Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 01.04.2025
Referendarz ds. kontroli projektów
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
-
Warszawa, mazowieckie
Urzędnik
Umowa o pracę
Praca zdalna
Zakres obowiązków
-
Praca administracyjno-biurowa.
-
Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
-
Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
-
Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
-
Zagrożenie korupcją.
-
Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
-
Budynek przy ul. Brackiej 4 jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję budynku utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. W budynku brak jest windy umożliwiającej wjazd osobie na wózku inwalidzkim. W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
-
Przeprowadza kontrole i wizyty monitoringowe projektów w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego (FERS) oraz kontrole trwałości rezultatów/trwałości projektu w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER), w tym: przygotowuje kontrole (w szczególności: przygotowuje dokumentację, analizuje niezbędne materiały, wybiera próbę dokumentacji do kontroli); przeprowadza kontrole i wizyty monitoringowe projektów konkurencyjnych oraz projektów w trybie niekonkurencyjnym; nadzoruje kontrole zlecane podmiotom zewnętrznym; sporządza informacje pokontrolne z przeprowadzonych kontroli; sporządza zalecenia pokontrolne/rekomendacje/propozycje działań naprawczych; monitoruje wdrożenie zaleceń pokontrolnych/ rekomendacji; rejestruje dane z przeprowadzonych kontroli w systemie CST2021/SL2014; porządkuje akta kontroli.
-
Przygotowuje sprawozdania z realizacji Rocznego Planu Kontroli i kontroli doraźnych w ramach FERS, w tym: przygotowuje dane niezbędne do sporządzenia sprawozdania, uzupełnia bazy danych Wydziału Kontroli; sporządza projekt sprawozdania z przeprowadzonych kontroli, współpracuje z innymi komórkami Departamentu; przekazuje sprawozdanie do IZ FERS w celu uzyskania akceptacji; sporządza aktualizację dokumentu.
-
Bierze udział w kontrolach i audytach realizowanych przez organy zewnętrzne oraz analizuje ustalenia kontrolne, w tym: wspiera organizacyjnie proces kontroli/audytu prowadzonych przez instytucje zewnętrzne; monitoruje proces wdrożenia otrzymanych zaleceń pokontrolnych/po audycie; ewidencjonuje/rejestruje dane z przeprowadzonych kontroli lub audytów.
-
Informuje, potwierdza i usuwa nieprawidłowości w ramach FERS, w tym: przekazuje informacje nt. nieprawidłowości do wydziałów właściwych ds. poświadczania wydatków; prowadzi bazę danych o wykrytych nieprawidłowościach; współpracuje z organami zewnętrznymi w zakresie nieprawidłowości (m.in. OLAF, prokuratura, CBA); weryfikuje informacje o nieprawidłowościach.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
-
komunikatywna znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B1)
-
znajomość zagadnień dotyczących funduszy strukturalnych Unii Europejskiej, w tym Europejskiego Funduszu Społecznego
-
znajomość Wytycznych i dokumentów programowych dotyczących FERS
-
umiejętność analizy i syntezy informacji
-
umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
-
umiejętność współpracy
-
komunikatywność
-
rzetelność
-
umiejętność obsługi komputera: MS Office
-
w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
-
doświadczenia zawodowego
Oferujemy
-
Dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka).
-
Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
-
Możliwość rozpoczynania i kończenia pracy w przedziale czasowym zamiast stałych godzin pracy, rozpoczęcie pracy między 7.00 a 9.30.
-
Możliwość wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna).
-
Po uzgodnieniu z przełożonym możliwość skrócenia czasu pracy połączona z obowiązkiem „odpracowania” czasu wolnego.
-
Bardzo dobra lokalizacja – centrum Warszawy.
-
Bufet pracowniczy.
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu.
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników (z ZFŚS).
-
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników (z ZFŚS).
-
Dofinansowanie karty sportowej lub dofinasowanie związane z aktywnością sportowo-rekreacyjną/kulturalno-oświatową.
-
Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej.
-
Możliwość skorzystania z dodatkowego ubezpieczenia grupowego i medycznego.
Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 01.04.2025
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Warszawa
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty