Portuguese, French, Spanish, or Czech

      Oferujemy

      • Variety of development opportunities in an international working environment in the rapidly growing company from the SSC sector

      • Contract of employment with regular business hours Mon-Fri (08:00/09:00 am - 04:00/05:00 pm; start of employment from January 2024)

      • Depending on the needs and preferences of the candidate: 100% remote work ; work in a hybrid system with office work only 2 times a month, to foster team integration and collaboration; or on-site office work

      • Full initial training and constant support from the most experienced workers on every step of your individual career path

      • Semi-annual performance-based bonuses

      • Package of additional benefits: co-financing of the MultiSport card, Medicover private medical care, group insurance, access to My Benefit cafeteria platform, co-financing of foreign language courses, funding for training and courses, various charity initiatives, Employee Referral Program, Employee Initiatives Program

Pracodawcy w Katowicach i okolicy