Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 20.02.2025

Inspektor ds. obsługi sekretarsko-biurowej i kancelaryjnej

Komenda Miejska Policji w Katowicach
  • Katowice, śląskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne, pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon,kserokopiarkę oraz komputer. Praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy. Stanowisko pracy usytuowane jest na III piętrze Komendy Miejskiej Policji w Katowicach ul. Lompy 19.

  • prowadzi obsługę organizacyjną i kancelaryjno-biurową Wydziału Kadr i Szkolenia w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji,
  • prowadzi rejestry i ewidencje pomocnicze w celu zapewnienia właściwej ewidencji dokumentów, w tym rejestr wydanych decyzji administracyjnych, zawiadomień, upoważnień i innych rozkazów personalnych oraz dystrybuuje zarejestrowane dokumenty w celu sprawowania właściwego nadzoru nad ich obiegiem,
  • dystrybuuje akty prawne do zainteresowanych funkcjonariuszy i pracowników Wydziału w celu właściwej realizacji powierzonych zadań,
  • wytwarza i prowadzi ewidencję wystawionych funkcjonariuszom i pracownikom jednostki zaświadczeń o zatrudnieniu w celu realizacji przysługujących im uprawnień w tym zakresie,
  • sporządza wykazy dodatkowych należności z tytułu dojazdów do miejsca pełnienia służby dla funkcjonariuszy Wydziału w celu realizacji przysługujących im uprawnień,
  • sporządza grafiki służby policjantów i pracy pracowników Wydziału i po zatwierdzeniu wprowadza je do systemu SWD w celu właściwego rozliczenia czasu służby/pracy.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej
  • posiadanie Poświadczenia Bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub złożenie oświadczenia o poddaniu się procedurze sprawdzającej i uzyskanie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych ww. klauzulą
  • umiejętność współpracy, komunikowania się
  • umiejętność organizowania pracy własnej
  • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe administracyjne
  • co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w komórce kadrowej

Oferujemy

Wynagrodzenie zasadnicze powiększone o dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
Dodatkowe trzynaste wynagrodzenie tzw. ,,trzynastka”.
Pakiet socjalny, m.in.: dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe.
Możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych.
Możliwość skorzystania z Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo-Pożyczkowej.

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 20.02.2025

Polecani pracodawcy