Starszy specjalista ds. kadr funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej

Ministerstwo Finansów w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • Realizuje zadania związane z przyjęciami funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej do pełnienia służby w Ministerstwie Finansów, w tym wprowadza dane do systemu kadrowego KOMAeHR oraz zakłada akta osobowe.
  • Prowadzi sprawy zw. z przeniesieniem służbowym funkcjonariuszy w ramach jednostek organizacyjnych Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) oraz przeniesieniem członków korpusu służby cywilnej do pełnienia służby w Służbie Celno-Skarbowej w MF.
  • Opiniuje wnioski i sporządza projekty rozstrzygnięć dotyczących mianowania na wyższe stopnie służbowe funkcjonariuszy pełniących służbę w jednostkach organizacyjnych KAS, będących we właściwości Szefa KAS. Sporządza projekty rozstrzygnięć dotyczących mianowania na pierwszy stopień służbowy w korpusie oficerów młodszych Służby Celno-Skarbowej oraz na stopnie służbowe w korpusie generałów Służby Celno-Skarbowej funkcjonariuszy, pełniących służbę w jednostkach organizacyjnych KAS, będących we właściwości Prezydenta RP.
  • Realizuje zadania związane ze zgłaszaniem do ubezpieczenia zdrowotnego funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej i ich rodzin oraz wysyła korespondencję do ZUS w systemie Płatnik.
  • Prowadzi sprawy zw. z oddelegowaniem funkcjonariuszy do wykonywania pracy lub wykonywania zadań służbowych poza Służbą Celno-Skarbową.
  • Ustala uprawnienia do nagrody jubileuszowej i dodatku za wieloletnią służbę dla funkcjonariuszy pełniących służbę w ministerstwie.
  • Wystawia zaświadczenia o pełnieniu służby i uposażeniu funkcjonariuszy pełniących służbę w MF, we współpracy z Biurem Dyrektora Generalnego.
  • Prowadzi akta osobowe funkcjonariuszy pełniących służbę w MF.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze prowadzenia spraw pracowniczych
  • Znajomość ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej oraz aktów wykonawczych do tej ustawy
  • Znajomość arkusza kalkulacyjnego MS Excel na poziomie średniozaawansowanym
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
  • Umiejętność precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi
  • Komunikatywność
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm.), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze kadrowym
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym posługiwanie się językiem w typowych, prostych sytuacjach komunikacyjnych
  • Znajomość organizacji i funkcjonowania MF, KAS oraz jednostek podległych
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym (połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną w budynku Ministerstwa Finansów)
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
  • Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, bufet, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
  • Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Dodana
Wygasa (za 13 dni)

Polecani pracodawcy