Alumetal SA
Alumetal SA

Alumetal SA

O nas

Grupa Alumetal zatrudnia około 650 osób.
Grupa posiada zakłady produkcyjne w Polsce w Kętach, Gorzycach i Nowej Soli, oraz zakład na Węgrzech. Największą wartością każdej firmy są ludzie, dlatego celem polityki personalnej Grupy Alumetal jest zapewnienie dobrego i bezpiecznego miejsca pracy, w którym każdy z pracowników ma dostęp do wszystkich narzędzi potrzebnych do jak najlepszego wykonywania swoich obowiązków. Grupa Alumetal nastawia się na tworzenie dobrych relacji, docenianie pracowników, zachęcanie ich do zdobywania wiedzy i rozwoju oraz wnoszenia wkładu w ciągłe doskonalenie – działalności Grupy.

Grupa Alumetal to jeden z najnowocześniejszych i ciągle rozwijających się producentów wtórnych aluminiowych stopów odlewniczych i stopów wstępnych, zaliczany do największych w Europie. Prawie 70-letnie doświadczenie w produkcji i zdobyta przez lata wiedza technologiczna powodują, że poza produktami oferujemy także naszym klientom fachowe doradztwo z dziedziny odlewnictwa.

Nasi pracownicy są jedną z najważniejszych wartości w Grupie Alumetal. Zapewnienie dobrych warunków pracy i atmosfery, podnoszenie kwalifikacji pracowników oraz standardów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy to nasz główny cel. Polityką Grupy Alumetal jest zero wypadków w pracy.

Działalność Grupy Alumetal odbywa się w oparciu o najwyższe standardy etyczne, które są dla nas kwestią nadrzędną. Przestrzeganie podstawowych zasad etyki uwzględniane jest we wszystkich aspektach naszej pracy. W oparciu o funkcjonujący w organizacji zestaw Dobrych Praktyk wdrożony został szereg kanałów komunikacyjnych oraz zasad w obszarze respektowania norm etycznych. Wiarygodność i reputacja to bardzo ważne zasady, którym hołdują standardy pracy w Grupie Alumetal.

Benefity

  • Prywatna opieka medyczna
  • Pakiet socjalny
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Przyjazna atmosfera
  • Szkolenie stanowiskowe

Praca alert - powiadomienia

Oferty pracy Alumetal SA

Brak aktualnych ofert pracy

Archiwalne oferty pracy Alumetal SA

  • Kierownik ds. Realizacji Inwestycji

    Alumetal SA
    • Kęty
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Sumienne realizowanie powierzonych zadań z zakresu przygotowania, realizacji uruchomienia, rozliczenia małych i dużych inwestycji;
      • wdrażanie przedsięwzięć modernizacyjno-remontowych mających na celu poprawę jakości, rozszerzenie asortymentu produkcji, zwiększenie wydajności produkcji oraz minimalizację kosztów
      • Czynny udział w przygotowaniu i prowadzeniu projektów inwestycyjnych na każdym ich etapie;
      • Odpowiedzialność za realizację prowadzonych projektów inwestycyjnych zgodnie z budżetem, jakością, zakresem i harmonogramem;
      • Nadzór i koordynacja działań projektantów, wykonawców i dostawców;
      • Udział w akcjach ofertowych i negocjacjach handlowych.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe techniczne o profilu: inżynieria materiałowa, metalurgia, inżyniera mechaniczna, inżyniera przemysłowa, technologia chemiczna; elektronika/automatyka/robotyka;
      • Praktyczna znajomość programu AutoCad oraz pakietu MS Office;
      • Znajomość sterowników PLC Siemens S7;
      • Mile widziana umiejętność programowania paneli operatorskich Siemens;
      • Umiejętność czytania i rozumienia dokumentacji technicznej maszyn i urządzeń;
      • Znajomość wymagań z zakresu bezpieczeństwa i budowy maszyn w świetle wymagań prawnych;
      • Znajomość aparatury regulacyjnej, pomiarowej, pneumatyki i automatyki przemysłowej;
      • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca swobodną komunikację – warunek konieczny;
      • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej, sprawności i samodzielności w działaniu;
      • Motywacja do zdobywania wiedzy i nastawienie na rozwój zawodowy w branży przemysłowej;
      • Chęć rozwijania zdolności interpersonalnych, otwartość i odwaga w relacjach z innymi ludźmi;
      • Zdolność analizowania i wyciągania wniosków;
      • Umiejętność działania wielozadaniowego;
      • Inicjatywa w działaniu;
      • Prawo jazdy kat. B poparte praktyką;
      • Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych.

      Oferujemy

      · zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

      · szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

      · pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);

      · Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);

      · Opieka Medyczna dofinansowana przez pracodawcę;

      · Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach;

      · Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;

      · bezpłatny kurs języka angielskiego;

      · Szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

      · Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;

      · Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych,

      · Przyjazna atmosfera w pracy;

      · Spotkania integracyjne.

  • Specjalista ds. Ochrony Środowiska

    Alumetal SA
    • Kęty
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Stały nadzór nad realizowaniem polityki środowiskowej w zakładach Grupy Alumetal,

      • Przeprowadzanie audytów oraz raportowanie stanu w zakresie ochrony środowiska w Grupie;
      • Nadzór nad przestrzeganiem wymagań prawa w zakresie ochrony środowiska oraz wynikających z norm ISO 14001;
      • Kontrola warunków pracy w zakresie ochrony środowiska oraz składanie wniosków i aktywne uczestnictwo w celu podnoszenia standardów w tym zakresie;
      • Inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań prośrodowiskowych
      • Opracowywanie wewnętrznych zarządzeń i instrukcji oraz procedur systemowych ISO 14001;
      • Nadzór nad prowadzeniem obowiązkowych pomiarów środowiskowych zgodnie z wydanymi PZ w grupie,
      • Nadzór nad spełnianiem wymagań PZ oraz wymagań określonych w procedurach UsO,
      • Znajomość konkluzji BAT,
      • Współpraca z poszczególnymi działami, firmami zewnętrznymi oraz urzędami i instytucjami w zakresie wprowadzania ewentualnych zmian w wydanych PZ,
      • Obsługa systemu BDO,
      • Prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu ochrony środowiska,
      • Nadzór nad funkcjonowaniem wewnętrznych procedur z zakresu ochrony środowiska,
      • Nadzorowanie bieżących spraw dotyczących ochrony środowiska oraz współpraca z instytucjami i urzędami w tym zakresie;
      • Przygotowywanie niezbędnych dokumentów oraz prowadzenia sprawozdawczości w zakresie Ochrony Środowiska;
      • Ścisła współpraca z Pełnomocnikiem Zarządu ds. bezpieczeństwa i ochrony środowiska;
      • Ścisła współpraca z działem Inwestycji i Rozwoju w zakresie nowo powstających inwestycji i projektów,
      • Współpraca z pozostałymi pracownikami działu BHP i Ochrony Środowiska w zakładach w Polsce i na Węgrzech.

      Wymagania


      • wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie ochrony środowiska;
      • minimum 2 - letnie doświadczenie w firmie produkcyjnej w dziale ochrony środowiska lub doświadczenie na samodzielnym stanowisku specjalisty ds. ochrony środowiska;
      • znajomość Systemu Zarządzania ISO 14001;
      • bardzo dobra znajomość przepisów o ochronie środowiska w tym ustawy o odpadach;
      • samodzielność i własna inicjatywa w działaniu;
      • umiejętność organizacji pracy, komunikatywność;
      • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
      • znajomość środowiska BDO;
      • gotowość do częstych delegacji (2-3 razy w miesiącu);
      • prawo jazdy kat. B;
      • mile widziane doświadczenie w zakresie BHP, jednak nie jest to warunek konieczny;

        Oferujemy

        • zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

        • możliwość wprowadzania własnych inicjatyw i standardów w Grupie,

        • wsparcie zespołu i przyjazną atmosferę w dziale,

        • szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

        • rynkowe warunki zatrudnienia;

        • pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);

        • bezpłatny kurs języka angielskiego;

        • grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.

    • Ślusarz remontowy

      Alumetal SA
      • Kęty
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • pracownik fizyczny
      • praca od zaraz
      • Zakres obowiązków

        • zapewnienie ciągłości pracy maszyn, linii i innych urządzeń produkcyjnych;
        • nadzór nad ogólnym stanem technicznym oraz właściwą eksploatacją maszyn i urządzeń;
        • prowadzenie napraw, remontów oraz przeglądów maszyn i urządzeń produkcyjnych;
        • przeprowadzanie kontroli stanu technicznego maszyn, urządzeń,
        • obsługa modułu remontowego w systemie

        Wymagania

        • zapewnienie ciągłości pracy maszyn, linii i innych urządzeń produkcyjnych;
        • nadzór nad ogólnym stanem technicznym oraz właściwą eksploatacją maszyn i urządzeń;
        • prowadzenie napraw, remontów oraz przeglądów maszyn i urządzeń produkcyjnych;
        • przeprowadzanie kontroli stanu technicznego maszyn, urządzeń,

        Oferujemy

        • zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
        • szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
        • atrakcyjne warunki zatrudnienia;
        • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej PZU
        • pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą, dofinansowanie
          do wypoczynku dzieci);
        • grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.
        • spotkania integracyjne.
        • nagrody pieniężne za zgłaszanie pomysłów, usprawnień (Kaizen),
        • możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania
          z nieoprocentowanych pożyczek.
    • Specjalista ds. Ochrony Środowiska

      Alumetal SA
      • Kęty
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • specjalista (mid/regular)
      • praca od zaraz
      • Zakres obowiązków

        Stały nadzór nad realizowaniem polityki środowiskowej w zakładach Grupy Alumetal,

        • Przeprowadzanie audytów oraz raportowanie stanu w zakresie ochrony środowiska w Grupie;
        • Nadzór nad przestrzeganiem wymagań prawa w zakresie ochrony środowiska oraz wynikających z norm ISO 14001;
        • Kontrola warunków pracy w zakresie ochrony środowiska oraz składanie wniosków i aktywne uczestnictwo w celu podnoszenia standardów w tym zakresie;
        • Inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań prośrodowiskowych
        • Opracowywanie wewnętrznych zarządzeń i instrukcji oraz procedur systemowych ISO 14001;
        • Nadzór nad prowadzeniem obowiązkowych pomiarów środowiskowych zgodnie z wydanymi PZ w grupie,
        • Nadzór nad spełnianiem wymagań PZ oraz wymagań określonych w procedurach UsO,
        • Znajomość konkluzji BAT,
        • Współpraca z poszczególnymi działami, firmami zewnętrznymi oraz urzędami i instytucjami w zakresie wprowadzania ewentualnych zmian w wydanych PZ,
        • Obsługa systemu BDO,
        • Prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu ochrony środowiska,
        • Nadzór nad funkcjonowaniem wewnętrznych procedur z zakresu ochrony środowiska,
        • Nadzorowanie bieżących spraw dotyczących ochrony środowiska oraz współpraca z instytucjami i urzędami w tym zakresie;
        • Przygotowywanie niezbędnych dokumentów oraz prowadzenia sprawozdawczości w zakresie Ochrony Środowiska;
        • Ścisła współpraca z Pełnomocnikiem Zarządu ds. bezpieczeństwa i ochrony środowiska;
        • Ścisła współpraca z działem Inwestycji i Rozwoju w zakresie nowo powstających inwestycji i projektów,
        • Współpraca z pozostałymi pracownikami działu BHP i Ochrony Środowiska w zakładach w Polsce i na Węgrzech.

        Wymagania


        • wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie ochrony środowiska;
        • minimum 2 - letnie doświadczenie w firmie produkcyjnej w dziale ochrony środowiska lub doświadczenie na samodzielnym stanowisku specjalisty ds. ochrony środowiska;
        • znajomość Systemu Zarządzania ISO 14001;
        • bardzo dobra znajomość przepisów o ochronie środowiska w tym ustawy o odpadach;
        • samodzielność i własna inicjatywa w działaniu;
        • umiejętność organizacji pracy, komunikatywność;
        • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
        • znajomość środowiska BDO;
        • gotowość do częstych delegacji (2-3 razy w miesiącu);
        • prawo jazdy kat. B;
        • mile widziane doświadczenie w zakresie BHP, jednak nie jest to warunek konieczny;

          Oferujemy

          • zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

          • możliwość wprowadzania własnych inicjatyw i standardów w Grupie,

          • wsparcie zespołu i przyjazną atmosferę w dziale,

          • szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

          • rynkowe warunki zatrudnienia;

          • pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);

          • bezpłatny kurs języka angielskiego;

          • grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.

      • Kierownik ds. Realizacji Inwestycji

        Alumetal SA
        • Kęty
        • umowa o pracę
        • pełny etat
        • kierownik/koordynator
        • praca od zaraz
        • Zakres obowiązków

          • Sumienne realizowanie powierzonych zadań z zakresu przygotowania, realizacji uruchomienia, rozliczenia małych i dużych inwestycji;
          • Czynny udział w przygotowaniu i prowadzeniu projektów inwestycyjnych na każdym ich etapie;
          • Odpowiedzialność za realizację prowadzonych projektów inwestycyjnych zgodnie z budżetem, jakością, zakresem i harmonogramem;
          • Nadzór i koordynacja działań projektantów, wykonawców i dostawców;
          • Udział w akcjach ofertowych i negocjacjach handlowych.

          Wymagania

          Wykształcenie wyższe techniczne o profilu: elektrycznym, budowlanym lub mechanicznym;

          Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z przemysłem lub budownictwem;

          Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca swobodną komunikację – warunek konieczny;

          Praktyczna znajomość programu AutoCad oraz pakietu MS Office;

          Prawo jazdy kat. B poparte praktyką;

          Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych;

          Umiejętność czytania i rozumienia dokumentacji technicznej;

          Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej, sprawności i samodzielności w działaniu;

          Motywacja do zdobywania wiedzy i nastawienie na rozwój zawodowy w branży przemysłowej;

          Chęć rozwijania zdolności interpersonalnych, otwartość i odwaga w relacjach z innymi ludźmi;

          Zdolność analizowania i wyciągania wniosków;

          Odporność na stres;

          Umiejętność działania wielozadaniowego;

          Inicjatywy w działaniu.

          Oferujemy

          · zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

          · szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

          · pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);

          · Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);

          · Opieka Medyczna dofinansowana przez pracodawcę;

          · Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach;

          · Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;

          · bezpłatny kurs języka angielskiego;

          · Szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

          · Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;

          · Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych,

          · Przyjazna atmosfera w pracy;

          · Spotkania integracyjne.

      • Operator mieszarki

        Alumetal SA
        • Kęty
        • umowa o pracę
        • pełny etat
        • pracownik fizyczny
        • Zakres obowiązków

          Firma T+S Sp. z o.o., Spółka należąca do Grupy Alumetal, która prowadzi działalność w branży produkcyjnej aluminiowych stopów odlewniczych zatrudni pracownika na stanowisku:

          OPERATOR MIESZARKI

          Miejsce pracy: Kęty, woj. małopolskie

          Wymagania

          • mile widziane wykształcenie zawodowe;
          • mile widziane doświadczenie w branży przemysłowej;
          • wymagane uprawnienia do obsługi wózków widłowych
          • odpowiedzialność i dyspozycyjność pracy w systemie III-zmianowym od poniedziałku do piątku
          • motywacja do pracy.

          Oferujemy

          • stałą stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
          • atrakcyjne warunki zatrudnienia;
          • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej;
          • szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
          • atrakcyjne warunki zatrudnienia;
          • pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);
          • grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach;
          • atmosfera pracy oparta na szacunku współpracy oraz otwartości na różnorodności.
      • Kierownik ds. Realizacji Inwestycji

        Alumetal SA
        • Kęty
        • umowa o pracę
        • pełny etat
        • kierownik/koordynator
        • praca od zaraz
        • Zakres obowiązków

          • Sumienne realizowanie powierzonych zadań z zakresu przygotowania, realizacji uruchomienia, rozliczenia małych i dużych inwestycji;
          • Czynny udział w przygotowaniu i prowadzeniu projektów inwestycyjnych na każdym ich etapie;
          • Odpowiedzialność za realizację prowadzonych projektów inwestycyjnych zgodnie z budżetem, jakością, zakresem i harmonogramem;
          • Nadzór i koordynacja działań projektantów, wykonawców i dostawców;
          • Udział w akcjach ofertowych i negocjacjach handlowych.

          Wymagania

          Wykształcenie wyższe techniczne o profilu: elektrycznym, budowlanym lub mechanicznym;

          Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z przemysłem lub budownictwem;

          Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca swobodną komunikację – warunek konieczny;

          Praktyczna znajomość programu AutoCad oraz pakietu MS Office;

          Prawo jazdy kat. B poparte praktyką;

          Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych;

          Umiejętność czytania i rozumienia dokumentacji technicznej;

          Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej, sprawności i samodzielności w działaniu;

          Motywacja do zdobywania wiedzy i nastawienie na rozwój zawodowy w branży przemysłowej;

          Chęć rozwijania zdolności interpersonalnych, otwartość i odwaga w relacjach z innymi ludźmi;

          Zdolność analizowania i wyciągania wniosków;

          Odporność na stres;

          Umiejętność działania wielozadaniowego;

          Inicjatywy w działaniu.

          Oferujemy

          · zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

          · szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

          · pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);

          · Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);

          · Opieka Medyczna dofinansowana przez pracodawcę;

          · Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach;

          · Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;

          · bezpłatny kurs języka angielskiego;

          · Szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

          · Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;

          · Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych,

          · Przyjazna atmosfera w pracy;

          · Spotkania integracyjne.

      • Specjalista ds. Logistyki

        Alumetal SA
        • Nowa Sól
        • umowa o pracę
        • pełny etat
        • specjalista (mid/regular)
        • Zakres obowiązków

          • przyjmowanie i kontrola dostaw;
          • przygotowywanie dokumentacji spedycyjnej;
          • koordynowanie przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych;
          • realizacja postawionych celów dotyczących poziomu zapasów oraz terminowości dostaw;
          • planowanie, wdrażanie i kontrola działań w całym łańcuchu dostaw;
          • kontrola i optymalizacja stanów magazynowych;
          • kontakt z dostawcami oraz klientami;
          • współpraca z innymi działami firmy.

          Wymagania

          • bardzo dobra organizacja pracy;
          • doświadczenie na podobnym stanowisku;
          • wykształcenie wyższe – mile widziane;
          • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację;
          • mile widziana znajomość systemu ERP;
          • znajomość MS Office;
          • łatwość nawiązywania kontaktów oraz umiejętność pracy zespołowej.

          Oferujemy

          • zatrudnienie w ramach umowy o pracę oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
          • coroczne podwyżki wynagrodzeń, premie dodatkowe;
          • dofinansowanie posiłków w formie SmartLunch;
          • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej LUXMED (z możliwością rozszerzenia pakietu na członków rodziny);
          • pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, dofinansowanie wypoczynku pracowników „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie wypoczynku dzieci, dofinansowanie do karty sportowej Benefit Systems, zapomogi dla pracowników w trudnej sytuacji życiowej);
          • dodatkowe premie w ramach programu poleceń pracowniczych;
          • bezpłatny kurs języka angielskiego;
          • ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach.
      • Operator mieszarki

        Alumetal SA
        • Kęty
        • umowa o pracę
        • pełny etat
        • pracownik fizyczny
        • Zakres obowiązków

          Firma T+S Sp. z o.o., Spółka należąca do Grupy Alumetal, która prowadzi działalność w branży produkcyjnej aluminiowych stopów odlewniczych zatrudni pracownika na stanowisku:

          OPERATOR MIESZARKI

          Miejsce pracy: Kęty, woj. małopolskie

          Wymagania

          • mile widziane wykształcenie zawodowe;
          • mile widziane doświadczenie w branży przemysłowej;
          • wymagane uprawnienia do obsługi wózków widłowych
          • odpowiedzialność i dyspozycyjność pracy w systemie III-zmianowym od poniedziałku do piątku
          • motywacja do pracy.

          Oferujemy

          • stałą stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
          • atrakcyjne warunki zatrudnienia;
          • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej;
          • szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
          • atrakcyjne warunki zatrudnienia;
          • pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);
          • grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach;
          • atmosfera pracy oparta na szacunku współpracy oraz otwartości na różnorodności.
      • Asystent Kierownika Realizacji Inwestycji - płatna praktyka absolwencka

        Alumetal SA
        • Kęty
        • staż/praktyka
        • pełny etat
        • praktykant/stażysta
        • praca od zaraz
        • bez doświadczenia
        • Zakres obowiązków

          • współpraca i wspomaganie pracy Kierownika Realizacji Inwestycji;
          • aktywna współpraca ze służbami BHP i uczestniczenie w tworzeniu dokumentacji BHP;
          • uczestniczenie w analizie i weryfikacji dokumentacji budowlanej;
          • sporządzanie przedmiarów oraz obmiarów robót;
          • uczestniczenie w rozliczaniu kosztów budowy (weryfikacja protokołów przerobowych);
          • przygotowanie treści zapytań ofertowych;
          • weryfikacja ofert dostawców i wykonawców;
          • weryfikowanie wniosków materiałowych;
          • monitorowanie i raportowanie postępu robót;
          • udział w odbiorach prac budowlanych i instalacyjnych;
          • sporządzanie i archiwizacja dokumentacji fotograficznej procesu inwestycyjnego.

          Wymagania

          • wykształcenie wyższe techniczne o profilu: elektrycznym, budowlanym lub mechanicznym (absolwent lub w trakcie studiów);
          • kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań (proaktywność);
          • umiejętność pracy w zespole;
          • bardzo dobra organizacjia pracy własnej;
          • motywacja do zdobywania wiedzy i nastawienie na rozwój zawodowy w branży przemysłowej;
          • inicjatywa w działaniu.

          Oferujemy

          · pełną wyzwań pracę dla osoby odpowiedzialnej, nastawionej na realizację powierzonych zadań;

          · możliwość uzyskania doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się Grupie Kapitałowej;

          · udział w realizowanej inwestycji;

          · 3-miesięczny okres płatnej praktyki absolwenckiej z możliwością późniejszego zatrudnienia na podstawie umowy-zlecenia.

      • Kierownik ds. Realizacji Inwestycji

        Alumetal SA
        • Kęty
        • umowa o pracę
        • pełny etat
        • kierownik/koordynator
        • praca od zaraz
        • Zakres obowiązków

          • Sumienne realizowanie powierzonych zadań z zakresu przygotowania, realizacji uruchomienia, rozliczenia małych i dużych inwestycji;
          • Czynny udział w przygotowaniu i prowadzeniu projektów inwestycyjnych na każdym ich etapie;
          • Odpowiedzialność za realizację prowadzonych projektów inwestycyjnych zgodnie z budżetem, jakością, zakresem i harmonogramem;
          • Nadzór i koordynacja działań projektantów, wykonawców i dostawców;
          • Udział w akcjach ofertowych i negocjacjach handlowych.

          Wymagania

          Wykształcenie wyższe techniczne o profilu: elektrycznym, budowlanym lub mechanicznym;

          Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z przemysłem lub budownictwem;

          Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca swobodną komunikację – warunek konieczny;

          Praktyczna znajomość programu AutoCad oraz pakietu MS Office;

          Prawo jazdy kat. B poparte praktyką;

          Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych;

          Umiejętność czytania i rozumienia dokumentacji technicznej;

          Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej, sprawności i samodzielności w działaniu;

          Motywacja do zdobywania wiedzy i nastawienie na rozwój zawodowy w branży przemysłowej;

          Chęć rozwijania zdolności interpersonalnych, otwartość i odwaga w relacjach z innymi ludźmi;

          Zdolność analizowania i wyciągania wniosków;

          Odporność na stres;

          Umiejętność działania wielozadaniowego;

          Inicjatywy w działaniu.

          Oferujemy

          · zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

          · szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

          · pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);

          · Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);

          · Opieka Medyczna dofinansowana przez pracodawcę;

          · Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach;

          · Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;

          · bezpłatny kurs języka angielskiego;

          · Szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

          · Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;

          · Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych,

          · Przyjazna atmosfera w pracy;

          · Spotkania integracyjne.

      • Automatyk

        Alumetal SA
        • Gorzyce
        • umowa o pracę
        • pełny etat
        • specjalista (mid/regular)
        • Zakres obowiązków

          Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie

          • utrzymanie w optymalnej sprawności technicznej sprzętu (również transportowego) oraz instalacji na terenie zakładu;

          • zapobieganie awariom urządzeń i przestojom maszyn;

          • bieżące usuwanie usterek oraz planowe działania konserwacyjne, pod względem eklektycznym maszyn i urządzeń;

          • nadzór, kontrola i koordynacja prac pracowników służb utrzymania ruchu w Spółce,

            w celu sprawnego i terminowego dokonywania napraw, remontów i konserwacji;

          • prowadzenie właściwej gospodarki narzędziami, aparaturą i wyposażeniem elektryków;

          • nadzór nad stanem technicznym oraz właściwą eksploatacją maszyn, urządzeń.

          • sprawne i terminowego dokonywania napraw, remontów i konserwacji;

          • wdrażanie przedsięwzięć modernizacyjno-remontowych mających na celu poprawę jakości, rozszerzenie asortymentu produkcji, zwiększenie wydajności produkcji oraz minimalizację kosztów;

          Wymagania

          Od osób ubiegających się o ww. stanowisko oczekujemy:

          • wykształcenia średniego (preferowane średnie techniczne)lub wyższe kierunkowe;

          • doświadczenia w pracy w dziale Utrzymania Ruchu na stanowisku Elektronik/Automatyk w firmie o profilu produkcyjnym;

          • uprawnień SEP powyżej 1kV ;

          • praktycznej znajomości sterowników PLC Siemens S7 (diagnostyka usterek w oparciu o programowanie SIMATIC Manager oraz PCS7);

          • praktycznej umiejętności analizowania programów PLC w w/w językach programowania, oraz dokonywania zmian w maszynach;

          • umiejętności programowania paneli operatorskich Siemens;

          • umiejętności czytania dokumentacji technicznej maszyn i urządzeń;

          • znajomości budowy maszyn;

          • dobrej organizacji czasu pracy i zdolności manualnych;

          • dyspozycyjności, zaangażowania i odpowiedzialności.

          Umiejętności stanowiące dodatkowy atut:

          • znajomość języka angielskiego

          • znajomość paneli Siemens Touch Panel oraz oprogramowania WinCC / WinCC Flexible;

          • znajomość przemienników częstotliwości Siemens / Danfoss / LG / Schneider/ ABB,(diagnostyka usterek, konfiguracja oraz uruchomienie);

          • znajomość języka programowania SCL – Structured Control Language, STL- Statement List, LAD – Ladder;

          • znajomość programu AUTOCAD;

          Oferujemy

          Proponujemy:

          • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

          • Przyjazną atmosferę w pracy;

          • Spotkania integracyjne;

          • Atrakcyjne wynagrodzenie;

          • Premiowy Program Poleceń Pracowniczych,

          • Nagrody pieniężne za zgłaszanie pomysłów, usprawnień (Kaizen),

          • Program losowania atrakcyjnych nagród dla pracowników za spełnienie założeń wydajnościowych;

          • Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);

          • Ubezpieczenie grupowe dofinansowane przez pracodawcę;

          • Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;

          • Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;

          • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy;

          • Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych;

          • Niezbędne narzędzia do pracy oraz odzież roboczą.

      • Automatyk

        Alumetal SA
        • Kęty
        • umowa o pracę
        • pełny etat
        • specjalista (mid/regular)
        • praca od zaraz
        • Zakres obowiązków

          • nadzór nad stanem technicznym oraz właściwą eksploatacją maszyn, urządzeń;
          • montaż i obsługa aparatury regulacyjnej, pomiarowej, pneumatyki i automatyki przemysłowej, dokonywanie napraw, remontów i konserwacji;
          • nadzorowanie prawidłowej eksploatacji przyrządów pomiarowych;
          • wdrażanie przedsięwzięć modernizacyjno-remontowych mających na celu poprawę jakości, rozszerzenie asortymentu produkcji, zwiększenie wydajności produkcji oraz minimalizację kosztów;
          • bieżące usuwanie usterek oraz planowanie działań konserwacyjnych;
          • obsługa działań profilaktycznych i zadań roboczych w systemie ERP (IFS)

          Wymagania

          • wykształcenie średnie techniczne lub wyższe o profilu elektronika/automatyka/robotyka;
          • uprawnienia SEP minimum do 1kV;
          • znajomość sterowników PLC Siemens S7 (diagnostyka usterek w oparciu o programowanie SIMATIC Manager oraz PCS7);
          • umiejętność czytania dokumentacji technicznej maszyn i urządzeń;
          • mile widziana umiejętność programowania paneli operatorskich Siemens;
          • znajomość budowy maszyn;
          • dyspozycyjność, zaangażowanie i odpowiedzialność;
          • komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

          Oferujemy

          • zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
          • szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
          • atrakcyjne warunki zatrudnienia;
          • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej PZU
          • pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą, dofinansowanie do wypoczynku dzieci);
          • bezpłatny kurs języka angielskiego
          • grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach;
          • przyjazną atmosferę w pracy;
          • spotkania integracyjne;
          • nagrody pieniężne za zgłaszanie pomysłów, usprawnień (Kaizen)
          • możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
          • Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;
      • Automatyk

        Alumetal SA
        • Nowa Sól
        • umowa o pracę
        • pełny etat
        • specjalista (mid/regular)
        • Zakres obowiązków

          · nadzór nad stanem technicznym oraz właściwą eksploatacją maszyn, urządzeń i obiektów budowlanych;

          · montaż i obsługa aparatury regulacyjnej, pomiarowej, pneumatyki i automatyki przemysłowej, dokonywanie napraw, remontów i konserwacji;

          · nadzorowanie prawidłowej eksploatacji przyrządów pomiarowych;

          · wdrażanie przedsięwzięć modernizacyjno-remontowych mających na celu poprawę jakości, rozszerzenie asortymentu produkcji, zwiększenie wydajności produkcji oraz minimalizację kosztów.

          Wymagania

          · wykształcenie średnie techniczne lub wyższe o profilu elektronika/automatyka/robotyka;

          · minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku elektronik/automatyk;

          · uprawnienia SEP minimum do 1kV;

          · znajomość sterowników PLC Siemens S7 (diagnostyka usterek w oparciu o programowanie SIMATIC Manager oraz PCS7);

          · umiejętność czytania dokumentacji technicznej maszyn i urządzeń;

          · mile widziana umiejętność programowania paneli operatorskich Siemens;

          · znajomość budowy maszyn;

          · dyspozycyjność, zaangażowanie i odpowiedzialność;

          · komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

          Oferujemy

          · zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

          · szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

          · atrakcyjne warunki zatrudnienia;

          · dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej LUXMED

          · pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do karty sportowej, pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);

          · bezpłatny kurs języka angielskiego;

          · grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.

      • Inżynier Materiałowy - Metalurg

        Alumetal SA
        • Kęty
        • umowa o pracę
        • pełny etat
        • specjalista (mid/regular)
        • praca od zaraz
        • Zakres obowiązków

          · prowadzenie prac rozwojowych mających na celu identyfikację możliwości wykorzystania nowych stopów odlewniczych;

          · dobór materiałów i procesów dla nowych produktów;

          · modyfikowanie obecnie stosowanych materiałów i procesów w celu poprawy wydajności, efektywności i trwałości produktu;

          · badanie materiałów w celu oceny ich odporności na zużycie, tarcie, temperaturę oraz korozję;

          · wspieranie produkcji i działu zakupów/zaopatrzenia w zakresie wiedzy technicznej dotyczącej materiałów i procesów;

          · analizowanie składu chemicznego i mikrostruktury materiałów w celu identyfikacji defektów;

          · obsługa technologiczna jednostek piecowych: przygotowanie i nadzór nad procesem produkcyjnym;

          · opracowywanie technicznych norm;

          · przygotowanie potrzeb surowcowych i materiałowych;

          · wskaźnikowanie i opisywanie procesów produkcyjnych;

          · opracowywanie i analizowanie wskaźników produkcji;

          · projektowanie i wprowadzanie usprawnień w procesie produkcji;

          · przygotowanie i prowadzenie dokumentacji technicznej;

          · udział w projektach badawczo-rozwojowych;

          · śledzenie postępu technicznego/technologicznego i wdrażanie innowacji.

          Wymagania

          · wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: inżynieria materiałowa, metalurgia, inżyniera mechaniczna, inżyniera przemysłowa, technologia chemiczna;

          · wiedza z zakresu metalurgii, inżynierii materiałowej lub odlewnictwa;

          · predyspozycje osobowościowe do: pracy zespołowej, pracy analitycznej i planistycznej;

          · samokształcenia oraz osiągania wyznaczonych celów

          · minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku;

          · mile widziane doświadczenie w automotive;

          · znajomość techniki i technologii procesów metalurgicznych;

          · znajomość podstaw organizacji pracy, znajomość systemów zarządzania jakością;

          · umiejętność nieszablonowego myślenia oraz szybkiego rozwiązywania problemów;

          · znajomość metodologii rozwiązywania problemów (8D, 5 WHY, FISH BONE, FMEA itp.);

          · znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word, Power Point);

          · umiejętność czytania rysunku technicznego;

          · mile widziana znajomość programu AutoCAD;

          · bardzo dobra znajomość języka angielskiego;

          · gotowość do odbywania podróży służbowych.

          Oferujemy

          · zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

          · dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej;

          · szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

          · atrakcyjne warunki zatrudnienia;

          · pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);

          · bezpłatny kurs języka angielskiego;

          · grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.

      • Operator mieszarki

        Alumetal SA
        • Kęty
        • umowa o pracę
        • pełny etat
        • pracownik fizyczny
        • Zakres obowiązków

          Firma T+S Sp. z o.o., Spółka należąca do Grupy Alumetal, która prowadzi działalność w branży produkcyjnej aluminiowych stopów odlewniczych zatrudni pracownika na stanowisku:

          OPERATOR MIESZARKI

          Miejsce pracy: Kęty, woj. małopolskie

          Wymagania

          • mile widziane wykształcenie zawodowe;
          • mile widziane doświadczenie w branży przemysłowej;
          • wymagane uprawnienia do obsługi wózków widłowych
          • odpowiedzialność i dyspozycyjność pracy w systemie III-zmianowym od poniedziałku do piątku
          • motywacja do pracy.

          Oferujemy

          • stałą stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
          • atrakcyjne warunki zatrudnienia;
          • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej;
          • szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
          • atrakcyjne warunki zatrudnienia;
          • pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);
          • grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach;
          • atmosfera pracy oparta na szacunku współpracy oraz otwartości na różnorodności.
      • Specjalista ds. usług Chmurowych Microsoft

        Alumetal SA
        • Kęty
        • umowa o pracę
        • pełny etat
        • specjalista (mid/regular)
        • Zakres obowiązków

          · definiowanie i doskonalenie standardów i procesów operacyjnych platformy chmurowej

          · automatyzacja istniejących procesów

          · zarządzanie platformą chmurową

          · doradztwo techniczne z użytkownikami biznesowymi w chmurze

          · wykorzystanie metodologii DevOps

          Wymagania

          · wykształcenie wyższe techniczne (profil informatyczny lub pokrewny);

          · obowiązkowe jest cenne doświadczenie w pracy z infrastrukturą technologii IT Cloud - najlepiej z Azure i/lub AWS;

          · znajomość dobrych praktyk w obszarze rozwiązań hybrydowych;

          · praktyczne doświadczenie w konfiguracji infrastruktury Microsoft Azure (najlepiej w obsłudze);

          · dobra umiejętność pisania skryptów w języku skryptowym (najlepiej Powershell);

          · biegła znajomość języka angielskiego;

          · umiejętność analitycznego myślenia;

          · umiejętność pracy w międzynarodowym zespole;;

          · nastawienie zorientowane na wynik;

          · silne zdolności rozwiązywania problemów.

          Oferujemy

          · zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

          · szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

          · pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);

          · Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);

          · Opieka Medyczna dofinansowana przez pracodawcę;

          · Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach;

          · Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;

          · bezpłatny kurs języka angielskiego;

          · Szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

          · Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;

          · Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych,

          · Przyjazna atmosfera w pracy;

          · Spotkania integracyjne.

      • Operator linii Properzi

        Alumetal SA
        • Gorzyce
        • umowa o pracę
        • pełny etat
        • pracownik fizyczny
        • praca od zaraz
        • Zakres obowiązków

          Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:



          - Przygotowanie urządzenia do odlewania i prowadzenie procesu odlewania drutu.

          - Nadzorowaniem poziomu metalu w rynnach i zalewaku,

          - Czyszczenie urządzenia po zakończeniu odlewania.

          - Pomiary temperatury metalu.

          - Czyszczenie urządzenia po zakończeniu odlewania.

          - Sprawdzenie linii properzi przed rozruchem.

          - Nadzorowanie procesu cięcia materiału, walcowania oraz zwijania drutu.

          - Spinanie nawiniętej szpuli drutu taśmą za pomocą maszynki spinającej oraz zdejmowanie szpuli ze zwijarki.

          - Przygotowanie zwijarki do ponownego zwijania oraz opisywanie zwiniętego materiału

          - Nadzorowanie zwijania, zdejmowanie szpuli ze zwijarki za pomocą suwnicy oraz odłożenie szpuli w wyznaczone miejsce, a także nadzorowanie zwijania.

          - Odwożenie za pomocą wózka widłowego zwojów w miejsce składowania

          - Czyszczenie formy koła odlewniczego linii Properzi.

          Wymagania

          Od osób ubiegających się o ww. stanowisko oczekujemy:



          -wykształcenia zawodowego

          -dobrej organizacji czasu pracy;

          -gotowości do pracy w systemie 3-zmianowym (pon. - pt.);

          -zdolności manualnych;

          -motywacji i chęci do pracy;

          -umiejętności pracy w zespole.

          Oferujemy

          • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

          • Przyjazną atmosferę w pracy;

          • Spotkania integracyjne;

          • Atrakcyjne wynagrodzenie;

          • Premiowy Program Poleceń Pracowniczych,

          • Nagrody pieniężne za zgłaszanie pomysłów, usprawnień (Kaizen),

          • Program losowania atrakcyjnych nagród dla pracowników za spełnienie założeń wydajnościowych;

          • Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);

          • Ubezpieczenie grupowe dofinansowane przez pracodawcę;

          • Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;

          • Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;

          • Możliwość uzyskania uprawnień (np.: operator wózków jezdniowych, operator suwnic sterowanych z poziomu roboczego, operator żurawia stacjonarnego, uprawnienia SEP, itp.);

          • Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych;

          • Niezbędne narzędzia do pracy oraz odzież roboczą.

      • Magazynier

        Alumetal SA
        • Gorzyce
        • umowa o pracę
        • pełny etat
        • pracownik fizyczny
        • praca od zaraz
        • Zakres obowiązków

          • Przewóz materiału z hali produkcyjnej na Magazyn Wyrobów Gotowych (MWG).
          • Ważenie oraz właściwe przygotowanie ładunku do transportu.
          • Dbanie o stan techniczny pojazdów oraz narzędzi .
          • Wypełnianie na bieżąco książki pojazdów.
          • Załadunek towaru zgodnie w warunkami technicznymi i wymogami Klienta.
          • Właściwe magazynowanie towaru w obszarze MWG.
          • Rozładunki surowców czystych.
          • Rozładunki i załadunki towarów z Magazynu Technicznego
          • Wydawanie surowców czystych – przesunięcia między umiejscowieniami.
          • Wprowadzanie danych do systemu IFS.
          • Przygotowywanie codziennych raportów stanu MWG

          Wymagania

          • min. wykształcenia zawodowego;
          • uprawnienia UDT – wózek widłowy;
          • dobrej organizacji czasu pracy;
          • gotowości do pracy w systemie 4-brygadowym;
          • zdolności manualnych;
          • motywacji i chęci do pracy;
          • umiejętności pracy w zespole:
          • oferta pracy zarówno dla mężczyzn jak i kobiet z uprawnieniami UDT.

          Oferujemy

          • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

          • Przyjazną atmosferę w pracy;

          • Spotkania integracyjne;

          • Atrakcyjne wynagrodzenie;

          • Premiowy Program Poleceń Pracowniczych,

          • Nagrody pieniężne za zgłaszanie pomysłów, usprawnień (Kaizen),

          • Program losowania atrakcyjnych nagród dla pracowników za spełnienie założeń wydajnościowych;

          • Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);

          • Ubezpieczenie grupowe dofinansowane przez pracodawcę;

          • Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;

          • Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;

          • Możliwość uzyskania uprawnień (np.: operator wózków jezdniowych, operator suwnic sterowanych z poziomu roboczego, operator żurawia stacjonarnego, uprawnienia SEP, itp.);

          • Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych;

          • Niezbędne narzędzia do pracy oraz odzież roboczą.

      • Operator linii Properzi

        Alumetal SA
        • Gorzyce
        • umowa o pracę
        • pełny etat
        • pracownik fizyczny
        • praca od zaraz
        • Zakres obowiązków

          Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:



          - Przygotowanie urządzenia do odlewania i prowadzenie procesu odlewania drutu.

          - Nadzorowaniem poziomu metalu w rynnach i zalewaku,

          - Czyszczenie urządzenia po zakończeniu odlewania.

          - Pomiary temperatury metalu.

          - Czyszczenie urządzenia po zakończeniu odlewania.

          - Sprawdzenie linii properzi przed rozruchem.

          - Nadzorowanie procesu cięcia materiału, walcowania oraz zwijania drutu.

          - Spinanie nawiniętej szpuli drutu taśmą za pomocą maszynki spinającej oraz zdejmowanie szpuli ze zwijarki.

          - Przygotowanie zwijarki do ponownego zwijania oraz opisywanie zwiniętego materiału

          - Nadzorowanie zwijania, zdejmowanie szpuli ze zwijarki za pomocą suwnicy oraz odłożenie szpuli w wyznaczone miejsce, a także nadzorowanie zwijania.

          - Odwożenie za pomocą wózka widłowego zwojów w miejsce składowania

          - Czyszczenie formy koła odlewniczego linii Properzi.

          Wymagania

          Od osób ubiegających się o ww. stanowisko oczekujemy:



          -wykształcenia zawodowego

          -dobrej organizacji czasu pracy;

          -gotowości do pracy w systemie 3-zmianowym (pon. - pt.);

          -zdolności manualnych;

          -motywacji i chęci do pracy;

          -umiejętności pracy w zespole.

          Oferujemy

          • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

          • Przyjazną atmosferę w pracy;

          • Spotkania integracyjne;

          • Atrakcyjne wynagrodzenie;

          • Premiowy Program Poleceń Pracowniczych,

          • Nagrody pieniężne za zgłaszanie pomysłów, usprawnień (Kaizen),

          • Program losowania atrakcyjnych nagród dla pracowników za spełnienie założeń wydajnościowych;

          • Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);

          • Ubezpieczenie grupowe dofinansowane przez pracodawcę;

          • Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;

          • Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;

          • Możliwość uzyskania uprawnień (np.: operator wózków jezdniowych, operator suwnic sterowanych z poziomu roboczego, operator żurawia stacjonarnego, uprawnienia SEP, itp.);

          • Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych;

          • Niezbędne narzędzia do pracy oraz odzież roboczą.

      Kontakt

      Alumetal SA
      ul. Kościuszki 111
      32-650 Kęty

      Tel.: (+48 33) 47 07 100
      E-mail: alumetal@alumetal.pl