Aplikant straży miejskiej w wydziale straży miejskiej i zarządzania kryzysowego
-
Słupsk, pomorskie pow. Słupsk
Specjalista ds. administracji
Umowa o pracę
Pełny etat
Zakres obowiązków
Umowa o pracę na czas określony
Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
-
Inne wymagania: niezbędne:
1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3. ukończone 21 lat;
4. wykształcenie minimum średnie;
5. uregulowany stosunek do służby wojskowej;
6. posiadanie prawa jazdy kat. B;
7. bardzo dobra sprawność fizyczna i psychiczna pozwalająca na zatrudnienie na określonym stanowisku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 sierpnia 2010 r. w sprawie badań psychologicznych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 2018 r. poz. 903);
8. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
9. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
10. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
dodatkowe:
1. mile widziany ukończony kurs podstawowy na strażnika gminnego (miejskiego) potwierdzony stosownym świadectwem;
2. biegła znajomość obsługi komputera (Libra Office, Exel);
3. znajomość ustaw i rozporządzeń:
- ustawa o strażach gminnych (miejskich);
- ustawa o samorządzie gminnym;
4. komunikatywność;
5. umiejętność argumentowania;
6. kreatywność;
7. umiejętność pracy w zespole;
8. odporność na stres. -
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 PLN
-
Opis wynagrodzenia: wysokość wynagrodzenia od 5200 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Dodana
Wygasa
(za 6 dni)
Praca alert - powiadomienia
Specjalista ds. administracji, Słupsk
Podobne oferty pracy
Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?
Zobacz profil pracodawcyPraca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Kobylnica
-
Praca Siemianice
-
Praca Głobino
-
Praca Włynkówko
-
Praca Redzikowo
-
Praca Stanięcino
-
Praca Redzikowo
-
Praca Bolesławice
-
Praca Włynkowo
-
Praca Widzino
-
Praca Bierkowo
-
Praca Reblinko
-
Praca Strzelinko
-
Praca Reblino
-
Praca Charnowo
-
Praca Dębnica Kaszubska
-
Praca Lulemino
-
Praca Przewłoka
-
Praca Damnica
-
Praca Zbyszewo