AUTODOC Logistics Sp. z o.o. (jeszcze do niedawna działający pod nazwą - ABC Autoparts Sp. z o.o.) to centrum logistyczne mieszczące się w Szczecinie, które powstało pod koniec 2017 r. Zajmujemy się dystrybucją części i akcesoriów samochodowych najwyższej jakości, a w naszych magazynach o łącznej powierzchni 14 tys. m2 zatrudniamy już ponad 1200 osób, które każdego dnia realizują tysiące zamówień dla klientów na całym świecie.

AUTODOC Logistics Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
księgowość / ekonomia logistyka / spedycja / transport media / pr / reklama / marketing hr / kadry inżynieria / technologia / technika

Oferty pracy AUTODOC Logistics Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Karnety na siłownię
  • Karta MultiSport
  • Prywatna opieka medyczna
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Ubezpieczenie grupowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 01.12.2023

Mapa AUTODOC Logistics Sp. z o.o.

Siedziba główna

Godziny otwarcia AUTODOC Logistics Sp. z o.o.

poniedziałek 06:00 - 22:00
wtorek 06:00 - 22:00
środa 06:00 - 22:00
czwartek 06:00 - 22:00
piątek 06:00 - 22:00
sobota 07:00 - 11:00
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

AUTODOC Logistics Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Profil firmy:
AUTODOC Logistics Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Szczecin
  2. Warszawa
  3. Wrocław
  4. Poznań
  5. Bydgoszcz
  6. Gdańsk
  7. Koszalin
  8. Pruszków
  9. Olsztyn
  10. Blachownia

Data aktualizacji: 01.12.2024

Praca AUTODOC Logistics Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Operations Manager (Logistics)

    AUTODOC Logistics Sp. z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • Wymagania

  • Process Engineer

    AUTODOC Logistics Sp. z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • Wymagania

  • Process Engineer

    AUTODOC Logistics Sp. z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Do Twoich obowiązków będzie należało:

      • Wprowadzenie rozwiązań i koncepcji procesowych w przygotowywanym projekcie nowego Centrum Dystrybucyjnego;
      • Zaplanowanie maksymalnego wykorzystania przestrzeni magazynowej, zwiększenie zdolności przemieszczania produktów oraz szybkości ich wydawania, zminimalizowanie ryzyka uszkodzenia mechanicznego towaru oraz eliminację błędów w kompletowaniu zamówień;
      • Zaprojektowanie rozwiązań w zakresie przyjmowania i przemieszczania towarów, konsolidacji zamówień, przechowywania towarów, pakowania oraz wysyłki; w tym rozwiązań uwzględniających standardy jakościowe;
      • Współpraca przy przeprowadzaniu procedur administracyjnych i realizacja zadań związanych z uzyskiwaniem pozwoleń;
      • Udział w projektowaniu i następnie nadzór nad instalacją i technicznym funkcjonowaniem magazynów z uwzględnieniem przepisów i norm przeciwpożarowych oraz bezpieczeństwa pracy;
      • Udział w prowadzeniu przetargów na zakup wyposażenia magazynów wchodzących w skład Centrum Dystrybucji, rozmowy z dostawcami;
      • Wsparcie w wyborze i zakupie wyposażenia magazynu;
      • Wsparcie w wyborze i zakupie wszelkiej niezbędnej infrastruktury technicznej;
      • Ścisła współpraca z zainteresowanymi stronami (dostawcy, obsługa klienta, dział planowania, zakupów i inne);
      • Po uruchomieniu magazynu - usprawnianie procesów, nadzór, planowanie i inicjowanie procesów optymalizacyjnych;
      • Udział w innych projektach prowadzonych w Grupie AUTODOC.

      Wymagania

      Czego oczekujemy od idealnego kandydata?

      • Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
      • Umiejętności zarządzania złożonymi projektami związanymi z budową lub przebudową hal magazynowych lub produkcyjnych;
      • Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: automatyka, budownictwo lub pokrewne);
      • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz AutoCAD;
      • Biegła znajomość języka angielskiego;
      • Znajomość języka rosyjskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem;
      • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w projektowaniu lub eksploatacji regałów wysokiego składowania w technologii VNA;
      • Samodzielność i inicjatywa w działaniu.

      Oferujemy

      Co oferujemy w zamian?

      • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia;
      • W pełni finansowane ubezpieczenie grupowe oraz prywatną opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach;
      • Możliwość rozwoju Twoich umiejętności poprzez udział w szkoleniach organizowanych zarówno przez firmę jak i tych inicjowanych przez Ciebie;
      • Świetną atmosferę, pyszną kawę, eventy - niespodzianki;
      • Praca w nowej, naprawdę dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji.
  • Młodszy Specjalista IT

    AUTODOC Logistics Sp. z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje zadania?

      • zapewnienie ciągłości funkcjonowania struktury informatycznej firmy;
      • instalacja sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych;
      • diagnoza oraz rozwiązywanie bieżących problemów programowych oraz sprzętowych użytkowników;
      • wsparcie pracy zespołu IT;
      • konfiguracja urządzeń komputerowych;
      • dystrybucja oprogramowania i programów;
      • utylizacja sprzętu komputerowego;

      Wymagania

      Czego oczekujemy od Ciebie?

      • gotowości do pracy w systemie dwuzmianowym (6:00-14:00;14:00-22:00);
      • zdolność szybkiego uczenia się i chęć pogłębiania wiedzy;
      • umiejętności pracy w zespole;
      • praktycznej znajomości systemów Windows.

      Dodatkowo mile widziane będą:

      • znajomość j. rosyjskiego i/lub j. angielskiego;
      • wykształcenie minimum średnie techniczne - kierunkowe;
      • znajomość systemów do zarządzania przepływem produktów w magazynie.

      Oferujemy

      Co oferujemy w zamian?

      • konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia;
      • stabilne zatrudnienie w oparciu i umowę o pracę;
      • kafeteryjny system benefitowy, dzięki któremu sam/sama możesz wybrać opcję, z której skorzystasz - ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta sportowa, bilety do kina i inne.
      • świetną atmosferę, pyszną kawę, eventy - niespodzianki;
      • pracę w nowej, naprawdę dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji (w 2021 roku awansowaliśmy 134 osoby, a nasz zespól powiększył się o 250 kolejnych nowych pracowników w porównaniu do poprzedniego roku).
  • Lider Utrzymania Obiektów

    AUTODOC Logistics Sp. z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Do Twoich obowiązków będzie należało :

      • nadzór nad zespołem podległych techników i konserwatorów;
      • bieżące utrzymanie w należytym stanie technicznym oraz konserwacja maszyn, urządzeń i instalacji technicznych znajdujących się w budynku;
      • diagnozowanie awarii i usterek;
      • wykonywanie okresowych przeglądów urządzeń, infrastruktury, systemów i instalacji;
      • realizacja codziennych zgłoszeń dotyczących stanu technicznego budynków, urządzeń, infrastruktury, systemów i instalacji;
      • współpraca z podwykonawcami w zakresie prac konserwatorskich i remontowych;
      • współpraca z firmami ubezpieczeniowymi w zakresie realizacji działań odszkodowawczych;
      • wykonywanie drobnych prac montażowych, naprawczych itp.

      Wymagania

      Czego oczekujemy od Ciebie ?

      • wykształcenia min. średnie techniczne (kierunek budowalny, mechaniczny, elektryczny, sanitarny);
      • minimum 3- letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
      • dobrej znajomości programu Microsoft Office (w szczególności programu Excel);
      • umiejętność czytania rysunków technicznych (schematy elektryczne i uzbrojenia terenu oraz infrastruktury wewnętrznej/technicznej);
      • uprawnienia do obsługi podestów ruchomych potwierdzonych przez UDT;
      • uprawnienia GR 1D+E do 1KV;
      • umiejętności zarządzania zespołem;
      • samodzielności w podejmowaniu decyzji.

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe;
      • znajomość programów QRMaint;
      • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
      • uprawnienia do obsługi wózków widłowych potwierdzonych przez UDT.

      Oferujemy

      Co oferujemy w zamian?

      • konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia;
      • stabilne zatrudnienie w oparciu i umowę o pracę;
      • kafeteryjny system benefitowy, dzięki któremu sam/sama możesz wybrać opcję, z której skorzystasz - ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta sportowa, bilety do kina i inne.
      • świetną atmosferę, pyszną kawę, eventy - niespodzianki;
      • pracę w nowej, naprawdę dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji (w 2021 roku awansowaliśmy 134 osoby, a nasz zespól powiększył się o 250 kolejnych nowych pracowników w porównaniu do poprzedniego roku).

      Przekonaliśmy Cię? To aplikuj śmiało za pomocą poniższego przycisku:

  • Fotograf Produktowy

    AUTODOC Logistics Sp. z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje zadania?

      • Wykonywanie zdjęć produktowych części i akcesoriów samochodowych (w tym realizacja zdjęć w technologii 360°) oraz ich retusz;
      • Przygotowywanie produktów do sesji;
      • Współpracą z innymi fotografami oraz grafikami;
      • Obsługa sprzętu i realizacja założonych celów indywidualnych i zespołowych.

      Wymagania

      Czego oczekujemy od Ciebie?

      • 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
      • Dobrej znajomości sprzętu fotograficznego;
      • Umiejętność pracy w studiu fotograficznym ze światłem błyskowym;
      • Znajomości pakietu Adobe (Photoshop, Lightroom, Bridge);
      • Kreatywności i komunikatywności;
      • Wysokiego poczucia estetyki;
      • Portfolio Twoich prac- warunek konieczny.

      Dodatkowo mile widziane będą:

      • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office w szczególności Excel;
      • Znajomość systemów ModeVid, WebRotate.

      Oferujemy

      Za Twoją pracę oferujemy:

      • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności;
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu i umowę o pracę;
      • Kafeteryjny system benefitowy, dzięki któremu sam możesz wybrać opcję, z której skorzystasz - ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta sportowa, bilety do kina i inne.
      • Stanowiska pracy w pełni wyposażonego w sprzęt (fotografujemy na Canonie
  • Lider Zmiany

    AUTODOC Logistics Sp. z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje zadania?

      • Ścisła współpraca z Kierownikiem działu m.in. pomoc w organizacji czasu pracy pracowników;
      • Nadzór nad pracą podległego działu i bieżące wsparcie dla pracowników;
      • Kontrola jakości i ilości towaru przyjmowanego od dostawców lub pakowanego do zamówień klientów;
      • Raportowanie do przełożonych przebiegu zmiany i wyników osiąganych przez swój dział;
      • Zapewnienie utrzymywania porządku i dyscypliny na stanowiskach pracy;
      • Utrzymanie wysokich standardów bezpieczeństwa i higieny pracy.

      Wymagania

      Czego oczekujemy od Ciebie?

      • Wykształcenia min. średniego;
      • 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, w szczególności w zarządzaniu podległym zespołem;
      • Wysokiej kultury osobistej i odporności na stres;
      • Znajomości procesów logistycznych i magazynowych, z wykorzystaniem komputerowych systemów magazynowych WMS;
      • Dobrej znajomości obsługi komputera, w szczególności arkuszy kalkulacyjnych;
      • Dyspozycyjności do podjęcia zatrudnienia w systemie dwuzmianowym (06:00-14:00; 14:00-22:00).

      Dodatkowo mile widziane będą:

      • Znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym.

      Oferujemy

      Za Twoją pracę oferujemy:

      • Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia;
      • Premię frekwencyjną (do 7%) i wydajnościową (do 10%);
      • Darmowy transport z centrum Szczecina;
      • Benefity dostoswane do potrzeb pracowników (posiadamy specjalną platformę, w której TY decydujesz czy chcesz skorzystać z jednego lub więcej benefitów takich jak: karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna czy bilety do kina);
      • Dodatek stażowy po rzetelnym przepracowaniu roku;
      • Praca w nowej, naprawdę dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji ( w poprzednim roku awansowaliśmy 94 osoby, a nasz zespól powiększył się o kolejnych nowych pracowników 540 w porównaniu do poprzedniego roku);

      Przekonaliśmy Cię? :) To aplikuj śmiało za pomocą poniższego przycisku:

  • Fotograf Produktowy

    AUTODOC Logistics Sp. z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje zadania?

      • Wykonywanie zdjęć produktowych części i akcesoriów samochodowych (w tym realizacja zdjęć w technologii 360°) oraz ich retusz;
      • Przygotowywanie produktów do sesji;
      • Współpracą z innymi fotografami oraz grafikami;
      • Obsługa sprzętu i realizacja założonych celów indywidualnych i zespołowych.

      Wymagania

      Czego oczekujemy od Ciebie?

      • 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
      • Dobrej znajomości sprzętu fotograficznego;
      • Umiejętność pracy w studiu fotograficznym ze światłem błyskowym;
      • Znajomości pakietu Adobe (Photoshop, Lightroom, Bridge);
      • Kreatywności i komunikatywności;
      • Wysokiego poczucia estetyki;
      • Portfolio Twoich prac- warunek konieczny.

      Dodatkowo mile widziane będą:

      • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office w szczególności Excel;
      • Znajomość systemów ModeVid, WebRotate.

      Oferujemy

      Za Twoją pracę oferujemy:

      • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności;
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu i umowę o pracę;
      • Kafeteryjny system benefitowy, dzięki któremu sam możesz wybrać opcję, z której skorzystasz - ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta sportowa, bilety do kina i inne.
      • Stanowiska pracy w pełni wyposażonego w sprzęt (fotografujemy na Canonie
  • Specjalista ds. Cudzoziemców

    AUTODOC Logistics Sp. z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Do Twoich obowiązków będzie należało :

      • przygotowanie dokumentów legalizujących pracę dla Cudzoziemców;
      • współpraca z zewnętrznym konsultantem w zakresie legalizacji pracy Cudzoziemców;
      • realizacja działań związanych z prowadzeniem spraw pracowniczych oraz wprowadzanie, gromadzenie i właściwe przechowywanie informacji pracowników w aktach osobowych i systemach;
      • stały kontakt z pracownikami umożliwiający obieg informacji i płynność realizacji zadań.

      Wymagania

      Czego oczekujemy od idealnego kandydata?

      • wykształcenia wyższego (preferowanie kierunki: socjologia, prawo, zarządzanie);
      • znajomość przepisów dotyczących legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców;
      • minimum 2 letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
      • bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego (min. B2)- warunek konieczny;
      • wysoki poziom nastawienia na współpracę (szukamy team player"a);
      • doskonałe umiejętności interpersonalne: pozytywne podejście do ludzi (must have!

        Oferujemy

        Co oferujemy w zamian?

        • konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia;
        • stabilne zatrudnienie w oparciu i umowę o pracę;
        • kafeteryjny system benefitowy, dzięki któremu sam/sama możesz wybrać opcję, z której skorzystasz - ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta sportowa, bilety do kina i inne.
        • świetną atmosferę, pyszną kawę, eventy - niespodzianki;
        • najlepszą ekipę HR-ową na świecie;
        • pracę w nowej, naprawdę dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji (w poprzednim roku awansowaliśmy 94 osoby, a nasz zespól powiększył się o 540 kolejnych nowych pracowników w porównaniu do poprzedniego roku).

        Przekonaliśmy Cię? To aplikuj śmiało za pomocą poniższego przycisku:

  • Specjalista ds. HR

    AUTODOC Logistics Sp. z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Do Twoich obowiązków będzie należało :

      • koordynacja współpracy z agencjami pracy tymczasowej;
      • wprowadzanie i aktualizacja danych pracowników tymczasowych do systemów kadrowych;
      • dbałość o pozytywne relacje biznesowe z obecnymi jak i przyszłymi agencjami pracy tymczasowej;
      • realizacja działań związanych z prowadzeniem spraw pracowniczych oraz wprowadzenie, gromadzenie i właściwe przechowywanie informacji pracowników w aktach osobowych i systemach;
      • sporządzanie raportów dotyczących spraw pracowniczych.

      Wymagania

      Czego oczekujemy od idealnego kandydata?

      • wykształcenia wyższego (preferowanie kierunki: socjologia, prawo, zarządzanie);
      • znajomości ustawy o zatrudnieniu pracowników tymczasowych;
      • minimum 2 letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
      • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)- warunek konieczny;
      • dobrej znajomości programu Microsoft Office (w szczególności programu Excel);
      • wysoki poziom nastawienia na współpracę (szukamy team player"a);
      • doskonałe umiejętności interpersonalne: pozytywne podejście do ludzi (must have!

        Oferujemy

        Co oferujemy w zamian?

        • konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia;
        • stabilne zatrudnienie w oparciu i umowę o pracę;
        • kafeteryjny system benefitowy, dzięki któremu sam/sama możesz wybrać opcję, z której skorzystasz - ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta sportowa, bilety do kina i inne.
        • świetną atmosferę, pyszną kawę, eventy - niespodzianki;
        • najlepszą ekipę HR-ową na świecie;
        • pracę w nowej, naprawdę dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji (w poprzednim roku awansowaliśmy 94 osoby, a nasz zespól powiększył się o 540 kolejnych nowych pracowników w porównaniu do poprzedniego roku).

        Przekonaliśmy Cię? To aplikuj śmiało za pomocą poniższego przycisku:

  • Kierownik Obszaru Outbound

    AUTODOC Logistics Sp. z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Do Twoich obowiązków będzie należało:

      • Odpowiedzialność za KPI podległego obszaru oraz bieżące raportowanie wyników;
      • Wyznaczanie celów i priorytetów dla podległych pracowników z obu zmian;
      • Ustalenie zasad i koordynacja współpracy między dwoma zmianami w swoim obszarze;
      • Bezpośredni nadzór, ocena i motywowanie Kierowników Zmiany w swoim obszarze;
      • Ścisła współpraca z Kierownikiem Magazynu, Kierownikami Obszarów z pozostałych magazynów i pracownikami działów wspomagających;
      • Wdrażanie nowych projektów we współpracy z pozostałymi działami Autodoc (również z zagranicznych oddziałów firmy): zakupów, obsługi klientów, transportu, itd.;
      • Identyfikowanie wąskich gardeł w procesach i usuwanie potencjalnych barier;
      • Nadzór nad przestrzeganiem standardów BHP na magazynie.

      Wymagania

      Czego oczekujemy od idealnego kandydata?

      • Minimum 3 letnie doświadczenie w gospodarce magazynowej;
      • Wykształcenie wyższe;
      • Doświadczenie w zarządzaniu grupą pracowników powyżej 100 osób;
      • Doświadczenie w pracy z systemami WMS;
      • Znajomość pakietu MS Office lub Google Spreadsheets;
      • Biegła znajomość języka polskiego oraz jednego z języków: angielskiego, rosyjskiego lub rosyjskiego;
      • Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji oraz stanowczego działania w dynamicznym środowisku;
      • Nastawienie na dogłębne badanie przyczyn źródłowych problemów i proaktywne szukanie rozwiązań;
      • W razie potrzeby, dyspozycyjność poza standardowymi godzinami pracy 8:00-16:00.

      Oferujemy

      Co oferujemy w zamian?

      • Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia;
      • Kafeteryjny system benefitowy, dzięki któremu sam możesz wybrać opcję, z której skorzystasz - ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta sportowa, bilety do kina i inne.
      • Możliwość rozwoju Twoich umiejętności poprzez udział w szkoleniach organizowanych zarówno przez firmę jak i tych inicjowanych przez Ciebie;
      • Świetną atmosferę, pyszną kawę, eventy - niespodzianki;
      • Praca w nowej, naprawdę dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji.
  • Lider Zmiany

    AUTODOC Logistics Sp. z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje zadania?

      • Ścisła współpraca z Kierownikiem działu m.in. pomoc w organizacji czasu pracy pracowników;
      • Nadzór nad pracą podległego działu i bieżące wsparcie dla pracowników;
      • Kontrola jakości i ilości towaru przyjmowanego od dostawców lub pakowanego do zamówień klientów;
      • Raportowanie do przełożonych przebiegu zmiany i wyników osiąganych przez swój dział;
      • Zapewnienie utrzymywania porządku i dyscypliny na stanowiskach pracy;
      • Utrzymanie wysokich standardów bezpieczeństwa i higieny pracy.

      Wymagania

      Czego oczekujemy od Ciebie?

      • Wykształcenia min. średniego;
      • 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, w szczególności w zarządzaniu podległym zespołem;
      • Wysokiej kultury osobistej i odporności na stres;
      • Znajomości procesów logistycznych i magazynowych, z wykorzystaniem komputerowych systemów magazynowych WMS;
      • Dobrej znajomości obsługi komputera, w szczególności arkuszy kalkulacyjnych;
      • Dyspozycyjności do podjęcia zatrudnienia w systemie dwuzmianowym (06:00-14:00; 14:00-22:00).

      Dodatkowo mile widziane będą:

      • Znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym.

      Oferujemy

      Za Twoją pracę oferujemy:

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
      • Konkurencyjne wynagrodzenie i możliwość awansu w strukturach przedsiębiorstwa;
      • Premię frekwencyjną i wydajnościową;
      • Darmowego transportu z centrum Szczecina;
      • W pełni finansowane ubezpieczenie grupowe po okresie próbnym;
      • Możliwość dołączenia do prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych warunkach;
      • Dodatek stażowy po rzetelnym przepracowaniu roku;
      • Możliwość zdobycia doświadczenia i podnoszenia swoich kwalifikacji;
      • Realny wpływ na optymalizację procesów logistycznych przedsiębiorstwa.

      Kieruj się z nami w stronę fajnej pracy!

  • Lider Serwisu Sprzątającego

    AUTODOC Logistics Sp. z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje zadania:

      • Wykonywanie prac związanych z utrzymaniem czystości przynależnych obiektów;
      • Prowadzenie szkoleń oraz wprowadzanie w zakres obowiązków nowych pracowników;
      • Koordynowanie prac porządkowych wykonywanych na podległych obiektach oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją;
      • Kontrola i ewidencja zużycia środków czystości, weryfikacja zapotrzebowania na zamówienia środków czystości;
      • Kontrola stanu technicznego podległego sprzętu, dbanie o prawidłową eksploatację urządzeń czyszczących.

      Wymagania

      Czego oczekujemy od Ciebie:

      • Rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, w szczególności w zarządzaniu podległym zespołem;
      • Znajomości technologii z zakresu obsługi maszyn czyszczących;
      • Wiedzy i doświadczenia z zakresu wykorzystywania środków czyszczących;
      • Dyspozycyjności do podjęcia zatrudnienia w systemie dwuzmianowym (06:00-14:00; 14:00-22:00);
      • Wysokiej kultury osobistej i odporności na stres.

      Dodatkowo mile widziana będzie:

      • Znajomość języka rosyjskiego.

      Oferujemy

      Za Twoją pracę oferujemy:

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
      • Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia;
      • Premie frekwencyjną;
      • Darmowy transport z centrum Szczecina;
      • W pełni finansowane ubezpieczenie grupowe po okresie próbnym;
      • Możliwość dołączenia do prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych warunkach;
      • Dodatek stażowy po rzetelnym przepracowaniu roku;
      • Pracę w nowej, naprawdę dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji (w poprzednim roku awansowaliśmy 94 osoby, a nasz zespól powiększył się o kolejnych 540 nowych pracowników w porównaniu do poprzedniego roku);
  • Technik Utrzymania Budynku

    AUTODOC Logistics Sp. z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje zadania?

      • Bieżące utrzymanie w należytym stanie technicznym oraz konserwacja maszyn, urządzeń i instalacji technicznych znajdujących się w budynku;
      • Diagnozowanie awarii i usterek;
      • Wykonywanie okresowych przeglądów systemów i instalacji budynkowych;
      • Realizacja codziennych zgłoszeń dotyczących techniki budynkowej;
      • Współpraca z podwykonawcami w zakresie prac konserwatorskich i remontowych;
      • Wykonywanie drobnych prac montażowych, naprawczych;
      • Koordynacja prac konserwatorów.

      Wymagania

      Nasz idealny kandydat:

      • Posiada co najmniej średnie wykształcenie techniczne (preferowane: elektryk, elektronik, elektroautomatyk, mechanik);
      • Ma doświadczenie w obsłudze urządzeń elektrycznych i posiada ważne uprawnienia SEP Dozór i Eksploatacja grupa I do 1 kV;
      • Potrafi pracować w zespole;
      • Jest sumienny, zdyscyplinowany i samodzielny w działaniu.

      Dodatkowo mile widziane będą:

      • Wiedza z zakresu wentylacji, instalacji sanitarnych i ppoż.;
      • Umiejętność wykonywania prac ogólnobudowlanych;
      • Uprawnienia SEP D + E powyżej 1kV.

      Oferujemy

      Za Twoją pracę oferujemy:

      • Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia;
      • W pełni finansowane ubezpieczenie grupowe i opiekę medyczną;
      • Darmowy transport z centrum Szczecina;
      • Możliwość rozwoju Twoich umiejętności poprzez udział w szkoleniach organizowanych zarówno przez firmę jak i tych inicjowanych przez Ciebie;
      • Świetną atmosferę, pyszną kawę, eventy - niespodzianki;
      • Praca w nowej, naprawdę dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji (w poprzednim roku awansowaliśmy 94 osoby, a nasz zespól powiększył się o kolejnych 540 nowych pracowników w porównaniu do poprzedniego roku);

      Przekonaliśmy Cię? To aplikuj śmiało za pomocą poniższego przycisku:

  • Technik utrzymania ruchu

    AUTODOC Logistics Sp. z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Do Twoich obowiązków będzie należało:

      • Współpraca z dostawcą rozwiązań automatyki przemysłowej przy uruchamianiu nowego magazynu;
      • Zapewnienie pełnej funkcjonalności wszystkich maszyn i urządzeń;
      • Optymalizacja pracy systemu przenośników w celu zapewnienia ciągłości procesu (m.in. minimalizacja przestojów, analiza przyczyn awarii, wdrażanie rozwiązań zapobiegających)
      • Rozwój, optymalizacja i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze utrzymania ruchu;
      • Przygotowanie i realizowanie planu prac serwisowych i konserwacyjnych oraz przeglądów;
      • Planowanie i realizacja zakupów urządzeń i części zamiennych w ramach powierzonego budżetu;
      • Aktywny udział w przeglądach technicznych, remontach oraz odbiorze maszyn i urządzeń;
      • Realizacja procesów napraw zgodnie ze standardami określonymi w dokumentacji technicznej i instrukcjach stanowiskowych;
      • Utrzymywanie stałego kontaktu z dostawcami urządzeń systemu przenośników.

      Wymagania

      Czego oczekujemy od idealnego kandydata:

      • Wykształcenia technicznego (preferowane: elektrotechnika, mechanika)
      • Dyspozycyjności do pracy w systemie dwuzmianowym (06:00-14:00;14:00-22:00) oraz w możliwych godzinach nadliczbowych;
      • Znajomości zagadnień automatyki w ogólnym zakresie;
      • Doświadczenia w rozwiązywaniu problemów technicznych w Dziale Utrzymania Ruchu;
      • Ważne uprawnienia SEP;
      • Praktycznej znajomość zagadnień TPM;
      • Wysokiej świadomości wymogów bezpieczeństwa i jakości pracy;
      • Wysokiego poziomu umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków.

      Mile widziane:

      • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w centrum logistycznym.
      • Komunikatywna znajomość j. angielskiego.

      Oferujemy

      Za Twoją pracę oferujemy:

      • Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia;
      • W pełni finansowane ubezpieczenie grupowe i opiekę medyczną;
      • Darmowy transport z centrum Szczecina;
      • Możliwość rozwoju Twoich umiejętności poprzez udział w szkoleniach organizowanych zarówno przez firmę jak i tych inicjowanych przez Ciebie;
      • Świetną atmosferę, pyszną kawę, eventy - niespodzianki;
      • Praca w nowej, naprawdę dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji (w poprzednim roku awansowaliśmy 94 osoby, a nasz zespól powiększył się o kolejnych nowych pracowników 540 w porównaniu do poprzedniego roku);

      Przekonaliśmy Cię? To aplikuj śmiało za pomocą poniższego przycisku:

  • KIEROWNIK ZMIANY DZIAŁU INVENTORY & CONSOLIDATION

    AUTODOC Logistics Sp. z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Do Twoich obowiązków będzie należało:

      • Koordynowanie i monitorowanie pracy działów Stow i Pick (antresola inwentaryzacyjna i konsolidacyjna) - monitorowanie wskaźników KPI wydajnościowych i jakościowych, redukcja barier i zapewnienie potrzebnych zasobów;
      • Nadzór nad inwentaryzacją cykliczną;
      • Bezpośredni nadzór nad Liderami, Instruktorami, Problem Solvers oraz pracownikami magazynu na swojej zmianie;
      • Ocena, motywowanie i dyscyplinowanie podległych pracowników;
      • Podnoszenie poziomu umiejętności w podległym zespole: wyznaczanie celów, szkolenia, promowanie;
      • Identyfikowanie wąskich gardeł w procesach;
      • Szczegółowe raportowanie wyników zmiany;
      • Dbanie o przestrzeganie standardów BHP na magazynie;
      • Szybkie i prawidłowe reagowanie w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń jak: wypadki przy pracy, awarie sprzętu, zatrzymania przepływu w automatyce;
      • Nadzór i czynny udział w projektach usprawniających jakość i wydajność procesów na dziale.

      Wymagania

      Czego oczekujemy od idealnego kandydata?

      • Minimum 3 letnie doświadczenie w gospodarce magazynowej;
      • Doświadczenie w zarządzaniu grupą pracowników powyżej 50 osób;
      • Doświadczenie w pracy z systemami WMS;
      • Znajomość pakietu MS Office lub Google Spreadsheets;
      • Biegła znajomość języka polskiego oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego;
      • Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji oraz stanowczego działania w dynamicznym środowisku;
      • Nastawienie na dogłębne badanie przyczyn źródłowych problemów i proaktywne szukanie rozwiązań;
      • Dyspozycyjności do pracy od poniedziałku do piątku w systemie dwuzmianowym (06:00-14:00, 14:00-22:00);
      • Mile widziane wykształcenie wyższe.

      Oferujemy

      Co oferujemy w zamian?

      • Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia;
      • W pełni finansowane ubezpieczenie grupowe oraz możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych warunkach;
      • Możliwość rozwoju Twoich umiejętności poprzez udział w szkoleniach organizowanych zarówno przez firmę jak i tych inicjowanych przez Ciebie;
      • Świetną atmosferę, pyszną kawę, eventy - niespodzianki;
      • Praca w nowej, naprawdę dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji (w poprzednim roku awansowaliśmy 94 osoby, a nasz zespól powiększył się o kolejnych nowych pracowników 540 w porównaniu do poprzedniego roku);

      Przekonaliśmy Cię? :) To aplikuj śmiało za pomocą poniższego przycisku

  • Młodszy Kontroler Finansowy

    AUTODOC Logistics Sp. z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje zadania?

      • Kontrola i analiza bieżących kosztów operacyjnych;
      • Weryfikacja cen i warunków dostaw zakupów operacyjnych;
      • Weryfikacja faktur kosztowych;
      • Weryfikacja procesów autoryzacji zakupów;
      • Przygotowywanie analiz finansowych i raportów;
      • Rozwój narzędzi kontrolingowych;
      • Wdrożenie nowego procesu zakupu w systemie MS Dynamics NAV i nadzór po wdrożeniu;
      • Wdrożenie nowego procesu wysyłki płatności z systemu MS Dynamics NAV do banku i nadzór po wdrożeniu.

      Wymagania

      Czego oczekujemy od Ciebie?

      • Wyższego wykształcenia - Finanse i Rachunkowość, Ekonomia lub pokrewne;
      • Co najmniej rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
      • Bardzo dobrej znajomości pakietu Office;
      • Umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy i analitycznego myślenia;
      • Dokładności, samodzielności i zaangażowania w pracę;
      • Komunikatywnej znajomości j. angielskiego;
      • Mile widziana będzie również znajomość Dynamics Navision i MS Access.

      Oferujemy

      Za Twoją pracę oferujemy:

      • Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia;
      • W pełni finansowane ubezpieczenie grupowe i opiekę medyczną;
      • Możliwość rozwoju Twoich umiejętności poprzez udział w szkoleniach organizowanych zarówno przez firmę jak i tych inicjowanych przez Ciebie;
      • Świetną atmosferę, pyszną kawę, eventy - niespodzianki;
      • Praca w nowej, naprawdę dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji (w poprzednim roku awansowaliśmy 94 osoby, a nasz zespól powiększył się o kolejnych nowych pracowników 540 w porównaniu do poprzedniego roku);

      Przekonaliśmy Cię? :) To aplikuj śmiało za pomocą poniższego przycisku

Pracodawcy w Szczecinie i okolicy