Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu Sp. z o.o. to instytucja, która zajmuje się zarządzaniem nieruchomościami oraz prowadzeniem działalności związanej z wynajmem lokali mieszkalnych i użytkowych. Firma aktywnie uczestniczy w ogłoszeniach i przetargach, co stwarza możliwość współpracy zarówno dla osób prywatnych, jak i przedsiębiorstw. ZGL w Zamościu angażuje się w programy dofinansowania na remonty lokali, wprowadzając nowoczesne rozwiązania dla komfortu i jakości mieszkań. Naszym celem jest zapewnienie wysokiej standardu obsługi oraz zaspokojenie potrzeb lokalnej społeczności.
ZAKŁAD GOSPODARKI LOKALOWEJ W ZAMOŚCIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
księgowość / ekonomia inżynieria / technologia / technika praca fizyczna prawo i administracja państwowa nieruchomości

Oferty pracy ZAKŁAD GOSPODARKI LOKALOWEJ W ZAMOŚCIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Praca alert - powiadomienia

  • Pomocniczy robotnik budowlany

    ZAKŁAD GOSPODARKI LOKALOWEJ W ZAMOŚCIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    • Zamość
    • umowa o pracę
    Dodana

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Inżynier budowy - miejscowość Krupiec k. Krasnystaw

    BESTA PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE SP. Z O.O.
    • Krasnystaw
    • umowa o pracę
    Polecana
    Dodana
  • Cieśla szalunkowy - Grecja - Ateny

    Lambda S.A.
    • 12-15 € netto / godz.
    • Szwecja
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    Aplikuj bez CV
    Polecana Popularna
    Dodana
  • Zbrojarz - Grecja

    Lambda S.A.
    • 12-15 € netto / godz.
    • Grecja
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    Aplikuj bez CV
    Polecana Popularna
    Dodana

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 04.10.2024

Mapa ZAKŁAD GOSPODARKI LOKALOWEJ W ZAMOŚCIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Siedziba główna

Godziny otwarcia ZAKŁAD GOSPODARKI LOKALOWEJ W ZAMOŚCIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

poniedziałek 07:00 - 15:00
wtorek 07:00 - 15:00
środa 07:00 - 15:00
czwartek 07:00 - 15:00
piątek 07:00 - 15:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

ZAKŁAD GOSPODARKI LOKALOWEJ W ZAMOŚCIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 10 miesiącach

Profil firmy:
ZAKŁAD GOSPODARKI LOKALOWEJ W ZAMOŚCIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Zamość
  2. Lublin
  3. Rydułtowy
  4. Warszawa

Data aktualizacji: 01.12.2024

Praca ZAKŁAD GOSPODARKI LOKALOWEJ W ZAMOŚCIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - oferty archiwalne

  • Kierownik działu mieszkaniowego

    ZAKŁAD GOSPODARKI LOKALOWEJ W ZAMOŚCIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    • Zamość
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Monitorowanie rynku nieruchomości i rynku zarządców, gruntowna znajomość przepisów prawnych regulujących zagadnienia związane z zakresem obowiązków, analizowanie warunków zarządzania nieruchomościami i zawieranych umów o zarządzanie, nadzór nad działaniami windykacyjnymi i uzgadnianie działań sądowo-komorniczych prowadzonych w stosunku do dłużników, nadzór nad właściwym przygotowaniem materiałów na zebranie wspólnot mieszkaniowych.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Uprawnienia: praca w zespole z trudnym klientem
      • Inne wymagania: Osoba systematyczna, chęć do pracy. Doświadczenie na stanowisku kierowniczym min. 3 lata.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 8 500 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Dozorca domowy

    ZAKŁAD GOSPODARKI LOKALOWEJ W ZAMOŚCIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    • Zamość
    • umowa o pracę
    • część etatu
    • Zakres obowiązków

      - usuwanie (zamiatanie, zbieranie, zmywanie) odpadów i innych zanieczyszczeń z pomieszczeń i urządzeń budynku przeznaczonych do ogólnego użytku oraz z niezabudowanej części nieruchomości tj.: podwórza, przejścia bramy, chodniki, parkingi, zieleńce;
      - utrzymanie właściwego stanu sanitarnego miejsc składowania nieczystości stałych;
      - oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota chodników i ciągów pieszych, w tym także wpustów deszczowych, zasuw wodnych i gazowych, studzienek ściekowych. Zapobieganie gołoledzi przez posypywanie piaskiem oraz pryzmowanie sniegu po opadach;
      - pielęgnowanie zieleńców i kwietników, koszenie traw, usuwanie chwastów, grabienie liści;
      - nadzór nad urządzeniami i sprzętem przeznaczonym do zabaw dla dzieci, w tym niezwłoczne informowanie bezpośredniego przełożonego o usterkach technicznych mogących zagrażać bezpieczeństwu dzieci oraz utrzymanie czystości terenu i urządzeń.

      Wymagania

      • Wykształcenie: podstawowe
      • Uprawnienia: umiejętność pracy z trudnym klientem, praca w zespole
      • Inne wymagania: Mile widziane doświadczenie zawodowe, systematyczność, chęć do pracy.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 1 800 do 1 900 PLN
      • Opis wynagrodzenia: 5.00-9.00
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Główny księgowy

    ZAKŁAD GOSPODARKI LOKALOWEJ W ZAMOŚCIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    • Zamość
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Wykonywanie obowiązków w zakresie rachunkowości zgodnie z ustawą o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r. oraz przepisów wykonawczych, w tym w szczególności: prowadzenie ksiąg rachunkowych, okresowe ustalanie lub sprawdzanie drogą inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów, wycena aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego, sporządzanie sprawozdań finansowych, gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą, odpowiedzialność za organizację i efektywność pracy podległych pracowników oraz skutki finansowe i prawne wynikające z nieprzestrzegania przepisów prawa, przestrzeganie zasad etycznego wykonywania zawodu, koordynowanie i nadzorowanie działań związanych z obsługą finansowo-księgową, nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów finansowych i ich archiwizowania, opracowywanie i modyfikowanie zakładowego planu kont, opracowywanie dokumentacji systemu przetwarzania i ochrony danych, opracowywanie analiz i planów gospodarczo-finansowych z zakresu działania Spółki, weryfikowanie poprawności prowadzenia ksiąg rachunkowych techniką ręczną oraz z wykorzystaniem programów finansowo-księgowych, ocenianie zgodności stosowanych procedur z przyjętą polityką rachunkowości w Spółce, kontrolowanie poprawności zakwalifikowanych operacji gospodarczych, ich dekretacji i księgowania na kontach, opracowanie obiegu dokumentów księgowych, sprawdzanie procedury obiegu, nadzoru i archiwizowania dokumentów księgowych, przygotowywanie oraz udostępnianie dokumentacji księgowej i ksiąg rachunkowych organom kontroli zewnętrznej, udzielanie wyjaśnień kontrolującym, analizowanie protokołów i zaleceń pokontrolnych, monitorowanie sytuacji finansowej Spółki, bieżące powiadamianie przełożonego o istniejących zagrożeniach oraz podejmowanie działań w celu ich eliminacji po uzyskaniu akceptacji przełożonego, opracowywanie strategii i procedur pozyskiwania środków finansowych dla działalności Spółki, kontrolowanie wydatków i zapewnienie efektywnego wykorzystania zasobów finansowych, nadzorowanie terminowości płatności zobowiązań i wpływu zobowiązań, przygotowywanie inwentaryzacji, nadzorowanie przebiegu i rozliczanie jej wyniku, planowanie i podejmowanie decyzji na podstawie informacji zawartych w sprawozdaniach finansowych, opracowywanie analiz finansowych, analizowanie i opiniowanie decyzji inwestycyjnych, sporządzanie sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat, informacje dodatkowe) zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonywanie prac związanych z wewnętrznym systemem raportowania i innymi działaniami z zakresu rachunkowości, przygotowywanie raportów oraz współpraca z biegłymi rewidentami podczas badania sprawozdania finansowego, odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe naliczanie wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców, odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe rozliczenia Spółki ze zobowiązań wobec Urzędu Skarbowego, Izby Skarbowej, Urzędu Statystycznego i Urzędu Miasta, sporządzanie raportów na potrzeby organizacji i instytucji zewnętrznych (m.in. US, ZUS, GUS, banki), nadzorowanie i kontrola pracy pracowników w podległej komórce organizacyjnej.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Uprawnienia: znajomość księgowości i rachunkowości, praca w zespole
      • Inne wymagania: Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów lub posiadanie certyfikatu księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów. Staż pracy minimum 3 lat w zakresie księgowości, w tym 2 lata na samodzielnym stanowisku

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 8 500 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Główny księgowy

    ZAKŁAD GOSPODARKI LOKALOWEJ W ZAMOŚCIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    • Zamość
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Wykonywanie obowiązków w zakresie rachunkowości zgodnie z ustawą o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r. oraz przepisów wykonawczych, w tym w szczególności: prowadzenie ksiąg rachunkowych, okresowe ustalanie lub sprawdzanie drogą inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów, wycena aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego, sporządzanie sprawozdań finansowych, gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą, odpowiedzialność za organizację i efektywność pracy podległych pracowników oraz skutki finansowe i prawne wynikające z nieprzestrzegania przepisów prawa, przestrzeganie zasad etycznego wykonywania zawodu, koordynowanie i nadzorowanie działań związanych z obsługą finansowo-księgową, nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów finansowych i ich archiwizowania, opracowywanie i modyfikowanie zakładowego planu kont, opracowywanie dokumentacji systemu przetwarzania i ochrony danych, opracowywanie analiz i planów gospodarczo-finansowych z zakresu działania Spółki, weryfikowanie poprawności prowadzenia ksiąg rachunkowych techniką ręczną oraz z wykorzystaniem programów finansowo-księgowych, ocenianie zgodności stosowanych procedur z przyjętą polityką rachunkowości w Spółce, kontrolowanie poprawności zakwalifikowanych operacji gospodarczych, ich dekretacji i księgowania na kontach, opracowanie obiegu dokumentów księgowych, sprawdzanie procedury obiegu, nadzoru i archiwizowania dokumentów księgowych, przygotowywanie oraz udostępnianie dokumentacji księgowej i ksiąg rachunkowych organom kontroli zewnętrznej, udzielanie wyjaśnień kontrolującym, analizowanie protokołów i zaleceń pokontrolnych, monitorowanie sytuacji finansowej Spółki, bieżące powiadamianie przełożonego o istniejących zagrożeniach oraz podejmowanie działań w celu ich eliminacji po uzyskaniu akceptacji przełożonego, opracowywanie strategii i procedur pozyskiwania środków finansowych dla działalności Spółki, kontrolowanie wydatków i zapewnienie efektywnego wykorzystania zasobów finansowych, nadzorowanie terminowości płatności zobowiązań i wpływu zobowiązań, przygotowywanie inwentaryzacji, nadzorowanie przebiegu i rozliczanie jej wyniku, planowanie i podejmowanie decyzji na podstawie informacji zawartych w sprawozdaniach finansowych, opracowywanie analiz finansowych, analizowanie i opiniowanie decyzji inwestycyjnych, sporządzanie sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat, informacje dodatkowe) zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonywanie prac związanych z wewnętrznym systemem raportowania i innymi działaniami z zakresu rachunkowości, przygotowywanie raportów oraz współpraca z biegłymi rewidentami podczas badania sprawozdania finansowego, odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe naliczanie wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców, odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe rozliczenia Spółki ze zobowiązań wobec Urzędu Skarbowego, Izby Skarbowej, Urzędu Statystycznego i Urzędu Miasta, sporządzanie raportów na potrzeby organizacji i instytucji zewnętrznych (m.in. US, ZUS, GUS, banki), nadzorowanie i kontrola pracy pracowników w podległej komórce organizacyjnej.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Uprawnienia: praca w zespole, znajomość księgowości i rachunkowości
      • Inne wymagania: Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów lub posiadanie certyfikatu księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów. Staż pracy minimum 5 lat w zakresie księgowości, w tym 2 lata na samodzielnym stanowisku

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 8 000 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Referent ds. finansowo-ksiegowych

    ZAKŁAD GOSPODARKI LOKALOWEJ W ZAMOŚCIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    • Zamość
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Dekretacja i wprowadzanie wyciągów bankowych, rozliczanie wpłat czynszu, od komornika, współpraca w zakresie egzekucji należności, uzgadnianie sald lokali mieszkaniowych i użytkowych, sporządzanie i wprowadzanie dokumentów PK, prowadzenie i rozliczanie rejestru ZFŚS, przekazywanie środków, rozliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych, sporządzanie deklaracji CIT 8, naliczanie i rozwiazywanie odpisów aktualizacyjnych, wprowadzanie kosztów, inne zadania zlecone przez przełożonych.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe, brak
      • Uprawnienia: praca w zespole, umiejętność pracy z trudnym klientem
      • Inne wymagania: Mile widziane doświadczenie zawodowe, osoba systematyczna

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: 3 010 - 4 500 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Dozorca domowy

    ZAKŁAD GOSPODARKI LOKALOWEJ W ZAMOŚCIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    • Zamość
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - usuwanie (zamiatanie, zbieranie, zmywanie) odpadów i innych zanieczyszczeń z pomieszczeń i urządzeń budynku przeznaczonych do ogólnego użytku oraz z niezabudowanej części nieruchomości tj.: podwórza, przejścia bramy, chodniki, parkingi, zieleńce;
      - utrzymanie właściwego stanu sanitarnego miejsc składowania nieczystości stałych;
      - oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota chodników i ciągów pieszych, w tym także wpustów deszczowych, zasuw wodnych i gazowych, studzienek ściekowych. Zapobieganie gołoledzi przez posypywanie piaskiem oraz pryzmowanie sniegu po opadach;
      - pielęgnowanie zieleńców i kwietników, koszenie traw, usuwanie chwastów, grabienie liści;
      - nadzór nad urządzeniami i sprzętem przeznaczonym do zabaw dla dzieci, w tym niezwłoczne informowanie bezpośredniego przełożonego o usterkach technicznych mogących zagrażać bezpieczeństwu dzieci oraz utrzymanie czystości terenu i urządzeń.

      Wymagania

      • Wykształcenie: podstawowe, brak
      • Uprawnienia: praca w zespole, umiejętność pracy z trudnym klientem
      • Inne wymagania: Mile widziane doświadczenie zawodowe, chęć do pracy.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: 3 010 - 3 500 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Referent ds. finansowo-ksiegowych

    ZAKŁAD GOSPODARKI LOKALOWEJ W ZAMOŚCIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    • Zamość
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Dekretowanie i wprowadzanie wyciągów bankowych, rozliczanie wpłat czynszu, rozliczanie wpłat od komornika, współpraca w zakresie egzekucji należności, uzgadnianie sald lokali mieszkalnych i użytkowych, sporządzanie i wprowadzanie dokumentów PK, prowadzenie i rozliczanie rejestru ZFŚS, przekazywanie środków, rozliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych, sporządzanie deklaracji CIT 8, naliczanie i rozwiązywanie odpisów aktualizacyjnych, wprowadzanie kosztów - inne zadania zlecone przez przełożonych.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe, brak
      • Uprawnienia: umiejętność pracy z trudnym klientem, praca w zespole
      • Inne wymagania: Mile widziane doświadczenie zawodowe, osoba systematyczna

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: 3 010 - 4 500 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Hydraulik

    ZAKŁAD GOSPODARKI LOKALOWEJ W ZAMOŚCIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    • Zamość
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Wykonywanie prac montażowych i demontażowych instalacji sanitarnych, wykonywanie bieżących konserwacji i remontów instalacji sanitarnych, diagnozowanie, wyszukiwanie i usuwanie uszkodzeń instalacji sanitarnych, obsługa maszyn i urządzeń elektrycznych zgodnie z instrukcją obsługi i BHP, usuwanie awarii.

      Wymagania

      • Wykształcenie: podstawowe, brak
      • Uprawnienia: umiejętności hydrauliczne , umiejętność pracy w zespole
      • Inne wymagania: Chęć do pracy, mile widziane doświadczenie na danym stanowisku.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: 2 800 - 3 800 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Stolarz

    ZAKŁAD GOSPODARKI LOKALOWEJ W ZAMOŚCIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    • 2 800-3 800 zł / mies.
    • Zamość
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Wykonywanie, montaż, remontowanie i modernizacja stolarki budowlanej (drzwi i okien), wykonywanie prac ślusarskich, obróbka drewna (ręczna i mechaniczna), wykonywanie suchej zabudowy, usuwanie awarii.

      Wymagania

      • Wykształcenie: podstawowe, brak
      • Uprawnienia: umiejętność pracy z trudnym klientem, umiejętność pracy w zespole
      • Inne wymagania: Doświadczenie mile widziane, systematyczność.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: 2 800 - 3 800 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną