Jesteśmy KAEM, lider wśród polskich dystrybutorów i producentów artykułów remontowo-budowlanych. Nasza historia sięga ponad 30 lat wstecz, kiedy to zaczęliśmy naszą przygodę z branżą, stale inwestując w rozwój i jakość naszych produktów. Dzięki temu, dziś z dumą dostarczamy nasz asortyment do klientów w ponad 30 krajach. Nasza siedziba znajduje się w Baranowie, sercu Wielkopolski, gdzie zespół liczący od 201 do 500 zaangażowanych pracowników każdego dnia dba o to, by nasze narzędzia i akcesoria remontowo-budowlane spełniały najwyższe standardy. Jesteśmy przekonani, że innowacyjność i wysoka jakość to fundament naszego sukcesu. W KAEM, ekologia to nie tylko słowo – to wartość, którą wpisujemy w każdy aspekt naszej działalności. Odzyskujemy i ponownie przetwarzamy aż 99% odpadów z elementów plastikowych, bo wiemy, jak ważne jest dla nas wszystkich środowisko naturalne. Rozumiemy, że czas naszych klientów jest cenny, dlatego dzięki nowoczesnym technikom zarządzania centrum logistycznym, powyżej 95% zamówień dostarczamy w ciągu 48 godzin. Nasz zespół przedstawicieli handlowych codziennie wyrusza w teren, by wspierać naszych klientów i dostarczać im nie tylko produkty, ale również rozwiązania. Jesteśmy dumni z tego, co robimy i jak to robimy. Nasze zaangażowanie w jakość i innowacyjność przekłada się na zaufanie, jakim obdarzają nas klienci w Polsce i na całym świecie. Zapraszamy do współpracy i dołączenia do grona tych, którzy już teraz budują przyszłość razem z nami – z KAEM.

Kaem Sp. z o.o. Sp. k. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
sprzedaż / zakupy internet / e-commerce / nowe media praca fizyczna media / pr / reklama / marketing edukacja / badania naukowe / szkolenia / tłumaczenia

Oferty pracy Kaem Sp. z o.o. Sp. k.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Elastyczny czas pracy
  • Parking dla pracowników

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 27.11.2023

Mapa Kaem Sp. z o.o. Sp. k.

Siedziba główna

Godziny otwarcia Kaem Sp. z o.o. Sp. k.

poniedziałek 08:00 - 16:00
wtorek 08:00 - 16:00
środa 08:00 - 16:00
czwartek 08:00 - 16:00
piątek 08:00 - 16:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Kaem Sp. z o.o. Sp. k. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Przedstawiciel handlowy12.5%Specjalista ds. e-commerce9.4%Specjalista ds. sprzedaży7.8%Pracownik fizyczny6.3%Specjalista ds. marketingu4.7%Inny59.4%100%

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

100%

Profil firmy:
Kaem Sp. z o.o. Sp. k.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Poznań
  2. Warszawa
  3. Wrocław
  4. Bydgoszcz
  5. Lublin
  6. Buk
  7. Dobre Miasto
  8. Rzeszów
  9. Katowice
  10. Łódź

Data aktualizacji: 01.03.2025

Linki

Praca Kaem Sp. z o.o. Sp. k. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. kadr i płac

    Kaem Sp. z o.o. Sp. k.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia;
      • Rozliczanie czasu pracy pracowników;
      • Sporządzanie list płac;
      • Sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, PEFRON, US;
      • Przygotowywanie zestawień, statystyk i raportów dotyczących zatrudnienia;
      • Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, regulacjach dotyczących tematyki ubezpieczeń społecznych i przekładanie ich na codzienną praktykę;
      • Bieżąca obsługa pracowników.

      Wymagania


      • Kilkuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku o profilu kadrowo-płacowym; najlepiej w firmie zatrudniającej powyżej 100 osób;
      • Umiejętność dokonywania rozliczeń z ZUS, US, PFRON;
      • Znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego Ms. Excel oraz programu PŁATNIK;
      • Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie minimum dobrym;
      • Pozytywne podejście do ludzi i pracy;
      • Doskonała organizacja pracy własnej;
      • Chęć dalszego rozwoju

      Oferujemy


      • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
      • Aktywny udział we wdrażaniu nowych procesów i standardów w obszarze kadrowym;
      • Przyjazną atmosferę
      • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
      • Benefity pozapłacowe
  • Konsultant wewnętrzny Dynamics 365 AX w obszarach finansowo-kontrolingowych.

    Kaem Sp. z o.o. Sp. k.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków:

      • Zbieranie i opisywanie wymagań oraz opracowywanie rozwiązań w ramach rozwoju systemu w systemie Microsoft Dynamics AX 365 for Finance & Operations w obszarach finansowo - kontrolingowych.
      • Wspieranie użytkowników wewnętrznych w obsłudze wdrożonego systemu
      • Doradzanie w zakresie optymalnego wykorzystania systemu, sugerowaniem zmian w procesach, planie kont, konfiguracji itp.
      • Udział w projektach rozwojowych
      • Współpraca z zespołem developerskim w zakresie przekazywania wymagań i tworzenia nowych funkcjonalności
      • Testowanie rozwiązań
      • Sporządzanie dokumentacji oraz prowadzeniem szkoleń dla użytkowników

      Wymagania

      Czego oczekujemy:

      • Doświadczenia w zarządzaniu i rozwoju systemu Microsoft Dynamics AX 2012 / Microsoft Dynamics 365 for Finance?
      • Znajomości zagadnień księgowych i podatkowych oraz obszaru sprawozdawczości i kontrolingu.
      • Umiejętności prowadzenia analiz i opisywania wymagań biznesowych.
      • Bez problemu łapiesz wspólny rytm z zespołem oraz innymi osobami, z którymi współpracujesz w organizacji?
      • Osiągasz wysokie noty za styl współpracy i zawsze grasz fair play?

      Oferujemy


      • Pracę w międzynarodowym środowisku w dynamicznie rozwijającej się firmie.

      • Atmosferę nastawioną na współprace.
      • Dofinansowanie do opieki medycznej Luxmed, karty Multisport oraz nauki języków obcych.

      • Możliwość rozwoju zawodowego.

  • Specjalista ds. obsługi sprzedaży eksportowej

    Kaem Sp. z o.o. Sp. k.
    • Baranowo
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      - Obsługa sprzedaży eksportowej do sieci Amazon

      - Procesowanie wchodzących zamówień w systemie informatycznym

      - Weryfikacja zamówień pod kątem wymogów logistycznych

      - Współpraca zewnętrzna - z klientem, wewnętrzna- z działami logistyki magazynowej, jakości, transportu, księgowości, project managerem.

      - Uzupełnienie dokumentów eksportowych w niezbędne informacje

      - Kompletowanie oraz archiwizowanie dokumentów eksportowych

      - Fakturowanie klientów zgodnie z przyjętymi zasadami

      - Wsparcie zarówno klienta, jak i działu eksportu

      - Rejestrowanie i prowadzenie procesu reklamacyjnego we współpracy z działami logistyki oraz jakości

      - Korygowanie dokumentów sprzedażowych w oparciu o informacje otrzymane od klientów

      Wymagania


      - Język angielski - min. C1, niemiecki - min. B2 - zarówno w mowie i piśmie (dodatkowe języki mile widziane).

      - Doświadczenie w obsłudze klienta (zwłaszcza sieciowego, eksportowego) i/lub wsparciu sprzedaży będzie dodatkowym atutem, jednak również chętnie rozpatrzymy kandydaturę w trakcie studiów (kierunki Handel międzynarodowy, Zarządzanie sprzedażą, Logistyka, Rachunkowość lub pokrewne).

      - Znajomość MS-Office (zaawansowany użytkownik MS Excel).

      - Znajomość systemu Microsoft D365 będzie dodatkowym atutem

      - Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne

      - Umiejętność pracy w trybie wielozadaniowości oraz pod presją czasu.

      - Samodzielność w rozwiązywaniu zadań, szybkość w uczeniu się

      - Dokładność, skrupulatność, zdolności analityczne.

      Oferujemy


      - Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku profesjonalistów w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku

      - Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, karty Multisport, nauki języków.

      - Wsparcie na każdym etapie wdrożenia się.

      - Przyjazna atmosfera w pracy

      - Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym (po okresie próbnym).

  • Kupiec

    Kaem Sp. z o.o. Sp. k.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

      • współtworzenie strategii zakupów podległych kategorii produktowych oraz ich realizację,
      • kreowanie, wdrażanie oraz nadzór nad realizacją projektów optymalizujących procesy zakupowe,
      • rozwój współpracy z obecnymi dostawcami
      • monitoring oraz analizę rynku potencjalnych dostawców
      • prowadzenie negocjacji warunków zakupów oraz koordynację procesów zakupowych
      • monitorowanie procesów zakupowych na podstawie wskaźników oraz okresowe raportowanie

      Wymagania

      Od kandydatów oczekujemy:

      • co najmniej 3 letniego doświadczenia w zakupach na stanowisku Kupca lub równorzędnym (praktyczna znajomość chińskiego rynku zaopatrzenia będzie dodatkowym atutem)
      • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
      • umiejętności negocjacji i budowania dobrych relacji z dostawcami, szczególnie z Dalekiego Wschodu
      • wiedzy dotyczącej z procesów zakupowych oraz funkcjonowania łańcucha dostaw,
      • gotowości do odbywania podróży służbowych (w tym daleko-wschodnich)

      Oferujemy

      • pracę w międzynarodowym środowisku w dynamicznie rozwijającej się firmie
      • dofinansowanie do opieki medycznej Luxmed oraz karty Multisport,
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • konkurencyjne wynagrodzenie i atrakcyjny system motywacyjny,
      • możliwość rozwoju zawodowego
      • niezbędne narzędzia do wykonywania powierzonych zadań
  • Specjalista ds. kontrolingu

    Kaem Sp. z o.o. Sp. k.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków:

      • Analiza, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej, a także kapitału obrotowego,
      • Udział w przygotowywanie rocznych budżetów i kontrola ich realizacji,
      • Opracowywanie forecastów i planów długoterminowych,
      • Uzgodnienie rozrachunków wewnątrz grupowych,

      Wymagania

      Czego oczekujemy:

      • 3-letniego doświadczenia w kontrolingu,
      • Wiedzy z zakresu rachunkowości zarządczej,
      • Bardzo dobrej języka angielskiego w mowie i piśmie (B2/C1+) - warunek konieczny,
      • Biegłej obsługi MS Excel,
        • Znajomość PowerBI i/lub VBA będzie dodatkowym atutem.
      • Zdolności analitycznych, komunikacyjnych oraz dobrej organizacji pracy.

      Oferujemy

      To oferujemy:

      • Możliwość dalszego rozwoju, w tym rozwoju swoich umiejętności poprzez szkolenia,
      • Interesującą pracę oraz dużą samodzielność,
      • Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej,
      • Miłą i życzliwą atmosferę pracy,
      • Stabilność zatrudnienia (zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę),
      • Dodatkowe benefity: dofinansowanie do Karty Multisport lub opieki medycznej Luxmed, dofinansowanie do kursu języka angielskiego.