Jesteśmy WPD WINDMANAGER POLSKA sp. z o.o., Twoim zaufanym partnerem w zarządzaniu farmami wiatrowymi i solarnymi. Nasza siedziba znajduje się w sercu Poznania, skąd z pasją i zaangażowaniem podchodzimy do każdego projektu, dbając o zrównoważony rozwój i wykorzystanie odnawialnych źródeł energii.


Nasza historia zaczyna się od głębokiego zrozumienia i doświadczenia w branży, co pozwala nam skutecznie zarządzać łączną mocą ponad 6 gigawatów. Z dumą wspieramy około 80 farm solarnych, a nasz wolumen zarządzania aktywami i portfelem przekracza 500 megawatów. To nie tylko liczby – to wynik naszej ciężkiej pracy i determinacji w dążeniu do doskonałości.

Jesteśmy obecni na wielu rynkach międzynarodowych, co świadczy o naszej elastyczności i umiejętności dostosowania się do różnorodnych warunków i wymagań. Nasze usługi obejmują komercyjne i techniczne zarządzanie farmami, konserwację i serwis, a także zarządzanie aktywami i portfelem. Dzięki temu zapewniamy kompleksową opiekę nad Twoimi inwestycjami w odnawialne źródła energii.

Jakość jest dla nas kluczowa. Nasz system zarządzania jakością jest certyfikowany zgodnie z DIN ISO 9001:2015, co jest potwierdzeniem naszego profesjonalizmu i zaangażowania w dostarczanie usług na najwyższym poziomie. Bezpieczeństwo i niezawodność to fundamenty, na których budujemy trwałe relacje z naszymi klientami.

W WPD WINDMANAGER POLSKA sp. z o.o. wierzymy, że przyszłość należy do odnawialnych źródeł energii. Dzięki naszej pracy, przyczyniamy się do tworzenia zielonej przyszłości dla nas wszystkich. Zapraszamy Cię do współpracy i dołączenia do naszej misji tworzenia lepszego jutra. Razem możemy więcej!

WPD WINDMANAGER POLSKA sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
księgowość / ekonomia sprzedaż / zakupy praca fizyczna obsługa klienta / call center

Oferty pracy WPD WINDMANAGER POLSKA sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Archiwistaka

    Schiever Polska Profil
    • Poznań
    • umowa zlecenie
    Popularna
    Dodana

Firma najczęściej oferuje

  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Wyjazdy integracyjne

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024

Mapa WPD WINDMANAGER POLSKA sp. z o.o.

Siedziba główna

WPD WINDMANAGER POLSKA sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach

Profil firmy:
WPD WINDMANAGER POLSKA sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Poznań
  2. Wejherowo
  3. Warszawa

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca WPD WINDMANAGER POLSKA sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Asystent / Asystentka działu kontrolingu

    WPD WINDMANAGER POLSKA sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Wprowadź świeże powietrze do swojego życia zawodowego! Współpracuj z nami nad przyszłością energetyki.Od 1998 roku wpd windmanager dostarcza kompleksowe usługi w zakresie technicznego i komercyjnego zarządzania eksploatacją farm wiatrowych i fotowoltaicznych. Zatrudniamy ponad 480 wysoko wykwalifikowanych pracowników na całym świecie, którzy obsługują 530 farm wiatrowych składających się z 2.700 turbin oraz 108 farm fotowoltaicznych o łącznej mocy około 5.900 megawatów.Więcej informacji można znaleźć na naszej stronie internetowej:

      Asystent / Asystentka działu kontrolingu

      Obowiązki

      • Przygotowanie raportów finansowych
      • Przygotowanie analiz finansowych
      • Przygotowanie wniosków na potrzeby spółek wiatrowych oraz inwestorów
      • Odpowiadać na bieżące pytania kontrahentów oraz inwestorów
      • Wsparcie przy przygotowaniu budżetów
      • Aktualizacja płynności finansowej
      • Wsparcie działów finansowych przede wszystkim kontroling finansowy
      • Inne czynności administracyjne

      Nasze wymagania

      • Min. wykształcenie średnie w zakresie finansów i rachunkowości lub rozpoczęte studia w podobnych kierunkach
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego, dodatkowym atutem będzie podstawowa znajomość języka niemieckiego
      • Dobra znajomość Microsoft Office (w tym przede wszystkim Excela)
      • Umiejętność pracy w zespole
      • Samodzielność, dokładność i systematyczność w wykonywaniu obowiązków

      Oferujemy

      • Odpowiedzialne stanowisko pracy w dynamicznej firmie z doskonałą perspektywą na przyszłość
      • Współpracę w międzynarodowym środowisku oraz możliwość integracji w młodym i przyjaznym zespole współpracowników
      • Pewne zatrudnienie w odnoszącej sukcesy i silnie rozwijającej się polsko-niemieckiej firmie
      • Wiarę w Twoje umiejętności przekładające się w zaangażowanie oraz możliwość podejmowania samodzielnych decyzji
      • Prywatną opiekę medyczną
      • Pakiet Multibenefit
      • Dofinansowanie szkoleń / kursów językowych
      • Telefon komórkowy
      • Elastyczny czas pracy
      • Możliwość pracy hybrydowej
      • Work-Life-Balance (dodatkowe dni urlopowe i korzystne rozliczenie nadgodzin, możliwość korzystania z platformy oferującej wsparcie w zakresie kondycji mentalnej)
      • Wspólny samochód służbowy do użytku prywatnego

      Aplikuj

  • Kontroler Finansowy

    WPD WINDMANAGER POLSKA sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Wprowadź świeże powietrze do swojego życia zawodowego! Współpracuj z nami nad przyszłością energetyki.Od 1998 roku wpd windmanager dostarcza kompleksowe usługi w zakresie technicznego i komercyjnego zarządzania eksploatacją farm wiatrowych i fotowoltaicznych. Zatrudniamy ponad 480 wysoko wykwalifikowanych pracowników na całym świecie, którzy obsługują 530 farm wiatrowych składających się z 2.700 turbin oraz 108 farm fotowoltaicznych o łącznej mocy ponad 6.000 megawatów.Więcej informacji można znaleźć na naszej stronie internetowej:

      Kontroler Finansowy

      Twój zakres obowiązków:

      • Kontrola bieżących operacji biznesowych:
      • Porównanie cel/stan faktyczny
      • Analizy odchyleń
      • Planowanie płynności
      • Planowanie dystrybucji
      • Planowanie budżetu
      • Analizy rentowności
      • Wnioski i analizy ad hoc
      • Kontrola wiarygodności lokalnej księgowości
      • Transakcje płatnicze i dysponowanie środkami kredytowymi
      • Fakturowanie i korespondencja
      • Przygotowanie raportów dla banków i inwestorów
      • Ciągły rozwój istniejących narzędzi kontrolingu i raportowania
      • Osoba kontaktowa dla banków, inwestorów i doradców podatkowych
      • Codzienna współpraca międzywydziałowa z działami księgowości, technicznym i zarządzania kluczowymi klientami

      Twój profil:

      • Pomyślnie ukończone studia w zakresie biznesu, zarządzania lub finansów lub porównywalne kwalifikacje
      • Idealnie zdobyte pierwsze doświadczenia zawodowe jako kontroler
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego, zarówno w mowie jak i piśmie - znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
      • Bardzo dobra znajomość pakietu MS-Office, w szczególności MS Excel
      • Niezależny i zorientowany na rozwiązania, a także samodzielny i zorganizowany sposób pracy
      • Duże przywiązanie do liczb oraz umiejętności analitycznego myślenia
      • Otwartość na rozwój osobisty

      Co oferujemy:

      • Odpowiedzialne stanowisko pracy w dynamicznej firmie z doskonałą perspektywą na przyszłość
      • Współpracę w międzynarodowym środowisku oraz możliwość integracji w młodym i przyjaznym zespole współpracowników
      • Pewne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w odnoszącej sukcesy i silnie rozwijającej się polsko-niemieckiej firmie
      • Wiarę w Twoje umiejętności przekładające się w zaangażowanie oraz możliwość podejmowania samodzielnych decyzji
      • Prywatną opiekę medyczną
      • Pakiet Multibenefit
      • Komórkę służbową
      • Elastyczny czas pracy
      • Możliwość pracy hybrydowej
      • Work-Life-Balance (dodatkowe dni urlopowe i korzystne rozliczenie nadgodzin)
      • Wspólny samochód służbowy do użytku prywatnego

      Aplikuj

  • Samodzielna/y Księgowa/y (m/f/d)

    WPD WINDMANAGER POLSKA sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Wprowadź świeże powietrze do swojego życia zawodowego! Współpracuj z nami nad przyszłością energetyki.

      Od 1998 roku wpd windmanager dostarcza kompleksowe usługi w zakresie technicznego i komercyjnego zarządzania eksploatacją farm wiatrowych i fotowoltaicznych. Zatrudniamy ponad 480 wysoko wykwalifikowanych pracowników na całym świecie, którzy obsługują 530 farm wiatrowych składających się z 2.700 turbin oraz 108 farm fotowoltaicznych o łącznej mocy około 5.900 megawatów.

      Więcej informacji można znaleźć na naszej stronie internetowej:

      Samodzielna/y Księgowa/y (m/f/d)

      Obowiązki

      • Księgowanie dokumentów źródłowych zgodnie z przepisami rachunkowymi i podatkowymi w spółkach wiatrowych
      • Weryfikacja i uzgadnianie sald
      • Sporządzanie deklaracji VAT oraz kalkulacja podatku CIT
      • Sporządzanie zestawień GUS, NBP
      • Sporządzanie sprawozdań finansowych
      • Przygotowywanie innych raportów na potrzeby spółek wiatrowych

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe w zakresie finansów i rachunkowości
      • Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
      • Dobra znajomość Microsoft Office (w tym Excela)
      • Umiejętność pracy w zespole
      • Samodzielność, dokładność i systematyczność w wykonywaniu obowiązków
      • Dodatkowym atutem będzie znajomość programu Comarch Optima

      Oferujemy

      • Odpowiedzialne stanowisko pracy w dynamicznej firmie z doskonałą perspektywą na przyszłość
      • Współpracę w międzynarodowym środowisku oraz możliwość integracji w młodym i przyjaznym zespole współpracowników
      • Pewne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w odnoszącej sukcesy i silnie rozwijającej się polsko-niemieckiej firmie
      • Wiarę w Twoje umiejętności przekładające się w zaangażowanie oraz możliwość podejmowania samodzielnych decyzji
      • Prywatną opiekę medyczną
      • Pakiet Multibenefit
      • Laptop oraz komórka służbowa
      • Elastyczny czas pracy
      • Możliwość pracy hybrydowej
      • Work-Life-Balance (dodatkowe dni urlopowe i korzystne rozliczenie nadgodzin)

      Aplikuj

Pracodawcy w Poznaniu i okolicy