
Czy to Twoja firma?
Kaem sp. z o.o. Sp. k. praca
Czy to Twoja firma?
Jesteśmy KAEM, lider wśród polskich dystrybutorów i producentów artykułów remontowo-budowlanych. Nasza historia sięga ponad 30 lat wstecz, kiedy to zaczęliśmy naszą przygodę z branżą, stale inwestując w rozwój i jakość naszych produktów. Dzięki temu, dziś z dumą dostarczamy nasz asortyment do klientów w ponad 30 krajach. Nasza siedziba znajduje się w Baranowie, sercu Wielkopolski, gdzie zespół liczący od 201 do 500 zaangażowanych pracowników każdego dnia dba o to, by nasze narzędzia i akcesoria remontowo-budowlane spełniały najwyższe standardy. Jesteśmy przekonani, że innowacyjność i wysoka jakość to fundament naszego sukcesu. W KAEM, ekologia to nie tylko słowo – to wartość, którą wpisujemy w każdy aspekt naszej działalności. Odzyskujemy i ponownie przetwarzamy aż 99% odpadów z elementów plastikowych, bo wiemy, jak ważne jest dla nas wszystkich środowisko naturalne. Rozumiemy, że czas naszych klientów jest cenny, dlatego dzięki nowoczesnym technikom zarządzania centrum logistycznym, powyżej 95% zamówień dostarczamy w ciągu 48 godzin. Nasz zespół przedstawicieli handlowych codziennie wyrusza w teren, by wspierać naszych klientów i dostarczać im nie tylko produkty, ale również rozwiązania. Jesteśmy dumni z tego, co robimy i jak to robimy. Nasze zaangażowanie w jakość i innowacyjność przekłada się na zaufanie, jakim obdarzają nas klienci w Polsce i na całym świecie. Zapraszamy do współpracy i dołączenia do grona tych, którzy już teraz budują przyszłość razem z nami – z KAEM.
Przedstawiciel handlowy Baranowo Specjalista ds. e-commerce Baranowo Specjalista ds. sprzedaży Baranowo Pracownik fizyczny Baranowo Specjalista ds. marketingu Baranowo
sprzedaż / zakupy internet / e-commerce / nowe media praca fizyczna media / pr / reklama / marketing edukacja / badania naukowe / szkolenia / tłumaczenia
Oferty pracy Kaem Sp. z o.o. Sp. k.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Staż w Dziale Rozwoju i Zaangażowania Pracowników
Lidl Polska sp. z o. o.- 4 960-5 704 zł brutto / mies.
- Jankowice
- staż/praktyka
- praca hybrydowa
- wideo
PolecanaDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Elastyczny czas pracy
-
Parking dla pracowników
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 27.11.2023
Mapa Kaem Sp. z o.o. Sp. k.
Siedziba główna
Godziny otwarcia Kaem Sp. z o.o. Sp. k.
poniedziałek | 08:00 - 16:00 |
wtorek | 08:00 - 16:00 |
środa | 08:00 - 16:00 |
czwartek | 08:00 - 16:00 |
piątek | 08:00 - 16:00 |
sobota | Zamknięte |
niedziela | Zamknięte |
Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.
Kaem Sp. z o.o. Sp. k. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Profil firmy:
Kaem Sp. z o.o. Sp. k.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Poznań
- Warszawa
- Wrocław
- Bydgoszcz
- Lublin
- Buk
- Dobre Miasto
- Rzeszów
- Katowice
- Łódź
Data aktualizacji: 01.03.2025
Linki
Praca Kaem Sp. z o.o. Sp. k. - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. kadr i płac
Kaem Sp. z o.o. Sp. k.- Poznań
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia;
-
Rozliczanie czasu pracy pracowników;
-
Sporządzanie list płac;
-
Sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, PEFRON, US;
-
Przygotowywanie zestawień, statystyk i raportów dotyczących zatrudnienia;
-
Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, regulacjach dotyczących tematyki ubezpieczeń społecznych i przekładanie ich na codzienną praktykę;
-
Bieżąca obsługa pracowników.
Wymagania
-
Kilkuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku o profilu kadrowo-płacowym; najlepiej w firmie zatrudniającej powyżej 100 osób;
-
Umiejętność dokonywania rozliczeń z ZUS, US, PFRON;
-
Znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego Ms. Excel oraz programu PŁATNIK;
-
Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie minimum dobrym;
-
Pozytywne podejście do ludzi i pracy;
-
Doskonała organizacja pracy własnej;
-
Chęć dalszego rozwoju
Oferujemy
-
Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
-
Aktywny udział we wdrażaniu nowych procesów i standardów w obszarze kadrowym;
-
Przyjazną atmosferę
-
Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
-
Benefity pozapłacowe
-
-
Konsultant wewnętrzny Dynamics 365 AX w obszarach finansowo-kontrolingowych.
Kaem Sp. z o.o. Sp. k.- Poznań
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków:
-
Zbieranie i opisywanie wymagań oraz opracowywanie rozwiązań w ramach rozwoju systemu w systemie Microsoft Dynamics AX 365 for Finance & Operations w obszarach finansowo - kontrolingowych.
-
Wspieranie użytkowników wewnętrznych w obsłudze wdrożonego systemu
-
Doradzanie w zakresie optymalnego wykorzystania systemu, sugerowaniem zmian w procesach, planie kont, konfiguracji itp.
-
Udział w projektach rozwojowych
-
Współpraca z zespołem developerskim w zakresie przekazywania wymagań i tworzenia nowych funkcjonalności
-
Testowanie rozwiązań
-
Sporządzanie dokumentacji oraz prowadzeniem szkoleń dla użytkowników
Wymagania
Czego oczekujemy:
-
Doświadczenia w zarządzaniu i rozwoju systemu Microsoft Dynamics AX 2012 / Microsoft Dynamics 365 for Finance?
-
Znajomości zagadnień księgowych i podatkowych oraz obszaru sprawozdawczości i kontrolingu.
-
Umiejętności prowadzenia analiz i opisywania wymagań biznesowych.
-
Bez problemu łapiesz wspólny rytm z zespołem oraz innymi osobami, z którymi współpracujesz w organizacji?
-
Osiągasz wysokie noty za styl współpracy i zawsze grasz fair play?
Oferujemy
-
Pracę w międzynarodowym środowisku w dynamicznie rozwijającej się firmie.
-
Atmosferę nastawioną na współprace.
-
Dofinansowanie do opieki medycznej Luxmed, karty Multisport oraz nauki języków obcych.
-
Możliwość rozwoju zawodowego.
-
-
Specjalista ds. obsługi sprzedaży eksportowej
Kaem Sp. z o.o. Sp. k.- Baranowo
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
- Obsługa sprzedaży eksportowej do sieci Amazon
- Procesowanie wchodzących zamówień w systemie informatycznym
- Weryfikacja zamówień pod kątem wymogów logistycznych
- Współpraca zewnętrzna - z klientem, wewnętrzna- z działami logistyki magazynowej, jakości, transportu, księgowości, project managerem.
- Uzupełnienie dokumentów eksportowych w niezbędne informacje
- Kompletowanie oraz archiwizowanie dokumentów eksportowych
- Fakturowanie klientów zgodnie z przyjętymi zasadami
- Wsparcie zarówno klienta, jak i działu eksportu
- Rejestrowanie i prowadzenie procesu reklamacyjnego we współpracy z działami logistyki oraz jakości
- Korygowanie dokumentów sprzedażowych w oparciu o informacje otrzymane od klientów
Wymagania
- Język angielski - min. C1, niemiecki - min. B2 - zarówno w mowie i piśmie (dodatkowe języki mile widziane).
- Doświadczenie w obsłudze klienta (zwłaszcza sieciowego, eksportowego) i/lub wsparciu sprzedaży będzie dodatkowym atutem, jednak również chętnie rozpatrzymy kandydaturę w trakcie studiów (kierunki Handel międzynarodowy, Zarządzanie sprzedażą, Logistyka, Rachunkowość lub pokrewne).
- Znajomość MS-Office (zaawansowany użytkownik MS Excel).
- Znajomość systemu Microsoft D365 będzie dodatkowym atutem
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
- Umiejętność pracy w trybie wielozadaniowości oraz pod presją czasu.
- Samodzielność w rozwiązywaniu zadań, szybkość w uczeniu się
- Dokładność, skrupulatność, zdolności analityczne.
Oferujemy
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku profesjonalistów w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, karty Multisport, nauki języków.
- Wsparcie na każdym etapie wdrożenia się.
- Przyjazna atmosfera w pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym (po okresie próbnym).
-
Kupiec
Kaem Sp. z o.o. Sp. k.- Poznań
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
-
współtworzenie strategii zakupów podległych kategorii produktowych oraz ich realizację,
-
kreowanie, wdrażanie oraz nadzór nad realizacją projektów optymalizujących procesy zakupowe,
-
rozwój współpracy z obecnymi dostawcami
-
monitoring oraz analizę rynku potencjalnych dostawców
-
prowadzenie negocjacji warunków zakupów oraz koordynację procesów zakupowych
-
monitorowanie procesów zakupowych na podstawie wskaźników oraz okresowe raportowanie
Wymagania
Od kandydatów oczekujemy:
-
co najmniej 3 letniego doświadczenia w zakupach na stanowisku Kupca lub równorzędnym (praktyczna znajomość chińskiego rynku zaopatrzenia będzie dodatkowym atutem)
-
znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
-
umiejętności negocjacji i budowania dobrych relacji z dostawcami, szczególnie z Dalekiego Wschodu
-
wiedzy dotyczącej z procesów zakupowych oraz funkcjonowania łańcucha dostaw,
-
gotowości do odbywania podróży służbowych (w tym daleko-wschodnich)
Oferujemy
-
pracę w międzynarodowym środowisku w dynamicznie rozwijającej się firmie
-
dofinansowanie do opieki medycznej Luxmed oraz karty Multisport,
-
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
-
konkurencyjne wynagrodzenie i atrakcyjny system motywacyjny,
-
możliwość rozwoju zawodowego
-
niezbędne narzędzia do wykonywania powierzonych zadań
-
-
Specjalista ds. kontrolingu
Kaem Sp. z o.o. Sp. k.- Poznań
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków:
-
Analiza, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej, a także kapitału obrotowego,
-
Udział w przygotowywanie rocznych budżetów i kontrola ich realizacji,
-
Opracowywanie forecastów i planów długoterminowych,
-
Uzgodnienie rozrachunków wewnątrz grupowych,
Wymagania
Czego oczekujemy:
-
3-letniego doświadczenia w kontrolingu,
-
Wiedzy z zakresu rachunkowości zarządczej,
-
Bardzo dobrej języka angielskiego w mowie i piśmie (B2/C1+) - warunek konieczny,
-
Biegłej obsługi MS Excel,
-
Znajomość PowerBI i/lub VBA będzie dodatkowym atutem.
-
-
Zdolności analitycznych, komunikacyjnych oraz dobrej organizacji pracy.
Oferujemy
To oferujemy:
-
Możliwość dalszego rozwoju, w tym rozwoju swoich umiejętności poprzez szkolenia,
-
Interesującą pracę oraz dużą samodzielność,
-
Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej,
-
Miłą i życzliwą atmosferę pracy,
-
Stabilność zatrudnienia (zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę),
-
Dodatkowe benefity: dofinansowanie do Karty Multisport lub opieki medycznej Luxmed, dofinansowanie do kursu języka angielskiego.
-