Główny specjalista ds. rozwiązań systemowych gospodarki finansowej resortu SWiA, w tym w szczególnoś
-
Warszawa, mazowieckie
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
Budynek przy ul. Stefana Batorego 5:
Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się. Na parterze i piętrach: I, II, III i IV (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Warunki dotyczące charakteru pracy:
-
praca administracyjno - biurowa.
-
Opiniuje projekty aktów prawnych oraz rozwiązań systemowych dotyczących finansów publicznych (w tym ze szczególnym uwzględnieniem spraw związanych z realizacją zadań wynikających z ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej) i innych dziedzin prawa powiązanych z gospodarką finansową resortu, w tym programów wieloletnich, a także przepisów dotyczących finansowania działalności instytutów badawczych, uczelni służb państwowych oraz instytucji gospodarki budżetowej. Opiniuje oceny skutków regulacji dotyczące aktów normatywnych resortu SWiA.
-
Dokonuje oceny wniosków i projektów umów o zlecenie zadań i przyznanie dotacji organizacjom pozarządowym i innym podmiotom zaliczonym i niezliczonym do sektora finansów publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem spraw związanych z realizacją zadań wynikających z ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej.
-
Prowadzi całokształt spraw zwrotu dotacji na podstawie zatwierdzonego rozliczenia dotacji (w tym także wspiera inne komórki organizacyjne prowadzące sprawy związane z realizacją zadań wynikających z ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej), reprezentuje Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w postępowaniach przed wojewódzkim sądem administracyjnym w tych sprawach, prowadzi sprawy dotyczące zwrotu nadpłaconych kwot dotacji, w tym przygotowuje projekty decyzji Ministra SWiA, wezwań i zawiadomień w toku prowadzonych postępowań, jak również po ich zakończeniu w celu wyegzekwowania przypisanych do zwrotu należności (wysyłanie upomnień i wystawianie tytułów wykonawczych).
-
Opracowuje opinie, stanowiska w sprawach kierowanych do Wydziału wymagające oceny prawnej, ze szczególnym uwzględnieniem spraw związanych z realizacją zadań wynikających z ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej.
-
Prowadzi całokształt spraw wynikających z ujawnienia okoliczności wskazujących na naruszenie dyscypliny finansów publicznych przez organizacje pozarządowe i inne podmioty korzystające z dotacji z części budżetu państwa pozostających w dyspozycji Ministra SWiA, w celu zawiadomienia właściwego rzecznika dyscypliny finansów. publicznych.
-
Prowadzi sprawy związane z udzielaniem ulg w spłacie należności budżetu państwa wynikające z przypisanych do zwrotu dotacji oraz ulg w spłacie należności budżetu państwa o charakterze cywilnoprawnym, zgodnie z przepisami z zakresu finansów publicznych, w tym opracowuje projekty decyzji Ministra SWiA, oświadczeń woli oraz ugód.
-
Prowadzi sprawy dotyczące udzielania ulg w spłacie należności o charakterze cywilnoprawnym będące w zakresie właściwości Ministra jako dysponenta części budżetowej.
-
Bierze udział w konferencjach uzgodnieniowych i reprezentuje Departament Budżetu w procesie legislacyjnym w zakresie merytorycznych opinii Departamentu dotyczących projektów aktów prawnych.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe - prawo
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
-
Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych w obszarze finansów publicznych.
-
Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub wyrażenie zgody na wszczęcie procedury zmierzającej do zapewnienia dostępu do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą poufne
-
Znajomość przepisów prawa, reguł wykładni, orzecznictwa w zakresie finansów publicznych, ochrony ludności i obrony cywilnej, dyscypliny finansów publicznych, postępowania administracyjnego, egzekucji w administracji, postępowania przed sądami administracyjnymi, technik prawodawczych.
-
Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność myślenia analitycznego, kreatywność.
-
Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: brak
-
doświadczenia zawodowego
-
Ukończone szkolenie z zakresu techniki prawodawczej i oceny skutków regulacji.
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
-
Powyżej roku doświadczenia zawodowego w obszarze prowadzenia postępowań administracyjnych.
-
Powyżej roku doświadczenia zawodowego w obszarze legislacji.
Oferujemy
-
Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
-
"Ruchomy czas pracy” (możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00-9.00).
-
Możliwość zakupu przez pracowników pakietu ubezpieczenia na życie dla nich i ich bliskich.
-
Możliwość rozwoju zawodowego, uczestniczenia w szkoleniach oraz częściowej refundacji kosztów nauki języka obcego, studiów podyplomowych.
-
Różnorodny pakiet socjalny i pakiet benefitów (w szczególności dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, dofinansowanie do pobytu pracownika na leczeniu sanatoryjnym lub wczasach profilaktyczno-leczniczych, możliwość wzięcia pożyczki mieszkaniowej, uzyskania wsparcia finansowego z tytułu urodzenia lub przysposobienia dziecka, a także wsparcia finansowego w trudnych sytuacjach).
-
Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo Pożyczkowej.
-
Możliwość korzystania z pobytów leczniczych w wybranych Sanatoriach Uzdrowiskowych MSWiA w ramach dostępnych miejsc oraz możliwość korzystania z miejsc w ośrodkach wypoczynkowych współpracujących z pracodawcą.
-
Stojaki / miejsce na rowery w lokalizacji przy ul. Batorego 5.
-
Bufet w budynku MSWiA na ul. Batorego 5.
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Warszawa
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty