Główny specjalista ds. nadzoru nad incydentami i ochrony danych osobowych

Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie MC oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzinna dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań: brak.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Do budynku prowadzą 2 wejścia od ul. Królewskiej, które są oznaczone literami A i B. Do obu wejść prowadzą schody.
Przy schodach do wejścia A znajduje się podjazd dla wózków. Dla gości przeznaczone jest wejście A. W budynku w holu A jest winda dostosowana do wjazdu wózków co umożliwia dostęp do wszystkich kondygnacji budynku osobom z niepełnosprawnością ruchową. Przed budynkiem wyznaczono 2 ogólnodostępne miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W recepcji przy wejściu A i przy wejściu B są pętle indukcyjne.

  • Nadzoruje zasady bezpieczeństwa ochrony danych osobowych w Departamencie
  • Współpracuje z Inspektorem Ochrony Danych MC oraz komórkami odpowiedzialnymi za ochronę danych osobowych w zakresie zapewnienia zgodności przetwarzania danych osobowych przetwarzanych w komórce organizacyjnej z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
  • Koordynuje obsługę incydentów bezpieczeństwa i naruszeń ochrony danych osobowych w ramach właściwości komórki organizacyjnej we współpracy z Inspektorem Ochrony Danych
  • Nadzoruje nadawanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych pracownikom Departamentu oraz prowadzi ich ewidencję
  • Koordynuje przygotowanie zgłoszeń zmian do Rejestru czynności przetwarzania danych osobowych oraz do Rejestru kategorii czynności przetwarzania danych osobowych w ramach komórki organizacyjnej oraz prowadzi ewidencję upoważnień do przetwarzania danych osobowych i ewidencję umów powierzenia przetwarzania danych osobowych w komórce organizacyjnej

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie ochrony danych osobowych
  • Przeszkolenie z zakresu ochrony danych osobowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Wiedza z zakresu: kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie postępowań administracyjnych, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej oraz działań i organizacji MC, rozporządzenia eIDAS, RODO oraz ustawy o ochronie danych osobowych
  • Kompetencje miękkie: komunikacja, myślenie analityczne, współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, kreatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe lub studia podyplomowe z zakresu ochrony danych osobowych
  • doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego na stanowisku na Inspektora ochrony danych osobowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Posiadanie Certyfikatu ISO 27001
  • Znajomość: narzędzi IT wspierających zarządzanie np. JIRA, ITSM Atmosfera

Oferujemy

  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość częściowego wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość skorzystania z Programu Wsparcia Pracowników (anonimowe porady psychologiczne)
  • Strefa aktywności wraz z miejscem do odświeżenia się
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Doskonała lokalizacja
Dodana
Wygasa (jutro)

Polecani pracodawcy