Rankomat.pl - jesteśmy pierwszą multiporównywarką na polskim rynku. Od startu działalności w 2008 r. zdobyliśmy i utrzymaliśmy pozycję lidera. Każdego dnia pomagamy tysiącom Klientów porównać i kupić najlepsze ubezpieczenia samochodu, nieruchomości, podróży oraz na życie. Ponadto wspieramy ich w wyborze kredytów, pożyczek, kont bankowych, lokat oraz ofert GSM. Kierujemy się misją, której nadrzędnym celem jest pomaganie w wygodnym zakupie najlepszych produktów i usług. Tak, aby klient czuł się bezpiecznie i był zadowolony z dokonanego wyboru. Nasze działania opieramy na 5 wartościach: Trosce o klienta, współpracy, różnorodności, pasji odpowiedzialności. Jesteśmy częścią Bauer Media Group, która prowadzi m.in. porównywarki ubezpieczeniowe i finansowe w Polsce, Czechach, na Słowacji, w Szwecji oraz w Hiszpanii.

Oferty pracy Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapy Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o.

Rankomat.pl sp. z o.o.

Biuro w Bielsku-Białej

Biuro w Krakowie

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Rankomat.pl

Bohater po Twojej stronie!

Rankomat.pl to największa w Polsce porównywarka ubezpieczeniowa. Porównujemy ceny i zakres ubezpieczeń komunikacyjnych, ubezpieczeń domu lub mieszkania, podróży oraz polis na życie. W kilka minut pozwalamy porównać oferty wielu ubezpieczycieli i dokonać wyboru najtańszej bądź najbardziej korzystnej pod względem relacji ceny i zakresu polisy. Zakup ubezpieczenia możliwy jest online bądź za pośrednictwem jednego z ponad 200 Doradców klienta dostępnych telefonicznie. W serwisie finanse.rankomat.pl nasi klienci mają także okazję porównywać ceny i zakres usług i produktów finansowych takich jak: kredyty, konta, lokaty, pożyczki czy rachunki oszczędnościowe... Serwis komorkomat.pl pozwala natomiast porównać ceny usług i telefonów oferowanych przez działających w Polsce operatorów telefonii komórkowej - zarówno tradycyjnych, jak i wirtualnych.

Siedziba główna
Warszawa
Branża
Ubezpieczenia
Specjalizacje
Ubezpieczenia, Finanse, Nowe technologie i Telefonia komórkowa

Rok założenia

2008

Liczba pracowników

201-500

Liczba obserwujących

-

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Profil firmy:
Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Katowice
  3. Warszawa
  4. Wrocław
  5. Kęty
  6. Żywiec
  7. Lublin
  8. Częstochowa
  9. Kraków
  10. Czechowice-Dziedzice

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Młodszy Specjalista ds.HR

    Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • Zakres obowiązków

      • Prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej;
      • Obsługa kadrowa pracowników i zleceniobiorców (przygotowywanie umów, aneksów, świadectw pracy itp.);
      • Nadzór nad obiegiem dokumentów personalnych;
      • Prowadzenie onboardingu i offboardingu pracowników;
      • Obsługa benefitów oferowanych przez pracodawcę;
      • Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego.

      Wymagania

      • Posiadasz min. roczne doświadczenie w pracy związanej z administracją kadrową;
      • Znasz aktualne przepisy prawa pracy;
      • Potrafisz współpracować w zespole oraz dobrze zarządzasz priorytetami;
      • Jesteś dokładny, skrupulatny, umiesz organizować czas pracy oraz pracować pod presją czasu;
      • Bardzo dobrze znasz pakiet MS Office;
      • Posiadasz znajomość obsługi programu kadrowo-płacowego (R2Płatnik mile widziane).

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
      • Jasny podział obowiązków oraz wsparcie zespołu;
      • Dostęp do prywatnej opieki medycznej, pakietu sportowego (współfinansowane przez pracodawcę);
      • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie;
      • Praca hybrydowa (2 dni w tygodniu praca stacjonarna);
      • Bezpłatny parking dla pracowników pod biurem w dobrze skomunikowanej lokalizacji;
      • Dostęp do niezbędnych szkoleń, możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku;
      • Krótszy czas pracy w piątki.
  • Młodszy Lider Zespołu Call Center

    Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • Zakres obowiązków

      • Realizacja planów sprzedażowych oraz leadowych podległego zespołu;
      • Rozwój linii produktowej w zakresie określania procedur i rozwijania produktu (finanse i ubezpieczenia mieszkaniowe);
      • Rozwój umiejętności sprzedażowych pracowników w celu osiągania jak najwyższych wyników;
      • Dbanie o wysoką jakość prowadzonych rozmów przez podległy zespół;
      • Prowadzenie szkoleń grupowych w celu rozwoju kompetencji pracowników;
      • Przygotowywanie materiałów szkoleniowych;

      Wymagania

      Jesteś idealną osobą, jeśli:

      • Posiadasz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta;
      • Znasz technik sprzedażowe;
      • Umiesz zmotywować zespół do realizacji celów sprzedażowych;
      • Nie boisz się pracy na celach;
      • Jesteś asertywny w życzliwy sposób;
      • Umiesz patrzeć „szeroko” i nie boisz się podejmować decyzji;
      • Znasz Microsoft Office (Excel, Power Point, Word);

        Dodatkowym plusem będzie:

      • Doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem;
      • Znajomość branży ubezpieczeniowej;
      • Znajomość języka angielskiego.

      Oferujemy

      • Umowę o pracę;
      • Szkolenia oraz możliwość rozwój zawodowego;
      • Dofinansowanie do prywatnej opiekę medyczną;
      • Dofinansowanie do pakietu sportowego;
      • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
      • Skrócony czas pracy w piątki;
      • Dofinansowanie do lekcji języka angielskiego;
      • Brak dress-codu;
      • Możliwość pracy hybrydowej.
  • Agent ubezpieczeniowy

    Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Prowadzenie rozmów telefonicznych z Klientami, którzy szukali ubezpieczenia samochodu na stronie rankomat.pl- zapewniamy naszą bazę klientów;
      • Dobór idealnego ubezpieczenia dla Klienta z ofert 18 Towarzystw Ubezpieczeniowych;
      • Sprzedaż ubezpieczeń samochodowych;

      Wymagania

      • Wykształcenie minimum średnie (warunek konieczny);
      • Niekaralność (warunek konieczny);
      • Min. rok doświadczenia w pracy biurowej;
      • Dyspozycyjność (praca zmianowa pn-pt.9-17 i 12-20 lub 13-21);
      • Znajomość obsługi komputera (MS Word, Internet);
      • Chęć rozwoju swoich kompetencji w stabilnej firmie;
      • Dodatkowym plusem będzie doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta;

      Oferujemy

      • Umowę o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia;
      • Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + atrakcyjny, jasno określony system premiowy);
      • Szeroką gamę szkoleń na każdym etapie rozwoju (m.in. produktowe, systemowe, z umiejętności komunikacji i współpracy z Klientami);
      • Wsparcie trenera w podnoszeniu umiejętności sprzedażowych oraz pomoc merytoryczną kierownika w czasie pracy;
      • Wsparcie mentora w początkowym okresie pracy;
      • Uprawnienia Agenta Ubezpieczeniowego – dostajesz nowy licencjonowany zawód;
      • Realną możliwość rozwoju i awansu – 90% naszej kadry zarządzającej w Departamencie Sprzedaży to awanse wewnętrzne;
      • Pracę z biura w Bielsku-Białej- centrum miasta, dogodny dojazd;

      Dodatkowo:


      • Dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej;
      • Dofinansowanie do karty sportowej;
      • Możliwość korzystania z ubezpieczenia grupowego;
      • Dofinansowanie do lekcji języka angielskiego;
  • Lider Zespołu linii Ubezpieczeń na Życie

    Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • ekspert/lider
    • Zakres obowiązków

      • Współtworzenie i monitoring realizacji celów biznesowych Call Center linii ubezpieczeń na życie: śledzenie jakości obsług klienta i wdrażanie rozwiązań wpływających na wzrost wyników sprzedaży;
      • Inicjonowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w celu poprawy jakości prowadzonych rozmów;
      • Kreowanie i inicjowanie zmian produktowych w linii ubezpieczeń na życie. Nadzór nad stosowaniem Strategii Sprzedaży ze szczególną dbałością o wizerunek firmy oraz jakość obsługi klienta; Rozwój umiejętności „miękkich” wśród członków zespołu poprzez mentoring oraz dzielenie się wiedzą dotyczącą umiejętności sprzedażowych;
      • Dbałość o jakość szkoleń pracowników linii życiowej tj. szkoleń wdrażających nowego pracownika oraz doskonalących umiejętności obecnej kadry. Analiza bieżących potrzeb szkoleniowych pracowników i współtworzenie harmonogramów szkoleniowych;
      • Kreowanie, wdrożenie i monitoring realizacji projektów usprawniających pracę Call Center które mają wpływ na wzrost efektywności i wyników sprzedaży oraz podnoszą satysfakcję Klienta wewnętrznego i zewnętrznego.

      Wymagania

      • Min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń na życie;
      • Wiedza w zakresie ubezpieczeń na życie oraz bieżących potrzeb Klienta w tym sektorze;
      • Znajomość techniki sprzedaży oraz telefonicznej obsługi Klienta;
      • Doświadczenie w prowadzeniu zespołu sprzedaży, realizacji celów sprzedażowych oraz tworzenia strategii sprzedaży firmy;
      • Umiejętność swobodnego poruszania się w Microsoft Office (Excel, Word, Power Point);
      • Jesteś osobą nastawioną na realizację celu, umiesz pracować z wynikiem i motywować zespół;
      • Jesteś asertywny, ale życzliwy;

      Oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
      • Szeroki zakres świadczeń pozapłacowych w tym min. dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, dofinansowanie do karty sportowej i nauki języka angielskiego, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie;
      • Milą atmosferę pracy w modelu hybrydowym (2-3 dni pracy z biura);
      • W piątki krótszy dzień pracy;
      • Realną możliwość rozwoju i awansu;
  • Specjalista ds. Kadr

    Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników i zleceniobiorców;
      • Prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy;
      • Nadzór nad terminowością badań pracowniczych;
      • Obsługę benefitów oferowanych przez Spółkę;
      • Obsługę PPK;
      • Obsługę programu Płatnik;
      • Przygotowywanie raportów kadrowych oraz ich analiza;
      • Udzielanie prawidłowych odpowiedzi na zapytania Pracowników z zakresu prawa pracy;
      • Prowadzenie spotkań onboardingowych;
      • Prowadzenie działań wpierających osiągnięcie określonych celów biznesowych;

      Wymagania

      • Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku specjalista ds. kadr;
      • Praktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
      • Praktyczna znajomość obsługi MS Office, w szczególności Ms Excel na poziomie zaawansowanym;
      • Dokładność, rzetelność oraz bardzo dobra organizacja pracy;
      • Umiejętność pracy w zespole;

      Mile widziane:


      • Znajomość programu SAP;
      • Wykształcenie wyższe kierunkowe;
      • Znajomość j. angielskiego na poziomie B1;

      Oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
      • Szeroki zakres świadczeń pozapłacowych w tym dofinansowaną prywatną opiekę medyczną, zajęcia sportowe, język angielski, a także możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach;
      • Milą i kameralną atmosferę pracy w modelu hybrydowym (2-3 dni pracy z biura);
      • W piątki pracujemy krócej;
  • Młodszy Specjalista ds. administracji i kadr

    Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • Zakres obowiązków

      • Administracja biurowa i kadrowa w zakresie prawidłowego obiegu dokumentów i ich archiwizacji.
      • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
      • Zarządzanie dostawami.
      • Wsparcie zespołu kadr w procesach związanych z obsługą kadrową Pracowników.
      • Prowadzenie i aktualizacja akt osobowych i dokumentacji pracowniczej.
      • Administracja w zakresie badań lekarskich oraz pracowniczych benefitów.
      • Wsparcie zespołu BHP w zakresie koordynacji szkoleń.
      • Nadzór nad ewidencją czasu pracy.
      • Udzielanie prawidłowych odpowiedzi na zapytania Pracowników z zakresu prawa pracy.
      • Przygotowywanie raportów kadrowych.

      Wymagania


      • Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale kadr w obszarach związanych z obsługą kadrową i administracyjną pracowników.
      • Wykształcenie średnie, preferowane wyższe.
      • Wiedzę z zakresu przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych.
      • Samodzielność i dokładność w działaniu.
      • Bardzo dobra organizacja czas pracy.
      • Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych.
      • Praktyczną znajomość MS Excel, MS Word, Power Point.
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie A2.

      Oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia - umowę o pracę.
      • Udział w implementacji i rozwoju nowych standardów i innowacyjnych rozwiązań.
      • Dofinansowanie do karty sportowej, prywatnej opieki medycznej.
      • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
      • Dofinansowanie do lekcji języka angielskiego.
      • Możliwość rozwoju poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
      • W piątki krótszy dzień pracy.
      • Narzędzia niezbędne do pracy: telefon służbowy i laptop.
      • Świetnie zlokalizowane i przestronne biuro z firmowym parkingiem.
  • Specjalista ds. Kadr

    Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników i zleceniobiorców w tym m. in: przygotowywanie umów, aneksów, zaświadczeń, świadectw pracy, prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy, obsługa benefitów oferowanych przez Spółkę i nadzór nad obiegiem dokumentów personalnych;
      • Tworzenie i aktualizacja procedur na potrzeby wewnętrzne Spółki;
      • Obsługa portalu e-PUE oraz Płatnik;
      • Obsługa Pracowników w zakresie PPK;
      • Udzielanie prawidłowych odpowiedzi na zapytania Pracowników w zakresu prawa pracy.

      Wymagania

      • Min. 2 -letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
      • Praktyczna obsługa programu SAP (moduł płacowy, kadrowy) będzie duży atutem;
      • Bieżąca i praktyczna wiedza z zakresu przepisów prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych;
      • Wykształcenie średnie, preferowane wyższe;
      • Samodzielność i dokładność w działaniu przy dobrej organizacji czasu pracy;
      • Praktyczna znajomość MS Excel, MS Word, Power Point;
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym.

      Oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia;
      • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, lidera w swojej branży;
      • Udział w implementacji i rozwoju nowych standardów i innowacyjnych rozwiązań;
      • Kartę sportową z dofinansowaniem;
      • Opiekę medyczną z dofinansowaniem;
      • Język angielski z dofinansowaniem;
      • Możliwość rozwoju poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne;
      • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego na życie;
      • Telefon służbowy i laptop;
      • Świetnie zlokalizowane i przestronne biuro wraz z parkingiem.
  • Junior Call Center Manager

    Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • Zakres obowiązków

      Będziesz odpowiedzialny za:

      • Realizację planów sprzedażowych oraz leadowych podległego zespołu;
      • Rozwój umiejętności sprzedażowych pracowników w celu osiągania jak najwyższych wyników;
      • Współtworzenie i monitoring realizacji celów biznesowych Call Center, śledzenie jakości obsługi Klienta
        i wdrażanie rozwiązań wpływających na wzrost wyników sprzedaży;
      • Koordynowanie pracy Zespołu Team Leaderów, poprzez delegowanie zadań, weryfikację ich wykonania oraz regularną informację zwrotną;
      • Inicjonowanie nowych rozwiązań w zakresie prowadzenia rozmowy sprzedażowej – pomoc
        w przygotowaniu skryptów rozmów, materiałów szkoleniowych i innych projektów, mających na celu wzrost wyników sprzedaży oraz poprawę satysfakcji Klientów firmy.

      Wymagania

      Jesteś idealną osobą jeśli:

      • Posiadasz wykształcenie wyższe, preferowane kierunki to psychologia, zarządzanie, finanse;
      • Posiadasz min. 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
      • Posiadasz wiedzę z zakresu sprzedaży telefonicznej oraz technik obsługi klienta;
      • Umiesz zmotywować zespół do realizacji celów sprzedażowych;
      • Znasz biegle Microsoft Office (Excel, Power Point, Word);
      • Znasz język angielski na poziom B2/C1.

      Oferujemy

      • Umowę o pracę;
      • Szkolenia oraz możliwość rozwój zawodowego;
      • Dofinansowanie do prywatnej opiekę medyczną;
      • Dofinansowanie do pakietu sportowego;
      • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
      • Skrócony czas pracy w piątki;
      • Dofinansowanie do lekcji języka angielskiego;
      • Brak dress-codu;
      • Możliwość pracy hybrydowej.
  • HR Business Partner

    Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Pracując z nami będziesz odpowiedzialna/y za:

      • Rozwijanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z pracownikami na wszystkich poziomach w organizacji;
      • Inicjowanie nowych rozwiązań w zakresie metod i narzędzi HR;
      • Wsparcie biznesu i doradztwo z zakresu prawa pracy, komunikacji, a także wsparcie managerów w procesie przeprowadzania zmian;
      • Wsparcie w procesach rekrutacji i selekcji dla stanowisk managerskich;
      • Budowanie wizerunku pracodawcy poprzez promowanie bieżących akcji pro-pracowniczych wewnątrz i na zewnątrz organizacji (w tym w mediach społecznościowych);
      • Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania procesów zarządzania m.in. poprzez diagnozy potencjału pracowników, oceny pracownicze, planowania rozwoju i organizacji szkoleń oraz motywowania pracowników;
      • Analiza danych, wyników i wskaźników dotyczących procesów HR m.in. badanie zaangażowania, absencja, rotacja, etc.,
      • Wsparcie realizacji inicjatyw pracowniczych.

      Wymagania

      Jesteś idealnym kandydatem jeśli:

      • Posiadasz minimum 3 letnie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku aktywnie wspierając managerów z różnych poziomów organizacyjnych;
      • Masz doskonale rozwinięta umiejętność komunikacji interpersonalnej oraz „can do” nastawienie w pracy z zespołem;
      • Posiadasz wyższe wykształcenie (psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewne);
      • Jeżeli posiadasz doświadczenie w budowaniu marki pracodawcy, w tym obsługę mediów społecznościowych to będzie to Twoim wielkim atutem

      Oferujemy

      • Dowolną formę zatrudnienia zgodnie z Twoimi preferencjami;
      • Szkolenia oraz możliwość rozwój zawodowego.
      • Dofinansowanie do prywatnej opiekę medyczną.
      • Dofinansowanie do pakietu sportowego.
      • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
      • Skrócony czas pracy w piątki.
      • Dofinansowanie do lekcji języka angielskiego.
      • Brak dress codu.
      • Możliwość pracy hybrydowej.

Pracodawcy w Warszawie i okolicy