Czy to Twoja firma?

ZUS Oddział w Toruniu praca

Toruń
ZUS Oddział w Toruniu najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
inne sektor publiczny / służby mundurowe doradztwo / konsulting / audyt zarządzanie / dyrekcja praca fizyczna

Oferty pracy ZUS Oddział w Toruniu

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca ZUS Oddział w Toruniu

ZUS Oddział w Toruniu poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca ZUS Oddział w Toruniu - oferty archiwalne

  • Stanowisko ds. ustalania emerytur pomostowych 26/2024/WEP

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Sosnowiec
    • umowa o pracę
    • Stanowisko ds. ustalania emerytur pomostowych 26/2024/WEP


      3345930

      Obowiązki


      Zakres zadań:

      Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie decyzji i korespondencji w sprawach emerytur pomostowych i kapitału początkowego dla potrzeb ustalenia emerytury pomostowej.

      Wymagania


      Wymagania niezbędne:

      • wykształcenie średnie

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne)
      • minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych

      Wymagania dodatkowe:

      • znajomość ustawy o emeryturach pomostowych
      • znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych i rozporządzeń do tej ustawy
      • umiejętność obsługi MS Office
      • orientacja na cel i jakość
      • elastyczność i nastawienie na rozwój
      • umiejętność komunikacji i współpracy

      Wymagane dokumenty:

      • CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega
      • skan dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i ewentualnie innych dokumentów istotnych dla procesu rekrutacji

      Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny ("Aplikuj") na dole oferty pracy do dnia 18.04.2024r.

      Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji.

      Dodatkowe informacje:

      • poszukujemy 2 pracowników
      • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
      • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
      • oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
      • oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane

      Oferujemy


      Jeśli jesteś osobą:

      • komunikatywną i lubiącą współpracę
      • zorientowaną na cel i jakość
      • elastyczna i nastawioną na rozwój

      to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:

      • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
      • jasny i przejrzysty system wynagradzania, w tym premia kwartalna i roczna
      • elastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczynania pracy między godziną 6.00 a 8.00)
      • bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
      • bogaty pakiet benefitów (karty sportowe, dofinansowanie urlopu, nauki i kultury), świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
      • atrakcyjne pakiety opieki zdrowotnej oraz ubezpieczeń na życie w PZU
      • pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
      • przyjazną i partnerską atmosferę pracy oraz pracę w zgranym zespole
      • pracę w oparciu o wartości wynikające z 90-letniej tradycji

      Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.

      Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

      Wyposażenie stanowiska pracy:

      • sprzęt komputerowy
      • sprzęt biurowy

      Warunki wykonywania pracy:

      • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
      • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
      • wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
      • konieczność poruszania się po całym obiekcie
      • budynek IV-piętrowy z windą
      • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze
      • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
      • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
      • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
      • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami

      Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:

      1. Pan Kacper Kapelewski - Sosnowiec
      2. Pani Zofia Kalińska -Dudek - Sosnowiec
      3. Pani Julia Pluta - Jaworzno
      4. Pan Mateusz Wendekier - Dąbrowa Górnicza
      5. Pani Natalia Mądro - Olkusz
      6. Pani Sylwia Grzanka- Poręba
      7. Pani Justyna Pęk - Będzin
      8. Pani Bożena Krzyżek - Siemianowice Śląskie
      9. Pani Agnieszka Radziszewska - Czeladź
      10. Pan Jarosław Kowalski - Siemianowice Śląskie
      11. Pani Natalia Misiak - Sosnowiec

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Stanowisko ds. tłumaczeń (zastępstwo)

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • Stanowisko ds. tłumaczeń (zastępstwo)


      3345685

      Obowiązki


      Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia tłumaczenie dokumentacji i korespondencji wpływającej do Wydziału Realizacji Umów Międzynarodowych lub wychodzącej z Wydziału
      z języka obcego na język polski i odwrotnie.

      Wymagania


      Wymagania niezbędne:

      • wykształcenie średnie

      Wymagania dodatkowe:

      • bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego na poziomie B1
      • znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
      • znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
      • znajomość przepisów KPA
      • umiejętność obsługi pakietu MS Office

      Jeśli jesteś osobą:

      • zorientowaną na komunikację, cel i jakość
      • elastyczną i nastawioną na rozwój
      • potrafiącą współpracować, rozwiązywać problemy oraz radzić sobie w trudnych sytuacjach zachęcamy do składania dokumentów.

      Jeżeli spełniasz powyższe wymagania czekamy na Twoje dokumenty:

      • CV
      • list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska pracy wraz z podaniem nr 89/2024
      • skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe

      które należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

      Dodatkowe informacje:

      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony - zastępstwa
      • proces rekrutacji będzie obejmował rozmowę kwalifikacyjną i sprawdzenie wiedzy
      • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
      • dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
      • otrzymanych dokumentów nie zwracamy

      Oferujemy


      Oferujemy:

      • zatrudnienie w stabilnej firmie w oparciu o umowę o pracę
      • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

      Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.

      Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

      Wyposażenie stanowiska pracy:

      • sprzęt komputerowy
      • sprzęt biurowy

      Warunki wykonywania pracy:

      • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
      • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
      • sporadycznie wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
      • konieczność poruszania się po całym obiekcie
      • konieczność odbywania podróży służbowych
      • budynek 16-piętrowy z windą
      • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 9 piętrze
      • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
      • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie

      Ogłoszenie listy kandydatów

      Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania kandydatów spełniających wymagania formalne:


      Alena Marozava, Łódź

      Iryna Romanova, Łódź

      Alicja Rybak, Konstantynów Łódzki

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Pracownik ds. konta ubezpieczonego

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pracownik ds. konta ubezpieczonego


      3346323

      Obowiązki


      Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia obsługę spraw ubezpieczonych.

      Wymagania


      Wymagania niezbędne:

      • wykształcenie średnie

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo, administracja)
      • minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi

      Wymagania dodatkowe:

      • znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
      • znajomość przepisów KPA
      • umiejętność obsługi pakietu MS Office

      Jeśli jesteś osobą:

      • zorientowaną na komunikację, cel i jakość
      • potrafiącą negocjować i wywierać wpływ, elastyczną i nastawioną na rozwój
      • potrafiącą współpracować, rozwiązywać problemy oraz podejmować decyzje


      zachęcamy do składania dokumentów.

      Jeżeli spełniasz powyższe wymagania czekamy na Twoje dokumenty:

      • CV
      • list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska pracy wraz z podaniem nr ref. 119/2024
      • skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe

      które należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

      Dodatkowe informacje:

      • proces rekrutacji będzie obejmował rozmowę kwalifikacyjną i sprawdzenie wiedzy
      • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
      • dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
      • otrzymanych dokumentów nie zwracamy

      miejsce wykonywania pracy

      Wydział Ubezpieczeń i Składek

      ul. Lipiec Reymontowskich 11

      91-120 Łódź

      Oferujemy


      Oferujemy:

      • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
      • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

      Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.

      Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

      Wyposażenie stanowiska pracy:

      • sprzęt komputerowy
      • sprzęt biurowy

      Warunki wykonywania pracy:

      • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
      • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
      • konieczność poruszania się po całym obiekcie
      • konieczność odbywania podróży służbowych
      • budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
      • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze
      • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
      • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Stanowisko ds. szkoleń

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Stanowisko ds. szkoleń


      3345414

      Obowiązki


      Cel istnienia stanowiska

      Zapewnia organizację procesu stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników Oddziału, a także wspiera rozwój wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na zajmowanych stanowiskach oraz podjęcia nowych zadań.

      Wymagania


      Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

      Niezbędne:

      • wykształcenie wyższe

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, pedagogika, zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia, zarządzanie)
      • minimum 2 lata pracy związanej z organizacją szkoleń

      Wymagania dodatkowe

      • bardzo dobra znajomość programów MS Office (w tym Excel)
      • bardzo dobra znajomość przepisów KP w zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez pracowników
      • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
      • znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
      • znajomość Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)
      • orientacja na cel/na jakość
      • komunikacja
      • współpraca
      • elastyczność
      • nastawienie na rozwój
      • podejmowanie decyzji
      • rozwiązywanie problemów
      • Radzenie sobie w sytuacjach trudnych

      Wymagane dokumenty

      • CV
      • list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat, w razie możliwości ze wskazaniem adresu e-mail lub nr telefonu
      • skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie
      • skany świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy

      Dodatkowe informacje

      • proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie Oddziału
      • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
      • nadsyłanych dokumentów nie zwracamy
      • oferty niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane

      Dokumenty należy przesyłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

      Oferujemy


      Oferujemy

      • umowa na zastępstwo
      • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
      • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
      • system premiowy
      • ruchomy czas pracy
      • szansę budowania własnych kompetencji i współpracy zespołowej

      Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

      Wyposażenie stanowiska pracy:

      • sprzęt komputerowy
      • sprzęt biurowy

      Warunki wykonywania pracy:

      • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
      • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
      • konieczność poruszania się po całym obiekcie
      • budynek 4-piętrowy z windą
      • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze
      • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika

      Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:

      Nie zgłosił się żaden kandydat spełniający wymagania formalne.

      Uzasadnienie wyboru lub uzasadnienie niezatrudnienia żadnego kandydata:

      W procesie naboru nie wyłoniono kandydata. Rekrutacja zakończyła się niepowodzeniem.

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Stanowisko ds. szkoleń

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Toruń
    • umowa o pracę
    • Stanowisko ds. szkoleń


      3346038

      Obowiązki


      Zapewnia organizację procesu stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników TJO i Centrum Informatycznego, a także wspiera rozwój wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na zajmowanych stanowiskach oraz do podjęcia nowych zadań.

      Wymagania


      Niezbędne:

      • wykształcenie wyższe,

      Mile widziane:

      • minimum 2 lata pracy związanej z organizacją szkoleń

      Wymagania dodatkowe:

      • podstawowa znajomość ustawy kodeks pracy
      • podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
      • umiejętność obsługi pakietu MS Office

      Wymagane dokumenty:

      • CV,
      • list motywacyjny,
      • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe, staż pracy, inne niezbędne.

      Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

      Dodatkowe informacje:

      • poszukujemy 1 pracownika,
      • umowa na czas określony w celu zastępstwa,
      • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu,
      • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
      • oferty niekompletne nie będą rozpatrywane,
      • oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

      Oferujemy


      Jeśli jesteś osobą:

      • komunikatywną i lubiącą współpracę,
      • zorientowaną na klienta,
      • zorientowaną na cel i jakość,
      • radzącą sobie w trudnych sytuacjach.

      to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:

      • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
      • rozwój zawodowy,
      • bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
      • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
      • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.

      Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

      Wyposażenie stanowiska pracy:

      • sprzęt komputerowy,
      • sprzęt biurowy.

      Warunki wykonywania pracy:

      • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
      • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
      • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
      • konieczność odbywania podróży służbowych,
      • budynek IV-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
      • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze,
      • miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
      • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
      • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
      • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Stanowisko ds. realizacji rehabilitacji – lekarz (wyniki naboru – część 4)

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Kielce
    • umowa o pracę
    • Stanowisko ds. realizacji rehabilitacji – lekarz (wyniki naboru – część 4)


      3345492

      Obowiązki


      Jesteśmy jedną z największych instytucji w Polsce wypłacającą świadczenia milionom ubezpieczonym i jednym z największych pracodawców. Możesz nas wesprzeć swoją wiedzą i kompetencjami, a my pomożemy Ci w rozwoju. Zagwarantujemy Ci stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w ramach którego będziesz mógł współpracować z doświadczonymi fachowcami, zyskać premię kwartalną, możliwość pracy w przyjaznej atmosferze, w elastycznym czasie pracy i/lub hybrydowo, bogaty pakiet świadczeń socjalnych oraz dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne i grupowe.

      Zakres zadań realizowanych na stanowisku pracy:
      - rozpatruje wnioski o skrócenie/przedłużenie rehabilitacji leczniczej w ośrodku rehabilitacyjnym
      - przeprowadza, wspólnie z komórką wewnętrzną, kontrole w ramach konkursu ofert na świadczenie usług rehabilitacyjnych oraz kontrole realizacji programu rehabilitacji leczniczej w ośrodkach rehabilitacyjnych
      - nadzoruje poprawność ewidencjonowania danych dotyczących przebiegu rehabilitacji leczniczej
      - analizuje informacje o przebytej rehabilitacji leczniczej, w tym weryfikuje zgodność realizacji programów rehabilitacji z zawartymi z ośrodkami rehabilitacyjnymi umowami

      Wymagania


      Wymagania niezbędne:
      - wykształcenie wyższe medyczne - lekarz medycyny
      - minimum 3 lata doświadczenia pracy związanej z praktyką lekarską (wykonywanie zawodu lekarza), orzecznictwem lekarskim, działalnością naukową w dyscyplinach: nauki medyczne i nauki o zdrowiu
      - minimum 4 lata stażu pracy

      Mile widziane:
      - wykształcenie wyższe medyczne - tytuł specjalisty (w szczególności w następujących specjalizacjach: rehabilitacja medyczna, kardiologia, pulmonologia, neurologia, ortopedia i traumatologia narządu ruchu, reumatologia, otolaryngologia, audiologia i foniatria, psychiatria, zdrowie publiczne)

      Wymagania dodatkowe:
      - umiejętność obsługi MS Office w stopniu średniozaawansowanym
      - umiejętność rozwiązywania problemów
      - orientacja na cel
      - orientacja na jakość
      - komunikacja

      Wymagane dokumenty:
      - CV
      - list motywacyjny
      - skan dokumentu potwierdzającego wykształcenie
      - skany świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostania w stosunku pracy
      - skany dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe

      Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

      Dodatkowe informacje:
      - poszukujemy osób do zatrudnienia w ramach 2,5 etatu
      - możliwość wykonywania pracy w jednostce terenowej Zakładu (praca będzie mogła być realizowana w siedzibie Centrali lub w innej placówce ZUS w całym kraju)
      - proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line)
      - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
      - oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
      - dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane

      Oferujemy


      Oferujemy:
      - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      - możliwość wykonywania pracy częściowo w formie zdalnej
      - przyjazną atmosferę w pracy
      - możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w różnych formach szkoleń, warsztatów itp.
      - bogaty pakiet benefitów (karty sportowe, dofinansowanie urlopu, nauki i kultury)
      - system premiowy

      Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

      Wyposażenie stanowiska pracy:
      - sprzęt komputerowy,
      - sprzęt biurowy.

      Warunki wykonywania pracy:
      - spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
      - polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
      - budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
      - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
      - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
      - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
      - drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie, natomiast drzwi do budynku, w którym zlokalizowane jest stanowisko pracy nie otwierają się automatycznie,
      - w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

      Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:

      Iwona Sarzyńska-Długosz Warszawa

      Teresa Klonowska-Stajniak Warszawa

      Anna Skibko-Wałachowska Białystok

      Beata Pepłońska Gajówka-Wieś

      Beata Borowska-Baranek Józefów

      Zbigniew Szlacheta Bytom

      Agnieszka Kruk Warszawa

      Wyniki naboru:
      Teresa Klonowska-Stajniak Warszawa

      Pani Teresa Klonowska-Stajniak to lekarz specjalista rehabilitacji medycznej. Posiada wieloletnie i bogate doświadczenie zawodowe w obszarze rehabilitacji, w tym w oddziałach prewencji ZUS. Z uwagi na posiadane doświadczenie kandydatka może wnieść dużo spostrzeżeń i rozwiązań mających na celu usprawnienie funkcjonowania programów rehabilitacji ZUS w praktyce.
      Pani Teresa Klonowska-Stajniak odznacza się wyjątkową skrupulatnością i otwartością na nowe dziedziny oraz empatycznym podejściem do pacjentów i współpracowników. Jej działania są ukierunkowane na podniesienie jakości wykonywanej pracy oraz jak najszybszy powrót do zdrowia pacjentów. Kandydatka wykazuje również dbałość o swój rozwój zawodowy. Jednocześnie jest ceniona za umiejętność współpracy i szacunek wobec pacjentów.

      Iwona Sarzyńska-Długosz Warszawa

      Pani Iwona Sarzyńska-Długosz jest lekarzem specjalistą neurologiem oraz lekarzem specjalistą rehabilitacji medycznej z tytułem doktora rehabilitowanego nauk medycznych. Posiada wieloletnie i bogate doświadczenie zawodowe m.in. w obszarze prewencji i rehabilitacji zdobyte w jednostce naukowo-badawczej. Pani Iwona Sarzyńska-Długosz jest cenionym ekspertem w dziedzinie rehabilitacji medycznej. W trakcie rozmowy zaprezentowała się jako osoba, która posiada umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, umiejętność skutecznej komunikacji i współpracy w zespole. Odznacza się doskonałą umiejętnością planowania i organizowania pracy własnej. Jednocześnie łączy myślenie kreatywne z postępowaniem zgodnym z prawem i najwyższej jakości. Swoją obecność na rozmowie odwołuje do przekonania o zgodności profilu poszukiwanego kandydata z kwalifikacjami i kompetencjami, które posiada. Praca w Zakładzie pozwoliłaby jej na dalszy rozwój w stabilnych warunkach i możliwość planowania przyszłości.

      Beata Borowska-Baranek Józefów

      Pani Beata Borowska-Baranek to lekarz specjalista rehabilitacji medycznej. Posiada wieloletnie i bogate doświadczenie zawodowe w obszarze prewencji i rehabilitacji, w tym w oddziale wczesnej rehabilitacji powypadkowej narządu ruchu ZUS. Kandydatka zna bardzo dobrze ten program, w związku z tym może wnieść dużo spostrzeżeń i rozwiązań mających na celu usprawnienie jego funkcjonowania w praktyce. Pani Beata Borowska-Baranek doświadczenie zdobyła w szpitalach publicznych oraz placówkach medycznych. Kandydatka posiada również doświadczenie w kierowaniu zespołem oraz umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, umiejętność skutecznej komunikacji i współpracy w zespole. W pracy szanuje swoich pacjentów i współpracowników.

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Trener wewnętrzny na czas zastępstwa

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Rzeszów
    • umowa o pracę
    • Trener wewnętrzny na czas zastępstwa


      3345728

      Obowiązki


      Jesteśmy jedną z największych instytucji w Polsce obsługującą miliony ubezpieczonych! I jednym z największych pracodawców! Połączmy siły! Wesprzyj nas swoją wiedzą i kompetencjami, a my pomożemy Ci w rozwoju w dziedzinie prowadzenia szkoleń. Możesz zyskać zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w ramach którego będziesz współpracować z doświadczonymi fachowcami, oprócz wynagrodzenia premię kwartalną, pracę w przyjaznej atmosferze oraz bogaty pakiet świadczeń socjalnych.

      Zakres zadań realizowanych na stanowisku pracy:
      - prowadzenie szkoleń wewnętrznych na terenie całej Polski (w formule stacjonarnej oraz zdalnej w zależności od potrzeb)
      - przygotowanie programów i materiałów do szkoleń wewnętrznych
      - uczestnictwo w przeprowadzaniu analizy potrzeb szkoleniowych
      - uczestnictwo w ewaluacji przeprowadzonych szkoleń wewnętrznych

      Wymagania


      Wymagania niezbędne:
      - niezbędne wykształcenie wyższe
      - minimum 3 lata pracy w prowadzeniu szkoleń i/lub w obszarze merytorycznym
      - minimum 3 lata stażu

      Mile widziane:
      - wykształcenie wyższe (psychologia, train the trainer, socjologia, ZZL, pedagogika, prawo, ubezpieczenia)

      Wymagania dodatkowe:
      - znajomość metodyki nauczania dorosłych
      - znajomość technik prowadzenia wystąpień publicznych
      - umiejętność i doświadczenie w tworzeniu programów szkoleń oraz materiałów szkoleniowych
      - biegła znajomość obsługi systemu MS Power Point oraz MS Word
      - umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
      - umiejętność rozwiązywania problemów
      - innowacyjność
      - orientacja na cel
      - orientacja na jakość
      - umiejętność komunikacji
      - umiejętność współpracy
      - elastyczność
      - nastawienie na rozwój

      Wymagane dokumenty:
      - CV
      - list motywacyjny
      - skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
      - skany dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
      - skany świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia

      Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

      Dodatkowe informacje:

      - umowa na czas zastępstwa
      - miejscem świadczenia pracy będzie, w miarę możliwości, jednostka ZUS najbliższa miejscu zamieszkania kandydata
      - proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną online i ew. test wiedzy przekrojowej z przedmiotu działalności ZUS (1 etap rekrutacji) oraz sprawdzenie praktycznych umiejętności prowadzenia szkolenia w ramach samplingu trenerskiego (2 etap przeprowadzony w siedzibie Centrali ZUS)
      - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
      - oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
      - dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane

      Oferujemy


      Oferujemy:
      - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w różnych formach szkoleń, warsztatów itp.
      - bogaty pakiet benefitów (karty sportowe, dofinansowanie urlopu, nauki i kultury)
      - system premiowy

      Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:

      Maciej Tołwiński, Siemiatycze

      Elżbieta Zięba, Tylicz

      Krystian Tomaszewski, Poznań

      Ewelina Ławecka, Gdańsk

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Lekarz - członek komisji lekarskiej

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Lekarz - członek komisji lekarskiej


      3345480

      Obowiązki


      Cel stanowiska:

      Pracownik zatrudniony na tym stanowisku wydaje orzeczenia i opinie lekarskie w sprawach świadczeń.

      Wymagania


      Wymagania formalne:

      Niezbędne:
      lekarz medycyny z tytułem specjalisty
      minimum 4 lata czynnego wykonywania zawodu lekarza
      Mile widziane:
      minimum 5 lat doświadczenia w orzecznictwie lekarskim
      specjalizacja (choroby wewnętrzne, chirurgia, neurologia, psychiatria, ortopedia, medycyna rodzinna, medycyna pracy)

      Wymagania dodatkowe:

      umiejętność obsługi pakietu MS Office
      chęć rozwijania własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji
      umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
      komunikacja
      umiejętność podejmowania decyzji

      Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty

      - CV
      - list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska i komórki organizacyjnej o które ubiega się kandydat)
      - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i specjalizację, doświadczenie zawodowe, staż pracy oraz aktualne zaświadczenie o prawie wykonywania zawodu

      Informacje dodatkowe:

      - poszukujemy pracowników do zatrudnienia na 3 etaty

      - możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy ,
      - możliwość rozwoju zawodowego (udział w szkoleniach, seminariach, dodatkowy urlop szkoleniowy, punkty edukacyjne za udział w szkoleniach organizowanych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych),
      - praca na umowę o pracę, możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze czasu pracy ,
      - proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną,
      - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
      - oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana
      - dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

      - zachęcamy do składania oferty kandydatów z niepełnosprawnościami

      Oferujemy


      Oferujemy:

      zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

      możliwość rozwoju zawodowego

      bogaty pakiet świadczeń socjalnych

      Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

      Wyposażenie stanowiska pracy:

      sprzęt komputerowy
      sprzęt biurowy

      Warunki wykonywania pracy:

      - spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
      - polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,

      - konieczność poruszania się po całym obiekcie,

      - konieczność wykonywania pracy poza biurem,

      - konieczność odbywania podróży służbowych,

      - budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
      - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze
      - wejście do budynku jest z poziomu chodnika,
      - drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
      - w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Dyrektor Oddziału

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Chrzanów
    • umowa o pracę
    • Dyrektor Oddziału


      3345481

      Obowiązki


      Zakres obowiązków:

      1. Nadzoruje dochodzenie i egzekucję należności Funduszu Ubezpieczeń Społecznych i Funduszu Alimentacyjnego w likwidacji.
      2. Nadzoruje ustalenie uprawnień i wypłatę świadczeń z ubezpieczenia społecznego.
      3. Nadzoruje ochronę danych osobowych i informacji niejawnych.
      4. Zarządza zasobami materialnymi i finansowymi oddziału.
      5. Reprezentuje oddział przed sądami powszechnymi i przed organami administracji rządowej i samorządowej.
      6. Organizuje procesy inwestycyjne w oddziale.
      7. Nadzoruje kontrolę płatników składek.
      8. Nadzoruje realizację zamówień publicznych w oddziale.
      9. Nadzoruje przygotowanie sprawozdań i planów finansowych z zakresu działania oddziału.
      10. Nadzoruje organizowanie procesu orzekania o niezdolności do pracy i prewencji rentowej.
      11. Kieruje podległymi pracownikami i komórkami organizacyjnymi.

      Wymagania


      Niezbędne:

      • wykształcenie wyższe
      • 5-letni staż pracy
      • powyżej 3 lat doświadczenia w kierowaniu
      • powyżej 4 lat doświadczenia w zarządzaniu

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ubezpieczenia społeczne, ekonomia, zarządzanie)
      • studia podyplomowe (ubezpieczenia społeczne, zarządzanie)
      • minimum 2 lata pracy związanej z zarządzaniem samodzielną jednostką organizacyjną

      Dodatkowe:

      • zorientowanie na realizację celów
      • zorientowanie na jakość
      • umiejętność współpracy i komunikacji
      • elastyczność
      • nastawienie na rozwój
      • umiejętność kierowania
      • umiejętność motywowania pracowników
      • dbanie o rozwój podległych pracowników
      • przywództwo
      • umiejętność zarządzania procesowego

      Wymagane dokumenty:

      • CV
      • list motywacyjny
      • dokumenty potwierdzające wykształcenie i wymagane doświadczenie zawodowe
      • świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia - w przypadku pozostawania w stosunku pracy
      • odręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione z winy umyślnej,
      • odręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat nie podlega wpisowi do rejestru prowadzonego przez Główną Komisję Orzekającą na podstawie art. 188 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.

      Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

      Dodatkowe informacje:

      Nabór będzie się składał z 2 etapów:

      etap 1

      test wiedzy zawodowej ze znajomości przepisów dotyczących systemu ubezpieczeń społecznych, emerytur i rent z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, finansów publicznych, zamówień publicznych, ochrony danych osobowych i informacji niejawnych, ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego;

      etap 2

      rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego przeprowadzona w formie stacjonarnej lub zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line.

      Do etapu 2 zostaną zakwalifikowane osoby, które pozytywnie przejdą etap 1 rekrutacji (wyniki testu).

      Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.

      Oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną usunięte z systemu naboru po zakończeniu procedury rekrutacji.

      Oferty niekompletne, niepodpisane oraz bez wymaganych i niepodpisanych oświadczeń nie będą rozpatrywane.

      Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

      Oferujemy


      Oferujemy:

      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • możliwość rozwoju zawodowego
      • bogaty pakiet świadczeń socjalnych
      • system premiowy

      Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

      Wyposażenie stanowiska pracy:

      • sprzęt komputerowy
      • sprzęt biurowy

      Warunki wykonywania pracy:

      • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
      • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
      • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
      • konieczność odbywania podróży służbowych,
      • budynek 4-piętrowy z windą
      • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
      • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
      • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami

      Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:

      1. Katarzyna Bojdak, Libiąż

      2. Renata Bebak, Zagórze

      2. Jacek Pyrek, Oświęcim

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Lekarz orzecznik Zakładu (wynik naboru)

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • Lekarz orzecznik Zakładu (wynik naboru)


      3345814

      Obowiązki


      Cel stanowiska

      Wydawanie orzeczeń i opinii lekarskich w sprawach świadczeń oraz kontrola prawidłowości orzekania o czasowej niezdolności do pracy i wystawiania zaświadczeń lekarskich.

      Wymagania


      Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

      Wymagania niezbędne:

      • lekarz medycyny z tytułem specjalisty
      • minimum 4 lata czynnego wykonywania zawodu lekarza

      Mile widziane:

      • specjalizacja (choroby wewnętrzne, chirurgia, neurologia, psychiatria, medycyna pracy)
      • minimum 6 miesięcy pracy związanej z orzecznictwem lekarskim

      Wymagania dodatkowe:

      • orientacja na cel oraz na jakość
      • orientacja na klienta
      • wysoki poziom komunikacji i współpracy
      • umiejętność rozwiązywania problemów, opanowanie
      • umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
      • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
      • chęć rozwijania posiadanej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji
      • znajomość obsługi pakietu MS Office

      Wymagane dokumenty:

      • CV
      • list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska o jakie kandydat się ubiega
      • skanykserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i specjalizację, doświadczenie zawodowe, staż pracy
      • aktualne zaświadczenie o prawie wykonywania zawodu
      • odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji poniższej treści (w przypadku przesłania dokumentów w formie papierowej) 'Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.'

      Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.

      Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych () w zakładce 'Praca w ZUS'.

      Dokumenty należy przesłać:

      1. przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
      2. lub na adres:

      Zakład Ubezpieczeń Społecznych

      Oddział w Bielsku-Białej

      Krasińskiego 34, 36

      43-350 Bielsko-Biała

      Kontakt telefoniczny:

      33 825 24 05

      Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji lub datę wpływu korespondencji do Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Bielsku-Białej w godzinach urzędowania.

      Dodatkowe informacje:

      • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną
      • skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
      • oferty niekompletne, niepodpisane, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

      Oferujemy


      Oferujemy:

      • umowę o pracę- do obsadzenia 3 etaty
      • możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze czasu pracy
      • możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy
      • możliwość rozwoju zawodowego (udział w szkoleniach, seminariach, dodatkowy urlop szkoleniowy, punkty edukacyjne za udział w szkoleniach organizowanych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych)
      • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
      • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU

      Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

      Wyposażenie stanowiska pracy:

      • sprzęt komputerowy,
      • sprzęt biurowy.

      Warunki wykonywania pracy:

      • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
      • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
      • konieczność poruszania się po całym obiekcie
      • konieczność odbywania podróży służbowych
      • budynek 5-piętrowy z windą
      • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze
      • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
      • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
      • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami

      Wynik naboru:

      W wyniku rekrutacji nie wyłoniono kandydata. Rekrutacja zakończona niepowodzeniem.

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Stanowisko ds. ustalania świadczeń międzynarodowych i korespondencji

    ZUS Oddział w Toruniu
    • 2 800 zł / mies.
    • Grudziądz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Inne wymagania: Wykształcenie min. średnie, pożądane wyższe (nauki społeczne, gospodarka, ekonomia, administracja, prawo), umiejętność obsługi pakietu MS Office, mile widziana znajomość ustawy o emeryturach i rentach Z FUS, mile widziana znajomosć ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia, umowa o pracę, praca na I zmianę w Grudziądzu, wynagrodzenie brutto od 2800 zł/m-c.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji

    ZUS Oddział w Toruniu
    • 2 800 zł / mies.
    • Grudziądz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      opracowywanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Inne wymagania: Wykształcenie min. średnie, pożądane wyższe (zarządzanie, ekonomia, administracja, ubezpieczenia), umiejętność obsługi pakietu MS Office, mile widziana znajomość ustawy o emeryturach i rentach Z FUS, opracowywanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji, umowa o pracę, praca na I zmianę w Grudziądzu, wynagrodzenie brutto od 2800 zł/m-c.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Młodszy konsultant cot

    ZUS Oddział w Toruniu
    • 2 800 zł / mies.
    • Grudziądz
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      telefoniczna obsługa klientów ZUS, obsługa korespondencji prowadzonej drogą elektroniczną w ramach COT

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Inne wymagania: Wykształcenie min. średnie, pożądane wyższe, umiejętność obsługi pakietu MS Office, mile widziana znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, telefoniczna obsługa klientów ZUS, obsługa korespondencji prowadzonej drogą elektroniczną w ramach COT, umowa o pracę w zastępstwie, praca na II zmiany (7-18) w Grudziądzu, wynagrodzenie brutto od 2800 zł/m-c.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Pracodawcy w Toruniu