SalesHR

Czy to Twoja firma?

SalesHR praca

Kraków

Witaj! Jesteśmy SALES HR, Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie rekrutacji i HR, zlokalizowanym w sercu malowniczego Krakowa. Od 2013 roku, z pasją i zaangażowaniem, tworzymy mosty między firmami a najlepszymi talentami w branży sprzedaży i obsługi klienta.


Nasza mała, ale wyjątkowo skuteczna ekipa liczy od 2 do 10 specjalistów, którzy każdego dnia dążą do tego, aby połączyć idealnych kandydatów z ich wymarzonymi miejscami pracy. Specjalizujemy się w recruitment, executive search, direct search oraz sales recruitment, co pozwala nam na precyzyjne dopasowanie kompetencji i oczekiwań obu stron.

Jesteśmy dumni z naszej zdolności do rozpoznawania i zaspokajania potrzeb zarówno małych, jak i dużych przedsiębiorstw. Nasze doświadczenie i znajomość rynku pozwalają nam na świadczenie usług na najwyższym poziomie. Od momentu naszego powstania, dzięki ciężkiej pracy i zaangażowaniu, zyskaliśmy zaufanie wielu przedsiębiorstw, które powierzyły nam najważniejsze zadanie - znalezienie odpowiednich osób na kluczowe stanowiska.

Posiadamy wpis do Rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia, co jest potwierdzeniem naszej wiarygodności i profesjonalizmu. To dla nas nie tylko obowiązek, ale przede wszystkim zaszczyt, że możemy kreować przyszłość rynku pracy, dbając o najwyższe standardy i etykę zawodową.

W SALES HR wierzymy, że każda rekrutacja to historia, która zaczyna się od zrozumienia i szacunku do potrzeb zarówno pracodawców, jak i pracowników. Dzięki temu, każda współpraca z nami to nie tylko transakcja, ale przemyślany proces, który prowadzi do długotrwałych i owocnych relacji.

Zapraszamy do kontaktu i współpracy. Razem możemy tworzyć lepszą przyszłość dla Twojej firmy i dla ludzi, którzy są jej największym kapitałem.

SalesHR najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
zarządzanie / dyrekcja obsługa klienta / call center sprzedaż / zakupy logistyka / spedycja / transport księgowość / ekonomia

Oferty pracy SalesHR

Praca alert - powiadomienia

Praca SalesHR

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Elastyczny czas pracy
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Nowoczesne biuro
  • Owoce w pracy
  • Parking
  • Program poleceń pracowników
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • System premiowy
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Służbowy samochód

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa SalesHR

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

SalesHR poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
SalesHR
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Kraków
  2. Warszawa
  3. Bielsko-Biała
  4. Katowice
  5. Wrocław
  6. Poznań
  7. Lublin
  8. Nowy Sącz
  9. Gdańsk
  10. Bochnia

Data aktualizacji: 01.05.2024

Praca SalesHR - oferty archiwalne

  • Przedstawiciel Handlowy (opakowania i folie przemysłowe)

    SalesHR
    • Kraków
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • Naszym klientem jest jeden z większych zakładów produkcyjnych w Polsce, rozszerzający swój dział sprzedaży.

      Szukamy osoby na stanowisko

      Przedstawiciel Handlowy (opakowania i folie przemysłowe)
      Kraków, praca zdalna 100%

      Zakres obowiązków

      • Aktywne pozyskiwanie klientów B2B ( głównie zakłady produkcyjne) w zakresie sprzedaży folii stretch
      • Obsługa i podtrzymywanie relacji z istniejącą już bazą Klientów krajowych na określonym obszarze Polski w zależności od miejsca zamieszkania kandydata (2-3 województwa)
      • Realizacja planów sprzedażowych, raportowanie swojej pracy i działań
      • Dbanie o bardzo dobre relacje z Klientami oraz o bardzo dobry wizerunek Firmy
      • Przeprowadzanie podstawowych testów folii w siedzibie Klienta oraz dobór odpowiedniego produktu zaspokajającego potrzeby klienta
      • Udział w targach branżowych, szkoleniach wewnętrznych

      Wymagania

      • doświadczenie na podobnym stanowisku z aktywną sprzedażą do klientów B2B (zakłady produkcyjne) w asortymencie folii lub opakowań - min. 2 lata
      • umiejętność nawiązywania relacji z klientami, prowadzenia negocjacji
      • skuteczność, umiejętność radzenia sobie z obiekcjami klientów
      • samodzielność
      • prawo jazdy kat B

      Oferujemy

      • otwartość na oczekiwania finansowe (umowa B2B, stała podstawa) kandydata
      • dodatkowe, comiesięczne prowizje
      • samochód służbowy i wszystkie niezbędne narzędzia pracy
      • pracę w pełni zdalną (raz na jakiś czas - przyjazd do centrali na południu Polski)
      • dużą samodzielność i wsparcie ze strony firmy
  • Senior Customer Service with French (Proces transition)

    SalesHR
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla naszego klienta, szukamy osób z doświadczeniem w obsłudze klienta francuskojęzycznego.
      Kluczowym jest, by posiadać doświadczenie w szkoleniu nowych pracowników – bardzo mile widziane przenoszenie procesów z obsługi klienta.

      Senior Customer Service with French (Proces transition)
      Kraków

      Zakres obowiązków

      • Przejmowanie procesów obsługi klienta w języku francuskim (bez wyjazdów zagranicznych, zdalnie)
      • Szkolenie nowych pracowników w obszarze obsługi klienta, zapewniając im niezbędne narzędzia i wiedzę
      • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, dbając o satysfakcję i lojalność
      • Współpraca z zespołem w celu ciągłego doskonalenia procesów i procedur obsługi klienta
      • Rozwiązywanie skomplikowanych sytuacji i skarg klientów, dbając o ich pozytywne rozwiązanie

      Wymagania

      • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta minimum 3 lata, preferowane w środowisku międzynarodowym SSC/BPO, z przenoszeniem procesów
      • Biegła znajomość języka francuskiego (poziom C1/C2) oraz angielskiego (B2)
      • Umiejętność pracy w zespole oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne zdolne do przekazywania wiedzy
      • Zdolność do szybkiego uczenia się i adaptacji do zmieniających się warunków pracy
      • Doświadczenie w szkoleniu lub mentorowaniu innych pracowników
      • Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji pod presją czasu
      • Gotowość do pracy stacjonarnej (centrum Krakowa) standardowe godziny pracy ze świetnym dojazdem

      Oferujemy

      • otwartość na oczekiwania finansowe kandydatów (podstawa)
      • pakiet korporacyjnych benefitów (multisport, ubezpieczenie etc)
      • bardzo ciekawy projekt prowadzony dla szwajcarskiego klienta od podstaw
      • dużą samodzielność i odpowiedzialne stanowisko, wykraczające poza standardową obsługę klienta
      • szybki proces rekrutacyjny
  • Specjalista/-tka ds. obsługi klientów (agencja reklamowa)

    SalesHR
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Naszym klientem jest jedna z firm kooperująca na co dzień z agencjami reklamowymi.
      Szukamy osoby do obsługi i koordynacji działań z takim typem klienta.

      Specjalista/-tka ds. obsługi klientów (agencja reklamowa)
      Kraków

      Zakres obowiązków

      • Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta poprzez skuteczną komunikację i rozwiązywanie problemów
      • Budowanie trwałych relacji z klientami - agencjami reklamowymi
      • Zarządzanie projektami i koordynacja działań pomiędzy różnymi działami w celu zapewnienia satysfakcji klienta
      • Analiza zgłaszanych potrzeb klientów i proponowanie odpowiednich rozwiązań
      • Codzienne działania w zakresie koordynowania zamówień od klienta (od zlecania na produkcji aż po wysyłkę)

      Wymagania

      • Minimum 2-3 letnie doświadczenie w obsłudze klienta w agencji reklamowej (konieczne do rozumienia procesów które zachodzą u klienta)
      • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
      • Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielności w działaniu
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
      • Zorientowanie na osiąganie celów oraz gotowość do nauki i rozwoju

      Oferujemy

      • otwartość na oczekiwania finansowe (stała podstawa, umowa o pracę)
      • niezbędne narzędzia pracy
      • bardzo ciekawą i różnorodne zadania w ponad stu osobowej firmie
      • pakiet szkoleń wprowadzających
      • pakiet benefitów
      • dużą samodzielność na kluczowym stanowisku do obsługi klientów
  • Specjalista ds. obsługi zamówień w firmie produkcyjnej (język niemiecki)

    SalesHR
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Naszym klientem jest polska firma produkcyjna działająca na rynkach Europy Zachodniej

      Szukamy osób na stanowisko

      Specjalista ds. obsługi zamówień w firmie produkcyjnej (język niemiecki)

      Zakres obowiązków

      • bieżące odpowiadanie na zapytania klientów (głównie z Niemiec), przesyłanie dokumentów, uzgadnianie szczegółów dotyczących zamówień - średnio 80% czasu
      • przeprowadzanie researchu rynku pod kątem nowych klientów, przesyłanie ofert (20% czasu)
      • odpowiedzi na przesyłane zapytania ofertowe od klientów (w j.angielskim)
      • bieżący kontakt z innymi działami firmy

      Wymagania

      • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1), oraz niemieckiego (B2/C1)
      • doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, mile widziane w branży produkcyjnej/stalowej/metalowej min 2 lata
      • umiejętność budowania trwałych relacji z klientem, umiejętności sprzedażowe, gotowość do aktywnego kontaktu w j. angielskim / niemieckim
      • samodzielność, kreatywność, proaktywne podejście do swoich zadań

      Oferujemy

      • umowa o pracę / B2B - wynagrodzenie w podstawie od 6500 PLN brutto
      • niekorporacyjną, rodzinną atmosferę w firmie o stabilnych przychodach, działającą dla klientów zagranicznych
      • dużą samodzielność
      • realny wpływ na działania w firmie
      • standardowe godziny i dni pracy
  • Specjalista ds. obsługi zamówień w firmie produkcyjnej (język niemiecki)

    SalesHR
    • Gliwice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Naszym klientem jest polska firma produkcyjna działająca na rynkach Europy Zachodniej

      Szukamy osób na stanowisko

      Specjalista ds. obsługi zamówień w firmie produkcyjnej (język niemiecki)

      Zakres obowiązków

      • bieżące odpowiadanie na zapytania klientów (głównie z Niemiec), przesyłanie dokumentów, uzgadnianie szczegółów dotyczących zamówień - średnio 80% czasu
      • przeprowadzanie researchu rynku pod kątem nowych klientów, przesyłanie ofert (20% czasu)
      • odpowiedzi na przesyłane zapytania ofertowe od klientów (w j.angielskim)
      • bieżący kontakt z innymi działami firmy

      Wymagania

      • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1), oraz niemieckiego (B2/C1)
      • doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, mile widziane w branży produkcyjnej/stalowej/metalowej min 2 lata
      • umiejętność budowania trwałych relacji z klientem, umiejętności sprzedażowe, gotowość do aktywnego kontaktu w j. angielskim / niemieckim
      • samodzielność, kreatywność, proaktywne podejście do swoich zadań

      Oferujemy

      • umowa o pracę / B2B - wynagrodzenie w podstawie od 6500 PLN brutto
      • niekorporacyjną, rodzinną atmosferę w firmie o stabilnych przychodach, działającą dla klientów zagranicznych
      • dużą samodzielność
      • realny wpływ na działania w firmie
      • standardowe godziny i dni pracy
  • Specjalista/-tka ds. sprzedaży (bankowość)

    SalesHR
    • Gdańsk
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • 7 000-8 000 zł / mies.
    • Naszym klientem jest organizacja obsługująca klientów na całym świecie w sektorze finansowym, rozszerzająca swój oddział o Polskę.


      Specjalista/-tka ds. sprzedaży (bankowość)

      Zakres obowiązków

      • aktywne i samodzielne pozyskiwanie nowych klientów (rekomendacje/polecenia/media społecznościowe /etc)
      • praca z klientem indywidualnym (B2C) w zakresie doradztwa i badania potrzeb
      • dopasowywanie ofert
      • podpisywanie umów, dbanie o poprawne ich zawieranie
      • udział w spotkaniach zespołu, szkoleniach wewnętrznych

      Wymagania

      • minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży : najlepiej do klienta indywidualnego w sektorze finansów/bankowości
      • umiejętność zaciekawienia drugiej osoby, aktywnego słuchania, badania potrzeb
      • otwarta, komunikatywna osobowość, nastawiona na drugiego człowieka
      • samodzielność

      Oferujemy

      • wynagrodzenie podstawowe oparte o współpracę B2B, 7 000 - 8 000 PLN netto + VAT / miesięcznie
      • dodatkowe, nielimitowane prowizje (wielokrotność podstawy)
      • niezbędne szkolenie wstępne oraz unikalny system wprowadzenia do firmy bazujący na najlepszych amerykańskich standardach, wprowadzenie przez managera
      • niezbędne narzędzia pracy (ipad, telefon etc)
      • dużą samodzielność
      • możliwość zarabiania bardzo dobrych pieniędzy (30k+) przy odpowiednim zaangażowaniu
      • praca mobilna/zdalna na terenie woj pomorskiego, 2 razy w tygodniu wizyta w biurze po 2h celem spotkania się z zespołem
  • Specjalista/-tka ds. sprzedaży (bankowość)

    SalesHR
    • Gdynia
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • 7 000-8 000 zł / mies.
    • Naszym klientem jest organizacja obsługująca klientów na całym świecie w sektorze finansowym, rozszerzająca swój oddział o Polskę.


      Specjalista/-tka ds. sprzedaży (bankowość)

      Zakres obowiązków

      • aktywne i samodzielne pozyskiwanie nowych klientów (rekomendacje/polecenia/media społecznościowe /etc)
      • praca z klientem indywidualnym (B2C) w zakresie doradztwa i badania potrzeb
      • dopasowywanie ofert
      • podpisywanie umów, dbanie o poprawne ich zawieranie
      • udział w spotkaniach zespołu, szkoleniach wewnętrznych

      Wymagania

      • minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży : najlepiej do klienta indywidualnego w sektorze finansów/bankowości
      • umiejętność zaciekawienia drugiej osoby, aktywnego słuchania, badania potrzeb
      • otwarta, komunikatywna osobowość, nastawiona na drugiego człowieka
      • samodzielność

      Oferujemy

      • wynagrodzenie podstawowe oparte o współpracę B2B, 7 000 - 8 000 PLN netto + VAT / miesięcznie
      • dodatkowe, nielimitowane prowizje (wielokrotność podstawy)
      • niezbędne szkolenie wstępne oraz unikalny system wprowadzenia do firmy bazujący na najlepszych amerykańskich standardach, wprowadzenie przez managera
      • niezbędne narzędzia pracy (ipad, telefon etc)
      • dużą samodzielność
      • możliwość zarabiania bardzo dobrych pieniędzy (30k+) przy odpowiednim zaangażowaniu
      • praca mobilna/zdalna na terenie woj pomorskiego, 2 razy w tygodniu wizyta w biurze po 2h celem spotkania się z zespołem
  • Dyrektor Zarządzający w firmie produkcyjnej (branża metalowa)

    SalesHR
    • Katowice
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • 16 000-20 000 zł / mies.
    • Naszym klientem jest średniej wielkości firma produkcyjna ze Śląska, działająca w branży produkcyjnej, metalowej.

      Szukamy osoby na stanowisko


      Dyrektor Zarządzający w firmie produkcyjnej (branża metalowa)

      Zakres obowiązków

      • Opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju firmy, w tym ekspansji na nowe rynki zagraniczne,
      • Zarządzanie codziennymi operacjami firmy oraz koordynacja pracy różnych działów
      • Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami zagranicznymi oraz partnerami biznesowymi,
      • Monitorowanie i analiza rynków zagranicznych oraz trendów w branży stalowej
      • Opracowywanie budżetów, raportowanie wyników oraz kontrola kosztów
      • Rozwój i motywowanie zespołu, dbając o ciągły rozwój pracowników

      Wymagania

      • Minimum 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu firmą w branży produkcyjnej, preferowana branża stalowa/metalowa
      • Doskonała znajomość rynków zagranicznych oraz umiejętność prowadzenia międzynarodowej działalności handlowej
      • Wyjątkowych umiejętności przywódczych
      • Doskonała orientacja biznesowa i umiejętność analizy rynkowej,
      • Umiejętność podejmowania strategicznych decyzji oraz realizacji założonych celów biznesowych,
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

      Oferujemy

      • wynagrodzenie podstawowe : 16 000 - 20 000 PLN + VAT (B2B) ew. umowa o pracę
      • dodatkowe premie za określone wyniki
      • niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy, laptop etc
      • pracę w firmie działającej od lat na rynku eksportowym, z ustabilizowanym portfelem zamówień
      • dużą samodzielność, raportowanie bezpośrednio do właściciela
  • Dyrektor Zarządzający w firmie produkcyjnej (branża metalowa)

    SalesHR
    • Gliwice
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • 16 000-20 000 zł / mies.
    • Naszym klientem jest średniej wielkości firma produkcyjna ze Śląska, działająca w branży produkcyjnej, metalowej.

      Szukamy osoby na stanowisko


      Dyrektor Zarządzający w firmie produkcyjnej (branża metalowa)

      Zakres obowiązków

      • Opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju firmy, w tym ekspansji na nowe rynki zagraniczne,
      • Zarządzanie codziennymi operacjami firmy oraz koordynacja pracy różnych działów
      • Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami zagranicznymi oraz partnerami biznesowymi,
      • Monitorowanie i analiza rynków zagranicznych oraz trendów w branży stalowej
      • Opracowywanie budżetów, raportowanie wyników oraz kontrola kosztów
      • Rozwój i motywowanie zespołu, dbając o ciągły rozwój pracowników

      Wymagania

      • Minimum 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu firmą w branży produkcyjnej, preferowana branża stalowa/metalowa
      • Doskonała znajomość rynków zagranicznych oraz umiejętność prowadzenia międzynarodowej działalności handlowej
      • Wyjątkowych umiejętności przywódczych
      • Doskonała orientacja biznesowa i umiejętność analizy rynkowej,
      • Umiejętność podejmowania strategicznych decyzji oraz realizacji założonych celów biznesowych,
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

      Oferujemy

      • wynagrodzenie podstawowe : 16 000 - 20 000 PLN + VAT (B2B) ew. umowa o pracę
      • dodatkowe premie za określone wyniki
      • niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy, laptop etc
      • pracę w firmie działającej od lat na rynku eksportowym, z ustabilizowanym portfelem zamówień
      • dużą samodzielność, raportowanie bezpośrednio do właściciela
  • Account Manager (agencja reklamowa)

    SalesHR
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Naszym klientem jest firma działająca w branży produkcyjnej, obsługująca agencje reklamowe.
      Szukamy osoby z doświadczeniem w pracy w takiej agencji, do koordynacji i nawiązywania współpracy z agencjami reklamowymi na terenie Polski.

      Account Manager (agencja reklamowa)

      Zakres obowiązków

      • Aktywne pozyskiwanie do współpracy agencji reklamowych, poprzez budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych
      • Opracowywanie i realizacja strategii sprzedażowej dla powierzonych obszarów rynkowych
      • Przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy
      • Regularna analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji
      • Raportowanie wyników oraz wsparcie w tworzeniu strategii rozwoju firmy

      Wymagania

      • Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B, preferowane doświadczenie w branży reklamowej lub agencjach interaktywnych
      • Doskonałe umiejętności negocjacyjne oraz budowania relacji z klientami
      • Znajomość rynku reklamowego w Polsce
      • Umiejętność samodzielnego planowania i realizacji działań sprzedażowych
      • Doskonała komunikacja werbalna i pisemna
      • Umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania czasem
      • Motywacja do osiągania celów biznesowych

      Oferujemy

      • otwartość na oczekiwania finansowe i wysokość podstawy (forma współpracy b2b/umowa o pracę)
      • dodatkowe prowizje za osiąganie celów sprzedażowych
      • samodzielne stanowisko koordynujące sprzedaż i nawiązywanie współprac z agencjami na całą Polskę
      • możliwości rozwoju w ponad 100-osobowej firmie
      • niezbędne narzędzia pracy
  • Manager Zarządzający Dywizją sprzedaży rynku tradycyjnego (akcesoria samochodowe)

    SalesHR
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • 20 000-23 000 zł / mies.
    • Naszym klientem jest jeden z globalnych producentów akcesoriów samochodowych, sprzedający swoje wyroby min w sklepach detalicznych.

      Szukamy osoby na stanowisko

      Manager Zarządzający Dywizją sprzedaży rynku tradycyjnego (akcesoria samochodowe)

      - praca zdalna 100%-

      Zakres obowiązków

      • zarządzanie zespołem kilku handlowców na terenie Polski
      • odpowiedzialność za wynik sprzedaży
      • angażowanie się w sprzedaż do kluczowych klientów, pomoc handlowcom w tym obszarze
      • wprowadzanie innowacji, wpływającej na sprzedaż
      • realizacja strategii uzgodnionej z zarządem w Europie Zachodniej
      • uczestnictwo w strategicznych decyzjach zarządu firmy razem z podobnymi osobami z innych krajów
      • motywowanie zespołu
      • proaktywność, samodzielność, przedsiębiorczość

      Wymagania

      • minimum 5 letnie doświadczenie na stanowisku zarządzającym sprzedażą krajową w rynku tradycyjnym (sklepy detaliczne, niewielkie sieci) : bardzo mile widziany sektor około-automotive lub FMCG, doświadczenie poparte wynikami
      • znajomość języka angielskiego na poziomie B2, umożliwiająca swobodną komunikację z przełożonym - warunek konieczny
      • bardzo dobrze rozwinięte umiejętności analityczne, negocjacyjne, sprzedażowe
      • skupienie się na terminach, realizacjach celu, z jednoczesnym motywowaniem kilkuosobowego zespołu handlowców w rozproszeniu
      • bardzo dobra umiejętność budowania relacji z klientami, poczucie humoru, otwartość, profesjonalizm
      • znajomość systemów Office, CRM, prawo jazdy

      Oferujemy

      • podstawę rzędu 20 000 - 23 000 PLN brutto w oparciu o umowę o pracę
      • roczne, bardzo atrakcyjne premie od sprzedaży
      • pracę w pełni zdalną, z dowolnego miejsca w Polsce (raz na 3-4 miesiące wizyta w centrali firmy w Europie)
      • samochód służbowy klasy premium (BMW/Audi)
      • wszystkie inne niezbędne narzędzia pracy
      • stabilną możliwość rozwoju w firmie o przychodach powyżej 1.5mld PLN rocznie
  • Manager Zarządzający Dywizją sprzedaży rynku tradycyjnego (akcesoria samochodowe)

    SalesHR
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • 20 000-23 000 zł / mies.
    • Naszym klientem jest jeden z globalnych producentów akcesoriów samochodowych, sprzedający swoje wyroby min w sklepach detalicznych.

      Szukamy osoby na stanowisko

      Manager Zarządzający Dywizją sprzedaży rynku tradycyjnego (akcesoria samochodowe)

      - praca zdalna 100%-

      Zakres obowiązków

      • zarządzanie zespołem kilku handlowców na terenie Polski
      • odpowiedzialność za wynik sprzedaży
      • angażowanie się w sprzedaż do kluczowych klientów, pomoc handlowcom w tym obszarze
      • wprowadzanie innowacji, wpływającej na sprzedaż
      • realizacja strategii uzgodnionej z zarządem w Europie Zachodniej
      • uczestnictwo w strategicznych decyzjach zarządu firmy razem z podobnymi osobami z innych krajów
      • motywowanie zespołu
      • proaktywność, samodzielność, przedsiębiorczość

      Wymagania

      • minimum 5 letnie doświadczenie na stanowisku zarządzającym sprzedażą krajową w rynku tradycyjnym (sklepy detaliczne, niewielkie sieci) : bardzo mile widziany sektor około-automotive lub FMCG, doświadczenie poparte wynikami
      • znajomość języka angielskiego na poziomie B2, umożliwiająca swobodną komunikację z przełożonym - warunek konieczny
      • bardzo dobrze rozwinięte umiejętności analityczne, negocjacyjne, sprzedażowe
      • skupienie się na terminach, realizacjach celu, z jednoczesnym motywowaniem kilkuosobowego zespołu handlowców w rozproszeniu
      • bardzo dobra umiejętność budowania relacji z klientami, poczucie humoru, otwartość, profesjonalizm
      • znajomość systemów Office, CRM, prawo jazdy

      Oferujemy

      • podstawę rzędu 20 000 - 23 000 PLN brutto w oparciu o umowę o pracę
      • roczne, bardzo atrakcyjne premie od sprzedaży
      • pracę w pełni zdalną, z dowolnego miejsca w Polsce (raz na 3-4 miesiące wizyta w centrali firmy w Europie)
      • samochód służbowy klasy premium (BMW/Audi)
      • wszystkie inne niezbędne narzędzia pracy
      • stabilną możliwość rozwoju w firmie o przychodach powyżej 1.5mld PLN rocznie
  • Dyrektor Zarządzający (Zdrowie i Edukacja)

    SalesHR
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Naszym klientem jest jedna z firm działających w województwie pomorskim.
      Z uwagi na sukcesję, szukamy osoby na stanowisko Dyrektora Zarządzającego. Docelowo w ciągu roku, osoba ta będzie Prezesem Zarządu.

      Dyrektor Zarządzający (Zdrowie i Edukacja)
      Gdańsk

      Zakres obowiązków

      • określenie celów strategicznych dla organizacji oraz jego realizacja i egzekucja w ujęciu rocznym
      • zmiana struktury organizacji na bardziej elastyczną i zwinną
      • określenie nowych procesów (kluczowa jest wymiana informacji między spółkami zależnymi i komunikacja na poziomie dyrektorów)
      • audyt rentowności firmy poprzez optymalizację kosztów działania, wprowadzenie nowych usług
      • dalsze rozwijanie działalności biznesowej
      • zarządzanie operacyjne firmą w tym wszystkimi działami firmy (łącznie zatrudnionych jest 200 osób)
      • rozwinięcie marketingu, sprzedaży, działań zewnętrznych skierowanych na kontakty z klientem zewnętrznym i kontrahentami
      • delegowanie zadań, rekrutacja nowych pracowników
      • reprezentowanie firmy na zewnątrz

      Wymagania

      • doświadczenie na stanowisku dyrektora zarządzającego min 4 lata - bardzo mile widziane doświadczenie w obszarze usługowym (np zarządzanie placówką zdrowia, placówkami edukacyjnymi etc)
      • wykształcenie wyższe, mile widziane MBA
      • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1)
      • umiejętność zarządzania zmianą, procesami oraz ich optymalizacją
      • bardzo dobre zarządzanie finansami, sprzedażą (kilka tysięcy klientów na ten moment)
      • świetna znajomość realiów biznesowych w woj. pomorskim
      • kreatywność, naturalne przywództwo, orientacja na cel
      • zarządzanie nowymi inwestycjami, nieruchomościami które ma spółka

      Oferujemy

      • wynagrodzenie podstawowe do 20 000 PLN brutto, umowa o pracę
      • w ciągu roku możliwość objęcia funkcji Prezesa Zarządu
      • wszystkie niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy
      • gotową strukturę firmy która w sposób naturalny po latach działalności przechodzi sukcesję (emerytura osoby zarządzającej)
      • znaną stabilną markę w województwie pomorskim, z kilku tysiącami klientów, przychodami rzędu kilkadziesiąt mln, z perspektywą na wzrosty
      • możliwość wdrożenia swoich pomysłów
  • Export Manager na region DACH (FMCG & Pharma)

    SalesHR
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • Naszym klientem jest nowo powstająca fabryka z branży FMCG, ulokowana w okolicach Krakowa.

      Szukamy osób na stanowisko

      Export Manager na region DACH (FMCG & Pharma)

      Zakres obowiązków

      • Pozyskiwanie nowych klientów - klienci na terenie całej Europy związani z branżą FMCG np. suplementy diety /Farmaceutyczną
      • Ustalanie oraz negocjacja warunków umów handlowych
      • Regularne spotkania z kluczowymi klientami (rynek polski i rynki zagraniczne) z nastawieniem szczególnym na rynek DACH i Niemcy
      • Identyfikacja nowych kanałów sprzedaży
      • Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
      • Optymalizacja procesów biznesowych w obszarze swoich odpowiedzialności
      • Budowa atrakcyjnego wizerunku firmy w kontaktach zewnętrznych

      Wymagania

      • Doświadczenie w sprzedaży międzynarodowej (rynki niemieckie) najlepiej w branży farmaceutycznej / fmcg
      • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową (C1) oraz języka niemieckiego (C1)
      • Kreatywność i samodzielność
      • Umiejętność i doświadczenie w prowadzeniu negocjacji z klientem strategicznym
      • Umiejętność strategicznego myślenia oraz wysokie zdolności analityczne

      Oferujemy

      • wynagrodzenie podstawowe : do 15 000 + VAT, ale nie zamykamy się na wyższe oczekiwania
      • dodatkowe comiesięczne prowizje (podstawa x2, x3)
      • innowacyjny produkt po raz pierwszy produkowany w Polsce, który już ma odbiorców na bliskim wschodzie i Europie
      • dostęp do zapytań które spływają ze strony WWW (leady) z całej Europy
      • samochód służbowy
      • pracę zdalną z przyjazdami pod Kraków, okres wdrożenia i poznania firmy - na miejscu
      • dużą samodzielność
  • Export Manager na region DACH (FMCG & Pharma)

    SalesHR
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • Naszym klientem jest nowo powstająca fabryka z branży FMCG, ulokowana w okolicach Krakowa.

      Szukamy osób na stanowisko

      Export Manager na region DACH (FMCG & Pharma)

      Zakres obowiązków

      • Pozyskiwanie nowych klientów - klienci na terenie całej Europy związani z branżą FMCG np. suplementy diety /Farmaceutyczną
      • Ustalanie oraz negocjacja warunków umów handlowych
      • Regularne spotkania z kluczowymi klientami (rynek polski i rynki zagraniczne) z nastawieniem szczególnym na rynek DACH i Niemcy
      • Identyfikacja nowych kanałów sprzedaży
      • Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
      • Optymalizacja procesów biznesowych w obszarze swoich odpowiedzialności
      • Budowa atrakcyjnego wizerunku firmy w kontaktach zewnętrznych

      Wymagania

      • Doświadczenie w sprzedaży międzynarodowej (rynki niemieckie) najlepiej w branży farmaceutycznej / fmcg
      • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową (C1) oraz języka niemieckiego (C1)
      • Kreatywność i samodzielność
      • Umiejętność i doświadczenie w prowadzeniu negocjacji z klientem strategicznym
      • Umiejętność strategicznego myślenia oraz wysokie zdolności analityczne

      Oferujemy

      • wynagrodzenie podstawowe : do 15 000 + VAT, ale nie zamykamy się na wyższe oczekiwania
      • dodatkowe comiesięczne prowizje (podstawa x2, x3)
      • innowacyjny produkt po raz pierwszy produkowany w Polsce, który już ma odbiorców na bliskim wschodzie i Europie
      • dostęp do zapytań które spływają ze strony WWW (leady) z całej Europy
      • samochód służbowy
      • pracę zdalną z przyjazdami pod Kraków, okres wdrożenia i poznania firmy - na miejscu
      • dużą samodzielność
  • Junior Export Manager/-ka (fashion & beauty)

    SalesHR
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Naszym klientem jest producent działający w branży modowej.

      Szukamy osoby na stanowisko

      Junior Export Manager/-ka (fashion & beauty)
      Warszawa

      Zakres obowiązków

      • nawiązywanie relacji z partnerami zagranicznymi (sklepy detaliczne/nieduże sieci) głównie rynki Skandynawskie oraz Europy Zachodniej
      • realizacja planów sprzedażowych oraz osiąganie zakładanych celów
      • odwiedzanie wybranych sklepów, dbanie o późniejsze utrzymanie relacji
      • zarządzanie procesem eksportu na późniejszych etapach

      Wymagania

      • doświadczenie w sprzedaży do klienta B2B, najlepiej międzynarodowego - minimum 1 rok
      • bardzo dobra znajomość języka angielskiego - C1
      • zaangażowanie, uśmiech, zainteresowanie branżą mody
      • umiejętność zaciekawienia klienta, samodzielnej pracy
      • gotowość do podróży służbowych

      Oferujemy

      • wynagrodzenie na start do ustalenia, na podstawie umowy o pracę
      • dodatkowe prowizje po okresie wdrożenia, w zależności od realizowanych celów
      • pełne wdrożenie do pracy i branży
      • możliwość dołączenia do firmy z rodzinną, niekorporacyjną atmosferą
      • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)
      • pełne wsparcie marketingowe, związane z podróżami służbowymi etc
      • ekstremalne zniżki na produkty firmy :)

  • Specjalista/-tka wsparcia rekrutacji z j. niemieckim

    SalesHR
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja poszerzająca jeden ze swoich zespołów o osoby ze znajomością języka niemieckiego.

      Szukamy kilku osób na stanowisko

      Specjalista/-tka wsparcia rekrutacji z j. niemieckim
      Kraków

      Zakres obowiązków

      Na tym stanowisku nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego uczymy na 3 tygodniowym szkoleniu, płatnym od pierwszego dnia.
      Bardzo mile widziane są osoby zarówno z doświadczeniem np w obsłudze klienta niemieckojęzycznego (wyższa podstawa) lub bez doświadczenia, gotowe na wejście do świata HR.

      • wsparcie oddziałów firmy w Niemczech związanych z zatrudnionymi pracownikami
      • wsparcie działu rekrutacji (kontakt z kandydatami, obsługa procesu rekrutacji, umieszczanie ogłoszeń, odpowiedzi na wiadomości)
      • wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie dokumentów
      • udzielanie wsparcia pracownikom firmy w zakresie procesów

      Wymagania

      • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - poziom C1
      • dobra znajomość języka angielskiego - poziom B2
      • gotowość do wejścia w branżę HR, rekrutację
      • pozytywna, otwarta osobowość, ciekawość drugiego człowieka
      • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, firma nie zamyka się też na osoby bez doświadczenia
      • efektywne planowanie swojej pracy oraz nauki
      • gotowość do pracy stacjonarnej 2x w tygodniu z biura z dogodnym dojazdem, pozostałem 3 dni - zdalnie

      Oferujemy

      • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe : w zależności od doświadczenia, otwartość na oczekiwania kandydatów
      • dodatek językowy w zależności od poziomu języka niemieckiego
      • finansowy dodatek wakacyjny
      • atrakcyjne premie roczne
      • coroczne podwyżki
      • pełen pakiet benefitów : multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie
      • możliwość pracy 3 x w tygodniu z domu
      • laptop, telefon
      • dofinansowanie do nauki języków, szkoleń
      • standardowe godziny pracy, poniedziałek-piątek
      • możliwa pomoc w relokacji do Krakowa
  • Projektant stacji transformatorowych

    SalesHR
    • Bochnia
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 10 000-14 000 zł / mies.
    • Naszym klientem jest firma działająca w branży elektro-energetycznej, poszerzająca swój zespół projektowy.

      Szukamy osoby na stanowisko

      Projektant stacji transformatorowych
      Kraków, Bochnia

      Zakres obowiązków

      • sporządzanie schematów elektrycznych, obwodów pierwotnych oraz wtórnych
      • wykonywanie obliczeń, nastaw zabezpieczeń, przekładników
      • przygotowanie koncepcji oraz specyfikacji obwodów pierwotnych i wtórnych w oparciu o rozwiązania czołowych producentów rozdzielnic SN
      • współpraca z działem produkcji na etapie realizacji
      • analiza dokumentacji ofertowej i ustalanie szczegółów z klientem

      Wymagania

      • doświadczenie kilkuletnie w zakresie projektowania rozdzielnic lub ich prefabrykacji (niskie i średnie napięcie)
      • znajomość systemów Eplan, AutoCad, pakietu MS Office, mile widziane oprogramowanie branżowe
      • wiedza z zakresu obwodów pierwotnych oraz wtórnych rozdzielnic SN
      • znajomość j.angielskiego do czytania dokumentacji projektowych
      • wykształcenie wyższe, elektrotechnika lub podobne

      Oferujemy

      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, 10 000 - 14 000 PLN brutto w zależności od doświadczenia i umiejętności
      • pracę przy bardzo ciekawych projektach branżowych dla topowych klientów
      • dużą samodzielność
      • pakiet benefitów
      • standardowe godziny pracy w komfortowych warunkach
  • Specjalista ds Helpdesk (j.serbski)

    SalesHR
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja, budująca swój dział Helpdesk, szukająca osób z doświadczeniem.

      Specjalista ds Helpdesk (j.serbski)

      Kraków

      Zakres obowiązków

      • obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon) w języku serbskim
      • wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności) jak i bardziej złożone gdzie trzeba rozwiązać ten problem łącząc się zdalnie
      • administrowanie kontami użytkowników, łączenie się przez zdalny pulpit z użytkownikami
      • w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II i III linii wsparcia
      • szkoleniowy proces który trwa 2 tygodnie (płatny, hotel gwarantuje pracodawca)
      • praca poniedziałek-piątek, II zmiany między 7 a 20 (naprzemiennie co tydzień), 8h pracy

      Wymagania

      • bardzo dobra znajomość języka serbskiego : poziom C1 oraz angielskiego : poziom B1/B2
      • doświadczenie w obsłudze klienta w zakresie wsparcia telefonicznego (helpdesk) około roku
      • znajomość programów do obsługi zgłoszeń, skrzynek pocztowych, Active Directory, VPN, systemów operacyjnych Windows, aplikacji do łączenia się z pulpitem zdalnym
      • bardzo dobre umiejętności komunikacji i konwersacji, dokumentowania swojej pracy
      • pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole

      Oferujemy

      • wynagrodzenie podstawowe - otwartość na oczekiwania kandydatów, umowa o pracę
      • pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne i wiele więcej
      • jasną ścieżkę awansu i możliwości zarabiania większych pieniędzy
      • szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy
  • Manager Sprzedaży w salonie okiennym

    SalesHR
    • Mszana Dolna
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Naszym klientem jest jedna z firm z branży okiennej

      Manager Sprzedaży w salonie okiennym

      Zakres obowiązków

      • bieżąca obsługa klientów chcących zakupić okna (w salonie) lub kontaktujących się mailowo/telefonicznie
      • przygotowywanie ofert, robienie kalkulacji cenowych
      • w momencie zamówienia, dopilnowanie by zakupiony produkt poszedł na produkcję

      Wymagania

      • doświadczenie w obsłudze klienta, sprzedaży - min 2 lata
      • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
      • dokładność, rzetelność, sumienność
      • chęć do nauki
      • gotowość do pracy w salonie, od poniedziałku do piątku, standardowe godziny pracy

      Oferujemy

      • zatrudnienie na podstawy umowy o pracę / B2B, do wyboru
      • możliwość rozwoju
      • ciekawą pracę u jednej z wiodących firm w regionie

Pracodawcy w Krakowie