Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Pako Lorente praca
Czy to Twoja firma?
Pako Lorente to dynamicznie rozwijająca się marka mody męskiej obecna od 18 lat na polskim rynku. Posiada sieć salonów w galeriach handlowych w całej Polsce, a teraz buduje także sieć w krajach nadbałtyckich.
Warto podkreślić, że to właśnie Pako Lorente reprezentuje polską modę męską poza granicami kraju i jako jedyna marka z rodzimego rynku rozwija się międzynarodowo.
Na początku działalności Pako Lorente skupiała się wokół produkcji męskich koszul. Wraz z rozwojem poszerzyła swój asortyment i od kilku lat z sukcesem tworzy pełne kolekcje uzupełnione dodatkami i akcesoriami.
Systematyczne budujemy i rozwijamy nasz zespół i jeśli masz pasję do mody oraz bliskie Ci są nasze wartości, to zapraszamy do wspólnej pracy!
Spedytor Rzgów Specjalista ds. e-commerce Rzgów Specjalista ds. obsługi klienta Rzgów Ekonomista Rzgów
logistyka / spedycja / transport internet / e-commerce / nowe media obsługa klienta / call center księgowość / ekonomia
Oferty pracy Pako Lorente
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Specjalista w Dziale Rowery/Skutery/Kosiarki
PeoplePro Profil pracodawcy- Gorzów Wielkopolski
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
Dodana -
Specjalista w Dziale Rowery/Skutery/Kosiarki
PeoplePro Profil pracodawcy- Sulechów
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
Dodana -
Specjalista w Dziale Rowery/Skutery/Kosiarki
PeoplePro Profil pracodawcy- Nowa Sól
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
Dodana
Firma najczęściej oferuje
-
Dofinansowanie do nauki języka obcego
-
Karta MultiSport
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
System premiowy
-
Ubezpieczenie grupowe
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 22.11.2023
Mapa Pako Lorente
Siedziba główna
Godziny otwarcia Pako Lorente
poniedziałek | 08:00 - 16:00 |
wtorek | 08:00 - 16:00 |
środa | 08:00 - 16:00 |
czwartek | 08:00 - 16:00 |
piątek | 08:00 - 16:00 |
sobota | Zamknięte |
niedziela | Zamknięte |
Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach
Pako Lorente poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach
Profil firmy:
Pako Lorente
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Łódź
- Wrocław
- Katowice
- Kraków
- Lublin
- Poznań
- Kielce
- Chojnice
- Częstochowa
Data aktualizacji: 01.12.2024
Praca Pako Lorente - oferty archiwalne
-
Sprzedawca - doradca klienta (Gorzów Wlkp. Nova Park)
Pako Lorente- Gorzów Wielkopolski
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
KRÓTKO O PRACY U NAS
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski Galeria Nova Park, ul. Przemysłowa 2
Czas pracy: pełen etat, praca w oparciu o 12-godzinne zmiany od poniedziałku do soboty i wybrane niedziele handlowe
Umowa: umowa o pracęTWÓJ
-
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
-
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży.
-
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
-
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
-
Dokonywanie i obsługa zamówień.
-
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
-
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów.
Wymagania
NASZE
-
Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z klientami i współpracownikami.
-
Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
-
Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
-
Chce się uczyć i zwiększać swoje kompetencje niezbędne w codziennej pracy.
Mile widziane
-
Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
-
Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.
Oferujemy
TO
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
-
System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do roli sprzedawcy tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
-
Zniżki na firmowe produkty.
-
Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
-
Karta Multisport.
-
Opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
-
Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
-
Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
-
Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente- wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
-
Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
-
Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.
-
-
Pracownik sklepu (branża odzieżowa, Ptak Outlet)
Pako Lorente- Rzgów
- umowa zlecenie
-
Zakres obowiązków
KRÓTKO O PRACY U NAS
Miejsce pracy: Ptak Outlet, Rzgów k. Łodzi, ul. Żeromskiego 2
Czas pracy: sklep jest otwarty od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele (handlowe), ale Twoją pracę możemy dopasować elastycznie do Twoich możliwości czasowych Umowa: umowa zlecenieTWÓJ
-
Wsparcie zespołu sprzedażowego w codziennych zadaniach związanych z funkcjonowaniem sklepu i obsługą klienta.
-
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
-
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
Wymagania
NASZE
-
Poszukujemy osoby, która jest pracowita, dobrze zorganizowana i odpowiedzialna.
-
Potrafi dobrze komunikować się z innymi, współpracować w zespole.
-
Dba o estetykę i jakość swojej pracy - rzetelnie wykonuje swoje zadania i jest terminowa.
-
Jest dyspozycyjna pod kątem pracy stacjonarnej w naszym salonie w Ptak Outlet w Rzgowie.
-
Szukamy osoby do długofalowej współpracy (nie jest to praca tylko na 'sezon').
Mile widziane
-
Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.
Oferujemy
TO
-
-
Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie.
-
Elastyczne godziny pracy, dopasowane do Twoich możliwości czasowych.
-
Zniżki na firmowe produkty.
-
Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente - wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
-
Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.
-
-
-
Sprzedawca - doradca klienta (Tychy Gemini Park)
Pako Lorente- Tychy
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
KRÓTKO O PRACY U NAS
Miejsce pracy: Tychy, Gemini Park, ul. Towarowa 2c
Czas pracy: pełen etat, praca w oparciu o 12-godzinne zmiany od poniedziałku do soboty i wybrane niedziele handlowe
Umowa: umowa o pracęTWÓJ
-
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
-
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży.
-
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
-
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
-
Dokonywanie i obsługa zamówień.
-
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
-
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów.
Wymagania
NASZE
-
Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z klientami i współpracownikami.
-
Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
-
Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
-
Chce się uczyć i zwiększać swoje kompetencje niezbędne w codziennej pracy.
Mile widziane
-
Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
-
Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.
Oferujemy
TO
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
-
System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do roli sprzedawcy tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
-
Zniżki na firmowe produkty.
-
Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
-
Karta Multisport.
-
Opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
-
Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
-
Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
-
Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente- wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
-
Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
-
Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.
-
-
Kierownik salonu (Warszawa Annopol)
Pako Lorente- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
TWÓJ
-
Planowanie i organizowanie pracy podległego zespołu Sprzedawców - Doradców klienta w naszym salonie sprzedaży w Annopolu (Warszawa, Annopol 2)
-
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
-
Realizacja planów sprzedażowych i efektywnościowych salonu.
-
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
-
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
-
Dokonywanie i obsługa zamówień.
-
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
-
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów.
Wymagania
NASZE
-
Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z pracownikami, współpracownikami i klientami.
-
Osoba ta musi posiadać doświadczenie na podobnym stanowisku managerskim w zakresie sprzedaży i HR.
-
Umiejętność planowania, organizowania i wyciągania wniosków jest dla nas jedną z kwestii priorytetowych.
-
Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
-
Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
-
Może pracować w oparciu o system zmianowy.
Mile widziane
-
Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
-
Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.
Oferujemy
TO
-
Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
-
Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
-
System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do roli sprzedawcy tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
-
Zniżki na firmowe produkty.
-
Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
-
Karta Multisport.
-
Ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
-
Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente- wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
-
Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
-
Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.
-
-
Kierownik salonu (Częstochowa)
Pako Lorente- Częstochowa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
TWÓJ
-
Planowanie i organizowanie pracy podległego zespołu Sprzedawców - Doradców klienta.
-
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
-
Realizacja planów sprzedażowych i efektywnościowych salonu.
-
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
-
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
-
Dokonywanie i obsługa zamówień.
-
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
-
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów.
Wymagania
NASZE
-
Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z pracownikami, współpracownikami i klientami.
-
Osoba ta musi posiadać doświadczenie na podobnym stanowisku managerskim w zakresie sprzedaży i HR.
-
Umiejętność planowania, organizowania i wyciągania wniosków jest dla nas jedną z kwestii priorytetowych.
-
Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
-
Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
-
Może pracować w oparciu o system zmianowy.
Mile widziane
-
Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
-
Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.
Oferujemy
TO
-
Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
-
Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
-
System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do roli sprzedawcy tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
-
Zniżki na firmowe produkty.
-
Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
-
Karta Multisport.
-
Ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
-
Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente- wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
-
Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
-
Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.
-
-
Sprzedawca - doradca klienta (Chojnice)
Pako Lorente- Chojnice
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
KRÓTKO O PRACY U NAS
Miejsce pracy: Chojnice Brama Pomorza, Podmiejska 2, Lipienice k. Chojnic
Czas pracy: pełen etat, praca w oparciu o 12-godzinne zmiany od poniedziałku do soboty i wybrane niedziele handlowe
Umowa: umowa o pracęTWÓJ
-
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
-
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży.
-
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
-
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
-
Dokonywanie i obsługa zamówień.
-
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
-
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów.
Wymagania
NASZE
-
Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z klientami i współpracownikami.
-
Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
-
Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
-
Chce się uczyć i zwiększać swoje kompetencje niezbędne w codziennej pracy.
Mile widziane
-
Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
-
Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.
Oferujemy
TO
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
-
System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do roli sprzedawcy tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
-
Zniżki na firmowe produkty.
-
Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
-
Karta Multisport.
-
Opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
-
Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
-
Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
-
Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente- wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
-
Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
-
Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.
-
-
Regionalny Kierownik Sprzedaży_region2
Pako Lorente- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Główne zadania w tej roli:
-
Nadzór nad realizacją standardów sprzedaży i obsługi klienta w regionie.
-
Maksymalizacja sprzedaży (realizacja planu sprzedażowego i kosztowego) w regionie, podnoszenie rentowności sklepów.
-
Zarządzanie podległym zespołem w regionie (9 sklepów).
-
Raportowanie w zakresie realizacji planu sprzedaży i wskaźników KPI w perspektywie całego regionu. Analizowanie danych, wyciąganie na ich podstawie wniosków i planowanie działań adekwatnie do nich.
-
Kontrola nad procesem zatowarowania salonów i inicjowanie działań mających zapewnić odpowiedni do potrzeb stan produktów w salonach.
-
Udział w otwarciach nowych salonów, wydarzeniach promocyjnych i innych wydarzeniach związanych z pracą salonu (np. inwentaryzacje).
Wymagania
Szukamy osoby, która:
-
Posiada min. 2 letnie doświadczenie zawodowe na takim samym/podobnym stanowisku w branży retail (sklepy sieciowe w kategorii: odzież, kosmetyki, biżuteria). Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w organizacji o rozproszonej strukturze.
-
Ma doświadczenie w zarządzaniu zespołem handlowym, w tym osobami na stanowiskach managerskich (Kierownicy salonów) .
-
Ma doświadczenie w pracy ze standardami obsługi klienta i sprzedaży oraz wskaźnikami sprzedażowymi. Potrafi przekazywać swoją wiedzę w tym zakresie innym.
-
Posiada prawo jazdy kat. B i jest czynnym kierowcą.
-
Może pracować w terenie, jest dyspozycyjna do częstych wyjazdów (przy czym 6 na 9 sklepów w regionie zlokalizowanych jest w samej Warszawie).
-
Może pracować w niestandardowych godzinach - godziny pracy wyznacza rytm pracy galerii i rozkład pracy naszych pracowników (możliwość zaplanowania spotkania z nimi).
-
Bardzo dobrze obsługuje komputer w zakresie MS Office.
-
Komunikuje się swobodnie w języku angielskim w codziennych sytuacjach (mile widziane).
-
Potrafi budować dobre relacje z ludźmi, współpracować.
-
Jest nastawiona na rozwój i osiąganie ambitnych celów.
Oferujemy
Nasza oferta:
-
To przede wszystkim praca w firmie, która nieustannie się rozwija (również poza granicami kraju) i doskonali swoje procesy - doceniamy osoby, które mają pomysły, dzielą się nimi i są gotowe je wdrażać. Jesteśmy otwarci na nowe inicjatywy pracowników.
-
Tak jak rozwija się firma, tak samo rozwijają się nasi pracownicy - uczestniczą w nowych, również międzynarodowych projektach, awansują, zmieniają swoją rolę i obszar biznesowy.
-
Niezbędne narzędzia pracy - samochód służbowy, telefon, laptop, budżet na podróże służbowe.
-
Elastyczny czas i organizacja pracy - to Ty planujesz własną pracę pod względem godzin i rozkładu pracy, lokalizacji, biorąc pod uwagę aktualną sytuację w regionie i postawione cele.
-
Zaplanowany i uporządkowany program wdrożenia do pracy, realizowany pod opieką Dyrektora Działu Sprzedaży Detalicznej oraz Regionalnych Kierowników Sprzedaży, pracujących w innych regionach.
-
Materiały edukacyjne i szkolenia dostępne poprzez naszą platformę szkoleniową.
-
Kursy językowe dostępne dzięki platformie eTutor.
-
Ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
-
Zniżki na firmowe produkty w naszych sklepach stacjonarnych.
-
Kartę Multisport z dofinansowaniem z naszej strony.
-
Zespół pełen pasji do mody, który się lubi i chętnie ze sobą współpracuje - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji!
Proces rekrutacji u nas:
-
krok 1 - wyślij do nas swoje CV
-
krok 2 - spotkaj się z nami na rozmowie rekrutacyjnej, którą poprowadzi Dyrektor Działu Sprzedaży Detalicznej (online, ok. 60 min.)
-
krok 3 - drugie spotkanie odbędzie się stacjonarnie lub online przy udziale Zarządu firmy (ok. 60 minut)
-
krok 4 - otrzymasz informację zwrotną i (mamy nadzieję!) propozycję pracy
-
-
Sprzedawca - doradca klienta (Katowice Silesia)
Pako Lorente- Katowice
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
KRÓTKO O PRACY U NAS
Miejsce pracy: Katowice, Silesia City Centre, Chorzowska 107
Czas pracy: pełen etat, praca w oparciu o 12-godzinne zmiany od poniedziałku do soboty i wybrane niedziele handlowe
Umowa: umowa o pracęTWÓJ
-
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
-
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży.
-
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
-
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
-
Dokonywanie i obsługa zamówień.
-
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
-
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów.
Wymagania
NASZE
-
Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z klientami i współpracownikami.
-
Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
-
Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
-
Chce się uczyć i zwiększać swoje kompetencje niezbędne w codziennej pracy.
Mile widziane
-
Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
-
Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.
Oferujemy
TO
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
-
System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do roli sprzedawcy tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
-
Zniżki na firmowe produkty.
-
Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
-
Karta Multisport.
-
Opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
-
Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
-
Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
-
Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente- wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
-
Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
-
Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.
-
-
Kierownik salonu
Pako Lorente- Katowice
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
TWÓJ
-
Planowanie i organizowanie pracy podległego zespołu Sprzedawców - Doradców klienta.
-
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
-
Realizacja planów sprzedażowych i efektywnościowych salonu.
-
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
-
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
-
Dokonywanie i obsługa zamówień.
-
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
-
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów.
Wymagania
NASZE
-
Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z pracownikami, współpracownikami i klientami.
-
Osoba ta musi posiadać doświadczenie na podobnym stanowisku managerskim w zakresie sprzedaży i HR.
-
Umiejętność planowania, organizowania i wyciągania wniosków jest dla nas jedną z kwestii priorytetowych.
-
Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
-
Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
-
Może pracować w oparciu o system zmianowy.
Mile widziane
-
Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
-
Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.
Oferujemy
TO
-
Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
-
Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
-
System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do roli sprzedawcy tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
-
Zniżki na firmowe produkty.
-
Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
-
Karta Multisport.
-
Ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
-
Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente- wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
-
Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
-
Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.
-
-
Kierownik salonu (Poznań)
Pako Lorente- Poznań
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
TWÓJ
-
Planowanie i organizowanie pracy podległego zespołu Sprzedawców - Doradców klienta.
-
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
-
Realizacja planów sprzedażowych i efektywnościowych salonu.
-
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
-
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
-
Dokonywanie i obsługa zamówień.
-
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
-
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów.
Wymagania
NASZE
-
Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z pracownikami, współpracownikami i klientami.
-
Osoba ta musi posiadać doświadczenie na podobnym stanowisku managerskim w zakresie sprzedaży i HR.
-
Umiejętność planowania, organizowania i wyciągania wniosków jest dla nas jedną z kwestii priorytetowych.
-
Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
-
Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
-
Może pracować w oparciu o system zmianowy.
Mile widziane
-
Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
-
Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.
Oferujemy
TO
-
Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
-
Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
-
System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do roli sprzedawcy tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
-
Zniżki na firmowe produkty.
-
Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
-
Karta Multisport.
-
Ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
-
Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente- wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
-
Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
-
Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.
-
-
Regionalny Kierownik Sprzedaży_region2
Pako Lorente- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Główne zadania w tej roli:
-
Nadzór nad realizacją standardów sprzedaży i obsługi klienta w regionie.
-
Maksymalizacja sprzedaży (realizacja planu sprzedażowego i kosztowego) w regionie, podnoszenie rentowności sklepów.
-
Zarządzanie podległym zespołem w regionie (9 sklepów).
-
Raportowanie w zakresie realizacji planu sprzedaży i wskaźników KPI w perspektywie całego regionu. Analizowanie danych, wyciąganie na ich podstawie wniosków i planowanie działań adekwatnie do nich.
-
Kontrola nad procesem zatowarowania salonów i inicjowanie działań mających zapewnić odpowiedni do potrzeb stan produktów w salonach.
-
Udział w otwarciach nowych salonów, wydarzeniach promocyjnych i innych wydarzeniach związanych z pracą salonu (np. inwentaryzacje).
Wymagania
Szukamy osoby, która:
-
Posiada min. 2 letnie doświadczenie zawodowe na takim samym/podobnym stanowisku w branży retail (sklepy sieciowe w kategorii: odzież, kosmetyki, biżuteria). Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w organizacji o rozproszonej strukturze.
-
Ma doświadczenie w zarządzaniu zespołem handlowym, w tym osobami na stanowiskach managerskich (Kierownicy salonów) .
-
Ma doświadczenie w pracy ze standardami obsługi klienta i sprzedaży oraz wskaźnikami sprzedażowymi. Potrafi przekazywać swoją wiedzę w tym zakresie innym.
-
Posiada prawo jazdy kat. B i jest czynnym kierowcą.
-
Może pracować w terenie, jest dyspozycyjna do częstych wyjazdów (przy czym 6 na 9 sklepów w regionie zlokalizowanych jest w samej Warszawie).
-
Może pracować w niestandardowych godzinach - godziny pracy wyznacza rytm pracy galerii i rozkład pracy naszych pracowników (możliwość zaplanowania spotkania z nimi).
-
Bardzo dobrze obsługuje komputer w zakresie MS Office.
-
Komunikuje się swobodnie w języku angielskim w codziennych sytuacjach (mile widziane).
-
Potrafi budować dobre relacje z ludźmi, współpracować.
-
Jest nastawiona na rozwój i osiąganie ambitnych celów.
Oferujemy
Nasza oferta:
-
To przede wszystkim praca w firmie, która nieustannie się rozwija (również poza granicami kraju) i doskonali swoje procesy - doceniamy osoby, które mają pomysły, dzielą się nimi i są gotowe je wdrażać. Jesteśmy otwarci na nowe inicjatywy pracowników.
-
Tak jak rozwija się firma, tak samo rozwijają się nasi pracownicy - uczestniczą w nowych, również międzynarodowych projektach, awansują, zmieniają swoją rolę i obszar biznesowy.
-
Zatrudnienie na podstawie umowy b2b.
-
Niezbędne narzędzia pracy - samochód służbowy, telefon, laptop, budżet na podróże służbowe.
-
Elastyczny czas i organizacja pracy - to Ty planujesz własną pracę pod względem godzin i rozkładu pracy, lokalizacji, biorąc pod uwagę aktualną sytuację w regionie i postawione cele.
-
Zaplanowany i uporządkowany program wdrożenia do pracy, realizowany pod opieką Dyrektora Działu Sprzedaży Detalicznej oraz Regionalnych Kierowników Sprzedaży, pracujących w innych regionach.
-
Materiały edukacyjne i szkolenia dostępne poprzez naszą platformę szkoleniową.
-
Kursy językowe dostępne dzięki platformie eTutor.
-
Ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
-
Zniżki na firmowe produkty w naszych sklepach stacjonarnych.
-
Kartę Multisport z dofinansowaniem z naszej strony.
-
Zespół pełen pasji do mody, który się lubi i chętnie ze sobą współpracuje - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji!
Proces rekrutacji u nas:
-
krok 1 - wyślij do nas swoje CV
-
krok 2 - spotkaj się z nami na rozmowie rekrutacyjnej, którą poprowadzi Dyrektor Działu Sprzedaży Detalicznej (online, ok. 60 min.)
-
krok 3 - drugie spotkanie odbędzie się stacjonarnie lub online przy udziale Zarządu firmy (ok. 60 minut)
-
krok 4 - otrzymasz informację zwrotną i (mamy nadzieję!) propozycję pracy
-
-
Sprzedawca - doradca klienta (Tarnów Gemini Park)
Pako Lorente- Tarnów
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
KRÓTKO O PRACY U NAS
Miejsce pracy: Gemini Park, Tarnów, Nowodąbrowska 127
Czas pracy: pełen etat, praca w oparciu o 12-godzinne zmiany od poniedziałku do soboty i wybrane niedziele handlowe
Umowa: umowa o pracęTWÓJ
-
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
-
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży.
-
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
-
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
-
Dokonywanie i obsługa zamówień.
-
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
-
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów.
Wymagania
NASZE
-
Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z klientami i współpracownikami.
-
Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
-
Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
-
Chce się uczyć i zwiększać swoje kompetencje niezbędne w codziennej pracy.
Mile widziane
-
Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
-
Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.
Oferujemy
TO
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
-
System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do roli sprzedawcy tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
-
Zniżki na firmowe produkty.
-
Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
-
Karta Multisport.
-
Opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
-
Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
-
Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
-
Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente- wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
-
Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
-
Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.
-
-
Sprzedawca - doradca klienta (Łódź Ptak Outlet - Rzgów)
Pako Lorente- Rzgów
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
KRÓTKO O PRACY U NAS
Miejsce pracy: Łódź Ptak Outlet, Żeromskiego 8, Rzgów
Czas pracy: pełen etat, praca w oparciu o 12-godzinne zmiany od poniedziałku do soboty i wybrane niedziele handlowe
Umowa: umowa o pracęTWÓJ
-
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
-
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży.
-
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
-
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
-
Dokonywanie i obsługa zamówień.
-
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
-
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów.
Wymagania
NASZE
-
Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z klientami i współpracownikami.
-
Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
-
Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
-
Chce się uczyć i zwiększać swoje kompetencje niezbędne w codziennej pracy.
Mile widziane
-
Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
-
Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.
Oferujemy
TO
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
-
System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do roli sprzedawcy tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
-
Zniżki na firmowe produkty.
-
Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
-
Karta Multisport.
-
Opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
-
Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
-
Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
-
Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente- wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
-
Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
-
Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.
-
-
Sprzedawca - doradca klienta (Kraków Outlet)
Pako Lorente- Kraków
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
KRÓTKO O PRACY U NAS
Miejsce pracy: A. Rożańskiego 32, Kraków, Outlet
Czas pracy: pełen etat, praca w oparciu o 12-godzinne zmiany od poniedziałku do soboty i wybrane niedziele handlowe
Umowa: umowa o pracęTWÓJ
-
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
-
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży.
-
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
-
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
-
Dokonywanie i obsługa zamówień.
-
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
-
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów.
Wymagania
NASZE
-
Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z klientami i współpracownikami.
-
Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
-
Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
-
Chce się uczyć i zwiększać swoje kompetencje niezbędne w codziennej pracy.
Mile widziane
-
Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
-
Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.
Oferujemy
TO
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
-
System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do roli sprzedawcy tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
-
Zniżki na firmowe produkty.
-
Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
-
Karta Multisport.
-
Opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
-
Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
-
Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
-
Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente- wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
-
Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
-
Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.
-
-
Sprzedawca - doradca klienta (Kraków M1)
Pako Lorente- Kraków
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
KRÓTKO O PRACY U NAS
Miejsce pracy: Kraków M1, Al. Pokoju 67
Czas pracy: pełen etat, praca w oparciu o 12-godzinne zmiany od poniedziałku do soboty i wybrane niedziele handlowe
Umowa: umowa o pracęTWÓJ
-
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
-
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży.
-
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
-
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
-
Dokonywanie i obsługa zamówień.
-
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
-
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów.
Wymagania
NASZE
-
Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z klientami i współpracownikami.
-
Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
-
Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
-
Chce się uczyć i zwiększać swoje kompetencje niezbędne w codziennej pracy.
Mile widziane-
Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
-
Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.
Oferujemy
TO
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
-
System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do roli sprzedawcy tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
-
Zniżki na firmowe produkty.
-
Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
-
Karta Multisport.
-
Opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
-
Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
-
Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
-
Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente- wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
-
Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
-
Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.
-
-
Kierownik salonu (Tychy)
Pako Lorente- Tychy
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
KRÓTKO O PRACY U NAS
Miejsce pracy: Tychy, Gemini Park, ul. Towarowa 2c
Czas pracy: pełen etat, praca w oparciu o 12-godzinne zmiany od poniedziałku do soboty i wybrane niedziele handlowe
Umowa: umowa o pracę
TWÓJ-
Planowanie i organizowanie pracy podległego zespołu Sprzedawców - Doradców klienta.
-
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
-
Realizacja planów sprzedażowych i efektywnościowych salonu.
-
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
-
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
-
Dokonywanie i obsługa zamówień.
-
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
-
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów.
Wymagania
NASZE
-
Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z pracownikami, współpracownikami i klientami.
-
Osoba ta musi posiadać doświadczenie na podobnym stanowisku managerskim w zakresie sprzedaży i HR.
-
Umiejętność planowania, organizowania i wyciągania wniosków jest dla nas jedną z kwestii priorytetowych.
-
Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
-
Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
-
Może pracować w oparciu o system zmianowy.
Mile widziane
-
Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
-
Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.
Oferujemy
TO
-
Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
-
Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
-
System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do roli sprzedawcy tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
-
Zniżki na firmowe produkty.
-
Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
-
Karta Multisport.
-
Ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
-
Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente- wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
-
Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
-
Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.
-
-
Sprzedawca - doradca klienta (Chojnice)
Pako Lorente- Chojnice
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
KRÓTKO O PRACY U NAS
Miejsce pracy: Chojnice, Brama Pomorza, Podmiejska 2a
Czas pracy: pełen etat, praca w oparciu o 12-godzinne zmiany od poniedziałku do soboty i wybrane niedziele handlowe
Umowa: umowa o pracęTWÓJ
-
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
-
Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży.
-
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
-
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
-
Dokonywanie i obsługa zamówień.
-
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
-
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów.
Wymagania
NASZE
-
Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z klientami i współpracownikami.
-
Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
-
Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
-
Chce się uczyć i zwiększać swoje kompetencje niezbędne w codziennej pracy.
Mile widziane
-
Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
-
Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.
Oferujemy
TO
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
-
System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do roli sprzedawcy tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
-
Zniżki na firmowe produkty.
-
Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
-
Karta Multisport.
-
Opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
-
Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
-
Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
-
Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente- wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
-
Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
-
Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.
-
-
Przedstawiciel handlowy b2b/ Key Account Manager
Pako Lorente- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
TWOJE ZADANIA
-
Poszukiwanie nowych kanałów sprzedaży zarówno w kraju jak i za granicą.
-
Realizowanie zadań sprzedażowych w zakresie sprzedaży dla klientów b2b, sieci handlowych - realizowanie planu sprzedażowego poprzez pozyskiwanie klientów, przeprowadzanie spotkań handlowych, nawiązywanie współpracy.
-
Zbieranie zamówień od klientów oraz koordynacja ich realizacji we współpracy z pozostałymi osobami w zespole.
-
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami.
-
Uczestnictwo w targach, wydarzeniach biznesowych.
-
Działania windykacje - kontakt z klientami w przypadku opóźnień w płatnościach.
-
Raportowanie podejmowanych działań w wewnętrznym systemie oraz do bezpośredniego przełożonego.
Wymagania
NASZE
-
Kilkuletnie doświadczenie na tożsamym/ podobnym stanowisku z udokumentowanymi sukcesami sprzedażowymi.
-
Bardzo mile widziane doświadczenie handlowe w branżach fashion, kosmetycznej, biżuteryjnej, motoryzacyjnej, ochroniarskiej, HoReCa, IT.
-
Prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży służbowych.
-
Wysokie kompetencje negocjacyjne i handlowe.
-
Umiejętność budowania dobrych relacji z ludźmi, pogodne usposobienie.
-
Proaktywne podejście do własnej pracy, nastawienie na realizację celów, odpowiedzialność i samodzielność.
-
Dobra znajomość języka angielskiego (atutem będzie również komunikatywna znajomość języka litewskiego, łotewskiego lub rosyjskiego).
-
Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe.
Oferujemy
TO
-
Praca w firmie, która nieustannie się rozwija (również poza granicami kraju) i doskonali swoje procesy - doceniamy osoby, które mają pomysły, dzielą się nimi i są gotowe je wdrażać. Jesteśmy otwarci na nowe inicjatywy pracowników.
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę b2b. Niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer, samochód służbowy).
-
Zaplanowany i uporządkowany program wdrożenia do pracy.
-
Materiały edukacyjne i szkolenia dostępne poprzez naszą platformę szkoleniową.
-
Kursy językowe dostępne dzięki platformie eTutor.
-
Ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
-
Zniżki na firmowe produkty w naszych sklepach stacjonarnych.
-
Kartę Multisport z dofinansowaniem z naszej strony.
-
Zespół pełen pasji do mody, który się lubi i chętnie ze sobą współpracuje - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji!
-
-
Kierownik salonu (Poznań)
Pako Lorente- Poznań
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
TWÓJ
-
Planowanie i organizowanie pracy podległego zespołu Sprzedawców - Doradców klienta.
-
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
-
Realizacja planów sprzedażowych i efektywnościowych salonu.
-
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
-
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
-
Dokonywanie i obsługa zamówień.
-
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
-
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów.
Wymagania
NASZE
-
Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z pracownikami, współpracownikami i klientami.
-
Osoba ta musi posiadać doświadczenie na podobnym stanowisku managerskim w zakresie sprzedaży i HR.
-
Umiejętność planowania, organizowania i wyciągania wniosków jest dla nas jedną z kwestii priorytetowych.
-
Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
-
Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
-
Może pracować w oparciu o system zmianowy.
Mile widziane
-
Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
-
Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.
Oferujemy
TO
-
Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
-
Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
-
System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do roli sprzedawcy tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
-
Zniżki na firmowe produkty.
-
Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
-
Karta Multisport.
-
Ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
-
Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente- wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
-
Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
-
Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.
-
-
Kierownik salonu (Poznań)
Pako Lorente- Poznań
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
TWÓJ
-
Planowanie i organizowanie pracy podległego zespołu Sprzedawców - Doradców klienta.
-
Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
-
Realizacja planów sprzedażowych i efektywnościowych salonu.
-
Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
-
Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
-
Dokonywanie i obsługa zamówień.
-
Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
-
Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów.
Wymagania
NASZE
-
Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z pracownikami, współpracownikami i klientami.
-
Osoba ta musi posiadać doświadczenie na podobnym stanowisku managerskim w zakresie sprzedaży i HR.
-
Umiejętność planowania, organizowania i wyciągania wniosków jest dla nas jedną z kwestii priorytetowych.
-
Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
-
Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
-
Może pracować w oparciu o system zmianowy.
Mile widziane
-
Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
-
Zainteresowanie modą, poczucie estetyki.
Oferujemy
TO
-
Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
-
Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
-
System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do roli sprzedawcy tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
-
Zniżki na firmowe produkty.
-
Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
-
Karta Multisport.
-
Ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
-
Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente- wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
-
Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
-
Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji.
-