Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Fundacja Aktywizacja praca
Czy to Twoja firma?
JESTEŚMY FUNDACJĄ, która od 1990 roku działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami, wspierając ich w świadomym zarządzaniu swoim potencjałem na rynku pracy. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski.
Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym, wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR.
Specjalista ds. HR Bydgoszcz Doradca Bydgoszcz Asystent Bydgoszcz Specjalista ds. sprzedaży Bydgoszcz Informatyk Bydgoszcz
doradztwo / konsulting / audyt administracja biurowa / praca biurowa hr / kadry it (informatyka) sprzedaż / zakupy
Oferty pracy Fundacja Aktywizacja
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Doradca Klienta w Dziale IT
PeoplePro Profil- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
Dodana -
Doradca Klienta - drobne AGD
PeoplePro Profil- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
Dodana -
Doradca Klienta- umowa zlecenie
PeoplePro Profil- Bydgoszcz
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- запрошуємо працівників з України
Dodana
Firma najczęściej oferuje
-
Elastyczny czas pracy
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.09.2024
Mapa Fundacja Aktywizacja
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Fundacja Aktywizacja od ponad 30 lat wspiera osoby z niepełnosprawnościami w poszukiwaniu pracy. #postawnapracę
Fundacja Aktywizacja od ponad 30 lat wspiera osoby z niepełnosprawnościami w aktywizacji zawodowej. Nasze działania mają na celu poprawę jakości życia osób z niepełnosprawnościami poprzez zintegrowane działania aktywizacyjne, zmianę postaw otoczenia i wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych. Jesteśmy wieloletnim partnerem pracodawców w doradztwie, szkoleniach i pośrednictwie pracy. CIĄGŁOŚĆ I OGÓLNOPOLSKI ZASIĘG DZIAŁAŃ Istniejemy od 30 lat, dając osobom z niepełnosprawnościami, naszym partnerom instytucjonalnym i klientom biznesowym poczucie ciągłego i stabilnego wsparcia. Fundacja posiada siedem oddziałów regionalnych blisko współpracujących z powiatowymi urzędami pracy oraz pracodawcami prywatnymi. NASZA HISTORIA Fundacja Aktywizacja powstała w 1990 roku (wówczas pod nazwą Fundacja Pomocy Matematykom i Informatykom Niesprawnym Ruchowo) z inicjatywy warszawskiego środowiska matematyków i informatyków, pragnącego pomóc swoim koleżankom i kolegom, poruszającym się na wózkach inwalidzkich. Z powodu barier architektonicznych osoby z niepełnosprawnościami miały trudności w znalezieniu pracy, bez względu na ich potencjał intelektualny. Założycielami Fundacji były osoby prywatne – naukowcy i pracownicy Instytutu Informatyki i Instytutu Matematyki Polskiej Akademii Nauk oraz instytucje - Polska Akademia Nauk i Polskie Towarzystwo Informatyczne. Z biegiem lat Fundacja zmieniła swoje cele statutowe i zajęła się prowadzeniem szkoleń komputerowych dla osób z niepełnosprawnościami z terenu Warszawy, które chciały wejść na rynek pracy. Obecnie pracujemy na rzecz osób ze wszystkimi rodzajami i stopniami niepełnosprawności, niezależnie od ich profilu zawodowego, wykształcenia, sytuacji społecznej czy też miejsca zamieszkania.
- Miasto
- Warszawa
- Siedziba główna
- Warszawa, mazowieckie
- Branża
- Organizacje publiczne i społeczne
- Specjalizacje
- Pośrednictwo pracy, Doradztwo zawodowe, prawne i psychologiczne, Szkolenia zawodowe i komputerowe, Warsztaty umiejętności społecznych i Rekrutacja pracowników
Rok założenia
1990
Liczba pracowników
51-200
Liczba obserwujących
1943
Fundacja Aktywizacja poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach
Profil firmy:
Fundacja Aktywizacja
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Bydgoszcz
- Gdańsk
- Poznań
- Szczytno
- Leszno
- Łódź
- Pruszków
- Sanok
- Koszalin
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca Fundacja Aktywizacja - oferty archiwalne
-
Doradca zawodowy/doradczyni zawodowa
Fundacja Aktywizacja- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
DOŁĄCZAJĄC DO NASZEGO ZESPOŁU, BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ:
-
kwalifikacją uczestników projektu do poszczególnych form wsparcia,
-
bezpośrednią pracą z osobami z niepełnosprawnościami, w tym: diagnozą kwalifikacji i kompetencji zawodowych,
-
opracowywaniem i aktualizowaniem Indywidualnego Planu Działania dla osób z niepełnosprawnościami,
-
prowadzeniem konsultacji indywidualnych i grupowych z zakresu doradztwa zawodowego z uczestnikami/czkami projektu,
-
współpracą ze specjalistą d.s. rynku pracy w celu pozyskania przez niego nowych ofert pracy,
-
przedstawianiem klientowi/ce dostępnych ofert pracy pod kątem jego/jej zainteresowań/predyspozycji zawodowych,
-
opracowaniem dokumentów aplikacyjnych uczestnika/czki projektu oraz przygotowaniem do rozmowy kwalifikacyjnej,
-
rozwiązywaniem na bieżąco sytuacji problemowych,
-
monitoringiem zatrudnienia,
-
prowadzeniem dokumentacji projektowej, sprawozdawczości z zakresu prowadzonych działań.
-
realizacją wyznaczonych wskaźników projektowych,
-
współpracą z zespołem specjalistów (psycholog, job crafter, specjalista ds. rekrutacji, prawnik).
Wymagania
DOŁĄCZAJĄC DO NASZEGO ZESPOŁU, BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ:
-
kwalifikacją uczestników projektu do poszczególnych form wsparcia,
-
bezpośrednią pracą z osobami z niepełnosprawnościami, w tym: diagnozą kwalifikacji i kompetencji zawodowych,
-
opracowywaniem i aktualizowaniem Indywidualnego Planu Działania dla osób z niepełnosprawnościami,
-
prowadzeniem konsultacji indywidualnych i grupowych z zakresu doradztwa zawodowego z uczestnikami/czkami projektu,
-
współpracą ze specjalistą d.s. rynku pracy w celu pozyskania przez niego nowych ofert pracy,
-
przedstawianiem klientowi/ce dostępnych ofert pracy pod kątem jego/jej zainteresowań/predyspozycji zawodowych,
-
opracowaniem dokumentów aplikacyjnych uczestnika/czki projektu oraz przygotowaniem do rozmowy kwalifikacyjnej,
-
rozwiązywaniem na bieżąco sytuacji problemowych,
-
monitoringiem zatrudnienia,
-
prowadzeniem dokumentacji projektowej, sprawozdawczości z zakresu prowadzonych działań.
-
realizacją wyznaczonych wskaźników projektowych,
-
współpracą z zespołem specjalistów (psycholog, job crafter, specjalista ds. rekrutacji, prawnik).
MILE WIDZIANE:
-
doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami,
-
doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacji.
Oferujemy
W RAMACH WSPÓŁPRACY
-
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasy pracy,
-
przejrzystą ścieżkę rozwoju zawodowego,
-
elastyczny czas pracy,
-
work life balance,
-
możliwość pracy zdalnej,
-
otwartą kulturę organizacyjną,
-
szkolenia,
-
udział w rozwijających projektach na rzecz osób z niepełnosprawnościami.
-
-
Rekruter/-ka
Fundacja Aktywizacja- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
DOŁĄCZAJĄC DO NASZEGO ZESPOŁU, BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ:
-
Prowadzeniem działań rekrutacyjnych zgodnych z bieżącym zapotrzebowaniem Agencji,
-
Przygotowaniem i publikacją ogłoszeń o pracę,
-
Administrowaniem bazą danych kandydatów,
-
Pozyskiwaniem kandydatów przez social media,
-
Poszukiwaniami kierunkowymi i aktywnymi działaniami w terenie,
-
Wstępną oceną kompetencji i kwalifikacji kandydatów,
-
Wsparciem procesów rekrutacji i selekcji,
-
Bezpośrednią pracą z osobami z niepełnosprawnościami (potencjalnymi kandydatami do pracy)
-
Współpracą z osobami odpowiedzialnymi za proces przygotowania kandydata do pracy (doradca zawodowy, psycholog, trener pracy, job crafter),
-
Monitoringiem rozpoczętych procesów rekrutacyjnych oraz etapu adaptacji w miejscu pracy,
-
Bieżącymi pracami administracyjnymi związanymi ze stanowiskiem pracy,
-
Przygotowaniem raportów, zestawień i miesięcznych sprawozdań z realizacji działań.
Wymagania
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:
-
posiadasz wykształcenie wyższe,
-
posiadasz doświadczenie zawodowe w prowadzeniu działań rekrutacyjnych, w tym projektach na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami,
-
jesteś nastawiony na pracę na wskaźnikach projektowych,
-
jesteś gotowy do pracy w elastycznych godzinach pracy i wyjazdów służbowych,
-
sprawnie obsługujesz programy z pakietu MS Office,
-
posiadasz umiejętności w zakresie pracy na wskaźnikach.
Oferujemy
W RAMACH WSPÓŁPRACY
-
umowę o pracę na pełen etat,
-
przejrzystą ścieżkę rozwoju zawodowego,
-
elastyczny czas pracy,
-
work life balance,
-
możliwość pracy zdalnej,
-
otwartą kulturę organizacyjną,
-
szkolenia,
-
udział w rozwijających projektach na rzecz osób z niepełnosprawnościami.
-
-
Specjalista ds. rynku pracy
Fundacja Aktywizacja- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
DOŁĄCZAJĄC DO NASZEGO ZESPOŁU, BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ:
-
Diagnozą kwalifikacji i kompetencji zawodowych klientów
-
Współpracą z pracodawcą w procesie zatrudnienia i adaptacji w miejscu pracy
-
Analizą stanowiska pracy pod kątem indywidualnych kwalifikacji, możliwości i predyspozycji
-
Wsparciem kandydata w adaptacji w miejscu pracy, asystowaniem w wykonywaniu i nauce czynności zawodowych,
-
Pozyskiwaniem ofert pracy pod bieżące zapotrzebowanie klienta,
-
Budowaniem motywacji wewnętrznej i zaangażowania pracownika,
-
Prowadzeniem raportów i zestawień
-
Współpracą z zespołem specjalistów (doradca zawodowy, psycholog, trener pracy, specjalista ds. rekrutacji)
-
Opracowywaniem dokumentacji projektowej, sprawozdawczością.
Wymagania
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:
-
posiadasz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ZZL, psychologia, doradztwo zawodowe lub personalne, pedagogika, socjologia etc.)
-
masz minimum roczne doświadczenie zawodowe w realizacji działań związanych z aktywizacją zawodową osób z niepełnosprawnościami – warunek konieczny
-
jesteś gotowy/a do wsparcia kandydata w miejscy pracy (asystowania w nauce i dopasowaniu do czynności zawodowych).
-
sprawnie obsługujesz programy z pakietu MS Office,
-
posiadasz umiejętności w zakresie pracy na wskaźnikach.
Oferujemy
W RAMACH WSPÓŁPRACY
-
umowę o pracę,
-
przejrzystą ścieżkę rozwoju zawodowego,
-
elastyczny czas pracy,
-
work life balance,
-
możliwość pracy zdalnej,
-
otwartą kulturę organizacyjną,
-
szkolenia,
-
udział w rozwijających projektach na rzecz osób z niepełnosprawnościami.
-
-
Asystent/ka ds. Wynajmu Apartamentów
Fundacja Aktywizacja- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
-
Zakres obowiązków
-
obsługa gości apartamentów w Gdyni i Sopocie,
-
meldowanie i wymeldowywanie gości,
-
udzielanie informacji oraz pomoc w sprawach związanych z pobytem gości,
-
Sprawdzanie stanu czystości apartamentów,
-
Współpraca z firmą sprzątającą i innymi podwykonawcami,
-
dbałość o wysoką jakość świadczonych usług,
-
zaangażowanie w pracę,
-
Zapewnienie wysokiej satysfakcji Gości z obsługi w obiekcie.
Wymagania
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego, (mile widziana: dodatkowa znajomość innego języka obcego),
-
prawo jazdy kat. B,
-
ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI,
-
bardzo dobra organizacja pracy,
-
wysoka kultura osobista,
-
dyspozycyjność (również w weekendy),
-
łatwość w nawiązywaniu kontaktów i pozytywne nastawienie do ludzi,
-
umiejętność pracy pod presją czasu,
-
doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta,
-
doświadczenia na tożsamym stanowisku mile widziane.
Oferujemy
• umowę o pracę,
• konkurencyjne wynagrodzenie,
• wysokie prowizje. -
-
Doradca/czyni zawodowy/a
Fundacja Aktywizacja- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
DOŁĄCZAJĄC DO NASZEGO ZESPOŁU, BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ:
-
opracowywaniem i aktualizowaniem IPD dla Uczestników/czek projektu,
-
przydzielaniem Uczestników/czek projektu na poszczególne formy wsparcia,
-
prowadzeniem konsultacji monitorujących postępy Uczestników/czek projektu,
-
analizą wskaźników rekrutacyjnych, związanych z nimi ryzyk, rekomendowanie rozwiązań kryzysowych,
-
prowadzeniem konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego z Uczestnikami/czkami projektu.,
-
rozwiązywaniem na bieżąco sytuacji problemowych,
-
motywowaniem uczestników,
-
prowadzeniem dokumentacji projektowej, sprawozdawczości z zakresu prowadzonych działań,
-
bezpośrednią pracy z osobami z niepełnosprawnościami (potencjalnymi kandydatami do pracy),
-
diagnozą kwalifikacji i kompetencji zawodowych,
-
współpracą z pracodawcą w procesie zatrudnienia i adaptacji w miejscu pracy,
-
analizą stanowiska pracy pod kątem indywidualnych kwalifikacji, możliwości i predyspozycji,
-
przygotowywaniem raportów i zestawień,
-
współpracą z osobami odpowiedzialnymi za proces przygotowania kandydata do pracy,
-
monitoringiem rozpoczętych procesów rekrutacyjnych oraz etapu adaptacji w miejscu pracy.
Wymagania
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:
-
posiadasz wykształcenie wyższe z zakresu doradztwa zawodowego (warunek konieczny)
-
posiadasz co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w diagnozowaniu potrzeb i potencjału zawodowego, m.in. w formie opracowywania i aktualizowania IPD ( w tym dla osób z niepełnosprawnościami) (warunek konieczny),
-
jesteś gotowy do pracy w elastycznych godzinach pracy i wyjazdów służbowych,
-
sprawnie obsługujesz programy z pakietu MS Office,
-
posiadasz umiejętności w zakresie pracy na wskaźnikach,
-
posiadasz doskonałe umiejętności komunikacyjne,
-
posiadasz doskonały stopień organizacji pracy własnej,
-
posiadasz umiejętności planowania wsparcia Uczestników/czek projektu,
-
posiadasz umiejętność pracy w zespole projektowym.
Oferujemy
W RAMACH WSPÓŁPRACY
-
umowę o pracę na pełen etat,
-
przejrzystą ścieżkę rozwoju zawodowego,
-
elastyczny czas pracy,
-
work life balance,
-
możliwość pracy zdalnej,
-
otwartą kulturę organizacyjną,
-
szkolenia,
-
udział w rozwijających projektach na rzecz osób z niepełnosprawnościami.
-
-
Specjalista ds. sprzedaży
Fundacja Aktywizacja- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
• budowanie bazy swoich klientów,
• skuteczne sprzedawanie usług,
• planowanie, organizowanie i ustalanie warunki transportu,
• umiejętność budowania długotrwałych relacji.Wymagania
• orzeczenie o niepełnosprawności,
• doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,
• wysoka motywacja i nastawienie na cel.Oferujemy
• umowę o pracę,
• konkurencyjne wynagrodzenie,
• wysokie prowizje.
-
Pracownik administracyjno-biurowy/dla os. niepełnosprawnych
Fundacja Aktywizacja- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
-
Zakres obowiązków
-
prowadzenie bieżących spraw biurowych,
-
kontakt z klientami,
-
współpraca ze wszystkimi działami firmy,
-
dbałość o dokumentację i korespondencję.
Wymagania
-
wykształcenie min. średnie,
-
orzeczenie o niepełnosprawności (projekt aktywizacji zawodowej),
-
znajomość pakietu MS Office,
-
obowiązkowość, umiejętność organizacji pracy własnej
-
komunikatywność.
Oferujemy
-
pracę w wymiarze pełnego etatu,
-
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
-
wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania w pracę,
-
możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia doświadczenia.
-
-
Specjalista ds. wsparcia procesów IT
Fundacja Aktywizacja- Toruń
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
-
Zakres obowiązków
-
utrzymywanie aktualnej dokumentacji, spisów i ewidencji urządzeń
-
wsparcie techniczne w formie bezpośredniej i zdalnej dla pracowników firmy
-
wsparcie w obsłudze procesów zakupu i wymiany sprzętu komputerowego
-
zarządzanie uprawnieniami i danymi użytkowników
-
instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, oprogramowania, systemów
Wymagania
-
orzeczenie o niepełnosprawności
-
praktyczna znajomość systemu operacyjnego Windows 10 w stopniu średniozaawansowanym
-
podstawowa wiedza z zakresu pakietu Office
-
umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
-
bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność priorytetyzacji zadań
-
otwartość, komunikatywność i chęć do pracy
Oferujemy
-
pracę w szybko rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji, będącej liderem w branży,
-
multiagencjii ubezpieczeniowych w kraju,
-
praca w zespole, w przyjaznej atmosferze,
-
benefity (np.: kartę medyczną, kartę sportową),
-
zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
-