Górskie Resorty to sieć obiektów, która dysponuje ponad 1700 pokojami oraz apartamentami w standardzie 4 i 5 gwiazdek, zlokalizowanymi w Szklarskiej Porębie, Karpaczu, Łomnicy oraz Wiśle. Motto firmy brzmi: „Więcej niż hotele”, co odzwierciedla ich zaangażowanie w każdy aspekt wypoczynku. Z doświadczenia wynika, że kluczowym elementem sukcesu są pracownicy, dlatego firma stawia na ich rozwój oraz przyjazne środowisko pracy.

Crystal Mountain 5* to nowoczesny hotel, który został otwarty w lutym 2021 roku w Wiśle. Obiekt oferuje Gościom 491 pokoi, aquapark z rozbudowaną strefą Wellness, a także Salon Dr Irena Eris Beauty Partner. Dodatkowo, dostępne jest centrum biznesowe o powierzchni 1300 mkw.

Ocena rekrutacji przez kandydatów (1)

Na podstawie ankiety wysyłanej tylko do osób, które aplikowały przez Aplikuj.pl.

3.1

Średnia ocena komunikacji w trakcie rekrutacji.

3.7

Średnia ogólna ocena procesu rekrutacji wśród osób, które odbyły rozmowę rekrutacyjną.

Kandydat

Kandydat na stanowisko
Elektryk

ok.

Dodano: 5 miesięcy temu

Opinie pracowników o firmie Hotel Crystal Mountain***** (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem Hotel Crystal Mountain*****? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o firmie Hotel Crystal Mountain***** (5)

4.3

Na podstawie 2254 oceny z Google.

Jagoda Nowak

Jagoda Nowak

Lokalizacja i widoki sztos. Obsługa jak wszędzie, jedni uczynni i pomocni, drudzy leniwi i kłamliwi. Pokoje w dobrym standardzie pod warunkiem, że nie trzeba rozkładać sofy - po jej rozłożeniu hotelowi odpadają ze 3 gwiazdki. Jedzenie przepyszne a wybór ogromny, widok z obu poziomów restauracji niesamowity, muzyka na żywo po kolacji stwarza atmosferę relaksu a część basenowa 👌

Dodano: tydzień temu

Sz K (SK)

Sz K (SK)

Dojazd do hotelu jest utrudniony z powodu nierównej drogi brukowej z koleinami. Widok z hotelu jest przepiękny. Pokoje, zameldowanie i parking są w porządku. Jakość pokoi jest bardzo dobra. Hotel jest rozległy i można się w nim łatwo zgubić. Udogodnienia są naprawdę fajne, w tym basen ze zjeżdżalnią, wiele saun, plac zabaw dla dzieci, pokój gier i strefa zabaw. Mam jednak pewne zastrzeżenia dotyczące jedzenia. Jego jakość i smak pozostawiają wiele do życzenia. Jedzenie jest po prostu słabe. Byliśmy w dwie rodziny i jednogłośnie stwierdziliśmy, że jest niesmaczne. Na przykład kopytka były rozgotowane tak, że wyglądały jak puree ziemniaczane. Ziemniaki i inne potrawy były posypane koperkiem, co nie jest odpowiednie dla dzieci. Układ jedzenia jest niefortunny, ponieważ potrawy dla dorosłych są pomieszane z tymi dla dzieci. Wąskie przejścia i biegające dzieci zwiększają ryzyko wypadków. Obsługa w lobby barze jest bardzo powolna, co pozwala zaoszczędzić sporo pieniędzy. Czekaliśmy 40 minut na drinka przy barze. Rozmawialiśmy z innymi gośćmi i powiedzieli, że tak jest codziennie. Pizza, którą zamówiliśmy dodatkowo, była droga i przeciętna. Szczytem wszystkiego jest bar basenowy, gdzie serwowane są zapiekanki z Biedronki, które są odmrażane i sprzedawane za horrendalne pieniądze. Są gumowate i niesmaczne. Panini są zimne w środku, ser nie jest rozpuszczony i również są gumowate.. Odwiedziliśmy wiele miejsc, ale jakość jedzenia w pięciogwiazdkowym hotelu powinna zostać ulepszona.

Dodano: 3 tygodnie temu

Krzysztof Lisiak

Krzysztof Lisiak

Jesteśmy z żoną krótko po weekendzie w tym hotelu. Moje pierwsze wrażenie było bardzo pozytywne i w pierwszych chwilach nie znalazłem niczego negatywnego. Obawiałem się problemów z windami, ale nie spotkało nas czekanie na windę kilkunastu minut. Rzeczy na plus: - bardzo dobre jedzenie - kryty basen z saunami i jacuzzi - szybka obsługa długiej kolejki ludzi czekających do wymeldowania - przyjazna obsługa - widoki (akurat nam trafił się świetny pokój) Rzeczy które mnie rozczarowały to: - Fun Zone - dodatkowo płatny. 1 gra / 1 żeton (zazwyczaj) / 5 zł. Im więcej żetonów kupimy tym taniej wychodzą - WiFi w pokoju - słabe i niestabilne. Raz miałem 4 kreski, za chwilę 1 albo wcale - dostęp do restauracji - hotel oferuje dwie, ale dostępna była głównie jedna z nich, która raczej wygląda jak stołówka, a nie restauracja. Połączone stoliki, tłok, słabo to wygląda... - dodatkowo płatny parking - dość stromy podjazd

Dodano: miesiąc temu

Kasia Szelag

Kasia Szelag

Hotel bardzo słabiutki jak na 5* (nawet na 4*) oraz taką cenę. Średni koszt na dobe ( pokój, parking , jedzenie i drineczka to ponad 2tys zł !!!) Moloch bez klimatu. Windy porażka, średnio spędziłam myślę że 2 h dziennie czekając na nie i zamiast spędzać miło urlop to tylko się denerwowałam. Jedzenie słabe a cena drinków 50 zł to porażka🤨 Odradzam również wyjazdu z pieskami bo prędzej się załatwią na korytarzu niż zdąży się z nimi wyjść. Nie wspomnę już o biednych matkach z wózkami i dziećmi na rękach w oczekiwaniu po 20 min na windę. Hotel na wzgórzu więc nie ma nawet ścieżki żeby na spacer się przejść. Hotel nie oferuje nic specjalnego. Basen , hmmm również nic specjalnego. Proponuję obsłudze sprzątać brudne ręczniki z leżaków bo 10 osób w basenie a 30 leżaków zajęte że nie ma nawet gdzie się położyć. Hotel oferuje ładny widok, ale przez mgłę szczerze nie wiele widzialam. Na dwie osoby średni koszt to 2 tys za dobę ( pokój, parking, jedzenie , drinki) - zdecydowanie nie polecam ! Pierwszy raz w nim i na pewno ostatni.

Dodano: 4 tygodnie temu

Patrycja N-O

Patrycja N-O

Spędziliśmy z mężem weekend i na 100% wrócimy. Bardzo sprawny check-in, przy wcześniejszej rezerwacji parkingu wjechaliśmy na miejsce postojowe bez problemu i sprawnie. Raz czekaliśmy na windę może 5 minut, poza tym zawsze była bardzo szybko. Problemem są ludzie jeżdżący góra-dół i zapychający windy, bo nie rozumieją oznakowania czy winda jedzie w górę czy w dół. Jedzenie smaczne. W bufetach sporo ludzi, ale ogarniają wszystko na wysokim poziomie. Pokoje czyste i bardzo wspaniałe - my mieliśmy studio superior. Widok cudny! Wrócimy na kolejny przyjemny weekend. Na ten moment hotel jest w pierwszej trójce naszych ulubionych miejsc w Polsce.

Dodano: miesiąc temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 10.12.2024

Dane firmowe i kontaktowe Hotel Crystal Mountain*****

Pełna nazwa
WISŁA MOUNTAIN RESORT OPERATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Adres rejestrowy
Widok 8 00-023 Warszawa
NIP
5213782029
REGON
367315943
KRS
0000678720
Forma prawna
spółka komandytowa
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
17.05.2017
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Transport i gospodarka magazynowa

  • 52.10.B Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów

Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi

  • 55.10.Z Hotele i podobne obiekty zakwaterowania
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 13.03.2023