Alumetal SA
Alumetal SA

Alumetal SA

O nas

Grupa Alumetal zatrudnia około 650 osób.
Grupa posiada zakłady produkcyjne w Polsce w Kętach, Gorzycach i Nowej Soli, oraz zakład na Węgrzech. Największą wartością każdej firmy są ludzie, dlatego celem polityki personalnej Grupy Alumetal jest zapewnienie dobrego i bezpiecznego miejsca pracy, w którym każdy z pracowników ma dostęp do wszystkich narzędzi potrzebnych do jak najlepszego wykonywania swoich obowiązków. Grupa Alumetal nastawia się na tworzenie dobrych relacji, docenianie pracowników, zachęcanie ich do zdobywania wiedzy i rozwoju oraz wnoszenia wkładu w ciągłe doskonalenie – działalności Grupy.

Grupa Alumetal to jeden z najnowocześniejszych i ciągle rozwijających się producentów wtórnych aluminiowych stopów odlewniczych i stopów wstępnych, zaliczany do największych w Europie. Prawie 70-letnie doświadczenie w produkcji i zdobyta przez lata wiedza technologiczna powodują, że poza produktami oferujemy także naszym klientom fachowe doradztwo z dziedziny odlewnictwa.

Nasi pracownicy są jedną z najważniejszych wartości w Grupie Alumetal. Zapewnienie dobrych warunków pracy i atmosfery, podnoszenie kwalifikacji pracowników oraz standardów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy to nasz główny cel. Polityką Grupy Alumetal jest zero wypadków w pracy.

Działalność Grupy Alumetal odbywa się w oparciu o najwyższe standardy etyczne, które są dla nas kwestią nadrzędną. Przestrzeganie podstawowych zasad etyki uwzględniane jest we wszystkich aspektach naszej pracy. W oparciu o funkcjonujący w organizacji zestaw Dobrych Praktyk wdrożony został szereg kanałów komunikacyjnych oraz zasad w obszarze respektowania norm etycznych. Wiarygodność i reputacja to bardzo ważne zasady, którym hołdują standardy pracy w Grupie Alumetal.

Benefity

  • Prywatna opieka medyczna
  • Pakiet socjalny
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Przyjazna atmosfera
  • Szkolenie stanowiskowe

Praca alert - powiadomienia

Oferty pracy Alumetal SA

Archiwalne oferty pracy Alumetal SA

  • Ślusarz remontowy

    Alumetal SA
    • Kęty
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • zapewnienie ciągłości pracy maszyn, linii i innych urządzeń produkcyjnych;
      • nadzór nad ogólnym stanem technicznym oraz właściwą eksploatacją maszyn i urządzeń;
      • prowadzenie napraw, remontów oraz przeglądów maszyn i urządzeń produkcyjnych;
      • przeprowadzanie kontroli stanu technicznego maszyn, urządzeń,
      • obsługa modułu remontowego w systemie

      Wymagania

      • zapewnienie ciągłości pracy maszyn, linii i innych urządzeń produkcyjnych;
      • nadzór nad ogólnym stanem technicznym oraz właściwą eksploatacją maszyn i urządzeń;
      • prowadzenie napraw, remontów oraz przeglądów maszyn i urządzeń produkcyjnych;
      • przeprowadzanie kontroli stanu technicznego maszyn, urządzeń,

      Oferujemy

      • zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
      • szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
      • atrakcyjne warunki zatrudnienia;
      • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej PZU
      • pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą, dofinansowanie
        do wypoczynku dzieci);
      • grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.
      • spotkania integracyjne.
      • nagrody pieniężne za zgłaszanie pomysłów, usprawnień (Kaizen),
      • możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania
        z nieoprocentowanych pożyczek.
  • Specjalista ds. Ochrony Środowiska

    Alumetal SA
    • Kęty
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Stały nadzór nad realizowaniem polityki środowiskowej w zakładach Grupy Alumetal,

      • Przeprowadzanie audytów oraz raportowanie stanu w zakresie ochrony środowiska w Grupie;
      • Nadzór nad przestrzeganiem wymagań prawa w zakresie ochrony środowiska oraz wynikających z norm ISO 14001;
      • Kontrola warunków pracy w zakresie ochrony środowiska oraz składanie wniosków i aktywne uczestnictwo w celu podnoszenia standardów w tym zakresie;
      • Inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań prośrodowiskowych
      • Opracowywanie wewnętrznych zarządzeń i instrukcji oraz procedur systemowych ISO 14001;
      • Nadzór nad prowadzeniem obowiązkowych pomiarów środowiskowych zgodnie z wydanymi PZ w grupie,
      • Nadzór nad spełnianiem wymagań PZ oraz wymagań określonych w procedurach UsO,
      • Znajomość konkluzji BAT,
      • Współpraca z poszczególnymi działami, firmami zewnętrznymi oraz urzędami i instytucjami w zakresie wprowadzania ewentualnych zmian w wydanych PZ,
      • Obsługa systemu BDO,
      • Prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu ochrony środowiska,
      • Nadzór nad funkcjonowaniem wewnętrznych procedur z zakresu ochrony środowiska,
      • Nadzorowanie bieżących spraw dotyczących ochrony środowiska oraz współpraca z instytucjami i urzędami w tym zakresie;
      • Przygotowywanie niezbędnych dokumentów oraz prowadzenia sprawozdawczości w zakresie Ochrony Środowiska;
      • Ścisła współpraca z Pełnomocnikiem Zarządu ds. bezpieczeństwa i ochrony środowiska;
      • Ścisła współpraca z działem Inwestycji i Rozwoju w zakresie nowo powstających inwestycji i projektów,
      • Współpraca z pozostałymi pracownikami działu BHP i Ochrony Środowiska w zakładach w Polsce i na Węgrzech.

      Wymagania


      • wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie ochrony środowiska;
      • minimum 2 - letnie doświadczenie w firmie produkcyjnej w dziale ochrony środowiska lub doświadczenie na samodzielnym stanowisku specjalisty ds. ochrony środowiska;
      • znajomość Systemu Zarządzania ISO 14001;
      • bardzo dobra znajomość przepisów o ochronie środowiska w tym ustawy o odpadach;
      • samodzielność i własna inicjatywa w działaniu;
      • umiejętność organizacji pracy, komunikatywność;
      • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
      • znajomość środowiska BDO;
      • gotowość do częstych delegacji (2-3 razy w miesiącu);
      • prawo jazdy kat. B;
      • mile widziane doświadczenie w zakresie BHP, jednak nie jest to warunek konieczny;

        Oferujemy

        • zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

        • możliwość wprowadzania własnych inicjatyw i standardów w Grupie,

        • wsparcie zespołu i przyjazną atmosferę w dziale,

        • szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

        • rynkowe warunki zatrudnienia;

        • pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);

        • bezpłatny kurs języka angielskiego;

        • grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.

    • Kierownik ds. Realizacji Inwestycji

      Alumetal SA
      • Kęty
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • kierownik/koordynator
      • praca od zaraz
      • Zakres obowiązków

        • Sumienne realizowanie powierzonych zadań z zakresu przygotowania, realizacji uruchomienia, rozliczenia małych i dużych inwestycji;
        • Czynny udział w przygotowaniu i prowadzeniu projektów inwestycyjnych na każdym ich etapie;
        • Odpowiedzialność za realizację prowadzonych projektów inwestycyjnych zgodnie z budżetem, jakością, zakresem i harmonogramem;
        • Nadzór i koordynacja działań projektantów, wykonawców i dostawców;
        • Udział w akcjach ofertowych i negocjacjach handlowych.

        Wymagania

        Wykształcenie wyższe techniczne o profilu: elektrycznym, budowlanym lub mechanicznym;

        Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z przemysłem lub budownictwem;

        Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca swobodną komunikację – warunek konieczny;

        Praktyczna znajomość programu AutoCad oraz pakietu MS Office;

        Prawo jazdy kat. B poparte praktyką;

        Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych;

        Umiejętność czytania i rozumienia dokumentacji technicznej;

        Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej, sprawności i samodzielności w działaniu;

        Motywacja do zdobywania wiedzy i nastawienie na rozwój zawodowy w branży przemysłowej;

        Chęć rozwijania zdolności interpersonalnych, otwartość i odwaga w relacjach z innymi ludźmi;

        Zdolność analizowania i wyciągania wniosków;

        Odporność na stres;

        Umiejętność działania wielozadaniowego;

        Inicjatywy w działaniu.

        Oferujemy

        · zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

        · szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

        · pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);

        · Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);

        · Opieka Medyczna dofinansowana przez pracodawcę;

        · Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach;

        · Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;

        · bezpłatny kurs języka angielskiego;

        · Szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

        · Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;

        · Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych,

        · Przyjazna atmosfera w pracy;

        · Spotkania integracyjne.

    • Operator mieszarki

      Alumetal SA
      • Kęty
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • pracownik fizyczny
      • Zakres obowiązków

        Firma T+S Sp. z o.o., Spółka należąca do Grupy Alumetal, która prowadzi działalność w branży produkcyjnej aluminiowych stopów odlewniczych zatrudni pracownika na stanowisku:

        OPERATOR MIESZARKI

        Miejsce pracy: Kęty, woj. małopolskie

        Wymagania

        • mile widziane wykształcenie zawodowe;
        • mile widziane doświadczenie w branży przemysłowej;
        • wymagane uprawnienia do obsługi wózków widłowych
        • odpowiedzialność i dyspozycyjność pracy w systemie III-zmianowym od poniedziałku do piątku
        • motywacja do pracy.

        Oferujemy

        • stałą stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
        • atrakcyjne warunki zatrudnienia;
        • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej;
        • szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
        • atrakcyjne warunki zatrudnienia;
        • pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);
        • grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach;
        • atmosfera pracy oparta na szacunku współpracy oraz otwartości na różnorodności.
    • Kierownik ds. Realizacji Inwestycji

      Alumetal SA
      • Kęty
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • kierownik/koordynator
      • praca od zaraz
      • Zakres obowiązków

        • Sumienne realizowanie powierzonych zadań z zakresu przygotowania, realizacji uruchomienia, rozliczenia małych i dużych inwestycji;
        • Czynny udział w przygotowaniu i prowadzeniu projektów inwestycyjnych na każdym ich etapie;
        • Odpowiedzialność za realizację prowadzonych projektów inwestycyjnych zgodnie z budżetem, jakością, zakresem i harmonogramem;
        • Nadzór i koordynacja działań projektantów, wykonawców i dostawców;
        • Udział w akcjach ofertowych i negocjacjach handlowych.

        Wymagania

        Wykształcenie wyższe techniczne o profilu: elektrycznym, budowlanym lub mechanicznym;

        Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z przemysłem lub budownictwem;

        Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca swobodną komunikację – warunek konieczny;

        Praktyczna znajomość programu AutoCad oraz pakietu MS Office;

        Prawo jazdy kat. B poparte praktyką;

        Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych;

        Umiejętność czytania i rozumienia dokumentacji technicznej;

        Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej, sprawności i samodzielności w działaniu;

        Motywacja do zdobywania wiedzy i nastawienie na rozwój zawodowy w branży przemysłowej;

        Chęć rozwijania zdolności interpersonalnych, otwartość i odwaga w relacjach z innymi ludźmi;

        Zdolność analizowania i wyciągania wniosków;

        Odporność na stres;

        Umiejętność działania wielozadaniowego;

        Inicjatywy w działaniu.

        Oferujemy

        · zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

        · szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

        · pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);

        · Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);

        · Opieka Medyczna dofinansowana przez pracodawcę;

        · Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach;

        · Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;

        · bezpłatny kurs języka angielskiego;

        · Szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

        · Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;

        · Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych,

        · Przyjazna atmosfera w pracy;

        · Spotkania integracyjne.

    • Specjalista ds. Logistyki

      Alumetal SA
      • Nowa Sól
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • specjalista (mid/regular)
      • Zakres obowiązków

        • przyjmowanie i kontrola dostaw;
        • przygotowywanie dokumentacji spedycyjnej;
        • koordynowanie przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych;
        • realizacja postawionych celów dotyczących poziomu zapasów oraz terminowości dostaw;
        • planowanie, wdrażanie i kontrola działań w całym łańcuchu dostaw;
        • kontrola i optymalizacja stanów magazynowych;
        • kontakt z dostawcami oraz klientami;
        • współpraca z innymi działami firmy.

        Wymagania

        • bardzo dobra organizacja pracy;
        • doświadczenie na podobnym stanowisku;
        • wykształcenie wyższe – mile widziane;
        • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację;
        • mile widziana znajomość systemu ERP;
        • znajomość MS Office;
        • łatwość nawiązywania kontaktów oraz umiejętność pracy zespołowej.

        Oferujemy

        • zatrudnienie w ramach umowy o pracę oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
        • coroczne podwyżki wynagrodzeń, premie dodatkowe;
        • dofinansowanie posiłków w formie SmartLunch;
        • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej LUXMED (z możliwością rozszerzenia pakietu na członków rodziny);
        • pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, dofinansowanie wypoczynku pracowników „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie wypoczynku dzieci, dofinansowanie do karty sportowej Benefit Systems, zapomogi dla pracowników w trudnej sytuacji życiowej);
        • dodatkowe premie w ramach programu poleceń pracowniczych;
        • bezpłatny kurs języka angielskiego;
        • ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach.
    • Operator mieszarki

      Alumetal SA
      • Kęty
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • pracownik fizyczny
      • Zakres obowiązków

        Firma T+S Sp. z o.o., Spółka należąca do Grupy Alumetal, która prowadzi działalność w branży produkcyjnej aluminiowych stopów odlewniczych zatrudni pracownika na stanowisku:

        OPERATOR MIESZARKI

        Miejsce pracy: Kęty, woj. małopolskie

        Wymagania

        • mile widziane wykształcenie zawodowe;
        • mile widziane doświadczenie w branży przemysłowej;
        • wymagane uprawnienia do obsługi wózków widłowych
        • odpowiedzialność i dyspozycyjność pracy w systemie III-zmianowym od poniedziałku do piątku
        • motywacja do pracy.

        Oferujemy

        • stałą stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
        • atrakcyjne warunki zatrudnienia;
        • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej;
        • szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
        • atrakcyjne warunki zatrudnienia;
        • pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);
        • grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach;
        • atmosfera pracy oparta na szacunku współpracy oraz otwartości na różnorodności.
    • Asystent Kierownika Realizacji Inwestycji - płatna praktyka absolwencka

      Alumetal SA
      • Kęty
      • staż/praktyka
      • pełny etat
      • praktykant/stażysta
      • praca od zaraz
      • bez doświadczenia
      • Zakres obowiązków

        • współpraca i wspomaganie pracy Kierownika Realizacji Inwestycji;
        • aktywna współpraca ze służbami BHP i uczestniczenie w tworzeniu dokumentacji BHP;
        • uczestniczenie w analizie i weryfikacji dokumentacji budowlanej;
        • sporządzanie przedmiarów oraz obmiarów robót;
        • uczestniczenie w rozliczaniu kosztów budowy (weryfikacja protokołów przerobowych);
        • przygotowanie treści zapytań ofertowych;
        • weryfikacja ofert dostawców i wykonawców;
        • weryfikowanie wniosków materiałowych;
        • monitorowanie i raportowanie postępu robót;
        • udział w odbiorach prac budowlanych i instalacyjnych;
        • sporządzanie i archiwizacja dokumentacji fotograficznej procesu inwestycyjnego.

        Wymagania

        • wykształcenie wyższe techniczne o profilu: elektrycznym, budowlanym lub mechanicznym (absolwent lub w trakcie studiów);
        • kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań (proaktywność);
        • umiejętność pracy w zespole;
        • bardzo dobra organizacjia pracy własnej;
        • motywacja do zdobywania wiedzy i nastawienie na rozwój zawodowy w branży przemysłowej;
        • inicjatywa w działaniu.

        Oferujemy

        · pełną wyzwań pracę dla osoby odpowiedzialnej, nastawionej na realizację powierzonych zadań;

        · możliwość uzyskania doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się Grupie Kapitałowej;

        · udział w realizowanej inwestycji;

        · 3-miesięczny okres płatnej praktyki absolwenckiej z możliwością późniejszego zatrudnienia na podstawie umowy-zlecenia.

    • Kierownik ds. Realizacji Inwestycji

      Alumetal SA
      • Kęty
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • kierownik/koordynator
      • praca od zaraz
      • Zakres obowiązków

        • Sumienne realizowanie powierzonych zadań z zakresu przygotowania, realizacji uruchomienia, rozliczenia małych i dużych inwestycji;
        • Czynny udział w przygotowaniu i prowadzeniu projektów inwestycyjnych na każdym ich etapie;
        • Odpowiedzialność za realizację prowadzonych projektów inwestycyjnych zgodnie z budżetem, jakością, zakresem i harmonogramem;
        • Nadzór i koordynacja działań projektantów, wykonawców i dostawców;
        • Udział w akcjach ofertowych i negocjacjach handlowych.

        Wymagania

        Wykształcenie wyższe techniczne o profilu: elektrycznym, budowlanym lub mechanicznym;

        Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z przemysłem lub budownictwem;

        Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca swobodną komunikację – warunek konieczny;

        Praktyczna znajomość programu AutoCad oraz pakietu MS Office;

        Prawo jazdy kat. B poparte praktyką;

        Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych;

        Umiejętność czytania i rozumienia dokumentacji technicznej;

        Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej, sprawności i samodzielności w działaniu;

        Motywacja do zdobywania wiedzy i nastawienie na rozwój zawodowy w branży przemysłowej;

        Chęć rozwijania zdolności interpersonalnych, otwartość i odwaga w relacjach z innymi ludźmi;

        Zdolność analizowania i wyciągania wniosków;

        Odporność na stres;

        Umiejętność działania wielozadaniowego;

        Inicjatywy w działaniu.

        Oferujemy

        · zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

        · szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

        · pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);

        · Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);

        · Opieka Medyczna dofinansowana przez pracodawcę;

        · Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach;

        · Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;

        · bezpłatny kurs języka angielskiego;

        · Szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

        · Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;

        · Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych,

        · Przyjazna atmosfera w pracy;

        · Spotkania integracyjne.

    • Automatyk

      Alumetal SA
      • Gorzyce
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • specjalista (mid/regular)
      • Zakres obowiązków

        Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie

        • utrzymanie w optymalnej sprawności technicznej sprzętu (również transportowego) oraz instalacji na terenie zakładu;

        • zapobieganie awariom urządzeń i przestojom maszyn;

        • bieżące usuwanie usterek oraz planowe działania konserwacyjne, pod względem eklektycznym maszyn i urządzeń;

        • nadzór, kontrola i koordynacja prac pracowników służb utrzymania ruchu w Spółce,

          w celu sprawnego i terminowego dokonywania napraw, remontów i konserwacji;

        • prowadzenie właściwej gospodarki narzędziami, aparaturą i wyposażeniem elektryków;

        • nadzór nad stanem technicznym oraz właściwą eksploatacją maszyn, urządzeń.

        • sprawne i terminowego dokonywania napraw, remontów i konserwacji;

        • wdrażanie przedsięwzięć modernizacyjno-remontowych mających na celu poprawę jakości, rozszerzenie asortymentu produkcji, zwiększenie wydajności produkcji oraz minimalizację kosztów;

        Wymagania

        Od osób ubiegających się o ww. stanowisko oczekujemy:

        • wykształcenia średniego (preferowane średnie techniczne)lub wyższe kierunkowe;

        • doświadczenia w pracy w dziale Utrzymania Ruchu na stanowisku Elektronik/Automatyk w firmie o profilu produkcyjnym;

        • uprawnień SEP powyżej 1kV ;

        • praktycznej znajomości sterowników PLC Siemens S7 (diagnostyka usterek w oparciu o programowanie SIMATIC Manager oraz PCS7);

        • praktycznej umiejętności analizowania programów PLC w w/w językach programowania, oraz dokonywania zmian w maszynach;

        • umiejętności programowania paneli operatorskich Siemens;

        • umiejętności czytania dokumentacji technicznej maszyn i urządzeń;

        • znajomości budowy maszyn;

        • dobrej organizacji czasu pracy i zdolności manualnych;

        • dyspozycyjności, zaangażowania i odpowiedzialności.

        Umiejętności stanowiące dodatkowy atut:

        • znajomość języka angielskiego

        • znajomość paneli Siemens Touch Panel oraz oprogramowania WinCC / WinCC Flexible;

        • znajomość przemienników częstotliwości Siemens / Danfoss / LG / Schneider/ ABB,(diagnostyka usterek, konfiguracja oraz uruchomienie);

        • znajomość języka programowania SCL – Structured Control Language, STL- Statement List, LAD – Ladder;

        • znajomość programu AUTOCAD;

        Oferujemy

        Proponujemy:

        • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

        • Przyjazną atmosferę w pracy;

        • Spotkania integracyjne;

        • Atrakcyjne wynagrodzenie;

        • Premiowy Program Poleceń Pracowniczych,

        • Nagrody pieniężne za zgłaszanie pomysłów, usprawnień (Kaizen),

        • Program losowania atrakcyjnych nagród dla pracowników za spełnienie założeń wydajnościowych;

        • Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);

        • Ubezpieczenie grupowe dofinansowane przez pracodawcę;

        • Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;

        • Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;

        • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy;

        • Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych;

        • Niezbędne narzędzia do pracy oraz odzież roboczą.

    • Automatyk

      Alumetal SA
      • Kęty
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • specjalista (mid/regular)
      • praca od zaraz
      • Zakres obowiązków

        • nadzór nad stanem technicznym oraz właściwą eksploatacją maszyn, urządzeń;
        • montaż i obsługa aparatury regulacyjnej, pomiarowej, pneumatyki i automatyki przemysłowej, dokonywanie napraw, remontów i konserwacji;
        • nadzorowanie prawidłowej eksploatacji przyrządów pomiarowych;
        • wdrażanie przedsięwzięć modernizacyjno-remontowych mających na celu poprawę jakości, rozszerzenie asortymentu produkcji, zwiększenie wydajności produkcji oraz minimalizację kosztów;
        • bieżące usuwanie usterek oraz planowanie działań konserwacyjnych;
        • obsługa działań profilaktycznych i zadań roboczych w systemie ERP (IFS)

        Wymagania

        • wykształcenie średnie techniczne lub wyższe o profilu elektronika/automatyka/robotyka;
        • uprawnienia SEP minimum do 1kV;
        • znajomość sterowników PLC Siemens S7 (diagnostyka usterek w oparciu o programowanie SIMATIC Manager oraz PCS7);
        • umiejętność czytania dokumentacji technicznej maszyn i urządzeń;
        • mile widziana umiejętność programowania paneli operatorskich Siemens;
        • znajomość budowy maszyn;
        • dyspozycyjność, zaangażowanie i odpowiedzialność;
        • komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

        Oferujemy

        • zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
        • szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
        • atrakcyjne warunki zatrudnienia;
        • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej PZU
        • pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą, dofinansowanie do wypoczynku dzieci);
        • bezpłatny kurs języka angielskiego
        • grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach;
        • przyjazną atmosferę w pracy;
        • spotkania integracyjne;
        • nagrody pieniężne za zgłaszanie pomysłów, usprawnień (Kaizen)
        • możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
        • Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;
    • Automatyk

      Alumetal SA
      • Nowa Sól
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • specjalista (mid/regular)
      • Zakres obowiązków

        · nadzór nad stanem technicznym oraz właściwą eksploatacją maszyn, urządzeń i obiektów budowlanych;

        · montaż i obsługa aparatury regulacyjnej, pomiarowej, pneumatyki i automatyki przemysłowej, dokonywanie napraw, remontów i konserwacji;

        · nadzorowanie prawidłowej eksploatacji przyrządów pomiarowych;

        · wdrażanie przedsięwzięć modernizacyjno-remontowych mających na celu poprawę jakości, rozszerzenie asortymentu produkcji, zwiększenie wydajności produkcji oraz minimalizację kosztów.

        Wymagania

        · wykształcenie średnie techniczne lub wyższe o profilu elektronika/automatyka/robotyka;

        · minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku elektronik/automatyk;

        · uprawnienia SEP minimum do 1kV;

        · znajomość sterowników PLC Siemens S7 (diagnostyka usterek w oparciu o programowanie SIMATIC Manager oraz PCS7);

        · umiejętność czytania dokumentacji technicznej maszyn i urządzeń;

        · mile widziana umiejętność programowania paneli operatorskich Siemens;

        · znajomość budowy maszyn;

        · dyspozycyjność, zaangażowanie i odpowiedzialność;

        · komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

        Oferujemy

        · zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

        · szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

        · atrakcyjne warunki zatrudnienia;

        · dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej LUXMED

        · pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do karty sportowej, pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);

        · bezpłatny kurs języka angielskiego;

        · grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.

    • Inżynier Materiałowy - Metalurg

      Alumetal SA
      • Kęty
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • specjalista (mid/regular)
      • praca od zaraz
      • Zakres obowiązków

        · prowadzenie prac rozwojowych mających na celu identyfikację możliwości wykorzystania nowych stopów odlewniczych;

        · dobór materiałów i procesów dla nowych produktów;

        · modyfikowanie obecnie stosowanych materiałów i procesów w celu poprawy wydajności, efektywności i trwałości produktu;

        · badanie materiałów w celu oceny ich odporności na zużycie, tarcie, temperaturę oraz korozję;

        · wspieranie produkcji i działu zakupów/zaopatrzenia w zakresie wiedzy technicznej dotyczącej materiałów i procesów;

        · analizowanie składu chemicznego i mikrostruktury materiałów w celu identyfikacji defektów;

        · obsługa technologiczna jednostek piecowych: przygotowanie i nadzór nad procesem produkcyjnym;

        · opracowywanie technicznych norm;

        · przygotowanie potrzeb surowcowych i materiałowych;

        · wskaźnikowanie i opisywanie procesów produkcyjnych;

        · opracowywanie i analizowanie wskaźników produkcji;

        · projektowanie i wprowadzanie usprawnień w procesie produkcji;

        · przygotowanie i prowadzenie dokumentacji technicznej;

        · udział w projektach badawczo-rozwojowych;

        · śledzenie postępu technicznego/technologicznego i wdrażanie innowacji.

        Wymagania

        · wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: inżynieria materiałowa, metalurgia, inżyniera mechaniczna, inżyniera przemysłowa, technologia chemiczna;

        · wiedza z zakresu metalurgii, inżynierii materiałowej lub odlewnictwa;

        · predyspozycje osobowościowe do: pracy zespołowej, pracy analitycznej i planistycznej;

        · samokształcenia oraz osiągania wyznaczonych celów

        · minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku;

        · mile widziane doświadczenie w automotive;

        · znajomość techniki i technologii procesów metalurgicznych;

        · znajomość podstaw organizacji pracy, znajomość systemów zarządzania jakością;

        · umiejętność nieszablonowego myślenia oraz szybkiego rozwiązywania problemów;

        · znajomość metodologii rozwiązywania problemów (8D, 5 WHY, FISH BONE, FMEA itp.);

        · znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word, Power Point);

        · umiejętność czytania rysunku technicznego;

        · mile widziana znajomość programu AutoCAD;

        · bardzo dobra znajomość języka angielskiego;

        · gotowość do odbywania podróży służbowych.

        Oferujemy

        · zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

        · dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej;

        · szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

        · atrakcyjne warunki zatrudnienia;

        · pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);

        · bezpłatny kurs języka angielskiego;

        · grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.

    • Operator mieszarki

      Alumetal SA
      • Kęty
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • pracownik fizyczny
      • Zakres obowiązków

        Firma T+S Sp. z o.o., Spółka należąca do Grupy Alumetal, która prowadzi działalność w branży produkcyjnej aluminiowych stopów odlewniczych zatrudni pracownika na stanowisku:

        OPERATOR MIESZARKI

        Miejsce pracy: Kęty, woj. małopolskie

        Wymagania

        • mile widziane wykształcenie zawodowe;
        • mile widziane doświadczenie w branży przemysłowej;
        • wymagane uprawnienia do obsługi wózków widłowych
        • odpowiedzialność i dyspozycyjność pracy w systemie III-zmianowym od poniedziałku do piątku
        • motywacja do pracy.

        Oferujemy

        • stałą stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
        • atrakcyjne warunki zatrudnienia;
        • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej;
        • szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
        • atrakcyjne warunki zatrudnienia;
        • pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);
        • grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach;
        • atmosfera pracy oparta na szacunku współpracy oraz otwartości na różnorodności.
    • Specjalista ds. usług Chmurowych Microsoft

      Alumetal SA
      • Kęty
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • specjalista (mid/regular)
      • Zakres obowiązków

        · definiowanie i doskonalenie standardów i procesów operacyjnych platformy chmurowej

        · automatyzacja istniejących procesów

        · zarządzanie platformą chmurową

        · doradztwo techniczne z użytkownikami biznesowymi w chmurze

        · wykorzystanie metodologii DevOps

        Wymagania

        · wykształcenie wyższe techniczne (profil informatyczny lub pokrewny);

        · obowiązkowe jest cenne doświadczenie w pracy z infrastrukturą technologii IT Cloud - najlepiej z Azure i/lub AWS;

        · znajomość dobrych praktyk w obszarze rozwiązań hybrydowych;

        · praktyczne doświadczenie w konfiguracji infrastruktury Microsoft Azure (najlepiej w obsłudze);

        · dobra umiejętność pisania skryptów w języku skryptowym (najlepiej Powershell);

        · biegła znajomość języka angielskiego;

        · umiejętność analitycznego myślenia;

        · umiejętność pracy w międzynarodowym zespole;;

        · nastawienie zorientowane na wynik;

        · silne zdolności rozwiązywania problemów.

        Oferujemy

        · zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

        · szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

        · pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);

        · Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);

        · Opieka Medyczna dofinansowana przez pracodawcę;

        · Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach;

        · Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;

        · bezpłatny kurs języka angielskiego;

        · Szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

        · Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;

        · Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych,

        · Przyjazna atmosfera w pracy;

        · Spotkania integracyjne.

    • Operator linii Properzi

      Alumetal SA
      • Gorzyce
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • pracownik fizyczny
      • praca od zaraz
      • Zakres obowiązków

        Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:



        - Przygotowanie urządzenia do odlewania i prowadzenie procesu odlewania drutu.

        - Nadzorowaniem poziomu metalu w rynnach i zalewaku,

        - Czyszczenie urządzenia po zakończeniu odlewania.

        - Pomiary temperatury metalu.

        - Czyszczenie urządzenia po zakończeniu odlewania.

        - Sprawdzenie linii properzi przed rozruchem.

        - Nadzorowanie procesu cięcia materiału, walcowania oraz zwijania drutu.

        - Spinanie nawiniętej szpuli drutu taśmą za pomocą maszynki spinającej oraz zdejmowanie szpuli ze zwijarki.

        - Przygotowanie zwijarki do ponownego zwijania oraz opisywanie zwiniętego materiału

        - Nadzorowanie zwijania, zdejmowanie szpuli ze zwijarki za pomocą suwnicy oraz odłożenie szpuli w wyznaczone miejsce, a także nadzorowanie zwijania.

        - Odwożenie za pomocą wózka widłowego zwojów w miejsce składowania

        - Czyszczenie formy koła odlewniczego linii Properzi.

        Wymagania

        Od osób ubiegających się o ww. stanowisko oczekujemy:



        -wykształcenia zawodowego

        -dobrej organizacji czasu pracy;

        -gotowości do pracy w systemie 3-zmianowym (pon. - pt.);

        -zdolności manualnych;

        -motywacji i chęci do pracy;

        -umiejętności pracy w zespole.

        Oferujemy

        • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

        • Przyjazną atmosferę w pracy;

        • Spotkania integracyjne;

        • Atrakcyjne wynagrodzenie;

        • Premiowy Program Poleceń Pracowniczych,

        • Nagrody pieniężne za zgłaszanie pomysłów, usprawnień (Kaizen),

        • Program losowania atrakcyjnych nagród dla pracowników za spełnienie założeń wydajnościowych;

        • Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);

        • Ubezpieczenie grupowe dofinansowane przez pracodawcę;

        • Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;

        • Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;

        • Możliwość uzyskania uprawnień (np.: operator wózków jezdniowych, operator suwnic sterowanych z poziomu roboczego, operator żurawia stacjonarnego, uprawnienia SEP, itp.);

        • Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych;

        • Niezbędne narzędzia do pracy oraz odzież roboczą.

    • Magazynier

      Alumetal SA
      • Gorzyce
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • pracownik fizyczny
      • praca od zaraz
      • Zakres obowiązków

        • Przewóz materiału z hali produkcyjnej na Magazyn Wyrobów Gotowych (MWG).
        • Ważenie oraz właściwe przygotowanie ładunku do transportu.
        • Dbanie o stan techniczny pojazdów oraz narzędzi .
        • Wypełnianie na bieżąco książki pojazdów.
        • Załadunek towaru zgodnie w warunkami technicznymi i wymogami Klienta.
        • Właściwe magazynowanie towaru w obszarze MWG.
        • Rozładunki surowców czystych.
        • Rozładunki i załadunki towarów z Magazynu Technicznego
        • Wydawanie surowców czystych – przesunięcia między umiejscowieniami.
        • Wprowadzanie danych do systemu IFS.
        • Przygotowywanie codziennych raportów stanu MWG

        Wymagania

        • min. wykształcenia zawodowego;
        • uprawnienia UDT – wózek widłowy;
        • dobrej organizacji czasu pracy;
        • gotowości do pracy w systemie 4-brygadowym;
        • zdolności manualnych;
        • motywacji i chęci do pracy;
        • umiejętności pracy w zespole:
        • oferta pracy zarówno dla mężczyzn jak i kobiet z uprawnieniami UDT.

        Oferujemy

        • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

        • Przyjazną atmosferę w pracy;

        • Spotkania integracyjne;

        • Atrakcyjne wynagrodzenie;

        • Premiowy Program Poleceń Pracowniczych,

        • Nagrody pieniężne za zgłaszanie pomysłów, usprawnień (Kaizen),

        • Program losowania atrakcyjnych nagród dla pracowników za spełnienie założeń wydajnościowych;

        • Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);

        • Ubezpieczenie grupowe dofinansowane przez pracodawcę;

        • Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;

        • Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;

        • Możliwość uzyskania uprawnień (np.: operator wózków jezdniowych, operator suwnic sterowanych z poziomu roboczego, operator żurawia stacjonarnego, uprawnienia SEP, itp.);

        • Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych;

        • Niezbędne narzędzia do pracy oraz odzież roboczą.

    • Operator linii Properzi

      Alumetal SA
      • Gorzyce
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • pracownik fizyczny
      • praca od zaraz
      • Zakres obowiązków

        Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:



        - Przygotowanie urządzenia do odlewania i prowadzenie procesu odlewania drutu.

        - Nadzorowaniem poziomu metalu w rynnach i zalewaku,

        - Czyszczenie urządzenia po zakończeniu odlewania.

        - Pomiary temperatury metalu.

        - Czyszczenie urządzenia po zakończeniu odlewania.

        - Sprawdzenie linii properzi przed rozruchem.

        - Nadzorowanie procesu cięcia materiału, walcowania oraz zwijania drutu.

        - Spinanie nawiniętej szpuli drutu taśmą za pomocą maszynki spinającej oraz zdejmowanie szpuli ze zwijarki.

        - Przygotowanie zwijarki do ponownego zwijania oraz opisywanie zwiniętego materiału

        - Nadzorowanie zwijania, zdejmowanie szpuli ze zwijarki za pomocą suwnicy oraz odłożenie szpuli w wyznaczone miejsce, a także nadzorowanie zwijania.

        - Odwożenie za pomocą wózka widłowego zwojów w miejsce składowania

        - Czyszczenie formy koła odlewniczego linii Properzi.

        Wymagania

        Od osób ubiegających się o ww. stanowisko oczekujemy:



        -wykształcenia zawodowego

        -dobrej organizacji czasu pracy;

        -gotowości do pracy w systemie 3-zmianowym (pon. - pt.);

        -zdolności manualnych;

        -motywacji i chęci do pracy;

        -umiejętności pracy w zespole.

        Oferujemy

        • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

        • Przyjazną atmosferę w pracy;

        • Spotkania integracyjne;

        • Atrakcyjne wynagrodzenie;

        • Premiowy Program Poleceń Pracowniczych,

        • Nagrody pieniężne za zgłaszanie pomysłów, usprawnień (Kaizen),

        • Program losowania atrakcyjnych nagród dla pracowników za spełnienie założeń wydajnościowych;

        • Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);

        • Ubezpieczenie grupowe dofinansowane przez pracodawcę;

        • Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;

        • Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;

        • Możliwość uzyskania uprawnień (np.: operator wózków jezdniowych, operator suwnic sterowanych z poziomu roboczego, operator żurawia stacjonarnego, uprawnienia SEP, itp.);

        • Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych;

        • Niezbędne narzędzia do pracy oraz odzież roboczą.

    • Specjalista ds. Ochrony Środowiska

      Alumetal SA
      • Kęty
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • specjalista (mid/regular)
      • praca od zaraz
      • Zakres obowiązków

        • Stały nadzór nad realizowaniem polityki środowiskowej w zakładach Grupy Alumetal,
        • Przeprowadzanie audytów oraz raportowanie stanu w zakresie ochrony środowiska w Grupie;
        • Nadzór nad przestrzeganiem wymagań prawa w zakresie ochrony środowiska oraz wynikających z norm ISO 14001;
        • Kontrola warunków pracy w zakresie ochrony środowiska oraz składanie wniosków i aktywne uczestnictwo w celu podnoszenia standardów w tym zakresie;
        • Inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań prośrodowiskowych
        • Opracowywanie wewnętrznych zarządzeń i instrukcji oraz procedur systemowych ISO 14001;
        • Nadzór nad prowadzeniem obowiązkowych pomiarów środowiskowych zgodnie z wydanymi PZ w grupie,
        • Nadzór nad spełnianiem wymagań PZ oraz wymagań określonych w procedurach UsO,
        • Znajomość konkluzji BAT,
        • Współpraca z poszczególnymi działami, firmami zewnętrznymi oraz urzędami i instytucjami w zakresie wprowadzania ewentualnych zmian w wydanych PZ,
        • Obsługa systemu BDO,
        • Prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu ochrony środowiska,
        • Nadzór nad funkcjonowaniem wewnętrznych procedur z zakresu ochrony środowiska,
        • Nadzorowanie bieżących spraw dotyczących ochrony środowiska oraz współpraca z instytucjami i urzędami w tym zakresie;
        • Przygotowywanie niezbędnych dokumentów oraz prowadzenia sprawozdawczości w zakresie Ochrony Środowiska;
        • Ścisła współpraca z Pełnomocnikiem Zarządu ds. bezpieczeństwa i ochrony środowiska;
        • Ścisła współpraca z działem Inwestycji i Rozwoju w zakresie nowo powstających inwestycji i projektów,
        • Współpraca z pozostałymi pracownikami działu BHP i Ochrony Środowiska w zakładach w Polsce i na Węgrzech.

        Wymagania

        • wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie ochrony środowiska;
        • minimum 2 - letnie doświadczenie w firmie produkcyjnej w dziale ochrony środowiska lub doświadczenie na samodzielnym stanowisku specjalisty ds. ochrony środowiska;
        • znajomość Systemu Zarządzania ISO 14001;
        • bardzo dobra znajomość przepisów o ochronie środowiska w tym ustawy o odpadach;
        • samodzielność i własna inicjatywa w działaniu w zakresie proponowania zmian, nowych rozwiązań itp.
        • umiejętność organizacji pracy, komunikatywność;
        • znajomość środowiska BDO;
        • znajomość przepisów dotyczących transgranicznego przekazywania odpadów;
        • znajomość przepisów odnoszących się do różnych obowiązków sprawozdawczych, m.in. BDO, KOBIZE, GUS, PRTR,
        • prawo jazdy kat. B;
        • mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
        • mile widziane doświadczenie w zakresie BHP, jednak nie jest to warunek konieczny;

        Oferujemy

        • zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

        • możliwość wprowadzania własnych inicjatyw i standardów w Grupie,

        • wsparcie zespołu i przyjazną atmosferę w dziale,

        • szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

        • rynkowe warunki zatrudnienia;

        • pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);

        • bezpłatny kurs języka angielskiego;

        • grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.

    • Specjalista ds. BHP i Ochrony Środowiska

      Alumetal SA
      • Kęty
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • specjalista (mid/regular)
      • Zakres obowiązków

        • realizacja obowiązków służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Służby Bezpieczeństwa i Higieny Pracy;
        • realizowanie polityki środowiskowej oraz bezpieczeństwa pracy na terenie zakładu produkcyjnego;
        • codzienne raportowanie stanu bezpieczeństwa oraz w zakresie ochrony środowiska;
        • nadzór nad przestrzeganiem wymagań prawa w zakresie bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska oraz wynikających z norm ISO 14001 i 45001;
        • kontrola warunków pracy, składanie wniosków i aktywne uczestnictwo w celu podnoszenia standardów bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska;
        • inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań motywujących pracowników do bezpiecznych zachowań;
        • opracowywanie wewnętrznych zarządzeń i instrukcji BHP oraz procedur systemowych ISO 14001 i 45001;
        • analiza incydentów i zdarzeń w pracy;
        • prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu BHP: instruktaż ogólny, szkolenia prewencyjne, powypadkowe;
        • udział w ocenie ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy;
        • organizacja szkoleń podnoszących kwalifikacje pracowników;·
        • nadzorowanie bieżących spraw dotyczących ochrony środowiska oraz współpraca z instytucjami i urzędami w tym zakresie;
        • przygotowywanie niezbędnych dokumentów oraz prowadzenia sprawozdawczości w zakresie Ochrony Środowiska;
        • ścisła współpraca z Pełnomocnikiem Zarządu ds. bezpieczeństwa i ochrony środowiska;
        • współpraca z członkami zespołu specjalistów ds. BHP w pozostałych zakładach w Polsce i na Węgrzech.

        Wymagania

        • wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa pracy i higieny pracy;
        • minimum 2 - letnie doświadczenie w dziale BHP w firmie produkcyjnej;
        • znajomość Systemów Zarządzania ISO 14001 i 45001;
        • bardzo dobra znajomość przepisów BHP i ochrony środowiska;
        • samodzielność i własna inicjatywa w działaniu;
        • umiejętność organizacji pracy, komunikatywność i samodzielność;
        • znajomość środowiska BDO w celu prowadzenia ewidencji odpadów;
        • prawo jazdy kat. B;
        • posiadanie uprawnień inspektora ochrony ppoż. będzie dodatkowym atutem;
        • mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

        Oferujemy

        • zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
        • szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
        • rynkowe warunki zatrudnienia;
        • pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);
        • bezpłatny kurs języka angielskiego;
        • grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.

    Kontakt

    Alumetal SA
    ul. Kościuszki 111
    32-650 Kęty

    Tel.: (+48 33) 47 07 100
    E-mail: alumetal@alumetal.pl