W lutym bezpłatna konferencja poświęcona tematyce elektronicznego obiegu informacji. Ciekawe rozwiązania i praktyczne narzędzia zaproponują na niej przedstawiciele wiodących firm.
Specjaliści podzielą się wieloletnim doświadczeniem w propagowaniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych. Na spotkanie biznesowe zaproszeni są osoby z branży, zainteresowane technologiami usprawniającymi obieg i przetwarzanie dokumentów.
Na konferencji poruszone będą m.in. zagadnienia:
- Dokumenty w chmurze i rozwiązania mobilne
- Workflow – zarządzanie procesami biznesowymi
- Bezpieczny druk i nowoczesna archiwizacja dokumentów
- Digitalizacja
- Automatyzacja obsługi faktur
- Portale korporacyjne inter/intra/extranet
- Systemy OCR/OMR
- Narzędzia back-office
- JPK Jednolity Plik Kontrolny
- Bezpieczeństwo obiegu dokumentów
- Podpis elektroniczny
Wydarzenie odbędzie się 19 lutego o 9:00 w sali hotelu Holiday Inn w Krakowie. Aby wziąć udział, konieczne jest dokonanie rejestracji na stronie wydarzenia.