Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
KOTRAK sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
nieruchomości administracja biurowa / praca biurowa
Oferty pracy "KOTRAK" sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Specjalista ds. Usprawniania Procesów (VBA Developer)
Cooper Standard Polska Sp. z o.o. Oddział w Bielsku-Białej Profil pracodawcy- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
PolecanaDodana -
Pracownik Obsługi Kancelaryjnej - Katowice
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy Profil pracodawcy- Katowice
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
PopularnaDodana -
Mapa "KOTRAK" sp. z o.o.
Siedziba główna
"KOTRAK" sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach
Profil firmy:
"KOTRAK" sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Katowice
- Chorzów
- Warszawa
- Kraków
- Mikołów
- Sosnowiec
- Bielsko-Biała
- Dąbrowa Górnicza
- Poznań
- Mysłowice
Data aktualizacji: 01.12.2024
Linki
Praca "KOTRAK" sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Pracownik biurowy
"KOTRAK" sp. z o.o.- 4 300-4 400 zł / mies.
- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
-
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (pisma, faktury, e-maile) - rejestracja, segregacja i przekazanie odpowiednim komórkom w firmie
-
Skanowanie dokumentacji do systemu informatycznego
-
Obsługa telefoniczna klientów i kontrahentów firmy
-
Obsługa gości w firmie
-
Przyjmowanie zgłoszeń usterek/awarii od klientów firmy i ich rejestracja w systemie informatycznym
-
Wydawanie kluczy do nieruchomości pracownikom firmy oraz wykonawcom zewnętrznym
-
Obsługa administracyjna biura (zamawianie art. biurowych, środków czystości i higieny, dbałość o czystość i estetykę w biura)
-
Obsługa połączeń przychodzących w ramach telefonu alarmowego (nadzór nad przekierowaniem połączeń po godzinach pracy do odpowiednich służb)
-
Opracowywanie i aktualizacja procedur obiegu dokumentacji i informacji firmowej
-
Pełnienie roli asystenta Zarządu w zakresie organizacji spotkań, przygotowywania dokumentów, realizacji zamówień, dokonywania zakupów firmowych,
-
Wysyłanie korespondencji za pośrednictwem Poczty Polskiej
Dostarczanie osobiste dokumentacji do Urzędów i instytucji
Wymagania
-
Wykształcenie min. średnie
-
Wysoka kultura osobista
-
Znajomość pakietu MS Office
-
Zdolności organizacyjne
-
Skrupulatność i dokładność
-
Asertywność
-
Umiejętności dobrej organizacji czasu pracy
-
Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
-
Odpowiedzialność
-
Prawo jazdy kat. B
Oferujemy
-
-
Pracę w stabilnej, stale rozwijającej się firmie
-
Współpracę w grupie specjalistów w dziedzinie zarządzania, obsługi technicznej oraz księgowości
-
Możliwość rozwoju zawodowego i zwiększania kwalifikacji zawodowych
-
Samodzielność w działaniu
-
-
Współpracę w grupie specjalistów w dziedzinie zarządzania, obsługi technicznej oraz księgowości
-
Możliwość rozwoju zawodowego i zwiększania kwalifikacji zawodowych
-
Samodzielność w działaniu
-
Dofinansowanie szkoleń i kursów
-
Brak dress code’u
-
Kawa / herbata
-
Parking dla pracowników
-
Możliwość uzyskania uprawnień
-
-
Administrator nieruchomości - zarządzanie Wspólnotami i nieruchomościami prywatnymi
"KOTRAK" sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
-
Zapewnienie prawidłowej obsługi nieruchomości (wspólnot mieszkaniowych oraz budynków prywatnych),
-
Prowadzenie wizyt w obsługiwanych nieruchomościach w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania budynków i ich wyposażenia,
-
Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków przez firmy zewnętrzne obsługujące nieruchomości,
-
Przeprowadzanie wraz z działem technicznym inwestycji w nieruchomościach zarządzanych przez firmę,
-
Organizacja i obsługa zebrań członków wspólnot mieszkaniowych,
-
Przygotowywanie uchwał, umów, zleceń, zestawień w ramach obsługiwanych przez siebie nieruchomości,
-
Prowadzenie baz danych klientów,
-
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz wysoką jakość świadczonych usług.
Wymagania
-
Umiejętność obsługi klienta (spotkania, rozmowy telefoniczne, e-maile, pisma),
-
Zaangażowanie i chęci do pracy,
-
Umiejętność radzenia sobie w pracy z klientem,
-
Posiadanie prawa jazdy kat. B,
-
Chęć do poszerzania swojej wiedzy i umiejętności,
-
Mile widziane doświadczenie w obsłudze nieruchomości wielolokalowych (jesteśmy otwarci również na kandydatów bez doświadczenia).
Oferujemy
-
Pracę w stabilnej, stale rozwijającej się firmie,
-
Współpracę w grupie specjalistów w dziedzinie zarządzania, obsługi technicznej czy księgowości,
-
Samodzielność w działaniu i organizacji pracy,
-
Atrakcyjne warunki pracy.
-
-
Księgowa/Księgowy ds. obsługi wspólnot mieszkaniowych
"KOTRAK" sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
ewidencjonowanie wpłat zaliczek na poczet utrzymania nieruchomości oraz nadzór nad rozrachunkami
-
prowadzenie ewidencji kosztów zarządu nieruchomością i innych rozliczeń na rzecz nieruchomości wspólnej
-
sprawdzanie faktur pod względem rachunkowym i przygotowanie przelewów bankowych
-
sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji
-
prowadzenie korespondencji z mieszkańcami
-
realizacja przelewów, dekretacja wyciągów bankowych
-
sporządzanie sprawozdań i raportów finansowych,
-
przygotowywanie naliczeń i rozliczeń indywidualnych
-
prowadzenie działań windykacyjnych na podległych nieruchomościach
-
dekretacja i księgowanie dokumentów
-
przygotowanie odpowiednich deklaracji VAT, PIT, CIT
-
wystawianie zaświadczeń
-
analiza wykonania planów gospodarczych nieruchomości
-
obsługa zintegrowanego systemu informatycznego UNISOFT
-
wsparcie w zakresie przygotowywanie informacji do zebrań współwłaścicieli
-
współpraca z działem rozliczajacym media oraz z działem administracji nieruchomości
Wymagania
-
Wiedza oraz doświadczenie w obszarze księgowości (min. 1 rok)
-
Mile widziana znajomość przepisów Ustawy o własności lokali oraz doświadczenie w pracy dla Wspólnot Mieszkaniowych
-
Umiejętności obsługi komputera i oprogramowania użytkowego (MS Office, program pocztowy) w stopniu umożliwiającym samodzielną pracę,
-
wiedza z zakresu obsługi finansowej nieruchomości
-
znajomość zasad ewidencji księgowej dla Wspólnot Mieszkaniowych
-
odpowiedzialność, rzetelność, terminowość
-
komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
-
odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
-
mile widziane doświadczenie w obsłudze ZSI Unisoft (lub innego oprogramowania obejmującego rozliczenie WM)
-
znajomość przepisów dot. podatku CIT, PIT, VAT
-
samodzielność w działaniu oraz inicjatywa w rozwiązywaniu spraw bieżących
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Kompleksowe wdrożenie do firmy i zespołu
-
Możliwość pracy w organizacji otwartej na nowe pomysły i inicjatywy
-
Samodzielność w działaniu
-
Udział w szkoleniach zwiększających kompetencje na stanowisku
-
Wynagrodzenie adekwatne do wiedzy oraz zaangażowania w działalność firmy i działu
-
-
Administrator nieruchomości - zarządzanie Wspólnotami i nieruchomościami prywatnymi
"KOTRAK" sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
-
Zapewnienie prawidłowej obsługi nieruchomości (wspólnot mieszkaniowych oraz budynków prywatnych),
-
Prowadzenie wizyt w obsługiwanych nieruchomościach w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania budynków i ich wyposażenia,
-
Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków przez firmy zewnętrzne obsługujące nieruchomości,
-
Przeprowadzanie wraz z działem technicznym inwestycji w nieruchomościach zarządzanych przez firmę,
-
Organizacja i obsługa zebrań członków wspólnot mieszkaniowych,
-
Przygotowywanie uchwał, umów, zleceń, zestawień w ramach obsługiwanych przez siebie nieruchomości,
-
Prowadzenie baz danych klientów,
-
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz wysoką jakość świadczonych usług.
Wymagania
-
Umiejętność obsługi klienta (spotkania, rozmowy telefoniczne, e-maile, pisma),
-
Zaangażowanie i chęci do pracy,
-
Umiejętność radzenia sobie w pracy z klientem,
-
Posiadanie prawa jazdy kat. B,
-
Chęć do poszerzania swojej wiedzy i umiejętności,
-
Mile widziane doświadczenie w obsłudze nieruchomości wielolokalowych (jesteśmy otwarci również na kandydatów bez doświadczenia).
Oferujemy
-
Pracę w stabilnej, stale rozwijającej się firmie,
-
Współpracę w grupie specjalistów w dziedzinie zarządzania, obsługi technicznej czy księgowości,
-
Samodzielność w działaniu i organizacji pracy,
-
Atrakcyjne warunki pracy.
-