Specjalista ds. nadzoru i kontroli nad jednostkami

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy oraz warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich,
  • bardzo ograniczona możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich,
  • konieczna asysta innego pracownika/opiekuna,
  • w budynku brak oznaczeń dla osób niewidomych,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
  • nie występują szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy,
  • obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne i mailowe,
  • praca w pokoju wieloosobowym,
  • praca przy komputerze powyżej czterech godzin oraz przy użyciu urządzeń biurowych,
  • przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.

  • Realizuje obowiązki sprawozdawcze Departamentu polegające na analizie dokumentacji rozliczeniowej nadzorowanych jednostek.
  • Analizuje plany i wnioski finansowe nadzorowanych jednostek.
  • W oparciu o opinie firm audytorskich, sporządza rekomendacje do sprawozdań finansowych państwowych instytucji kultury w zakresie prowadzonej działalności merytorycznej i finansowej.
  • Monitoruje gospodarkę finansową instytucji kultury oraz przeprowadza jej ocenę na podstawie otrzymywanych informacji.
  • Bierze udział w przygotowywaniu wkładu do planów budżetu cz. 24 w zakresie nadzorowanych jednostek.
  • Bierze udział w opracowaniu wkładu do sprawozdania łącznego ze stanu realizacji mierników w zakresie jednostek przypisanych do nadzoru.
  • Bierze udział w agregowaniu danych z zakresu kontroli zarządczej na podstawie Oświadczeń o stanie kontroli zarządczej Dyrektorów nadzorowanych jednostek.
  • Uzyskuje informacje od jednostek podległych i nadzorowanych na potrzeby dalszych prac związanych z przygotowywaniem zestawień i wyjaśnień z przeznaczeniem wewnętrznym lub innych podmiotów zewnętrznych.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w realizacji zadań z zakresu finansów lub księgowości lub audytu lub planowania budżetowego lub sprawozdawczości finansowej lub controllingu
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej
  • Znajomość ustawy o muzeach
  • Znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa
  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • Kompetencje: myślenie analityczne, organizacja pracy i osiąganie rezultatów, skuteczna komunikacja, zorientowanie na klienta.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Stołówka pracownicza
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
  • Szkolenia, możliwość refundacji kosztów nauki języków obcych oraz studiów podyplomowych,
  • Pakiet socjalny (np. niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach),
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • Dofinansowanie do kart sportowych,
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie,
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • Dobrą lokalizację,
  • Miłą atmosferę pracy.
Dodana
Wygasa (za 9 dni)

Polecani pracodawcy