Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 09.04.2025

Specjalista ds. kadr funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej

Ministerstwo Finansów w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • Realizuje zadania z zakresu świadczeń socjalnych funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej pełniących służbę w Ministerstwie Finansów oraz członków ich rodzin, m.in.: dopłaty do wypoczynku, dopłaty do zajęć kulturalno-oświatowych lub sportowo-rekreacyjnych oraz zwroty kosztów przejazdu koleją oraz zapomóg, we współpracy z Biurem Dyrektora Generalnego.
  • Prowadzi sprawy związane z wydawaniem, weryfikacją zgłoszeń i prowadzeniem ewidencji legitymacji służbowych dla funkcjonariuszy pełniących służbę w ministerstwie oraz dla dyrektorów Izb Administracji Skarbowej będących funkcjonariuszami.
  • Realizuje zadania zw. z przestrzeganiem dyscypliny czasu służby przez funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej pełniących służbę w MF.
  • Prowadzi akta osobowe funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej pełniących służbę w MF.
  • Wykonuje czynności kancelaryjne przy pomocy elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją (EZD), w tym przedkłada korespondencję przełożonym do wglądu, dekretacji i podpisu. Rozdziela zadekretowaną korespondencję na właściwe komórki organizacyjne.
  • Obsługuje przychodzące i wychodzące połączenia telefoniczne oraz urządzenia biurowe w celu zapewnienia sprawnej organizacji pracy kierownictwa departamentu.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie biurowym
  • Znajomość ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej oraz aktów wykonawczych do tej ustawy
  • Znajomość arkusza kalkulacyjnego MS Excel na poziomie średniozaawansowanym
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
  • Umiejętność precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi
  • Komunikatywność
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm.), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze kadrowym
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym posługiwanie się językiem w typowych, prostych sytuacjach komunikacyjnych
  • Znajomość organizacji i funkcjonowania MF, KAS oraz jednostek podległych
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym (połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną w budynku Ministerstwa Finansów)
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
  • Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, bufet, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
  • Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 09.04.2025

Polecani pracodawcy