Archiwista ds. kształtowania narodowego zasoby archiwalnego

Archiwum Państwowe w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Budynek zabytkowy, nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, W budynku na poszczególnych piętrach różnice poziomów, wysokie progi, wąskie i kręte schody, brak wind i podjazdów dla wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy usytuowane na II piętrze.

Stres związany z prowadzeniem kontroli w państwowych i samorządowych jednostkach organizacyjnych. Kontakt z kurzem mogący powodować alergie oraz narażenie na czynniki biologiczne tj. grzyby i pleśnie. Podczas wykonywania czynności kontrolnych możliwy wysiłek fizyczny przy przenoszeniu kontrolowanej dokumetacji.

  • Prowadzi sprawy związane z brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej
  • Wykonuje kontrole postępowania z dokumentacją o różnym stopniu trudności w nadzorowanych podmiotach oraz sporządza właściwą dla tych spraw dokumentację
  • Udziela konsultacji klientom zewnętrznym z zakresu działalności komórki organizacyjnej

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w obszarze związanym z zarządzaniem dokumentacją
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach i przepisów wykonawczych do ustawy
  • umiejętność analizowania i wnioskowania
  • komunikatywność
  • odporność na stres
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe humanistyczne, studia podyplomowe na kierunku archiwistyka, zarządzanie dokumentacją
  • doświadczenia zawodowego
  • umiejętność reprezentowania jednostki na zewnątrz
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  • szkolenie kancelaryjno - archiwalne
  • szkolenie z funkcjonowania systemów teleinformatycznych klasy ezd

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dodana
Wygasa (za 6 dni)

Polecani pracodawcy