Starszy specjalista w Wydziale do spraw Obsługi Administracyjno-Technicznej Oddziałów, Centralne Lab

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

- stres, praca pod presją czasu.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

- budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (brak windy, brak przystosowanej toalety).

  • Koordynuje prowadzenie spraw pracowniczych CLB, w tym w zakresie etatów
  • Prowadzi i aktualizuje bazy danych we współpracy z oddziałami CLB
  • Zapewnia pomoc w przygotowywaniu dokumentacji dotyczącej postępowań przetargowych, w tym wniosków i dokumentacji przetargowej dla CLB
  • Przygotowuje wnioski i dokumentację zakupów w trybie zapytań ofertowych dla CLB
  • Bierze udział w planowaniu i monitorowaniu wykorzystania środków CLB i współpracuje w tym zakresie z Departamentem Budżetowo-Finansowym
  • Przygotowuje analizy i raporty, w tym wykorzystania środków w celu prawidłowej realizacji zadań Centralnego Laboratorium Badawczego
  • Monitoruje wykonanie umów we współpracy z Oddziałami CLB

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe z zakresu administracji, ekonomii lub zarządzania
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
  • Znajomość ustawy Prawo ochrony środowiska
  • Znajomość ustawy o Inspekcji Ochrony Środowiska
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Biegła umiejętność obsługi komputera (Word, Excel)
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie A2
  • Dyspozycyjność

Oferujemy

  • wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za udokumentowany staż pracy powyżej 5 lat (od 5 do 20% wynagrodzenia)
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”)
  • możliwość pracy zdalnej, hybrydowej (uzależnione od zajmowanego stanowiska pracy)
  • możliwość rozwoju: udziału w szkoleniach, projektach, dofinansowania studiów podyplomowych
  • ruchomy czas pracy między 7-18
  • dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci
  • dofinansowanie do zajęć sportowych oraz biletów do kina, teatru i książek
  • wsparcie socjalne oraz niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe
  • możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia grupowego
  • refundacja zakupu okularów korekcyjnych
  • możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • miła atmosfera w pracy
Dodana
Wygasa (jutro)

Polecani pracodawcy