Zastępca kierownika Hotelu i Restauracji HORECA

  • Wałbrzych, dolnośląskie

Kierownik

Umowa o pracę

Pełny etat

Kierownik

Praca stacjonarna

Praca od zaraz

Zastępca kierownika Hotelu i Restauracji HORECA

Lubisz ludzi? Chcesz rozwijać siebie i innych? Pragniesz, aby Twoi goście wychodzili z restauracji i hotelu z uśmiechem? Nowe wyzwania dają Ci energię do działania? Jeżeli tak, to mamy dla Ciebie świetną wiadomość! Mamy dla Ciebie ciekawą pracę! Aplikuj na stanowisko: Zastępca kierownika hotelu i restauracji HORECA w Wałbrzyskim Centrum Sportowo-Rekreacyjnym "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o.

Zakres obowiązków

Twój zakres obowiązków:

  • Zastępowanie kierownika HORECA w obszarach:
  • Zarządzania nadzoru nad usługami świadczonymi przez Spółkę w obszarze HORECA (Hotel, Restauracja oraz Catering); opracowania celów sprzedażowych i rozwojowych na kolejne lata działalności w podległym obszarze; prowadzenia gospodarki magazynowej zgodnie z potrzebami wynikającymi z funkcjonowania spółki.
  • Realizacja planów sprzedażowych w obszarze HORECA oraz maksymalizacja przychodów i minimalizacja kosztów.
  • Opracowanie i wsparcie działań marketingowych.
  • Rekrutacja i zarządzanie zespołem pracowników.
  • Zarządzanie systemami ( komputerowymi) funkcjonującymi w obszarze hoteli i restauracji.
  • Efektywne zarządzanie personelem-przygotowywanie grafików, szkolenie, rozwój kompetencji.
  • Sprzedaż i organizacja Spółki w zakresie działalności HORECA.
  • Kompleksowa obsługa klienta w podległym obszarze poprzez zbadanie potrzeb, przygotowanie oferty, przygotowanie I podpisywanie umowy, realizację usług oraz jej rozliczanie finansowe.
  • Prowadzenie spotkań handlowych I negocjowanie warunków współpracy.
  • Obsługa systemów(programów) sprzedaży usług.
  • Przygotowanie cyklicznych raportów i analiz z wykonanych działań.
  • Badanie rynku konkurencji.

Wymagania

obowiązkowe:

  • wykształcenie wyższe (ewentualnie średnie - min 2 lata doświadczenia),
  • minimum 1-roczne doświadczenie w branży HORECA,
  • minimum 1-roczne doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników,
  • mile widziane doświadczenie w organizacji imprez sportowych lub kulturalnych,
  • mile widziana znajomość prawa zamówień publicznych,
  • mile widziana znajomość w mowie języka angielskiego,
  • dyspozycyjność i odpowiedzialność.

dodatkowe:

  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne, strategiczne, biznesowe i handlowe, świadomość komercyjna,
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy, dokładność, sumienność,
  • duża samodzielność w działaniu,
  • terminowość, rzetelność, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • biegła znajomość MS Office (szczególnie Excel).

Wymagane dokumenty:

  • CV z opisem dotychczasowej pracy zawodowej,
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
  • Możliwość zdobycia dodatkowych premii,
  • Możliwość rozwoju osobistego i poszerzania kompetencji, dofinansowanie szkoleń i kursów,
  • Dofinansowanie do urlopu wypoczynkowego oraz świąt Wielkanocnych i Bożego Narodzenia;
  • Dofinansowanie do okularów,
  • Karta pracownicza (sportowo-rekreacyjna) - 50% zniżkina wszystkie usługi w Naszym Centrum.
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne Aqua-Zdrój Sp. z o.o. 58-304 Wałbrzych Ratuszowa 6, NIP: 8862888016 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. 

Dodana
Wygasa (za 2 dni)
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy