Główny specjalista ds. promocji i projektów

Ministerstwo Finansów w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • nietypowe godziny pracy w tym dyżury - z uwagi na organizację eventów w dni wolne od pracy
  • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz – w związku z koordynowaniem
    ogólnopolskich akcji promocyjnych i współpraca z mediami oraz instytucjami
    zewnętrznymi, w tym mediami
  • Współpracuje przy opracowywaniu strategii i założeń komunikacyjnych do prowadzonych przez biuro ogólnopolskich projektów i kampanii informacyjnych i promocyjnych
  • Bierze udział w realizacji działań i projektów informacyjnych i promocyjnych Ministerstwa Finansów (MF) i Krajowej Administracji Skarbowej (KAS), miedzy innymi w obszarze usług dla podatników i wprowadzanych ułatwień w wykonywaniu obowiązków podatkowych i celnych także we współpracy z pracownikami komórek jednostek organizacyjnych KAS i innymi osobami w ministerstwie
  • Opiniuje wnioski o uzyskanie honorowego patronatu MF i KAS
  • Organizuje i zapewnia obsługę spotkań informacyjno-promocyjnych (konferencji, targów, uroczystości, imprez okolicznościowych, itp.) z udziałem kierownictwa i przedstawicieli MF i KAS
  • Planuje i współpracuje przy realizacji ogólnopolskich badań socjologicznych dla resortu finansów z zakresu komunikacji, a także postrzegania MF i KAS oraz przygotowuje analizy tematyczne na potrzeby prowadzonych przez biuro projektów
  • Współpracuje ze środowiskami opiniotwórczymi, instytucjami zewnętrznymi, w tym Organizacjami Pożytku Publicznego oraz innymi urzędami administracji państwowej w zakresie realizowanych działań informacyjnych i promocyjnych
  • Przygotowuje projekty materiałów informacyjno-promocyjnych w celu dostarczenia odbiorcom informacji na temat nowych regulacji lub rozwiązań prawnych oraz działalności MF i KAS
  • Koordynuje organizację spotkań ministra finansów i członków kierownictwa w ramach dialogu z biznesem z przedsiębiorcami i innymi interesariuszami biznesowymi

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze public relations lub promocji lub organizacji eventów
  • Znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość organizacji Ministerstwa Finansów i Krajowej Administracji Skarbowej
  • Wiedza z obszaru działań informacyjnych, promocyjnych oraz wizerunkowych
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Umiejętność redagowania tekstów
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm.), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikowanie się
  • Znajomość przepisów ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej
  • Znajomość prawa podatkowego

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym (połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną w budynku Ministerstwa Finansów)
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów
    z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
  • Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
  • Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Dodana
Wygasa (za 8 dni)

Polecani pracodawcy