Urząd Miasta Ustka to instytucja odpowiedzialna za zarządzanie lokalnymi sprawami mieszkańców oraz rozwojem gminy. Jego celem jest zapewnienie wysokiej jakości usług publicznych oraz wspieranie inicjatyw mających na celu poprawę życia w Ustce. Urząd angażuje się w tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju, a także w organizację wydarzeń lokalnych, które integrują społeczność. Współpraca z mieszkańcami oraz organizacjami jest kluczowym elementem działania urzędników, co przyczynia się do dynamicznego rozwoju Ustki jako przyjaznego miejsca do życia i relaxu.
Urząd Miasta Ustka najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa prawo i administracja państwowa inżynieria / technologia / technika it (informatyka) bankowość / finanse

Oferty pracy Urząd Miasta Ustka

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Urząd Miasta Ustka

Siedziba główna

Urząd Miasta Ustka poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 10 miesiącach

Profil firmy:
Urząd Miasta Ustka
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Gdańsk
  2. Bydgoszcz
  3. Warszawa
  4. Szczecin
  5. Słupsk
  6. Ustka
  7. Głogów
  8. Katowice
  9. Pruszcz Gdański
  10. Koszalin

Data aktualizacji: 01.12.2024

Praca Urząd Miasta Ustka - oferty archiwalne

  • Inspektor w wydziale inwestycji

    Urząd Miasta Ustka
    • Ustka
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Zakres podstawowych zadań:
      1) prowadzenie ewidencji kosztów finansowych, klasyfikowanie kosztów,
      2) prowadzenie ewidencji i realizowanie formalne faktur i rachunków wpływających do wydziału INW,
      3) prowadzenie ewidencji księgowej realizowanych inwestycji w układzie zadań i obiektów lub elementów robót,
      4) rozliczanie realizowanych inwestycji w układzie klasyfikacji rodzajowej środków trwałych, sporządzanie dokumentacji środków trwałych zrealizowanych inwestycji,
      5) realizowanie planów wydatków budżetowych, dokonywanie analiz w tym przedmiocie oraz opracowywanie wniosków w zakresie gospodarki finansowej (wnioski do uchwał i zarządzeń finansowych),
      6) sporządzanie sprawozdań oraz informacji opisowych dotyczących realizacji budżetu i działalności finansowej gminy, w tym rocznego sprawozdania finansowego,
      7) opracowywanie niezbędnych analiz finansowych,
      8) prowadzenie planu zamówień publicznych wydziału INW,
      9) przygotowanie informacji do projektu budżetu oraz gromadzenie wniosków do budżetu,
      10) bieżące angażowanie środków dotyczących realizacji budżetu wydziału INW,
      11) nadzór nad wydatkowaniem środków z poszczególnych umów rozliczanie kwotowo,
      12) przygotowanie projektów uchwał oraz zarządzeń związanych z gospodarką finansową wydziału INW oraz prowadzenie ewidencji zmian budżetowych dotyczących budżetu wydziału INW (rejestr uchwał i zarządzeń);
      Umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, z wynagrodzeniem zasadniczym co najmniej 4800 zł brutto miesięcznie.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
      • Inne wymagania: konieczne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wykształcenie średnie i co najmniej 5-letni staż pracy lub wyższe i 3-letni staż pracy, nieposzlakowana opinia. 2. dodatkowe: wykształcenie wyższe ekonomiczne o specjalności: finanse i inwestycje lub finanse i rachunkowość wiedza z zakresu prowadzenia inwestycji w tym dofinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym ze środków Unii Europejskiej, znajomość ustaw: finansów publicznych, rachunkowości, ordynacji podatkowej, prawa zamówień publicznych, postępowania administracyjnego i o samorządzie gminnym, wiedza i doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, komunikatywność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Inspektor w wydziale spraw społecznych, oświaty, kultury i sportu

    Urząd Miasta Ustka
    • 3 500 zł / mies.
    • Ustka
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Zakres podstawowych zadań:
      współpraca z organizacjami pozarządowymi,
      przygotowanie sprawozdania z realizacji średnich wynagrodzeń nauczycieli
      na poszczególnych stopniach awansu zawodowego o której mowa w art. 30 a ust. 2
      ustawy Karta Nauczyciela,
      przygotowywanie dokumentacji na potrzeby wydziału,
      prowadzenie spraw dotyczących współdziałania z jednostkami organizacyjnymi
      zajmującymi się promocją zdrowia, edukacją zdrowotną, kulturą fizyczną oraz kulturą,
      rozliczanie dotacji udzielanych podmiotom publicznym i niepublicznym,
      przygotowywanie analizy z działalności szkół i przedszkoli pod kątem wyników nauczania
      i osiągnięć dydaktycznych,
      dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników.
      4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
      praca w siedzibie Urzędu Miasta na niskim parterze. Budynek bez windy, z parteru
      na piętro podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
      na czas określony z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy
      obsłudze komputera w Wydziale Spraw Społecznych, Oświaty, Kultury i Sportu.
      Wynagrodzenie zasadnicze w wysokości co najmniej 3500 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za wieloletnią pracę. Godz. pracy 7.30-15.30.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak, wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: konieczne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy lub wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy. dodatkowe: preferowane kierunki wykształcenia w zakresie księgowości i administracji, doświadczenie w samorządzie lub jednostce samorządowej, znajomość regulacji prawnych z zakresu: spraw oświaty, kultury i sportu, pomocy i integracji społecznej, ochrony zdrowia, współpracy z NGO, ustawy prawo zamówień publicznych, postępowania administracyjnego i ustawy o samorządzie gminnym, dobra znajomość obsługi komputera, umiejętność pracy w zespole.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 500 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną