Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
OmniOffice sp. z o.o. opinie
Czy to Twoja firma?
Zgłoś naruszenie
Zgłoszenie treści naruszających zasady i spamu na Aplikuj.pl
Dane tylko do wglądu redakcji.
Opinie pracowników o firmie OmniOffice sp. z o.o. (0)
Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.
Zasady dodawania opinii
Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.
NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:
- będzie łamać polskie prawo
- będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
- będzie niemerytoryczna
- będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.
Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.
Ktoś musi być pierwszy
Jesteś lub byłeś pracownikiem OmniOffice sp. z o.o.? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.
OmniOffice Sp. z o.o. w opinii klientów i współpracowników
OmniOffice w oczach pracowników prezentuje się jako firma, która oferuje korzystne warunki dla rozwoju zawodowego i osobistego w ramach przyjaznego środowiska pracy. Mimo że pojawiają się głosy wskazujące na obszary wymagające ulepszeń, przeważają opinie pozytywne, co czyni OmniOffice interesującą opcją dla osób poszukujących stabilnego zatrudnienia z możliwością awansu.
Opinie OmniOffice Sp. z o.o. - kandydaci i pracownicy
Na podstawie opinii w internecie, OmniOffice jawi się jako miejsce pracy, które stwarza swoim pracownikom wiele możliwości rozwoju zawodowego w pozytywnej i wspierającej atmosferze.
Pozytywne aspekty:- Pracownicy podkreślają świetną atmosferę i możliwości rozwoju zawodowego.
- Praca w OmniOffice jest często opisywana jako satysfakcjonująca oraz przyjemna.
- Ceni się tutaj dobre relacje międzyludzkie, które przyczyniają się do chęci przychodzenia do pracy.
- Współpracownicy są postrzegani jako cudowni, co wpływa na ogólną satysfakcję z pracy.
- Stałe godziny pracy, które umożliwiają lepszy balans życia zawodowego i prywatnego.
- Możliwość zdobywania nowych kompetencji i awansu w przypadku rzetelnego wykonywania obowiązków.
Powyższa treść (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie.
Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach.
Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść.
Opisywana firma (tutaj: OmniOffice sp. z o.o.) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 25.03.2024
Dane firmowe i kontaktowe OmniOffice Sp. z o.o.
- Pełna nazwa
- OMNIOFFICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Adres rejestrowy
- Marszałkowska 111 00-102 Warszawa
- NIP
- 6772372590
- REGON
- 122746245
- KRS
- 0000443399
- Forma prawna
- spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
- 12.12.2012
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNA
Profil działalności - kody PKD
Działalność finansowa i ubezpieczeniowa
- 64.92.Z Pozostałe formy udzielania kredytów
Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości
- 68.20.Z Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna
- 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
- 74.30.Z Działalność związana z tłumaczeniami
Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca
- 77.33.Z Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery
- 82.11.Z Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura
- 82.19.Z Wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura
- 82.30.Z Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów