Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Amocarat sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Amocarat Sp. z o.o.
Amocarat Sp. z o.o./em>. z siedzibą w Czańcu, jest wiodącym producentem, wyróżniającej się na rynku bieliźniarskim marki OBSESSIVE. Działamy na rynkach międzynarodowych. Na swoim koncie posiadamy wiele sukcesów i wyróżnień.
Więcej o nas, znajdziesz na naszej stronie:
https://obsessive.com/
it (informatyka)
Oferty pracy Amocarat Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Księgowy
INTER-OPTYK LAB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ- Buczkowice
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPopularnaDodana -
-
-
Księgowy
Kancelaria rachunkowo-podatkowa "Eurofinanse" s.c.- Żywiec
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana -
Księgowa/y
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoPopularnaDodana -
Pracownik Działu księgowości / Specjalista ds. księgowości
Trelleborg Sealing Solutions Polska Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Karta MultiSport
-
Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
-
Nowoczesne biuro
-
Prywatna opieka medyczna
-
Przyjazna atmosfera
-
Spotkania integracyjne
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
Szkolenia, kursy, konferencje
-
Szkolenie stanowiskowe
-
Ubezpieczenie grupowe
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 12.05.2023
Mapa Amocarat Sp. z o.o.
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Unleash Your Fantasies
Check our wholesaler! http://wholesale.obsessive.pl/pl_PLN E-mail us! E-mail: info@obsessive.com About Us: This family enterprise founded in 2006 has grown to the rank of an international brand. Obsessive offers lingerie, accessories and cosmetics as elegant and empowering as the women who wear it. We are more than just lingerie we are a platform for self-expression. With each collection, we encourage our customers to embrace their individuality. We are committed to quality and empowerment. Our dedication to excellence has earned us the trust and loyalty of customers worldwide. Today, Obsessive stands as a symbol of confidence, elegance, and empowerment. Our brand story is one of continuous evolution and with each collection, we celebrate the beauty & the power of self-expression
- Miasto
- Czaniec
- Siedziba główna
- Czaniec, śląskie
- Branża
- Odzież i moda — sprzedaż detaliczna
- Specjalizacje
- moda, bielizna , fashion, lingerie i apparel
Rok założenia
2006
Liczba pracowników
51-200
Liczba obserwujących
711
Amocarat Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach
Profil firmy:
Amocarat Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Kęty
- Warszawa
- Katowice
- Kraków
- Bielsko-Biała
- Wrocław
- Andrychów
- Czechowice-Dziedzice
- Częstochowa
- Skoczów
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca Amocarat Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Główna Księgowa / Główny Księgowy
Amocarat Sp. z o.o.- Czaniec
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
-
Bieżący nadzór nad prawidłowym prowadzeniem ksiąg oraz obiegiem dokumentów księgowych.
-
Kontrolę dokumentacji transakcji zagranicznych (WDT, Export, Import),
-
Nadzorowanie ewidencji środków trwałych, WNiP oraz ewidencji magazynowej
-
Terminowe i rzetelne sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych wg określonych standardów oraz przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne;
-
Współpracę z biegłym rewidentem i czynny udział w trakcie audytu sprawozdania finansowego,
-
Reprezentowanie firmy w sprawie rozliczeń z kontrahentami oraz instytucjami (US, ZUS, GUS, banki),
-
Terminowe i rzetelne sporządzanie deklaracji podatkowych JPK-VAT, VAT-UE, VIU-DO, CIT,
-
Przeprowadzanie procesu zamknięcia miesiąca i uzgadnianie kont
-
Monitorowanie i kontrolę rozliczeń zobowiązań i należności oraz uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami, instytucjami i innymi podmiotami zewnętrznymi
-
Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości;
-
Przygotowywanie przelewów bankowych
-
Efektywna współpraca ze wszystkimi działami
-
Wspieranie działu finansów i analiz w sporządzaniu raportów zarządczych
Wymagania
-
Wyższe wykształcenie z zakresu ekonomii, finansów lub rachunkowości,
-
Minimum 5 letnie doświadczenie w działach księgowości na podobnym stanowisku, w samodzielnym prowadzeniu pełnych ksiąg handlowych,
-
Biegła praktyczna znajomość przepisów z zakresu: prawa podatkowego, rachunkowości i zagadnień kadrowych,
-
Zdolność śledzenia zmian w przepisach oraz samodzielnego rozwiązywania problemów z obszaru księgowości,
-
Bardzo dobra organizacji pracy, sumienność i terminowość,
-
Umiejętność pracy w zespole,
-
Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem ERP, mile widziana znajomość systemu Navireo lub Rewizor,
-
Doświadczenie w sporządzania sprawozdań finansowych oraz rozliczeń podatkowych,
-
Umiejętność wykorzystania w pracy pakietu MS Office (Word i Excel)
-
Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym,
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę na pełen etat,
-
Pracę od poniedziałku do piątku 8:00 – 16:00,
-
Przyjemną atmosferę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
-
Możliwość doskonalenia zawodowego (szkolenia),
-
Ubezpieczenie grupowe i kartę benefit.
-
-
Księgowa / Księgowy
Amocarat Sp. z o.o.- Czaniec
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Dekretacja i księgowanie dokumentów
-
Prowadzenie i uzgadnianie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość)
-
Rozliczanie i weryfikacja transakcji zagranicznych (WDT, Export, Import, WHT)
-
Pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych (JPK, CIT, PIT, VAT)
-
Sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu
-
Docelowo również pomoc w obsłudze kadrowo-płacowej m in.: obsługa dokumentacji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy, naliczanie zasiłków, sporządzania dokumentacji ZUS, GUS, PPK, PRFON, US – z możliwością przyuczenia
-
Monitorowanie zmian zachodzących w przepisach
Wymagania
-
Wyższe wykształcenie, mile widziane z zakresu ekonomii, finansów lub rachunkowości
-
Minimum 2 –letnie doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości na samodzielnym stanowisku (praca w Biurze Rachunkowym będzie dodatkowym atutem)
-
Praktyczna znajomość przepisów
-
Zdolność śledzenia zmian w przepisach oraz samodzielnego rozwiązywania problemów
-
Bardzo dobra organizacji pracy, sumienność i terminowość
-
Umiejętność pracy w zespole
-
Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz rozliczeń podatkowych
-
Umiejętność wykorzystania w pracy pakietu MS Office
Mile widziane:
-
Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem ERP
-
Doświadczenie w zakresie kadr i płac
-
Znajomość j. angielskiego
Oferujemy
-
umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia
-
pakiet Multisport
-
ubezpieczenie grupowe
-
prywatną opiekę medyczną
-
pracę od poniedziałku do piątku w siedzibie spółki w godzinach 8-16 (pełny etat),
-
możliwość rozwoju (szkolenia)
-
przyjemną, ba! fantastyczną atmosferę i...
-
wygodne biurko w dziale kadrowo-księgowym!
Gdy zaprosimy Cię na rozmowę... nie zapomnij zabrać ze sobą uśmiechu i sporej dawki pozytywnego myślenia!
-
-
Pracownik Helpdesk
Amocarat Sp. z o.o.- Czaniec
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
-
Zakres obowiązków
-
Aktywna współpraca z innymi pracownikami,
-
sporządzanie raportów,
-
przyjmowanie zgłoszeń,
-
konfigurowanie różnego rodzaju urządzeń,
-
kontakt z firmami zewnętrznymi w sprawie napraw systemów lub komputerów,
-
dbanie o wysoki poziom obsługi.
Wymagania
-
Znajomość systemów komputerowych,
-
umiejętność czytania dokumentacji w języku angielskim,
-
gotowość do uczenia się,
-
dyspozycyjność,
-
cierpliwość,
-
komunikatywność,
-
otwartość,
-
zdolność analitycznego myślenia,
-
nastawienie na pomoc innym.
-
Mile widziane:
-
wiedza z zakresu baz danych,
-
znajomość systemów ERP, Office 365,
-
mile widziane doświadczenie zawodowe,
-
Oferujemy
-
Umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia,
-
pakiet Multisport,
-
ubezpieczenie grupowe,
-
prywatną opiekę medyczną,
-
możliwość rozwoju (szkolenia),
-
przyjemną, ba! fantastyczną atmosferę.
-
-
Specjalista ds. księgowo-kadrowych
Amocarat Sp. z o.o.- Czaniec
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Kompleksowa obsługa pracowników pod kątem dokumentacji kadrowej (w tym Sporządzanie umów, Prowadzenie akt osobowych)
-
Naliczanie wynagrodzeń, premii, sporządzanie list płac pracowników oraz rozliczeń dla umów cywilno-prawnych oraz umów o współpracę
-
Prowadzenie ewidencji urlopów, czasu pracy, absencji, zwolnień lekarskich; naliczanie zasiłków
-
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie stosownych dokumentacji do ZUS, GUS, US, PPK, PFRON, etc.
-
Dekretacja i księgowanie dokumentów
-
Prowadzenie i uzgadnianie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość)
-
Rozliczanie i weryfikacja transakcji zagranicznych (WDT, Export, Import, WHT)
-
Sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu
-
Monitorowanie zmian zachodzących w przepisach podatkowych, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
-
Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych (JPK, CIT, PIT, VAT)
Wymagania
-
Wyższe wykształcenie z zakresu ekonomii, finansów lub rachunkowości,
-
Minimum 3 –letnie doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości i kadr na samodzielnym stanowisku (praca w Biurze Rachunkowym będzie dodatkowym atutem),
-
Biegła praktyczna znajomość przepisów z zakresu: prawa podatkowego, rachunkowości, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
-
Zdolność śledzenia zmian w przepisach oraz samodzielnego rozwiązywania problemów z obszaru księgowości i kadr
-
Bardzo dobra organizacji pracy, sumienność i terminowość,
-
Umiejętność pracy w zespole,
-
Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem ERP, mile widziana znajomość systemu Navireo lub Rewizor,
-
Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz rozliczeń podatkowych,
-
Umiejętność wykorzystania w pracy pakietu MS Office
-
Znajomość j.angielskiego (poziom komunikatywny – używany w kontakcie telefonicznym, mailowym i bezpośrednim z klientami anglojęzycznymi)
Oferujemy
-
umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia,
-
pakiet Multisport
-
ubezpieczenie grupowe
-
prywatną opiekę medyczną
-
pracę od poniedziałku do piątku w siedzibie spółki w godzinach 8-16 (pełny etat),
-
możliwość rozwoju (szkolenia)
-
przyjemną, ba! fantastyczną atmosferę i...
-
wygodne biurko w dziale kadrowo-księgowym!
Gdy zaprosimy Cię na rozmowę... nie zapomnij zabrać ze sobą uśmiechu i sporej dawki pozytywnego myślenia!
-