Pako Lorente to dynamicznie rozwijająca się marka mody męskiej obecna od 18 lat na polskim rynku. Posiada sieć salonów w galeriach handlowych w całej Polsce, a teraz buduje także sieć w krajach nadbałtyckich. 



Warto podkreślić, że to właśnie Pako Lorente reprezentuje polską modę męską poza granicami kraju i jako jedyna marka z rodzimego rynku rozwija się międzynarodowo.



Na początku działalności Pako Lorente skupiała się wokół produkcji męskich koszul. Wraz z rozwojem poszerzyła swój asortyment i od kilku lat z sukcesem tworzy pełne kolekcje uzupełnione dodatkami i akcesoriami.


Systematyczne budujemy i rozwijamy nasz zespół i jeśli masz pasję do mody oraz bliskie Ci są nasze wartości, to zapraszamy do wspólnej pracy!

Pako Lorente najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
logistyka / spedycja / transport księgowość / ekonomia internet / e-commerce / nowe media obsługa klienta / call center

Oferty pracy Pako Lorente

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Karta MultiSport
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • System premiowy
  • Ubezpieczenie grupowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 22.11.2023

Mapa Pako Lorente

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

Pako Lorente poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
Pako Lorente
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Wrocław
  3. Łódź
  4. Katowice
  5. Kraków
  6. Lublin
  7. Chojnice
  8. Poznań
  9. Kielce
  10. Pruszków

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca Pako Lorente - oferty archiwalne

  • Sprzedawca - doradca klienta (Gorzów Wlkp. Nova Park)

    Pako Lorente
    • Gorzów Wielkopolski
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      KRÓTKO O PRACY U NAS

      Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski Galeria Nova Park, ul. Przemysłowa 2
      Czas pracy: pełen etat, praca w oparciu o 12-godzinne zmiany od poniedziałku do soboty i wybrane niedziele handlowe
      Umowa: umowa o pracę

      TWÓJ

      • Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
      • Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży.
      • Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
      • Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
      • Dokonywanie i obsługa zamówień.
      • Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
      • Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów.

      Wymagania

      NASZE

      • Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z klientami i współpracownikami.
      • Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
      • Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
      • Chce się uczyć i zwiększać swoje kompetencje niezbędne w codziennej pracy.

      Mile widziane

      • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
      • Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.

      Oferujemy

      TO

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
      • System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do roli sprzedawcy tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
      • Zniżki na firmowe produkty.
      • Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
      • Karta Multisport.
      • Opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
      • Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
      • Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
      • Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente- wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
      • Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
      • Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.
  • Pracownik sklepu (branża odzieżowa, Ptak Outlet)

    Pako Lorente
    • Rzgów
    • umowa zlecenie
    • Zakres obowiązków

      KRÓTKO O PRACY U NAS

      Miejsce pracy: Ptak Outlet, Rzgów k. Łodzi, ul. Żeromskiego 2
      Czas pracy: sklep jest otwarty od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele (handlowe), ale Twoją pracę możemy dopasować elastycznie do Twoich możliwości czasowych Umowa: umowa zlecenie

      TWÓJ

      • Wsparcie zespołu sprzedażowego w codziennych zadaniach związanych z funkcjonowaniem sklepu i obsługą klienta.
      • Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
      • Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.

      Wymagania

      NASZE

      • Poszukujemy osoby, która jest pracowita, dobrze zorganizowana i odpowiedzialna.
      • Potrafi dobrze komunikować się z innymi, współpracować w zespole.
      • Dba o estetykę i jakość swojej pracy - rzetelnie wykonuje swoje zadania i jest terminowa.
      • Jest dyspozycyjna pod kątem pracy stacjonarnej w naszym salonie w Ptak Outlet w Rzgowie.
      • Szukamy osoby do długofalowej współpracy (nie jest to praca tylko na 'sezon').

      Mile widziane

      • Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.

      Oferujemy

      TO

        • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie.
        • Elastyczne godziny pracy, dopasowane do Twoich możliwości czasowych.
        • Zniżki na firmowe produkty.
        • Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente - wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
        • Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.

  • Sprzedawca - doradca klienta (Tychy Gemini Park)

    Pako Lorente
    • Tychy
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      KRÓTKO O PRACY U NAS

      Miejsce pracy: Tychy, Gemini Park, ul. Towarowa 2c
      Czas pracy: pełen etat, praca w oparciu o 12-godzinne zmiany od poniedziałku do soboty i wybrane niedziele handlowe
      Umowa: umowa o pracę

      TWÓJ

      • Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
      • Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży.
      • Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
      • Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
      • Dokonywanie i obsługa zamówień.
      • Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
      • Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów.

      Wymagania

      NASZE

      • Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z klientami i współpracownikami.
      • Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
      • Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
      • Chce się uczyć i zwiększać swoje kompetencje niezbędne w codziennej pracy.

      Mile widziane

      • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
      • Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.

      Oferujemy

      TO

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
      • System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do roli sprzedawcy tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
      • Zniżki na firmowe produkty.
      • Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
      • Karta Multisport.
      • Opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
      • Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
      • Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
      • Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente- wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
      • Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
      • Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.
  • Kierownik salonu (Warszawa Annopol)

    Pako Lorente
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      TWÓJ

      • Planowanie i organizowanie pracy podległego zespołu Sprzedawców - Doradców klienta w naszym salonie sprzedaży w Annopolu (Warszawa, Annopol 2)
      • Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
      • Realizacja planów sprzedażowych i efektywnościowych salonu.
      • Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
      • Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
      • Dokonywanie i obsługa zamówień.
      • Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
      • Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów.

      Wymagania

      NASZE

      • Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z pracownikami, współpracownikami i klientami.
      • Osoba ta musi posiadać doświadczenie na podobnym stanowisku managerskim w zakresie sprzedaży i HR.
      • Umiejętność planowania, organizowania i wyciągania wniosków jest dla nas jedną z kwestii priorytetowych.
      • Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
      • Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
      • Może pracować w oparciu o system zmianowy.

      Mile widziane

      • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
      • Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.

      Oferujemy

      TO

      • Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
      • Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
      • System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do roli sprzedawcy tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
      • Zniżki na firmowe produkty.
      • Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
      • Karta Multisport.
      • Ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
      • Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente- wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
      • Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
      • Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.
  • Kierownik salonu (Częstochowa)

    Pako Lorente
    • Częstochowa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      TWÓJ

      • Planowanie i organizowanie pracy podległego zespołu Sprzedawców - Doradców klienta.
      • Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
      • Realizacja planów sprzedażowych i efektywnościowych salonu.
      • Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
      • Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
      • Dokonywanie i obsługa zamówień.
      • Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
      • Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów.

      Wymagania

      NASZE

      • Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z pracownikami, współpracownikami i klientami.
      • Osoba ta musi posiadać doświadczenie na podobnym stanowisku managerskim w zakresie sprzedaży i HR.
      • Umiejętność planowania, organizowania i wyciągania wniosków jest dla nas jedną z kwestii priorytetowych.
      • Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
      • Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
      • Może pracować w oparciu o system zmianowy.

      Mile widziane

      • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
      • Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.

      Oferujemy

      TO

      • Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
      • Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
      • System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do roli sprzedawcy tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
      • Zniżki na firmowe produkty.
      • Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
      • Karta Multisport.
      • Ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
      • Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente- wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
      • Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
      • Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.
  • Sprzedawca - doradca klienta (Chojnice)

    Pako Lorente
    • Chojnice
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      KRÓTKO O PRACY U NAS

      Miejsce pracy: Chojnice Brama Pomorza, Podmiejska 2, Lipienice k. Chojnic
      Czas pracy: pełen etat, praca w oparciu o 12-godzinne zmiany od poniedziałku do soboty i wybrane niedziele handlowe
      Umowa: umowa o pracę

      TWÓJ

      • Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
      • Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży.
      • Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
      • Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
      • Dokonywanie i obsługa zamówień.
      • Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
      • Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów.

      Wymagania

      NASZE

      • Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z klientami i współpracownikami.
      • Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
      • Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
      • Chce się uczyć i zwiększać swoje kompetencje niezbędne w codziennej pracy.

      Mile widziane

      • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
      • Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.

      Oferujemy

      TO

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
      • System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do roli sprzedawcy tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
      • Zniżki na firmowe produkty.
      • Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
      • Karta Multisport.
      • Opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
      • Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
      • Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
      • Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente- wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
      • Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
      • Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.
  • Regionalny Kierownik Sprzedaży_region2

    Pako Lorente
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Główne zadania w tej roli:

      • Nadzór nad realizacją standardów sprzedaży i obsługi klienta w regionie.
      • Maksymalizacja sprzedaży (realizacja planu sprzedażowego i kosztowego) w regionie, podnoszenie rentowności sklepów.
      • Zarządzanie podległym zespołem w regionie (9 sklepów).
      • Raportowanie w zakresie realizacji planu sprzedaży i wskaźników KPI w perspektywie całego regionu. Analizowanie danych, wyciąganie na ich podstawie wniosków i planowanie działań adekwatnie do nich.
      • Kontrola nad procesem zatowarowania salonów i inicjowanie działań mających zapewnić odpowiedni do potrzeb stan produktów w salonach.
      • Udział w otwarciach nowych salonów, wydarzeniach promocyjnych i innych wydarzeniach związanych z pracą salonu (np. inwentaryzacje).

      Wymagania

      Szukamy osoby, która:

      • Posiada min. 2 letnie doświadczenie zawodowe na takim samym/podobnym stanowisku w branży retail (sklepy sieciowe w kategorii: odzież, kosmetyki, biżuteria). Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w organizacji o rozproszonej strukturze.
      • Ma doświadczenie w zarządzaniu zespołem handlowym, w tym osobami na stanowiskach managerskich (Kierownicy salonów) .
      • Ma doświadczenie w pracy ze standardami obsługi klienta i sprzedaży oraz wskaźnikami sprzedażowymi. Potrafi przekazywać swoją wiedzę w tym zakresie innym.
      • Posiada prawo jazdy kat. B i jest czynnym kierowcą.
      • Może pracować w terenie, jest dyspozycyjna do częstych wyjazdów (przy czym 6 na 9 sklepów w regionie zlokalizowanych jest w samej Warszawie).
      • Może pracować w niestandardowych godzinach - godziny pracy wyznacza rytm pracy galerii i rozkład pracy naszych pracowników (możliwość zaplanowania spotkania z nimi).
      • Bardzo dobrze obsługuje komputer w zakresie MS Office.
      • Komunikuje się swobodnie w języku angielskim w codziennych sytuacjach (mile widziane).
      • Potrafi budować dobre relacje z ludźmi, współpracować.
      • Jest nastawiona na rozwój i osiąganie ambitnych celów.

      Oferujemy

      Nasza oferta:

      • To przede wszystkim praca w firmie, która nieustannie się rozwija (również poza granicami kraju) i doskonali swoje procesy - doceniamy osoby, które mają pomysły, dzielą się nimi i są gotowe je wdrażać. Jesteśmy otwarci na nowe inicjatywy pracowników.
      • Tak jak rozwija się firma, tak samo rozwijają się nasi pracownicy - uczestniczą w nowych, również międzynarodowych projektach, awansują, zmieniają swoją rolę i obszar biznesowy.
      • Niezbędne narzędzia pracy - samochód służbowy, telefon, laptop, budżet na podróże służbowe.
      • Elastyczny czas i organizacja pracy - to Ty planujesz własną pracę pod względem godzin i rozkładu pracy, lokalizacji, biorąc pod uwagę aktualną sytuację w regionie i postawione cele.
      • Zaplanowany i uporządkowany program wdrożenia do pracy, realizowany pod opieką Dyrektora Działu Sprzedaży Detalicznej oraz Regionalnych Kierowników Sprzedaży, pracujących w innych regionach.
      • Materiały edukacyjne i szkolenia dostępne poprzez naszą platformę szkoleniową.
      • Kursy językowe dostępne dzięki platformie eTutor.
      • Ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
      • Zniżki na firmowe produkty w naszych sklepach stacjonarnych.
      • Kartę Multisport z dofinansowaniem z naszej strony.
      • Zespół pełen pasji do mody, który się lubi i chętnie ze sobą współpracuje - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji!

      Proces rekrutacji u nas:

      • krok 1 - wyślij do nas swoje CV
      • krok 2 - spotkaj się z nami na rozmowie rekrutacyjnej, którą poprowadzi Dyrektor Działu Sprzedaży Detalicznej (online, ok. 60 min.)
      • krok 3 - drugie spotkanie odbędzie się stacjonarnie lub online przy udziale Zarządu firmy (ok. 60 minut)
      • krok 4 - otrzymasz informację zwrotną i (mamy nadzieję!) propozycję pracy
  • Sprzedawca - doradca klienta (Katowice Silesia)

    Pako Lorente
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      KRÓTKO O PRACY U NAS

      Miejsce pracy: Katowice, Silesia City Centre, Chorzowska 107
      Czas pracy: pełen etat, praca w oparciu o 12-godzinne zmiany od poniedziałku do soboty i wybrane niedziele handlowe
      Umowa: umowa o pracę

      TWÓJ

      • Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
      • Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży.
      • Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
      • Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
      • Dokonywanie i obsługa zamówień.
      • Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
      • Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów.

      Wymagania

      NASZE

      • Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z klientami i współpracownikami.
      • Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
      • Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
      • Chce się uczyć i zwiększać swoje kompetencje niezbędne w codziennej pracy.

      Mile widziane

      • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
      • Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.

      Oferujemy

      TO

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
      • System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do roli sprzedawcy tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
      • Zniżki na firmowe produkty.
      • Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
      • Karta Multisport.
      • Opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
      • Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
      • Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
      • Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente- wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
      • Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
      • Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.
  • Kierownik salonu

    Pako Lorente
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      TWÓJ

      • Planowanie i organizowanie pracy podległego zespołu Sprzedawców - Doradców klienta.
      • Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
      • Realizacja planów sprzedażowych i efektywnościowych salonu.
      • Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
      • Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
      • Dokonywanie i obsługa zamówień.
      • Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
      • Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów.

      Wymagania

      NASZE

      • Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z pracownikami, współpracownikami i klientami.
      • Osoba ta musi posiadać doświadczenie na podobnym stanowisku managerskim w zakresie sprzedaży i HR.
      • Umiejętność planowania, organizowania i wyciągania wniosków jest dla nas jedną z kwestii priorytetowych.
      • Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
      • Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
      • Może pracować w oparciu o system zmianowy.

      Mile widziane

      • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
      • Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.

      Oferujemy

      TO

      • Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
      • Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
      • System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do roli sprzedawcy tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
      • Zniżki na firmowe produkty.
      • Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
      • Karta Multisport.
      • Ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
      • Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente- wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
      • Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
      • Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.
  • Kierownik salonu (Poznań)

    Pako Lorente
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      TWÓJ

      • Planowanie i organizowanie pracy podległego zespołu Sprzedawców - Doradców klienta.
      • Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
      • Realizacja planów sprzedażowych i efektywnościowych salonu.
      • Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
      • Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
      • Dokonywanie i obsługa zamówień.
      • Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
      • Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów.

      Wymagania

      NASZE

      • Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z pracownikami, współpracownikami i klientami.
      • Osoba ta musi posiadać doświadczenie na podobnym stanowisku managerskim w zakresie sprzedaży i HR.
      • Umiejętność planowania, organizowania i wyciągania wniosków jest dla nas jedną z kwestii priorytetowych.
      • Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
      • Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
      • Może pracować w oparciu o system zmianowy.

      Mile widziane

      • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
      • Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.

      Oferujemy

      TO

      • Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
      • Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
      • System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do roli sprzedawcy tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
      • Zniżki na firmowe produkty.
      • Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
      • Karta Multisport.
      • Ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
      • Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente- wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
      • Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
      • Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.
  • Regionalny Kierownik Sprzedaży_region2

    Pako Lorente
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Główne zadania w tej roli:

      • Nadzór nad realizacją standardów sprzedaży i obsługi klienta w regionie.
      • Maksymalizacja sprzedaży (realizacja planu sprzedażowego i kosztowego) w regionie, podnoszenie rentowności sklepów.
      • Zarządzanie podległym zespołem w regionie (9 sklepów).
      • Raportowanie w zakresie realizacji planu sprzedaży i wskaźników KPI w perspektywie całego regionu. Analizowanie danych, wyciąganie na ich podstawie wniosków i planowanie działań adekwatnie do nich.
      • Kontrola nad procesem zatowarowania salonów i inicjowanie działań mających zapewnić odpowiedni do potrzeb stan produktów w salonach.
      • Udział w otwarciach nowych salonów, wydarzeniach promocyjnych i innych wydarzeniach związanych z pracą salonu (np. inwentaryzacje).

      Wymagania

      Szukamy osoby, która:

      • Posiada min. 2 letnie doświadczenie zawodowe na takim samym/podobnym stanowisku w branży retail (sklepy sieciowe w kategorii: odzież, kosmetyki, biżuteria). Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w organizacji o rozproszonej strukturze.
      • Ma doświadczenie w zarządzaniu zespołem handlowym, w tym osobami na stanowiskach managerskich (Kierownicy salonów) .
      • Ma doświadczenie w pracy ze standardami obsługi klienta i sprzedaży oraz wskaźnikami sprzedażowymi. Potrafi przekazywać swoją wiedzę w tym zakresie innym.
      • Posiada prawo jazdy kat. B i jest czynnym kierowcą.
      • Może pracować w terenie, jest dyspozycyjna do częstych wyjazdów (przy czym 6 na 9 sklepów w regionie zlokalizowanych jest w samej Warszawie).
      • Może pracować w niestandardowych godzinach - godziny pracy wyznacza rytm pracy galerii i rozkład pracy naszych pracowników (możliwość zaplanowania spotkania z nimi).
      • Bardzo dobrze obsługuje komputer w zakresie MS Office.
      • Komunikuje się swobodnie w języku angielskim w codziennych sytuacjach (mile widziane).
      • Potrafi budować dobre relacje z ludźmi, współpracować.
      • Jest nastawiona na rozwój i osiąganie ambitnych celów.

      Oferujemy

      Nasza oferta:

      • To przede wszystkim praca w firmie, która nieustannie się rozwija (również poza granicami kraju) i doskonali swoje procesy - doceniamy osoby, które mają pomysły, dzielą się nimi i są gotowe je wdrażać. Jesteśmy otwarci na nowe inicjatywy pracowników.
      • Tak jak rozwija się firma, tak samo rozwijają się nasi pracownicy - uczestniczą w nowych, również międzynarodowych projektach, awansują, zmieniają swoją rolę i obszar biznesowy.
      • Zatrudnienie na podstawie umowy b2b.
      • Niezbędne narzędzia pracy - samochód służbowy, telefon, laptop, budżet na podróże służbowe.
      • Elastyczny czas i organizacja pracy - to Ty planujesz własną pracę pod względem godzin i rozkładu pracy, lokalizacji, biorąc pod uwagę aktualną sytuację w regionie i postawione cele.
      • Zaplanowany i uporządkowany program wdrożenia do pracy, realizowany pod opieką Dyrektora Działu Sprzedaży Detalicznej oraz Regionalnych Kierowników Sprzedaży, pracujących w innych regionach.
      • Materiały edukacyjne i szkolenia dostępne poprzez naszą platformę szkoleniową.
      • Kursy językowe dostępne dzięki platformie eTutor.
      • Ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
      • Zniżki na firmowe produkty w naszych sklepach stacjonarnych.
      • Kartę Multisport z dofinansowaniem z naszej strony.
      • Zespół pełen pasji do mody, który się lubi i chętnie ze sobą współpracuje - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji!

      Proces rekrutacji u nas:

      • krok 1 - wyślij do nas swoje CV
      • krok 2 - spotkaj się z nami na rozmowie rekrutacyjnej, którą poprowadzi Dyrektor Działu Sprzedaży Detalicznej (online, ok. 60 min.)
      • krok 3 - drugie spotkanie odbędzie się stacjonarnie lub online przy udziale Zarządu firmy (ok. 60 minut)
      • krok 4 - otrzymasz informację zwrotną i (mamy nadzieję!) propozycję pracy
  • Sprzedawca - doradca klienta (Tarnów Gemini Park)

    Pako Lorente
    • Tarnów
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      KRÓTKO O PRACY U NAS

      Miejsce pracy: Gemini Park, Tarnów, Nowodąbrowska 127
      Czas pracy: pełen etat, praca w oparciu o 12-godzinne zmiany od poniedziałku do soboty i wybrane niedziele handlowe
      Umowa: umowa o pracę

      TWÓJ

      • Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
      • Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży.
      • Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
      • Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
      • Dokonywanie i obsługa zamówień.
      • Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
      • Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów.

      Wymagania

      NASZE

      • Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z klientami i współpracownikami.
      • Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
      • Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
      • Chce się uczyć i zwiększać swoje kompetencje niezbędne w codziennej pracy.

      Mile widziane

      • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
      • Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.

      Oferujemy

      TO

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
      • System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do roli sprzedawcy tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
      • Zniżki na firmowe produkty.
      • Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
      • Karta Multisport.
      • Opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
      • Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
      • Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
      • Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente- wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
      • Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
      • Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.
  • Sprzedawca - doradca klienta (Łódź Ptak Outlet - Rzgów)

    Pako Lorente
    • Rzgów
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      KRÓTKO O PRACY U NAS

      Miejsce pracy: Łódź Ptak Outlet, Żeromskiego 8, Rzgów
      Czas pracy: pełen etat, praca w oparciu o 12-godzinne zmiany od poniedziałku do soboty i wybrane niedziele handlowe
      Umowa: umowa o pracę

      TWÓJ

      • Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
      • Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży.
      • Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
      • Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
      • Dokonywanie i obsługa zamówień.
      • Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
      • Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów.

      Wymagania

      NASZE

      • Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z klientami i współpracownikami.
      • Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
      • Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
      • Chce się uczyć i zwiększać swoje kompetencje niezbędne w codziennej pracy.

      Mile widziane

      • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
      • Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.

      Oferujemy

      TO

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
      • System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do roli sprzedawcy tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
      • Zniżki na firmowe produkty.
      • Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
      • Karta Multisport.
      • Opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
      • Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
      • Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
      • Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente- wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
      • Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
      • Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.
  • Sprzedawca - doradca klienta (Kraków Outlet)

    Pako Lorente
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      KRÓTKO O PRACY U NAS

      Miejsce pracy: A. Rożańskiego 32, Kraków, Outlet
      Czas pracy: pełen etat, praca w oparciu o 12-godzinne zmiany od poniedziałku do soboty i wybrane niedziele handlowe
      Umowa: umowa o pracę

      TWÓJ

      • Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
      • Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży.
      • Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
      • Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
      • Dokonywanie i obsługa zamówień.
      • Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
      • Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów.

      Wymagania

      NASZE

      • Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z klientami i współpracownikami.
      • Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
      • Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
      • Chce się uczyć i zwiększać swoje kompetencje niezbędne w codziennej pracy.

      Mile widziane

      • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
      • Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.

      Oferujemy

      TO

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
      • System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do roli sprzedawcy tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
      • Zniżki na firmowe produkty.
      • Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
      • Karta Multisport.
      • Opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
      • Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
      • Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
      • Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente- wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
      • Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
      • Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.
  • Sprzedawca - doradca klienta (Kraków M1)

    Pako Lorente
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      KRÓTKO O PRACY U NAS

      Miejsce pracy: Kraków M1, Al. Pokoju 67
      Czas pracy: pełen etat, praca w oparciu o 12-godzinne zmiany od poniedziałku do soboty i wybrane niedziele handlowe
      Umowa: umowa o pracę

      TWÓJ

      • Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
      • Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży.
      • Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
      • Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
      • Dokonywanie i obsługa zamówień.
      • Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
      • Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów.

      Wymagania

      NASZE

      • Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z klientami i współpracownikami.
      • Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
      • Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
      • Chce się uczyć i zwiększać swoje kompetencje niezbędne w codziennej pracy.


      Mile widziane

      • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
      • Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.

      Oferujemy

      TO

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
      • System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do roli sprzedawcy tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
      • Zniżki na firmowe produkty.
      • Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
      • Karta Multisport.
      • Opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
      • Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
      • Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
      • Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente- wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
      • Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
      • Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.
  • Kierownik salonu (Tychy)

    Pako Lorente
    • Tychy
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      KRÓTKO O PRACY U NAS

      Miejsce pracy: Tychy, Gemini Park, ul. Towarowa 2c
      Czas pracy: pełen etat, praca w oparciu o 12-godzinne zmiany od poniedziałku do soboty i wybrane niedziele handlowe
      Umowa: umowa o pracę



      TWÓJ

      • Planowanie i organizowanie pracy podległego zespołu Sprzedawców - Doradców klienta.
      • Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
      • Realizacja planów sprzedażowych i efektywnościowych salonu.
      • Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
      • Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
      • Dokonywanie i obsługa zamówień.
      • Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
      • Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów.

      Wymagania

      NASZE

      • Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z pracownikami, współpracownikami i klientami.
      • Osoba ta musi posiadać doświadczenie na podobnym stanowisku managerskim w zakresie sprzedaży i HR.
      • Umiejętność planowania, organizowania i wyciągania wniosków jest dla nas jedną z kwestii priorytetowych.
      • Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
      • Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
      • Może pracować w oparciu o system zmianowy.

      Mile widziane

      • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
      • Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.

      Oferujemy

      TO

      • Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
      • Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
      • System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do roli sprzedawcy tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
      • Zniżki na firmowe produkty.
      • Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
      • Karta Multisport.
      • Ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
      • Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente- wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
      • Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
      • Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.
  • Sprzedawca - doradca klienta (Chojnice)

    Pako Lorente
    • Chojnice
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      KRÓTKO O PRACY U NAS

      Miejsce pracy: Chojnice, Brama Pomorza, Podmiejska 2a
      Czas pracy: pełen etat, praca w oparciu o 12-godzinne zmiany od poniedziałku do soboty i wybrane niedziele handlowe
      Umowa: umowa o pracę

      TWÓJ

      • Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
      • Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży.
      • Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
      • Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
      • Dokonywanie i obsługa zamówień.
      • Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
      • Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów.

      Wymagania

      NASZE

      • Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z klientami i współpracownikami.
      • Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
      • Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
      • Chce się uczyć i zwiększać swoje kompetencje niezbędne w codziennej pracy.

      Mile widziane

      • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
      • Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.

      Oferujemy

      TO

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
      • System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do roli sprzedawcy tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
      • Zniżki na firmowe produkty.
      • Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
      • Karta Multisport.
      • Opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
      • Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
      • Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
      • Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente- wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
      • Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
      • Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.
  • Przedstawiciel handlowy b2b/ Key Account Manager

    Pako Lorente
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Wymagania

      NASZE

      • Kilkuletnie doświadczenie na tożsamym/ podobnym stanowisku z udokumentowanymi sukcesami sprzedażowymi.
      • Bardzo mile widziane doświadczenie handlowe w branżach fashion, kosmetycznej, biżuteryjnej, motoryzacyjnej, ochroniarskiej, HoReCa, IT.
      • Prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży służbowych.
      • Wysokie kompetencje negocjacyjne i handlowe.
      • Umiejętność budowania dobrych relacji z ludźmi, pogodne usposobienie.
      • Proaktywne podejście do własnej pracy, nastawienie na realizację celów, odpowiedzialność i samodzielność.
      • Dobra znajomość języka angielskiego (atutem będzie również komunikatywna znajomość języka litewskiego, łotewskiego lub rosyjskiego).
      • Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe.

      Oferujemy

      TO

      • Praca w firmie, która nieustannie się rozwija (również poza granicami kraju) i doskonali swoje procesy - doceniamy osoby, które mają pomysły, dzielą się nimi i są gotowe je wdrażać. Jesteśmy otwarci na nowe inicjatywy pracowników.
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę b2b. Niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer, samochód służbowy).
      • Zaplanowany i uporządkowany program wdrożenia do pracy.
      • Materiały edukacyjne i szkolenia dostępne poprzez naszą platformę szkoleniową.
      • Kursy językowe dostępne dzięki platformie eTutor.
      • Ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
      • Zniżki na firmowe produkty w naszych sklepach stacjonarnych.
      • Kartę Multisport z dofinansowaniem z naszej strony.
      • Zespół pełen pasji do mody, który się lubi i chętnie ze sobą współpracuje - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji!
  • Kierownik salonu (Poznań)

    Pako Lorente
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      TWÓJ

      • Planowanie i organizowanie pracy podległego zespołu Sprzedawców - Doradców klienta.
      • Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
      • Realizacja planów sprzedażowych i efektywnościowych salonu.
      • Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
      • Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
      • Dokonywanie i obsługa zamówień.
      • Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
      • Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów.

      Wymagania

      NASZE

      • Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z pracownikami, współpracownikami i klientami.
      • Osoba ta musi posiadać doświadczenie na podobnym stanowisku managerskim w zakresie sprzedaży i HR.
      • Umiejętność planowania, organizowania i wyciągania wniosków jest dla nas jedną z kwestii priorytetowych.
      • Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
      • Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
      • Może pracować w oparciu o system zmianowy.

      Mile widziane

      • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
      • Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.

      Oferujemy

      TO

      • Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
      • Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
      • System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do roli sprzedawcy tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
      • Zniżki na firmowe produkty.
      • Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
      • Karta Multisport.
      • Ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
      • Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente- wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
      • Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
      • Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.
  • Kierownik salonu (Poznań)

    Pako Lorente
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      TWÓJ

      • Planowanie i organizowanie pracy podległego zespołu Sprzedawców - Doradców klienta.
      • Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
      • Realizacja planów sprzedażowych i efektywnościowych salonu.
      • Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
      • Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
      • Dokonywanie i obsługa zamówień.
      • Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
      • Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów.

      Wymagania

      NASZE

      • Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z pracownikami, współpracownikami i klientami.
      • Osoba ta musi posiadać doświadczenie na podobnym stanowisku managerskim w zakresie sprzedaży i HR.
      • Umiejętność planowania, organizowania i wyciągania wniosków jest dla nas jedną z kwestii priorytetowych.
      • Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
      • Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
      • Może pracować w oparciu o system zmianowy.

      Mile widziane

      • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
      • Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.

      Oferujemy

      TO

      • Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
      • Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
      • System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do roli sprzedawcy tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
      • Zniżki na firmowe produkty.
      • Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
      • Karta Multisport.
      • Ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
      • Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente- wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
      • Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
      • Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.