Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 05.10.2024
All Good S.A.

Head of Procurement & Product

  • Warszawa, mazowieckie

Dyrektor

Umowa o pracę, kontrakt b2b

Pełny etat

Dyrektor/prezes

Praca zdalna

Head of Procurement & Product

Coffeedesk to lider branży kawowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Nasz napędzany
kofeiną omnichannel obejmuje sklep internetowy - dwie platformy online skierowane do
klientów indywidualnych i biznesowych, a także rozwijającą się, butikową sieć kawiarni.
Financial Times umieścił nas na liście najszybciej rozwijających się firm w Europie (FT
1000). Nasz zespół tworzy 210 kawowych zapaleńców w trzech biurach – w Kołobrzegu,
Szczecinie i Warszawie.



Dostarczamy ludziom najlepsze akcesoria oraz kawę jakości speciality w sposób, który
przekracza ich oczekiwania. Wierzymy w Supreme Service - obsługę klienta na
najwyższym poziomie. Dbamy również o relacje biznesowe - dzięki otwartości, szczerości i
wspólnym wartościom staliśmy się wyłącznym dystrybutorem najbardziej
rozpoznawalnych kawowych marek na świecie, takich jak Bialetti, Hario, Aeropress, Fellow,
Baratza czy Loveramics. W Coffeedesk lubimy ludzi. Każdy klient, partner i
współpracownik jest dla nas wyjątkowy i robimy wszystko, co w naszej mocy, by tak
właśnie się czuł.

Do Coffeedeskowej załogi szukamy lidera, który będzie swoimi umiejętnościami i doświadczeniem współtworzyć naszą przewagę asortymentową w harmonii z potrzebami rynku oraz oczekiwaniami biznesu. Osoby, która buduje silne zespoły, a w realizacji postawionych przed sobą celów, nie zapomni o efektywności działań, relacjach i supreme service oraz będzie dążyła z nami do realizacji naszej wizji - bycia pierwszym wyborem klientów zainteresowanych kawą specialty i akcesoriami.



Jeśli poszukujesz miejsca, które daje możliwość połączenia pracy z przyjemnością, produktami najwyższej jakości i dobrego towarzystwa - to przeczytaj poniższe ogłoszenie.

Zakres obowiązków

  • Współtworzenie i wdrażanie strategii zakupowej Coffeedesk dla wszystkich kanałów sprzedaży: B2B, B2C e-commerce i B2C kawiarnie z uwzględnieniem potencjału rynku i aktualnych trendów;
  • Zarządzanie strategią produktową - zbudowanie efektywnego category managementu zapewniającego ekspercką selekcję produktów;
  • Rozwój segmentów, kategorii produktowych (kawy segmentu specialty & premium, akcesoria i sprzęty, herbata i inne produkty komplementarne) i marek (w tym marek dystrybucyjnych) zgodnie ze strategią produktową;
  • Dbanie o optymalną strukturę stocku i proaktywne reagowanie na potencjalny overstock;
  • Nawiązywanie współpracy z nowymi dostawcami, podtrzymywanie relacji z aktualnymi dostawcami i poszerzanie dotychczasowych kontraktów, oraz zabezpieczenia relacji prawnej z partnerami;
  • Negocjacje zakupowe (targety, bonusy, okresy przejściowe, rynki dystrybucji itp.) oraz cykliczna analiza warunków współpracy;
  • Współpraca z przedstawicielami poszczególnych kanałów sprzedaży, działem marketingu, logistyki i magazynem w zapewnieniu płynnej dostępności i jakości produktów dla wszystkich kanałów sprzedaży w optymalnej wielkości;
  • Wpływ na politykę cenową i przygotowywanie analiz kosztowych i kalkulacji wprowadzanych produktów;
  • Kształtowanie silnego zespołu zakupowego: nadawanie kierunku, wprowadzenie best practices, wyznaczanie i weryfikowanie realizacji celów, wspieranie, podnoszenie umiejętności;
  • Implementacja i optymalizacja narzędzi zakupowych w celu usprawnienia pracy i zwiększenia efektywności działania zespołu;
  • Aktywny udział i reprezentowanie Coffeedesk na branżowych imprezach targowych;
  • Systematyczne monitorowanie kluczowych wskaźników oraz prowadzenie samodzielnej analizy w celu identyfikacji obszarów do poprawy;
  • Podejmowanie strategicznych decyzji zakupowych w oparciu o budżety, analizy i wskaźniki;
  • Regularne badanie rynku i biznesu pod kątem potencjału produktowego, sprzedażowego i aktualnych trendów;
  • Realizowanie celów budżetowych związanych z utrzymaniem działu i realizacją strategii zakupowej;
  • Współpracę Działu Zakupów z zespołem zarządzającym oraz innymi zespołami w organizacji celem zapewnienia odpowiedniego wsparcia w realizacji misji, wizji i strategii całej firmy;
  • Budowanie wizerunku firmy na rynku polskim i europejskim.

Wymagania

  • Jesteś silnym liderem i masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem zakupowym min. 5 lat i możesz wykazać się sukcesami w tym obszarze;
  • Masz doświadczenie w tworzeniu i realizowaniu strategii zakupowej;
  • Rozumiesz wartość holistycznego podejścia do procesu zakupów obejmującego działania przed, w trakcie i po samym działaniu zakupowym tak, żeby móc podejmować decyzje optymalizujące wartość, a nie tylko cenę;
  • Masz doświadczenie w budowaniu i rozwijaniu category managementu;
  • Cechują Cię wysokie umiejętności motywowania, rozwijania i zwiększania efektywności zespołów zakupowych;
  • Jesteś typem sprawczego “zawodnika” zorientowanego na realizację celów a negocjacje biznesowe i handel są Twoją mocną stroną;
  • Analiza danych i wyciąganie wniosków na ich podstawie są Twoją codziennością;
  • Cechuje Cię proaktywność, elastyczność i otwartość na zmiany;
  • Znasz język angielski w stopniu min. C1 i potrafisz swobodnie porozumiewać się z zagranicznymi partnerami;
  • Masz doświadczenie w pracy dla sektora FMCG lub dla e- commerce;
  • Myślisz w kategoriach długoterminowych strategii i współpracy.

Oferujemy

  • B2B / UoP;
  • Realny wpływ na rozwój firmy z międzynarodowymi osiągnięciami i ambicjami;
  • Udział w rozwoju marki Coffeedesk na polskim i zagranicznych rynkach;
  • Zespół wartościowych, różnorodnych i wyjątkowych współpracowników;
  • Rabaty pracownicze na wszystko, co oferuje Coffeedesk;
  • System benefitów (ubezpieczenie NW Aviva, opieka medyczna Medicover, Karta sportowa, pakiet weterynaryjny Pethelp - możliwość skorzystania z każdego benefitu);
  • Dodatkowy dzień wolny na celebrowanie swoich urodzin :-)
  • Hektolitry najlepszej jakościowo kawy oraz dostęp do najnowszych kawowych gadżetów w biurze;
  • Niezapomniane Coffeedeskowe integracje;
  • Skrupulatnie zaplanowane wdrożenie do pracy.
  • Administratorem danych osobowych jest All Good S.A. 78-100 Kołobrzeg Mazowiecka, 24i/u9, NIP: 6711812675. Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez All Good S.A. 78-100 Kołobrzeg Mazowiecka, 24i/u9, NIP: 6711812675 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 05.10.2024

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Podobne oferty pracy