Główny specjalista ds. ciągłej zdatności do lotu statków powietrznych lotnictwa ogólnego

Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • praca w terenie,
  • nietypowe godziny pracy (w tym dyżury),
  • zagrożenie korupcją,
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji).

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy- Warszawa:

Budynek siedziby Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (np. wjazd do budynku, windy, toalety).

  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
  • Budynek klimatyzowany.

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy - Bielkso-Biała

W budynku znajduje się winda, prosty wjazd do budynku, toalety nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
  • Brak klimatyzacji

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy - Poznań:

W budynku znajduje się winda, prosty wjazd do budynku, szeroki korytarze, toalety nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
  • Brak klimatyzacji

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy - Wrocław:

Budynek oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (np. wjazd do budynku, windy, szerokie korytarze toalety).

  • Praca odbywa się przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
  • Budynek klimatyzowany.

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy - Gdańsk:

Brak windy w budynku, prosty wjazd do budynku, toalety nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

  • Praca odbywa się przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
  • W budynku jest winda /platforma na schody dla wózków inwalidzkich.
  • Brak klimatyzacji.

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy - Rzeszów:

W budynku nie ma windy, wejście do budynku po trzech stopniach, toalety nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

  • Praca odbywa się przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
  • Brak klimatyzacji.

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy - Kraków

W budynku znajduje się winda, prosty wjazd do budynku, toalety nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
  • Brak klimatyzacji.

  • Prowadzi i koordynuje, jako przewodniczący zespołu, prace członków zespołu, w tym rozdziela zadania oraz monitoruje stopień ich wykonania, w ramach przydzielonych mu procesów certyfikacji podmiotów, ubiegających się o wydanie certyfikatu CAMO, CAO oraz AMO w celu zbadania czy podmiot spełnia wymagania krajowych i międzynarodowych przepisów w zakresie ciągłej zdatności do lotu oraz sprawdzenia trwałej zdolności podmiotu do bezpiecznego wykonywania działalności.
  • Prowadzi bieżący nadzór oraz przewodniczy zespołom audytującym podmioty posiadające certyfikat CAMO, CAO lub AMO oraz podmiotów wyspecjalizowanych w zakresie oceny zdatności do lotu, napraw i obsługi (PW) w celu monitorowania, czy podmiot spełnia wymagania krajowych i międzynarodowych przepisów w zakresie ciągłej zdatności do lotu.
  • Prowadzi i koordynuje, jako przewodniczący zespołu, prace członków zespołu, w tym rozdziela zadania oraz monitoruje stopień ich wykonania, w celu wydania świadectwa zdatności do lotu, poświadczenia przeglądu zdatności do lotu, zezwolenia na lot oraz innych wymaganych dokumentów SP-GA, pozwoleń na wykonywanie lotów dla statków powietrznych kategorii specjalnej.
  • Prowadzi i koordynuje, jako przewodniczący zespołu, prace członków zespołu, w tym rozdziela zadania oraz monitoruje stopień ich wykonania w ramach kontroli doraźnych na płycie lotniska (RAMP), inspekcji podczas szerokiej obsługi technicznej (SPOT), dokonywania zabezpieczeń oraz zezwalania na zwolnienie z zabezpieczenia SP-GA.
  • Prowadzi i koordynuje proces zatwierdzenia niezależnego personelu przeglądu zdatności do lotu.
  • Przygotowuje opinie oraz uzgadnia projekty aktów normatywnych, zmian procedur w „Podręczniku LTT” oraz uzgadnia projekty dokumentów i pism zgodnie z regulaminem wewnętrznym LTT.
  • Współpracuje z organami Unii Europejskiej i ICAO oraz innymi nadzorami lotniczymi w sprawach związanych z ciągłą zdatnością do lotu
  • Dokonuje oceny alternatywnych sposobów spełnienia wymagań przedstawionych przez organizacje.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe techniczne o kierunku lotniczym lub mechanicznym lub elektrycznym lub elektronicznym
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego powyżej 3 lat w obszarze ciągłej zdatności do lotu statku powietrznego
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Bardzo dobra znajomość ustawy Prawo Lotnicze oraz przepisów Unii Europejskiej w zakresie początkowej oraz ciągłej zdatności do lotu SP.
  • Dobra znajomość KP
  • Dobra znajomość ustawy Prawo przedsiębiorców
  • Kompetencje behawioralne: współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze ciągłej zdatności do lotu statku powietrznego
  • Przeszkolenie z zakresu technik audytowania - audytor wiodący

Oferujemy

  • Stabilną i ciekawą pracę w prestiżowej instytucji państwowej,
  • Dodatek do wynagrodzenia zasadniczego za wysługę lat (do 20 %),
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „13-tka”),
  • Nagrody uznaniowe,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach grupowego ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego,
  • Atrakcyjny pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie do wypoczynku i kart Multi-Sport,
  • Elastyczny czas pracy - rozpoczynanie pracy w godz. 7.00 - 9.00,
  • Możliwość pracy zdalnej,
Dodana
Wygasa (dzisiaj)

Polecani pracodawcy