Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
SalesHR praca
Czy to Twoja firma?
Witaj! Jesteśmy SALES HR, Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie rekrutacji i HR, zlokalizowanym w sercu malowniczego Krakowa. Od 2013 roku, z pasją i zaangażowaniem, tworzymy mosty między firmami a najlepszymi talentami w branży sprzedaży i obsługi klienta.
Nasza mała, ale wyjątkowo skuteczna ekipa liczy od 2 do 10 specjalistów, którzy każdego dnia dążą do tego, aby połączyć idealnych kandydatów z ich wymarzonymi miejscami pracy. Specjalizujemy się w recruitment, executive search, direct search oraz sales recruitment, co pozwala nam na precyzyjne dopasowanie kompetencji i oczekiwań obu stron.
Jesteśmy dumni z naszej zdolności do rozpoznawania i zaspokajania potrzeb zarówno małych, jak i dużych przedsiębiorstw. Nasze doświadczenie i znajomość rynku pozwalają nam na świadczenie usług na najwyższym poziomie. Od momentu naszego powstania, dzięki ciężkiej pracy i zaangażowaniu, zyskaliśmy zaufanie wielu przedsiębiorstw, które powierzyły nam najważniejsze zadanie - znalezienie odpowiednich osób na kluczowe stanowiska.
Posiadamy wpis do Rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia, co jest potwierdzeniem naszej wiarygodności i profesjonalizmu. To dla nas nie tylko obowiązek, ale przede wszystkim zaszczyt, że możemy kreować przyszłość rynku pracy, dbając o najwyższe standardy i etykę zawodową.
W SALES HR wierzymy, że każda rekrutacja to historia, która zaczyna się od zrozumienia i szacunku do potrzeb zarówno pracodawców, jak i pracowników. Dzięki temu, każda współpraca z nami to nie tylko transakcja, ale przemyślany proces, który prowadzi do długotrwałych i owocnych relacji.
Zapraszamy do kontaktu i współpracy. Razem możemy tworzyć lepszą przyszłość dla Twojej firmy i dla ludzi, którzy są jej największym kapitałem.
Specjalista ds. obsługi klienta Kraków Specjalista ds. importu i eksportu Kraków Dyrektor Kraków Przedstawiciel handlowy Kraków Manager Kraków
zarządzanie / dyrekcja obsługa klienta / call center sprzedaż / zakupy logistyka / spedycja / transport księgowość / ekonomia
Oferty pracy SalesHR
Praca alert - powiadomienia
Praca SalesHR
-
Szef Kuchni
SalesHR- Dąbrowa Tarnowska
- umowa o pracę
- pełny etat
- 12 000-14 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
-
Operator w zakładzie produkcyjnym
SalesHR- Brzeg
- umowa o pracę
- pełny etat
- 6 500-7 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
Operator w zakładzie produkcyjnym
SalesHR- Oława
- umowa o pracę
- pełny etat
- 6 500-7 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
Mechanik Utrzymania Ruchu (tłoczniki)
SalesHR- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
- 10 000-10 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
Kierownik Narzędziowni (producent AGD)
SalesHR- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
- 15 000-20 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
Kierownik Narzędziowni (producent AGD)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- 15 000-20 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
Export Manager - branża okienna (PCV/ALU)
SalesHR- Warszawa
- kontrakt b2b
- pełny etat
- praca zdalna
- 12 000-18 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
-
Specjalista ds. obsługi klienta -j.niemiecki (new SSC)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- 8 800-9 500 zł / mies.
PolecanaDodana -
Customer Service Specialist with Italian - Order Management (new SSC)
SalesHR- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
Dodana -
Remote Customer Service Specialist with German
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- 6 800-7 300 zł / mies.
PolecanaDodana -
Customer Service Specialist with Spanish - Order Management (new SSC)
SalesHR- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
Dodana -
Customer Service Specialist with Swedish - O2C (new SSC) Gdańsk
SalesHR- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
Dodana -
Customer Service Specialist with English - Order Management (new SSC)
SalesHR- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
Dodana -
Customer Service Specialist with Danish - O2C (new SSC)
SalesHR- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
Dodana -
-
-
-
-
-
-
-
-
Specjalistka ds. administracji z językiem angielskim
SalesHR- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
Dodana -
Dyrektor Sprzedaży na Polskę (branża dziecięca)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- 21 000-24 000 zł / mies.
PolecanaWygasa -
Dyrektor Sprzedaży na Polskę (branża dziecięca)
SalesHR- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- 21 000-24 000 zł / mies.
PolecanaWygasa -
Customer Service with German (new Client)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- 9 200-9 700 zł / mies.
PolecanaWygasa -
-
-
-
Kierownik działu Sprzedaży (folie i opakowania przemysłowe)
SalesHR- Rzeszów
- umowa o pracę
- pełny etat
Wygasa
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Dofinansowanie do nauki języka obcego
-
Elastyczny czas pracy
-
Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
-
Nowoczesne biuro
-
Owoce w pracy
-
Parking
-
Program poleceń pracowników
-
Przyjazna atmosfera
-
Spotkania integracyjne
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
System premiowy
-
Szkolenia, kursy, konferencje
-
Szkolenie stanowiskowe
-
Służbowy samochód
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Mapa SalesHR
Siedziba główna
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach
SalesHR poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Profil firmy:
SalesHR
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Kraków
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Katowice
- Wrocław
- Poznań
- Lublin
- Nowy Sącz
- Gdańsk
- Bochnia
Data aktualizacji: 01.05.2024
Praca SalesHR - oferty archiwalne
-
Przedstawiciel Handlowy (opakowania i folie przemysłowe)
SalesHR- Kraków
- kontrakt b2b
- pełny etat
- praca zdalna
-
Naszym klientem jest jeden z większych zakładów produkcyjnych w Polsce, rozszerzający swój dział sprzedaży.
Szukamy osoby na stanowisko
Przedstawiciel Handlowy (opakowania i folie przemysłowe)
Kraków, praca zdalna 100%Zakres obowiązków
-
Aktywne pozyskiwanie klientów B2B ( głównie zakłady produkcyjne) w zakresie sprzedaży folii stretch
-
Obsługa i podtrzymywanie relacji z istniejącą już bazą Klientów krajowych na określonym obszarze Polski w zależności od miejsca zamieszkania kandydata (2-3 województwa)
-
Realizacja planów sprzedażowych, raportowanie swojej pracy i działań
-
Dbanie o bardzo dobre relacje z Klientami oraz o bardzo dobry wizerunek Firmy
-
Przeprowadzanie podstawowych testów folii w siedzibie Klienta oraz dobór odpowiedniego produktu zaspokajającego potrzeby klienta
-
Udział w targach branżowych, szkoleniach wewnętrznych
Wymagania
-
doświadczenie na podobnym stanowisku z aktywną sprzedażą do klientów B2B (zakłady produkcyjne) w asortymencie folii lub opakowań - min. 2 lata
-
umiejętność nawiązywania relacji z klientami, prowadzenia negocjacji
-
skuteczność, umiejętność radzenia sobie z obiekcjami klientów
-
samodzielność
-
prawo jazdy kat B
Oferujemy
-
otwartość na oczekiwania finansowe (umowa B2B, stała podstawa) kandydata
-
dodatkowe, comiesięczne prowizje
-
samochód służbowy i wszystkie niezbędne narzędzia pracy
-
pracę w pełni zdalną (raz na jakiś czas - przyjazd do centrali na południu Polski)
-
dużą samodzielność i wsparcie ze strony firmy
-
-
Senior Customer Service with French (Proces transition)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Dla naszego klienta, szukamy osób z doświadczeniem w obsłudze klienta francuskojęzycznego.
Kluczowym jest, by posiadać doświadczenie w szkoleniu nowych pracowników – bardzo mile widziane przenoszenie procesów z obsługi klienta.Senior Customer Service with French (Proces transition)
KrakówZakres obowiązków
-
Przejmowanie procesów obsługi klienta w języku francuskim (bez wyjazdów zagranicznych, zdalnie)
-
Szkolenie nowych pracowników w obszarze obsługi klienta, zapewniając im niezbędne narzędzia i wiedzę
-
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, dbając o satysfakcję i lojalność
-
Współpraca z zespołem w celu ciągłego doskonalenia procesów i procedur obsługi klienta
-
Rozwiązywanie skomplikowanych sytuacji i skarg klientów, dbając o ich pozytywne rozwiązanie
Wymagania
-
Doświadczenie w obszarze obsługi klienta minimum 3 lata, preferowane w środowisku międzynarodowym SSC/BPO, z przenoszeniem procesów
-
Biegła znajomość języka francuskiego (poziom C1/C2) oraz angielskiego (B2)
-
Umiejętność pracy w zespole oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne zdolne do przekazywania wiedzy
-
Zdolność do szybkiego uczenia się i adaptacji do zmieniających się warunków pracy
-
Doświadczenie w szkoleniu lub mentorowaniu innych pracowników
-
Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji pod presją czasu
-
Gotowość do pracy stacjonarnej (centrum Krakowa) standardowe godziny pracy ze świetnym dojazdem
Oferujemy
-
otwartość na oczekiwania finansowe kandydatów (podstawa)
-
pakiet korporacyjnych benefitów (multisport, ubezpieczenie etc)
-
bardzo ciekawy projekt prowadzony dla szwajcarskiego klienta od podstaw
-
dużą samodzielność i odpowiedzialne stanowisko, wykraczające poza standardową obsługę klienta
-
szybki proces rekrutacyjny
-
-
Specjalista/-tka ds. obsługi klientów (agencja reklamowa)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest jedna z firm kooperująca na co dzień z agencjami reklamowymi.
Szukamy osoby do obsługi i koordynacji działań z takim typem klienta.Specjalista/-tka ds. obsługi klientów (agencja reklamowa)
KrakówZakres obowiązków
-
Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta poprzez skuteczną komunikację i rozwiązywanie problemów
-
Budowanie trwałych relacji z klientami - agencjami reklamowymi
-
Zarządzanie projektami i koordynacja działań pomiędzy różnymi działami w celu zapewnienia satysfakcji klienta
-
Analiza zgłaszanych potrzeb klientów i proponowanie odpowiednich rozwiązań
-
Codzienne działania w zakresie koordynowania zamówień od klienta (od zlecania na produkcji aż po wysyłkę)
Wymagania
-
Minimum 2-3 letnie doświadczenie w obsłudze klienta w agencji reklamowej (konieczne do rozumienia procesów które zachodzą u klienta)
-
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
-
Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielności w działaniu
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
-
Zorientowanie na osiąganie celów oraz gotowość do nauki i rozwoju
Oferujemy
-
otwartość na oczekiwania finansowe (stała podstawa, umowa o pracę)
-
niezbędne narzędzia pracy
-
bardzo ciekawą i różnorodne zadania w ponad stu osobowej firmie
-
pakiet szkoleń wprowadzających
-
pakiet benefitów
-
dużą samodzielność na kluczowym stanowisku do obsługi klientów
-
-
Specjalista ds. obsługi zamówień w firmie produkcyjnej (język niemiecki)
SalesHR- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest polska firma produkcyjna działająca na rynkach Europy Zachodniej
Szukamy osób na stanowisko
Specjalista ds. obsługi zamówień w firmie produkcyjnej (język niemiecki)
Zakres obowiązków
-
bieżące odpowiadanie na zapytania klientów (głównie z Niemiec), przesyłanie dokumentów, uzgadnianie szczegółów dotyczących zamówień - średnio 80% czasu
-
przeprowadzanie researchu rynku pod kątem nowych klientów, przesyłanie ofert (20% czasu)
-
odpowiedzi na przesyłane zapytania ofertowe od klientów (w j.angielskim)
-
bieżący kontakt z innymi działami firmy
Wymagania
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1), oraz niemieckiego (B2/C1)
-
doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, mile widziane w branży produkcyjnej/stalowej/metalowej min 2 lata
-
umiejętność budowania trwałych relacji z klientem, umiejętności sprzedażowe, gotowość do aktywnego kontaktu w j. angielskim / niemieckim
-
samodzielność, kreatywność, proaktywne podejście do swoich zadań
Oferujemy
-
umowa o pracę / B2B - wynagrodzenie w podstawie od 6500 PLN brutto
-
niekorporacyjną, rodzinną atmosferę w firmie o stabilnych przychodach, działającą dla klientów zagranicznych
-
dużą samodzielność
-
realny wpływ na działania w firmie
-
standardowe godziny i dni pracy
-
-
Specjalista ds. obsługi zamówień w firmie produkcyjnej (język niemiecki)
SalesHR- Gliwice
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest polska firma produkcyjna działająca na rynkach Europy Zachodniej
Szukamy osób na stanowisko
Specjalista ds. obsługi zamówień w firmie produkcyjnej (język niemiecki)
Zakres obowiązków
-
bieżące odpowiadanie na zapytania klientów (głównie z Niemiec), przesyłanie dokumentów, uzgadnianie szczegółów dotyczących zamówień - średnio 80% czasu
-
przeprowadzanie researchu rynku pod kątem nowych klientów, przesyłanie ofert (20% czasu)
-
odpowiedzi na przesyłane zapytania ofertowe od klientów (w j.angielskim)
-
bieżący kontakt z innymi działami firmy
Wymagania
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1), oraz niemieckiego (B2/C1)
-
doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, mile widziane w branży produkcyjnej/stalowej/metalowej min 2 lata
-
umiejętność budowania trwałych relacji z klientem, umiejętności sprzedażowe, gotowość do aktywnego kontaktu w j. angielskim / niemieckim
-
samodzielność, kreatywność, proaktywne podejście do swoich zadań
Oferujemy
-
umowa o pracę / B2B - wynagrodzenie w podstawie od 6500 PLN brutto
-
niekorporacyjną, rodzinną atmosferę w firmie o stabilnych przychodach, działającą dla klientów zagranicznych
-
dużą samodzielność
-
realny wpływ na działania w firmie
-
standardowe godziny i dni pracy
-
-
Specjalista/-tka ds. sprzedaży (bankowość)
SalesHR- Gdańsk
- kontrakt b2b
- pełny etat
- 7 000-8 000 zł / mies.
-
Naszym klientem jest organizacja obsługująca klientów na całym świecie w sektorze finansowym, rozszerzająca swój oddział o Polskę.
Specjalista/-tka ds. sprzedaży (bankowość)Zakres obowiązków
-
aktywne i samodzielne pozyskiwanie nowych klientów (rekomendacje/polecenia/media społecznościowe /etc)
-
praca z klientem indywidualnym (B2C) w zakresie doradztwa i badania potrzeb
-
dopasowywanie ofert
-
podpisywanie umów, dbanie o poprawne ich zawieranie
-
udział w spotkaniach zespołu, szkoleniach wewnętrznych
Wymagania
-
minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży : najlepiej do klienta indywidualnego w sektorze finansów/bankowości
-
umiejętność zaciekawienia drugiej osoby, aktywnego słuchania, badania potrzeb
-
otwarta, komunikatywna osobowość, nastawiona na drugiego człowieka
-
samodzielność
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe oparte o współpracę B2B, 7 000 - 8 000 PLN netto + VAT / miesięcznie
-
dodatkowe, nielimitowane prowizje (wielokrotność podstawy)
-
niezbędne szkolenie wstępne oraz unikalny system wprowadzenia do firmy bazujący na najlepszych amerykańskich standardach, wprowadzenie przez managera
-
niezbędne narzędzia pracy (ipad, telefon etc)
-
dużą samodzielność
-
możliwość zarabiania bardzo dobrych pieniędzy (30k+) przy odpowiednim zaangażowaniu
-
praca mobilna/zdalna na terenie woj pomorskiego, 2 razy w tygodniu wizyta w biurze po 2h celem spotkania się z zespołem
-
-
Specjalista/-tka ds. sprzedaży (bankowość)
SalesHR- Gdynia
- kontrakt b2b
- pełny etat
- 7 000-8 000 zł / mies.
-
Naszym klientem jest organizacja obsługująca klientów na całym świecie w sektorze finansowym, rozszerzająca swój oddział o Polskę.
Specjalista/-tka ds. sprzedaży (bankowość)Zakres obowiązków
-
aktywne i samodzielne pozyskiwanie nowych klientów (rekomendacje/polecenia/media społecznościowe /etc)
-
praca z klientem indywidualnym (B2C) w zakresie doradztwa i badania potrzeb
-
dopasowywanie ofert
-
podpisywanie umów, dbanie o poprawne ich zawieranie
-
udział w spotkaniach zespołu, szkoleniach wewnętrznych
Wymagania
-
minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży : najlepiej do klienta indywidualnego w sektorze finansów/bankowości
-
umiejętność zaciekawienia drugiej osoby, aktywnego słuchania, badania potrzeb
-
otwarta, komunikatywna osobowość, nastawiona na drugiego człowieka
-
samodzielność
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe oparte o współpracę B2B, 7 000 - 8 000 PLN netto + VAT / miesięcznie
-
dodatkowe, nielimitowane prowizje (wielokrotność podstawy)
-
niezbędne szkolenie wstępne oraz unikalny system wprowadzenia do firmy bazujący na najlepszych amerykańskich standardach, wprowadzenie przez managera
-
niezbędne narzędzia pracy (ipad, telefon etc)
-
dużą samodzielność
-
możliwość zarabiania bardzo dobrych pieniędzy (30k+) przy odpowiednim zaangażowaniu
-
praca mobilna/zdalna na terenie woj pomorskiego, 2 razy w tygodniu wizyta w biurze po 2h celem spotkania się z zespołem
-
-
Dyrektor Zarządzający w firmie produkcyjnej (branża metalowa)
SalesHR- Katowice
- kontrakt b2b
- pełny etat
- 16 000-20 000 zł / mies.
-
Naszym klientem jest średniej wielkości firma produkcyjna ze Śląska, działająca w branży produkcyjnej, metalowej.
Szukamy osoby na stanowisko
Dyrektor Zarządzający w firmie produkcyjnej (branża metalowa)Zakres obowiązków
-
Opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju firmy, w tym ekspansji na nowe rynki zagraniczne,
-
Zarządzanie codziennymi operacjami firmy oraz koordynacja pracy różnych działów
-
Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami zagranicznymi oraz partnerami biznesowymi,
-
Monitorowanie i analiza rynków zagranicznych oraz trendów w branży stalowej
-
Opracowywanie budżetów, raportowanie wyników oraz kontrola kosztów
-
Rozwój i motywowanie zespołu, dbając o ciągły rozwój pracowników
Wymagania
-
Minimum 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu firmą w branży produkcyjnej, preferowana branża stalowa/metalowa
-
Doskonała znajomość rynków zagranicznych oraz umiejętność prowadzenia międzynarodowej działalności handlowej
-
Wyjątkowych umiejętności przywódczych
-
Doskonała orientacja biznesowa i umiejętność analizy rynkowej,
-
Umiejętność podejmowania strategicznych decyzji oraz realizacji założonych celów biznesowych,
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe : 16 000 - 20 000 PLN + VAT (B2B) ew. umowa o pracę
-
dodatkowe premie za określone wyniki
-
niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy, laptop etc
-
pracę w firmie działającej od lat na rynku eksportowym, z ustabilizowanym portfelem zamówień
-
dużą samodzielność, raportowanie bezpośrednio do właściciela
-
-
Dyrektor Zarządzający w firmie produkcyjnej (branża metalowa)
SalesHR- Gliwice
- kontrakt b2b
- pełny etat
- 16 000-20 000 zł / mies.
-
Naszym klientem jest średniej wielkości firma produkcyjna ze Śląska, działająca w branży produkcyjnej, metalowej.
Szukamy osoby na stanowisko
Dyrektor Zarządzający w firmie produkcyjnej (branża metalowa)Zakres obowiązków
-
Opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju firmy, w tym ekspansji na nowe rynki zagraniczne,
-
Zarządzanie codziennymi operacjami firmy oraz koordynacja pracy różnych działów
-
Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami zagranicznymi oraz partnerami biznesowymi,
-
Monitorowanie i analiza rynków zagranicznych oraz trendów w branży stalowej
-
Opracowywanie budżetów, raportowanie wyników oraz kontrola kosztów
-
Rozwój i motywowanie zespołu, dbając o ciągły rozwój pracowników
Wymagania
-
Minimum 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu firmą w branży produkcyjnej, preferowana branża stalowa/metalowa
-
Doskonała znajomość rynków zagranicznych oraz umiejętność prowadzenia międzynarodowej działalności handlowej
-
Wyjątkowych umiejętności przywódczych
-
Doskonała orientacja biznesowa i umiejętność analizy rynkowej,
-
Umiejętność podejmowania strategicznych decyzji oraz realizacji założonych celów biznesowych,
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe : 16 000 - 20 000 PLN + VAT (B2B) ew. umowa o pracę
-
dodatkowe premie za określone wyniki
-
niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy, laptop etc
-
pracę w firmie działającej od lat na rynku eksportowym, z ustabilizowanym portfelem zamówień
-
dużą samodzielność, raportowanie bezpośrednio do właściciela
-
-
Account Manager (agencja reklamowa)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest firma działająca w branży produkcyjnej, obsługująca agencje reklamowe.
Szukamy osoby z doświadczeniem w pracy w takiej agencji, do koordynacji i nawiązywania współpracy z agencjami reklamowymi na terenie Polski.Account Manager (agencja reklamowa)
Zakres obowiązków
-
Aktywne pozyskiwanie do współpracy agencji reklamowych, poprzez budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych
-
Opracowywanie i realizacja strategii sprzedażowej dla powierzonych obszarów rynkowych
-
Przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy
-
Regularna analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji
-
Raportowanie wyników oraz wsparcie w tworzeniu strategii rozwoju firmy
Wymagania
-
Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B, preferowane doświadczenie w branży reklamowej lub agencjach interaktywnych
-
Doskonałe umiejętności negocjacyjne oraz budowania relacji z klientami
-
Znajomość rynku reklamowego w Polsce
-
Umiejętność samodzielnego planowania i realizacji działań sprzedażowych
-
Doskonała komunikacja werbalna i pisemna
-
Umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania czasem
-
Motywacja do osiągania celów biznesowych
Oferujemy
-
otwartość na oczekiwania finansowe i wysokość podstawy (forma współpracy b2b/umowa o pracę)
-
dodatkowe prowizje za osiąganie celów sprzedażowych
-
samodzielne stanowisko koordynujące sprzedaż i nawiązywanie współprac z agencjami na całą Polskę
-
możliwości rozwoju w ponad 100-osobowej firmie
-
niezbędne narzędzia pracy
-
-
Manager Zarządzający Dywizją sprzedaży rynku tradycyjnego (akcesoria samochodowe)
SalesHR- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- 20 000-23 000 zł / mies.
-
Naszym klientem jest jeden z globalnych producentów akcesoriów samochodowych, sprzedający swoje wyroby min w sklepach detalicznych.
Szukamy osoby na stanowisko
Manager Zarządzający Dywizją sprzedaży rynku tradycyjnego (akcesoria samochodowe)- praca zdalna 100%-
Zakres obowiązków
-
zarządzanie zespołem kilku handlowców na terenie Polski
-
odpowiedzialność za wynik sprzedaży
-
angażowanie się w sprzedaż do kluczowych klientów, pomoc handlowcom w tym obszarze
-
wprowadzanie innowacji, wpływającej na sprzedaż
-
realizacja strategii uzgodnionej z zarządem w Europie Zachodniej
-
uczestnictwo w strategicznych decyzjach zarządu firmy razem z podobnymi osobami z innych krajów
-
motywowanie zespołu
-
proaktywność, samodzielność, przedsiębiorczość
Wymagania
-
minimum 5 letnie doświadczenie na stanowisku zarządzającym sprzedażą krajową w rynku tradycyjnym (sklepy detaliczne, niewielkie sieci) : bardzo mile widziany sektor około-automotive lub FMCG, doświadczenie poparte wynikami
-
znajomość języka angielskiego na poziomie B2, umożliwiająca swobodną komunikację z przełożonym - warunek konieczny
-
bardzo dobrze rozwinięte umiejętności analityczne, negocjacyjne, sprzedażowe
-
skupienie się na terminach, realizacjach celu, z jednoczesnym motywowaniem kilkuosobowego zespołu handlowców w rozproszeniu
-
bardzo dobra umiejętność budowania relacji z klientami, poczucie humoru, otwartość, profesjonalizm
-
znajomość systemów Office, CRM, prawo jazdy
Oferujemy
-
podstawę rzędu 20 000 - 23 000 PLN brutto w oparciu o umowę o pracę
-
roczne, bardzo atrakcyjne premie od sprzedaży
-
pracę w pełni zdalną, z dowolnego miejsca w Polsce (raz na 3-4 miesiące wizyta w centrali firmy w Europie)
-
samochód służbowy klasy premium (BMW/Audi)
-
wszystkie inne niezbędne narzędzia pracy
-
stabilną możliwość rozwoju w firmie o przychodach powyżej 1.5mld PLN rocznie
-
-
Manager Zarządzający Dywizją sprzedaży rynku tradycyjnego (akcesoria samochodowe)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- 20 000-23 000 zł / mies.
-
Naszym klientem jest jeden z globalnych producentów akcesoriów samochodowych, sprzedający swoje wyroby min w sklepach detalicznych.
Szukamy osoby na stanowisko
Manager Zarządzający Dywizją sprzedaży rynku tradycyjnego (akcesoria samochodowe)- praca zdalna 100%-
Zakres obowiązków
-
zarządzanie zespołem kilku handlowców na terenie Polski
-
odpowiedzialność za wynik sprzedaży
-
angażowanie się w sprzedaż do kluczowych klientów, pomoc handlowcom w tym obszarze
-
wprowadzanie innowacji, wpływającej na sprzedaż
-
realizacja strategii uzgodnionej z zarządem w Europie Zachodniej
-
uczestnictwo w strategicznych decyzjach zarządu firmy razem z podobnymi osobami z innych krajów
-
motywowanie zespołu
-
proaktywność, samodzielność, przedsiębiorczość
Wymagania
-
minimum 5 letnie doświadczenie na stanowisku zarządzającym sprzedażą krajową w rynku tradycyjnym (sklepy detaliczne, niewielkie sieci) : bardzo mile widziany sektor około-automotive lub FMCG, doświadczenie poparte wynikami
-
znajomość języka angielskiego na poziomie B2, umożliwiająca swobodną komunikację z przełożonym - warunek konieczny
-
bardzo dobrze rozwinięte umiejętności analityczne, negocjacyjne, sprzedażowe
-
skupienie się na terminach, realizacjach celu, z jednoczesnym motywowaniem kilkuosobowego zespołu handlowców w rozproszeniu
-
bardzo dobra umiejętność budowania relacji z klientami, poczucie humoru, otwartość, profesjonalizm
-
znajomość systemów Office, CRM, prawo jazdy
Oferujemy
-
podstawę rzędu 20 000 - 23 000 PLN brutto w oparciu o umowę o pracę
-
roczne, bardzo atrakcyjne premie od sprzedaży
-
pracę w pełni zdalną, z dowolnego miejsca w Polsce (raz na 3-4 miesiące wizyta w centrali firmy w Europie)
-
samochód służbowy klasy premium (BMW/Audi)
-
wszystkie inne niezbędne narzędzia pracy
-
stabilną możliwość rozwoju w firmie o przychodach powyżej 1.5mld PLN rocznie
-
-
Dyrektor Zarządzający (Zdrowie i Edukacja)
SalesHR- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest jedna z firm działających w województwie pomorskim.
Z uwagi na sukcesję, szukamy osoby na stanowisko Dyrektora Zarządzającego. Docelowo w ciągu roku, osoba ta będzie Prezesem Zarządu.Dyrektor Zarządzający (Zdrowie i Edukacja)
GdańskZakres obowiązków
-
określenie celów strategicznych dla organizacji oraz jego realizacja i egzekucja w ujęciu rocznym
-
zmiana struktury organizacji na bardziej elastyczną i zwinną
-
określenie nowych procesów (kluczowa jest wymiana informacji między spółkami zależnymi i komunikacja na poziomie dyrektorów)
-
audyt rentowności firmy poprzez optymalizację kosztów działania, wprowadzenie nowych usług
-
dalsze rozwijanie działalności biznesowej
-
zarządzanie operacyjne firmą w tym wszystkimi działami firmy (łącznie zatrudnionych jest 200 osób)
-
rozwinięcie marketingu, sprzedaży, działań zewnętrznych skierowanych na kontakty z klientem zewnętrznym i kontrahentami
-
delegowanie zadań, rekrutacja nowych pracowników
-
reprezentowanie firmy na zewnątrz
Wymagania
-
doświadczenie na stanowisku dyrektora zarządzającego min 4 lata - bardzo mile widziane doświadczenie w obszarze usługowym (np zarządzanie placówką zdrowia, placówkami edukacyjnymi etc)
-
wykształcenie wyższe, mile widziane MBA
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1)
-
umiejętność zarządzania zmianą, procesami oraz ich optymalizacją
-
bardzo dobre zarządzanie finansami, sprzedażą (kilka tysięcy klientów na ten moment)
-
świetna znajomość realiów biznesowych w woj. pomorskim
-
kreatywność, naturalne przywództwo, orientacja na cel
-
zarządzanie nowymi inwestycjami, nieruchomościami które ma spółka
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe do 20 000 PLN brutto, umowa o pracę
-
w ciągu roku możliwość objęcia funkcji Prezesa Zarządu
-
wszystkie niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy
-
gotową strukturę firmy która w sposób naturalny po latach działalności przechodzi sukcesję (emerytura osoby zarządzającej)
-
znaną stabilną markę w województwie pomorskim, z kilku tysiącami klientów, przychodami rzędu kilkadziesiąt mln, z perspektywą na wzrosty
-
możliwość wdrożenia swoich pomysłów
-
-
Export Manager na region DACH (FMCG & Pharma)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
-
Naszym klientem jest nowo powstająca fabryka z branży FMCG, ulokowana w okolicach Krakowa.
Szukamy osób na stanowisko
Export Manager na region DACH (FMCG & Pharma)
Zakres obowiązków
-
Pozyskiwanie nowych klientów - klienci na terenie całej Europy związani z branżą FMCG np. suplementy diety /Farmaceutyczną
-
Ustalanie oraz negocjacja warunków umów handlowych
-
Regularne spotkania z kluczowymi klientami (rynek polski i rynki zagraniczne) z nastawieniem szczególnym na rynek DACH i Niemcy
-
Identyfikacja nowych kanałów sprzedaży
-
Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
-
Optymalizacja procesów biznesowych w obszarze swoich odpowiedzialności
-
Budowa atrakcyjnego wizerunku firmy w kontaktach zewnętrznych
Wymagania
-
Doświadczenie w sprzedaży międzynarodowej (rynki niemieckie) najlepiej w branży farmaceutycznej / fmcg
-
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową (C1) oraz języka niemieckiego (C1)
-
Kreatywność i samodzielność
-
Umiejętność i doświadczenie w prowadzeniu negocjacji z klientem strategicznym
-
Umiejętność strategicznego myślenia oraz wysokie zdolności analityczne
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe : do 15 000 + VAT, ale nie zamykamy się na wyższe oczekiwania
-
dodatkowe comiesięczne prowizje (podstawa x2, x3)
-
innowacyjny produkt po raz pierwszy produkowany w Polsce, który już ma odbiorców na bliskim wschodzie i Europie
-
dostęp do zapytań które spływają ze strony WWW (leady) z całej Europy
-
samochód służbowy
-
pracę zdalną z przyjazdami pod Kraków, okres wdrożenia i poznania firmy - na miejscu
-
dużą samodzielność
-
-
Export Manager na region DACH (FMCG & Pharma)
SalesHR- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
-
Naszym klientem jest nowo powstająca fabryka z branży FMCG, ulokowana w okolicach Krakowa.
Szukamy osób na stanowisko
Export Manager na region DACH (FMCG & Pharma)
Zakres obowiązków
-
Pozyskiwanie nowych klientów - klienci na terenie całej Europy związani z branżą FMCG np. suplementy diety /Farmaceutyczną
-
Ustalanie oraz negocjacja warunków umów handlowych
-
Regularne spotkania z kluczowymi klientami (rynek polski i rynki zagraniczne) z nastawieniem szczególnym na rynek DACH i Niemcy
-
Identyfikacja nowych kanałów sprzedaży
-
Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
-
Optymalizacja procesów biznesowych w obszarze swoich odpowiedzialności
-
Budowa atrakcyjnego wizerunku firmy w kontaktach zewnętrznych
Wymagania
-
Doświadczenie w sprzedaży międzynarodowej (rynki niemieckie) najlepiej w branży farmaceutycznej / fmcg
-
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową (C1) oraz języka niemieckiego (C1)
-
Kreatywność i samodzielność
-
Umiejętność i doświadczenie w prowadzeniu negocjacji z klientem strategicznym
-
Umiejętność strategicznego myślenia oraz wysokie zdolności analityczne
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe : do 15 000 + VAT, ale nie zamykamy się na wyższe oczekiwania
-
dodatkowe comiesięczne prowizje (podstawa x2, x3)
-
innowacyjny produkt po raz pierwszy produkowany w Polsce, który już ma odbiorców na bliskim wschodzie i Europie
-
dostęp do zapytań które spływają ze strony WWW (leady) z całej Europy
-
samochód służbowy
-
pracę zdalną z przyjazdami pod Kraków, okres wdrożenia i poznania firmy - na miejscu
-
dużą samodzielność
-
-
Junior Export Manager/-ka (fashion & beauty)
SalesHR- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest producent działający w branży modowej.
Szukamy osoby na stanowisko
Junior Export Manager/-ka (fashion & beauty)
WarszawaZakres obowiązków
-
nawiązywanie relacji z partnerami zagranicznymi (sklepy detaliczne/nieduże sieci) głównie rynki Skandynawskie oraz Europy Zachodniej
-
realizacja planów sprzedażowych oraz osiąganie zakładanych celów
-
odwiedzanie wybranych sklepów, dbanie o późniejsze utrzymanie relacji
-
zarządzanie procesem eksportu na późniejszych etapach
Wymagania
-
doświadczenie w sprzedaży do klienta B2B, najlepiej międzynarodowego - minimum 1 rok
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego - C1
-
zaangażowanie, uśmiech, zainteresowanie branżą mody
-
umiejętność zaciekawienia klienta, samodzielnej pracy
-
gotowość do podróży służbowych
Oferujemy
-
wynagrodzenie na start do ustalenia, na podstawie umowy o pracę
-
dodatkowe prowizje po okresie wdrożenia, w zależności od realizowanych celów
-
pełne wdrożenie do pracy i branży
-
możliwość dołączenia do firmy z rodzinną, niekorporacyjną atmosferą
-
niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)
-
pełne wsparcie marketingowe, związane z podróżami służbowymi etc
-
ekstremalne zniżki na produkty firmy :)
-
-
Specjalista/-tka wsparcia rekrutacji z j. niemieckim
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja poszerzająca jeden ze swoich zespołów o osoby ze znajomością języka niemieckiego.
Szukamy kilku osób na stanowisko
Specjalista/-tka wsparcia rekrutacji z j. niemieckim
KrakówZakres obowiązków
Na tym stanowisku nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego uczymy na 3 tygodniowym szkoleniu, płatnym od pierwszego dnia.
Bardzo mile widziane są osoby zarówno z doświadczeniem np w obsłudze klienta niemieckojęzycznego (wyższa podstawa) lub bez doświadczenia, gotowe na wejście do świata HR.-
wsparcie oddziałów firmy w Niemczech związanych z zatrudnionymi pracownikami
-
wsparcie działu rekrutacji (kontakt z kandydatami, obsługa procesu rekrutacji, umieszczanie ogłoszeń, odpowiedzi na wiadomości)
-
wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie dokumentów
-
udzielanie wsparcia pracownikom firmy w zakresie procesów
Wymagania
-
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - poziom C1
-
dobra znajomość języka angielskiego - poziom B2
-
gotowość do wejścia w branżę HR, rekrutację
-
pozytywna, otwarta osobowość, ciekawość drugiego człowieka
-
mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, firma nie zamyka się też na osoby bez doświadczenia
-
efektywne planowanie swojej pracy oraz nauki
-
gotowość do pracy stacjonarnej 2x w tygodniu z biura z dogodnym dojazdem, pozostałem 3 dni - zdalnie
Oferujemy
-
atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe : w zależności od doświadczenia, otwartość na oczekiwania kandydatów
-
dodatek językowy w zależności od poziomu języka niemieckiego
-
finansowy dodatek wakacyjny
-
atrakcyjne premie roczne
-
coroczne podwyżki
-
pełen pakiet benefitów : multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie
-
możliwość pracy 3 x w tygodniu z domu
-
laptop, telefon
-
dofinansowanie do nauki języków, szkoleń
-
standardowe godziny pracy, poniedziałek-piątek
-
możliwa pomoc w relokacji do Krakowa
-
-
Projektant stacji transformatorowych
SalesHR- Bochnia
- umowa o pracę
- pełny etat
- 10 000-14 000 zł / mies.
-
Naszym klientem jest firma działająca w branży elektro-energetycznej, poszerzająca swój zespół projektowy.
Szukamy osoby na stanowisko
Projektant stacji transformatorowych
Kraków, BochniaZakres obowiązków
-
sporządzanie schematów elektrycznych, obwodów pierwotnych oraz wtórnych
-
wykonywanie obliczeń, nastaw zabezpieczeń, przekładników
-
przygotowanie koncepcji oraz specyfikacji obwodów pierwotnych i wtórnych w oparciu o rozwiązania czołowych producentów rozdzielnic SN
-
współpraca z działem produkcji na etapie realizacji
-
analiza dokumentacji ofertowej i ustalanie szczegółów z klientem
Wymagania
-
doświadczenie kilkuletnie w zakresie projektowania rozdzielnic lub ich prefabrykacji (niskie i średnie napięcie)
-
znajomość systemów Eplan, AutoCad, pakietu MS Office, mile widziane oprogramowanie branżowe
-
wiedza z zakresu obwodów pierwotnych oraz wtórnych rozdzielnic SN
-
znajomość j.angielskiego do czytania dokumentacji projektowych
-
wykształcenie wyższe, elektrotechnika lub podobne
Oferujemy
-
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, 10 000 - 14 000 PLN brutto w zależności od doświadczenia i umiejętności
-
pracę przy bardzo ciekawych projektach branżowych dla topowych klientów
-
dużą samodzielność
-
pakiet benefitów
-
standardowe godziny pracy w komfortowych warunkach
-
-
Specjalista ds Helpdesk (j.serbski)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja, budująca swój dział Helpdesk, szukająca osób z doświadczeniem.
Specjalista ds Helpdesk (j.serbski)
Kraków
Zakres obowiązków
-
obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon) w języku serbskim
-
wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności) jak i bardziej złożone gdzie trzeba rozwiązać ten problem łącząc się zdalnie
-
administrowanie kontami użytkowników, łączenie się przez zdalny pulpit z użytkownikami
-
w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II i III linii wsparcia
-
szkoleniowy proces który trwa 2 tygodnie (płatny, hotel gwarantuje pracodawca)
-
praca poniedziałek-piątek, II zmiany między 7 a 20 (naprzemiennie co tydzień), 8h pracy
Wymagania
-
bardzo dobra znajomość języka serbskiego : poziom C1 oraz angielskiego : poziom B1/B2
-
doświadczenie w obsłudze klienta w zakresie wsparcia telefonicznego (helpdesk) około roku
-
znajomość programów do obsługi zgłoszeń, skrzynek pocztowych, Active Directory, VPN, systemów operacyjnych Windows, aplikacji do łączenia się z pulpitem zdalnym
-
bardzo dobre umiejętności komunikacji i konwersacji, dokumentowania swojej pracy
-
pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe - otwartość na oczekiwania kandydatów, umowa o pracę
-
pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne i wiele więcej
-
jasną ścieżkę awansu i możliwości zarabiania większych pieniędzy
-
szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy
-
-
Manager Sprzedaży w salonie okiennym
SalesHR- Mszana Dolna
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest jedna z firm z branży okiennej
Manager Sprzedaży w salonie okiennym
Zakres obowiązków
-
bieżąca obsługa klientów chcących zakupić okna (w salonie) lub kontaktujących się mailowo/telefonicznie
-
przygotowywanie ofert, robienie kalkulacji cenowych
-
w momencie zamówienia, dopilnowanie by zakupiony produkt poszedł na produkcję
Wymagania
-
doświadczenie w obsłudze klienta, sprzedaży - min 2 lata
-
bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
-
dokładność, rzetelność, sumienność
-
chęć do nauki
-
gotowość do pracy w salonie, od poniedziałku do piątku, standardowe godziny pracy
Oferujemy
-
zatrudnienie na podstawy umowy o pracę / B2B, do wyboru
-
możliwość rozwoju
-
ciekawą pracę u jednej z wiodących firm w regionie
-
Pracodawcy w Krakowie
-
Grid Dynamics Poland
Jesteśmy Grid Dynamics, Twoim przewodnikiem w dynamicznym świecie transformacji cyfrowej. Nasza podróż rozpoczęła się w...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 9
-
Claro sp. z o.o. Sp. Komandytowa
Jesteśmy Claro – Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie facility management. Nasza podróż rozpoczęła się kil...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 9
-
TECHGRUP sp. z o.o.
Od ponad dekady jesteśmy dumnym liderem w branży produkcji form, oprzyrządowania technologicznego oraz części zamiennych...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
HR Quality Polska
W sercu malowniczego Krakowa znajduje się nasza agencja pracy - HR Quality Polska. Jesteśmy dumni z tego, że udało nam s...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
Jobman Group sp. z o.o.
Witajcie w świecie Jobman Group, gdzie każda ścieżka kariery zaczyna się od wyboru. Od naszych skromnych początków w 200...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6
-
MGsolutions MGJJ sp. z o.o. Sp. k.
MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACYJNE...
Od ponad wieku nasza misja pozostaje niezmienna – zapewnienie mieszkańcom Krakowa i jego gościom bezpiecznej, komfortowe...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
SABAJ - SYSTEM sp. z o.o.
Od ponad pół wieku, nasza firma Sabaj System, z siedzibą w historycznym Krakowie, jest synonimem innowacji i jakości w p...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
MODENA STYL JADWIGA KISIELEWICZ, MTC
Od ponad dwóch dekad jesteśmy dumnym przedstawicielem krakowskiego przemysłu modowego. Nasza firma, Modena Styl Jadwiga...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
NAFTO sp. z o.o.
Od chwili naszego powstania w 2013 roku, Nafto Sp. z o.o. rozwija się dynamicznie, stając się rozpoznawalnym graczem w b...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
GLOBAL SYSTEM Wojciech Jawor
GLOBAL SYSTEM Wojciech Jawor Od 2002 r. jesteśmy wiodącym producentem bram przeciwpożarowych, kurtyn dymowych oraz syst...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
Interkadra sp. z o.o.
Od ponad dekady jesteśmy dumni z tego, że możemy nazywać się jedną z czołowych agencji pracy i doradztwa personalnego w...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
Comarch S.A.
Comarch – producent i dostawca nowoczesnych systemów informatycznych. Od 27 lat Comarch pomaga klientom naj...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
INTRASERVIS GRUPA sp. z o.o.
Witaj! Jesteśmy INTRASERVIS GRUPA, zlokalizowani w historycznym sercu Polski, w Krakowie. Nasza misja jest prosta, ale a...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
PI MANAGEMENT sp. z o.o.
W samym sercu Krakowa, miasta o bogatej historii i kulturowym dziedzictwie, rozwinęła się nasza firma – PI Management. N...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
Jakub Kobylec Recruitment & Consulting
Witajcie, nazywam się Jakub Kobylec i jestem założycielem firmy, która nosi moje imię i nazwisko - Jakub Kobylec Recruit...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
SAMORZĄDOWE PRZEDSZKOLE NR 14 W KRAKOWIE
SAMORZĄDOWE PRZEDSZKOLE NR 14 W KRAKOWIE
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
RECONNECT
Od ponad dekady Reconnect Kraków jest synonimem profesjonalizmu i innowacji w świecie rekrutacji i zarządzania talentami...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
RYSZARD TURLEJ PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE...
Witaj! Jesteśmy Ryszard Turlej Przedsiębiorstwo Usługowe Napraw i Obsługi Pojazdów "HIT-BUS", Twoim zaufanym partnerem w...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
KRAKÓW FOR YOU sp. z o.o.
Witaj w świecie "Kraków for You", gdzie każdy zakątek Krakowa staje się częścią Twojej niezapomnianej przygody. Jesteśmy...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
Gegenbauer Polska
Firma Gegenbauer Polska od ponad dwudziestu lat działa na rynu polskim. Wchodzimy w skład grupy przedsiębiorstw zarządz...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
ALTIOS POLSKA sp. z o.o.,
ALTIOS POLSKA Sp. z o.o.,
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
Akpo Konstrukcje Aluminiowe
AKPO Konstrukcje Aluminiowe Sp. z o.o. to renomowany polski producent z siedzibą w Zegartowicach, który od 2004 r...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
PASSCON
W sercu dynamicznego świata usług i doradztwa informatycznego, Passcon Kraków wyłania się jako partner, którego firmy fi...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
KRAKBAU Spółka Akcyjna
Jesteśmy Krakbau Spółka Akcyjna, dumnie zakorzenieni w historycznym Krakowie, gdzie od prawie trzech dekad tworzymy prze...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
INSTAL KRAKÓW SPÓŁKA AKCYJNA
Jesteśmy Instal Kraków S.A., dumnym liderem w branży budowlanej, z sercem naszej działalności pulsującym w historycznym...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
BONA - MED sp. z o.o.
Od momentu naszego powstania w 2007 roku, Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej BONA-MED z Krakowa stał się synonimem za...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
STALBETBUD sp. z o.o.
Jesteśmy Stalbetbud – Twoim zaufanym partnerem w świecie budownictwa i wykończeń "pod klucz". Nasza siedziba znajduje si...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3