Cavatina Holding S.A. to spółka o stabilnej pozycji na rynku i bogatym doświadczeniu w branży nieruchomości. Samodzielnie i niezależnie prowadzimy inwestycje począwszy od akwizycji nieruchomości, przez projektowanie, generalne wykonawstwo w zakresie budownictwa i fit-out, aż po komercjalizację. Nasze realizacje zlokalizowane są w sześciu największych miastach Polski. Nasze dzieła to między innymi: kompleks biurowców klasy A w Krakowie – Equal Business Park, Diamentum Office i Carbon Tower we Wrocławiu, Chmielna 89 w Warszawie. Inżynierię łączymy ze sztuką, a pracę z pasją. Dołącz do pracowników CAVATINA HOLDING, lidera rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce.

Cavatina CUW Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
media / pr / reklama / marketing nieruchomości administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy Cavatina CUW Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Bilety na imprezy kulturalne
  • Dodatki świąteczne
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Elastyczny czas pracy
  • Karta MultiSport
  • Nowoczesne biuro
  • Owoce w pracy
  • Parking dla pracowników
  • Pracownicze Plany Kapitałowe
  • Prywatna opieka medyczna
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Strefa relaksu
  • System premiowy
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Służbowy laptop
  • Służbowy telefon
  • Świeża kawa z ekspresu

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa Cavatina CUW Sp. z o.o.

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Cavatina Holding

Cavatina Holding is the largest Polish office space developer. Company has been present on the market since 2015 with a current portfolio of 0,5mln sq m of office & mixed-use projects. The Group operates in major cities in Poland like Warsaw, Krakow, Lodz, Wroclaw, Gdansk & Katowice. The projects completed by the Group are distinguished by their unique architecture, awarded in international competitions. From July 2021 Cavatina Holding is listed at the main market of WSE (GPW).

Miasto
Kraków
Siedziba główna
Kraków, Woj. Małopolskie
Branża
Leasing nieruchomości komercyjnych
Specjalizacje
Commercial Property, International Office Market, Architecture i Contracting

Rok założenia

2014

Liczba pracowników

51-200

Liczba obserwujących

8761

Cavatina CUW Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Profil firmy:
Cavatina CUW Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Kraków
  3. Katowice
  4. Warszawa
  5. Wrocław
  6. Kęty
  7. Czechowice-Dziedzice
  8. Zabrze
  9. Częstochowa
  10. Andrychów

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca Cavatina CUW Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Barman/ka - Barista/Baristka

    Cavatina CUW Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Przyjazna obsługa Członków Zarządu i pracowników firmy, a także kontrahentów umówionych na spotkania

      • Przygotowywanie kaw i pozostałych produktów dostępnych w naszym biurze (słodkości, sałatka owocowa itp.)

      • Dbanie o czystość i utrzymanie porządku w Palio, które będzie standardowym miejscem pracy

      • Wysoki poziom obsługi i kultury osobistej ze względu na poziom miejsca pracy

      Wymagania

      • Chęć do pracy w Palio na niestandardowym stanowisku

      • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi – z gościem i zespołem, a co najważniejsze z Zarządem

      • Dyspozycyjność i elastyczmość
      • estetyczny outfit spełniający standardy stanowiskowe

      Oferujemy

      • ciekawą pracę w jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm sektora budownictwa biurowego

      • duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego

      • konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy

      • prywatne ubezpieczenie medyczne

      • wyjątkowe godziny pracy w tygodniu podporządkowane pod godziny administracyjne biura

      • pracę w pięknych biurach, które zdobywają międzynarodowe nagrody

  • Inżynier ds. przedmiarowania i budżetowania

    Cavatina CUW Sp. z o.o.
    • Kraków
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Sporządzanie i weryfikacja przedmiarów
      • Analiza projektów pod względem zagadnień technicznych
      • Pomoc w optymalizacjach kosztowych
      • Ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu zachowania harmonogramów budów

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe techniczne budowlane
      • Minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
      • Znajomość zasad przedmiarowania robót budowlanych i instalacyjnych
      • Bardzo dobra znajomość programów: Excel, Autocad
      • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej
      • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
      • Znajomość rynku materiałów budowlanych, instalacyjnych
      • Odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu zadań

      Oferujemy

      • Konkurencyjne wynagrodzenie i pracę u jednego z liderów rynku nieruchomości komercyjnych
      • Możliwości dużego rozwoju zawodowego
      • Komfortowe warunki pracy
      • Wsparcie zgranego zespołu w realizacji zadań
  • Analityk Finansowy w Dziale Zarządzania Nieruchomościami

    Cavatina CUW Sp. z o.o.
    • Kraków
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • analiza i weryfikacja rozliczeń z najemcami oraz budżetów operacyjnych dotyczących działalności budynków biurowych,
      • aktywny udział w planowaniu budżetu, prognoz, planów oraz weryfikacji ich realizacji,
      • raportowanie realizacji budżetów wraz z analiza odchyleń i diagnozą ich przyczyny,
      • weryfikacja wekowani należności oraz zarządzanie procesem windykacyjnym,
      • zarządzanie płatnościami wynikającymi z umów masterlease,
      • sporządzanie raportów i analiz finansowych na bieżące potrzeby kierownictwa (cash-flow, co-working, umowy najmu),
      • ustalanie zasad współpracy z zarządcami nowych inwestycji
      • wdrażanie nowych rozwiązań analitycznych mających na celu usprawnienie procesu decyzyjnego,

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, rachunkowość),
      • doświadczenie w rozliczaniu budżetów i raportowaniu do zarządu,
      • bardzo dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego Excel,
      • dobra znajomość języka angielskiego,
      • umiejętność pracy z dużą ilością danych
      • umiejętność pracy z umowami i innymi dokumentami prawnymi,
      • umiejętność identyfikacji błędów i niezgodności,
      • skrupulatność, dokładność, sumienność,
      • otwartość na nowe zadania, wyzwania, chęć pracy w dynamicznym otoczeniu,
      • bardzo dobra organizacja pracy.

      Oferujemy

      Benefity dla pracowników:

      • pakiet medyczny dla pracownika i jego rodziny
      • paczki świąteczne
      • udział w szkoleniach i konferencjach związanych z wykonywaną pracą
      • imprezy firmowe
      • wyjazdy integracyjne
      • pyszna kawa
      • atrakcyjne i komfortowe biura

      • ciekawą pracę w jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm sektora budownictwa biurowego,
      • duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego,
      • konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy,
      • pakiet benefitów pracowniczych,
      • wsparcie ze strony pozostałych współpracowników.
  • Specjalista ds sprzedaży mieszkań Premium/ RESI

    Cavatina CUW Sp. z o.o.
    • Wrocław
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Kompleksowa obsługa Klienta Premium w zakresie sprzedaży mieszkań w inwestycji deweloperskiej

      • Prezentacje nieruchomości

      • Negocjacje z Klientami w zakresie podpisywania umów deweloperskich

      • Budowanie pozytywnych, trwałych relacji z Klientami

      • Udział w działaniach marketingowych - targach nieruchomości, dniach otwartych

      • Analizowanie lokalnego rynku nieruchomości

      • Obserwowanie trendów w branży

      Wymagania

      • Doświadczenie w sprzedaży mieszkań na rynku pierwotnym (preferowane na rynku lokalnym)

      • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży apartamentów

      • Wysokie umiejętności interpersonalne

      • Umiejętność prowadzenia efektywnych negocjacji handlowych

      • Ambicja, nastawienie na realizację celów biznesowych

      • Zaangażowanie oraz inicjatywa w działaniu

      • Wysoka etyka zawodowa

      • Umiejętność dostosowania się do zmieniających się trendów; elastyczność działania

      • Bardzo dobra organizacja pracy

      • Chęć uczenia się i rozwoju

      • Aktywne podejście do rozwiązywania problemów, wykazywanie inicjatywy, kreatywność

      Oferujemy

      • Ciekawą pracę w jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm sektora budownictwa biurowego

      • Duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego

      • Konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy

      • Prywatne ubezpieczenie medyczne, kartę Multisport

  • Specjalista ds sprzedaży mieszkań Premium/ RESI

    Cavatina CUW Sp. z o.o.
    • Łódź
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Kompleksowa obsługa Klienta Premium w zakresie sprzedaży mieszkań w inwestycji deweloperskiej

      • Prezentacje nieruchomości

      • Negocjacje z Klientami w zakresie podpisywania umów deweloperskich

      • Budowanie pozytywnych, trwałych relacji z Klientami

      • Udział w działaniach marketingowych - targach nieruchomości, dniach otwartych

      • Analizowanie lokalnego rynku nieruchomości

      • Obserwowanie trendów w branży

      Wymagania

      • Doświadczenie w sprzedaży mieszkań na rynku pierwotnym (preferowane na rynku lokalnym)

      • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży apartamentów

      • Wysokie umiejętności interpersonalne

      • Umiejętność prowadzenia efektywnych negocjacji handlowych

      • Ambicja, nastawienie na realizację celów biznesowych

      • Zaangażowanie oraz inicjatywa w działaniu

      • Wysoka etyka zawodowa

      • Umiejętność dostosowania się do zmieniających się trendów; elastyczność działania

      • Bardzo dobra organizacja pracy

      • Chęć uczenia się i rozwoju

      • Aktywne podejście do rozwiązywania problemów, wykazywanie inicjatywy, kreatywność

      Oferujemy


      • Ciekawą pracę w jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm sektora budownictwa biurowego

      • Duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego

      • Konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy

      • Prywatne ubezpieczenie medyczne, kartę Multisport

  • Analityk ds. kontrolingu

    Cavatina CUW Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • starszy specjalista (senior)
    • Zakres obowiązków

      • Współpraca w zakresie przygotowania raportów, budżetu oraz prognoz finansowych;
      • Sporządzanie zestawień i kalkulacji na zlecenie Przełożonych;
      • Współudział w budowaniu działu Kontrolingu
      • Raportowanie bezpośrednio do Zarządu
      • Współpraca z innymi działami Grupy Cavatina
      • Dostarczanie informacji i potrzebnych analiz na potrzeby innych działów i Zarządu
      • Sporządzanie niezbędnej dokumentacji

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: controling / finanse i rachunkowość)
      • Bardzo dobra znajomość MS Excel - podstawa
      • Ukierunkowane doświadczenie zawodowe spójne z aplikowanym stanowiskiem
      • Umiejętności analityczne i dbałość o szczegóły
      • Systematyczność i terminowość
      • Samodzielność w działaniu

      Oferujemy

      • pracę w najdynamiczniej rozwijającej się firmie sektora budownictwa,
      • duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego,
      • konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy,
      • wsparcie ze strony pozostałych współpracowników,
      • pakiet medyczny dla Ciebie i Twojej rodziny,
      • kartę Multisport dla Ciebie oraz Twoich bliskich,
      • dofinansowanie zajęć sportowych,
      • dofinansowanie szkoleń i kursów,
      • owoce,
      • firmowa biblioteka,
      • brak dress code’u,
      • kawa / herbata / napoje,
      • strefa relaksu,
      • paczki świąteczne,
      • inicjatywy dobroczynne,
      • premie okresowe i zadaniowe,
      • premie uznaniowe,
      • udział w szkoleniach i konferencjach związanych z wykonywaną pracą,
      • darmową naukę języków obcych,
      • imprezy firmowe i wyjazdy integracyjne,
      • pracę w pięknych biurach, które zdobywają międzynarodowe nagrody,
  • Asystent Architekta

    Cavatina CUW Sp. z o.o.
    • Kraków
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • wsparcie przy prowadzeniu procesu projektowego od fazy koncepcji do projektu wykonawczego
      • współpraca z pozostałymi działami firmy i projektantami branżowymi
      • wsparcie innych działów firmy w zakresie analizy dokumentacji technicznej oraz przygotowywania ofert
      • współudział w opracowywaniu projektów koncepcyjnych, budowlanych i wykonawczych
      • tworzenie dokumentacji projektowej

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe architektoniczne
      • doświadczenie w biurze projektowym
      • ogólna znajomość przepisów prawa budowlanego, warunków technicznych
      • bardzo dobra znajomość programu AutoCad, SketchUp - warunek konieczny
      • dobra znajomość języka angielskiego
      • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
      • rzetelność i zaangażowanie w pracy

      Oferujemy

      • ciekawą pracę w jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm sektora budownictwa biurowego,
      • duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego,
      • konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy,
      • prywatne ubezpieczenie medyczne, kartę Multisport.
  • Project Manager - powierzchnie biurowe

    Cavatina CUW Sp. z o.o.
    • Kraków
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • menedżer
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • nadzór i koordynacja harmonogramów realizacji powierzchni biurowych
      • ścisła współpraca z klientem/najemcami
      • nawiązywanie długotrwałych partnerskich relacji biznesowych
      • weryfikacja dokumentacji projektowej, przedmiarów i wycen
      • nadzór nad prawidłową realizacją założeń umów najmu
      • współpraca z zespołem

      Wymagania

      • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
      • doświadczenie w wykonywaniu wycen/budżetów, optymalizacji, harmonogramów
      • samodzielność, odpowiedzialność, zdecydowanie i efektywność w działaniu
      • wykształcenie wyższe techniczne
      • umiejętność pracy z klientem

      Oferujemy

      • pracę w najdynamiczniej rozwijającej się firmie sektora budownictwa,
      • duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego,
      • konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy,
      • wsparcie ze strony pozostałych współpracowników,
      • pakiet medyczny dla Ciebie i Twojej rodziny,
      • dofinansowanie zajęć sportowych,
      • dofinansowanie szkoleń i kursów,
      • owoce,
      • firmowa biblioteka,
      • brak dress code’u,
      • kawa / herbata / napoje,
      • strefa relaksu,
      • paczki świąteczne,
      • inicjatywy dobroczynne,
      • premie okresowe i zadaniowe,
      • premie uznaniowe,
      • udział w szkoleniach i konferencjach związanych z wykonywaną pracą,
      • darmową naukę języków obcych,
      • imprezy firmowe i wyjazdy integracyjne,
      • pracę w pięknych biurach, które zdobywają międzynarodowe nagrody
  • Asystentka ds.administarcji

    Cavatina CUW Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa urządzeń biurowych
      • Organizowanie spotkań
      • Zaopatrzenie biura w bieżące środki
      • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
      • Inne prace administracyjne związane z codziennymi obowiązkami biura

      Wymagania

      • komunikatywność, uważność, umiejętność radzenia sobie z problemami, umiejętność pracy w grupie, dobrze rozwinięte kompetencje społeczne
      • znajomość języka angielskiego
      • wysoka kultura osobista, profesjonalizm, samodzielność w wykonywaniu zadań
      • dobra organizacja pracy
      • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

      Oferujemy

  • Inspektor Ochrony Danych Osobowych

    Cavatina CUW Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • opracowanie i modyfikacja procedur z zakresu ochrony danych osobowych i nadzór nad ich przestrzeganiem
      • prowadzenie wymaganej dokumentacji i rejestrów związanych z przetwarzaniem danych
      • wsparcie merytoryczne we wszystkich procesach, w których przetwarzane są dane osobowe
      • monitorowanie funkcjonowania wdrożonych zabezpieczeń w celu ochrony danych
      • podejmowanie stosownych działań w przypadku wykrycia naruszenia lub podejrzenia naruszenia
      • okresowe szkolenia pracowników, przygotowanie materiałów informacyjnych
      • monitorowanie zmian w przepisach, wytycznych, rekomendacji oraz dobrych praktyk rynkowych w zakresie ochrony danych
      • poszukiwanie rozwiązań i inicjowanie działań wpływających na ochronę oraz bezpieczeństwo danych osobowych w organizacji

      Wymagania

      • min. roczne doświadczenie w praktycznej realizacji zadań w obszarze ochrony danych osobowych
      • wykształcenie wyższe (preferowane prawo, administracja),
      • bardzo dobra znajomość przepisów o ochronie danych osobowych
      • komunikatywność, samodzielność i inicjatywa w działaniu
      • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2

      Oferujemy

  • Pracownik kawiarni/barman/barista

    Cavatina CUW Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • Zakres obowiązków

      • Poszukujemy wykwalifikowanych osób do profesjonalnej obsługi barów oraz coffee point w ekskluzywnym obiekcie Cavatina Hall, zlokalizowanym w centrum Bielska-Białej.

      Wymagania

      • minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
      • umiejętność profesjonalnej obsługi klienta
      • wysoka kultura osobista
      • umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność w działaniu
      • ważna książeczka sanepidowska
      • minimum średnie wykształcenie
      • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1
      • gotowość do pracy w weekendy
      • mile widziany status studenta

      Oferujemy

      • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
      • elastyczny grafik pracy
      • szkolenia
      • możliwość rozwoju zawodowego
      • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia
  • Księgowa/-y

    Cavatina CUW Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • samodzielne prowadzenie ksiąg kilku Spółek z Grupy Cavatina
      • księgowanie dokumentów
      • kalkulacja podatków CIT, VAT
      • przygotowanie kwartalnych pakietów sprawozdawczych oraz rocznych sprawozdań finansowych
      • weryfikacja zapisów na kontach w księgach Spółek
      • zamknięcie miesiąca
      • zamknięcie roku

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe kierunkowe: rachunkowość, finanse, księgowość,
      • minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
      • znajomość ustawy o rachunkowości, ustaw o podatku dochodowym i VAT
      • dobra znajomość systemów finansowo-księgowych oraz pakietu MS Office, w szczególności Excel, mile widziana znajomość Programu Symfonia
      • dokładność i systematyczność w wykonywaniu obowiązków
      • umiejętność wnioskowania i analizowania danych
      • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy

      Oferujemy

  • Kontroler finansowy

    Cavatina CUW Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • udział w opracowywaniu budżetów i wsparcie w procesie budżetowania dla poszczególnych segmentów działalności Grupy Kapitałowej,
      • udział w sporządzaniu prognoz i projekcji finansowych, biznesplanów,
      • przetwarzanie, analiza i raportowanie danych finansowych wynikających z umów i innych dokumentów prawnych,
      • przetwarzanie, analiza i raportowanie danych finansowych pozyskanych z systemu księgowego,
      • przygotowywanie raportów zarządczych i kontrolingowych dla kierownictwa Grupy Kapitałowej,
      • udział w opracowywaniu i wdrażaniu procesów biznesowych i procedur wewnętrznych,
      • udział w pozyskiwaniu finansowania dla spółek w Grupie,
      • współpraca z innymi działami i zespołami w Grupie,
      • udział w innych projektach i bieżących zadaniach Działu Finansowego,
      • dbałość o prawidłowy obieg i archiwizację dokumentów.

      Wymagania

      • bardzo dobra organizacja pracy,
      • umiejętność pracy z dużą ilością danych i pod presją czasu,
      • umiejętność pracy z umowami i innymi dokumentami
      • umiejętność identyfikacji błędów i niezgodności,
      • skrupulatność, dokładność, sumienność,
      • otwartość na nowe zadania, wyzwania, chęć pracy w dynamicznym otoczeniu,
      • wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, rachunkowość),
      • doświadczenie w dziale finansowym,
      • bardzo dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego Excel.

      Oferujemy

  • Starszy Księgowy/Starsza Księgowa

    Cavatina CUW Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • starszy specjalista (senior)
    • Zakres obowiązków

      • weryfikacja ksiąg
      • przygotowywanie sprawozdań finansowych rocznych i kwartalnych
      • kalkulacje podatków, w tym podatku odroczonego
      • przygotowanie cash flow

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse i rachunkowość, ekonomia, podatki)
      • ugruntowana wiedza z zakresu rachunkowości oraz prawa podatkowego
      • zorientowanie na cel oraz skuteczność w rozwiązywaniu problemów
      • umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
      • umiejętność pracy zespołowej

      Oferujemy

  • Asystent/-ka w Dziale Księgowości

    Cavatina CUW Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • Zakres obowiązków

      • uczestniczenie w procesie rejestracji dokumentów
      • segregowanie i archiwizowanie dokumentów księgowych
      • wykonywanie prac administracyjno-biurowych

      Wymagania

      • rozpoczęte studia kierunkowe - status studenta kierunków ekonomicznych, finansowych i pokrewnych
      • znajomość Ms Office
      • zaangażowanie
      • umiejętność pracy w zespole
      • bardzo dobra organizacja pracy
      • skrupulatność oraz dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań

      Oferujemy

  • Grafik

    Cavatina CUW Sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • projektowanie i przygotowanie materiałów do druku (foldery, katalogi, oferty, reklamy do magazynów, siatki wielkoformatowe, oklejenia pojazdów, magazynów wielostronicowych, papeterii firmowych, etykiet, okładek na albumy muzyczne, grafik wielkoformatowych ściennych)
      • projektowanie materiałów webowych (strony www, landing page, mailingi, kampanie banerowe, newslettery)
      • projektowanie identyfikacji wizualnych
      • projektowanie prezentacji Power Point
      • projektowanie elementów graficznych do stoisk sprzedażowych, wystawowych, targowych

      Wymagania

      • przynajmniej 3-letniego doświadczenia na stanowisku grafik kreatywny (mile widziane doświadczenie agencyjne)
      • znajomość pakietu Adobe (znajomość Photoshop, Illustrator, Indesign, Lightroom)
      • znajomość pakietu MS Office (Word, Power Point, Excel)
      • umiejętność pracy pod presją czasu nad kilkoma tematami
      • staranność, dokładność oraz terminowość w działaniu
      • zaangażowanie oraz komunikatywność
      • kreatywność, zmysł estetyczny oraz dbałość o detale

      Oferujemy

  • Młodszy analityk w dziale kontrolingu

    Cavatina CUW Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • Zakres obowiązków

      • Współpraca w zakresie przygotowania raportów, budżetu oraz prognoz finansowych;
      • Sporządzanie zestawień i kalkulacji na zlecenie Przełożonych;
      • Współpraca z innymi działami Grupy Cavatina
      • Dostarczanie informacji i potrzebnych analiz na potrzeby innych działów i Zarządu
      • Sporządzanie niezbędnej dokumentacji

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: controling / finanse i rachunkowość)
      • Bardzo dobra znajomość MS Excel
      • Umiejętności analityczne i dbałość o szczegóły
      • Systematyczność i terminowość
      • Samodzielność w działaniu

      Oferujemy

  • Kontroler finansowy

    Cavatina CUW Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • udział w opracowywaniu budżetów i wsparcie w procesie budżetowania dla poszczególnych segmentów działalności Grupy Kapitałowej,
      • udział w sporządzaniu prognoz i projekcji finansowych, biznesplanów,
      • przetwarzanie, analiza i raportowanie danych finansowych wynikających z umów i innych dokumentów prawnych,
      • przetwarzanie, analiza i raportowanie danych finansowych pozyskanych z systemu księgowego,
      • przygotowywanie raportów zarządczych i kontrolingowych dla kierownictwa Grupy Kapitałowej,
      • udział w opracowywaniu i wdrażaniu procesów biznesowych i procedur wewnętrznych,
      • udział w pozyskiwaniu finansowania dla spółek w Grupie,
      • współpraca z innymi działami i zespołami w Grupie,
      • udział w innych projektach i bieżących zadaniach Działu Finansowego,
      • dbałość o prawidłowy obieg i archiwizację dokumentów.

      Wymagania

      • bardzo dobra organizacja pracy,
      • umiejętność pracy z dużą ilością danych i pod presją czasu,
      • umiejętność pracy z umowami i innymi dokumentami
      • umiejętność identyfikacji błędów i niezgodności,
      • skrupulatność, dokładność, sumienność,
      • otwartość na nowe zadania, wyzwania, chęć pracy w dynamicznym otoczeniu,
      • wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, rachunkowość),
      • doświadczenie w dziale finansowym,
      • bardzo dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego Excel.

      Oferujemy

  • Starszy Księgowy/Starsza Księgowa

    Cavatina CUW Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • starszy specjalista (senior)
    • Zakres obowiązków

      • weryfikacja ksiąg
      • przygotowywanie sprawozdań finansowych rocznych i kwartalnych
      • kalkulacje podatków, w tym podatku odroczonego
      • przygotowanie cash flow
      • wycena kontraktów długoterminowych

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse i rachunkowość, ekonomia, podatki)
      • ugruntowana wiedza z zakresu rachunkowości oraz prawa podatkowego
      • zorientowanie na cel oraz skuteczność w rozwiązywaniu problemów
      • umiejętność analitycznego i logicznego myślenia

      Oferujemy

  • Specjalista ds. Kadr i Płac

    Cavatina CUW Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki akt osobowych, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);
      • sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń, wystawianie świadectw pracy;
      • sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych;
      • sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;
      • sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;
      • ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;
      • ewidencja zwolnień lekarskich;
      • nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;
      • organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;
      • wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;
      • naliczanie wynagrodzeń;
      • sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań;
      • prowadzenie korespondencji związanej z zajęciami z wynagrodzeń.

      Wymagania

      • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym samodzielnym stanowisku;
      • biegła obsługa programów MS Office, Płatnik;
      • mile widziana obsługa programu Symfonia;
      • praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
      • otwartość na nowe zadania, wyzwania, chęć pracy w dynamicznym otoczeniu;
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej;
      • orientacja na cele i zadania, inicjatywa, chęć rozwoju i nauki.

      Oferujemy

Pracodawcy w Krakowie i okolicy