Kierownik/kierowniczka zespołu administracji

  • Wałbrzych, dolnośląskie

Kierownik

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na okres próbny

Wymagania

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Zawody: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 2)
  • Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
  • Inne wymagania: Miniumum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku, w tym doświadczenia w prowadzeniu co najmniej kilkuosobowych zaspołów.
    - Dobra znajomośc zagadnień z dziedziny administracji budynkami i mieniem.
    - Uprawnienia gazowe pozwalające na dozór urządzeń instalacji gazowych lub gotowość do udziału w szkoleniu w celu nabycia takich uprawnień.
    - Znajomość pakietu Office.
    - Umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole.
    - Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
    - Odpowiedzialność i skrupulatność.
    - Komunikatywność.
    - Prawo jazdy kat. B.
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
  • Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie 5.500,00 zł brutto + dodtaek funkcyjny 20% + dodatek stazowy + inne dodatki wynikjące z wewnętrznego regulaminu wynagradzania.
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 23 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Podobne oferty pracy

Polecani pracodawcy