Hotel Narvil Conference & Spa to miejsce, gdzie profesjonalizm spotyka się z naturą. Rozpoczynając swoją działalność 21 czerwca 2010 roku, skupiliśmy się na dostarczaniu wysokiej jakości usług hotelarskich. Nasza lokalizacja w Serocku, w otoczeniu lasów i przy ujściu dwóch rzek - Narwi i Bugu, stanowi nie tylko unikatowy krajobraz, ale także zapewnia spokój i możliwość aktywnego wypoczynku blisko natury.

W Hotelu Narvil Conference & Spa zatrudniamy 210 specjalistów, którzy są gwarantem najwyższego poziomu obsługi naszych Gości. Nasza oferta obejmuje 332 komfortowe pokoje dwuosobowe, 32 funkcjonalne sale konferencyjne przeznaczone do organizacji wszelkiego rodzaju spotkań biznesowych i wydarzeń, nowoczesną restaurację oraz bary. Ponadto, dbając o relaks i dobre samopoczucie naszych Gości, zapewniamy dostęp do centrum SPA oraz szerokiego wachlarza zabiegów, dostosowanych do potrzeb współczesnego człowieka.

Nasz hotel to nie tylko miejsce noclegu, ale również przestrzeń, gdzie można zorganizować każde wydarzenie na najwyższym poziomie. Dzięki położeniu zaledwie 39km od Warszawy, stanowimy idealne miejsce zarówno dla podróżujących służbowo, jak i dla tych, którzy pragną uciec od miejskiego zgiełku i cieszyć się chwilą wytchnienia.

W Hotelu Narvil Conference & Spa nieustannie dążymy do tego, by każdy Gość czuł się wyjątkowo, a jego pobyt u nas pozostawił niezapomniane wrażenia i chęć powrotu. Zapraszamy do skorzystania z naszych usług i doświadczenia harmonii, jaką oferuje połączenie nowoczesności z naturą.

Opinie pracowników o firmie Hotel Narvil sp. z o.o. (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem Hotel Narvil sp. z o.o.? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o firmie Hotel Narvil sp. z o.o. (5)

4.6

Na podstawie 3997 ocen z Google.

Arti XYZ

Arti XYZ

Niestety Pani menager sali w restauracji Aruna w dniu 06.10. 2024r nie potrafiła zapanować nad gośćmi. Restauracja wypełniona po brzegi, większości same "pary" oraz dzieci. Jeden duży stół kilkanaście dorosłych osób, które nie potrafily się dostosować do miejsca, w który się znajdują. Bardzo głośne rozmowy, śpiewy,toasty, przekleństwa i różne sytuacje życiowe. Niestety nikt z obsługi nie potrafił zapanować nad nimi. Mimo uwag zachowanie ich było coraz gorsze. Powinno się to skończyć wyproszeniem tych gości! Na pewno pozostali goście - około 30 osób, które jadły kolację tego wieczoru byli niezadowoleni ze swojej romantycznej kolacji ! Obawiam się, że już nie popełnia tego błędu i nie wrócą do tego hotelu i restauracji. Dramat!

Dodano: w ostatnim tygodniu

agamalinowa

agamalinowa

Dostałam świetny, przestronny apartament . Z małym balkonem. Widok był na zieloność. Nie wydaje mi się żeby był jakiś z widokiem na wodę , bo rosną drzewa przy linii brzegowej. Był mały ekspres na kapsułki. Parę torebek czarnej herbaty- żadnej zielonej czy owocowej. Lodówka pusta, ale działała w porządku. Czysto, przyjemne kosmetyki. Podobalo mi się. NiagaraSPA bardzo klimatyczne choć piekielnie drogie zabiegi na twarz. Ale relaksują, tak jak puszczony szum fal i dźwięki mew. Ogólnie bardzo jestem zadowolona. No, oprócz młodego kelnera, który niemal wyrywa brudny talerz zaraz po odłożeniu łyżki. Aż się przestraszyłam bo zrobił to bez słowa i bez uśmiechu, z zaskoczenia, podczas kiedy ja jeszcze ręce trzymałam na talerzu 😨. Śniadanie obsługiwany młode dziewczyny w większości i zabierały talerze mniej czyhająco. PS. 5 gwiazdek także za możliwość pobytu z pieskiem ! Mimo upartej, niedającej się podgrzać ani wyłączyć klimatyzacji ..

Dodano: 2 tygodnie temu

Katarzyna Masztalerz

Katarzyna Masztalerz

Hotel w świetnej lokalizacji, otoczony zielenią, bardzo dużo miejsc do odpoczynku na łonie natury, czuć że miejsce nastawione jest na duże grupy, konferencje, spotkania firmowe, wesela a nie na klienta indywidualnego. Pokoje: przestronne dobrze wyposażone, łazienki nie posiadają drabinek więc ręczniki są wilgotne i jesteśmy zmuszeni je wymieniać codziennie co nie jest za bardzo ekologiczne. W pokojach klimatyzacja wieje jak diabeł, i w okresie letnim nie da się zwiększyć temp w pokoju za pomocą programatora, pozostaje całkowite wyłączenie. Byliśmy z małym dzieckiem więc musieliśmy ją wyłączyć bo w pokoju była Arktyka. Jedzenie na śniadaniach i obiadokolacjach dobre aczkolwiek monotonne powtarzające się dania, nie wszystkie dania są opisane więc niewiadomo co jest na talerzach. Jak na takiej klasy hotel to minusik ( jak już wspomniałam dla dużych grup szkoleniowych to będzie ok) Ogromnym plusem jest przestrzeń, pomimo dużej ilości ludzi w hotelu, jesteśmy w stanie odpocząć i znaleźć sobie miejsce do odpoczynku w ciszy. Ceny w restauracjach i barach wysokie. Polecam na weekend, warto pojechać zobaczyć i samemu ocenić. Jesteśmy zadowoleni ale nie aż tak by wrócić w przyszłości.

Dodano: miesiąc temu

sabina si

sabina si

hotel ma bardzo dobre jedzenie, całkiem w porządku basen, zejście do plaży i bar na plaży. Niestety my trafiłyśmy na fatalny pokój. Był on na poziomie ziemi, zupełnie jak suterena, po wejściu poczułam się jak w grobowcu. Co gorsze łazienka była cały czas wilgotna, ręczniki nie schły a po weekendowym pobycie wręcz było czuć grzybem. Obsługa była fatalna. Widać, że w większości to pracownicy sezonowi, zupełnie nie przeszkoleni. Na przyniesienie szlafroków (ponieważ nie ma ich w pokojach), które miało trwać 6 minut czekałyśmy 30 min. Po przypomnieniu się obsłudze czekałyśmy kolejne 10 w końcu odebrałyśmy szlafroki same z recepcji gdzie potraktowano nas nieuprzejmie i z pretensją. Wypicie kawy na patio też stanowiło problem i zostałyśmy odesłane do baru wewnętrznego. Dawno nie spotkałam się z traktowaniem gości hotelowych jak "niechcianych gości". Zdecydowanie za te pieniądze miejsca polecić nie mogę, mimo bardzo ładnego otoczenia

Dodano: miesiąc temu

Anna Ładocha

Anna Ładocha

Hotel bardzo duży aż można zabłądzić 😁 Personel profesjonalny i miły wyjaśnia wszelkie wątpliwości. Pokoje czyste sprzątane codziennie z pięknym widokiem na zieleń. Położenie hotelu bardzo urokliwe wśród drzew słychać śpiew ptaków. Bardzo dużo przestrzeni na spacery wśród natury. SPA na bardzo wysokim poziomie. Dużo przestrzeni, zielone ściany roślin przez okna widok na zieleń. Cisza spokój i zwolnienie to jest to czego z pewnością można doświadczyć w tym miejscu.

Dodano: w ostatnim tygodniu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 10.10.2024

Hotel Narvil Sp. z o.o. w opinii klientów i współpracowników

Klienci Hotelu Narvil cenią sobie przede wszystkim wyjątkową atmosferę miejsca, profesjonalną i miłą obsługę oraz doskonałą kuchnię. Osobom zatrudnionym w hotelu może to zapewniać satysfakcję ze świadczenia usług na najwyższym poziomie. Ponadto, goście podkreślają jakość oferowanych atrakcji, takich jak basen, sala zabaw dla dzieci, kręgielnia czy klub, co sprawia, że każdy wieczór w hotelu może być ciekawie spędzony. Taka różnorodność zapewnianych rozrywek może być sygnałem dla kandydatów do pracy, że instytucja stawia na zróżnicowany rozwój swoich pracowników i zapewnienie im licznych możliwości zdobywania doświadczenia. Dodatkowo, hotel jest zlokalizowany wśród pięknych terenów naturalnych, co jest atutem zarówno dla gości, jak i dla zespołu, który ma okazję pracować w otoczeniu natury, sprzyjającemu odpoczynkowi po pracy. Warto też wspomnieć, że praca w hotelu zapewniającym tak wysoki standard usług może być świetnym krokiem w rozwoju zawodowym i osobistym dla każdego kandydata. Obszar do poprawy nie został wymieniony, co może sugerować, że hotel skupia się na ciągłej poprawie jakości oferowanych usług.

Opinie Hotel Narvil Sp. z o.o. - kandydaci i pracownicy

Według dostępnych w sieci opinii, Hotel Narvil Sp. z o.o. jest postrzegany jako miejsce pracy, które kładzie nacisk na relacje pomiędzy pracownikami i kierownictwem. Pracownicy często podkreślają pozytywne aspekty związane z pracą w tej firmie.

Pozytywne aspekty

  • Dbaność o atmosferę pracy – pracownicy cenią sobie dobre relacje między zespołem a kierownictwem, co przekłada się na komfort pracy.
  • Rozwijająca praca – niektóre komentarze wskazują na możliwość rozwoju oraz inspirujący charakter wykonywanych zadań, zwłaszcza w kontekście różnorodności obowiązków.
  • Podejście do rozwiązywania problemów – firma stara się na bieżąco rozwiązywać ewentualne zastrzeżenia do pracy, co może wskazywać na otwartość na feedback i dążenie do poprawy.
  • Chęć do wprowadzania udogodnień dla pracowników – w odpowiedzi na pytania, kierownictwo wykazuje gotowość do rozwiania wszelkich wątpliwości kandydatów na pracowników oraz obecnego personelu.
Hotel Narvil Sp. z o.o. - podsumowanie opinii

Hotel Narvil Sp. z o.o. jest oceniany przez niektórych pracowników jako pozytywne miejsce pracy z perspektywy relacji interpersonalnych i potencjału rozwoju. Zdaniem pracowników, jest to firma, która docenia komfort pracowników i stara się wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom. Mimo pewnych sygnałów wskazujących na potrzebę doskonalenia niektórych mechanizmów organizacyjnych, wydaje się, że jest to miejsce otwarte na dialog i wprowadzanie zmian.

Powyższa treść (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie. Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach. Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść. Opisywana firma (tutaj: Hotel Narvil sp. z o.o.) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 04.04.2024

Dane firmowe i kontaktowe Hotel Narvil Sp. z o.o.

Pełna nazwa
HOTEL NARVIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Czesława Miłosza 14A 05-140 Serock
NIP
5252483561
REGON
142467251
KRS
0000359254
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
21.06.2010
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle

  • 47.91.Z Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet

Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi

  • 55.10.Z Hotele i podobne obiekty zakwaterowania

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 77.21.Z Wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego

Działalność związana z kulturą, rozrywką i rekreacją

  • 93.11.Z Działalność obiektów sportowych
  • 93.13.Z Działalność obiektów służących poprawie kondycji fizycznej
  • 93.29.Z Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 24.01.2024