Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
SMART-HR praca
Czy to Twoja firma?
Witaj! Jesteśmy Smart HR, Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie rekrutacji, zlokalizowanym w sercu dynamicznie rozwijającego się Katowic. Nasza specjalność to kompleksowe doradztwo personalne oraz rekrutacja pracowników na wszystkie szczeble w organizacji. Rozumiemy, jak ważny jest dla Ciebie czas i jak cenny jest każdy członek Twojego zespołu. Dlatego też w Smart HR stawiamy na innowacyjność i jakość, korzystając z najnowocześniejszych metod pozyskiwania talentów, które są sprawdzone i efektywne.
Nasza oferta to nie tylko standardowe rekrutacje. Rozumiemy zróżnicowane potrzeby rynku pracy, dlatego oferujemy również rekrutacje pracowników z różnych obszarów Polski na zasadach innych niż regulowane przez kodeks pracy, takie jak działalność gospodarcza, kontrakt czy umowa cywilnoprawna. Wyróżnia nas również SMART-JOB COACHING – inicjatywa, która wspiera kandydatów w rozwoju ich karier zawodowych, pomagając im w pełni wykorzystać swój potencjał.
W Smart HR wierzymy, że kluczem do sukcesu jest zrozumienie zarówno potrzeb naszych klientów, jak i aspiracji kandydatów. Nasze podejście jest zawsze indywidualne i skrojone na miarę, co pozwala nam budować trwałe relacje i efektywnie łączyć światy biznesu i talentów. Chociaż nie możemy podzielić się naszą historią czy szczegółami dotyczącymi naszej pozycji na rynku, możesz być pewien, że jako Twoi partnerzy w rekrutacji, zawsze dążymy do osiągnięcia najlepszych wyników, które przekładają się na Twój sukces.
Zapraszamy do kontaktu i współpracy z Smart HR – razem możemy tworzyć zespoły, które są nie tylko kompetentne, ale i zaangażowane w realizację wspólnych celów.
Programista Katowice Administrator IT Katowice Przedstawiciel handlowy Katowice Specjalista ds. importu i eksportu Katowice Inżynier oprogramowania Katowice
it (informatyka) sprzedaż / zakupy zarządzanie / dyrekcja logistyka / spedycja / transport inżynieria / technologia / technika
Oferty pracy SMART-HR
Praca alert - powiadomienia
Praca SMART-HR
-
Specjalista ds. sprzedaży - Branża FMCG
SMART-HR- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Specjalista ds. sprzedaży - Branża FMCG
SMART-HR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Senior Konsultant ESG
SMART-HR- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Technik Farmacji
SMART-HR- Ruda Śląska
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
-
Doradca Handlowy w Dziale Hydrauliki
SMART-HR- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Doradca Handlowy w Dziale Hydrauliki
SMART-HR- Olsztyn
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Doradca Handlowy w Dziale Hydrauliki
SMART-HR- Białystok
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Account Manager – branża opakowań
SMART-HR- Kielce
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- 11 000-13 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
Account Manager – branża opakowań
SMART-HR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- 11 000-13 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
Account Manager – branża opakowań
SMART-HR- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- 11 000-13 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
-
Mechanik Utrzymania Ruchu
SMART-HR- Milicz
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Księgowa / Księgowy
SMART-HR- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Account Manager – branża opakowań
SMART-HR- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Specjalista ds. Obsługi Klientów z j. angielskim i niemieckim
SMART-HR- Opole
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Koordynator ds. e-commerce
SMART-HR- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Młodszy Specjalista ds. Płatności
SMART-HR- Bytom
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Specjalista ds. Jakości Towaru (owoce i warzywa)
SMART-HR- Bronisze
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy
SMART-HR- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Kosztorysant – instalacje sanitarne
SMART-HR- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Projektant Konstrukcji Budowlanych
SMART-HR- Mińsk Mazowiecki
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Młodszy Specjalista ds. Rekrutacji
SMART-HR- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
Dodana -
-
Koordynator robót (fit-out/wykładziny
SMART-HR- Warszawa
- kontrakt b2b
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Test Automation Engineer
SMART-HR- Warszawa
- kontrakt b2b
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
-
Analityk Biznesowy
SMART-HR- Warszawa
- kontrakt b2b
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Główna Księgowa/Główny Księgowy
SMART-HR- Żory
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Regionalny Doradca Techniczno-Handlowy
SMART-HR- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Regionalny Doradca Techniczno-Handlowy
SMART-HR- Opole
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Księgowa / Księgowy
SMART-HR- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Samodzielna Księgowa/Samodzielny Księgowy
SMART-HR- Tychy
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Zastępca Głównej Księgowej
SMART-HR- Ruda Śląska
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Księgowa/Księgowy
SMART-HR- Ruda Śląska
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Doradca Techniczno-Handlowy
SMART-HR- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Fullstack Java Developer
SMART-HR- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Area Sales Manager Poland
SMART-HR- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Area Sales Manager Poland
SMART-HR- Szczecin
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
-
Area Sales Manager Poland
SMART-HR- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Area Sales Manager Poland
SMART-HR- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Area Sales Manager Poland
SMART-HR- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Area Sales Manager Poland
SMART-HR- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Area Sales Manager Poland
SMART-HR- Olsztyn
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
-
Area Sales Manager Poland
SMART-HR- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Area Sales Manager Poland
SMART-HR- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Area Sales Manager Poland
SMART-HR- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Dodatkowe ubezpieczenie
-
Prywatna opieka lekarska
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
System premiowy
-
Szkolenia, kursy, konferencje
-
Szkolenie stanowiskowe
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Mapa SMART-HR
Siedziba główna
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach
SMART-HR poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Profil firmy:
SMART-HR
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Wrocław
- Katowice
- Kraków
- Bielsko-Biała
- Poznań
- Łódź
- Gliwice
- Bydgoszcz
- Lublin
Data aktualizacji: 01.04.2024
Praca SMART-HR - oferty archiwalne
-
Kierownik Utrzymania Ruchu
SMART-HR- Olkusz
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Dla naszego klienta – dynamicznie rozwijającej się firmy przemysłowej, mającej stabilną pozycję rynkową, aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik Utrzymania Ruchu
Miejsce pracy: okolice Olkusza, woj. MałopolskieZakres obowiązków
-
Koordynowanie prac zespołu utrzymania ruchu,
-
Nadzorowanie utrzymania sprawności parku maszynowego,
-
Planowanie harmonogramów przeglądów, remontów i konserwacji,
-
Dbałość o dokumentację techniczną,
-
Nadzór nad kosztami działu utrzymania ruchu,
-
Uczestnictwo w nowych wdrożeniach lub inwestycjach,
-
Dbanie o jakość procesów w zakładzie,
-
Współpraca z serwisem lub zewnętrznymi firmami oraz raportowanie podejmowanych działań.
Wymagania
-
Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
-
Uprawnień SEP G1 –E, D,
-
Znajomości technik zarządzania produkcją,
-
Praktycznej wiedzy z zakresu elektryki, mechaniki, automatyki, pneumatyki, hydrauliki siłowej,
-
Znajomości rysunku technicznego oraz oprzyrządowania pomiarowego,
-
Umiejętności diagnozowania awarii,
-
Prawa jazdy kategorii B,
-
Znajomości języka angielskiego,
-
Uprawnień do urządzenia transportu bliskiego,
-
Odpowiedzialnego podejścia do pracy, rzetelności.
Oferujemy
-
Stabilne i satysfakcjonujące zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
-
Pracę w systemie jednozmianowym,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy,
-
Pracę pełną wyzwań – firma w tym roku rozpoczyna budowę kolejnego zakładu,
-
Pracę w pozytywnej i wspierającej atmosferze.
-
-
Kierownik Budowy
SMART-HR- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Dla naszego Klienta – firmy specjalizującej się w projektach związanych z budownictwem hal dla rolnictwa i przemysłu, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik Budowy
Miejsce pracy: Katowice, woj. śląskie
Zakres obowiązków
-
Doradztwo na etapie planowania inwestycji; doradztwo w zakresie rozwiązań budowlanych dotyczących prac: ziemnych, betoniarskich i zbrojarskich (posadzki, ławy fundamentowe, stopy fundamentowe, ściany betonowe itp.),
-
Ocenę zapytań ofertowych wraz z załącznikami (SIWZ, SWZ, PFU, plany sytuacyjne, mapy zasadnicze, plany zagospodarowania terenu, dokumentacja techniczna, w tym badania geotechniczne, itp.),
-
Koordynację procesu projektowania; weryfikację poprawności zaprojektowanych rozwiązań i ich zgodności z zamierzeniami inwestora / wytycznymi PFU,
-
Sprawowanie pieczy nad dotrzymaniem obowiązków formalno-prawnych, koniecznych do uzyskania decyzji organów administracyjnych dotyczących udzielania pozwolenia na budowę,
-
Przygotowanie kosztorysów i ofert handlowych na tzw. prace dodatkowe (tzn. inne, niż prace związane z dostawą i montażem samej hali),
-
Przygotowanie pozostałej dokumentacji niezbędnej do poprawnego przeprowadzenia procesu budowlanego (harmonogramy, przedmiary, obmiary, protokoły, plany BIOZ, IBWR),
-
Pozyskiwanie podwykonawców na realizację prac zgodnie z kosztorysem i ofertą handlową, rozliczanie podwykonawców,
-
Nadzór nad wybranymi inwestycjami budowlanymi i prowadzenie dokumentacji związanej z budową (dziennik budowy, protokoły, dokumentacja powykonawcza itp.),
-
Współpracę z inspektorami nadzoru budowlanego,
-
Uczestnictwo w naradach budowlanych oraz odbiorach, przygotowywanie dokumentacji powykonawczej.
Wymagania
-
Wykształcenia technicznego kierunkowego,
-
Doświadczenia na stanowisku Kierownika Budowy,
-
Posiadania prawa jazdy kategorii B,
-
Uprawnień do kierowania robotami budowlanymi (uprawnienia kierownika budowy),
-
Doświadczenie w obszarze konstrukcji stalowych będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
-
Stabilną i satysfakcjonującą pracę w prężnie rozwijającej się firmie,
-
Pracę na podstawie umowy o pracę oraz zadaniowy czas pracy,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie,
-
Samochód służbowy do użytku prywatnego,
-
Ubezpieczenie na życie,
-
kartę Multisport,
-
Pozytywną atmosferę pracy w gronie profesjonalistów.
-
-
Regionalny Kierownik Sprzedaży - FMCG
SMART-HR- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Dla naszego klienta – firmy dystrybucyjnej, działającej w branży spożywczej, mająca ugruntowaną pozycję na rynku, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Regionalny Kierownik Sprzedaży - FMCG
Obszar pracy: woj. pomorskie, kujawsko -pomorskie, wielkopolskie
Zakres obowiązków
-
Zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych,
-
Budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy na terenie woj.: pomorskiego, kujawsko-pomorskiego i wielkopolskiego,
-
Realizację celów sprzedażowych,
-
Przygotowywanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych,
-
Analizę danych sprzedażowych, zarządzanie budżetem oraz materiałami POS.
Wymagania
-
2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w branży FMCG,
-
Doświadczenia zawodowego w zarządzaniu pracą podległego zespołu sprzedażowego,
-
Znajomości rynku detalicznego na podległym terenie,
-
Umiejętności sprzedażowych, negocjacyjnych oraz budowania długofalowych relacji z klientami,
-
Bardzo dobrej organizacji pracy i zaangażowania,
-
Bardzo dobrej obsługi komputera oraz pakietu MS Office (w tym Excela),
-
Czynnego prawa jazdy kat. B.
Oferujemy
-
Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę,
-
Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, samochód),
-
Stabilne warunki zatrudnienia,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie oraz atrakcyjny system premiowy,
-
Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę pracy,
-
Pracę z rozpoznawalnymi markami produktów spożywczych,
-
Możliwości rozwoju zawodowego, w tym awansu.
-
-
Regionalny Kierownik Sprzedaży - FMCG
SMART-HR- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Dla naszego klienta – firmy dystrybucyjnej, działającej w branży spożywczej, mająca ugruntowaną pozycję na rynku, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Regionalny Kierownik Sprzedaży - FMCG
Obszar pracy: woj. pomorskie, kujawsko -pomorskie, wielkopolskie
Zakres obowiązków
-
Zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych,
-
Budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy na terenie woj.: pomorskiego, kujawsko-pomorskiego i wielkopolskiego,
-
Realizację celów sprzedażowych,
-
Przygotowywanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych,
-
Analizę danych sprzedażowych, zarządzanie budżetem oraz materiałami POS.
Wymagania
-
2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w branży FMCG,
-
Doświadczenia zawodowego w zarządzaniu pracą podległego zespołu sprzedażowego,
-
Znajomości rynku detalicznego na podległym terenie,
-
Umiejętności sprzedażowych, negocjacyjnych oraz budowania długofalowych relacji z klientami,
-
Bardzo dobrej organizacji pracy i zaangażowania,
-
Bardzo dobrej obsługi komputera oraz pakietu MS Office (w tym Excela),
-
Czynnego prawa jazdy kat. B.
Oferujemy
-
Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę,
-
Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, samochód),
-
Stabilne warunki zatrudnienia,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie oraz atrakcyjny system premiowy,
-
Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę pracy,
-
Pracę z rozpoznawalnymi markami produktów spożywczych,
-
Możliwości rozwoju zawodowego, w tym awansu.
-
-
Regionalny Kierownik Sprzedaży - FMCG
SMART-HR- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Dla naszego klienta – firmy dystrybucyjnej, działającej w branży spożywczej, mająca ugruntowaną pozycję na rynku, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Regionalny Kierownik Sprzedaży - FMCG
Obszar pracy: woj. pomorskie, kujawsko -pomorskie, wielkopolskie
Zakres obowiązków
-
Zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych,
-
Budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy na terenie woj.: pomorskiego, kujawsko-pomorskiego i wielkopolskiego,
-
Realizację celów sprzedażowych,
-
Przygotowywanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych,
-
Analizę danych sprzedażowych, zarządzanie budżetem oraz materiałami POS.
Wymagania
-
2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w branży FMCG,
-
Doświadczenia zawodowego w zarządzaniu pracą podległego zespołu sprzedażowego,
-
Znajomości rynku detalicznego na podległym terenie,
-
Umiejętności sprzedażowych, negocjacyjnych oraz budowania długofalowych relacji z klientami,
-
Bardzo dobrej organizacji pracy i zaangażowania,
-
Bardzo dobrej obsługi komputera oraz pakietu MS Office (w tym Excela),
-
Czynnego prawa jazdy kat. B.
Oferujemy
-
Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę,
-
Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, samochód),
-
Stabilne warunki zatrudnienia,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie oraz atrakcyjny system premiowy,
-
Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę pracy,
-
Pracę z rozpoznawalnymi markami produktów spożywczych,
-
Możliwości rozwoju zawodowego, w tym awansu.
-
-
Specjalista ds. sprzedaży - Branża FMCG
SMART-HR- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Dla naszego klienta – firmy dystrybucyjnej, działającej w branży spożywczej, mająca ugruntowaną pozycję na rynku, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży - Branża FMCG
Miejsce pracy: woj. pomorskieZakres obowiązków
-
Aktywną sprzedaż produktów z portfolio firmy na terenie woj. pomorskiego,
-
Pozyskiwanie nowych klientów na wyznaczonym terenie oraz budowanie długotrwałych relacji,
-
Obsługę klientów detalicznych i hurtowych,
-
Realizację założonych planów sprzedażowych,
-
Analizę rynku na podległym terenie.
Wymagania
-
Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w branży FMCG,
-
Znajomości lokalnego rynku detalicznego,
-
Znajomości technik sprzedaży oraz negocjacji,
-
Umiejętności pozyskiwania klientów oraz utrzymywania długofalowych relacji,
-
Zaangażowania, dobrej organizacji pracy oraz nastawienia na realizację celów,
-
Łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
-
Prawa jazdy kat. B.
Oferujemy
-
Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę,
-
Stabilne warunki zatrudnienia z dużymi możliwościami rozwoju zawodowego,
-
Wynagrodzenie podstawowe wraz z systemem premiowym,
-
Niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon, laptop),
-
Pracę z rozpoznawalnymi markami, w rozwijającej się i nowoczesnej firmie.
-
-
Serwisant HVAC
SMART-HR- Olsztyn
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Dla naszego klienta – spółki technologicznej działającej w obszarze usług technicznego zarządzania obiektem, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Serwisant HVAC
Miejsce pracy: woj. warmińsko-mazurskie
Zakres obowiązków
-
Wykonywanie przeglądów i bieżącą obsługę serwisową urządzeń,
-
Wykonywanie diagnostyki, napraw i usuwanie usterek,
-
Sporządzanie dokumentacji serwisowej z wykonanych prac.
Wymagania
-
Doświadczenia w pracy jako serwisant lub monter urządzeń chłodniczych,
-
Umiejętności podstawowej diagnozy urządzeń chłodniczych,
-
Podstawowej wiedzy z zakresu elektryki i hydrauliki,
-
Podstawowej wiedzy z instalacji chłodniczych,
-
Posiadania uprawnień F-gazowych i uprawnień SEP,
-
Zaangażowania i wysokiej kultury osobistej,
-
Umiejętności pracy indywidualnej i w zespole,
-
Sumienności oraz rzetelności w wykonywaniu obowiązków,
-
Posiadania prawa jazdy kategorii B.
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B, w zależności od preferencji,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premią roczną,
-
Dofinansowanie benefitów: prywatna opieka medyczna oraz karta sportowa/prywatne ubezpieczenie na życie,
-
Pracodawca zapewnia niezbędne narzędzia pracy (samochód również do użytku prywatnego),
-
Swobodną atmosferę pracy,
-
Wspólny udział w akcjach charytatywnych i społecznych,
-
Płatny system poleceń pracowniczych,
-
Możliwość zdobywania i pogłębiania wiedzy technicznej.
-
-
Serwisant HVAC
SMART-HR- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Dla naszego klienta – spółki technologicznej działającej w obszarze usług technicznego zarządzania obiektem, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Serwisant HVAC
Miejsce pracy: woj. łódzkie
Zakres obowiązków
-
Wykonywanie przeglądów i bieżącą obsługę serwisową urządzeń,
-
Wykonywanie diagnostyki, napraw i usuwanie usterek,
-
Sporządzanie dokumentacji serwisowej z wykonanych prac.
Wymagania
-
Doświadczenia w pracy jako serwisant lub monter urządzeń chłodniczych,
-
Umiejętności podstawowej diagnozy urządzeń chłodniczych,
-
Podstawowej wiedzy z zakresu elektryki i hydrauliki,
-
Podstawowej wiedzy z instalacji chłodniczych,
-
Posiadania uprawnień F-gazowych i uprawnień SEP,
-
Zaangażowania i wysokiej kultury osobistej,
-
Umiejętności pracy indywidualnej i w zespole,
-
Sumienności oraz rzetelności w wykonywaniu obowiązków,
-
Posiadania prawa jazdy kategorii B.
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B, w zależności od preferencji,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premią roczną,
-
Dofinansowanie benefitów: prywatna opieka medyczna oraz karta sportowa/prywatne ubezpieczenie na życie,
-
Pracodawca zapewnia niezbędne narzędzia pracy (samochód również do użytku prywatnego),
-
Swobodną atmosferę pracy,
-
Wspólny udział w akcjach charytatywnych i społecznych,
-
Płatny system poleceń pracowniczych,
-
Możliwość zdobywania i pogłębiania wiedzy technicznej.
-
-
Serwisant HVAC
SMART-HR- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Dla naszego klienta – spółki technologicznej działającej w obszarze usług technicznego zarządzania obiektem, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Serwisant HVAC
Miejsce pracy: woj. dolnośląskie
Zakres obowiązków
-
Wykonywanie przeglądów i bieżącą obsługę serwisową urządzeń,
-
Wykonywanie diagnostyki, napraw i usuwanie usterek,
-
Sporządzanie dokumentacji serwisowej z wykonanych prac.
Wymagania
-
Doświadczenia w pracy jako serwisant lub monter urządzeń chłodniczych,
-
Umiejętności podstawowej diagnozy urządzeń chłodniczych,
-
Podstawowej wiedzy z zakresu elektryki i hydrauliki,
-
Podstawowej wiedzy z instalacji chłodniczych,
-
Posiadania uprawnień F-gazowych i uprawnień SEP,
-
Zaangażowania i wysokiej kultury osobistej,
-
Umiejętności pracy indywidualnej i w zespole,
-
Sumienności oraz rzetelności w wykonywaniu obowiązków,
-
Posiadania prawa jazdy kategorii B.
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B, w zależności od preferencji,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premią roczną,
-
Dofinansowanie benefitów: prywatna opieka medyczna oraz karta sportowa/prywatne ubezpieczenie na życie,
-
Pracodawca zapewnia niezbędne narzędzia pracy (samochód również do użytku prywatnego),
-
Swobodną atmosferę pracy,
-
Wspólny udział w akcjach charytatywnych i społecznych,
-
Płatny system poleceń pracowniczych,
-
Możliwość zdobywania i pogłębiania wiedzy technicznej.
-
-
Area Sales Manager Poland
SMART-HR- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Dla naszego klienta – globalnej firmy specjalizującej się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji produktów z branży inżynierii budowlanej, w związku z intensywnym rozwojem w Europie, poszukujemy osoby na stanowisko:
Area Sales Manager Poland
Miejsce pracy: cała Polska
Zakres obowiązków
-
Wprowadzenie produktów firmy na rynek polski,
-
Rozwój ryku i następnie struktur sprzedażowych na podległym terenie,
-
Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku krajowym,
-
Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu poprzez proces ofertowy aż do podpisanie kontraktu,
-
Negocjowanie i finalizowanie kontraktów biznesowych z największymi hurtowniami i sieciami,
-
Ścisłą współpracę z siedzibą firmy zlokalizowaną w Wielkiej Brytanii,
-
Koordynowanie procesu realizacji zamówienia i obsługi klienta,
-
Utrzymanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
-
Monitoring konkurencji, analizę ich działań oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości realizacji strategii firmy,
-
Uczestnictwo w konferencjach branżowych i promowanie wizerunku firmy na targach.
Wymagania
-
Doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w zakresie wprowadzenia na rynek produktów oraz w sprzedaży B2B,
-
Doświadczenia zawodowego w zakresie rozwijania struktur sprzedażowych,
-
Umiejętności prowadzenia rozmów na szczeblu ogólnokrajowym, w tym z sieciami handlowymi,
-
Umiejętności planowania strategicznego, bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu, wysokich umiejętności negocjacyjnych,
-
Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
-
Znajomość branży narzędzi i akcesoriów budowlanych będzie dodatkowym atutem,
-
Umiejętności pracy zespołowej w środowisku wielokulturowym,
-
Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym Excela oraz narzędzi komunikacyjnych,
-
Postawy proaktywnej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów.
-
Gotowości do odbywania podróży służbowych.
Oferujemy
-
Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
-
Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
-
Szkolenia produktowe w Londynie,
-
Niezbędne narzędzia do pracy,
-
Samodzielność i dużą decyzyjność w działaniu,
-
Duże możliwości rozwoju zawodowego, w tym w strukturach międzynarodowych.
-
-
Area Sales Manager Poland
SMART-HR- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Dla naszego klienta – globalnej firmy specjalizującej się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji produktów z branży inżynierii budowlanej, w związku z intensywnym rozwojem w Europie, poszukujemy osoby na stanowisko:
Area Sales Manager Poland
Miejsce pracy: cała Polska
Zakres obowiązków
-
Wprowadzenie produktów firmy na rynek polski,
-
Rozwój ryku i następnie struktur sprzedażowych na podległym terenie,
-
Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku krajowym,
-
Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu poprzez proces ofertowy aż do podpisanie kontraktu,
-
Negocjowanie i finalizowanie kontraktów biznesowych z największymi hurtowniami i sieciami,
-
Ścisłą współpracę z siedzibą firmy zlokalizowaną w Wielkiej Brytanii,
-
Koordynowanie procesu realizacji zamówienia i obsługi klienta,
-
Utrzymanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
-
Monitoring konkurencji, analizę ich działań oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości realizacji strategii firmy,
-
Uczestnictwo w konferencjach branżowych i promowanie wizerunku firmy na targach.
Wymagania
-
Doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w zakresie wprowadzenia na rynek produktów oraz w sprzedaży B2B,
-
Doświadczenia zawodowego w zakresie rozwijania struktur sprzedażowych,
-
Umiejętności prowadzenia rozmów na szczeblu ogólnokrajowym, w tym z sieciami handlowymi,
-
Umiejętności planowania strategicznego, bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu, wysokich umiejętności negocjacyjnych,
-
Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
-
Znajomość branży narzędzi i akcesoriów budowlanych będzie dodatkowym atutem,
-
Umiejętności pracy zespołowej w środowisku wielokulturowym,
-
Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym Excela oraz narzędzi komunikacyjnych,
-
Postawy proaktywnej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów.
-
Gotowości do odbywania podróży służbowych.
Oferujemy
-
Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
-
Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
-
Szkolenia produktowe w Londynie,
-
Niezbędne narzędzia do pracy,
-
Samodzielność i dużą decyzyjność w działaniu,
-
Duże możliwości rozwoju zawodowego, w tym w strukturach międzynarodowych.
-
-
Area Sales Manager Poland
SMART-HR- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Dla naszego klienta – globalnej firmy specjalizującej się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji produktów z branży inżynierii budowlanej, w związku z intensywnym rozwojem w Europie, poszukujemy osoby na stanowisko:
Area Sales Manager Poland
Miejsce pracy: cała Polska
Zakres obowiązków
-
Wprowadzenie produktów firmy na rynek polski,
-
Rozwój ryku i następnie struktur sprzedażowych na podległym terenie,
-
Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku krajowym,
-
Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu poprzez proces ofertowy aż do podpisanie kontraktu,
-
Negocjowanie i finalizowanie kontraktów biznesowych z największymi hurtowniami i sieciami,
-
Ścisłą współpracę z siedzibą firmy zlokalizowaną w Wielkiej Brytanii,
-
Koordynowanie procesu realizacji zamówienia i obsługi klienta,
-
Utrzymanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
-
Monitoring konkurencji, analizę ich działań oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości realizacji strategii firmy,
-
Uczestnictwo w konferencjach branżowych i promowanie wizerunku firmy na targach.
Wymagania
-
Doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w zakresie wprowadzenia na rynek produktów oraz w sprzedaży B2B,
-
Doświadczenia zawodowego w zakresie rozwijania struktur sprzedażowych,
-
Umiejętności prowadzenia rozmów na szczeblu ogólnokrajowym, w tym z sieciami handlowymi,
-
Umiejętności planowania strategicznego, bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu, wysokich umiejętności negocjacyjnych,
-
Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
-
Znajomość branży narzędzi i akcesoriów budowlanych będzie dodatkowym atutem,
-
Umiejętności pracy zespołowej w środowisku wielokulturowym,
-
Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym Excela oraz narzędzi komunikacyjnych,
-
Postawy proaktywnej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów.
-
Gotowości do odbywania podróży służbowych.
Oferujemy
-
Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
-
Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
-
Szkolenia produktowe w Londynie,
-
Niezbędne narzędzia do pracy,
-
Samodzielność i dużą decyzyjność w działaniu,
-
Duże możliwości rozwoju zawodowego, w tym w strukturach międzynarodowych.
-
-
Area Sales Manager Poland
SMART-HR- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Dla naszego klienta – globalnej firmy specjalizującej się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji produktów z branży inżynierii budowlanej, w związku z intensywnym rozwojem w Europie, poszukujemy osoby na stanowisko:
Area Sales Manager Poland
Miejsce pracy: cała Polska
Zakres obowiązków
-
Wprowadzenie produktów firmy na rynek polski,
-
Rozwój ryku i następnie struktur sprzedażowych na podległym terenie,
-
Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku krajowym,
-
Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu poprzez proces ofertowy aż do podpisanie kontraktu,
-
Negocjowanie i finalizowanie kontraktów biznesowych z największymi hurtowniami i sieciami,
-
Ścisłą współpracę z siedzibą firmy zlokalizowaną w Wielkiej Brytanii,
-
Koordynowanie procesu realizacji zamówienia i obsługi klienta,
-
Utrzymanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
-
Monitoring konkurencji, analizę ich działań oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości realizacji strategii firmy,
-
Uczestnictwo w konferencjach branżowych i promowanie wizerunku firmy na targach.
Wymagania
-
Doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w zakresie wprowadzenia na rynek produktów oraz w sprzedaży B2B,
-
Doświadczenia zawodowego w zakresie rozwijania struktur sprzedażowych,
-
Umiejętności prowadzenia rozmów na szczeblu ogólnokrajowym, w tym z sieciami handlowymi,
-
Umiejętności planowania strategicznego, bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu, wysokich umiejętności negocjacyjnych,
-
Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
-
Znajomość branży narzędzi i akcesoriów budowlanych będzie dodatkowym atutem,
-
Umiejętności pracy zespołowej w środowisku wielokulturowym,
-
Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym Excela oraz narzędzi komunikacyjnych,
-
Postawy proaktywnej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów.
-
Gotowości do odbywania podróży służbowych.
Oferujemy
-
Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
-
Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
-
Szkolenia produktowe w Londynie,
-
Niezbędne narzędzia do pracy,
-
Samodzielność i dużą decyzyjność w działaniu,
-
Duże możliwości rozwoju zawodowego, w tym w strukturach międzynarodowych.
-
-
Area Sales Manager Poland
SMART-HR- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Dla naszego klienta – globalnej firmy specjalizującej się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji produktów z branży inżynierii budowlanej, w związku z intensywnym rozwojem w Europie, poszukujemy osoby na stanowisko:
Area Sales Manager Poland
Miejsce pracy: cała Polska
Zakres obowiązków
-
Wprowadzenie produktów firmy na rynek polski,
-
Rozwój ryku i następnie struktur sprzedażowych na podległym terenie,
-
Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku krajowym,
-
Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu poprzez proces ofertowy aż do podpisanie kontraktu,
-
Negocjowanie i finalizowanie kontraktów biznesowych z największymi hurtowniami i sieciami,
-
Ścisłą współpracę z siedzibą firmy zlokalizowaną w Wielkiej Brytanii,
-
Koordynowanie procesu realizacji zamówienia i obsługi klienta,
-
Utrzymanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
-
Monitoring konkurencji, analizę ich działań oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości realizacji strategii firmy,
-
Uczestnictwo w konferencjach branżowych i promowanie wizerunku firmy na targach.
Wymagania
-
Doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w zakresie wprowadzenia na rynek produktów oraz w sprzedaży B2B,
-
Doświadczenia zawodowego w zakresie rozwijania struktur sprzedażowych,
-
Umiejętności prowadzenia rozmów na szczeblu ogólnokrajowym, w tym z sieciami handlowymi,
-
Umiejętności planowania strategicznego, bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu, wysokich umiejętności negocjacyjnych,
-
Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
-
Znajomość branży narzędzi i akcesoriów budowlanych będzie dodatkowym atutem,
-
Umiejętności pracy zespołowej w środowisku wielokulturowym,
-
Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym Excela oraz narzędzi komunikacyjnych,
-
Postawy proaktywnej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów.
-
Gotowości do odbywania podróży służbowych.
Oferujemy
-
Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
-
Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
-
Szkolenia produktowe w Londynie,
-
Niezbędne narzędzia do pracy,
-
Samodzielność i dużą decyzyjność w działaniu,
-
Duże możliwości rozwoju zawodowego, w tym w strukturach międzynarodowych.
-
-
Area Sales Manager Poland
SMART-HR- Gorzów Wielkopolski
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Dla naszego klienta – globalnej firmy specjalizującej się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji produktów z branży inżynierii budowlanej, w związku z intensywnym rozwojem w Europie, poszukujemy osoby na stanowisko:
Area Sales Manager Poland
Miejsce pracy: cała Polska
Zakres obowiązków
-
Wprowadzenie produktów firmy na rynek polski,
-
Rozwój ryku i następnie struktur sprzedażowych na podległym terenie,
-
Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku krajowym,
-
Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu poprzez proces ofertowy aż do podpisanie kontraktu,
-
Negocjowanie i finalizowanie kontraktów biznesowych z największymi hurtowniami i sieciami,
-
Ścisłą współpracę z siedzibą firmy zlokalizowaną w Wielkiej Brytanii,
-
Koordynowanie procesu realizacji zamówienia i obsługi klienta,
-
Utrzymanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
-
Monitoring konkurencji, analizę ich działań oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości realizacji strategii firmy,
-
Uczestnictwo w konferencjach branżowych i promowanie wizerunku firmy na targach.
Wymagania
-
Doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w zakresie wprowadzenia na rynek produktów oraz w sprzedaży B2B,
-
Doświadczenia zawodowego w zakresie rozwijania struktur sprzedażowych,
-
Umiejętności prowadzenia rozmów na szczeblu ogólnokrajowym, w tym z sieciami handlowymi,
-
Umiejętności planowania strategicznego, bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu, wysokich umiejętności negocjacyjnych,
-
Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
-
Znajomość branży narzędzi i akcesoriów budowlanych będzie dodatkowym atutem,
-
Umiejętności pracy zespołowej w środowisku wielokulturowym,
-
Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym Excela oraz narzędzi komunikacyjnych,
-
Postawy proaktywnej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów.
-
Gotowości do odbywania podróży służbowych.
Oferujemy
-
Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
-
Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
-
Szkolenia produktowe w Londynie,
-
Niezbędne narzędzia do pracy,
-
Samodzielność i dużą decyzyjność w działaniu,
-
Duże możliwości rozwoju zawodowego, w tym w strukturach międzynarodowych.
-
-
Area Sales Manager Poland
SMART-HR- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Dla naszego klienta – globalnej firmy specjalizującej się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji produktów z branży inżynierii budowlanej, w związku z intensywnym rozwojem w Europie, poszukujemy osoby na stanowisko:
Area Sales Manager Poland
Miejsce pracy: cała Polska
Zakres obowiązków
-
Wprowadzenie produktów firmy na rynek polski,
-
Rozwój ryku i następnie struktur sprzedażowych na podległym terenie,
-
Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku krajowym,
-
Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu poprzez proces ofertowy aż do podpisanie kontraktu,
-
Negocjowanie i finalizowanie kontraktów biznesowych z największymi hurtowniami i sieciami,
-
Ścisłą współpracę z siedzibą firmy zlokalizowaną w Wielkiej Brytanii,
-
Koordynowanie procesu realizacji zamówienia i obsługi klienta,
-
Utrzymanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
-
Monitoring konkurencji, analizę ich działań oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości realizacji strategii firmy,
-
Uczestnictwo w konferencjach branżowych i promowanie wizerunku firmy na targach.
Wymagania
-
Doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w zakresie wprowadzenia na rynek produktów oraz w sprzedaży B2B,
-
Doświadczenia zawodowego w zakresie rozwijania struktur sprzedażowych,
-
Umiejętności prowadzenia rozmów na szczeblu ogólnokrajowym, w tym z sieciami handlowymi,
-
Umiejętności planowania strategicznego, bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu, wysokich umiejętności negocjacyjnych,
-
Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
-
Znajomość branży narzędzi i akcesoriów budowlanych będzie dodatkowym atutem,
-
Umiejętności pracy zespołowej w środowisku wielokulturowym,
-
Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym Excela oraz narzędzi komunikacyjnych,
-
Postawy proaktywnej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów.
-
Gotowości do odbywania podróży służbowych.
Oferujemy
-
Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
-
Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
-
Szkolenia produktowe w Londynie,
-
Niezbędne narzędzia do pracy,
-
Samodzielność i dużą decyzyjność w działaniu,
-
Duże możliwości rozwoju zawodowego, w tym w strukturach międzynarodowych.
-
-
Area Sales Manager Poland
SMART-HR- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Dla naszego klienta – globalnej firmy specjalizującej się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji produktów z branży inżynierii budowlanej, w związku z intensywnym rozwojem w Europie, poszukujemy osoby na stanowisko:
Area Sales Manager Poland
Miejsce pracy: cała Polska
Zakres obowiązków
-
Wprowadzenie produktów firmy na rynek polski,
-
Rozwój ryku i następnie struktur sprzedażowych na podległym terenie,
-
Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku krajowym,
-
Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu poprzez proces ofertowy aż do podpisanie kontraktu,
-
Negocjowanie i finalizowanie kontraktów biznesowych z największymi hurtowniami i sieciami,
-
Ścisłą współpracę z siedzibą firmy zlokalizowaną w Wielkiej Brytanii,
-
Koordynowanie procesu realizacji zamówienia i obsługi klienta,
-
Utrzymanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
-
Monitoring konkurencji, analizę ich działań oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości realizacji strategii firmy,
-
Uczestnictwo w konferencjach branżowych i promowanie wizerunku firmy na targach.
Wymagania
-
Doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w zakresie wprowadzenia na rynek produktów oraz w sprzedaży B2B,
-
Doświadczenia zawodowego w zakresie rozwijania struktur sprzedażowych,
-
Umiejętności prowadzenia rozmów na szczeblu ogólnokrajowym, w tym z sieciami handlowymi,
-
Umiejętności planowania strategicznego, bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu, wysokich umiejętności negocjacyjnych,
-
Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
-
Znajomość branży narzędzi i akcesoriów budowlanych będzie dodatkowym atutem,
-
Umiejętności pracy zespołowej w środowisku wielokulturowym,
-
Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym Excela oraz narzędzi komunikacyjnych,
-
Postawy proaktywnej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów.
-
Gotowości do odbywania podróży służbowych.
Oferujemy
-
Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
-
Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
-
Szkolenia produktowe w Londynie,
-
Niezbędne narzędzia do pracy,
-
Samodzielność i dużą decyzyjność w działaniu,
-
Duże możliwości rozwoju zawodowego, w tym w strukturach międzynarodowych.
-
-
Area Sales Manager Poland
SMART-HR- Opole
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Dla naszego klienta – globalnej firmy specjalizującej się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji produktów z branży inżynierii budowlanej, w związku z intensywnym rozwojem w Europie, poszukujemy osoby na stanowisko:
Area Sales Manager Poland
Miejsce pracy: cała Polska
Zakres obowiązków
-
Wprowadzenie produktów firmy na rynek polski,
-
Rozwój ryku i następnie struktur sprzedażowych na podległym terenie,
-
Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku krajowym,
-
Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu poprzez proces ofertowy aż do podpisanie kontraktu,
-
Negocjowanie i finalizowanie kontraktów biznesowych z największymi hurtowniami i sieciami,
-
Ścisłą współpracę z siedzibą firmy zlokalizowaną w Wielkiej Brytanii,
-
Koordynowanie procesu realizacji zamówienia i obsługi klienta,
-
Utrzymanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
-
Monitoring konkurencji, analizę ich działań oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości realizacji strategii firmy,
-
Uczestnictwo w konferencjach branżowych i promowanie wizerunku firmy na targach.
Wymagania
-
Doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w zakresie wprowadzenia na rynek produktów oraz w sprzedaży B2B,
-
Doświadczenia zawodowego w zakresie rozwijania struktur sprzedażowych,
-
Umiejętności prowadzenia rozmów na szczeblu ogólnokrajowym, w tym z sieciami handlowymi,
-
Umiejętności planowania strategicznego, bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu, wysokich umiejętności negocjacyjnych,
-
Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
-
Znajomość branży narzędzi i akcesoriów budowlanych będzie dodatkowym atutem,
-
Umiejętności pracy zespołowej w środowisku wielokulturowym,
-
Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym Excela oraz narzędzi komunikacyjnych,
-
Postawy proaktywnej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów.
-
Gotowości do odbywania podróży służbowych.
Oferujemy
-
Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
-
Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
-
Szkolenia produktowe w Londynie,
-
Niezbędne narzędzia do pracy,
-
Samodzielność i dużą decyzyjność w działaniu,
-
Duże możliwości rozwoju zawodowego, w tym w strukturach międzynarodowych.
-
-
Area Sales Manager Poland
SMART-HR- Białystok
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Dla naszego klienta – globalnej firmy specjalizującej się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji produktów z branży inżynierii budowlanej, w związku z intensywnym rozwojem w Europie, poszukujemy osoby na stanowisko:
Area Sales Manager Poland
Miejsce pracy: cała Polska
Zakres obowiązków
-
Wprowadzenie produktów firmy na rynek polski,
-
Rozwój ryku i następnie struktur sprzedażowych na podległym terenie,
-
Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku krajowym,
-
Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu poprzez proces ofertowy aż do podpisanie kontraktu,
-
Negocjowanie i finalizowanie kontraktów biznesowych z największymi hurtowniami i sieciami,
-
Ścisłą współpracę z siedzibą firmy zlokalizowaną w Wielkiej Brytanii,
-
Koordynowanie procesu realizacji zamówienia i obsługi klienta,
-
Utrzymanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
-
Monitoring konkurencji, analizę ich działań oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości realizacji strategii firmy,
-
Uczestnictwo w konferencjach branżowych i promowanie wizerunku firmy na targach.
Wymagania
-
Doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w zakresie wprowadzenia na rynek produktów oraz w sprzedaży B2B,
-
Doświadczenia zawodowego w zakresie rozwijania struktur sprzedażowych,
-
Umiejętności prowadzenia rozmów na szczeblu ogólnokrajowym, w tym z sieciami handlowymi,
-
Umiejętności planowania strategicznego, bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu, wysokich umiejętności negocjacyjnych,
-
Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
-
Znajomość branży narzędzi i akcesoriów budowlanych będzie dodatkowym atutem,
-
Umiejętności pracy zespołowej w środowisku wielokulturowym,
-
Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym Excela oraz narzędzi komunikacyjnych,
-
Postawy proaktywnej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów.
-
Gotowości do odbywania podróży służbowych.
Oferujemy
-
Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
-
Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
-
Szkolenia produktowe w Londynie,
-
Niezbędne narzędzia do pracy,
-
Samodzielność i dużą decyzyjność w działaniu,
-
Duże możliwości rozwoju zawodowego, w tym w strukturach międzynarodowych.
-
-
Area Sales Manager Poland
SMART-HR- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Dla naszego klienta – globalnej firmy specjalizującej się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji produktów z branży inżynierii budowlanej, w związku z intensywnym rozwojem w Europie, poszukujemy osoby na stanowisko:
Area Sales Manager Poland
Miejsce pracy: cała Polska
Zakres obowiązków
-
Wprowadzenie produktów firmy na rynek polski,
-
Rozwój ryku i następnie struktur sprzedażowych na podległym terenie,
-
Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku krajowym,
-
Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu poprzez proces ofertowy aż do podpisanie kontraktu,
-
Negocjowanie i finalizowanie kontraktów biznesowych z największymi hurtowniami i sieciami,
-
Ścisłą współpracę z siedzibą firmy zlokalizowaną w Wielkiej Brytanii,
-
Koordynowanie procesu realizacji zamówienia i obsługi klienta,
-
Utrzymanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
-
Monitoring konkurencji, analizę ich działań oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości realizacji strategii firmy,
-
Uczestnictwo w konferencjach branżowych i promowanie wizerunku firmy na targach.
Wymagania
-
Doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w zakresie wprowadzenia na rynek produktów oraz w sprzedaży B2B,
-
Doświadczenia zawodowego w zakresie rozwijania struktur sprzedażowych,
-
Umiejętności prowadzenia rozmów na szczeblu ogólnokrajowym, w tym z sieciami handlowymi,
-
Umiejętności planowania strategicznego, bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu, wysokich umiejętności negocjacyjnych,
-
Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
-
Znajomość branży narzędzi i akcesoriów budowlanych będzie dodatkowym atutem,
-
Umiejętności pracy zespołowej w środowisku wielokulturowym,
-
Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym Excela oraz narzędzi komunikacyjnych,
-
Postawy proaktywnej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów.
-
Gotowości do odbywania podróży służbowych.
Oferujemy
-
Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
-
Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
-
Szkolenia produktowe w Londynie,
-
Niezbędne narzędzia do pracy,
-
Samodzielność i dużą decyzyjność w działaniu,
-
Duże możliwości rozwoju zawodowego, w tym w strukturach międzynarodowych.
-
Pracodawcy w Katowicach
-
Human & Hunter sp. z o.o.
Witaj nazywamy się Human&Hunter i jesteśmy agencją pośrednictwa pracy(numer KRAZ 6664) która od 2008 roku wsp...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 42
-
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATO...
W sercu Katowic, tam gdzie społeczne potrzeby spotykają się z troską i wsparciem, znajduje się nasz Miejski Ośrodek Pomo...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 13
-
FAMUR (GRENEVIA SA)
FAMUR toponad sto lat doświadczenia izaawansowana myśl inżynierska, które wpływają nazwiększanie efektywności ibe...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
Domino Polska sp. z o.o.
Jesteśmy Domino Polska, dumną częścią międzynarodowego konsorcjum Reseau Domitis, które swoje korzenie ma w pięknych mia...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
Diebold Nixdorf sp. z o.o.
Diebold Nixdorf jest czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności w Europie i na świecie...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
Adam Kalla Smart Home
Adam Kalla Smart Home to innowacyjna firma z Katowic, która od 2014 roku rewolucjonizuje przestrzeń elektroinstalatorstw...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6
-
SGS Global Business Services sp. z o.o.
Jesteśmy SGS – światowym liderem w dziedzinie badań, inspekcji i certyfikacji, uznawanym za wzorzec w zakresie zrównoważ...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
PowerJobs
PowerJobs jest Agencją Pracy Tymczasowej (nr licencji 11749), częścią ETC Group Sp. z o.o., którą tworzy kreatywn...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKO...
Jako katowickie przedsiębiorstwo specjalizujące się w instalacjach systemów teletechnicznych, jesteśmy dumni z naszej ro...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
Zakłady Mięsne SILESIA S.A.
W sercu Polski, w przemysłowym Katowicach, znajduje się nasza dumna siedziba – Zakłady Mięsne Silesia S.A. Jesteśmy dumn...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
Action Poland sp. z o.o.
Action to szybko rozwijający się międzynarodowy dyskont z produktami niespożywczymi, w którym zatrudnionych j...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
COIG S.A.
COIG S.A.to firma specjalizująca się wdostarczaniu kompleksowych, dedykowanych rozwiązań informatycznych, wspomagających...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
KOLEJE ŚLĄSKIE sp. z o.o.
Witaj, jestem Kolejami Śląskimi – sercem komunikacji kolejowej na południu Polski. Nasza historia zaczęła się w 2010 rok...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KATOWICACH...
W sercu dynamicznego Katowic, przy ulicy Lompy 19, znajduje się instytucja, która jest bastionem bezpieczeństwa dla mies...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
SERWIS-ROZWÓJ sp. z o.o. Z SIEDZIBĄ W KA...
Witaj! Jesteśmy Serwis-Rozwój, firma z siedzibą w sercu Katowic, która od 2010 roku nieustannie rozwija swoje usługi w b...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH
Jako Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, jesteśmy dumni z naszej bogatej historii i tradycji w kształceniu przyszł...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
GEOMATIX sp. z o.o.
SPRZEDAŻ DETALICZNA POZOSTAŁYCH NOWYCH WYROBÓW PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH. NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
SUTCO-POLSKA sp. z o.o.
Od ponad trzech dekad jesteśmy pionierami w dziedzinie produkcji instalacji do sortowania i przetwarzania odpadów. Jako...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH
Jesteśmy Sądem Okręgowym w Katowicach, bastionem sprawiedliwości i prawa, której fundamenty są głęboko zakorzenione w hi...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI...
Witajcie, jesteśmy Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji SEPARATOR Sp. z o.o., dumnym kontynuatorem bogatej tradycji p...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
ADECCO POLAND sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. to renomowana agencja pracy tymczasowej z ponad 20-letnim doświadczeniem na polskim rynku, mają...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKI...
Jako Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, jesteśmy dumnym strażnikiem narodowych zasobów wodnych, pełniąc kluczową...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
REMAK-ENERGOMONTAŻ SPÓŁKA AKCYJNA
Od ponad pół wieku jesteśmy dumnym liderem w branży energetycznej, z głębokimi korzeniami w sercu Warszawy. Nasza histor...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
LOGART sp. z o.o.
Logart jest agencją doradztwa personalnego specjalizującą się w rekrutacji menedżerów ispecjalistów dla br...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
HOTEL RESTAURACJA KINGA LUDWIKOWSKI LESZ...
HOTEL RESTAURACJA KINGA LUDWIKOWSKI LESZEK
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
USŁUGI WIELOBRANŻOWE OGRODNICTWO PIELĘGN...
Witajcie w świecie zieleni i harmonii, który tworzymy każdego dnia w Usługi Wielobranżowe Ogrodnictwo Pielęgnacja Terenó...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów...
Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. z siedzibą w Katowicach, którego podstawową dziedziną...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
Honeywell Services Poland Sp. z o. o.
Honeywell is a Fortune 100 technology company that delivers industry-specific solutions including aerospace products and...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3