Naczelnik w Wydziale Prasowym, Biuro Komunikacji

Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie MC oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzinna dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań: nietypowe godziny pracy (w tym dyżury) - dyżury w niektóre dniwolne od pracy, krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe - związane z obsługą wydarzeń medialnych – średnio 2-3 razy w miesiącu.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Do budynku prowadzą 2 wejścia od ul. Królewskiej, które są oznaczone literami A i B. Do obu wejść prowadzą schody.
Przy schodach do wejścia A znajduje się podjazd dla wózków. Dla gości przeznaczone jest wejście A. W budynku w holu A jest winda dostosowana do wjazdu wózków co umożliwia dostęp do wszystkich kondygnacji budynku osobom z niepełnosprawnością ruchową. Przed budynkiem wyznaczono 2 ogólnodostępne miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W recepcji przy wejściu A i przy wejściu B są pętle indukcyjne

  • Kieruje pracą wydziału, w szczególności poprzez planowanie, organizowanie oraz motywowanie pracowników
  • Nadzoruje realizację zadań Wydziału wynikających w wewnętrznego regulaminu organizacyjnego dotyczących: obsługi informacyjnej i prasowej Kierownictwa Ministerstwa, współpracy z Centrum Informacyjnym Rządu i komórkami komunikacji społecznej ministerstw oraz innych urzędów, wspierania komórek organizacyjnych Ministerstwa w organizacji akcji promocyjnych, społecznych oraz kampanii informacyjnych, prowadzenia strony internetowej Ministerstwa (gov.pl/cyfryzacja), profili Ministerstwa na portalach społecznościowych oraz innych narzędzi dwustronnej komunikacji, realizacji zadań w zakresie działań komunikacyjnych i promocji polityki cyfrowej
  • Koordynuje przygotowanie, we współpracy z komórkami merytorycznymi Ministerstwa, informacji dla mediów, na stronę internetową Ministerstwa Cyfryzacji oraz portale społecznościowych resortu
  • Koordynuje codzienny monitoring mediów elektronicznych i prasy pod kątem najistotniejszych wydarzeń związanych z działaniami resortu cyfryzacji, w tym nadzoruje przygotowywanie codziennych przeglądów prasy dotyczących ministra, ministerstwa oraz organów i jednostek podległych ministrowi i przez niego nadzorowanych
  • Koordynuje obsługę medialną i uczestniczy w konferencjach prasowych (briefingach prasowych, spotkaniach, komisjach) organizowanych/współorganizowanych przez resort cyfryzacji oraz w wydarzeniach z udziałem Członków Kierownictwa Ministerstwa Cyfryzacji

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego powyżej 4 lat na stanowisku związanym z obsługą informacyjną lubprasową
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Wiedza z zakresu: Technik i narzędzi PR, przepisów ustawy Prawo Prasowe, przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej, zasad funkcjonowania administracji publicznej w tym służby cywilnej oraz działań i organizacji MC.
  • Znajomość rynku medialnego w Polsce
  • Umiejętności: redagowania tekstów, oraz tworzenia syntetycznych informacji dostosowanych do różnych grup odbiorców (np. postów na media społecznościowe czy bullet points), tworzenia prezentacji graficznych
  • Kompetencje miękkie: komunikacja, współpraca, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, zarządzanie ludźmi, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe lub studia podyplomowe w zakresie PR
  • doświadczenia zawodowego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2

Oferujemy

  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość częściowego wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do wydarzeń kulturalnych i aktywności sportowych
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość skorzystania z Programu Wsparcia Pracowników (anonimowe porady psychologiczne)
  • Strefa aktywności wraz z miejscem do odświeżenia się
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Doskonała lokalizacja
Dodana
Wygasa (za 3 dni)

Polecani pracodawcy