Alumetal SA
O nas
Grupa Alumetal zatrudnia około 650 osób.
Grupa posiada zakłady produkcyjne w Polsce w Kętach, Gorzycach i Nowej Soli, oraz zakład na Węgrzech.
Największą wartością każdej firmy są ludzie, dlatego celem polityki personalnej Grupy Alumetal jest zapewnienie dobrego i bezpiecznego miejsca pracy, w którym każdy z pracowników ma dostęp do wszystkich narzędzi potrzebnych do jak najlepszego wykonywania swoich obowiązków. Grupa Alumetal nastawia się na tworzenie dobrych relacji, docenianie pracowników, zachęcanie ich do zdobywania wiedzy i rozwoju oraz wnoszenia wkładu w ciągłe doskonalenie – działalności Grupy.
Grupa Alumetal to jeden z najnowocześniejszych i ciągle rozwijających się producentów wtórnych aluminiowych stopów odlewniczych i stopów wstępnych, zaliczany do największych w Europie. Prawie 70-letnie doświadczenie w produkcji i zdobyta przez lata wiedza technologiczna powodują, że poza produktami oferujemy także naszym klientom fachowe doradztwo z dziedziny odlewnictwa.
Nasi pracownicy są jedną z najważniejszych wartości w Grupie Alumetal. Zapewnienie dobrych warunków pracy i atmosfery, podnoszenie kwalifikacji pracowników oraz standardów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy to nasz główny cel. Polityką Grupy Alumetal jest zero wypadków w pracy.
Działalność Grupy Alumetal odbywa się w oparciu o najwyższe standardy etyczne, które są dla nas kwestią nadrzędną. Przestrzeganie podstawowych zasad etyki uwzględniane jest we wszystkich aspektach naszej pracy. W oparciu o funkcjonujący w organizacji zestaw Dobrych Praktyk wdrożony został szereg kanałów komunikacyjnych oraz zasad w obszarze respektowania norm etycznych. Wiarygodność i reputacja to bardzo ważne zasady, którym hołdują standardy pracy w Grupie Alumetal.
Benefity
-
Prywatna opieka medyczna
-
Pakiet socjalny
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
Przyjazna atmosfera
-
Szkolenie stanowiskowe
Praca alert - powiadomienia
Oferty pracy Alumetal SA
-
PolecanaDodana
-
Archiwalne oferty pracy Alumetal SA
-
Ślusarz remontowy
Alumetal SA- Kęty
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
zapewnienie ciągłości pracy maszyn, linii i innych urządzeń produkcyjnych;
-
nadzór nad ogólnym stanem technicznym oraz właściwą eksploatacją maszyn i urządzeń;
-
prowadzenie napraw, remontów oraz przeglądów maszyn i urządzeń produkcyjnych;
-
przeprowadzanie kontroli stanu technicznego maszyn, urządzeń,
-
obsługa modułu remontowego w systemie
Wymagania
-
zapewnienie ciągłości pracy maszyn, linii i innych urządzeń produkcyjnych;
-
nadzór nad ogólnym stanem technicznym oraz właściwą eksploatacją maszyn i urządzeń;
-
prowadzenie napraw, remontów oraz przeglądów maszyn i urządzeń produkcyjnych;
-
przeprowadzanie kontroli stanu technicznego maszyn, urządzeń,
Oferujemy
-
zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
-
szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
-
atrakcyjne warunki zatrudnienia;
-
dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej PZU
-
pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą, dofinansowanie
do wypoczynku dzieci); -
grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.
-
spotkania integracyjne.
-
nagrody pieniężne za zgłaszanie pomysłów, usprawnień (Kaizen),
-
możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania
z nieoprocentowanych pożyczek.
-
-
Specjalista ds. Ochrony Środowiska
Alumetal SA- Kęty
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Stały nadzór nad realizowaniem polityki środowiskowej w zakładach Grupy Alumetal,
-
Przeprowadzanie audytów oraz raportowanie stanu w zakresie ochrony środowiska w Grupie;
-
Nadzór nad przestrzeganiem wymagań prawa w zakresie ochrony środowiska oraz wynikających z norm ISO 14001;
-
Kontrola warunków pracy w zakresie ochrony środowiska oraz składanie wniosków i aktywne uczestnictwo w celu podnoszenia standardów w tym zakresie;
-
Inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań prośrodowiskowych
-
Opracowywanie wewnętrznych zarządzeń i instrukcji oraz procedur systemowych ISO 14001;
-
Nadzór nad prowadzeniem obowiązkowych pomiarów środowiskowych zgodnie z wydanymi PZ w grupie,
-
Nadzór nad spełnianiem wymagań PZ oraz wymagań określonych w procedurach UsO,
-
Znajomość konkluzji BAT,
-
Współpraca z poszczególnymi działami, firmami zewnętrznymi oraz urzędami i instytucjami w zakresie wprowadzania ewentualnych zmian w wydanych PZ,
-
Obsługa systemu BDO,
-
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu ochrony środowiska,
-
Nadzór nad funkcjonowaniem wewnętrznych procedur z zakresu ochrony środowiska,
-
Nadzorowanie bieżących spraw dotyczących ochrony środowiska oraz współpraca z instytucjami i urzędami w tym zakresie;
-
Przygotowywanie niezbędnych dokumentów oraz prowadzenia sprawozdawczości w zakresie Ochrony Środowiska;
-
Ścisła współpraca z Pełnomocnikiem Zarządu ds. bezpieczeństwa i ochrony środowiska;
-
Ścisła współpraca z działem Inwestycji i Rozwoju w zakresie nowo powstających inwestycji i projektów,
-
Współpraca z pozostałymi pracownikami działu BHP i Ochrony Środowiska w zakładach w Polsce i na Węgrzech.
Wymagania
-
wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie ochrony środowiska;
-
minimum 2 - letnie doświadczenie w firmie produkcyjnej w dziale ochrony środowiska lub doświadczenie na samodzielnym stanowisku specjalisty ds. ochrony środowiska;
-
znajomość Systemu Zarządzania ISO 14001;
-
bardzo dobra znajomość przepisów o ochronie środowiska w tym ustawy o odpadach;
-
samodzielność i własna inicjatywa w działaniu;
-
umiejętność organizacji pracy, komunikatywność;
-
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
-
znajomość środowiska BDO;
-
gotowość do częstych delegacji (2-3 razy w miesiącu);
-
prawo jazdy kat. B;
-
mile widziane doświadczenie w zakresie BHP, jednak nie jest to warunek konieczny;
Oferujemy
-
zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
-
możliwość wprowadzania własnych inicjatyw i standardów w Grupie,
-
wsparcie zespołu i przyjazną atmosferę w dziale,
-
szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
-
rynkowe warunki zatrudnienia;
-
pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);
-
bezpłatny kurs języka angielskiego;
-
grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.
-
-
Kierownik ds. Realizacji Inwestycji
Alumetal SA- Kęty
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Sumienne realizowanie powierzonych zadań z zakresu przygotowania, realizacji uruchomienia, rozliczenia małych i dużych inwestycji;
-
Czynny udział w przygotowaniu i prowadzeniu projektów inwestycyjnych na każdym ich etapie;
-
Odpowiedzialność za realizację prowadzonych projektów inwestycyjnych zgodnie z budżetem, jakością, zakresem i harmonogramem;
-
Nadzór i koordynacja działań projektantów, wykonawców i dostawców;
-
Udział w akcjach ofertowych i negocjacjach handlowych.
Wymagania
Wykształcenie wyższe techniczne o profilu: elektrycznym, budowlanym lub mechanicznym;
Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z przemysłem lub budownictwem;
Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca swobodną komunikację – warunek konieczny;
Praktyczna znajomość programu AutoCad oraz pakietu MS Office;
Prawo jazdy kat. B poparte praktyką;
Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych;
Umiejętność czytania i rozumienia dokumentacji technicznej;
Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej, sprawności i samodzielności w działaniu;
Motywacja do zdobywania wiedzy i nastawienie na rozwój zawodowy w branży przemysłowej;
Chęć rozwijania zdolności interpersonalnych, otwartość i odwaga w relacjach z innymi ludźmi;
Zdolność analizowania i wyciągania wniosków;
Odporność na stres;
Umiejętność działania wielozadaniowego;
Inicjatywy w działaniu.
Oferujemy
· zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
· szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
· pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);
· Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);
· Opieka Medyczna dofinansowana przez pracodawcę;
· Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach;
· Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
· bezpłatny kurs języka angielskiego;
· Szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
· Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;
· Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych,
· Przyjazna atmosfera w pracy;
· Spotkania integracyjne.
-
-
Operator mieszarki
Alumetal SA- Kęty
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
-
Zakres obowiązków
Firma T+S Sp. z o.o., Spółka należąca do Grupy Alumetal, która prowadzi działalność w branży produkcyjnej aluminiowych stopów odlewniczych zatrudni pracownika na stanowisku:
OPERATOR MIESZARKI
Miejsce pracy: Kęty, woj. małopolskie
Wymagania
-
mile widziane wykształcenie zawodowe;
-
mile widziane doświadczenie w branży przemysłowej;
-
wymagane uprawnienia do obsługi wózków widłowych
-
odpowiedzialność i dyspozycyjność pracy w systemie III-zmianowym od poniedziałku do piątku
-
motywacja do pracy.
Oferujemy
-
stałą stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
-
atrakcyjne warunki zatrudnienia;
-
dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej;
-
szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
-
atrakcyjne warunki zatrudnienia;
-
pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);
-
grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach;
-
atmosfera pracy oparta na szacunku współpracy oraz otwartości na różnorodności.
-
-
Kierownik ds. Realizacji Inwestycji
Alumetal SA- Kęty
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Sumienne realizowanie powierzonych zadań z zakresu przygotowania, realizacji uruchomienia, rozliczenia małych i dużych inwestycji;
-
Czynny udział w przygotowaniu i prowadzeniu projektów inwestycyjnych na każdym ich etapie;
-
Odpowiedzialność za realizację prowadzonych projektów inwestycyjnych zgodnie z budżetem, jakością, zakresem i harmonogramem;
-
Nadzór i koordynacja działań projektantów, wykonawców i dostawców;
-
Udział w akcjach ofertowych i negocjacjach handlowych.
Wymagania
Wykształcenie wyższe techniczne o profilu: elektrycznym, budowlanym lub mechanicznym;
Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z przemysłem lub budownictwem;
Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca swobodną komunikację – warunek konieczny;
Praktyczna znajomość programu AutoCad oraz pakietu MS Office;
Prawo jazdy kat. B poparte praktyką;
Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych;
Umiejętność czytania i rozumienia dokumentacji technicznej;
Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej, sprawności i samodzielności w działaniu;
Motywacja do zdobywania wiedzy i nastawienie na rozwój zawodowy w branży przemysłowej;
Chęć rozwijania zdolności interpersonalnych, otwartość i odwaga w relacjach z innymi ludźmi;
Zdolność analizowania i wyciągania wniosków;
Odporność na stres;
Umiejętność działania wielozadaniowego;
Inicjatywy w działaniu.
Oferujemy
· zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
· szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
· pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);
· Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);
· Opieka Medyczna dofinansowana przez pracodawcę;
· Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach;
· Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
· bezpłatny kurs języka angielskiego;
· Szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
· Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;
· Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych,
· Przyjazna atmosfera w pracy;
· Spotkania integracyjne.
-
-
Specjalista ds. Logistyki
Alumetal SA- Nowa Sól
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
przyjmowanie i kontrola dostaw;
-
przygotowywanie dokumentacji spedycyjnej;
-
koordynowanie przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych;
-
realizacja postawionych celów dotyczących poziomu zapasów oraz terminowości dostaw;
-
planowanie, wdrażanie i kontrola działań w całym łańcuchu dostaw;
-
kontrola i optymalizacja stanów magazynowych;
-
kontakt z dostawcami oraz klientami;
-
współpraca z innymi działami firmy.
Wymagania
-
bardzo dobra organizacja pracy;
-
doświadczenie na podobnym stanowisku;
-
wykształcenie wyższe – mile widziane;
-
znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację;
-
mile widziana znajomość systemu ERP;
-
znajomość MS Office;
-
łatwość nawiązywania kontaktów oraz umiejętność pracy zespołowej.
Oferujemy
-
zatrudnienie w ramach umowy o pracę oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
-
coroczne podwyżki wynagrodzeń, premie dodatkowe;
-
dofinansowanie posiłków w formie SmartLunch;
-
dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej LUXMED (z możliwością rozszerzenia pakietu na członków rodziny);
-
pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, dofinansowanie wypoczynku pracowników „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie wypoczynku dzieci, dofinansowanie do karty sportowej Benefit Systems, zapomogi dla pracowników w trudnej sytuacji życiowej);
-
dodatkowe premie w ramach programu poleceń pracowniczych;
-
bezpłatny kurs języka angielskiego;
-
ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach.
-
-
Operator mieszarki
Alumetal SA- Kęty
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
-
Zakres obowiązków
Firma T+S Sp. z o.o., Spółka należąca do Grupy Alumetal, która prowadzi działalność w branży produkcyjnej aluminiowych stopów odlewniczych zatrudni pracownika na stanowisku:
OPERATOR MIESZARKI
Miejsce pracy: Kęty, woj. małopolskie
Wymagania
-
mile widziane wykształcenie zawodowe;
-
mile widziane doświadczenie w branży przemysłowej;
-
wymagane uprawnienia do obsługi wózków widłowych
-
odpowiedzialność i dyspozycyjność pracy w systemie III-zmianowym od poniedziałku do piątku
-
motywacja do pracy.
Oferujemy
-
stałą stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
-
atrakcyjne warunki zatrudnienia;
-
dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej;
-
szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
-
atrakcyjne warunki zatrudnienia;
-
pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);
-
grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach;
-
atmosfera pracy oparta na szacunku współpracy oraz otwartości na różnorodności.
-
-
Asystent Kierownika Realizacji Inwestycji - płatna praktyka absolwencka
Alumetal SA- Kęty
- staż/praktyka
- pełny etat
- praktykant/stażysta
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
-
współpraca i wspomaganie pracy Kierownika Realizacji Inwestycji;
-
aktywna współpraca ze służbami BHP i uczestniczenie w tworzeniu dokumentacji BHP;
-
uczestniczenie w analizie i weryfikacji dokumentacji budowlanej;
-
sporządzanie przedmiarów oraz obmiarów robót;
-
uczestniczenie w rozliczaniu kosztów budowy (weryfikacja protokołów przerobowych);
-
przygotowanie treści zapytań ofertowych;
-
weryfikacja ofert dostawców i wykonawców;
-
weryfikowanie wniosków materiałowych;
-
monitorowanie i raportowanie postępu robót;
-
udział w odbiorach prac budowlanych i instalacyjnych;
-
sporządzanie i archiwizacja dokumentacji fotograficznej procesu inwestycyjnego.
Wymagania
-
wykształcenie wyższe techniczne o profilu: elektrycznym, budowlanym lub mechanicznym (absolwent lub w trakcie studiów);
-
kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań (proaktywność);
-
umiejętność pracy w zespole;
-
bardzo dobra organizacjia pracy własnej;
-
motywacja do zdobywania wiedzy i nastawienie na rozwój zawodowy w branży przemysłowej;
-
inicjatywa w działaniu.
Oferujemy
· pełną wyzwań pracę dla osoby odpowiedzialnej, nastawionej na realizację powierzonych zadań;
· możliwość uzyskania doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się Grupie Kapitałowej;
· udział w realizowanej inwestycji;
· 3-miesięczny okres płatnej praktyki absolwenckiej z możliwością późniejszego zatrudnienia na podstawie umowy-zlecenia.
-
-
Kierownik ds. Realizacji Inwestycji
Alumetal SA- Kęty
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Sumienne realizowanie powierzonych zadań z zakresu przygotowania, realizacji uruchomienia, rozliczenia małych i dużych inwestycji;
-
Czynny udział w przygotowaniu i prowadzeniu projektów inwestycyjnych na każdym ich etapie;
-
Odpowiedzialność za realizację prowadzonych projektów inwestycyjnych zgodnie z budżetem, jakością, zakresem i harmonogramem;
-
Nadzór i koordynacja działań projektantów, wykonawców i dostawców;
-
Udział w akcjach ofertowych i negocjacjach handlowych.
Wymagania
Wykształcenie wyższe techniczne o profilu: elektrycznym, budowlanym lub mechanicznym;
Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z przemysłem lub budownictwem;
Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca swobodną komunikację – warunek konieczny;
Praktyczna znajomość programu AutoCad oraz pakietu MS Office;
Prawo jazdy kat. B poparte praktyką;
Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych;
Umiejętność czytania i rozumienia dokumentacji technicznej;
Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej, sprawności i samodzielności w działaniu;
Motywacja do zdobywania wiedzy i nastawienie na rozwój zawodowy w branży przemysłowej;
Chęć rozwijania zdolności interpersonalnych, otwartość i odwaga w relacjach z innymi ludźmi;
Zdolność analizowania i wyciągania wniosków;
Odporność na stres;
Umiejętność działania wielozadaniowego;
Inicjatywy w działaniu.
Oferujemy
· zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
· szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
· pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);
· Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);
· Opieka Medyczna dofinansowana przez pracodawcę;
· Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach;
· Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
· bezpłatny kurs języka angielskiego;
· Szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
· Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;
· Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych,
· Przyjazna atmosfera w pracy;
· Spotkania integracyjne.
-
-
Automatyk
Alumetal SA- Gorzyce
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie
-
utrzymanie w optymalnej sprawności technicznej sprzętu (również transportowego) oraz instalacji na terenie zakładu;
-
zapobieganie awariom urządzeń i przestojom maszyn;
-
bieżące usuwanie usterek oraz planowe działania konserwacyjne, pod względem eklektycznym maszyn i urządzeń;
-
nadzór, kontrola i koordynacja prac pracowników służb utrzymania ruchu w Spółce,
w celu sprawnego i terminowego dokonywania napraw, remontów i konserwacji;
-
prowadzenie właściwej gospodarki narzędziami, aparaturą i wyposażeniem elektryków;
-
nadzór nad stanem technicznym oraz właściwą eksploatacją maszyn, urządzeń.
-
sprawne i terminowego dokonywania napraw, remontów i konserwacji;
-
wdrażanie przedsięwzięć modernizacyjno-remontowych mających na celu poprawę jakości, rozszerzenie asortymentu produkcji, zwiększenie wydajności produkcji oraz minimalizację kosztów;
Wymagania
Od osób ubiegających się o ww. stanowisko oczekujemy:
-
wykształcenia średniego (preferowane średnie techniczne)lub wyższe kierunkowe;
-
doświadczenia w pracy w dziale Utrzymania Ruchu na stanowisku Elektronik/Automatyk w firmie o profilu produkcyjnym;
-
uprawnień SEP powyżej 1kV ;
-
praktycznej znajomości sterowników PLC Siemens S7 (diagnostyka usterek w oparciu o programowanie SIMATIC Manager oraz PCS7);
-
praktycznej umiejętności analizowania programów PLC w w/w językach programowania, oraz dokonywania zmian w maszynach;
-
umiejętności programowania paneli operatorskich Siemens;
-
umiejętności czytania dokumentacji technicznej maszyn i urządzeń;
-
znajomości budowy maszyn;
-
dobrej organizacji czasu pracy i zdolności manualnych;
-
dyspozycyjności, zaangażowania i odpowiedzialności.
Umiejętności stanowiące dodatkowy atut:
-
znajomość języka angielskiego
-
znajomość paneli Siemens Touch Panel oraz oprogramowania WinCC / WinCC Flexible;
-
znajomość przemienników częstotliwości Siemens / Danfoss / LG / Schneider/ ABB,(diagnostyka usterek, konfiguracja oraz uruchomienie);
-
znajomość języka programowania SCL – Structured Control Language, STL- Statement List, LAD – Ladder;
-
znajomość programu AUTOCAD;
Oferujemy
Proponujemy:
-
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
-
Przyjazną atmosferę w pracy;
-
Spotkania integracyjne;
-
Atrakcyjne wynagrodzenie;
-
Premiowy Program Poleceń Pracowniczych,
-
Nagrody pieniężne za zgłaszanie pomysłów, usprawnień (Kaizen),
-
Program losowania atrakcyjnych nagród dla pracowników za spełnienie założeń wydajnościowych;
-
Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);
-
Ubezpieczenie grupowe dofinansowane przez pracodawcę;
-
Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
-
Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;
-
Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy;
-
Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych;
-
Niezbędne narzędzia do pracy oraz odzież roboczą.
-
-
Automatyk
Alumetal SA- Kęty
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
nadzór nad stanem technicznym oraz właściwą eksploatacją maszyn, urządzeń;
-
montaż i obsługa aparatury regulacyjnej, pomiarowej, pneumatyki i automatyki przemysłowej, dokonywanie napraw, remontów i konserwacji;
-
nadzorowanie prawidłowej eksploatacji przyrządów pomiarowych;
-
wdrażanie przedsięwzięć modernizacyjno-remontowych mających na celu poprawę jakości, rozszerzenie asortymentu produkcji, zwiększenie wydajności produkcji oraz minimalizację kosztów;
-
bieżące usuwanie usterek oraz planowanie działań konserwacyjnych;
-
obsługa działań profilaktycznych i zadań roboczych w systemie ERP (IFS)
Wymagania
-
wykształcenie średnie techniczne lub wyższe o profilu elektronika/automatyka/robotyka;
-
uprawnienia SEP minimum do 1kV;
-
znajomość sterowników PLC Siemens S7 (diagnostyka usterek w oparciu o programowanie SIMATIC Manager oraz PCS7);
-
umiejętność czytania dokumentacji technicznej maszyn i urządzeń;
-
mile widziana umiejętność programowania paneli operatorskich Siemens;
-
znajomość budowy maszyn;
-
dyspozycyjność, zaangażowanie i odpowiedzialność;
-
komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
-
zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
-
szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
-
atrakcyjne warunki zatrudnienia;
-
dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej PZU
-
pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą, dofinansowanie do wypoczynku dzieci);
-
bezpłatny kurs języka angielskiego
-
grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach;
-
przyjazną atmosferę w pracy;
-
spotkania integracyjne;
-
nagrody pieniężne za zgłaszanie pomysłów, usprawnień (Kaizen)
-
możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
-
Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;
-
-
Automatyk
Alumetal SA- Nowa Sól
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
· nadzór nad stanem technicznym oraz właściwą eksploatacją maszyn, urządzeń i obiektów budowlanych;
· montaż i obsługa aparatury regulacyjnej, pomiarowej, pneumatyki i automatyki przemysłowej, dokonywanie napraw, remontów i konserwacji;
· nadzorowanie prawidłowej eksploatacji przyrządów pomiarowych;
· wdrażanie przedsięwzięć modernizacyjno-remontowych mających na celu poprawę jakości, rozszerzenie asortymentu produkcji, zwiększenie wydajności produkcji oraz minimalizację kosztów.
Wymagania
· wykształcenie średnie techniczne lub wyższe o profilu elektronika/automatyka/robotyka;
· minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku elektronik/automatyk;
· uprawnienia SEP minimum do 1kV;
· znajomość sterowników PLC Siemens S7 (diagnostyka usterek w oparciu o programowanie SIMATIC Manager oraz PCS7);
· umiejętność czytania dokumentacji technicznej maszyn i urządzeń;
· mile widziana umiejętność programowania paneli operatorskich Siemens;
· znajomość budowy maszyn;
· dyspozycyjność, zaangażowanie i odpowiedzialność;
· komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
· zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
· szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
· atrakcyjne warunki zatrudnienia;
· dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej LUXMED
· pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do karty sportowej, pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);
· bezpłatny kurs języka angielskiego;
· grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.
-
Inżynier Materiałowy - Metalurg
Alumetal SA- Kęty
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
· prowadzenie prac rozwojowych mających na celu identyfikację możliwości wykorzystania nowych stopów odlewniczych;
· dobór materiałów i procesów dla nowych produktów;
· modyfikowanie obecnie stosowanych materiałów i procesów w celu poprawy wydajności, efektywności i trwałości produktu;
· badanie materiałów w celu oceny ich odporności na zużycie, tarcie, temperaturę oraz korozję;
· wspieranie produkcji i działu zakupów/zaopatrzenia w zakresie wiedzy technicznej dotyczącej materiałów i procesów;
· analizowanie składu chemicznego i mikrostruktury materiałów w celu identyfikacji defektów;
· obsługa technologiczna jednostek piecowych: przygotowanie i nadzór nad procesem produkcyjnym;
· opracowywanie technicznych norm;
· przygotowanie potrzeb surowcowych i materiałowych;
· wskaźnikowanie i opisywanie procesów produkcyjnych;
· opracowywanie i analizowanie wskaźników produkcji;
· projektowanie i wprowadzanie usprawnień w procesie produkcji;
· przygotowanie i prowadzenie dokumentacji technicznej;
· udział w projektach badawczo-rozwojowych;
· śledzenie postępu technicznego/technologicznego i wdrażanie innowacji.
Wymagania
· wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: inżynieria materiałowa, metalurgia, inżyniera mechaniczna, inżyniera przemysłowa, technologia chemiczna;
· wiedza z zakresu metalurgii, inżynierii materiałowej lub odlewnictwa;
· predyspozycje osobowościowe do: pracy zespołowej, pracy analitycznej i planistycznej;
· samokształcenia oraz osiągania wyznaczonych celów
· minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku;
· mile widziane doświadczenie w automotive;
· znajomość techniki i technologii procesów metalurgicznych;
· znajomość podstaw organizacji pracy, znajomość systemów zarządzania jakością;
· umiejętność nieszablonowego myślenia oraz szybkiego rozwiązywania problemów;
· znajomość metodologii rozwiązywania problemów (8D, 5 WHY, FISH BONE, FMEA itp.);
· znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word, Power Point);
· umiejętność czytania rysunku technicznego;
· mile widziana znajomość programu AutoCAD;
· bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
· gotowość do odbywania podróży służbowych.
Oferujemy
· zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
· dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej;
· szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
· atrakcyjne warunki zatrudnienia;
· pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);
· bezpłatny kurs języka angielskiego;
· grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.
-
Operator mieszarki
Alumetal SA- Kęty
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
-
Zakres obowiązków
Firma T+S Sp. z o.o., Spółka należąca do Grupy Alumetal, która prowadzi działalność w branży produkcyjnej aluminiowych stopów odlewniczych zatrudni pracownika na stanowisku:
OPERATOR MIESZARKI
Miejsce pracy: Kęty, woj. małopolskie
Wymagania
-
mile widziane wykształcenie zawodowe;
-
mile widziane doświadczenie w branży przemysłowej;
-
wymagane uprawnienia do obsługi wózków widłowych
-
odpowiedzialność i dyspozycyjność pracy w systemie III-zmianowym od poniedziałku do piątku
-
motywacja do pracy.
Oferujemy
-
stałą stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
-
atrakcyjne warunki zatrudnienia;
-
dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej;
-
szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
-
atrakcyjne warunki zatrudnienia;
-
pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);
-
grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach;
-
atmosfera pracy oparta na szacunku współpracy oraz otwartości na różnorodności.
-
-
Specjalista ds. usług Chmurowych Microsoft
Alumetal SA- Kęty
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
· definiowanie i doskonalenie standardów i procesów operacyjnych platformy chmurowej
· automatyzacja istniejących procesów
· zarządzanie platformą chmurową
· doradztwo techniczne z użytkownikami biznesowymi w chmurze
· wykorzystanie metodologii DevOps
Wymagania
· wykształcenie wyższe techniczne (profil informatyczny lub pokrewny);
· obowiązkowe jest cenne doświadczenie w pracy z infrastrukturą technologii IT Cloud - najlepiej z Azure i/lub AWS;
· znajomość dobrych praktyk w obszarze rozwiązań hybrydowych;
· praktyczne doświadczenie w konfiguracji infrastruktury Microsoft Azure (najlepiej w obsłudze);
· dobra umiejętność pisania skryptów w języku skryptowym (najlepiej Powershell);
· biegła znajomość języka angielskiego;
· umiejętność analitycznego myślenia;
· umiejętność pracy w międzynarodowym zespole;;
· nastawienie zorientowane na wynik;
· silne zdolności rozwiązywania problemów.
Oferujemy
· zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
· szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
· pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);
· Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);
· Opieka Medyczna dofinansowana przez pracodawcę;
· Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach;
· Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
· bezpłatny kurs języka angielskiego;
· Szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
· Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;
· Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych,
· Przyjazna atmosfera w pracy;
· Spotkania integracyjne.
-
Operator linii Properzi
Alumetal SA- Gorzyce
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- Przygotowanie urządzenia do odlewania i prowadzenie procesu odlewania drutu.
- Nadzorowaniem poziomu metalu w rynnach i zalewaku,
- Czyszczenie urządzenia po zakończeniu odlewania.
- Pomiary temperatury metalu.
- Czyszczenie urządzenia po zakończeniu odlewania.
- Sprawdzenie linii properzi przed rozruchem.
- Nadzorowanie procesu cięcia materiału, walcowania oraz zwijania drutu.
- Spinanie nawiniętej szpuli drutu taśmą za pomocą maszynki spinającej oraz zdejmowanie szpuli ze zwijarki.
- Przygotowanie zwijarki do ponownego zwijania oraz opisywanie zwiniętego materiału
- Nadzorowanie zwijania, zdejmowanie szpuli ze zwijarki za pomocą suwnicy oraz odłożenie szpuli w wyznaczone miejsce, a także nadzorowanie zwijania.
- Odwożenie za pomocą wózka widłowego zwojów w miejsce składowania
- Czyszczenie formy koła odlewniczego linii Properzi.
Wymagania
Od osób ubiegających się o ww. stanowisko oczekujemy:
-wykształcenia zawodowego
-dobrej organizacji czasu pracy;
-gotowości do pracy w systemie 3-zmianowym (pon. - pt.);
-zdolności manualnych;
-motywacji i chęci do pracy;
-umiejętności pracy w zespole.
Oferujemy
-
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
-
Przyjazną atmosferę w pracy;
-
Spotkania integracyjne;
-
Atrakcyjne wynagrodzenie;
-
Premiowy Program Poleceń Pracowniczych,
-
Nagrody pieniężne za zgłaszanie pomysłów, usprawnień (Kaizen),
-
Program losowania atrakcyjnych nagród dla pracowników za spełnienie założeń wydajnościowych;
-
Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);
-
Ubezpieczenie grupowe dofinansowane przez pracodawcę;
-
Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
-
Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;
-
Możliwość uzyskania uprawnień (np.: operator wózków jezdniowych, operator suwnic sterowanych z poziomu roboczego, operator żurawia stacjonarnego, uprawnienia SEP, itp.);
-
Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych;
-
Niezbędne narzędzia do pracy oraz odzież roboczą.
-
-
Magazynier
Alumetal SA- Gorzyce
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Przewóz materiału z hali produkcyjnej na Magazyn Wyrobów Gotowych (MWG).
-
Ważenie oraz właściwe przygotowanie ładunku do transportu.
-
Dbanie o stan techniczny pojazdów oraz narzędzi .
-
Wypełnianie na bieżąco książki pojazdów.
-
Załadunek towaru zgodnie w warunkami technicznymi i wymogami Klienta.
-
Właściwe magazynowanie towaru w obszarze MWG.
-
Rozładunki surowców czystych.
-
Rozładunki i załadunki towarów z Magazynu Technicznego
-
Wydawanie surowców czystych – przesunięcia między umiejscowieniami.
-
Wprowadzanie danych do systemu IFS.
-
Przygotowywanie codziennych raportów stanu MWG
Wymagania
-
min. wykształcenia zawodowego;
-
uprawnienia UDT – wózek widłowy;
-
dobrej organizacji czasu pracy;
-
gotowości do pracy w systemie 4-brygadowym;
-
zdolności manualnych;
-
motywacji i chęci do pracy;
-
umiejętności pracy w zespole:
-
oferta pracy zarówno dla mężczyzn jak i kobiet z uprawnieniami UDT.
Oferujemy
-
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
-
Przyjazną atmosferę w pracy;
-
Spotkania integracyjne;
-
Atrakcyjne wynagrodzenie;
-
Premiowy Program Poleceń Pracowniczych,
-
Nagrody pieniężne za zgłaszanie pomysłów, usprawnień (Kaizen),
-
Program losowania atrakcyjnych nagród dla pracowników za spełnienie założeń wydajnościowych;
-
Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);
-
Ubezpieczenie grupowe dofinansowane przez pracodawcę;
-
Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
-
Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;
-
Możliwość uzyskania uprawnień (np.: operator wózków jezdniowych, operator suwnic sterowanych z poziomu roboczego, operator żurawia stacjonarnego, uprawnienia SEP, itp.);
-
Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych;
-
Niezbędne narzędzia do pracy oraz odzież roboczą.
-
-
Operator linii Properzi
Alumetal SA- Gorzyce
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- Przygotowanie urządzenia do odlewania i prowadzenie procesu odlewania drutu.
- Nadzorowaniem poziomu metalu w rynnach i zalewaku,
- Czyszczenie urządzenia po zakończeniu odlewania.
- Pomiary temperatury metalu.
- Czyszczenie urządzenia po zakończeniu odlewania.
- Sprawdzenie linii properzi przed rozruchem.
- Nadzorowanie procesu cięcia materiału, walcowania oraz zwijania drutu.
- Spinanie nawiniętej szpuli drutu taśmą za pomocą maszynki spinającej oraz zdejmowanie szpuli ze zwijarki.
- Przygotowanie zwijarki do ponownego zwijania oraz opisywanie zwiniętego materiału
- Nadzorowanie zwijania, zdejmowanie szpuli ze zwijarki za pomocą suwnicy oraz odłożenie szpuli w wyznaczone miejsce, a także nadzorowanie zwijania.
- Odwożenie za pomocą wózka widłowego zwojów w miejsce składowania
- Czyszczenie formy koła odlewniczego linii Properzi.
Wymagania
Od osób ubiegających się o ww. stanowisko oczekujemy:
-wykształcenia zawodowego
-dobrej organizacji czasu pracy;
-gotowości do pracy w systemie 3-zmianowym (pon. - pt.);
-zdolności manualnych;
-motywacji i chęci do pracy;
-umiejętności pracy w zespole.
Oferujemy
-
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
-
Przyjazną atmosferę w pracy;
-
Spotkania integracyjne;
-
Atrakcyjne wynagrodzenie;
-
Premiowy Program Poleceń Pracowniczych,
-
Nagrody pieniężne za zgłaszanie pomysłów, usprawnień (Kaizen),
-
Program losowania atrakcyjnych nagród dla pracowników za spełnienie założeń wydajnościowych;
-
Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);
-
Ubezpieczenie grupowe dofinansowane przez pracodawcę;
-
Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
-
Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;
-
Możliwość uzyskania uprawnień (np.: operator wózków jezdniowych, operator suwnic sterowanych z poziomu roboczego, operator żurawia stacjonarnego, uprawnienia SEP, itp.);
-
Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych;
-
Niezbędne narzędzia do pracy oraz odzież roboczą.
-
-
Specjalista ds. Ochrony Środowiska
Alumetal SA- Kęty
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Stały nadzór nad realizowaniem polityki środowiskowej w zakładach Grupy Alumetal,
-
Przeprowadzanie audytów oraz raportowanie stanu w zakresie ochrony środowiska w Grupie;
-
Nadzór nad przestrzeganiem wymagań prawa w zakresie ochrony środowiska oraz wynikających z norm ISO 14001;
-
Kontrola warunków pracy w zakresie ochrony środowiska oraz składanie wniosków i aktywne uczestnictwo w celu podnoszenia standardów w tym zakresie;
-
Inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań prośrodowiskowych
-
Opracowywanie wewnętrznych zarządzeń i instrukcji oraz procedur systemowych ISO 14001;
-
Nadzór nad prowadzeniem obowiązkowych pomiarów środowiskowych zgodnie z wydanymi PZ w grupie,
-
Nadzór nad spełnianiem wymagań PZ oraz wymagań określonych w procedurach UsO,
-
Znajomość konkluzji BAT,
-
Współpraca z poszczególnymi działami, firmami zewnętrznymi oraz urzędami i instytucjami w zakresie wprowadzania ewentualnych zmian w wydanych PZ,
-
Obsługa systemu BDO,
-
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu ochrony środowiska,
-
Nadzór nad funkcjonowaniem wewnętrznych procedur z zakresu ochrony środowiska,
-
Nadzorowanie bieżących spraw dotyczących ochrony środowiska oraz współpraca z instytucjami i urzędami w tym zakresie;
-
Przygotowywanie niezbędnych dokumentów oraz prowadzenia sprawozdawczości w zakresie Ochrony Środowiska;
-
Ścisła współpraca z Pełnomocnikiem Zarządu ds. bezpieczeństwa i ochrony środowiska;
-
Ścisła współpraca z działem Inwestycji i Rozwoju w zakresie nowo powstających inwestycji i projektów,
-
Współpraca z pozostałymi pracownikami działu BHP i Ochrony Środowiska w zakładach w Polsce i na Węgrzech.
Wymagania
-
wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie ochrony środowiska;
-
minimum 2 - letnie doświadczenie w firmie produkcyjnej w dziale ochrony środowiska lub doświadczenie na samodzielnym stanowisku specjalisty ds. ochrony środowiska;
-
znajomość Systemu Zarządzania ISO 14001;
-
bardzo dobra znajomość przepisów o ochronie środowiska w tym ustawy o odpadach;
-
samodzielność i własna inicjatywa w działaniu w zakresie proponowania zmian, nowych rozwiązań itp.
-
umiejętność organizacji pracy, komunikatywność;
-
znajomość środowiska BDO;
-
znajomość przepisów dotyczących transgranicznego przekazywania odpadów;
-
znajomość przepisów odnoszących się do różnych obowiązków sprawozdawczych, m.in. BDO, KOBIZE, GUS, PRTR,
-
prawo jazdy kat. B;
-
mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
-
mile widziane doświadczenie w zakresie BHP, jednak nie jest to warunek konieczny;
Oferujemy
-
zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
-
możliwość wprowadzania własnych inicjatyw i standardów w Grupie,
-
wsparcie zespołu i przyjazną atmosferę w dziale,
-
szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
-
rynkowe warunki zatrudnienia;
-
pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);
-
bezpłatny kurs języka angielskiego;
-
grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.
-
-
Specjalista ds. BHP i Ochrony Środowiska
Alumetal SA- Kęty
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
realizacja obowiązków służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Służby Bezpieczeństwa i Higieny Pracy;
-
realizowanie polityki środowiskowej oraz bezpieczeństwa pracy na terenie zakładu produkcyjnego;
-
codzienne raportowanie stanu bezpieczeństwa oraz w zakresie ochrony środowiska;
-
nadzór nad przestrzeganiem wymagań prawa w zakresie bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska oraz wynikających z norm ISO 14001 i 45001;
-
kontrola warunków pracy, składanie wniosków i aktywne uczestnictwo w celu podnoszenia standardów bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska;
-
inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań motywujących pracowników do bezpiecznych zachowań;
-
opracowywanie wewnętrznych zarządzeń i instrukcji BHP oraz procedur systemowych ISO 14001 i 45001;
-
analiza incydentów i zdarzeń w pracy;
-
prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu BHP: instruktaż ogólny, szkolenia prewencyjne, powypadkowe;
-
udział w ocenie ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy;
-
organizacja szkoleń podnoszących kwalifikacje pracowników;·
-
nadzorowanie bieżących spraw dotyczących ochrony środowiska oraz współpraca z instytucjami i urzędami w tym zakresie;
-
przygotowywanie niezbędnych dokumentów oraz prowadzenia sprawozdawczości w zakresie Ochrony Środowiska;
-
ścisła współpraca z Pełnomocnikiem Zarządu ds. bezpieczeństwa i ochrony środowiska;
-
współpraca z członkami zespołu specjalistów ds. BHP w pozostałych zakładach w Polsce i na Węgrzech.
Wymagania
-
wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa pracy i higieny pracy;
-
minimum 2 - letnie doświadczenie w dziale BHP w firmie produkcyjnej;
-
znajomość Systemów Zarządzania ISO 14001 i 45001;
-
bardzo dobra znajomość przepisów BHP i ochrony środowiska;
-
samodzielność i własna inicjatywa w działaniu;
-
umiejętność organizacji pracy, komunikatywność i samodzielność;
-
znajomość środowiska BDO w celu prowadzenia ewidencji odpadów;
-
prawo jazdy kat. B;
-
posiadanie uprawnień inspektora ochrony ppoż. będzie dodatkowym atutem;
-
mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Oferujemy
-
zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
-
szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
-
rynkowe warunki zatrudnienia;
-
pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);
-
bezpłatny kurs języka angielskiego;
-
grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.
-
Kontakt
Alumetal SA
ul. Kościuszki 111
32-650 Kęty
Tel.: (+48 33) 47 07 100
E-mail: alumetal@alumetal.pl