Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
BACHLEDA HOTEL sp. z o.o. opinie
Czy to Twoja firma?
Hotel Mercure Kasprowy, zarządzany przez Bachleda Hotel sp. z o.o., oferuje wyjątkowe doświadczenia w otoczeniu tatrzańskich szczytów. Jego luksusowe wnętrza oraz zapierające dech w piersiach widoki przyciągają gości, którzy pragną zarówno aktywnego wypoczynku, jak i chwili relaksu.
Zgłoś naruszenie
Zgłoszenie treści naruszających zasady i spamu na Aplikuj.pl
Dane tylko do wglądu redakcji.
Opinie pracowników o firmie BACHLEDA HOTEL sp. z o.o. (0)
Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.
Zasady dodawania opinii
Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.
NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:
- będzie łamać polskie prawo
- będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
- będzie niemerytoryczna
- będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.
Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.
Ktoś musi być pierwszy
Jesteś lub byłeś pracownikiem BACHLEDA HOTEL sp. z o.o.? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.
Opinie o firmie BACHLEDA HOTEL sp. z o.o. (5)
4.7
Na podstawie 547 ocen z Google.
DotCom
Śniadania jako całokształt 1. Źle zorganizowany bufet robią się zatory 2. Menu śniadaniowe jak na warunki Podhala całkowicie nie można zaliczyć do 5* 3.Brak świeżych owoców 5. Kawa hmmm 6. Wędlina biorąc pod uwagę dostępność okolicznych producentów te w hotelu dają wiele do życzenia. Hotel Piękny w rewelacyjnej lokalizacji, basen i spa jest fajnie chodź zbyt małe na wielkość obiektu. Pokój wspaniały piękny naprawdę romantyczny. Wystrój hotelu 5* czuć luksus. Restauracja Szczerze nie było okazji skorzystać jadłem risotto było na prawdę super. Bigos i znowu jak na podhalańskie standardy kapusta w koncentracie pomidorowym z kiełbasą zwyczajną i borowikami. Minibarki dobrze zaopatrzone internet działa, łazienka z prysznicem akceptowalnej wielkości minusem nie dający się wyłączy wiatrak który chodzi cały czas.
Dodano: 2 tygodnie temu
CICHY
Hotel położony w świetnej lokalizacji, blisko centrum. Obsługa bardzo pomocna i sympatyczna. W menu każdy znajdzie coś dla siebie, podobnie w lobby bar. W hotelu panuje bardzo przyjemna cisza. Do dyspozycji mamy również parking podziemny. Gorąco polecam masaże relaksujące. Dziękuję za miłą obsługę.
Dodano: w ostatnim tygodniu
Julia G
Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek. Oferuje dosyć wysoki standard, ale są niedociągnięcia, które dyskwalifikują go z oceny na 5 gwiazdek. Mam skalę porównawczą, ponieważ kilka razy byłam w hotelu Aries, który jest tak samo oceniany, ale jest niewspółmiernie lepszy. We wszystkich pokojach w łazienkach głośno pracuje całą dobę wentylator. Kompleks spa i basen jest zdecydowanie za mały na ilość gości. Tym bardziej, że hotel 5 gwiazdkowy jest połączony z 3 gwiazdkowym kompleksem. Restauracja ze śniadaniami znajduje się w tańszej wersji (3 gwiazdki) i posiłki są wspólnie serwowane dla gości z obydwu obiektów. Na pierwszy rzut oka posiłki wyglądają bardzo obiecująco, jest duży wybór. Jednak finalnie są bez smaku. Smak porannej kawy pozostawiał sporo do życzenia. Rekompensatą jest bardzo dobra obsługa kelnerska i systematycznie uzupełniane produkty. Podczas zameldowania o 16 (rozpoczęcie doby hotelowej) obsługuje jedna recepcjonistka i wydłuża się czas oczekiwania. Kolejki jak na wczasach Hurghadzie. Ogólnie hotel i pokoje czyste. Nie ma na bieżąco bezpłatnej wody, jedynie są 2 buteleczki po 300ml na cały dzień. Plusem hotelu jest dobra lokalizacja i wygodny parking. Podsumowując, nieadekwatna cena do jakości. Raczej tu nie wrócę.
Dodano: 2 miesiące temu
Marcin Prv
Moja ocena 4,5. Nowy hotel, położony na tyłach Krupówek, przez co okolica bardzo cicha, spokojna. Wystrój hotelu bardzo przyjemny, w październiku miałem wrażenie, jakbym był w okresie świąt Bożego Narodzenia. Widać, że zainwestowano duże środki w wystrój hotelu, meble, zdobienia etc. Efekt bardzo przyjemny. A teraz kilka uwag dla właścicieli, kadry zarządzającej: 1. Jeżeli właściciela było stać na zainwestowanie dużych pieniędzy we wnętrza, to niepotrzebnie oszczędza na detalach typu ręczniki kąpielowe i do spa (małe i kiepskiej jakości), kosmetyki w pokoju ("no name", trochę wstyd), kawa w pokoju (jedna z najtańszych dostępnych na rynku). 2. Drzwi do łazienki - ma się wrażenie, że zastosowano solidne drzwi p/pożarowe - ciężko się otwierają, być może pomylono montaż z drzwiami wejściowymi do pokoju :) 3. Łazienka bardzo ładnie wykończona, ale ciemna. Sugeruję zmianę żarówek lub dodatkowe oświetlenie wokół lustra. Dodatkowo ciśnienie wody bardzo słabe. 4. Centrum SPA - minimalne, 8 leżaków, widać zamysł architekta, aby maksymalnie wykorzystać parter pod kolejne pokoje, a nie wygodne centrum odnowy biologicznej, duży basen i większą strefę saun. Efekt taki, że centrum SPA za małe w stosunku do ilości pokoi/gości, a pokoje na poziomie 0, przynajmniej od strony wejścia, to chyba pobyt za karę w piwnicy. 5. Podobnie w kwestii transportu pionowego. Jedna winda, to duży problem nawet przy niepełnym obłożeniu, ale znowu, na windę trzeba by było przeznaczyć kilka pokoi na których właściciel zarabia. Na koniec - trzeba docenić personel - jednolite ubrania, widać, że wyszkolony, a to się nie zawsze i nie wszędzie zdarza. Doceniam. Jakość jedzenia - śniadania obfite, duży wybór, chociaż jakość wędlin bynajmniej nie z górnej półki. Restauracja - ok, bar - ładne miejsce z miłą obsługą, dobrymi drinkami. Podsumowując - moje mocne 4 z małym plusem. Pozdrawiam!
Dodano: 2 miesiące temu
Mateusz
Super hotel. Polecam serdecznie na wypoczynek i jako baza noclegowa. Obsługa w większości miła i pomocna. Pojedyncze osoby trochę mniej kontaktowe pochodzące z Ukrainy. Obecnie problem wielu miejsc w Polsce. Może jak na tak prestiżowy hotel ***** przydałoby się zatrudniać osoby bardzo komunikatywne, świetnie radzące sobie z językiem polskim, ale to tylko i wyłącznie moje luźne przemyślenia. Lokalizacja praktycznie w samym centrum, blisko głównej ulicy, więc nie problem jest dostać się na busa, który zawiezie na początek pieszych szlaków po górach. Warto! Pozdrawiam!
Dodano: 3 miesiące temu
Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych
negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 10.12.2024
Dane firmowe i kontaktowe BACHLEDA HOTEL sp. z o.o.
- Pełna nazwa
- BACHLEDA HOTEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Adres rejestrowy
- Krupówki 29 34-500 Zakopane
- NIP
- 7361716545
- REGON
- 122684679
- KRS
- 0000436617
- Forma prawna
- spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
- 16.10.2012
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNA
Profil działalności - kody PKD
Górnictwo i wydobywanie
- 08.99.Z Pozostałe górnictwo i wydobywanie, gdzie indziej niesklasyfikowane
Wytwarzanie i zaopatrywanie w energię elektryczną, gaz, parę wodną, gorącą wodę i powietrze do układów klimatyzacyjnych
- 35.30.Z Wytwarzanie i zaopatrywanie w parę wodną, gorącą wodę i powietrze do układów klimatyzacyjnych
Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi
- 55.10.Z Hotele i podobne obiekty zakwaterowania
- 55.20.Z Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania
- 56.10.A Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne
Działalność finansowa i ubezpieczeniowa
- 64.92.Z Pozostałe formy udzielania kredytów
Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości
- 68.10.Z Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek
- 68.20.Z Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
Opieka zdrowotna i pomoc społeczna
- 86.90.A Działalność fizjoterapeutyczna