Jesteśmy STOKADO - Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie wynajmu i zarządzania przestrzenią magazynową w sercu Warszawy. Od naszego założenia 1 lipca 2013 roku, naszym celem jest dostarczanie rozwiązań, które są nie tylko funkcjonalne, ale i elastyczne, aby sprostać indywidualnym potrzebom każdego Klienta. Nasza oferta to coś więcej niż zwykłe magazyny. To przemyślane przestrzenie, które zapewniają bezpieczeństwo i ochronę Twojego mienia. Oferujemy wynajem magazynów samoobsługowych, komórek i kontenerów, które są nowocześnie wyposażone, czyste i łatwo dostępne. Rozumiemy, jak ważne jest bezpieczeństwo, dlatego nasze obiekty są stale monitorowane, abyś mógł spać spokojnie, wiedząc, że Twoje rzeczy są w dobrych rękach. Zdajemy sobie sprawę, że pakowanie i przechowywanie mogą być czasem wyzwaniem, dlatego w naszej ofercie znajdziesz również akcesoria niezbędne do pakowania i składowania rzeczy. A jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy, nasza profesjonalna obsługa zawsze służy wsparciem i doradztwem. Chociaż nie możemy się pochwalić międzynarodową obecnością czy certyfikatami, nasze zaangażowanie w jakość usług i innowacyjność mówi samo za siebie. Jesteśmy dumni z naszego wzrostu finansowego, który odzwierciedla zaufanie, jakim obdarzają nas nasi Klienci. Nasz kapitał zakładowy oraz wzrost przychodów i aktywów to dowód na to, że idziemy we właściwym kierunku, mimo niewielkiego spadku marży zysku netto w ostatnim roku. W STOKADO rozumiemy, że nasza praca to nie tylko zarządzanie nieruchomościami, ale przede wszystkim budowanie relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu potrzeb naszych Klientów. Elastyczność i dopasowanie do indywidualnych wymagań to wartości, które kierują nami każdego dnia. Zapraszamy do współpracy i dołączenia do grona zadowolonych Klientów, którzy wybrali STOKADO jako swojego partnera w zarządzaniu przestrzenią magazynową. Razem możemy stworzyć miejsce, gdzie Twoje rzeczy będą bezpieczne i zawsze pod ręką, gdy ich potrzebujesz.

STOKADO sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
księgowość / ekonomia administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy STOKADO sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Mapa STOKADO sp. z o.o.

Adres rejestrowy

Godziny otwarcia STOKADO sp. z o.o.

poniedziałek Czynne całą dobę
wtorek Czynne całą dobę
środa Czynne całą dobę
czwartek Czynne całą dobę
piątek Czynne całą dobę
sobota Czynne całą dobę
niedziela Czynne całą dobę

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Stokado

Specjalizujemy się w wynajmie małych powierzchni magazynowych dla firm oraz osób prywatnych.

Bezpieczny magazyn dla Twoich rzeczy. Powierzchnie od 1m2 do 25m2, dla firm i osób prywatnych, ochrona, dostęp 24h/dobę.

Miasto
Wrocław
Siedziba główna
Wrocław, dolnośląskie
Branża
Usługi konsumenckie

Rok założenia

b.d.

Liczba pracowników

2–10

Liczba obserwujących

119

STOKADO sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
STOKADO sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Wrocław
  2. Warszawa
  3. Mikołów
  4. Swidnica
  5. Zabrze
  6. Żychlin
  7. Poznań
  8. Katowice
  9. Bielsko-Biała
  10. Kraków

Data aktualizacji: 01.12.2024

Praca STOKADO sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Księgowa/Księgowy

    STOKADO sp. z o.o.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Prowadzenie księgowości spółek z o.o. oraz znajomość obowiązujących przepisów
      • Udział w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca oraz roku
      • Weryfikacja dokumentów pod względem księgowym i merytorycznym
      • Prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji
      • Dokonywanie rozliczeń z dostawcami i odbiorcami
      • Księgowanie list płac
      • Prowadzenie rozliczeń międzyokresowych kosztów i przychodów
      • Wsparcie w rzetelnym i terminowym sporządzaniu deklaracji podatkowych i sprawozdań
      • Współpraca z wybranymi instytucjami zewnętrznymi
      • Współpraca z działem finansów i kontrollingu, administracji, marketingu, sprzedaży i innymi

      Wymagania

      • Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego poszukiwania rozwiązań
      • Odpowiedzialność za powierzone zadania, terminowe dostarczanie informacji zarządczej
      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, minimum 3 lata
      • Bardzo dobra praktyczna znajomość zagadnień księgowych i przepisów podatkowych
      • Mile widziana znajomość programu Comarch Optima ERP
      • Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel – średniozaawansowany (tabele przestawne, tabele, sumif, vlookup, podstawowa obróbka danych z systemu))
      • Inicjatywa i zaangażowanie
      • Umiejętność pracy w zespole
      • Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

      Oferujemy

      • Pracę w szybko i dynamicznie rozwijającej się firmie – niszowa branża z bardzo dobrymi perspektywami rozwoju w Polsce i Europie
      • Ciekawe dodatkowe projekty (wdrażamy kolejne automatyzacje / narzędzia)
      • Przyjazny, towarzyski zespół
      • Możliwość zdobycia doświadczenia w różnorodnym i kompetentnym zespole
      • Obiady czwartkowe
      • Parking pracowniczy
  • Główna Księgowa/Księgowy

    STOKADO sp. z o.o.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Prowadzenie rachunkowości Grupy Spółek zgodnie z obowiązującymi zasadami,

      • Weryfikacja i podpisywanie deklaracji podatkowych m.in. VAT, CIT,
      • Sporządzanie i podpisywanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
      • Przygotowanie danych do konsolidacji,
      • Terminowe raportowanie zgodnie z grupowymi standardami,
      • Optymalizacja efektywności procesów księgowych,
      • Nadzór nad dokumentacja, umiejętność analizy wpływu umów handlowych na pozycję podatkową,
      • Efektywne zarządzanie zespołem (2-3 os.),
      • Współpraca z audytorami zewnętrznymi Spółki oraz Urzędami Skarbowymi,
      • Bliska współpraca z Zarządem i Grupą,
      • Prowadzenie projektów wewnętrznych mających na celu prowadzenie spraw finansowych na jak najwyższym poziomie

      Wymagania

      • Wyższe wykształcenie ekonomiczne (finanse/księgowość)
      • Doświadczenie w zakresie pełnej obsługi księgowej spółek z o.o., mile widziane z branży nieruchomości oraz w biurach rachunkowych
      • Bardzo dobra praktyczna znajomość zagadnień księgowych i przepisów podatkowych
      • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem (2-3os.)
      • Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego poszukiwania rozwiązań
      • Odpowiedzialność za powierzone zadania, terminowe dostarczanie informacji księgowych
      • Mile widziana znajomość programu Comarch Optima ERP
      • Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel – średniozaawansowany (tabele przestawne, tabele, sumif, vlookup, podstawowa obróbka danych z systemu))
      • Inicjatywa i zaangażowanie, otwartość na wyzwania i zmiany, komunikatywność
      • Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

      Oferujemy

      • Pracę w szybko i dynamicznie rozwijającej się firmie – niszowa branża z bardzo dobrymi perspektywami rozwoju w Polsce i Europie
      • Ciekawe dodatkowe projekty (wdrażamy kolejne automatyzacje / narzędzia)
      • Przyjazny, towarzyski zespół
      • Możliwość zdobycia doświadczenia w różnorodnym i kompetentnym zespole
      • Obiady czwartkowe
      • Parking pracowniczy

Pracodawcy w Warszawie i okolicy