Aplikant straży miejskiej w wydziale straży miejskiej i zarządzania kryzysowego

  • Słupsk, pomorskie pow. Słupsk

Specjalista ds. administracji

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas określony

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Inne wymagania: niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
    2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    3. ukończone 21 lat;
    4. wykształcenie minimum średnie;
    5. uregulowany stosunek do służby wojskowej;
    6. posiadanie prawa jazdy kat. B;
    7. bardzo dobra sprawność fizyczna i psychiczna pozwalająca na zatrudnienie na określonym stanowisku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 sierpnia 2010 r. w sprawie badań psychologicznych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 2018 r. poz. 903);
    8. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
    9. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
    10. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
    dodatkowe:
    1. mile widziany ukończony kurs podstawowy na strażnika gminnego (miejskiego) potwierdzony stosownym świadectwem;
    2. biegła znajomość obsługi komputera (Libra Office, Exel);
    3. znajomość ustaw i rozporządzeń:
    - ustawa o strażach gminnych (miejskich);
    - ustawa o samorządzie gminnym;
    4. komunikatywność;
    5. umiejętność argumentowania;
    6. kreatywność;
    7. umiejętność pracy w zespole;
    8. odporność na stres.
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 5 200 PLN
  • Opis wynagrodzenia: wysokość wynagrodzenia od 5200 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 6 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy