Podreferendarz w Wydziale Badań Daktyloskopijnych i Traseologicznych CLKP
Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji
-
Warszawa, mazowieckie
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
-
praca administracyjno-biurowa, w siedzibie urzędu, w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym, w godzinach 8.15 – 16.15,
-
umiejętność organizacji pracy własnej,
-
umiejętność pracy pod presją czasu,
-
zagrożenie korupcją,
-
zagrożenia związane z przemieszczaniem się ludzi,
-
stały kontakt z urzędami i instytucjami zewnętrznymi oraz komórkami organizacyjnymi CLKP,
-
stres.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
-
budynek, w którym znajduje się Wydział Badań Daktyloskopijnych i Traseologicznych CLKP jest trzypiętrowy, jest chroniony przez pracowników ochrony Komendy Głównej Policji, nie jest wyposażony w windę oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wejście do Wydziału na I piętrze. Budynek mieści się na terenie zamkniętym i chronionym (brama z ul. Wiśniowej). Budynek w którym mieści się siedziba CLKP (m.in. Wydział Ogólny właściwy w sprawach osobowych), jest dwupiętrowy, chroniony przez pracowników ochrony Komendy Głównej Policji, nie jest wyposażony w windę oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, wejście do budynku z Al. Ujazdowskich,
-
stanowisko pracy biurowej usytuowane jest na I piętrze, do obowiązków należy też przemieszczanie się do pomieszczeń biurowych,
-
węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, mogą pojawić się trudności dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu,
-
praca w pomieszczeniu zamkniętym przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
-
wymuszona pozycja ciała,
-
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
-
zagrożenia związane z przemieszczaniem się ludzi,
-
przy wejściu do budynku oraz w budynku brak windy, brak podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami wewnątrz budynku.
-
obsługuje sekretariat Wydziału Badań Daktyloskopijnych i Traseologicznych CLKP,
-
obsługuję skrzynkę mailową sekretariatu, dokonuje wstępnej analizy dokumentacji przekazanej do sekretariatu Wydziału, rejestruje dokumenty oraz przygotowuje dla Naczelnika zwięzłe informacje w tym zakresie w celu wsparcia bieżącej pracy Wydziału oraz zapewnia właściwy nadzór nad dokumentami,
-
sporządza bieżące materiały na potrzeby Naczelnika, opracowuje pisma, prowadzi teczki tematyczne w celu wsparcia bieżącej pracy Wydziału oraz zapewnia właściwy nadzór nad dokumentami,
-
przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom i funkcjonariuszom komórek organizacyjnych CLKP,
-
udziela informacji klientom zewnętrznym (spoza administracji, np. obywatele, kancelarie, przedsiębiorstwa) kierując ich do osoby zgodnie z właściwością w celu wsparcia bieżącej pracy Jednostki i zapewnienia właściwej komunikacji,
-
realizuje czynności związane z obiegiem dokumentów poprzez skanowanie dokumentów wpływających oraz przesyłanie ich w formie elektronicznej do odpowiednich adresatów zgodnie z dekretacją Naczelnika Wydziału w celu umożliwienia właściwej i terminowej realizacji zadań,
-
sporządza listy obecności oraz dokonuje adnotacji w przypadku nieobecności w pracy/służbie, prowadzi ewidencję urlopów oraz zwolnień lekarskich pracowników/funkcjonariuszy Wydziału, przygotowuje zestawienia dotyczące ewidencji czasu pracy,
-
sporządza zapotrzebowanie na materiały biurowe i informatyczne,
-
rozlicza policjantów i pracowników Wydziału z posiadanych przez nich dokumentów służbowych, pieczęci w przypadku: ustania stosunku pracy/służby, przeniesienia lub delegowania, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
-
przygotowuje dokumentację Wydziału do przekazania do archiwum, sporządza rejestry w celu zapewnienia właściwego i zgodnego z przepisami przechowywania dokumentacji do spraw ostatecznie załatwionych.
Wymagania
-
wykształcenie: średnie
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
-
Znajomość instrukcji kancelaryjnej, struktury organizacyjnej KGP, CLKP i zakresu zadań CLKP, przepisów o ochronie danych osobowych
-
Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742 ze zm.)
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
-
Umiejętności: organizacja pracy własnej; komunikatywność; pracy pod presją czasu; pracy w zespole, zdolności organizacyjne, biegła obsługa komputera - pakietu Office, obsługa urządzeń biurowych
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treść tych dokumentów
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenia zawodowego
Oferujemy
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
-
Możliwość rozwoju i praca w ciekawym środowisku.
-
Dobra lokalizacja.
-
Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
-
Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.
Dodana
Wygasa
(za 2 dni)
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Warszawa
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty