Jako Lotte Wedel, jesteśmy dumą polskiej tradycji słodkości. Nasza historia sięga 1851 roku, kiedy to Karol Wedel otworzył pierwszą fabrykę czekolady w Polsce. Od tamtej pory, nasze produkty - od uwielbianych przez wszystkich Ptasich Mleczek®, przez wyśmienite czekolady, biszkopty, pierniki, marmoladki, po ekskluzywne praliny i torty waflowe Torcik Wedlowski - zdobyły serca smakoszy na całym świecie. Jesteśmy symbolem jakości i tradycji. W naszych warszawskich zakładach produkcyjnych łączymy dziedzictwo z nowoczesnością, nieustannie dbając o to, by nasze słodycze były synonimem najwyższej klasy. Nasze produkty, znane i cenione w blisko 60 krajach, to efekt pasji i rzemiosła, które przekazywane są z pokolenia na pokolenie. Kluczowe rynki eksportowe to Wielka Brytania, USA i Niemcy, ale nasza czekolada rozpieszcza podniebienia smakoszy na całym świecie. W LOTTE WEDEL nie uznajemy kompromisów, jeśli chodzi o jakość. Tradycyjna technologia produkcji masy czekoladowej i unikanie zamienników tłuszczu kakaowego to nasze sekrety, dzięki którym nasze czekolady mają niepowtarzalny smak i konsystencję. Jesteśmy również blisko naszych klientów dzięki sieci Pijalni Czekolady E.Wedel, gdzie każdy może doświadczyć wyjątkowości naszych wyrobów w atmosferze luksusu i relaksu. Jako część japońskiego koncernu Lotte, cieszymy się stabilnością i możliwością ciągłego rozwoju. Nasza przewaga konkurencyjna opiera się na niezmiennych recepturach, rozpoznawalności marki i globalnym zasięgu. Jesteśmy dumni, że możemy dzielić się z Wami naszą pasją do czekolady i słodyczy, tworząc produkty, które dostarczają radości i słodkich chwil na całym świecie. Zapraszamy do świata Lotte Wedel, gdzie tradycja spotyka się z nowoczesnością, a każdy kęs naszych słodyczy to podróż przez historię i smak najwyższej jakości.

LOTTE WEDEL SP Z O O najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
sprzedaż / zakupy praca fizyczna produkcja / przemysł media / pr / reklama / marketing administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy LOTTE WEDEL SP Z O O

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Bilety na imprezy kulturalne
  • Dodatki świąteczne
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Elastyczny czas pracy
  • Karta MultiSport
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Nowoczesne biuro
  • Pakiet socjalny
  • Pracownicze Plany Kapitałowe
  • Prywatna opieka medyczna
  • Przyjazna atmosfera
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa relaksu
  • System premiowy
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Służbowy laptop
  • Służbowy telefon
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
  • Świeża kawa z ekspresu

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa LOTTE WEDEL SP Z O O

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

LOTTE Wedel

Od 1851 r. tworzymy słodką historię płynącą z intensywnego i głębokiego smaku czekolady. Odkryj ją także w naszym muzeum

Jesteśmy dumni z tworzenia polskiej marki słodyczy, które wybierają miliony ludzi. #WedelDUMA Jesteśmy autorami zmian, dzięki którym rozwijamy firmę, siebie i innych. #WedelWPLYW Jesteśmy jak duża rodzina, gdzie każdy głos, choć inny, ma takie samo znaczenie. #WedelROZNORODNOSC Jesteśmy odpowiedzialni za tworzenie lepszego świata i działamy z myślą o człowieku. #WedelODPOWIEDZIALNOSC Jesteśmy Wedel, a nasza firmowa misja brzmi: „Zmieniamy się nieustannie, by budzić radość w nas i w naszych klientach” Wedel od 1851 r. dostarcza przyjemność płynącą z najwyższej jakości czekolady i oferuje m.in. takie słodycze jak Ptasie Mleczko®, Mieszanka Wedlowska, czekolady, ciastka, wafle, praliny, batony, Torcik Wedlowski, a także lody. W produkcji firma wykorzystuje wyłącznie najwyższej jakości kakao z Ghany, oraz używa tradycyjnej technologii do tworzenia masy czekoladowej i nie stosuje zamienników tłuszczu kakaowego. Produkty Wedla są dostępne w sklepach sieciowych i detalicznych, a także w sieci Pijalni Czekolady E.Wedel, liczącej 30 lokali w całej Polsce. Poza umacnianiem kluczowej pozycji na krajowym rynku, ważną częścią strategii jest eksport - wedlowskie produkty są dostępne w blisko 60 krajach na całym świecie. Będąc częścią grupy LOTTE., Wedel jest zarządzany lokalnie, przez polski zespół zarządzający, a wszyscy pracownicy są autorami zmian – współtworzą firmę i jej portfolio. Strukturę zatrudnienia wyróżnia różnorodność, a kultura organizacyjna oparta jest na szacunku i otwartości na różne punkty widzenia oraz nowe rozwiązania, przy jednoczesnym pielęgnowaniu pamięci o historii i dokonaniach założycieli. Więcej o kulturze organizacyjnej Wedla: https://wedel.pl/o-firmie/nasze-wartosci Wedel to firma o bogatej tradycji społecznej odpowiedzialności. Pionierskie podejście rodziny Wedlów jest kontynuowane, poprzez realizację strategii CSR, której towarzyszy hasło: „z przyjemnością dla przyszłości”. Więcej na: https://wedel.pl/o-firmie/spoleczna-odpowiedzialnosc

Miasto
Warszawa
Siedziba główna
Warszawa, Mazowieckie
Branża
Produkcja żywności i napojów
Specjalizacje
Czekolada, Produkcja i Słodycze

Rok założenia

1851

Liczba pracowników

1 001-5 000

Liczba obserwujących

119

LOTTE WEDEL SP Z O O poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
LOTTE WEDEL SP Z O O
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Lublin
  3. Bielsko-Biała
  4. Łęczna
  5. Wrocław
  6. Radom
  7. Pruszków
  8. Kraków
  9. Poznań
  10. Góra Kalwaria

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca LOTTE WEDEL SP Z O O - oferty archiwalne

  • Analityk/ Analityczka Systemów Finansowych

    LOTTE WEDEL SP Z O O
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Analiza potrzeb biznesowych oraz wymagań klientów wewnętrznych dot. rozwoju systemów IT wspierających procesy finansowe
      • Formułowanie oraz weryfikowanie wymagań pod kątem możliwych rozwiązań i przygotowanie dokumentacji dla dostawcy
      • Projektowanie nowych funkcjonalności systemu i rozwój istniejących obszarów
      • Prowadzenie projektów i aktywne uczestnictwo w projektach tworzenia aplikacji IT dla procesów finansowych, we współpracy z zespołem IT i zewnętrznymi konsultantami
      • Testowanie wdrażanych rozwiązań
      • Utrzymanie systemów IT wspierających procesy w dziale finansów, ze wsparciem zespołu IT i zewnętrznych konsultantów
      • Tworzenie i aktualizowanie instrukcji funkcjonalnych
      • Prowadzenie szkoleń dla użytkowników
      • Nadzór nad tworzeniem i aktualizowaniem dokumentacji technicznej
      • Prowadzenie analiz ad-hoc oraz wsparcie w obszarze ewaluacji projektów

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe - kierunki finansowe i ekonomiczne, mile widziane dodatkowe wykształcenie w obszarze IT
      • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku lub 5 lat doświadczenia w obszarze finansów
      • Doświadczenie w projektach polegających na wdrożeniu aplikacji IT
      • Znajomość systemów klasy ERP, BI
      • Mile widziana znajomość systemy SAP
      • Znajomość angielskiego na poziomie komunikatywnym
      • Umiejętność modelowania procesów biznesowych
      • Umiejętność analitycznego myślenia i formułowania rekomendacji
      • Doświadczenie w przygotowywaniu przejrzystej dokumentacji biznesowej
      • Umiejętność analizy problemu i wskazanie rozwiązania
      • Umiejętność tworzenia jasnych wytycznych i instrukcji
      • Umiejętność identyfikacji potrzeb biznesowych, planowania projektów
      • Umiejętność konkretyzacji celów i przedstawienie całościowych koncepcji
      • Umiejętność komunikacji zarówno na poziomie biznesowym jak i technicznym
      • Umiejętność szybkiej reakcji, identyfikacji i analizy problemu
      • Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania oraz projekty

      Oferujemy

      • umowa o pracę
      • dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce
      • możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej
      • słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka
      • dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników
      • doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy
      • krótszy czas pracy w piątki (pon.-czw. pracujemy 30 min dłużej, a w piątki kończymy 2h wcześniej)
      • budynek biurowy jest częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową
      • zniżki na bilety Kolei Mazowieckich
      • ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów
      • swobodny dostęp do produktów i nowości E. Wedel
      • zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel
      • wolontariat pracowniczy
  • Starszy Specjalista/ Starsza Specjalistka Mediów

    LOTTE WEDEL SP Z O O
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • starszy specjalista (senior)
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Opracowywanie przy współpracy z brand marketingiem planów komunikacyjnych dla wybranych marek z portfela LOTTE Wedel
      • Nadzór operacyjny nad pracami agencji strategicznej, mediowej i digitalowej, PR-owej
      • Planowanie i zakup kampanii mediowych – nadzór nad ich przebiegiem i optymalizacją
      • Planowanie i nadzór nad projektami specjalnymi
      • Tworzenie wytycznych do aplikacji w kampaniach na podstawie rekomendacji strategicznych, wniosków ze zrealizowanych kampanii i trendów komunikacyjnych
      • Rozwój zespołu Marketingu i R&D w zakresie podstaw planowania kampanii mediowych
      • Współpraca z partnerami wewnętrznymi (dział badań, dział analiz, dział strategii itp.) w celu opracowania rekomendacji działań mediowych dopasowanych do celów komunikacyjnych
      • Przyczynianie się do wzrostu konkurencyjności organizacji poprzez zwiększanie efektywności rozwiązań mediowych oraz testowanie nowych rozwiązań digital dostępnych na rynku
      • Identyfikacja trendów konsumenckich i zmian w konsumpcji mediów w celu optymalizacji prowadzonych działań
      • Współzarządzanie budżetem mediowym i produkcyjnym

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe: zarządzanie, ekonomia, marketing, media, itp.)
      • Minimum 4 lata doświadczenia w obszarze mediów – po stronie agencji lub klienta
      • Dobra znajomość rynku mediów oraz narzędzi do holistycznego planowania komunikacji i analizy rekomendacji
      • Udokumentowana umiejętność koordynowania projektów z zakresu marketingu, mediów, działań digital
      • Umiejętność myślenia analitycznego
      • Biegła znajomość języka angielskiego
      • Znajomość obsługi pakietu MS Office
      • Komunikatywność i umiejętność budowania pozytywnych relacji
      • Kreatywność i zorientowanie na pracę zespołową

      Oferujemy

      • umowa o pracę
      • dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce
      • możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej
      • słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka
      • dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników
      • doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy
      • krótszy czas pracy w piątki (pon.-czw. pracujemy 30 min dłużej, a w piątki kończymy 2h wcześniej)
      • budynek biurowy jest częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową
      • zniżki na bilety Kolei Mazowieckich
      • ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów
      • swobodny dostęp do produktów i nowości E. Wedel
      • zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel
      • wolontariat pracowniczy
  • Administrator/ Administratorka Magazynu Technicznego

    LOTTE WEDEL SP Z O O
    • Warszawa
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Zapewnienie dostępności części zamiennych do maszyn i urządzeń w celu zapewnienia ciągłości produkcji
      • Dokonywanie zakupów części zamiennych zgodnie z polityką zakupową oraz przy użyciu niezbędnych do tego narzędzi (SAP, Ariba)
      • Terminowe przyjmowanie części na stan zgodnie z ich miejscem przeznaczenia
      • Tworzenie indeksów magazynowych dla nowych części zamiennych
      • Monitorowanie minimalnych i maksymalnych stanów magazynowych części zamiennych w celu optymalizacji ich dostępności i kosztów
      • Odnawianie stanów z normaliami warsztatowymi
      • Nadzór nad kartami charakterystyk oraz certyfikatami środków smarnych, czyszczących, które są na stanie magazynu technicznego
      • Organizowanie szkoleń wewnątrzzakładowych z zakresu obrotu częściami zamiennymi w magazynie technicznym
      • Współpraca z dostawcami w zakresie pozyskiwania nowych rozwiązań
      • Wprowadzanie usprawnień z zakresu 4S i innych, podnoszących bezpieczeństwo i ergonomię na obszarach, redukujących straty. Aktywne uczestnictwo w programach poprawiających procesy w organizacji

      Wymagania

      • Wykształcenie min. średnie (techniczne)
      • Min. roczne doświadczenie w obsłudze technicznej w zakładzie przemysłowym
      • Podstawowa znajomość części technicznych i ich zastosowania
      • Umiejętność czytania i rozumienia dokumentacji technicznych
      • Umiejętność gospodarowania częściami zamiennymi zgodnie z procedurą oraz prawem obowiązującym w Polsce
      • Znajomość MS Office
      • Znajomość systemu SAP
      • Znajomość języka angielskiego
      • Kreatywność, inicjatywa, aktywne podejście do rozwiązywania zadań i problemów
      • Umiejętność pracy w zespole
      • Samodzielność w działaniu

      Oferujemy

      • Perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie
      • Realizacja zadań z różnych obszarów
      • Możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań
      • Elastyczny czas pracy
  • Analityk Finansowy/ Analityczka Finansowa (Finanse Sprzedaży KA)

    LOTTE WEDEL SP Z O O
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Samodzielne zbieranie, przetwarzanie oraz analizowanie i konsolidację informacji finansowych
      • Przygotowywanie rekomendacji finansowych dla obszaru sprzedaży, wielowymiarowych kalkulacji projektowych dla klientów z kanału nowoczesnego
      • Prognozowanie wyników finansowych firmy na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne (przygotowywanie budżetu, forecast’ów oraz prognoz finansowych)
      • Identyfikację biznesowych przyczyn odchyleń od budżetu w zakresie analizowanych obszarów
      • Samodzielne przeprowadzenie finansowego zamknięcia miesiąca, półrocza oraz roku
      • uczestnictwo we wdrażaniu nowych rozwiązań i optymalizacji technicznej kontroli finansowej oraz Raportowania (SAS, SAP)
      • Wsparcie w wewnętrznych procesach kontrolnych J-SOX
      • Analizy finansowe ad-hoc

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe kierunkowe
      • Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku młodszego analityka lub analityka finansowego
      • Dobra znajomość zagadnień rachunkowości finansowej i zarządczej
      • Umiejętność biegłej obsługi pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
      • Znajomość angielskiego na poziomie komunikatywnym
      • Mile widziana umiejętność obsługi SAP
      • Rozwinięte zdolności analityczne, dociekliwość i dokładność
      • Komunikatywność i umiejętność budowania pozytywnych relacji
      • Samodzielność i zaangażowanie w wykonywana pracę
      • Umiejętność szybkiego uczenia się
      • Dobra organizacja pracy

      Oferujemy

      • umowa o pracę
      • dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce
      • możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej
      • słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka
      • dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników
      • doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy
      • krótszy czas pracy w piątki (pon.-czw. pracujemy 30 min dłużej, a w piątki kończymy 2h wcześniej)
      • budynek biurowy jest częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową
      • zniżki na bilety Kolei Mazowieckich
      • ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów
      • swobodny dostęp do produktów i nowości E. Wedel
      • zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel
      • wolontariat pracowniczy
  • Analityk Finansowy/ Analityczka Finansowa

    LOTTE WEDEL SP Z O O
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Samodzielne prowadzenie kontrolingu projektu strategicznego – koordynowanie procesu budżetowania oraz prognoz kwartalnych
      • Udział w projekcie strategicznym w celu wdrożenia modułu sprzedażowego i połączenia go z SAP, SAS i SharePoint oraz późniejszy nadzór nad poprawnością zdefiniowanej w ramach odpowiedzialności Master Daty (np. zlecenie, mpk, grupy kont, kalkulacja kosztów wytworzenia produktów itp)
      • Udział w przygotowaniu planu długoterminowego dla zdefiniowanych jednostek.
      • Rozwijanie narzędzi systemowych do prowadzenia kontrolingu projektu strategicznego oraz planu długookresowego
      • Bieżące wsparcie w analizach ad-hoc

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe kierunkowe
      • Znajomość angielskiego na poziomie komunikatywnym
      • Umiejętność biegłej obsługi pakietu MS Office
      • Mile widziana umiejętność obsługi SAP
      • Dobra znajomość zagadnień rachunkowości finansowej i zarządczej
      • Samodzielność i zaangażowanie w wykonywana pracę
      • Dokładność i staranność
      • Komunikatywność i umiejętność budowania pozytywnych relacji
      • Rozwinięte zdolności analityczne
      • Umiejętność szybkiego uczenia się i dobra organizacja pracy

      Oferujemy

      • umowa o pracę
      • dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce
      • możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej
      • słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka
      • dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników
      • doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy
      • krótszy czas pracy w piątki (pon.-czw. pracujemy 30 min dłużej, a w piątki kończymy 2h wcześniej)
      • budynek biurowy jest częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową
      • zniżki na bilety Kolei Mazowieckich
      • ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów
      • swobodny dostęp do produktów i nowości E. Wedel
      • zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel
      • wolontariat pracowniczy

Pracodawcy w Warszawie i okolicy