Grafton sp. z o.o.

Branża

HR / Kadry

Lokalizacja

Warszawa

Rok założenia

2018

Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów ds. rekrutacji, którzy traktują każdego kandydata w sposób indywidualny. Dla nas proces rekrutacyjny to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim dopasowanie idealnego miejsca zatrudnienia do umiejętności, osobowości i celów zawodowych kandydata.



Nie skupiamy się wyłącznie na kwalifikacjach zawodowych – uwzględniamy także styl pracy i aspiracje, co pozwala nam znaleźć najlepsze oferty dopasowane do oczekiwań kandydatów.


Współpracujemy z licznymi firmami z różnych branż na terenie całej Polski, co daje szeroki wachlarz możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność w największych miastach, takich jak Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Katowice i Łódź, a także realizacja projektów w Trójmieście, umożliwia nam skuteczne działania na rzecz kandydatów i pracodawców.



Dbamy o komunikację, rozwój i wellbeing, angażując się w budowanie ścieżki kariery naszych kandydatów i zapewniając im profesjonalne wsparcie na każdym etapie rekrutacji.

Grafton Sp. Z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
bankowość / finanse księgowość / ekonomia sprzedaż / zakupy obsługa klienta / call center edukacja / badania naukowe / szkolenia / tłumaczenia

Oferty pracy Grafton Sp. Z o.o.

Praca alert - powiadomienia | Praca Grafton Sp. Z o.o.

Mapa Grafton Sp. Z o.o.

GRAFTON RECRUITMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Rondo Ignacego Daszyńskiego 1
00-843 Warszawa

Godziny otwarcia Grafton Sp. Z o.o.

poniedziałek 09:00 - 17:00
wtorek 09:00 - 17:00
środa 09:00 - 17:00
czwartek 09:00 - 17:00
piątek 09:00 - 17:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Praca alert - powiadomienia

Praca Grafton Sp. Z o.o.

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Grafton Recruitment

We Get You, You Get It.

Grafton is one of the largest recruitment companies in Europe. Since 2018, the company is owned by Gi Group Holding, one of the world’s leading companies providing services for the development of the labour market. Our 40 years experience on the market as a Global Search & Selection network position us as a leader in promoting and providing the right recruitment services including: Permanent Recruitment, Flex hiring, RPO and Talent Acquisition Consulting. Grafton employ over 600 specialised recruitment experts in 18 countries: Czech, Hungary, Germany, Netherlands, Poland, Romania, Slovakia, Great Britain, Lithuania, France, Turkey, Brazil, Spain, Switzerland, Bulgaria, Portugal, Serbia and Croatia. In 2023, we have successfully completed over 18,000 and permanent temporary hires. Grafton applies the highest recruitment standards in providing an exclusive experience in sourcing, selecting and placing people. We are focused on results and dedicated to forging lifelong relationships with our clients and candidates. In the last couple of years, Grafton has supported several dozens of greenfield projects, expansions and new investment analysis. Our strength lies in the specialised consultants who’ve built effective networks within their industry. Their local knowledge and sectorial focus allow them to quickly understand your business needs and adapt to client processes. Today Grafton is a part of Gi Group Holding Search & Selection community that offers comprehensive HR & recruitment solutions. Joint forces allow the group to advise during foreign investments, plan HR processes, recruit and train the personnel for even the largest organisations.

Miasto
Milano
Siedziba główna
Milano, Italy
Branża
Kadry i rekrutacja
Specjalizacje
IT and Telecoms, Engineering, Construction, Sales and Marketing, Financial, Temporary staffing, Healthcare, Industrial, Multi-Lingual Recruitment, Catering and Hospitality, HR, Legal and Office, Logistics, Graduates, Manufacturing, Foreign Direct Investment Consulting, Salary Research , Business Services i Recruitment Process Outsourcing (RPO)

Rok założenia

1982

Liczba pracowników

501-1 000

Liczba obserwujących

306

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

100%

Grafton Sp. Z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Bankowiec, Bankier: 17.1%Specjalista ds. obsługi klienta: 9.9%Tłumacz: 9.0%Księgowy: 9.0%Młodszy księgowy: 7.2%Inny: 47.7%Bankowiec, Bankier17.1%Specjalista ds. obsługi klienta9.9%Tłumacz9.0%Księgowy9.0%Młodszy księgowy7.2%Inny47.7%100%

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 10 miesiącach

100%

Data aktualizacji: 01.04.2025

Profil firmy:
Grafton Sp. Z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Katowice
  3. Bielsko-Biała
  4. Łódź
  5. Kraków
  6. Gdańsk
  7. Olsztyn
  8. Pruszków
  9. Wrocław
  10. Lublin

Praca Grafton Sp. Z o.o. - oferty archiwalne

  • Młodszy Księgowy w dziale AP

    Grafton Sp. Z o.o.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Weryfikacja i przetwarzanie faktur, dopasowywanie ich do zamówień i kodowanie,
      • Zarządzanie płatnościami, w tym czekami, przelewami,
      • Stały kontakt z vendorami w celu rozwiązywania rozbieżności i utrzymywania dobrych relacji,
      • Prowadzenie dokumentacji AP oraz przygotowywanie raportów zobowiązań,
      • Wsparcie procesu audytu,
      • Ścisła współpraca z innymi zespołami firmy.

      Wymagania

      • Doświadczenie w obszarze księgowości AP (1-3 lata),
      • Biegła znajomość języka angielskiego (min. B2),
      • Doświadczenie w pracy na systemach księgowych typu SAP, Oracle oraz znajomość MS Excel,
      • Umiejętności organizacyjne, interpersonalne i zarządzania,
      • Rozwiązywanie problemów oraz dbałość o szczegóły,
      • Dostępność do pracy hybrydowej w Kątach Wrocławskich.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie UoP w stabilnym środowisku pracy,
      • Udział w budowaniu nowego działu AP w strukturach SSC oraz wiele możliwości rozwoju poprzez dofinansowanie szkoleń i kursów językowych,
      • Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych (w tym prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, dodatkowe świadczenia socjalne i wiele innych),
      • Możliwość pracy hybrydowej.
  • Credit Risk Model Developer - Expert

    Grafton Sp. Z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • ekspert/lider
    • Your responsibilities

      • Maintain and improve existing risk capital models and provide expertise as a Subject Matter Expert
      • Lead the development and implementation of economic risk capital models
      • Monitor production processes, identify risk drivers, and develop analytics for loss explanations
      • Interact with stakeholders, including model sponsors and validators

      Our requirements

      • 3-5 years of relevant experience in finance / banking / economy
      • MSc or PhD required
      • Strong mathematical background in statistics and quantitative finance
      • Experience in risk management roles related to model development or validation
      • Proficient in Python
      • C++ will be additional asset

      We offer

      • Exposure to industry-leading methodologies in risk monitoring and measurement
      • Competitive salary and benefits, including private medical care, life insurance, pension plan, and more
      • Hybrid working model (up to 2 days at home per week)
      • Access to learning resources and opportunities for professional development
  • KYC Analyst (with English & German)

    Grafton Sp. Z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Your responsibilities

      • Gathering the documentation required for each KYC file with business departments and through in-house research (client websites, regulatory authorities, etc.)
      • Analysing documents and information to provide recommendations and conclusions regarding the client and its activities
      • Performing additional reputation checks and due diligence if necessary
      • Performing ESG and CSR checks
      • Recording, maintaining and updating KYC & ESG client data in information systems
      • Monitoring and performing the recertification process in cooperation with other departments
      • Controlling and validating KYC analysis
      • SUN screening alerts management process handling
      • Preparing reports to senior management and various stakeholder as part of due diligence and financial security processes
      • Ad-Hoc requests from the manager of the team

      Our requirements

      • Higher education, preferred: economy, finance, law or similar.
      • At least 1 years of experience in the area related to customer due diligence (KYC/AML/ESG)
      • Very good knowledge of English and German (min. B1)
      • Very good skills in using the Microsoft Office, in particular Excel
      • Good communication, structured working approach, ability to take decisions, ability to work within dynamic environment, client and process oriented, problem-solving attitude

      We offer

      • Contract of employment + hybrid and flexible model of work
      • Private Healthcare + Life Insurance + Car&bike leasing Programs + ect.
      • Supportive and friendly work environment
  • Starszy Doradca Klienta Korporacyjnego

    Grafton Sp. Z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • starszy specjalista (senior)
    • Zakres obowiązków

      • Realizacja planów sprzedaży w zakresie pozyskania nowych klientów oraz sprzedaży produktów bankowych
      • Budowanie portfela klientów z sektora średnich i dużych przedsiębiorstw
      • Inicjowanie i wspomaganie procesu kredytowego
      • Utrzymywanie profesjonalnych i długotrwałych relacji z Klientami Banku

      Wymagania

      • Minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze sprzedaży bankowości korporacyjnej
      • Minimum roczne doświadczenie w pracy, obejmujące wykonywanie czynności polegających na przekazywaniu klientom informacji o usługach inwestycyjnych oraz instrumentach finansowych będących ich przedmiotem
      • Doświadczenie w pozyskiwaniu i opiece nad portfelem klientów korporacyjnych • Znajomość analizy finansowej i zabezpieczeń kredytowych • Umiejętność inicjowania i budowania trwałych relacji z klientami
      • Znajomość technik sprzedaży i umiejętność prezentacji
      • Znajomość rynku usług finansowych oraz produktów bankowych dedykowanych dla klientów z segmentu przedsiębiorstw
      • Prawo jazdy
      • Silna motywacja do pracy
      • Mile widziana znajomość klientów z segmentu strategicznego

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w strukturach Klienta w centrum korporacyjnym w Warszawie
      • Umowa o pracę oraz system premiowy - kwartalny
      • Narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy
      • Prywatną opiekę medyczną
      • Dostęp do platformy kafeteryjnej oraz możliwość skorzystania z wielu zniżek
      • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach
      • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych i jakości pracy
      • Pracę w przyjaznym, efektywnym zespole nastawionym na osiągnięcie wspólnego celu

  • Analityk Ryzyka Kredytowego (jęz. angielski/niemiecki)

    Grafton Sp. Z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      · Analiza i ocena ryzyka kredytowego dla międzynarodowych klientów korporacyjnych

      · Zarządzanie powierzonym portfelem klientów

      · Sporządzanie raportów miesięcznych i kwartalnych

      · Wdrażanie ulepszeń narzędzi, procesów, komunikacji, polityk itp.

      · Współpraca z działem sprzedaży, księgowością, działem prawnym i centralą we Francji

      · Inne zadania zlecone przez Przełożonego zgodnie z obszarem zatrudnienia, stanowiskiem i kompetencjami Pracownika

      Wymagania

      · Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w analizie ryzyka kredytowego

      · Wykształcenie wyższe z zakresu finansów, rachunkowości lub ekonomii

      · Umiejętność analizy bilansu rocznego oraz rachunku zysków i strat pod kątem analizy finansowej przedsiębiorstw

      · Biegła obsługa Excela

      · Znajomość: jęz. angielski/jęz. niemiecki- poziom min. B2 (w mowie i piśmie – codzienna współpraca z międzynarodowymi przełożonymi i członkami zespołu)

      Oferujemy

      · Zatrudnienie bezpośrednio w strukturach Klienta

      · Dwuskładnikowe wynagrodzenie; docelowo praca w modelu hybrydowym (3 dni pracy z biura/tyg.); zestaw benefitów m.in. programy leasingu samochodów i rowerów