Czy to Twoja firma?

ZUS Oddział w Toruniu praca

Toruń
ZUS Oddział w Toruniu najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
inne doradztwo / konsulting / audyt sektor publiczny / służby mundurowe zarządzanie / dyrekcja praca fizyczna

Oferty pracy ZUS Oddział w Toruniu

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca ZUS Oddział w Toruniu

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Doradca Klienta- umowa zlecenie

    PeoplePro Profil
    • Mielec
    • umowa zlecenie
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України
    Dodana
  • Doradca Klienta- umowa zlecenie

    PeoplePro Profil
    • Przeworsk
    • umowa zlecenie
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України
    Dodana
  • Doradca Klienta- umowa zlecenie

    PeoplePro Profil
    • Jasło
    • umowa zlecenie
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України
    Wygasa

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

ZUS Oddział w Toruniu poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca ZUS Oddział w Toruniu - oferty archiwalne

  • Stanowisko ds. konta ubezpieczonego

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Jasło
    • umowa o pracę
    • Stanowisko ds. konta ubezpieczonego


      3348488

      Obowiązki


      Zapewnia obsługę spraw ubezpieczonych.

      Wymagania


      Niezbędne:

      • wykształcenie średnie

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo, administracja )
      • minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi

      Wymagania dodatkowe

      • znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
      • znajomość zasad podlegania i ustalania wysokości składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, Fundusz Emerytur Pomostowych
      • orientacja na cel/jakość
      • komunikacja
      • współpraca
      • elastyczność
      • nastawienie na rozwój
      • negocjowanie i wywieranie wpływu
      • podejmowanie decyzji
      • rozwiązywanie problemów

      Wymagane dokumenty

      • CV
      • list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat
      • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie

      Dodatkowe informacje

      • poszukujemy 1 kandydata
      • umowa o pracę na czas zastępstwa
      • proces rekrutacji będzie obejmować sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku w zakresie podanym w ogłoszeniu oraz rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie Oddziału
      • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
      • oferta niekompletna, przesłana po terminie nie będzie rozpatrywana,

      Dokumenty należy przesyłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

      Oferujemy


      • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
      • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
      • system premiowy
      • szansę budowania własnych kompetencji i współpracy zespołowej

      Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

      Wyposażenie stanowiska pracy:

      • sprzęt komputerowy
      • sprzęt biurowy

      Warunki wykonywania pracy:

      • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
      • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
      • konieczność poruszania się po całym obiekcie
      • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze (bez windy).

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Stanowisko ds. zamówień publicznych

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Rybnik
    • umowa o pracę
    • Stanowisko ds. zamówień publicznych


      3348466

      Obowiązki


      Zakres zadań w ramach funkcji organizacyjnej:

      Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia obsługę i realizację zamówień publicznych w ramach przydzielonych postępowań zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi aktami prawnymi.

      Wymagania


      Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:

      Niezbędne:
      - wykształcenie wyższe
      - minimum 2 lata stażu pracy
      - minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w stosowaniu prawa zamówień publicznych

      Mile widziane:
      - wykształcenie wyższe (prawo, ekonomia, administracja, techniczne)
      - minimum 1 rok pracy związanej z udzielaniem zamówień publicznych

      Wymagania dodatkowe:

      - umiejętność obsługi pakietu MS Office
      - znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
      - umiejętność współpracy
      - dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów
      - umiejętność pracy pod presją czasu
      - orientacja na cel
      - nastawienie na rozwój

      Wymagane dokumenty:

      - CV
      - list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska i komórki organizacyjnej o które ubiega się kandydat)
      - skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe

      Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty

      Dodatkowe informacje:

      • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
      • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
      • dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
      • oferty niekompletne, niepodpisane oraz bez wymaganych i podpisanych oświadczeń nie będą rozpatrywane
      • poszukujemy pracownika na stanowisko (tj. od referenta do specjalisty), który będzie realizował zadania w ramach funkcji organizacyjnej ds. zamówień publicznych

      Oferujemy


      Oferujemy:

      • stabilne zatrudnienie
      • system premii i nagród
      • bogaty pakiet benefitów (dofinansowanie urlopów, nauki i kultury)
      • możliwość rozwoju poprzez udział w różnych formach szkoleń, warsztatów itp.

      Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.

      Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

      Wyposażenie stanowiska pracy:

      • sprzęt komputerowy
      • sprzęt biurowy

      Warunki wykonywania pracy:

      • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
      • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
      • konieczność poruszania się po całym obiekcie
      • budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
      • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze
      • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
      • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Chrzanów
    • umowa o pracę
    • Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji


      3348530

      Obowiązki


      Cel stanowiska:
      Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji

      Wymagania


      Wymagania formalne:
      Niezbędne:
      • wykształcenie średnie

      Mile widziane:
      • wykształcenie wyższe (;;ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia);;


      Wymagania dodatkowe:
      • podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
      • podstawowa znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
      • podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
      • umiejętność obsługi pakietu MS Office


      Wymagane dokumenty:
      • CV
      • list motywacyjny ze wskazaniem nazwy stanowiska pracy
      • skany dokumentów potwierdzających niezbędne wykształcenie

      Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty


      Dodatkowe informacje:
      • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
      • skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
      • oferty niekompletne i nieterminowe nie będą rozpatrywane (;;za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich przesłania przez formularz aplikacyjny);;

      Oferujemy


      Jeśli jesteś osobą:
      • komunikatywną i lubiącą współpracę
      • zorientowaną na klienta
      • zorientowaną na cel i jakość
      • radzącą sobie w trudnych sytuacjach

      to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
      • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
      • rozwój zawodowy
      • bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
      • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
      • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU


      Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
      Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.


      Wyposażenie stanowiska pracy:
      • sprzęt komputerowy
      • sprzęt biurowy


      Warunki wykonywania pracy:
      • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
      • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
      • wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
      • konieczność poruszania się po całym obiekcie
      • konieczność odbywania podróży służbowych
      • budynek 4-piętrowy z windą
      • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze
      • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
      • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
      • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
      • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Stanowisko ds. przyznawania i wypłat zasiłków

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Kalisz
    • umowa o pracę
    • Stanowisko ds. przyznawania i wypłat zasiłków


      3348483

      Obowiązki


      Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby
      i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości WRUM, a w Oddziale zapewnia także przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.

      Wymagania


      Wymagania niezbędne:

      • wykształcenie średnie

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, administracja, ubezpieczenia społeczne)
      • minimum 6 miesięcy pracy związanej z obsługą finansową

      Wymagania dodatkowe:

      • znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
      • znajomość Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
      • umiejętność obsługi pakietu MS Office

      Wymagane dokumenty:

      • CV
      • list motywacyjny z zaznaczeniem komórki i stanowiska o jakie ubiega się kandydat
      • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

      Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

      Oferujemy


      Dodatkowe informacje:

      • proces rekrutacji przewiduje sprawdzenie wymaganej wiedzy
      • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
      • oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
      • oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
      • do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne

      Jeśli jesteś osobą:

      • komunikatywną i lubiącą współpracę
      • zorientowaną na cel i jakość
      • radzącą sobie w trudnych sytuacjach

      to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:

      • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
      • rozwój zawodowy
      • bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
      • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
      • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU

      Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

      Wyposażenie stanowiska pracy:

      • sprzęt komputerowy,
      • sprzęt biurowy.

      Warunki wykonywania pracy:

      • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
      • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
      • wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
      • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
      • konieczność odbywania podróży służbowych,
      • budynek IV-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
      • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych
        na I piętrze,
      • miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka
        inwalidzkiego,
      • przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,
      • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
      • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Stanowisko ds. finansów Zakładu

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Chrzanów
    • umowa o pracę
    • Stanowisko ds. finansów Zakładu


      3348496

      Obowiązki


      Cel stanowiska:
      Zapewnia płynność finansową Zakładu i obsługę operacji gotówkowych i bezgotówkowych realizowanych w oddziale

      Wymagania


      Wymagania formalne:
      Niezbędne:
      • wykształcenie średnie

      Mile widziane:
      • wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse, bankowość, administracja)
      • minimum 1 rok pracy związanej z finansami i/lub ekonomią


      Wymagania dodatkowe:
      • znajomość Ustawy o rachunkowości
      • znajomość Ustawy o finansach publicznych
      • umiejętność obsługi pakietu MS Office i systemu SAP
      • orientacja na cel
      • orientacja na jakość
      • komunikacja
      • współpraca
      • elastyczność
      • nastawienie na rozwój
      • rozwiązywanie problemów
      • radzenie sobie w trudnych sytuacjach


      Wymagane dokumenty:
      • CV
      • list motywacyjny ze wskazaniem nazwy stanowiska pracy
      • skany dokumentów potwierdzających niezbędne wykształcenie

      Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty


      Dodatkowe informacje:
      • proces rekrutacyjny obejmował będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
      • skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
      • oferty niekompletne i nieterminowe nie będą rozpatrywane (za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich przesłania przez formularz aplikacyjny)

      Oferujemy


      Szczegóły oferty:
      • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • możliwość rozwoju zawodowego
      • bogaty pakiet świadczeń socjalnych
      • system premiowy


      Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
      Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.


      Wyposażenie stanowiska pracy:
      • sprzęt komputerowy
      • sprzęt biurowy


      Warunki wykonywania pracy:
      • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
      • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
      • konieczność poruszania się po całym obiekcie
      • konieczność wykonywania pracy poza biurem
      • konieczność odbywania podróży służbowych
      • budynek 4-piętrowy z windą
      • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze
      • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
      • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
      • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
      • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Stanowisko ds. konta ubezpieczonego

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Złotów
    • umowa o pracę
    • Stanowisko ds. konta ubezpieczonego


      3348415

      Obowiązki


      Cel stanowiska:

      Zapewnia obsługę spraw ubezpieczonych.

      Wymagania


      Niezbędne:

      • wykształcenie średnie.

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo, administracja),
      • minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi.

      Wymagania dodatkowe:

      • podstawowa znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i dokumentacji ubezpieczeniowej,
      • podstawowa znajomość zasad podlegania i ustalania wysokości składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, Fundusz Emerytur Pomostowych,
      • podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
      • umiejętność obsługi pakietu MS Office.

      Jeśli posiadasz poniższe kompetencje:

      • orientacja na cel,
      • orientacja na jakość,
      • komunikacja,
      • współpraca,
      • elastyczność,
      • nastawienie na rozwój,
      • negocjowanie i wywieranie wpływu,
      • podejmowanie decyzji,
      • rozwiązywanie problemów.

      To zapraszamy do aplikowania/przesłania dokumentów przez formularz aplikacyjny (Aplikuj na dole oferty).

      Wymagane dokumenty:

      • CV,
      • list motywacyjny,
      • skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.

      Dodatkowe informacje:

      • poszukujemy 1 pracownika na stanowisko,
      • proces rekrutacji obejmować będzie test/sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku w zakresie podanym w ogłoszeniu oraz rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie Oddziału ZUS w Pile lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line,
      • skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
      • oferty niekompletne, niepodpisane, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
      • za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji (formularz aplikacyjny),
      • do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami,
      • poszukujemy pracownika na stanowisko, który będzie realizował zadania w ramach funkcji ds. konta ubezpieczonego na stanowisku w przedziale stanowisk wynikających z przepisów wewnętrznych Zakładu tj. od referenta do głównego specjalisty,
      • miejsce świadczenia pracy:
        Inspektorat ZUS w Złotowie,
        Aleja Piasta 37, 77-400 Złotów.

      Miejsce składania dokumentów:

      Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty zamieszczonej na głównej stronie ZUS () w zakładce 'Praca w ZUS'.

      Oferujemy


      • zatrudnienie na umowę o pracę,
      • możliwość rozwoju zawodowego,
      • bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
      • system premiowy.

      Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

      Wyposażenie stanowiska pracy:

      • sprzęt komputerowy,
      • sprzęt biurowy.

      Warunki wykonywania pracy:

      • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
      • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
      • wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
      • konieczność odbywania podróży służbowych,
      • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
      • budynek 2-piętrowy,
      • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,
      • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami,
      • przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma pionowa.

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Lekarz orzecznik Zakładu

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Chrzanów
    • umowa o pracę
    • Lekarz orzecznik Zakładu


      3348434

      Obowiązki


      Cel stanowiska:
      Wydawanie orzeczeń i opinii lekarskich w sprawach świadczeń oraz kontrola prawidłowości orzekania o czasowej niezdolności do pracy i wystawiania zaświadczeń lekarskich

      Wymagania


      Wymagania formalne:
      Niezbędne:
      • lekarz medycyny z tytułem specjalisty
      • minimum 4 lata czynnego wykonywania zawodu lekarza

      Uzupełniające:
      • specjalizacja (choroby wewnętrzne, chirurgia, neurologia, psychiatria, ortopedia, medycyna rodzinna, medycyna pracy)


      Wymagania dodatkowe:
      • orientacja na cel oraz na jakość
      • orientacja na klienta
      • wysoki poziom komunikacji i współpracy
      • umiejętność rozwiązywania problemów, opanowanie
      • umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
      • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
      • chęć rozwijania posiadanej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji
      • znajomość obsługi pakietu MS Office


      Wymagane dokumenty:
      • CV
      • list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska o jakie kandydat się ubiega
      • skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i specjalizację, doświadczenie zawodowe, staż pracy
      • aktualne zaświadczenie o prawie wykonywania zawodu

      Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty


      Dodatkowe informacje:
      • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną
      • skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
      • oferty niekompletne i nieterminowe nie będą rozpatrywane (za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich przesłania przez formularz aplikacyjny)

      Oferujemy


      Szczegóły oferty:
      • umowa o pracę, możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze czasu pracy
      • możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy
      • możliwość rozwoju zawodowego (udział w szkoleniach, seminariach, dodatkowy urlop szkoleniowy, punkty edukacyjne za udział w szkoleniach organizowanych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych)


      Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
      Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.


      Wyposażenie stanowiska pracy:
      • sprzęt komputerowy
      • sprzęt biurowy


      Warunki wykonywania pracy:
      • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
      • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
      • wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
      • konieczność wykonywania pracy poza biurem
      • konieczność odbywania podróży służbowych
      • budynek 4-piętrowy z windą
      • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze lub 1 piętrze
      • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
      • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
      • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
      • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Stanowisko ds. obsługi korespondencji

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Zabrze
    • umowa o pracę
    • Stanowisko ds. obsługi korespondencji


      3348416

      Obowiązki


      Cel istnienia stanowiska

      Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych.

      Wymagania


      Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

      Niezbędne:

      • wykształcenie średnie

      Mile widziane:

      • minimum 1 rok pracy związanej z obsługą kancelaryjną

      Wymagania dodatkowe

      • znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
      • znajomość przepisów prawa pocztowego
      • znajomość ogólnych zasad rejestracji korespondencji
      • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie załatwiania spraw, doręczania, terminów i przyjmowania skarg i wniosków
      • znajomość przepisów w zakresie udostępniania informacji
      • orientacja na cel/jakość
      • komunikacja
      • współpraca
      • elastyczność
      • nastawienie na rozwój
      • rozwiązywanie problemów
      • radzenie sobie w trudnych sytuacjach

      Wymagane dokumenty

      • CV
      • list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat
      • scan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie

        Dodatkowe informacje
      • poszukujemy jednego pracownika na zastępstwo
      • proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie Oddziału
      • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
      • nadsyłanych dokumentów nie zwracamy
      • oferty niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane

      Dokumenty należy przesyłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

      Oferujemy


      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
      • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
      • system premiowy
      • ruchomy czas pracy
      • szansę budowania własnych kompetencji i współpracy zespołowej

      Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

      Wyposażenie stanowiska pracy:

      • sprzęt komputerowy
      • sprzęt biurowy

      Warunki wykonywania pracy:

      • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
      • konieczność poruszania się po całym obiekcie
      • konieczność odbywania podróży służbowych
      • budynek 4-piętrowy z 2 windami
      • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
      • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych w budynku na 1 piętrze

      w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Lekarz Orzecznik Zakładu

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Toruń
    • umowa o pracę
    • Lekarz Orzecznik Zakładu


      3348431

      Obowiązki


      Pracownik na tym stanowisku zapewnia wydawanie orzeczeń i opinii lekarskich w sprawach świadczeń oraz kontrolę prawidłowości orzekania o czasowej niezdolności do pracy i wystawiania zaświadczeń lekarskich.

      Wymagania


      Wymagania niezbędne:

      • lekarz medycyny z tytułem specjalisty
      • minimum 4 lata czynnego wykonywania zawodu lekarza

      Wymagania uzupełniające:

      • specjalizacja (choroby wewnętrzne, chirurgia, neurologia, psychiatria, ortopedia, medycyna rodzinna, medycyna pracy).

      Wymagania dodatkowe

      • orientacja na cel oraz na jakość
      • orientacja na klienta
      • wysoki poziom komunikacji i współpracy
      • umiejętność rozwiązywania problemów, opanowanie
      • umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
      • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
      • chęć rozwijania posiadanej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji
      • znajomość obsługi pakietu MS Office

      Wymagane dokumenty

      • CV
      • list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska o jakie kandydat się ubiega
      • kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i

      specjalizację, doświadczenie zawodowe, staż pracy

      • aktualne zaświadczenie o prawie wykonywania zawodu
      • odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji poniższej treści (w przypadku przesłania dokumentów w formie papierowej)

      "Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa."

      Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.

      Jeżeli jesteś zainteresowany/a udziałem w przyszłych rekrutacjach, prosimy o zamieszczenie w swojej ofercie oświadczenia o następującej treści:

      "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym do potrzeb przyszłych rekrutacji."

      Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych () w zakładce "Praca w ZUS".

      Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania do Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Toruniu.

      Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny (Aplikuj na dole ogłoszenia) lub na adres:
      Zakład Ubezpieczeń Społecznych
      Oddział w Toruniu
      ul. Mickiewicza 33-39
      87-100 Toruń
      Kontakt telefoniczny:
      56 610 93 00 lub 56 610 94 00

      Dodatkowe informacje

      • poszukujemy 1 pracownika,
      • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną
      • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
      • złożonych dokumentów nie zwracamy
      • oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana
      • dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

      Oferujemy


      Oferujemy:

      • umowę o pracę, możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze czasu pracy
      • możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy
      • możliwość rozwoju zawodowego (udział w szkoleniach, seminariach, dodatkowy urlop szkoleniowy, punkty edukacyjne za udział w szkoleniach organizowanych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych)

      Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

      Wyposażenie stanowiska pracy:

      • sprzęt komputerowy
      • sprzęt biurowy

      Warunki wykonywania pracy:

      • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
      • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
      • wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
      • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
      • konieczność wykonywania pracy poza biurem,
      • konieczność odbywania podróży służbowych,
      • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
      • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
      • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
      • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Stanowisko ds. konta ubezpieczonego

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Koszalin
    • umowa o pracę
    • Stanowisko ds. konta ubezpieczonego


      3348445

      Obowiązki


      Zadania: Zapewnia obsługę spraw ubezpieczonych.

      Wymagania


      Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
      Niezbędne:
      • wykształcenie średnie

      Mile widziane:
      • wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo, administracja)
      • minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi

      Jeśli posiadasz poniższe kompetencje:
      • podstawową znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
      • podstawową znajomość ustaw: o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, o ochronie roszczeń pracowniczych w razie niewypłacalności pracodawcy w zakresie zasad podlegania i ustalania wysokości składek na ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych,

      • umiejętność obsługi pakietu MS Office,
      • podejmowanie decyzji,
      • rozwiązywanie problemów,

      to zachęcamy do aplikowania przez formularz aplikacyjny, wybierając Aplikuj na dole oferty ew. korespondencyjnie na adres:
      Zakład Ubezpieczeń Społecznych,
      Oddział w Koszalinie
      ul. Fałata 30, 75-434 Koszalin
      Wydział Kadrowo-Płacowy


      Wymagane dokumenty:
      • list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat
      • CV
      • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie


      W przypadku składania dokumentów w formie papierowej należy dołączyć własnoręcznie podpisaną klauzulę o treści: "Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa."
      Jeżeli jesteś zainteresowany/a udziałem w przyszłych rekrutacjach, prosimy o zamieszczenie w swojej ofercie oświadczenia o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym do potrzeb przyszłych rekrutacji."
      Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych () w zakładce "Praca w ZUS".

      Dodatkowe informacje:

      • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu,,
      • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
      • nadesłanych dokumentów nie zwracamy,
      • oferty niekompletne, niepodpisane, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
      • za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji (formularz aplikacyjny)/wpływu korespondencji do Oddziału ZUS w Koszalinie w godzinach urzędowania).

      Oferujemy


      Zachęcamy do składania dokumentów, oferując:

      • umowę o pracę,
      • stabilne zatrudnienie,
      • możliwość rozwoju zawodowego,
      • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
      • bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów,
      • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.

      Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
      Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

      Wyposażenie stanowiska pracy:
      • sprzęt komputerowy,
      • sprzęt biurowy.

      Warunki wykonywania pracy:

      spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż., polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, konieczność poruszania się po całym obiekcie, konieczność odbywania podróży służbowych, budynek
      4-kondygnacyjny z windą oraz z pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze, drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie, w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Doradca ds. ulg i umorzeń - wyniki naboru

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Opole
    • umowa o pracę
    • Doradca ds. ulg i umorzeń - wyniki naboru


      3348224

      Obowiązki


      Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy

      • prowadzi sprawy z zakresu umarzania, odstępowania od żądania zwrotu i udzielania ulg w spłacie należności, przyjmuje wnioski, dokonuje ich wstępnej analizy, udziela pomocy i instruktażu w wypełnianiu ww. wniosków, informuje klientów o ich realizacji oraz uzupełnia wnioski wewnętrzne o niezbędne informacje, a także sporządza projekty pism, postanowień i decyzji,
      • prowadzi sprawy z zakresu umarzania i rozkładania na raty kosztów egzekucyjnych powstałych w toku postępowania egzekucyjnego w administracji prowadzonego przez Dyrektora Oddziału - przyjmuje informacje klientów o ich realizacji oraz uzupełnia wnioski wewnętrzne o niezbędne informacje, a także sporządza projekty pism, postanowień i decyzji,
      • współpracuje z klientami a także dokonuje wstępnej analizy wniosków o udzielenie ulgi lub umorzenie należności w zakresie przepisów o pomocy publicznej,
      • informuje klientów w zakresie ulg i umorzeń, w tym wydaje klientom broszury, ulotki i formularze

      Wymagania


      Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

      Niezbędne:

      • wykształcenie średnie

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, finanse, bankowość, polityka społeczna)
      • minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi

      Wymagania dodatkowe

      • podstawowa znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
      • podstawowa znajomość Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i rozporządzeń do tej Ustawy
      • znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
      • umiejętność współpracy z innymi
      • rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji
      • umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
      • umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
      • umiejętność podejmowania decyzji

      Jeśli jesteś osobą:

      • komunikatywną
      • nastawioną na rozwój

      oraz potrafisz obsługiwać pakiet MS Office

      TO ZACHĘCAMY DO PRZESŁANIA DOKUMENTÓW

      Wymagane dokumenty

      • CV
      • list motywacyjny (z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie kandydat się ubiega)
      • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe

      Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.

      Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych () w zakładce "Praca w ZUS".

      Miejsce składania dokumentów

      Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikujna dole oferty

      Oferujemy


      Oferujemy:

      • umowę o pracę na czas zastępstwa
      • zatrudnienie w stabilnej firmie
      • ruchomy czas pracy
      • rozwój zawodowy
      • program szkoleń
      • bogaty pakiet świadczeń socjalnych
      • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU

      Wyposażenie stanowiska pracy:

      • sprzęt komputerowy
      • sprzęt biurowy

      Dodatkowe informacje

      • oferty, które wpłyną po terminie oraz niekompletne, niepodpisane, nie będą rozpatrywane
      • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną,
      • proces rekrutacji przewiduje sprawdzenie wymaganej wiedzy i predyspozycji
      • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
      • nadsyłanych dokumentów nie zwracamy
      • proces rekrutacji oraz rozmowa rekrutacyjna odbywa się w siedzibie Oddziału ZUS w Opolu
      • do składania podań zachęcamy osoby niepełnosprawne

      Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

      Warunki wykonywania pracy:

      • spełniają warunki określone bhp i ppoż.
      • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
      • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
      • budynek 7 - piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
      • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 5 piętrze,
      • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
      • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
      • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami

      Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:

      1. Teresa Lasończyk, Opole
      2. Ewelina Siwczyk, Opole

      Ogłoszenie wyników naboru:

      Ewelina Siwczyk, Opole

      W procesie rekrutacji komisja rekrutacyjna wyłoniła Panią Ewelina Siwczyk. Kandydatka zaprezentowała się jako osoba komunikatywna i konkretna. Wykazała się znajomością zagadnień dotyczących pracy na oferowanym stanowisku i motywacją do pracy w Zakładzie. W celu należytej realizacji powierzonych zadań gwarantuje chęć i możliwość dalszego kształcenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych.

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Stanowisko ds. przyznawania i wypłat zasiłków

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • Stanowisko ds. przyznawania i wypłat zasiłków


      3348261

      Obowiązki


      Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości WRUM, a w Oddziale zapewnia także przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.

      Wymagania


      Wymagania niezbędne:

      • wykształcenie średnie

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, administracja, ubezpieczenia społeczne)
      • minimum 6 miesięcy pracy związanej z obsługą finansową


      Wymagania dodatkowe:

      • podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
      • podstawowa znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
      • podstawowa znajomość przepisów KPA
      • umiejętność obsługi pakietu MS Office

      Jeśli jesteś osobą:

      • zorientowaną na komunikację, cel i jakość
      • zorientowaną na klienta, elastyczną i nastawioną na rozwój
      • potrafiącą współpracować, rozwiązywać problemy oraz radzić sobie w sytuacjach trudnych


      zachęcamy do składania dokumentów.



      Jeżeli spełniasz powyższe wymagania czekamy na Twoje dokumenty:

      • CV
      • list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska pracy wraz z podaniem nr 214/2024
      • skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe


      które należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.



      Dodatkowe informacje:

      • proces rekrutacji będzie obejmował rozmowę kwalifikacyjną i sprawdzenie wiedzy
      • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
      • dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
      • otrzymanych dokumentów nie zwracamy

      Oferujemy


      Oferujemy:

      • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
      • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

      Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.

      Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

      Wyposażenie stanowiska pracy:

      • sprzęt komputerowy
      • sprzęt biurowy

      Warunki wykonywania pracy:

      • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
      • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
      • wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem
      • konieczność poruszania się po całym obiekcie
      • konieczność odbywania podróży służbowych
      • budynek 16-piętrowy z windą
      • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 7 piętrze
      • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
      • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Stanowisko ds. analiz zarządczych 70/2024/ORG

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Sosnowiec
    • umowa o pracę
    • Stanowisko ds. analiz zarządczych 70/2024/ORG


      3348243

      Obowiązki


      Zakres zadań:

      Pracownik pełniący tę funkcję wspomaga zarządzanie oddziałem poprzez prowadzenie analiz w zakresie działalności oddziału i podległych TJO.

      Wymagania


      Wymagania niezbędne:

      • wykształcenie wyższe

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe (organizacja i zarządzanie, ekonomia, ekonometria, matematyka)
      • minimum 1 rok pracy związanej z prowadzeniem analiz lub opracowywaniem raportów i informacji zarządczych

      Wymagania dodatkowe:

      • znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
      • umiejętność obsługi MS Office (bardzo dobra znajomość MC Excel)
      • orientacja na cel i jakość
      • elastyczność i nastawienie na rozwój
      • umiejętność komunikacji i współpracy
      • umiejętność podejmowania decyzji, rozwiązywania problemów, innowacyjność

      Wymagane dokumenty:

      • CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega
      • skan dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i ewentualnie innych dokumentów istotnych dla procesu rekrutacji

      Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny ("Aplikuj") na dole oferty pracy do dnia 05.09.2024r.

      Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji.

      Dodatkowe informacje:

      • umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
      • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
      • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
      • oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
      • oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane

      Oferujemy


      Jeśli jesteś osobą:

      • komunikatywną i lubiącą współpracę
      • zorientowaną na cel i jakość
      • elastyczną i nastawioną na rozwój
      • umiejącą podejmować decyzje, rozwiązywać problemy

      to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:

      • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
      • jasny i przejrzysty system wynagradzania, w tym premia kwartalna i roczna
      • elastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczynania pracy między godziną 6.00 a 8.00)
      • bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
      • bogaty pakiet benefitów (karty sportowe, dofinansowanie urlopu, nauki i kultury), świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
      • atrakcyjne pakiety opieki zdrowotnej oraz ubezpieczeń na życie w PZU
      • pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
      • przyjazną i partnerską atmosferę pracy oraz pracę w zgranym zespole
      • pracę w oparciu o wartości wynikające z 90-letniej tradycji

      Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.

      Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

      Wyposażenie stanowiska pracy:

      • sprzęt komputerowy
      • sprzęt biurowy

      Warunki wykonywania pracy:

      • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
      • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
      • konieczność poruszania się po całym obiekcie
      • budynek IV-piętrowy z windą
      • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na III piętrze
      • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
      • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
      • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
      • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Stanowisko ds. egzekucji

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Rybnik
    • umowa o pracę
    • Stanowisko ds. egzekucji


      3348245

      Obowiązki


      Zakres zadań w ramach funkcji organizacyjnej:

      Osoba zatrudniona na powyższym zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych.

      Wymagania


      Wymagania:

      Niezbędne:

      • wykształcenie średnie

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, finanse, bankowość, polityka społeczna )
      • minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi

      Wymagania dodatkowe

      • umiejętność obsługi pakietu MS Office
      • znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
      • znajomość Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz rozporządzeń do tej ustawy
      • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
      • komunikatywność
      • umiejętność współpracy i rozwiązywania problemów

      Prosimy o następujące dokumenty:

      • CV
      • list motywacyjny
      • skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie

      Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty

      Dodatkowe informacje:

      • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
      • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
      • dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
      • oferty niekompletne, niepodpisane oraz bez wymaganych i podpisanych oświadczeń nie będą rozpatrywane
      • poszukujemy pracownika na stanowisko (tj. od referenta do głównego specjalisty), który będzie realizował zadania w ramach funkcji organizacyjnej ds. egzekucji
      • poszukujemy 2 kandydatów na stanowisko

      Oferujemy


      • stabilne zatrudnienie
      • system premii i nagród
      • bogaty pakiet benefitów (dofinansowanie urlopów, nauki i kultury)
      • możliwość rozwoju poprzez udział w różnych formach szkoleń, warsztatów itp.

      Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.

      Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

      Wyposażenie stanowiska pracy:

      • sprzęt komputerowy
      • sprzęt biurowy

      Warunki wykonywania pracy:

      • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
      • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
      • konieczność poruszania się po całym obiekcie
      • budynek 2-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
      • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 lub 2 piętrze
      • wejście do budynku z poziomu chodnika
      • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
      • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Złotoryja
    • umowa o pracę
    • Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji


      3348255

      Obowiązki


      Do zadań osoby na tym stanowisku należy zapewnienie opracowania spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

      Wymagania


      Wymagania formalne:

      Niezbędne:

      • wykształcenie średnie.

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia).

      Wymagania dodatkowe:

      • podstawowa znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
      • podstawowa znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych,
      • podstawowa znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
      • umiejętność obsługi programów pakietu Ms Office.


      Wymagane dokumenty:

      • CV,
      • list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat,
      • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe,
      • tylko w przypadku przekazania tradycyjnej aplikacji pocztą lub złożenia jej w oddziale - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej).


      Sposób aplikowania:

      Zachęcamy do przesyłania dokumentów przez formularz aplikacyjny, wybierając Aplikuj na dole oferty. Pliki w formatach nieobsługiwanych przez e-formularz można załączyć po spakowaniu ich w formacie 'rar' lub 'zip'.

      Oferty tradycyjne można składać na Sali Obsługi Klientów w każdej Jednostce Terenowej lub przesyłać na adres:

      Zakład Ubezpieczeń Społecznych
      Oddział w Legnicy
      Wydział Kadrowo-Płacowy
      ul. W. Grabskiego 26
      59-220 Legnica
      z dopiskiem 'OFERTA PRACY'

      Kontakt: Damian Janusz, Wydział Kadrowo-Płacowy O/ZUS Legnica - tel. 76 876 42 34.


      Dodatkowe informacje:

      • skontaktujemy się z kandydatami spełniającymi co najmniej wymagania niezbędne,
      • nadesłanych dokumentów nie zwracamy,
      • za datę złożenia dokumentów za pośrednictwem poczty przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Legnicy,
      • rozpatrywane będą oferty kompletne, złożone w wymaganym terminie, zgodne z wymaganiami formalnymi,
      • proces rekrutacji przewiduje sprawdzenie wymaganych kompetencji.

      Wymagana klauzula (dotyczy aplikacji tradycyjnych):

      'Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.'

      Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.

      Jeżeli jesteś zainteresowany/a udziałem w przyszłych rekrutacjach, prosimy o zamieszczenie w swojej ofercie oświadczenia o następującej treści:

      'Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym do potrzeb przyszłych rekrutacji.'


      Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych () w zakładce 'Praca w ZUS'.

      Oferujemy


      Jeśli jesteś osobą:

      • komunikatywną i lubiącą współpracę,
      • zorientowaną na klienta,
      • zorientowaną na cel i jakość,
      • radzącą sobie w trudnych sytuacjach,

      to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:

      • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
      • możliwość rozwoju,
      • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
      • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie,
      • system premiowy.

      Do aplikowania zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.
      Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób
      z niepełnosprawnościami.

      Wyposażenie stanowiska pracy:

      • sprzęt komputerowy,
      • sprzęt biurowy.

      Warunki wykonywania pracy:

      • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
      • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
      • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
      • konieczność odbywania podróży służbowych,
      • budynek 2-piętrowy z pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
      • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze,
      • wejście do budynku zorganizowane jest z poziomu chodnika.

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Stanowisko ds. ustalania emerytur pomostowych 26/2024/WEP

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Sosnowiec
    • umowa o pracę
    • Stanowisko ds. ustalania emerytur pomostowych 26/2024/WEP


      3345930

      Obowiązki


      Zakres zadań:

      Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie decyzji i korespondencji w sprawach emerytur pomostowych i kapitału początkowego dla potrzeb ustalenia emerytury pomostowej.

      Wymagania


      Wymagania niezbędne:

      • wykształcenie średnie

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne)
      • minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych

      Wymagania dodatkowe:

      • znajomość ustawy o emeryturach pomostowych
      • znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych i rozporządzeń do tej ustawy
      • umiejętność obsługi MS Office
      • orientacja na cel i jakość
      • elastyczność i nastawienie na rozwój
      • umiejętność komunikacji i współpracy

      Wymagane dokumenty:

      • CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega
      • skan dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i ewentualnie innych dokumentów istotnych dla procesu rekrutacji

      Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny ("Aplikuj") na dole oferty pracy do dnia 18.04.2024r.

      Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji.

      Dodatkowe informacje:

      • poszukujemy 2 pracowników
      • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
      • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
      • oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
      • oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane

      Oferujemy


      Jeśli jesteś osobą:

      • komunikatywną i lubiącą współpracę
      • zorientowaną na cel i jakość
      • elastyczna i nastawioną na rozwój

      to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:

      • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
      • jasny i przejrzysty system wynagradzania, w tym premia kwartalna i roczna
      • elastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczynania pracy między godziną 6.00 a 8.00)
      • bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
      • bogaty pakiet benefitów (karty sportowe, dofinansowanie urlopu, nauki i kultury), świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
      • atrakcyjne pakiety opieki zdrowotnej oraz ubezpieczeń na życie w PZU
      • pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
      • przyjazną i partnerską atmosferę pracy oraz pracę w zgranym zespole
      • pracę w oparciu o wartości wynikające z 90-letniej tradycji

      Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.

      Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

      Wyposażenie stanowiska pracy:

      • sprzęt komputerowy
      • sprzęt biurowy

      Warunki wykonywania pracy:

      • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
      • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
      • wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
      • konieczność poruszania się po całym obiekcie
      • budynek IV-piętrowy z windą
      • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze
      • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
      • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
      • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
      • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami

      Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:

      1. Pan Kacper Kapelewski - Sosnowiec
      2. Pani Zofia Kalińska -Dudek - Sosnowiec
      3. Pani Julia Pluta - Jaworzno
      4. Pan Mateusz Wendekier - Dąbrowa Górnicza
      5. Pani Natalia Mądro - Olkusz
      6. Pani Sylwia Grzanka- Poręba
      7. Pani Justyna Pęk - Będzin
      8. Pani Bożena Krzyżek - Siemianowice Śląskie
      9. Pani Agnieszka Radziszewska - Czeladź
      10. Pan Jarosław Kowalski - Siemianowice Śląskie
      11. Pani Natalia Misiak - Sosnowiec

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Stanowisko ds. tłumaczeń (zastępstwo)

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • Stanowisko ds. tłumaczeń (zastępstwo)


      3345685

      Obowiązki


      Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia tłumaczenie dokumentacji i korespondencji wpływającej do Wydziału Realizacji Umów Międzynarodowych lub wychodzącej z Wydziału
      z języka obcego na język polski i odwrotnie.

      Wymagania


      Wymagania niezbędne:

      • wykształcenie średnie

      Wymagania dodatkowe:

      • bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego na poziomie B1
      • znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
      • znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
      • znajomość przepisów KPA
      • umiejętność obsługi pakietu MS Office

      Jeśli jesteś osobą:

      • zorientowaną na komunikację, cel i jakość
      • elastyczną i nastawioną na rozwój
      • potrafiącą współpracować, rozwiązywać problemy oraz radzić sobie w trudnych sytuacjach zachęcamy do składania dokumentów.

      Jeżeli spełniasz powyższe wymagania czekamy na Twoje dokumenty:

      • CV
      • list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska pracy wraz z podaniem nr 89/2024
      • skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe

      które należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

      Dodatkowe informacje:

      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony - zastępstwa
      • proces rekrutacji będzie obejmował rozmowę kwalifikacyjną i sprawdzenie wiedzy
      • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
      • dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
      • otrzymanych dokumentów nie zwracamy

      Oferujemy


      Oferujemy:

      • zatrudnienie w stabilnej firmie w oparciu o umowę o pracę
      • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

      Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.

      Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

      Wyposażenie stanowiska pracy:

      • sprzęt komputerowy
      • sprzęt biurowy

      Warunki wykonywania pracy:

      • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
      • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
      • sporadycznie wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
      • konieczność poruszania się po całym obiekcie
      • konieczność odbywania podróży służbowych
      • budynek 16-piętrowy z windą
      • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 9 piętrze
      • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
      • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie

      Ogłoszenie listy kandydatów

      Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania kandydatów spełniających wymagania formalne:


      Alena Marozava, Łódź

      Iryna Romanova, Łódź

      Alicja Rybak, Konstantynów Łódzki

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Pracownik ds. konta ubezpieczonego

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pracownik ds. konta ubezpieczonego


      3346323

      Obowiązki


      Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia obsługę spraw ubezpieczonych.

      Wymagania


      Wymagania niezbędne:

      • wykształcenie średnie

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo, administracja)
      • minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi

      Wymagania dodatkowe:

      • znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
      • znajomość przepisów KPA
      • umiejętność obsługi pakietu MS Office

      Jeśli jesteś osobą:

      • zorientowaną na komunikację, cel i jakość
      • potrafiącą negocjować i wywierać wpływ, elastyczną i nastawioną na rozwój
      • potrafiącą współpracować, rozwiązywać problemy oraz podejmować decyzje


      zachęcamy do składania dokumentów.

      Jeżeli spełniasz powyższe wymagania czekamy na Twoje dokumenty:

      • CV
      • list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska pracy wraz z podaniem nr ref. 119/2024
      • skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe

      które należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

      Dodatkowe informacje:

      • proces rekrutacji będzie obejmował rozmowę kwalifikacyjną i sprawdzenie wiedzy
      • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
      • dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
      • otrzymanych dokumentów nie zwracamy

      miejsce wykonywania pracy

      Wydział Ubezpieczeń i Składek

      ul. Lipiec Reymontowskich 11

      91-120 Łódź

      Oferujemy


      Oferujemy:

      • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
      • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

      Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.

      Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

      Wyposażenie stanowiska pracy:

      • sprzęt komputerowy
      • sprzęt biurowy

      Warunki wykonywania pracy:

      • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
      • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
      • konieczność poruszania się po całym obiekcie
      • konieczność odbywania podróży służbowych
      • budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
      • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze
      • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
      • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Stanowisko ds. szkoleń

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Stanowisko ds. szkoleń


      3345414

      Obowiązki


      Cel istnienia stanowiska

      Zapewnia organizację procesu stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników Oddziału, a także wspiera rozwój wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na zajmowanych stanowiskach oraz podjęcia nowych zadań.

      Wymagania


      Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

      Niezbędne:

      • wykształcenie wyższe

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, pedagogika, zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia, zarządzanie)
      • minimum 2 lata pracy związanej z organizacją szkoleń

      Wymagania dodatkowe

      • bardzo dobra znajomość programów MS Office (w tym Excel)
      • bardzo dobra znajomość przepisów KP w zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez pracowników
      • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
      • znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
      • znajomość Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)
      • orientacja na cel/na jakość
      • komunikacja
      • współpraca
      • elastyczność
      • nastawienie na rozwój
      • podejmowanie decyzji
      • rozwiązywanie problemów
      • Radzenie sobie w sytuacjach trudnych

      Wymagane dokumenty

      • CV
      • list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat, w razie możliwości ze wskazaniem adresu e-mail lub nr telefonu
      • skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie
      • skany świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy

      Dodatkowe informacje

      • proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie Oddziału
      • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
      • nadsyłanych dokumentów nie zwracamy
      • oferty niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane

      Dokumenty należy przesyłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

      Oferujemy


      Oferujemy

      • umowa na zastępstwo
      • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
      • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
      • system premiowy
      • ruchomy czas pracy
      • szansę budowania własnych kompetencji i współpracy zespołowej

      Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

      Wyposażenie stanowiska pracy:

      • sprzęt komputerowy
      • sprzęt biurowy

      Warunki wykonywania pracy:

      • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
      • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
      • konieczność poruszania się po całym obiekcie
      • budynek 4-piętrowy z windą
      • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze
      • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika

      Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:

      Nie zgłosił się żaden kandydat spełniający wymagania formalne.

      Uzasadnienie wyboru lub uzasadnienie niezatrudnienia żadnego kandydata:

      W procesie naboru nie wyłoniono kandydata. Rekrutacja zakończyła się niepowodzeniem.

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Stanowisko ds. szkoleń

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Toruń
    • umowa o pracę
    • Stanowisko ds. szkoleń


      3346038

      Obowiązki


      Zapewnia organizację procesu stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników TJO i Centrum Informatycznego, a także wspiera rozwój wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na zajmowanych stanowiskach oraz do podjęcia nowych zadań.

      Wymagania


      Niezbędne:

      • wykształcenie wyższe,

      Mile widziane:

      • minimum 2 lata pracy związanej z organizacją szkoleń

      Wymagania dodatkowe:

      • podstawowa znajomość ustawy kodeks pracy
      • podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
      • umiejętność obsługi pakietu MS Office

      Wymagane dokumenty:

      • CV,
      • list motywacyjny,
      • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe, staż pracy, inne niezbędne.

      Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

      Dodatkowe informacje:

      • poszukujemy 1 pracownika,
      • umowa na czas określony w celu zastępstwa,
      • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu,
      • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
      • oferty niekompletne nie będą rozpatrywane,
      • oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

      Oferujemy


      Jeśli jesteś osobą:

      • komunikatywną i lubiącą współpracę,
      • zorientowaną na klienta,
      • zorientowaną na cel i jakość,
      • radzącą sobie w trudnych sytuacjach.

      to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:

      • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
      • rozwój zawodowy,
      • bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
      • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
      • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.

      Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

      Wyposażenie stanowiska pracy:

      • sprzęt komputerowy,
      • sprzęt biurowy.

      Warunki wykonywania pracy:

      • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
      • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
      • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
      • konieczność odbywania podróży służbowych,
      • budynek IV-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
      • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze,
      • miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
      • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
      • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
      • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

Pracodawcy w Toruniu i okolicy