Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Baby Tula Poland sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
internet / e-commerce / nowe media
Oferty pracy Baby Tula Poland sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Przyjazna atmosfera
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024
Mapa Baby Tula Poland sp. z o.o.
Siedziba główna w Białymstoku
Godziny otwarcia Baby Tula Poland sp. z o.o.
poniedziałek | 07:00 - 15:00 |
wtorek | 07:00 - 15:00 |
środa | 07:00 - 15:00 |
czwartek | 07:00 - 15:00 |
piątek | 07:00 - 15:00 |
sobota | Zamknięte |
niedziela | Zamknięte |
Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach
Profil firmy:
Baby Tula Poland sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Białystok
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Częstochowa
- Rzeszów
- Sosnowiec
- Katowice
- Kraków
Data aktualizacji: 01.12.2024
Praca Baby Tula Poland sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. e-commerce
Baby Tula Poland sp. z o.o.- Białystok
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
-
Edycja angażujących treści na stronach Ergobaby i Tula.
-
Wsparcie działań związanych z email marketingiem, w tym tworzenie, wysyłka i śledzenie wyników.
-
Wdrażanie strategii SEO w wielu językach w celu zwiększenia widoczności strony internetowej.
-
Koordynacja tłumaczeń dla stron internetowych i wiadomości e-mail - skuteczne dotarcie do zróżnicowanych odbiorców.
-
Zapewnienie wsparcia dla Menedżerów ds. E-commerce w EU, w tym pomoc przy listingach produktów, monitorowanie programów partnerskich, aktualizacja strony internetowej i zarządzanie dostępnością towaru.
-
Generowanie szczegółowych raportów do analizy wyników strony internetowej i działań promocyjnych.
-
Zarządzanie treściami generowanymi przez użytkowników i zapewnienie ich moderacji.
-
Monitorowanie stron internetowych pod kątem problemów technicznych i zgodności ilości towaru online z tym w magazynie.
-
Opracowywanie angażujących treści promocyjnych do wiadomości e-mail.
-
Świadczenie terminowego i wartościowego wsparcia e-mailowego dla menedżerów stron internetowych i korespondencji e-mail.
-
Pomoc przy dużych inicjatywach rozwoju stron internetowych, w tym migracji treści i testów błędów.
Wymagania
-
Minimum jeden rok doświadczenia zawodowego w e-commerce, zarządzaniu stronami internetowymi lub pokrewnych dziedzinach.
-
Wymagana biegła znajomość języka angielskiego.
-
Udokumentowane doświadczenie w pracy z dynamicznym zespołem, pod presją czasu i z rzetelną terminowością.
-
Bardzo dobre umiejętności obsługi oprogramowania i komputera, preferowane doświadczenie w oprogramowaniu internetowym, e-mailowym lub e-commerce.
-
Ważnymi atutami będą: znajomość oprogramowania Magento/Adobe Commerce, Shopify, doświadczenie z Klaviyo/DotDigital, podstawowa znajomość HTML, Google Analytics, SEO.
-
Wyjątkowe umiejętności planowania, koordynacji i zarządzania.
-
Doskonałe umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły.
-
Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarówno pisemne, jak i werbalne.
-
Zdolności adaptacyjne, chęć nauki obsługi nowych systemów i narzędzi.
-
Rozmowa kwalifikacyjna odbywać się będzie w języku angielskim. Wszelkie dokumenty zgłoszeniowe prosimy wysyłać również w języku angielskim.
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
-
Szansę na zdobycie wartościowych umiejętności i realny rozwój zawodowy.
-
Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym zespole.
-
Elastyczne godziny pracy.
-