Inspektor ds. obsługi kancelaryjno-biurowej

Centralne Biuro Śledcze Policji w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

- zagrożenie naciskami grup przestępczych,

- naturalne i sztuczne oświetlenie,

- wymuszona pozycja ciała,

- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,

- przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów wewnątrz budynku.

  • Prowadzi kancelarię jawną i/lub sekretariaty Wydziału/Zarządu. Prowadzi i rozlicza urządzenia ewidencyjne dokumentów jawnych Zarządu w Warszawie. Przyjmuje, ewidencjonuje, przechowuje, wydaje, udostępnia, przekazuje i wysyła dokumenty jawne, w celu właściwego obiegu dokumentów w Wydziale/Zarządzie.
  • Przyjmuje i sprawdza pod względem formalnym materiały archiwalne i niearchiwalne przed przekazaniem do GAP KGP oraz rozlicza z posiadanej dokumentacji jawnej policjantów i pracowników cywilnych zwalnianych lub przenoszonych z zajmowanego stanowiska, zgodnie z obowiązującymi procedurami.
  • Prowadzi i aktualizuje zbiory obowiązujących jawnych aktów prawnych oraz zapoznaje z nimi policjantów i pracowników cywilnych, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu informacji.
  • Ewidencjonuje w odpowiednich rejestrach urlopy, zwolnienia lekarskie, delegacje służbowe funkcjonariuszy i pracowników cywilnych, opracowuje właściwe zestawienia statystyczne oraz obsługuje bazę SWOP.
  • Redaguje pisma oraz korespondencję okolicznościową na polecenie przełożonego, w celu wsparcia bieżącej pracy kierownictwa Zarządu.
  • Zamawia materiały kancelaryjno-biurowe oraz prowadzi ich dystrybucję w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Zarządu. Prowadzi ewidencję pieczęci, stempli pomocniczych, referentek i ich niszczenia oraz sprawuje nadzór nad prawidłowym ich wykorzystywaniem zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Prowadzi książki doręczeń przesyłek jawnych, wykazów korespondencji wchodzącej i wychodzącej.
  • Uczestniczy w komisjach inwentaryzacyjnych.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Doświadczenie w pracy w administracji publicznej powyżej 1 roku.
  • Znajomość przepisów z zakresu metod i form pracy kancelaryjno-biurowej.
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Komunikatywność.
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub zgoda na postępowanie sprawdzające.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
Dodana
Wygasa (za 3 dni)

Polecani pracodawcy